Kirjoittaja Aihe: Sarah Brightman  (Luettu 1041 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Tulilintu

• Ankeuttaja
Sarah Brightman
« : Tammikuu 23, 2004, 11:33:27 »
Sarah Brightman - englantilainen, Suomeenkin kiertueellaan konsertoimaan saapuva, 15 miljoonaa levyä myynyt laululintu. Hän ei Suomessa ole kaikkein tunnetuimpia artisteja, mutta hänen levyjään on kuitenkin myyty täällä suhteellisen kivat määrät ja siellä sun täällä hänen nimeään kuuluu toisinaan mainittavan.

Mitä te muut pidätte? Oletteko koskaan kuulleetkaan tämännimisestä artistista? Mitkä hänen kappaleensa ovat jääneet mieleenne, mikäli niitä olette koskaan kuulleetkaan? Omistatteko hänen levyjään?

Minun mielestäni Sarah Brightman on upea laulaja. Hänellä on erikoisen kaunis ääni ja kauniita kappaleita. On vaikeaa perustella sitä mitenkään muuten, mutta eihän muita syitä tarvitse ollakaan että voisi pitää jostakin laulajasta.

Sarah Brightmanin tähän mennessä ilmestyneet albumit vanhimmasta uusimpaan: Dive (1993), Fly (1995), Timeless (1997), Eden (1998, 1999), La Luna (2000), Classics (2001) ja Harem (2003).

Firena

• Ankeuttaja
Sarah Brightman
« Vastaus #1 : Tammikuu 23, 2004, 21:00:37 »
Britti??!! Luulin, että saksalainen O_o  Kiva, että briteistä tulee hyvä laulaja.Sarahilta olen kuullut sen o fortuna-biisin ja olen aikeissani hankkia tämän best of 1900...:)  Sehän tulee suomeen ja mainoksessa on yksi tuttu biisi, jonka olen kuullut jonkun muun esittämänä.Mainoksessa soi upea musiikki muuten ^_^

Laulaako Sarah joitain covereita??Siis "what a wonderful world" on sen haremilla??Kiinnostaisi kovasti.

Tulilintu

• Ankeuttaja
Sarah Brightman
« Vastaus #2 : Tammikuu 23, 2004, 23:27:40 »
Lainaus käyttäjältä: "Firena"
Laulaako Sarah joitain covereita??Siis "what a wonderful world" on sen haremilla??Kiinnostaisi kovasti.

Kyllä, näin on. Levyn Harem raita kaksi! *ylpeänä esittää*

Muuten, tuo mainitsemasi "best of", tarkoitatko sillä levyä nimeltä "The Very Best of Sarah Brightman 1990-2000"? Tämä levy on mielestäni ollut jo monta vuotta myynnissä Suomessa. Ainakin minulla on se omana. Että senkuin ostat sen, kunhan satut löytämään. :)

Poissa Woldfine

• High Tea
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
Sarah Brightman
« Vastaus #3 : Elokuu 05, 2004, 17:17:44 »
En ole Sarahin kappaleita kovin paljoa kuullut, mutta jonkin verran, ja täytyy sanoa, että pidän, vaikkakaan kaikki eivät kolahda. Yleisesti en hänestä niin kamalasti pidä, hänen musiikkinsa ei sovi minun korvaani. La Lunasta olen erinäisiä kappaleita kuullut, mitä nyt radiosta joskus sattunut tulemaan.. Levyjä en omista, enkä kyllä voi sanoa, että mieleni edes tekisi, vaikka onhan hänen musiikkinsa kaunista.

Erityisesti pidän hänen duoteostaan Andrea Bocellin kanssa. Con te Partirò on hyvin koskettava ja kaunis kappale, mitä te pidätte siitä?

Mielestäni Sarahilla on kaunis ääni ja hän käyttää sitä todella hyvin.
This sentence is is Spanish when you are not looking.

Poissa Brian Molko

• Northman's Pet
  • Hirnyrkki
  • Such a dull toy
  • Tupa: Luihuinen
Sarah Brightman
« Vastaus #4 : Toukokuu 13, 2005, 13:57:38 »
Deliver me ja Eden ovat todella upeita biisuja.

Naikkosella ei ole kovin monta hyvää biisua sinällään, mutta hänen uusin levynsä oli positiivinen yllätys hyvästä musiikistaan.

Mutten ole mikään suuri fani. Ne muutamat biisut ja that's it.
Julien, you're slow-motion suicide.

muikku

• Ankeuttaja
Vs: Sarah Brightman
« Vastaus #5 : Helmikuu 23, 2007, 19:29:56 »
Nostetaanpas tämäkin täältä pohjamudista.
Pidän itse asiassa aika paljon Sarahin musiikista, olen tutustunut siihen ihan sitä kautta, että vanhempani ovat kai ainakin olleet jonkinlaisia faneja, kun omistavat joitakin levyjä. Tulin vain joku päivä kuunnelleeksi ja ihastuin Sarahin musiikkiin.

Woldfine - Eikö Con te Partirò ole se biisi, joka tehtiin sen nyrkkeilijän uran lopettamiseksi? Jos muistan oikein, niin se on kyllä hieno. :)
---
Mitäs mieltä olette näistä SB:n musikaali- ja leffaesiintymisistä, tarkoittaen nyt lähinnä phantom of the operaa? Tykkäättekö biiseistä, mitä mieltä näyttelijänkyvyistä?