Kirjoittaja Aihe: Suomalaisten fantasiaelokuvien tulevaisuus?  (Luettu 6283 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Rupertismyking

• Luppakorva
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Mun rakkaat<3
  • Pottermore: WitchWatch10541
  • Tupa: Luihuinen
Vs: Suomalaisten fantasiaelokuvien tulevaisuus?
« Vastaus #25 : Heinäkuu 14, 2013, 20:04:24 »
Mä olen taas ehdottomasti sitä mieltä, että en koskaan tulisi katsomaan mitään Suomessa tehtyä fantasiaelokuvaa.. Koko ajatus on niin vieraskin, ettei kyllä yhtään innosta koko homma. Luulisin, että Suomessa  ei oo ees mitään hyviä fantasiaelokuva ohjaajia jne johtuen varmaankin siitä, että suomalaisten kirjailijoiden kirjat ovat aivan upposurkeita. Varmaan liikaa ennakkoluuloja mulla, mutta ei voi mitään!
I will cry when you go away because I love you forever♥

Poissa Hämppyli

• Näsäviisas-
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
Vs: Suomalaisten fantasiaelokuvien tulevaisuus?
« Vastaus #26 : Heinäkuu 14, 2013, 21:42:36 »
Onhan Suomessa tehty fantasialeffoja. Mitä kaikki Rölli - leffat ja Jade Soturi olivat jolleivat fantasialeffoja? Ylipäätään viime vuosina Suomen elokuvateollisuus on ruvennut rohkeammaksi genrejen kanssa, joita ei yleensä liitetä suomalaisiin leffoihin. Toki yleensä nämä on tehty yhteistyössä jonkin toisen maan kanssa ja toisinaan puhekieli on englanti, mutta kuitenkin...

Minun mielestäni suomalaisissa leffoissa on usein tiettyä "särmää" (en parempaakaan sanaa keksinyt), joka uupuu Hollywoodin tuotoksista, joten minä ainakin toivon, että nämä kokeilut jatkuvat ja menestyvät niin ehkä joskus tulevaisuudessa nähtäisiin jokin jättibudjektin tuotos. Vaikkei välttämättä hyvä niin ainakin mielenkiintoinen leffa se varmasti olisi.
"If we're going to be damned, let's be damned for what we really are."

Captain Jean-Luc Picard