Kirjoittaja Aihe: Black Eyed Peas  (Luettu 3179 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

wini

• Ankeuttaja
Black Eyed Peas
« : Tammikuu 24, 2004, 20:18:56 »
Mitäs mieltä ootte tästä bändist?

Mie tykkään tooosi paljon ^^"
"Where is the lowe?"-biisi kolahti päähän heti eka kerran kuultuani ja "Shut up!" on viel parempi...
Muzavideotkin on olla ihmeen hyviä!

Harmi et tää bändi ei oo livenä yhtä hyvä ku levyl (ei tosiaankaan yhtä hyvä) --*

En omista viel levyä, mut ostan sen kun saan fyffeä ^^"

Mitä mieltä olette levystä..?
Onko hyvä ja tuleeko kappaleiden sanat mukana..?
Muita hyviä kappaleita, kuin nämä kaksi mainittuani..?

Ayasha

• Ankeuttaja
Black Eyed Peas
« Vastaus #1 : Tammikuu 25, 2004, 15:34:49 »
Tämä bändi taitaa olla juuri sellainen mikä kolahtaa teineihin. Tai ainakin nämä kaksi biisiä, Where is the Love ja Shut Up. Uskaltaisin veikata, että kaikki Black Eyed Peasin biisit eivät kuitenkaan voi olla yhtä tarttuvia ja "hyviä" kuin nämä kaksi, ehkä bändi siis jää hieman "kahden hiti ihmeeksi".

Toisaalta minulla ei ole oikeutta eikä tarpeeksi tietoa arvostella tätä bändiä, koska en itsekään ole kuullut kuin nämä kaksi kyseistä kappaletta. Heti tulee mieleen Outlandish ja Nelly kun kuuntelee tätä bändiä, vaikka ne ovatkin täysin erilaisia.. Nellyllä ja Outlandishillakin kävi kuitenkin vähän kuin tällä, he tulivat muutamalla biisillä tunnetuiksi, mutta muut kappaleet mitkä löytyvät levyiltä, eivät ole todellakaan sitä tasoa kuin ne hitit. (Okei, ei Outlandish kovin paha ole, mutta ei niilläkään taida mun mielestä olla kuin 3 hyvää biisiä.)

Olis ehkä kannattanu tulla aukoon päätään vasta kun ottaa asioista paremmin selvää.. Älkää välittäkö musta.

Qia

• Ankeuttaja
Black Eyed Peas
« Vastaus #2 : Tammikuu 25, 2004, 16:44:33 »
Minä kuuntelin tuon uuden levyn yhdellä kaverillani, ja ostin sen. Minä tykkään siitä vaikka kaikki kappaleet ovat aika samanlaisia... En pidä hirveästi niistä jotka soivat radiossa, eli Where is the lovesta ja Shut upista. Levyllä monta hyvää kappaletta, varsinkin Anxiety Papa Roachin kanssa. Se ei kuulosta ollenkaan niiltä muilta levyn biiseiltä vaan on enenmänkin rokkia *kuolaa* Kahdesta kappaleesta en tykkää ollenkaan, Latin girls:istä ja sexy:stä, nimestäkin kuulee varmaan miksi. Lopputulos on että levyn on kyllä hyvä, mutta jotkut sanoitukset ovat tuota... hieman seksistisiä...

*painuu kuuntelemaan uudestaan*

Katie Ravenclaw

• Ankeuttaja
Black Eyed Peas
« Vastaus #3 : Tammikuu 25, 2004, 22:21:40 »
Olen kylläkin kuullut tasan kaksi kappaletta, eikä ole niin vaikeaa arvata, että mitkä.

Shut up oli ihan ok, tosin kovin perusteellista analyysia en ole tehnyt sanoista tai muustaakaan, joskus vaan radion soidessa taustalla taidettiin se soittaa.

Where is the love on (ainakin oman enkkuni perusteella) ihana, melodia "tarttuva" ja musiikki mukavasti toteutettu.

Shikoku Gin

• Ankeuttaja
Black Eyed Peas
« Vastaus #4 : Tammikuu 26, 2004, 18:36:07 »
Minä myöskin olen kuunnut ne kaksi biisiä.
Where is the love oli tosi hyvä ensi kuulemalla ja pari ekrtaa sen jälkeenkin, mutta nyt se tuntuu jo hiukkasen tylsältä, vaikka onkin oikein hyvä kipale.
Shut up on kyllä yhä tosi hyvä ja kuunneltava kappale. Parempi kuin Where is the love. Siinä on parempi rytmi minun maulleni. olen enään sellaisten hiukkasen rytmikkäämpien kuin "hitaiden" ystävä. Mutta kyllä käy nekin.

Koko CD:tä en ole kuullut, mutta kyllä luulen, että siinä oikein kuunneltavan arvoista musiikkia on. Ainakin näiden nyt kuuneltujen perusteella.

Black eyed peas kuulosta kyllä itseasiassa yhdeltä niistä bändeistä, jotka on sen tietyn ajan pinnalla ja sitten se lopahtaa tai siihen kyllästyy.. En kyllä voi sanoa [vielä]  itään varmaa. Sen näkee sitten.

pilami

• Ankeuttaja
Black Eyed Peas
« Vastaus #5 : Helmikuu 29, 2004, 12:28:06 »
Minäkin olen kuullut nämä kaksi ed. kappaletta.
En pidä.
Pääni on räjähtämispisteessä aina kun radiosta kuulu Shut up ja where is the love. On pakko vaihtaa kanavaa, ei sinänsä, en kuuntele radiota _niin_ paljoa, mutta silti olen kuullut nämä kappaleet aivan liian monta kertaa. Pännii.

Eli tiivistettynä. En todellakaan pidä, kunnon purkkapoppia jässyti-jässyti-Leuat-irtoavat -musiikkia.

Timri

• Ankeuttaja
Black Eyed Peas
« Vastaus #6 : Maaliskuu 12, 2004, 20:55:35 »
Itse pidän tästä bändistä kovasti, anteeksi vain kaikki jotka sitä täällä ihnasti haukkuvat. (Ja haluaisin  korjata, että love ei kirjoiteta lowe vaan love.) Pidän Where is The Love- kappaleesta enemmän kuin Shut Upista, mutta sekin on hyvä. Where is The Loven sanat osaan lähes ulkoa, siis mukaanlukien ne räppiosiot. Jee Jee! No, tuo ei oikein liity tähän. Jos haluatte kysyä perustelujani, niin KYSYKÄÄ, ne eivät ole niin kummoisia, että viitsisin niitä tähän kirjoitella.

Tosi hyvä bändi, jooh.

elenielwen

• Ankeuttaja
Black Eyed Peas
« Vastaus #7 : Maaliskuu 13, 2004, 20:16:22 »
mäkin tykkään the black eyed peasistä.. :) kaikki niiden biisit on tähän mennessä kolahtanu..where is the love oli aivan ihana, nyt olen siihen jo vähä kyllästyny, shut up oli kans tosi hyvä ja nyt uus sinkku hey mama on ihan sairaan hyvä! ihana tanssibiisi! :D

fuksi

• Ankeuttaja
Black Eyed Peas
« Vastaus #8 : Maaliskuu 16, 2004, 21:09:45 »
Voih. Anteeksi kun tulen pilaamaan tänne Black Eyed Peas - fanien päivän o-0
itse kuulin ensimmäisen kerran Shut up!in aika kauan aikaa sitten. Ihmettelin että mitähän [sensuroitu kohta muiden inhon välttämäsieksi] melusaastetta tämäkin on? Kuulin sen toistamiseen. Ajattelin että ehkä nyt kuuntelisin. Sitten seuraavalla kerralla meni yli hilseen. Nykyisin en kestä ajatellakaan että se soisi radiosta tai mistään muustakaan o-0
Muitakin kappaleita ko. bändiltä olen kuullut. Eikä ole kolahtanut tämä teinien suosima purkkapopitus. Ei kiitos. Ei fuksille.
Ei ainakaan tämä purkkapoppi. Ehkä olisin vuosi sitten tykännyt tästä. Ihmeellistä miten olen muuttunut? ^^

Elanian

• Ankeuttaja
Black Eyed Peas
« Vastaus #9 : Maaliskuu 17, 2004, 18:09:11 »
Min tykkään kyseisestä bändistä.^^
Varsinkin shut up on hyvä. Ja myös Where is the love.
Ja tykkään niitten musavideoistakin.

Kevät

• Ankeuttaja
Black Eyed Peas
« Vastaus #10 : Maaliskuu 17, 2004, 19:11:47 »
"Teinimusiikkia".
Where is the love on nieltävä, ei kuunneltava. Minä en voi sietää Shut Uppia.  Musavideot ovat pahimmat. Black eyed peas on hirveä bändi.

Riittääkö pelkkä hirveä?

Mai

• Ankeuttaja
Black Eyed Peas
« Vastaus #11 : Maaliskuu 17, 2004, 22:02:36 »
Suoraansanottuna järkyttävän huono bändi.

No, nyt alkujärkytyksestä toivuttuani olen kuunnellut muutamia biisejä uudelleen, mutta eipä ole mielipide muuttunut. Musiikki kuulostaa vain epämääräiseltä jumputukselta johon on sotkettu sekalaisesti muita soittimia, ja sitten "laulamassa" on pari tyyppiä joiden venyttelevä flegmaattinen soundi ei innosta yhtään. Ja väliin tottakai hieman naisen ähkintää.

Anteeksi jos kuulostan kamalan jyrkältä ja ahdasmieliseltä. Uskon että moni pitää tästä bändistä oikeasti, mutta tämä musiikki ei ole minua varten.

Naa

• Ankeuttaja
Black Eyed Peas
« Vastaus #12 : Huhtikuu 13, 2004, 18:44:43 »
Tykkäsin Where Is The Love:sta heti ensimmäisellä kuuntelukerralta, mutta Shut Up:ia en voi suoraan sanottuna sietää. Päätä alkaa särkeä kun toistetaan sitä samaa. Eijeijei.

Mutta kuten jo sanoin, Where Is The Love on makuuni, sopivan.. miten sen sanoisi.. hempeää, letkeää? Semmoista lallatilaa-tekisi-mieli-laulaa-mukana. Ja musiikkivideo on kiva.

Siitä uusimmasta kappaleesta en osaa sanoa oikein mitään. Kun en muista, miten se menee x) En kuuntele niin paljon radiota.

Yhteenvetona voisin sanoa, etten oikein tiedä, miten suhtautuisin bändiin kokonaisuutena. Aika hankala tehdä tyhjentävää mielipidettä parin kappaleen perusteella, varsinkin kun toisesta tykkään ja toista inhoan. Hmm. Sanotaanko näin, että levyä en viitsi ostaa.

Aikon

• Ankeuttaja
Black Eyed Peas
« Vastaus #13 : Heinäkuu 02, 2004, 00:35:54 »
Joo, tosi hyvä! tai no yksi kappale vain on hyvä. Nimittäin Shut up.
Se Hey mama (olikohan se noin...) ei oikein iskenyt muhun...

Levyä en omista, (enkä tule todennäköisesti omistamaankaan...)
mutta tuo Shut up-kappale on yhellä levyllä missä on eri esittäjiä.

Joo, no aika huono bändi jos mukaan ei oteta Shut up-biisua.

Ansku-tonttu

• Ankeuttaja
Black Eyed Peas
« Vastaus #14 : Heinäkuu 02, 2004, 10:47:48 »
Where is the love, Shut up, Hey Mama ja se joku Let's get it started ovat mahtavia biisejä. Kaikki on tosin semmosia, että jos niitä kuuntelee liikaa, ne kuluu puhki. BEP on muuten minunkin mielestä aivan loistava kokoonpano. Levyllä kuullostavat aivan mahtavilta, mutta sitten kun esiintyvät livenä.. Karmivaa. Näin Britts Awardsin (taijonkunsemmoisen) telkkarista ja tuolla se BEP esiintyi livenä. Fergien ääni ei kyllä riitä tommosiin livekeikkoihin.

Musiikkivideot ovat olleet tosi hyviä. Ainakin Shut up. Siin on loistava tarina ^^;; Ja vielä tuosta ns. "teinimusasta" Onhan se BEP vähän semmoista, että kerää teinejä faneikseen. Mutta jaa. No ei se ehkä siltikään niin teini ole.

Raineri

• Ankeuttaja
Black Eyed Peas
« Vastaus #15 : Elokuu 22, 2004, 18:12:57 »
Levyhyllystäni löytyy kyseisen bändin Elepunk-levy, joten pystyn sanomaan, että tämä bändi ei tosiaankaan ole vain kahden kappaleen ”teinipurkkasingalonglistallaylösjapois”-porukka. Ja kerranhan sitä vaan teinejä ollaan, joten miksei sitten kuunneltaisi teinipurkka-poppista. Heidän musiikkinsa on erittäin monipuolista, vaikkei siellä paljoa klassista tai heviä näykään.

Vidoita en ole nähnyt, enkä siksi aio puhua siitä mistä en tiedä mitään.
BEP on tehnyt niin paljon loistomusaa, että radionväellä on luultavasti ollut vaikeuksia päättää mitä kipaletta soittaa radiossa. Pisimmän tikun vetivät Shut up, ja Where is the love. Kyseiset biisit eivät ehkä ole kaikkien mieleen, mutta ei silti pitäisi niiden takia vetää koko komeutta vessanpöntöstä alas.
 Shut up:ssa on hienoa se kuinka kahden laulajan (nimiä en nyt muista.) äänet sopivat yhteen. Enkä ylipäätänsä muista yhtään toista laulua jossa olisi tällainen vuoropuhelu.

Where is the love:ssa taas viehättää se: ”Pelastetaan maailma yhdessä” meininki. Tällaisia ei ole koskaan liikaa, kuten ei myöskään ole turhaa huume valistusta.

Omasta mielestäni paras kappale on Smells like funk. Se vaan kuulostaa hyvältä korvaan.
http://www.blackeyedpeas.com

Nimlothille tiedoksi, että parhaita viestejä on juuri ne pitkät viestit, koska niissä on tavallisesti myös perusteluja, ja teinipoppiksen hyvä esimerkki on Antti Tuisku-ilmiö.( Tämä ei tarkoita sitä ettenkö pitäisi Antista. Sehän on mun idoli! IIIIIIhhhhh, AAAAnnntttti!)

Kimmy

• Ankeuttaja
Black Eyed Peas
« Vastaus #16 : Elokuu 26, 2004, 18:56:59 »
Mun tosi hyvä kaveri on The Black Eyed Peasin fani. Kerran sitten se pakotti mut kuuntelemaan sen CD:n. Kaksi kappaletta nousi yli muiden. Te taidattekin tietää, mitkä;D
Shut Upissa on hyvä melodia, joka jää takuuvarmasti kaikkien päähän soimaan. Se on samalla ihmeellisin biisi minkä olen kuulut elämäni aikana. Siinähän ne laulajat rupeavat kinastelemaan keskenään;)
Where Is The Love on kyllä paras koko CD:n biiseistä! Se on niin koskettava.. Tulee mieleen kuollut koirani..
Mun muistaakseni CD:ssä ei tullut sanoja, mikä oli harmi, nimittäin olin koko ajan kuulevinani kaikkia sanoja, esim. bitch, eikä sitä voinut tarkistaa mistään!

Gimmuli

• Ankeuttaja
Re: Black Eyed Peas
« Vastaus #17 : Elokuu 31, 2004, 10:33:36 »
Joops... No kyl mä dikkaan täst kyseisest bändistä. Se "Hey mama" ja "Lets get it started" biisit on hjyvii...
Kyl se "Shut up" ja "Where is the love" on kans hyvii, mut enemmän mä kuuntelen niit kahta ekaa biisii.

Eli joo kyl tää on hyvä tää B.E.P
:D

JokaMaunRae

• Ankeuttaja
Black Eyed Peas
« Vastaus #18 : Huhtikuu 04, 2005, 17:36:44 »
Mua ärsyttää just tällanen, että haukutaan koko bändi lyttyyn kun ollaan kuultu ne pari biisiä jotka soi radiossa. Niistä ei sitten loppujen lopuksi pidetä, koska radioasemat loppuunkuluttaa ne biisit *murr*

Ite tykkään BEP:istä. Se on hyvä bändi, ja siltä löytyy ihan sairaan hyviä kappaleita. Itsekin oon jo hieman kyllästynyt Shut Upiin ja Where Is The Loveen, mutta esim. The Apl Song on aivan ihana, yksi biisi ylitse muiden :)

Että älkää tulko tänne haukkumaan koko bändiä, jos ootte kuulleet vaan pari biisiä. Nolaatte siinä vaan ittenne Joo tiedän, joskus mä "vähän" ylireagoin xD

Nellukka

• Ankeuttaja
Black Eyed Peas
« Vastaus #19 : Heinäkuu 06, 2005, 10:27:17 »
Urks, Shut up alkaa minuu jo vähän käydä hermoille, mutta muuten Elephunk on vieläkin ihku CD. Koko ajan kadotan sitä (nytkin se on jossain cd-pinojen takana, ähk), mutta joskus pari kuukautta sitte jaksoin vihdoinki "arkistoida" sen koneelle. Smells like funk on ollu koko ajan yks sen cd:n parhaimmista biiseistä, mutta Anxiety on paras. Sillon pari vuotta sitte kun sain sen synttärilahjaks niin muistan, että hyppäsin aina yli Apl Songin ja Anxietyn. Nyt ne on molemmat toistossa kokoajan :P
The Boogie That Be on myös tosihyvä biisi. Mukaantempaseva ^^

Ja Monkey Business ei muuten ole mikään hyvä CD kun oon nyt kuunnellu sitä pari kertaa (eli en periaatteessa voisi mitn siitä kommentoida vielä). Siinä ei ole minusta yhtäkään semmosta Anxietyn tapasta vaan kaikki on (tavallaan) samanlaista musaa kun Hey Mama. Ei oo sitä vaihtelua niinkun on Elephunkissa. Minusta ainakaan näin parin kerran jälkeen. Eh, ehkä muoksin myöhemmin jotain järkevämpää Monkey Businessista.

Reebie

• Ankeuttaja
Black Eyed Peas
« Vastaus #20 : Tammikuu 01, 2006, 18:13:39 »
Black eyed peas kuuluu ehdottomasti parhaimpiin bändeihin. Monkey Business on loistava levy, samoin kuin BEP:n edellinen albumikin. Erityisesti pidän kappaleista Shut up, My Humps, My Style, Don't lie ja Where is the love.
Olen kuullut jostain, että Black eyed peasilta ei enää ilmesty levyjä, onko se totta? Ovatko he jonkin moisella tauolla?

Poissa Lilyca

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
Black Eyed Peas
« Vastaus #21 : Lokakuu 08, 2006, 19:47:40 »
Kaivoin tämän esiin haulla.

Siispä joo, Black Eyed Peas kuuluu yhtiin suosikkeihini, vaikken kappaleita paljoa ole kuullutkaan. Levyä en omista, mutta tuleehan bändin musiikkia kuitenkin koneelle ladattua. Tykkään paljon kappaleista "My humps" ja "Mas Que Nada"
Hyvää, rytmikästä tanssimusiikkia ja erityisesti tykkään Fergien tyttömäisen puhtaasta äänestä.  Onkohan siitä tehty topicia, kun sillä on se uusi (hyvä) kappale London Bridge?

Luin jostain että Black Eyed Peas tekisi vielä yhden levyn ja lopettaa sitten, Fergie kai tarvitsee aikaa sooloilulleen.  Onkohan näin?
Järki on nimittäin siinä, ettei ole mitään järkeä siinä, että tulee hulluksi, kun yrittää olla tulematta hulluksi. Sitä voi yhtä hyvin antaa periksi ja säästää järkeään.

Jenacia

• Ankeuttaja
Black Eyed Peas
« Vastaus #22 : Lokakuu 08, 2006, 20:03:07 »
Niin, mielestäni Fergien ääni on kyllä söpö ja tyttömäinen, ihan sellainen perus ok,
mutta petyin siihen "London Bridge" kappaleeseen, siinä kun tyttö ei kunnolla laula.

Norahzaniah

• Ankeuttaja
Black Eyed Peas
« Vastaus #23 : Lokakuu 08, 2006, 20:09:33 »
Lainaus käyttäjältä: "Jenacia"
Niin, mielestäni Fergien ääni on kyllä söpö ja tyttömäinen, ihan sellainen perus ok,
mutta petyin siihen "London Bridge" kappaleeseen, siinä kun tyttö ei kunnolla laula.

^ Olen samaa mieltä! London Bridge, on aivan kamala biisi, jos ihan suoraan sanon. Muuten ihan hyvä ääni typykällä, mutta tuo kappale on kyllä ihan pohjanoteeraus.

Bumblebee

• Ankeuttaja
Black Eyed Peas
« Vastaus #24 : Lokakuu 08, 2006, 20:52:00 »
Valitettavasti olen kuullut sen London Bridgen. Mutta verratkaapa sen "biittiä" Gwen Stefanin Hollaback Girliin. Aika samanlaisilta kuullosta ;)

Phoebe

• Ankeuttaja
Vs: Black Eyed Peas
« Vastaus #25 : Heinäkuu 30, 2007, 19:24:09 »
Black Eyes Peas on hyvä bändi, ei kuitenkaan kuulu suosikkibändeihini. Omistan Elephunkin ja Monkey Businessin, tykkään ehkä vähän enemmän Elephunk-levystä. Molemmissa on hyviä kappaleita, Elephunkilta tykkään varsinkin Anxietysta, joka taitaa olla BEPin paras kappale mielestäni. :) Muita hyviä ovat Let's get it started, Hey mama (jota ennen inhosin), Labor day, The Apl song ja Where's the love, joka on yksi suosikkikappaleistani. Don't liesta tykkään myös, My humps on kanssa hyvä. Jää vaan soimaan aina päähän. :D
Tuosta Fergien London Bridge-kappaleesta en tykkää sitten yhtään. Aika kamala.