Kirjoittaja Aihe: Television katsomisesta  (Luettu 12315 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Sofia

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Pottermore: LumosVine12
  • Tupa: Korpinkynsi
Vs: Television katsomisesta
« Vastaus #75 : Joulukuu 31, 2008, 14:36:13 »
Nyt lomalla on tullut katsottua televisiota aivan liikaakin. Yleensä katson sitä korkeintaan tunnin päivässä, nyt menee kolmekin tuntia helposti. Yritän karttaa TV:n katselua, koska siihen jää niin helposti koukkuun. Yhtäkkiä humpsahtaakin ohitse puolipäivää, eikä ole tehnyt mitään muuta kuin maannut sohvalla vahtaamassa TV:tä. Ajatus on karmaiseva, mutta varsinkin lomalla niin käy helposti. Televisio on aika orjuuttava vempele. :S

Mun ohjelmat rajoittuvat tällä hetkellä kahteen ohjelmaan, joita katson. Tosin toinen niistä on nyt loman tauolla ja toista ei ole muistanut näin lomalla kuin korkeintaan kerran katsoa. Salattuja elämiä ja Kauniita ja Rohkeitahan mä katon. Ja ne tulee molemmat arkipäivisin, joten eipä oikein säästy viikolla katsomasta televisiota. :) Sitten katsoin Siskoni on noitaa ennen lomaa (joka tuli myöskin joka arkipäivä), mutta se loppui. Hyvä niin, tuntui olevan jo liikaa ohjelmia, joita olisi pitänyt vahdata. :D
You can be a sweet dream or a beautiful nightmare. ♥

Poissa samettiina

• huoleton huuliharppuilija
  • Sanomaton
  • *
  • Pienestä kipinästä voi syntyä roihuava liekki
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #76 : Lokakuu 14, 2009, 19:37:20 »
Töllöttimen tuijottaminen minulla riippuu kyllä aika paljon päivästä. Arkisin katson Salkkareita, Simpsonia ja Frendejä, joista koostuu sitten sellainen alle parin tunnin paketti. Joskus sitä sitten aloittaa sohvalla lempparisarjojen alkamisen odottamisen jo vähän aikaisemmin. Hyvin harvoin olen enää katsonut lastenohjelmia, mutta viikonloppuisin katson (myönnetään, en ole lapsi, muttei lapsenmielisyys ja halu katsoa lastenohjelmia ole kadonnut mihinkään).

Kesälomalla TV:n edessä tulee harvemmiten oltua, mutta jouluna se on usein auki, vaikkei kukaan mitään ohjelmaa katsoisikaan.
Olen syytön kaikkeen siihen, mistä kehtaatkin minua epäillä.

Poissa Raimei

• Ms. Stalker
  • Vuotislainen
« Vastaus #77 : Marraskuu 07, 2009, 21:43:01 »
Minä en katso kovin paljon televisiota. Yleensä arkisin katson vain BB-extran, Salkkarit ja BB:n. Ennen katsoin Housen aina torstaisin, mutta se ei enää edes tule. :( Koulussa on kuitenkin niin kiire ja koko ajan pitää olla lukemassa kokeisiin, että katson vielä vähemmän televisiota. Viikonloppuisinkaan en katso paljon mitään, sunnuntaina vain Kadonneen jäljillä ja BB Talk showin. Olen aika paljon ulkona, ja olen mieluummin koneella, kuin katson televisiota.

Äitini katsoo Karjalan kunnailla -ohjelmaa aina, milloinkohan se tuleekaan.. Keskiviikkona? Kuitenkin minä olen sitä alkanut vähän seurailla, suurimmaksi osaksi sen ihanan tunnusmusiikin takia. :)

Lomilla katson televisiota sitten paljon enemmän. Silloin ei ole paljon mitään muuta tekemistä ja Ostos-kanavaan jään helposti koukkuun. Sitä on ihan mukava seurata, vaikka sieltä ei mitään järkevää tule. Äitini sanoikin kun olin pienempi, että ole Ostos-kanavan orja. :D
Älä minua katso, en minä mitään sanonut!

Poissa Candily

• Vuotislainen
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #78 : Maaliskuu 03, 2010, 14:04:24 »
Aika harvoin katson telkkaria, koska en seuraa mitään sarjojakaan :D Sarjat ei vaan kiinnosta, ei.
Joskus saatan katsoa jotain C.S.I:tä, jos ei ole muutakaan tekemistä, mutta yleensä aina on muuta tekemistä.
Ja sitten katson joskus jotain elokuvia ja dokumentteja *no okei... en kovin usein niitä dokumentteja :D*

Että näin. Selville tästä kai saitte, että en ole hirveä television ystävä :]
Paradise comes at a price
That I am not prepared to pay
What were we built for?
Will someone tell me please

Poissa Neithan

• Vuotislainen
« Vastaus #79 : Maaliskuu 03, 2010, 16:53:35 »
Vakkari kanavani taitavat olla Sub & Nelonen, Maikkarilta lähinnä katson seitsemän uutiset. Ylen kanavia tulee useimmiten vain kesäisin katsottua.

Useasti katson (vaikka viime aikoina on hieman jäänyt) Lemmen viemää, Kommissar Rexiä, Simpsoneita, South Parkia, Ashes to Ashes'iä sekä eräinäisiä kilpailu- ja murhaohjelmia.

// Nykyään kunnollinen telkkaripäiväni taitaa olla maanantai sillä silloin kaksi lempiohjelmaanikin telkkarista tulee. Corleone ja True Blood. Ne olen katsonut joka kerta, muut ohjelmat sen sijaan ovat jääneet nykyään aika paljolti katsomatta. Rexiä ja Lemmen viemääkään enää harvoin tulee katsottua. Vain noita kahta - Corleone ja True Blood - olen enemmän tai vähemmän uskollisesti seurannut (odotan kiihkeästi uusien tuotantokausien alkamista Skinssissä ja Gossip Girlissä.)
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 11, 2010, 12:20:11 kirjoittanut Mortti »

Poissa Xanie

• hymyilevä huomispäivä
  • Aurori
  • *
  • *reps*
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #80 : Huhtikuu 10, 2010, 18:15:38 »
Jännä kun luin ton mun edellisen viestin, mitä oon tänne kirjottanu. Tosiaan muuttunu vähän siitä. :D Nykyään en siis omista enää TV:tä ollenkaan, joten ehkä aika selvää, että ei tuu enää läheskään joka ilta tuijoteltua kaikenmaailman sarjoja sieltä.. :P

Tulin siihen tulokseen kun muutin kotoa pois, että en ole katsonut yli puoleen vuotten tv:tä kuin ihan pari kertaa, enkä seuraa sieltä enää mitään, joten en sitten viitsinyt hommata tv:tä mun yksiöön. Reilun kymmenen kuukautta oon siis asustellut nyt ilman TV:tä ja ihan hyvin  tulee toimeen. En edes kaipaa sieltä mitään :D Ehkä joskus iltaisin olisi kiva käpertyä peiton alle vain katselemaan jotain aivotonta, mutta mulla on paljon leffoja (ja töistä pystyy lainaamaan joskus kotiin illaksi jotain kivaa :>)..

Jos joskus olen kaverilla tai vanhemmilla yötä, niin silloin tulee joskus katottua satunnaisesti joku jakso jotain frendejä tai simpsoneita tai muuta vastaavaa. Viimeksi poikaystävän sedällä ollessani katsottiin telkkarista pari jaksoa jotain random sarjaa (ei voi muistaa, että minkä nimistä :D) subilta kun niillä oli joku putki päällä siellä.

Että niin ne ajat ja mieltymykset muuttuu :D
Kun ystäväsi katselevat sinua hyppäämässä laskuvarjolla joka ei aukea, voisi olla hauska temppu, jos esittäisit vaikkapa uintiliikkeitä.
Avasta kiitos Seatearille!
Tee päivän hyvä työ: www.freerice.com

Poissa Barella

• Vuotis-kuollut
  • Vuotislainen
  • <3
    • Lohikäärmeliiga - Vuotishuispausjoukkue
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #81 : Elokuu 15, 2010, 21:08:30 »
Minä(kään) en kovin usein televisiota katso, sillä meillä ei sellaista ole. Taisin olla kolmannella luokalla kun se meiltä heivattiin jonnekin Ekotorille. Tämä siitä syystä että nuorin pikkusiskoni tuli liian riippuvaiseksi telkkarista, kyseli koko päivän että milloin ne lastenohjelmat alkavat ja sitten kun ne olivat loppu ja telkkari piti sammuttaa, hän alkoi huutaa ja kieriä lattialla.

Jos joskus erittäin harvoin haluan jotain ohjelmaa katsoa, löydän sen netistä tai sitten käyn kaverin luona katsomassa. Tuo nuorin pikkusiskoni kyllä katsoo netistä ohjelmia aina kun saa. Tosin hänen ei anneta olla tietokoneella kovinkaan usein. Itsekin kyllä sorrun lomilla esimerkiksi isovanhempien luona ollessani katsomaan telkkaria niin paljon kuin vain irti saa, varsinkin jos nettiyhteydet ovat huonot. Viihdyn kyllä paremmin netissä, kuten vaikka täällä Vuotiksessa. Varmasti siksi, että täällä saa enemmän päättää itse mitä tekee, kun taas telkkaria katsoessa pitää katsoa sitä mitä sieltä tulee. Tällä hetkellä pärjään ihan mainiosti ilman telkkaria, jos elokuvia pitää katsoa, meillä on sitä varten hyvä tietokone jonka saa kytkettyä kaiuttimiin kiinni.
~Barella
Maailma on tulvillaan ylimaallisia olentoja, jotka kärsivällisesti odottavat älymme terävöitymistä.
                 -Eden Phillpotts

Poissa Haltiamieli

• Vuotislainen
    • Photography
  • Pottermore: MirrorSand193 / NettleIce25622 / SickleNox2785
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #82 : Elokuu 15, 2010, 21:21:13 »
Pienenä televisio oli yksi elämän elinehto. Seurasin sieltä ties mitä sarjoja ja sen ääressä meni monta tuntia. Sitten seuraamani sarjat joko loppuivat tai alkoivat kyllästyttää, joten television loppuminen loppui kuin huomaamatta. Huomasin selviäväni oikein hyvin ilman televisiota. Vähän aika sitten aloin taas seuraamaan joitain sarjoja, ja taas alkoi aika kulumaan töllöttimen ääressä huomattavan nopeasti ja suurissa määrin. Sitten kuitenkin minulta alkoi jäädä jaksoja väliin ja nyt olen taas siinä pisteessä, etten katso televisiota kuin satunnaisesti joitain pikkujuttuja. Mitään sarjaa en seuraa, koska mitään kivaa en ole löytänyt ja aika kuluu vain huomattavasti helpommin koneella. Ja nyt kun tuo televisiö pleikkoineen siirtyi veljen huoneeseen, ei minulla ole mitään syytä katsoakaan televisiota. Eli täällä ilmoittautuu siis yksi, joka ei katso televisiota kuin satunnaisesti joitain dokkareita ja elokuvia (jos muistan koska tulee jokin minkä haluan katsoa x)).
If more of us valued food and cheer and song above hoarded gold, it would be a merrier world.