Kirjoittaja Aihe: Television katsomisesta  (Luettu 12314 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

poro

• Ankeuttaja
Television katsomisesta
« : Tammikuu 26, 2004, 20:50:33 »
Eli, kuinka paljon aikaa vietätte televisoin ääressä päivittäin ja mitkä ohjelmat on pakko katsoa päivittäin/viikoittain?

Itse olen yrittänyt vähentää television katselemista. Ennen katsoin päivittäin Salatut ja aina yhdeksältä alkavan ohjelman Mtv3:ta tai maanantaisin elokuvan, eli päivittäin saattoi vierähtää 4-2 tuntia television ääressä, mikä on todellä pitkä aika, mutta se on valitettavasti totta...
Nykyisin kuitenkin olen parantanut tapani ja jätin Salatut ja yhdesksältä alkavat ohjelmat. Enää televisipsta tulee katsottua Frendit, joskus maanantain elokuva, Simpsonit, Gilmoret ja joskus asiaohjelmia, kuten Prisma. Idolskin on nyt loppu, joten sitäkään ei tule enää katsottu. Päivässä menee siis jotain 0-2 tuntia television ääressä.

Mielipiteitä tulemaan!!!

//Poistin muutaman pelkkää listausta sisältävän viestin -Eleanír
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 20, 2007, 10:23:39 kirjoittanut Eleanír »

WildChild

• Ankeuttaja
Paljonko katsotte televisiota?
« Vastaus #1 : Tammikuu 27, 2004, 09:24:00 »
uih. tästä minä tykkään
Maanantaisin(tässä järjestyksessä) katson Salkkarit, Pulttipois, Big Brother, The Osbournes ja Batmanin tytär ...
Tiistaisin Salkkarit, Huippumalli Haussa, Frendit ja Big Brother, mutta valitettavasti ne tulevat samaan aikaan, joten Frendit jää yleensä näkemättä.
Keskiviikkoisin noh, eipä tule katsottua paljon mtn..paitsi sitten Salkkarit, Pulttibois ja Big Brother
Torstaisin Salkkarit, Everwood, Pelkokerroin, South Park, Irvipuhelut ja Big Brother
Perjantaisin Salkkarit ja Big Brother
Lauantaisin Salkkarien uusinnat, Rajatapaus, Usko tai älä, Amazing Race ja Big Brother
Sunnuntaisin Smallville, Simpsonit,As If,Amyn lailla, Salkkarien uusinnat, Amazing Race ja Big Brother (sekä T.i.l.a ja Kaunis Olo)
(Ja vielä Idols Extrat, kun niitä tulee vieläkin)
Mitä, katsonko minä liikaa tvtä?? :)  ja sitten tietysti 4d-dokumentit ja helvetin- sarja (esim. helvetin ravintolat, naapurit ym)
Joten tästä raa'asti laskettuna n. 3 tuntia päivässä ja viikossa se tekee n. 21 tuntia.  niin ja sitten tietysti hyvät elokuvat jne. ja silloin kun meillä oli satelliittikanavat, tuli niitäkin katsottua: ainakin Room Riders ja elokuvakanavat(TV1000 ja Cinema)... ja päivittäiset uutiset, of course.   Tässä minun tv-maratonini. minua kyllä ihmetyttää ihmiset jotka eivät katso tvtä. Mitä te oikein teette sitten?

helzie

• Ankeuttaja
Television katsomisesta
« Vastaus #2 : Tammikuu 27, 2004, 13:12:07 »
En katso paljoa tv:tä. Tällä hetkellä katson säännöllisesti vain lauantaisin telkkaria. Silloin Amazing race ja Frasier. sunnuntaisin en yleensä jaksa kattoo Amazing racea, vaik sit oonki lauantaisin vähän pihalla ;). Noi on ainoot ohjelmat mitä mä seuraan. Viikolla en kato oikeestaan mitään. Ennen tuli katottuu Idolsii, mutku seki loppu nii...Sitte ku alkaa taas Selviytyjät niin sitä on pakko seurata :).

Routa

• Ankeuttaja
Television katsomisesta
« Vastaus #3 : Tammikuu 28, 2004, 14:26:49 »
Katson hyvin vähän televisiota. Tiistaisin katson 24 ja torstaina Aliasin, joitakin leffoja tulee katsottua silloin tällöin. Sitä en kyllä ymmärrä, että miten ihminen pystyy viettämään neljä tuntia katsoen televisiota, kun ei sieltä edes tule tasokasta ohjelmaa nimeksikään.

Wishmaster

• Ankeuttaja
Television katsomisesta
« Vastaus #4 : Tammikuu 28, 2004, 16:44:35 »
Voih. Enää en katso niin paljon tv:tä kuin ennen, koska nyt olen netissä :)
Katson oikeastaav vain Everwoodin ja Huippumalli haussa, mutta jos on tylsää, niin katson telkkaria, eli toisaalta aika paljon, ehkä n. 14 h. viikossa. Höh, katsonpa paljon.

Madara

• Ankeuttaja
Television katsomisesta
« Vastaus #5 : Tammikuu 28, 2004, 17:15:14 »
Minä en vietä enää ollenkaan aikaa television ääressä, koska minulla on netti. Televisiosta tulee vain roskaohjelma toisensa perään ja väliin vielä mainoksia. Jos jotain katson niin aamupiirrettyjä (Turtlesit ja Digimon), mutta en niitäkään kuin kerran kuussa. Elokuvia saatan silloin tällöin katsoa, mutta en niitäkään usein. Ennemmin nauhoitan jonkin hyvän kuuloisen leffan ja sitten se jää hyllyyni katsomattomana DVD:iden sekaan. Ei vain jaksa kiinnostaa.

Vulpina

• Ankeuttaja
Television katsomisesta
« Vastaus #6 : Tammikuu 28, 2004, 20:04:29 »
Mä katson TV:tä todella vähän. Vaan muutaman tunnin viikossa. Mulla on neljä sarjaa, jota mä seuraan.. :) Oon aika ylpee siitä, etten oo koko ajan nenä kiinni TV:n ruudussa, mutta tietokone onkin sitten ihan toinen juttu. :D

Aren

• Ankeuttaja
Television katsomisesta
« Vastaus #7 : Tammikuu 29, 2004, 14:57:27 »
En katso tv'stä mitään muuta kuin 24-sarjan ja John Doen, tosin tuo jälkimmäinen jää aika usein näkemättä kun se pääsee unohtumaan.

joten koko viikkona minulla menee noin 1.5 tuntia tyhmennys laitetta varten.

Ayumi

• Ankeuttaja
Television katsomisesta
« Vastaus #8 : Tammikuu 29, 2004, 15:42:51 »
Vaikka en ylivoimaisen paljon katsokaan televisiota, katson silti liikaa. Kuulin jostain, että keskimäärin ihmiset katsovat televisiota elämässään n. 20 vuotta. Kuvitelkaa sitä, ja minkälaista ajanhaaskausta se on. Vanhempana sitä varmasti antaisi mitä tahansa, jos saisi olla taas nuori, mutta tällä tavoin se nuoruus kyllä menee hukkaan. Taisi tulla vähän liian jyrkästi, koska onhan tv loppujen lopuksi ihan hyvää ajanvietettä, epäaitoa tai ei, mutta anti olla.

Koitan siis katsella vain lempisarjojani, sekä joskus töllötän elokuviakin. Tällä hetkellä ihkutan Aliasta, Everwoodia, siskoni on noitaa yms.

Voisi vielä mainita, että yksi kanava on mielestäni täysin tuhra ja joutaisi saman tien roskakoriin. Nimittäin sub-tv. Vai voiko joku väittää vastaan? :)

Coco

• Ankeuttaja
Television katsomisesta
« Vastaus #9 : Tammikuu 29, 2004, 16:21:34 »
Katson telkkaria mielestäni aika vähän.
Alias ja Simpsonit on aina pakko katsoa, mutta muita, ei-niin-pakollisia ovat 24, Jamien keittiössä, Gilmoren tytöt ja Idols silloin kun se tuli. DVDitä tulle sitten katsottua vähän enemmän.

Erlkönig

• Ankeuttaja
Television katsomisesta
« Vastaus #10 : Tammikuu 29, 2004, 17:00:44 »
Hm, en siis ole ainoa jolla on näitä telkkari-neurooseja :p

Jos ryhdyn jotain sarjaa vakituisesti katsomaan, niin minun on ehdottomasti nähtävä jokíkinen jakso, tai innostus loppuu siihen enkä enää seuraa sitä. Niin se menee joka kerta, esim. silloin kun tuli se sairaalasarja Yötä Päivää. Katsoin vähän aikaa, sitten kerran en voinut ja sitten odottelinkin jo Teharin tulevan taas tauolta..

Tässä on minun viikko-ohjelmani:
Maanantai: The 80´s show. Katson tätä lähinnä vaan sen takia että 70´s show on tauolla.. Ennen katsoin myös Osbournesia ja Siskoni on noitaa.
Tiistai: Ei yhtikäs mittään..
Keskiviikko: C.S.I silloin kun se tulee, ei kai se muuten ole kokonaan loppunut?
Torstai: Kokkisota joskus. Krisse mahdollisimman usein. Everwood AINA!
Perjantai: Heikoin Lenkki. Pakko nähdä joka jakso.
Lauantai: Midsomerin Murhat aina silloin kun se tulee, sitä voisi tuijottaa jo pelkästään sen uskomattoman musiikin takia. Sitten aina kun muistan niin Itsevaltiaat. Uutisvuotoa en enää jaksa.
Sunnuntai: Joskus simpsonit. Tuntuu että olen addiktoitumassa Suomen Robinssoniin. :p

Apple

• Ankeuttaja
Television katsomisesta
« Vastaus #11 : Tammikuu 29, 2004, 19:42:39 »
Toivoisin ettei tämä topic muodostuisi pelkäksi gallupiksi siitä mitä mitä ihmiset viikottain katsovat.

Voisihan keskustelua lisätä myös aiheista:
- katsotteko liikaa televisiota
- voiko liika telkun katsominen haitata muuta elämää
- pitäisikö pienille lapsille tehdä rajoitus siitä kuinka paljon he saavat katsoa
- miksi ne tietyt ohjelmat on pakko katsoa viikottain
jne jne.

Pelkkiä galluppeja ei ole kovin kiva lukea joten keskustelkaahan aiheesta. Sitähän varten täällä ollaan :)

-Appletus

poro

• Ankeuttaja
Television katsomisesta
« Vastaus #12 : Tammikuu 29, 2004, 21:02:31 »
Omasta mielstäni en katso liikaa televisiota. Ennen ehkä katsoin, mutta se on mennyttä ja siihen ei voi enää vaikuttaa...
Olen sitä mieltä, että kyllä, liika television katseleminen voi haitata muuta elämää. Esimerkiksi läksyt voivat jäädä tekemättä, mikä on minusta melko huono juttu. En tarkoita sillä, että kaikkien pitäisi olla hikipinkoja, vaan että koulu kannattaa hoitaa hyvin, ettei vanhempana harmita (tunnen tuollaisia tapauksia)...
Viikottaiset "pakko ohjelmat" on siksi pakkokatsoa, koska niihin on jäänyt koukkuun ja ne tuottavat hyvän olon. Esim. Frendejä katsellessa saa nauraa ja myös surra. (tietysti riippuu jaksosta)

Lacinia

• Ankeuttaja
Television katsomisesta
« Vastaus #13 : Tammikuu 30, 2004, 20:51:27 »
Katson hyvin harvoin. Silloin, jos joku on aukaissut tv:n valmiiksi (niin, se on niin äärettömän rasittavaa painaa yhtä nappulaa ^__^) niin saatan jotain katsoa, jos ei ole muuta tekemistä. Olin minä salkkareissakin koukussa, mutta pääsin irti kun kaikki hyvät näyttelijät häipyivät ja taso laski huimasti. Siskoni on noitaa katsoin joskus, mutta en enää. Varmaan ainoa sarja, jota katson nykyisin säännöllisesti, on South Park. Kyllähän minä yritän katsella sitä outoa kapistusta, mutta kun ei onnistu irtautua tästä tietokoneesta. Televisio hyvä kapistus, kunhan sitä ei katso liikaa. Ja salatut elämät on kiero saippuasarja, johon jää koukkuun jos erehtyy katsomaan useamman kuin yhden jakson peräkkäin.

Poissa Sinzirn

• Sammakko
  • Reservi
  • *
Television katsomisesta
« Vastaus #14 : Tammikuu 30, 2004, 21:58:34 »
Minä katson aika harvoin telkkaria. Yleensä sen korvaa lukeminen tai netti. Tosin nyt (noin viikon ajan) tulee katsottua aika paljon,kun pitää tehdä yhtä koulujuttua. Katson siis kolmet uutiset.. Huhhuh. Toivottavasti sivistystaso nousisi (hehe..)..

Mitään varsinaista sarjaa en katso, paitsi jos sieltä tulee jotain katsottavaa ja jos joku on avannut telkkarin valmiiksi (niin, se napin painaminen on tosiaan äärettömän hankalaa...).

Ja tietenkin, jos sieltä tulee joku hyvä leffa. Yleensä niitä ei ikävä kyllä tule. Mutta kyllä joskus telkkaria tulee sentään katottua.
"Kill your darling."
Oletko ikinä ollut vaeltamassa?

Fleur

• Ankeuttaja
Television katsomisesta
« Vastaus #15 : Tammikuu 31, 2004, 22:08:16 »
Minulla on paha tapa ottaa kymmenittäin leffoja nauhalle. Sitten kyllä-minä-sen-joskus-toistekin-ehdin-katsoa-periaatteen mukaan kasetteja lojuu joka paikassa ja kun haluaisin katsoa sen puoli vuotta sitten tulleen pätkän, sitä ei löydy mistään.

Tv-sarjoista nauhoittamisen arvoisia ovat Siskoni on Noita, CSI (silloin kun se tulee), Mullan Alla (-II-), Will & Grace (-II-) ja Teho-osasto (-II-).
Tuosta voittekin päätellä, että tällä hetkellä tulee erittäin vähän sellaisia ohjelmia joita katson; Siskoni on Noidan lisäksi Ilman Johtolankaa, Kova Laki silloin kun muistan (eli en koskaan) ja Yleltä lauantaisin puoli kahdeksalta tuleva brittisarja (mm. Hercule Poirot).

Yksi juttu muuten. Yli 15-vuotiaat ehkä muistavat vuosia sitten tulleen Tintti- tv-sarjan.
Lapsellista ehkä, mutta olin innoissani kun näin lehdestä pari viikkoa sitten, että Tintti alkaa uusintana.
Mutta kas kummaa -suomeksi päällepuhuttuna. Sen lisäksi että niin nopeasti puhutun ranskan duppaus on vaikeaa, Tintti kuulostaa Kimi Räikkösen ja Nylon Beatin sekoitukselta, ja "nauru" on sellainen epämääräinen ääni jota kokematon pikkulapsi saattaisi yrittää koulun näytelmässä.
Yllättävää kyllä, samalta kanavalta eli maikkarilta tulee paljon paremmin päällepuhuttu Aladdin; vilkaisin sitä viikko sitten ja totesin että vitseissä on järkeä, nauru ei ole niin teennäistä kuin pelkäsin ja alkulaulukin jää soimaan päähän.

Off-topic; Koska Erlkönig on maininnut katsovansa Everwoodia, erehdyin vilkaisemaan viime jakson (to.29.1) loppupuolta. Irvingin Oman Elämänsä Sankari-kirjan tyyliin käyty keskustelu abortista vielä meni (Everwoodin lääkäreillä se oli aika laimea), mutta übersiirappinen perheidylliloppukohtaus oli liikaa.

Ponzo

• Ankeuttaja
Television katsomisesta
« Vastaus #16 : Helmikuu 01, 2004, 16:37:21 »
Minä en katso tv:tä syystä, että minulla ei ole kämpässäni televiota. En tarvitse yksin kertaisesti sitä. Telkkarista ei tule mitään katsomisen arvoista. Ennen tuli paljon parempia ohjelmia. Tv-lupamaksukin on niin iso ettei sitä kehtaa maksaa, jos katsoo vain muutaman tunnin viikossa televisiota. Ainoastaan silloin, kun olen porukoitten luona viikonloppuisin katson telkkaria, vaikkakin hyvin vähän. Keskimääräinen television katsominen on varmaan noin ½ tuntia viikossa, jos sitäkään. Ainut ohjelma mikä on pakko katsoa on Uutisvuoto ja jos on joku keskustelu ohjelma, jostain kiinnostavasta asiasta.

Lils

• Ankeuttaja
Television katsomisesta
« Vastaus #17 : Helmikuu 01, 2004, 18:06:23 »
En katso nykyään kovinkaan paljon televisiota. Jonkin verran kuitenkin tulee katsottua.

Tiistaista perjantaihin katson yleensä Nelosen saippuan Päivien viemää. Maanantaisin en sitä tanssitunnin vuoksi ehdi katsomaan... Jokapäiväisen Big Brotherin katson myöskin.

Maanantaisin tulee myös Music TV:ltä Dismissed, jonka joskus saatan katsoa. Myös Big Brother on pakollinen illalla.

Tiistaisin tulee Frendit ja Big Brother, tosin valitettavasti samaan aikaan. Ennen oli kivaa, kun tuli Frendit ja Rimakauhua ja rakkautta peräkkäin. ^^

Keskiviikkoisin ei taida tulla muuta kuin se Big Brother.. Joskus katson keskiviikkona Dismissed-uusinnan.

Torstaisin on se ihanista ihanin Everwood! Torstain kohokohta totta vie. Ja South Park tulee myös myöhäisillasta.

Perjantaisin ei ihmeempiä tule. No se Big Brother tietty ja Päivien viemää. Idolsit tuli tietty ennen.

Viikonloppuisin ei paljon muuta ole kuin Big Broherit ja Gilmoren tytöt. Niin ja sunnuntai-iltapäivän jääkiekkomatsit, joita joskus katson.

En tiedä, pärjäisinkö ilman tv:tä viikonkaan... On ihanaa löhöillä ruudun edessä ja syödä jotain hyvää samalla kun katsoo lempisarjaansa. ^^

Aino

• Ankeuttaja
Television katsomisesta
« Vastaus #18 : Helmikuu 01, 2004, 18:47:05 »
Njaa. Ennen sitä tuli katsottua enemmän, mutta harjoituksien, pitkien päivien ja netin takia nykyään vähemmän. Maanantaisin en kerkiä mitään katsomaan tai sitten puolet Salkkareista. Tiistaisin tulee Saint- Tropezia tai Päivien viemää seurattua ja sitten illalla ehkä Frendejä. Keskiviikkoisin joitain iltapäiväsarjoja, ja ehkä Salkkareita. Illalla kotimaisia sarjoja, jos nyt tasokasta löytyy. Elokuvaa ehkä katselen. Torstaisin sama rytmi, kuin keskiviikkona. Perjantaina illalla jokin elokuva, lauantaina samoin, sekä sunnuntaina.

Salkkareihin olen niin kyllästynyt ja harmittelen Passionssin loppumista. Kaipa se Päivien viemää sitten korvaa sen.

Ptolemaios

• Ankeuttaja
Television katsomisesta
« Vastaus #19 : Helmikuu 08, 2004, 01:42:35 »
Äy. Itse katson oikeastaan äärimmäisen vähän telkkaria. Erittäin tiiviisti seuraan ainoastaan Selviytyjiä ja Idolssia (silloin kun näkyy) ja nyt tätä Suomen Robinssonia. Joskus harvemmin tulee katsottua Frendejä ja sellaisia. En katso edes elokuvia yleensä telkkarista, joka on aika tyhmää, koska saatan sitten kuitenkin vuokrata joskus sellaisia, jotka ovat tulleet paria kuukautta aiemmin telkkarista. Eí vain tule luetuksi mitään ohjelmasivuja lehdistä, enkä sitten tiedä mitään, vaikka joku hyvä elokuva telkkarista tulisikin.

Joskus tuntuu oudolta, kun joidenkin ihmisten mieluisin puheenaihe on tv..ja tv..ja tv. Kyseiset henkilöt osaavat viikon tv-ohjelmien järjestyksen ulkoa, osaavat luetella ainakin kaksi henkilöä jokaisesta sarjasta ja keskustelevat sarjan henkilöistä niinkuin omasta elämästään.
Turhaa, sanon minä. Mutta tietenkin toisaalta tavattoman viihdyttävää...

Annúnqúerewen

• Ankeuttaja
Television katsomisesta
« Vastaus #20 : Helmikuu 09, 2004, 15:57:48 »
Ensinnäkin: tämä on hänen kuninkaallisen korkeutensa SADAS viesti! *taputapu*

Noniin. Joskus en vain jaksa nousta töllön edestä, kanavapujottelu on lumoava harrastus. Mutta jos nyt mietitään, mitä on pakko nähdä, niin... No Frendit, tottakai, niin hilpeää meininkiä ei oikein töllöstä enää löydy...Siskoni on noita on kuitenkin ykkönen, love this, mielettömän hilpeä ja suloinen ja romanttinen ja mielenkiintoinen...Subin leffaohjelmat tyyliin Kamera käy, tahdon nähdä uudet trailerin ja pysyä kärryillä Hollywood-meiningistä... Gilmoret oli, mutta nyt jäivät mokomat tauolle...24, tämä todistaa, että koukuttuminen kannattaa, Kiefer on loisto setä näyttelemään... Sabrina, vaikka uudet jaksot ovat aika huonoja, ei sitä alkuaikojen leppoisuutta... Siinähän se. Lisäksi kaikenlaiset realityt, kuten Amazing Race, niihin on helppo jäädä koukkuun... (tunnustus: Huippumallit haussa... *wirn*)

Plus tottakai leffat. Olen katsonut viime aikoina aika paljon leffoja, juuri eilen, esimerkiksi, Päättömän Ratsumiehen. Kauhusta en välitä, mutta otsikko "Kauhufantasia" plus Johnny Depp saa tämän tytön katsomaan melkein mitä tahansa... :)

Päivässä keskimäärin kaksi tuntia, plus MTV-tuokiot... *hymähdys*

Tuonen lintu

• Ankeuttaja
Television katsomisesta
« Vastaus #21 : Huhtikuu 02, 2004, 09:33:35 »
Köh, suunnittelen oikeastaan oman päiväjärjestykseni tv-ohjelmien mukaan, maanantaina on tietenkin se Käenpesä. Sitä ei voi jättää ikinä katsomatta..
Tiistaina pitää istua tuon mustan laatikon edessä jo 19.30 asti aina 23 asti. Sinkkuelämääkin pitää katsoa, jaksoakaan ei voi jättää väliin. Keskiviikkona on ongelma, kolmoselta tulisi C.S.I ja kakkoselta peräkamaripojat... Tähän mennessä C.S.I on voittanut. :) Torstaina on teho-osasto, joka on muuttunut niin ihme sähläykseksi, että sitä ei enää pysty katsomaan. Perjantaina on Heikoin lenkki ja muut mukavat. Lauantaina tulee Scoopy doo. ;) Ihana elokuva. Ja Selviytyjät. Sunnuntaina ei ole mitään muuta kuin Simpsonit. Ah.

Essu

• Ankeuttaja
Television katsomisesta
« Vastaus #22 : Huhtikuu 11, 2004, 13:46:27 »
Olen vähentänyt todella paljon television katselua. Kun ajattelee, että ennen katsoin niin paljon, että siitä oli haittaa kiireiselle elämälleni. Mutta näin:

Maanantai: Siskoni on noita, Käenpesä

Tiistai: Frendit

Keskiviikko: nothing

Torstai: Paratiisihotelli, Krisse

Perjantai: Leffa(yleensä)

Ja sitten lauantai ja sunnuntai kuluu leffoja ja joitain sarjoja katsellesa. en tähän laskenut mukaan Subin ohjelmia. Joka päivä katson myös yleensä 20.30-uutiset. Mutta muuten en pahemmin vietä aikaa telkan ääressä.

Tästä johtuu tietenkin se, että lopetin tyhjänpäiväisten sarjojen(..Kuten Salkkarit) katselemisen.

Lapset tietenkin viettävät mielestäni liian kauan television edessä aikaa. Pikkupojatkinkatselevat sitä Smackdownia mikä on niin syvältä että!
Vanhempien ei edes saisi antaa lasten katsella niin pölvästiä ohjelmaa.

Myös lätkää seuraan. Hyi minua. Minähän olen nainen.
Niin että näin. Hei hei.

Poissa Sun Lee

• Ronnieponnie
  • Vuotislainen
    • Tarinamaa
Television katsomisesta
« Vastaus #23 : Huhtikuu 14, 2004, 19:51:30 »
Minä vietän aikaani vähemmän telkun ääressä nyt kuin aikaisemmin. Joskus kun olin nuorempi, katselin vaikka mitä ohjelmia, mutta sitten ne alkoivat kyllästyttää ja olen jo monet sarjat jättänyt kesken, kun en viitsinyt kaikkea vapaa-aikaani istua telkun ääressä. Nyt kulutan sen mieluummin kavereiden kanssa tai tietokoneen äärellä ^^

Kuitenkin on pakko katsoa joitakin tiettyjä sarjoja, kuten Charmed, Everwood ja Frendit. Niitä ei vain voi jättää väliin. Elokuviakin katselen, varsinkin viikonloppuiltaisin. Lukeminenkin on paljon hauskempaa kuin telkun tuijottelu.

Joskus tulee seurattua myös kaikenlaisia pelejä, mitä telkusta nyt ikinä tuleekin. Valiojoukkoja katselen aina silloin tällöin ja Popstarsiakin katselin aika usein.

Friidu

• Ankeuttaja
Television katsomisesta
« Vastaus #24 : Marraskuu 27, 2004, 11:12:37 »
Olin ennen ja olen varmaan vieläkin tv:n orja...^_^ Katson tv:tä noin ainakin 2 tuntia päivässä, riippuu vähän mitä tv:stä tulee. Nyt kun kaikki lempisarjani (Frendit ja Sinkkuelämää) loppuvat, niin uskon jättäväni tv:n katselemisen vähemmälle. Siinä on vain se ongelma, kun tv:n orjuus vähenee, niin nettiriippuvaisuus nousee....^_^