Kirjoittaja Aihe: Television katsomisesta  (Luettu 12287 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Alexiel

• Ankeuttaja
Television katsomisesta
« Vastaus #25 : Marraskuu 27, 2004, 20:39:51 »
katson televisiota päivästä riippuen noin 1-4h/vrk. En suunnittele aikataulujani televisio ohjelmien mukaan, mutta yritän olla missaamatta Buffyn(su), Frendit(uudet jaksot joita ei enää tule)(ti), Alias(to), Prisma-dokumentit(ti), Samurai Jack(ma) ja Sinkkuelämää(ti)ja tietenkin satunnaiset hyvät leffat. Minusta teeveen töllöttämisessä ei ole mitään vikaa jos on muutakin elämää- ei sitä aina jaksa lukea, ulkoilla,taiteilla tai jutella- välillä pitää ripustaa aivot naulakkoon. Sitä paitsi katsoessani televisiota teen yleensä jotain muuta samalla esim. piirrän, maalaan, kudon ja kun vielä olin koulussa niin tein läksyjä(niin ei kuulema olisi saanut tehdä, mutta ei se vaikuttanut menestykseeni-tai no oishan se 9.5 voinut olla 10.00:kin).

carolina

• Ankeuttaja
Television katsomisesta
« Vastaus #26 : Marraskuu 27, 2004, 23:51:14 »
Katson omasta mielestäni vähän televisiota. Tuntimäärä vaihtelee, joillekin päiville on kasautunut monta tuntia katsottavaa, joinakin päivinä ei tule istuttua tuntiakaan. Tällä hetkellä tulee teeveetä katsottua todella vähän, kun sellaiset "pakko katsoa"-sarjat ovat loppuneet/jääneet tauolle.

Maanantaisin katson Kumman kaan (ja Pelinaiset silloin kun tuli). Tiistai oli vielä viikko sitten päivä, jolloin vietin 2 tuntia putkeen tv:n edessä, mutta Frendien ja Stallareiden loputtua jäljelle jäi vain Sopranos. Lauantaina katson Uutisvuodon ja muina päivinä ehkä jotakin satunnaisesti. Joskus läksyjä tehdessäni saatan katsoa musiikkiteeveitä ym.

Chizue

• Ankeuttaja
Television katsomisesta
« Vastaus #27 : Marraskuu 29, 2004, 17:58:26 »
En katso telkkaria hirveän usein. Joskus saatan rojahtaa telkkarin eteen katsomaan, mitä sieltä tulee ja saatan jäädä sitten katsomaan, jos tulee jotain kiinostavaa ohjelmaa, mutta en hirveän usein jää.  Useimmiten katson, jos vain muistan niin C.S.I:n, Frendit, Pulttiboisin ja Smallvillen.  Ja sitten katson myös jotain hyviä leffoja ja dokumenttejakin joskus.

Poissa Ruiskaunokki

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Tupa: Luihuinen
Television katsomisesta
« Vastaus #28 : Joulukuu 17, 2004, 14:26:58 »
Minun television katseluni on vähentynyt tässä parin viime vuoden aikana. Yksi syy on se, ettei sieltä tule hirviästi mielenkiintoisia ohjelmia. Tosi TV -tyylisiä on liikaa, samoin jotain tylsiä sarjoja, jotka vain jatkuu vuodesta toiseen (Salkkarit, Kaunarit...) En vain voi ymmärtää, kuinka toiset pystyvät kuluttamaan television katseluun päivittäin useita tunteja.

Enää en oikeastaan seuraa mitään sarjaa (tosin nyt aloitin Angels In American katselun). Joitakin sarjoja sitten pitäisi tuijottaa joka arkipäivä telkusta, että pysyy kärryillä. Lauantai-iltaisin tulee brittiläisiä poliisisarjoja. Niitä katselen joskus, yleensä Midsomerin murhia tai Yorkshiren etsiviä (ei tosin tule nyt). Leffoja katson enemmän tai vähemmän, riippuen siitä, mitä tulee. Joskus katselen joitakin dokumentteja, joko 4D:tä tai sunnuntain historiadokkareita. Päivittäin katson televisiota keskimäärin varmaankin reilun puoli tuntia. Toisinaan sitä vain istahtaa sohvalle, kun ei keksi mitään tekemistä ja tuijottaa Salkkareita.

Phoebe

• Ankeuttaja
Vs: Television katsomisesta
« Vastaus #29 : Heinäkuu 01, 2007, 00:41:34 »
Tällä hetkellä katson tv:tä tunnin viikossa, ohjelma on Selviytyjät. :)
Ostan suosikkisarjojeni tuotantokaudet dvd-bokseille, niin en tv:stä seuraa sarjaa.
Lostin ja Täydellisten naisten kolmansia tuotantokausia katson telkasta siihen asti, kunnes boksit ilmestyvät kauppoihin.
Seuraan televisiosta myös Amazing Racea ja Idolsia silloin kun ne tulevat.
Joskus kyllä jos on erittäin tylsää, saatan vaan alkaa katsomaan jotain ohjelmaa.

Slysann

• Ankeuttaja
« Vastaus #30 : Heinäkuu 01, 2007, 12:18:47 »
Jjep.
Katson joka päivä ainakin muutaman minuutin, mutta määrä sitten vaihteleekin tietty päivästä. Kuitenkin, joka viikonloppu (yleensä) katson jonkun elokuvan, tai ehkä kaksi. Tällä hetkellä olen katsomassa TSH-trilogiaa, kun juuri sain ne DVD:t. :> Keskiviikkona katsoin sen ensimmäisen ja eilen toisen. Voi olla että jo tänään katson viimeisen, en tiedä.

Kesällä ei ole mitään tv-sarjaa mitä katselisin aktiivisesti. Lost on sellainen, jota taas odottelen kesä loputtua. :) Joten siihen menee sitten ainakin tunti viikossa.

Poissa kirja

• Error 404: User not found
  • Vuotislainen
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #31 : Heinäkuu 01, 2007, 14:28:07 »
Minä katson yleensä noin tunnin päivässä, paitsi viikonloppuna, jolloi tulee ihanasti urheilua ;) Eli katson paljon urheilua, koska siinä kilpaillaan. Alkuviikostahan ei paljoa urheilua tule, joten pääpanoitteisesti katson televisiota viikonloppuisin. Formula 1 on pakko nähdä, paljon suomalaisia ^^ Road Racing myös, jännittäviä kilpailuja :) Talvella mäkihyppy, yhdistetty, hiihdot ja alppihiihto kutsuvat :) Eli katson paljon urheilua, en muuta ^^
~kirja
Jos lisäät tietoosi tilastoja, ihmiset uskovat sinua paremmin. Jo 96 %:ssa tapauksista!

Poissa Herbert

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
« Vastaus #32 : Heinäkuu 20, 2007, 21:27:47 »
Katson teeveetä joka päivä. Yleensä noin 30min-2tuntia päivässä riippuen siitä että mitä päivän ohjelmatarjonta tarjoaa. Joskus saattaa olla niin etten seuraa teeveetä ollenkaan. Seurailen joka arkiaamu Summeria  ja jos en satu näkemään sitä aamulla niin katson sen sitten iltapäivällä uusintana. Yleensä iltapäivisin ei tule juuri mitään ohjelmaa mitä katsoisin joten silloin teen jotain muuta (esim. olen ulkona, luen kirjaa tai olen tietokoneella.). Illalla tulee paljon ohjelmia mitä katson (esim.Teho-osasto, kelmien kerho, CSI New York, ja Criminal Minds). Ja tietenkin katson uutisia illemmalla Mtv:kolmelta. Lempi kanavani on Mtv3 kuten ehkä äskeisestä luettelosta voi päätellä.
Viikonloppuisin ei tule juuri mitään ohjelmaa mitä katsoisin, paitsi formulat jotka tulevat silloiin tällöin. Olen itse sitä mieltä että teeveetä ei kannata katsoa liian pitkään, sillä silmiin tosiaankiin rupeaa sattumaan (ainakin minulla).
Mutta se televisiosta :)

Herbert
Et saa koskaan tietää...
"Are you sure?"
"Dont worry. There is no sugar"

Poissa Lady Asensio

• Nilkanvilauttaja niinikään
  • Vuotislainen
  • DH luettu 9.12, KV 11.3
  • Pottermore: HeartWitch62
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #33 : Heinäkuu 24, 2007, 23:46:11 »
Nuorempana katselin tv:tä useita tunteja ja taisin olla hieman riippuvainen. Nykyään seuraan aika vähän, pisimmillään elokuvan verran. Joinain päivinä en katso lainkaan. Simpsonit on pakko katsoa joka kerta, samoin tositv-sarjat (Diili, Selviytyjät, Big brother,Idols). On paljon järkevämpääkin tekemistä kuin television katselu: musiikin kuuntelu, lukeminen, ulkoilu.

Joskus seurasin Kauniita ja rohkeita, nyt en ole katsonut kahteen vuoteen enkä ole kaivannut. Sarja oli kamalan pinnallinen ja juoni muuttui naurettavaksi ("Tein lapsen tyttäreni miehelle" yms.) Kerta kaikkiaan ärsyttävä sarja. En muutenkaan seuraile mitään saippuaoopperoita.
Mun blogi: http://www.pointblog.fi/?go=milluska    (HUOM! OSOITE HIEMAN MUUTTUNUT)
Vuoden 2008 kotitonttu  tässä, terve!

Poissa Audra Dancer

• Sir Emilia Sarkington
  • Vuotislainen
  • Gaze the Haze
    • Livejournal
    • Vainajala.org
  • Pottermore: HazelNight52
« Vastaus #34 : Heinäkuu 25, 2007, 08:09:23 »
Minä olin koukussa televisioon jokin aika sitten. Katsoin sitä todella paljon. Nykyään en katso enää niin paljon telkkaria, koska se ei toiminut varmaan kuukauteen. En ole enää koukussa kuin muutamaan sarjaan. Nämä sarjat ovat Simpsonit ja Lost. Muita sarjoja en enää juurikaan katso. Katson tosin elokuvia, jos vaikuttavat vähänkään katsottavilta.

Minä olin koukussa telkkariin, mutta en enää. Television katsomiseni on vähentynyt tänäkesänä murto-osaan edellisistä kesistä. Osaksi se on myös Vuotiksen ansiota, koska olen viettänyt aikaani Vuotiksessa, enkä television ääressä. Mutta täällä on paljon mukavampaa. <3

~Moondancer (Kadoksissa oleva Simpsons-fani)

Keira Woodbag

• Ankeuttaja
« Vastaus #35 : Elokuu 05, 2007, 20:51:05 »
Olen tällä hetkellä aika koukussa telkkariin. Pääsin siitä joskus pois, mutta koukutuin siihen taas. Tässä sarjoja joita seuraan aina kun ne tulevat:

Täydelliset naiset
Surface
Lost
Heroes
Dexter
Simpsonit
Siskoni on noita (uudet jaksot)
Huippumalli haussa
Dragonball Z
Bad Girls
Muodin huipulle (vuorottelen bad girlsin ja tämän välillä)
Greyn Anatomia
Teho- osasto
Supernatural
Yleensä katson elokuvat
Kyle XY

Aikani kuluu kutakuinkin television ja tietokoneen ääressä. Tietokoneelta katson sitten joitakin sarjoja, joita ei suomessa vielä ole. Onneksi syksyllä alkavat opiskelut vievät suurimman osan ajastani, niin pääsee ehkä koukutuksesta poies. Toivon todella sitä, sillä ei telkkariohjelmat ole elämää. Ne ovat vain surkea yritys siitä.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 06, 2007, 14:03:25 kirjoittanut Keira Woodbag »

Poissa Rainmaker

• Rukka-Peikko Takkutukka
  • Vuotislainen
« Vastaus #36 : Elokuu 06, 2007, 00:11:51 »
Minä en katso mitenkään hirveän paljon televisiota, tosin tapaan kyllä valittaa siitä, miten huonoja sarjoja sieltä tulee, ja kuinka kaikki hyvät ja kiinnostavat sarjat tulevat joko päällekäin (esimerkiksi Lost ja House) tai niin myöhään, ettei niitä jaksa katsoa. Pääosin töllö suoltaa silkkaa skeidaa, ainakin jos minulta kysytään. Erityisesti MTV3, Nelonen ja SubTV ovat täynnä sarjoja, joita katsoessa tuntee sääliä tekijöitä kohtaan. Nykyään tuntuu, että televisio on aivan täynnä pelkkiä typeriä valmiiksi naurettuja saippuasarjoja tai sellaisia ohjelmia, joissa yhteen hääjuhlaan tai suudelmaan kuuluu vähintään viisi "intensiivistä" jaksoa. Minua ärsyttävät suunnattomasti mukahauskat telenovelat (Ruma Betty on varmaan ainoa poikkeus, tosin sitäkään en ole katsonut kuin pari jaksoa). Kaikenlaiset televisiochatit ja -pelit saisi minun puolestani lopettaa vaikka heti. (No juu, täytyy myöntää; joskus muutama vuosi sitten tykkäsin hirveästi yhdestä yöchatista, mutta se oli oikeasti kiinnostava. Harmi, etten muista enää sen nimeä.)

Kyllä televisiossa katsomisen arvoisiakin juttuja on. Esimerkiksi puolisentoista viikkoa sitten joltain Ylen kanavalta tuli dokumentti eräästä miehestä, joka työskenteli kai seppänä (en ehtinyt katsoa ohjelmaa kokonaan), ja toinen ohjelma (sekin taisi olla Ylen tavaraa) kullankaivuusta Lemmenjoella. Lisäksi uutiset ovat suhteellisen kiinnostavia. Olen myös seurannut Lostia ja Supernaturalia (ja Roswellia silloin aikanaan, kun se tuli televisiosta), ja tässä yksi päivä ostin Housen ensimmäisen tuotantokauden. Lisäksi syksyllä alkava Heroes vaikuttaa ihan kiinnostavalta.

Millainen siis olisi minun unelmakanavani? Tasapainoisessa järjestyksessä kiinnostavia sarjoja, elokuvia, dokumentteja eri aiheista, välillä uutisia ja ehkä pari mainosta ja musiikkivideota väliin. Mahdollisesti myös pieniä ohjelmia elokuvista, kirjoista ja musiikista. Sellaisesta minä pitäisin hirveästi.
Yhä, marras-iltana, kuljemme kahden. | "I AM VAMPIRE. HEAR ME TWINKLE." | Destination anywhere | There's a meaning to all that fades.

Poissa Jessie

• Sanomaton
  • *
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #37 : Elokuu 06, 2007, 22:22:06 »
Katson paljon televisiota, ellen ole netissä, katson telkkaria- ja joskus molempia samaan aikaan. Minulla on tosi paljon sarjoja joita tykkään katsella, joten siksi yleensä katselen televisiota noin. 3-4 tuntia päivässä.  Kesäisin tulee tietysti katsottua vähemmän telkkaria, koska harvoja sarjoja tulee kesäisin. Koulujen alettua, alkaa useimmat sarjat ja sitten telkkaria tulee katsottua paljon.

Arkisin tulee monia sarjoja 5 päivänä viikossa, kuten Päivien Viemää, Kauniit ja rohkeat sekä Salkkarit. Ne tulee aina katsottua, joten niihinkin menee jo kaksi tuntia päivittäin. Sitten eri arkipäivisin tulee muita ohjelmia, kuten 24, joka tuli yleensä tiistaisin. Täydelliset naiset, se taisi tulla maanantaisin, Lost- torstaisin, Pako tuli tiistaisin. Ne olivat niitä tärkeitä sarjoja mitkä piti katsoa joka kerta. Mutta esimerkiksi Tartu Mikkiin- ohjelmaa tuli usein perjantaisin katsottua, sekä silloin tällöin Ilman johtolankaa ja Todistettavasti Syyllinen ohjelmia tulee myös aina välillä katsottua.

Viikonloppuisin tuleekin sitten vähemmän ohjelmia. Vloput on sellaisia etten hirveästi telkkaria katso, verrattuna arkipäiviin. Selviytyjät tuli aina lauantaisin, ja sunnuntaisin tulee katsottua Formulat. Sunnuntai iltaisin tuli myös usein Kaunotar ja nörtti sekä niitä tanssikilpailuja, mitä katselin kyllä enemmänkin vain osittain.

Olen siis aikamoinen telkkarin orja, mutta toisaalta ei se minua ole tähän mennessä haitannut. Pidän usein telkkaria päällä, vaikkei sieltä tulisi mitään katsottavaakaan. Pappani vihaa tätä tapaa. Surffailen kanavia ja saatan jumittua katsomaan, jotain yhden tekevää ohjelmaa.
♥ Pottereita vuodesta 1999 ♥
“Dumbledore's man through and through, aren't you Potter?"
"Yeah I am," said Harry. "Glad we straightened that out.”

Poissa Huhutar

• Reservi
  • *
  • Henkilö, jota ei tunnista ilman teekupposta
    • Livejournal
  • Pottermore: dustpatronus46
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #38 : Elokuu 29, 2007, 08:27:30 »
Minun "telekkarin" katsomiseni on ollut todella vähäistä. Vuosi sitten, kun en vielä ollut varmistunut konservatoriolle pääsystä niin koulun jälkeen vain istuin sohvalla ja olin koukussa mm. Päivien viemään, hieman tylsää kun oli. Tuli katsottua vaikka mitä ihme ohjelmia, mutta kun paikka konsalla varmistui niin eipä enää hirveästi ole aikaa katsoa telkkaria.

Viime aikoina kumminkin olen jäänyt koukkuun salattuihin elämiin. Nyt siskoni joutuukin nauhoittelemaan ne minulle. Eli jos katson viikossa viisi salkkari-jaksoa yhteensä siitä tulee 2,5 tuntia viikossa. Joskus jos ehtii ja tulee joku kiva elokuva tai dokumentti niin tulee katsottua. Olisin koukussa myös Täydellisiin naisiin, mutta ne tulevat maanantaisin ja olen silloin orkesterissa niin saan siinäkin tyytyä dvd-bokseihin.

Ennen kun meille tuli kotiin tietokone, vietin aikani aina tv:n ääressä ollessani sairas. Aina tuli katsottua jotain tyyliin ostostv:tä ja kaikkea turhaa sieltä. Onneksi parempaa ajanvietettä tuli sitten. :>

Joskus sunnuntaipäivinä minullakin tulee tehtyä tätä tyypillistä "surffailua" eri kanavoiden välillä. Harvoin sieltä löytyy mitään mielenkiintoista, vain jotain chattia ja pelejä.

Eli voin iloisesti myöntää, etten ole kovinkaan tv:n orja. :>

Poissa Vilena

• Hirnyrkki
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #39 : Elokuu 29, 2007, 19:44:12 »
Itse seuraan tällä hetkellä kahta sarjaa säännöllisesti televisiosta, ja ne sarjat ovat Surface ja Greyn anatomia. Lisäksi katselen erinäisiä sarjoja tietokoneelta, mutta sitä ei lasketa television katselemiseksi tietystikään. Lisäksi saatan jumittua telkkarin ääreen, jos sieltä tulee jokin mielenkiintoinen dokumentti. Oikeastaan on melkein sama, mistä aiheesta dokkari kertoo, se kiinnostaa minua kuitenkin. Ainoastaan joitain eläindokkareita en jaksa katsoa. Kaikki historiaan liittyvät sen sijaan kiinnostavat hyvin paljon sekä tieteisdokumentit. Uutisetkin tulee aika usein katsottua, ei kuitenkaan joka päivä. Minulla ei kauheasti ole aikaa katsoa telkkaria, tai oikeastaan on, mutta kulutan sen mieluummin vaikkapa lukemalla, juoksemalla tai koneella.  Nyt kesällä tuli Conan O´Brienia katsottua jonkin verran, kun muita sarjoja ei juurikaan tule. Meillä kotona kaikki muut ovat huomattavasti addiktoituneempia televisioon ja he katsovat milloin mitäkin csitä tai Todistettavasti syyllistä, Teho-osastoa jnejne. Oikeastaan mitä vaan, mikä tulee sopivasti yhdeksän aikaan illalla. Silloin minulla on oiva mahdollisuus saada esim tietokone tunniksi itselleni! Joskus katson myös joitain boksille tallennettuja elokuvia tai ohjelmia, Simpsoneita sieltä löytyy aina, koska pikkuveljeni on vannoutunut fani. Niitä tuleekin usein viikonloppuna katseltua, kun televisiosta tulee vain jotain Voittopottia eikä aina ole parempaakaan tekemistä. Simpsonit on sitä paitsi hyvä ohjelma! Vaikka ai niin, nyt olen parin viikon ajan sattunut katsomaan Unelmien poikamies Pariisissa, ja ens viikollakin se pitää kyllä nähä kun se viimein ratkeaa! Kenet se jäbä ottaa, Sarahin ja Moanan...? Mutta muut sellaiset hömppäohjelmat kuten Salkkarit, Päivien viemää tai vaikkapa Tuhkimotarina saavat ihoni kananlihalle ja tekee mieli motata jotain. Ei niitä kestä katsoa, kun kukaan ei koskaan osaa päättää mitään asiaa oikein! Todella tuskallista katsottavaa. Vaikka en siis periaatteessa seuraakaan muuta kuin Surfacea ja Greyn anatomiaa, tulee telkkaria sen verran seurattua, että pysyy mukana ohjelmatarjonnassa. Yleensä ne katselukerrat ovat siis hyvin hajanaisia, joitain sarjoja saattaa sattumalta jäädä seuraamaan useammankin jakson ajaksi. Mutta ohjelmien on tultava sopivaan aikaan, muuten en muista katsoa niitä.
Humor me.

enskatar

• Ankeuttaja
« Vastaus #40 : Syyskuu 17, 2007, 20:31:17 »
Minä en katso enää ollenkaan telkkaria. Telkkari kyllä löytyy, ja digiboksi, mutta ei innosta. Etenkin kun digiboksin kanssa on niin vaikeata (tai sitten tässä taloyhtiössä on jotain hämärää, ilmoitustaululla lukee että kaapeliboksin tarvitsee mutta aivan selvästi tämä on antennitalous...). Tuossa vähän aikaa sitten, kun olin kipeänä, melkein alkoi tuo telkkariboikottipäätös kaduttamaan, mutta onneksi ei tullut muutettua mieltä.

Minusta telkkarista ei ole pitkään aikaan tullut mitään katsomisen arvoista. Salattuja elämiä tuli seurattua, sekä Doctor Who:ta, siinä ne tärkeimmät varmastikin. Joskus tuli myös dokumentteja seurattua, mutta harvoinpa niissäkään mitään mielenkiintoista aihetta oli.

No joo, saa nähdä, että kauanko tämä minun boikottini muka kestää. :D

Poissa gnomad

• Hämärän
  • Vuotislainen
  • Severus & Remus by Ildi
« Vastaus #41 : Syyskuu 24, 2007, 18:47:37 »
Katson paljon elokuvia TV-ruudulta, parhaimmillaan päivittäin, ja satunnaisesti vanhoja sarjojakin dvd:ltä, mutta TV-lähetyksiä en katso lainkaan - olen poistanut virittimen, ettei tarvitse maksaa lupia. On luullakseni yli vuosi kun olen viimeksi nähnyt TV-lähetyksen. Uutiset luen netistä
I like my heroes the same way I like my chocolate: dark, slightly bitter and with more of a bite than sweetness - fanfic writer McKay

Poissa Nimue

• broccoli
  • Vuotislainen
  • I’m collapsing in stellar clouds of gas.
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #42 : Syyskuu 26, 2007, 16:30:59 »
Hmm, tähän on oikeastaan aika hankala vastata, kun tuo digi-aika tuli, ja miellä ei näy telkkari, joten...
Kuitenkin voisin kerrata niitä mitä katsoin, ja katson vieläkin tosin Yle areenlta, tai silloin kun olen jollakulla kylässä <: Ennen katselin telkkaria vaihtelevasti, jos maanantaina/sunnuntaina/joskus tuli joku hyvä leffa niin katsoin sen/ne, mutta muuten katsoin vakiona telkkarista Kotikatua. Se on oikeastaan ainoa sarja jpta säännöllisesti seurailin, ja seeurailen, kun nyt se näkyy Yle areenlta <: Ne sarjat joita edes joskus katsoin: *tättärärää*

House
Kotikatu
Numerot
Huippumalli haussa

Siinä se huippu pitkä lista ^^ Kaikki vissiinkin tulivat siinä 8-10 kieppeillä, joka oli juuri hyvä :) Ja unelmakanava. Paljon elokuvia, mielenkiintoisia sarjoja, eikä paljon yhtään mitään tieteisjuttuja. En osaa selittää tarkasti, mutta kuitenkin :D Njoo, eli en katsele telkkaria ollenkaan. Ohjelmia kylläkin netistä <:
// Mutta nyt kun saatin tuo digiboksikin toimimaan, niin on sitä vähän muitakin ohjelmia tullut katseltua kuten Frendejä :D
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 09, 2008, 18:05:32 kirjoittanut Nimue »
"You being all mysterious with your - cheekbones and turning your collar up so you look cool."

Poissa Posityyhtynen

• Nokankopauttaja
  • Vuotislainen
« Vastaus #43 : Syyskuu 26, 2007, 20:20:13 »
Katson säännöllisesti telkkarista Frendit(tai no nauhoitan, monesti saattaa olla harrastuksia silloin), Täydelliset naiset, Paon. Hmm, katsonko muita ? Sitten satunnaisesti Salkkareita ja Päikkäreitä, niistä ei tipu kärryiltä vaikka muutama jakso jäisikin katsomatta. Sitten tulee sitä ihan normaalia töllötystä, kattoo vaan jotain mitä tulee tv:stä. Yleesä kun ei noita tule pistän DVD:ltä pyöriin Frendejä, joihin olen rakastunut. Ennen katsoin aina Pottereita, mutta ne kävi liian pitkiksi aina keskellä päivää ja kun joka viikko kaikki kattoo niin alkaa tylsistymään :D
Mutta Frendeihin en ! Tykkään myös katella poliisi sarjoja, C.S.I, kakkosen lauantain saksalaissarjat, Monk jne.
Olen kaikki ruokainen ! :>
♥ When you are feeling sad, read Harry Potters and you'll be happy again, with chocolate you'll be superhappy Ü
(PS. Twilight is also good alternative)

Poissa Giladra Carrion

• Kuolonsyöjä
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Pottermore: ShieldFang27063
« Vastaus #44 : Syyskuu 27, 2007, 11:48:58 »
Nyt lukiokiireiden yms. vähän painaessa päälle ei tule katseltua tv:tä läheskään yhtä paljoa, kuin lomilla. Tai ylipäätään vielä yläasteaikoina. Pakko katsoa -sarjoja löytyy silti edelleen, hm, tasan yksi kappale: Täydelliset naiset. Tällä hetkellä ei tule muita sarjoja, joista on ihan pakko nähdä joka jakso tai jotka tulevat mahdolliseen katseluaikaan. Salaiset kansiot ja Asema 62:en uusinnat tulevat aivan liian myöhään, jotta voisin kuvitellakaan niitä katsovani...
Joitain mielenkiintoisia dokumentteja katselen aina silloin, kun niitä sattuu tulemaan säädylliseen aikaan. Joskus nauhoitankin.
Viikonloppuisin katselen leffoja, jos tv:stä ei tule hyvää, niin laajasta kokoelmastani löytyy takuuvarmasti jotain :)

Yhdyn mielipiteeseen, että tv-sarjojen anti on todella huonontunut. Todella paljon typeriä roskasarjoja, ja vielä yleensä parhaaseen katseluaikaan... Halvalla tuotettuja tusinatuotteita piisaa...
Ja seuraavia en siis kaikkia lajittele ed. mainittuun tyyppiin, mutta en pidä (tai jopa inhoan) seuraavia sarjoja: Salatut elämät, Ruma Betty, House, Numerot, Serranon perhe sekä lähes kaikki saippuasarjat... Ehkä olen outo.
“We've all been raised on television to believe that one day we'd all be millionaires, and movie gods, and rock stars.
But we won't. And we're slowly learning that fact. And we're very, very pissed off.”

Poissa Pau

• Hirnyrkki
« Vastaus #45 : Lokakuu 14, 2007, 23:07:48 »
Minulla on joskus kausia, kun katson televisiota ihan kamalasti ja vastaavasti sitten taas kausia, kun en katso sitä lähes ollenkaan. Nyt on meneillään sellainen kausi, että katson televisiota melko paljon.
Päivittäin täytyy nähdä Big Brother, se on aivan pakollinen! Olen siihen aivan koukussa, ihana ohjelma! Myös Salatut elämät katson lähes joka kerta, ja jos en satu jotain jaksoa näkemään, niin katson uusinnat viikonloppuna.
Maanantaisin katson silloin tällöin Rumaa Bettyä. Sitä en nyt kuitenkaan ole katsonut ehkä kuukauteen ja harmittaa kun en varmaan tajua siitäkään enää yhtään mitään.
Tiistaisin täytyy nähdä Pako. Odotan sitä aina ihan kamalasti, maanantaisin olen aina kamalan pettynyt, kun se ei tulekaan silloin. Myös Perhesiteitä olen katsonut, mutta viime jakso jäi välistä.
Muita sellaisia aivan pakollisia ei ole, kuitenkin kaikki deittailuohjelmat (siis ei ne chatit, vaan unelmien poikamies-tyyliset :D) ovat mieleeni. Myös Selviytyjiä ja Huumaa tulee usein katsottua. Oikeastaan vähän kaikenlainen Tosi-tv on mielestäni oikein mukavaa katsottavaa. ;>

//Tulinpas nyt muokkailemaan tätä vähän, koska itsellänikin oli näyttänyt viesti menevän vain televisio-ohjelmien luettelemiseen. Mielestäni television katsominen on oikein mukavaa puuhaa silloin, kun ei ole mitään muuta tekemistä. Joihinkin sarjoihin (ja elokuviin) on ihanaa uppoutua, silloin unohtaa kaikki muut asiat.
Tosin televisiosta tulee joskus perheen kesken riitaa, vaikka omistammekin niitä kaksi kappaletta. Riidat eivät välttämättä koske ainoastaan sitä, mitä kanavaa katsotaan, vaan joskus myös mm. sitä, että äidillä on tapana kommentoida ohjelmien tapahtumia vähän väliä. Se on oikeasti välillä todella raivostuttavaa ja siitä kyllä saadaan aina riitaa aikaiseksi (isä ja äiti vastaan minä, krhm). Tämän takia katson televisiota mieluiten yksin, silloin kukaan muu ei ole siinä säheltämässä kaukosäätimen kanssa tai mitään muutakaan ärsyttävää. Toisaalta joitain tositv-ohjelmia on ihan kivaa katsoa vanhempien kanssa, kun voi vähän kertoa mielipiteitä eri henkilöistä jne.
Aww, telkkari on kiva kapistus.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 20, 2007, 13:34:58 kirjoittanut yhyy »
Kusipäistä suloisin.
yhyy -> Pau

gnarl

• Ankeuttaja
« Vastaus #46 : Lokakuu 22, 2007, 18:30:18 »
Vietän telkkarin eessä aikaa lähes päivittäin, aika sitten vaihtelee parista minuutista kahteen tuntiin. Sarjoja joihin olen jäänyt ihan koukkuun ja ne tulee katsottua melkeimpä aina on Dexter, Salatut Elämät (voi kyllä :D) ja Big Brother. Harvemmin seuraan sitten Täydellisiä Naisia ja joskus tulee katsottua Prison Breakia, ikäänkuin kertauksen vuoksi koska katson sarjaa Ameriiikan tahtiin paha minä >:D. Joskus tulee myös katseltua Selviytyjiä ja Amazing Racea. Hassua vaan, ennen vannoin etten koskaan katso BB:tä ja että se on ihan turha ohjelma ja sitten kamalan tylsyyden iskiessä katsoin muutaman jakson ja koukussa oltiin. (Aika monelle tuntemalleni tyypille on käynyt aivan samallalailla..) Televisiosta tulevia elokuvia katson erittäin harvoin. Johtunee siitä että aina minulla on jotain muuta tekemistä silloin kun elokuva tulee ja sitäpaitsi televisiosta ei yleensä tulee mitään järkeviä, minua kiinnostavia pätkiä. Nuiden sarjojen lisäksi silloin tällöin vilkaisen sitten Voicea (Se yleensä jääkin siihen vilkaisuun koska sieltä ei tule melkein koskaan sellaista musiikkia josta minä pidän.)
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 22, 2007, 18:33:41 kirjoittanut gnarl »

Poissa nutcracker

• Vuotislainen
« Vastaus #47 : Lokakuu 23, 2007, 21:05:29 »
En ole ikinä ollut tolkuton televisionkatselija, koska olen aina ollut pikemminkin elokuvien ystävä.

En ymmärrä ihmisiä jotka kykenevät tuijottamaan televisionruutua päivät pitkät, koska ainakin minulla tulee herkästi pää kipeästi. En voi kieltää ettenkö katsoisi elokuvia, sillä olen aivan koukussa niihin, mutta nykyään niille ei juuri ole aikaa, ja elokuvien aikana pidän taukoja. Ilmeisesti olen siis kummajainen^^
Toiset ihmiset tuijottavat televisiota ihan haltioissaan, mikä kai on sinänsä ihan ymmärrettävää - kukin taablaa tyylillään. Televisiosta kun nyt kuitenkin tulee uutisohjelmia, urheilua, saippuaoopperaa ja vaikka mitä vielä, niin onhan se ymmärrettävää että jokainen löytää sieltä jotakin. Omasta mielestäni tosin television nykytarjonta on niin huonoa, etten käsitä miksi kukaan edes haluaa katsella televisiota monta tuntia päivässä.

Henkilökohtaisesti minun on pakko katsoa televisiota kerran viikossa, silloin kun tulee Prison Break. Se on ainoa sarja jota seuraan vakituisesti, ja se minun nyt vain on pakko katsoa. Ennen seurasin Lostia, mutta en sitäkään enää nykyään, joten keskimääriaika mitä vietän television ääressä viikossa on noin 3 tuntia. Prison Break vie niistä yhden, ja loput kaksi tulevat yleensä silloin kun osun television eteen kun sieltä tulee uutiset tai Big Brother. Tosin silloin kun tulee MM-jääkiekkoa minua ei saa irti television äärestä, joten silloin nuo tunnit ylittyvät roimasti.

Keskimäärin en siis kuitenkaan television orja, en todellakaan.   
"I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best." - Marilyn Monroe

Poissa Vela

• Vuotislainen
« Vastaus #48 : Marraskuu 19, 2007, 22:07:26 »
Välillä tulee katseltua televisiota ehkä hieman liikaakin, mutta tavallisesti liimaudun ruudun eteen ehkä noin pariksi tunniksi. Televisiota tulee joinain päivinä katsottua enemmän joskus vähemmän tai ei ollenkaan. (Syyttäkäämme tästä huonoja ohjelmia.)
Pääsääntöisesti seuraan näitä ohjelmia:

-Ruma Betty
-Robin Hood
-Runeberginkatu
-Ikuiset ystävät (Pakko katsoa ihan vain Robson Greenin takia!)
-Greyn Anatomia
-House
-Lost
-Dexter
-Waterloo Roadin koulu (Olen pahasti koukuttautunut tähän)
-Shark
-Monk
-Uutisvuoto

Tuota noin, *köh* onhan tuossa katseltavaa... Kesällä koukutuin hyvin pahasti Murha mielessä -sarjaan (Wire In The Blood), joka löysin sattumalta avatessani television. Jäin välittömästi koukkuun ja minun piti hankkia kaikki kolme tuotantokautta. (Neljännen sain tänään!) Robson Green teki minuun suuren vaikutuksen sarjassa ja jaksojen juonikuviot ovat hyvin mielenkiintoisia. Harmi ettei YLE kai aio näyttää enempää tätä sarjaa.

Jos minulla ei ole oikein mitään tekemistä saatan silloin avata television ihan vain tarkistaakseni tulisiko sieltä mitään viihdyttävää. Yleensä ei tule. Televisio-ohjelmia enemmän tulee ehkä katsottua dvd:ltä sarjoja tai leffoja. Luulen kyllä, että tulisin pärjäämään jonkin aikaa ilman televisiota, ilma sen suurempia vieroitusoireita. Ehkä. Viikon. Kaksi päivää.
Laajoina levittäytyvät Pohjolan synkät metsät, ikivanhoina, salaperäisinä villeissä unelmissaan, siellä asuu metsien suuri jumala, metsän henget kutovat salaisuuksiaan hämärässä.

floora

• Ankeuttaja
« Vastaus #49 : Marraskuu 24, 2007, 23:24:55 »
Mä en kauheesti vietä aikaa telkkarin ääressä, päivittäin ehkä jotain 0-4 tuntia.. riippuu tuleeko mitään kivaa katsottavaa.
Tietty ne hyvät leffat mitä tulee välillä on "pakko" katsoa. Big Brotheria oon seurannu.. Ei sitä nyt ihan pakko oo nähä aina, mut kumminki katon sitä usein. Salkkarit, ne mä katon suurin piirtein aina, ku mahdollista. Heroesin sillon ku muistan(eli en lähes koskaan:D). Ja muita hyviä sarjoja...
Välillä katselen Voiceakin. Idolsin katson aina sillon kun se tulee, siis sillon kun se tuli, ja aion katsoa sillon kun se tulee uudestaan, jos tulee.
En siis ole kauhean kauan telkkarin ääressä, ellei satu tulemaan hyviä leffoja peräkkäin tai jotain muuta.