Kirjoittaja Aihe: Kappale johon et "koskaan" kyllästy?  (Luettu 52774 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Jesminder

• Ankeuttaja
Kappale johon et "koskaan" kyllästy?
« Vastaus #75 : Heinäkuu 12, 2005, 10:18:12 »
Ajattelin laittaa tähän vain yhden tai pari kappaletta, mutta on kuitenkin ihan pakko laittaa muutama lisää...

Dido feat. Santana - Feels like fire
Paras. Ikinä. Olen kuunnellut tätä jo parisen vuotta, ja vieläkin se on ihana. Erityisesti kitarasoolot miellyttävät korvaa, ja sanatkin on tosi kauniit. Tästä tulee mukava fiilis. Ehkä tämä on kuitenkin enemmän kesäbiisi, mutta menee kyllä ehdottomasti ympäri vuoden...

Curtis Mayfield - Move on up
Tästä ei kyllä ole varmaan kukaan koskaan kuullutkaan. Tämä sattuu soimaan lempielokuvassani useaankin otteeseen, ja ilman kyseistä elokuvaa en olisi tätä kappaletta löytänyt. Vähän sama juttu kuin edellisessäkin, tästäkin tulee kivoja juttuja mieleen. Tykkään muutenkin tällaisesta rytmikkäästä musiikista.

Rajaton - Butterfly
Tämä soi ikuisesti. Ei vaan voi olla mitään kauniimpaa. Vaikka osaan ulkoa melkeinpä joka sävelen, niin silti tästä löytää aina jotain uutta. Uskomatonta miten ihmisäänellä voi saada aikaan jotain näin kaunista ^^.

Coldplay - Parachutes
Tässä on sellaista ihana tunnelmaa. Jos on vähän masentunut, niin tämä saa ainakin minut hyvälle tuulelle. Lenkkeillessä kuuntelen tätä usein täysillä ja mietin elämää ;).

Zen Café - Todella kaunis
Bändi on minulle aika uusi tuttavuus, mutta tätä kappaletta on tullut kuunneltua tosi usein. Sanat on mielettömän kauniit ja oikeastaan vähän lohduttavatkin. Kertosäkeessä tulee aina kylmät väreet, mitä ei minulle tapahdu usein tämäntyylisessä musiikissa.

Voihan se olla, että joskus kuusikymppisenä nämä biisit eivät enää paljonkaan sytytä, mutta nyt niillä on minulle aika paljon merkitystä. Pystyykö jotain samaa kappaletta kuuntelemaan ikuisesti? Tuskin, en ainakaan minä. Mutta onneksi näitä saa kuunnella niin paljon kuin sielu sietää. ;)

Ottakaa tuosta sitten selvää...

Luftalarm

• Ankeuttaja
« Vastaus #76 : Heinäkuu 12, 2005, 19:21:02 »
Huomauttaisin näin alkuun, että kyllästyn aivan hirvittävän nopeasti mihin tahansa laulukipaleeseen, jos kuuntelen sitä päivittäin. Mutta pienen tauon jälkeen kaikki toimii taas. n_n

Emiliana Torrinin Gollum's Song on sellainen poikkeus. Tätä kuuntelen aina kun ämpeekolmoseni on latingissa. On se vain niin ihanan surullinen kappale, aijai. Pidin siitä ensi kuulemalta, sillä olin aika maassa niihin aikoihin.
Sitten on minun mittapuullani melko uusi tuttavuus( ensimmäisen kerran kuulin joskus joulukuussa ): Rammsteinin Ohne dich. Bändin harvoja balladityyppisiä biisejä ja melkeinpä lempparin asemassa. Lisäksi saman yhtyeen Hallelujah, Franz Ferdinandin Come on Home, Darts of Pleasure, Michael ja Lumiukko-elokuvasta tuttu, balladilinjaa jatkava Walking through the air kestävät kuuntelua merkittävän pitkään. Viimeeksi mainittu Tarja Turusen laulamana on mitä kauneinta.

symptom

• Ankeuttaja
« Vastaus #77 : Heinäkuu 12, 2005, 21:47:10 »
Leevi and the leavings. Siinon kunnon suomalaista järki musiikkia mis ei oo tyhjiä poppareiden rakkaudenkaipuu snaoja :D Kunnon rehtiä biisejä eikö kyllästy koskaan. :D

Ja täytyy sen hyvä olla jos mä en kyllästy ku kyllästyn kaikkii biiseihi viikon päästä..

Crazy Rosie

• Ankeuttaja
« Vastaus #78 : Heinäkuu 22, 2005, 22:53:13 »
Lainaus käyttäjältä: "Gerry"
// Onko hänen nimensä kenties Matthew Bellamy?

Nyt minä oletan, että sinä puhut minulle. :) Kyllä, laulajan nimi on Matthew Bellamy.

Pieni Hikke

• Ankeuttaja
« Vastaus #79 : Heinäkuu 27, 2005, 23:21:10 »
Disco:Eedenistä itään

Voi juma, minähän laulan tuon mukana, aivan sama, vaikka laulan liian korkealta. Se on vain ne sanat...

Teräsbetoni:Taivas lyö tulta

En tiedä kappaleen nimeä, mutta ainakin siinä toistellaan tuota taivas lyö tulta-hommaa. Ihastuin siihen, kun olimme lomailemassa kummiperheeni luona. Kun ne soitatti sitä täysillä, niin eihän siihen voinut olla ihastumatta.

Tik-Tak:Heilutaan

Se on vaan niin pirtee!

alcor

• Ankeuttaja
« Vastaus #80 : Elokuu 06, 2005, 14:51:06 »
Bryan Adamsin Summer of '69. Olen kuunnellut laulua about päivittäin jo vuoden verran, eikä kyllästymistä näy. En varmasti kyllästy IKINÄ. Rakastan tätä biisiä ylitse muiden, tykkään niin kovasti.

Janis Joplinin Piece of My Heart. Seurailee samoja ratoja kuin edellinen. Joka kerta laulu jaksaa sykähdyttää. Ei vaan VOI kyllästyä.

Bon Jovin It's My Life. Siis. Kerrassaan maailmaa mullistava laulu! Sehän on jo klassikko ja soi koneellani vähintään kerran päivässä. Mutta silti kuuntelen. Ja laulan mukana. Eihän siihen vain voi kyllästyä.

Poissa Wemia

• Hupsu.
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • ?
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #81 : Elokuu 07, 2005, 03:44:02 »
Tällä hetkellä olen kuunnellut aina valveilla ollessani yhtä ja ainoaa kappaletta.

Sum41 - Peaces

Se vain loksahti kun vahingossa latasin.
Sanat kertovat kuin miusta ja musiikkikin loksahtaa.
Suosittelen.
Ja kuuntelu jatkuu ^^
Oisinpa luolassa rosvoklaanin, oisinpa rohkea intiaani!

maarianna

• Ankeuttaja
« Vastaus #82 : Elokuu 07, 2005, 14:10:37 »
Laura Branigan
Olen tässä kohta vuoden kuunnellut kahta hänen kappalettaan, Self Controlia (sitä pitkää versiota) ja Gloriaa. Pari kuukautta sitten ostin levyn, sen jälkeen levy on pyörinyt läpi vähintään viisi kertaa viikossa.

Barbara Streisand
Barbaralla on tietysti monia ihania biisejä, mutta yhteen en ikinä kyllästy; Woman in Love. Aina kun kuulen sen, se saa minut muistamaan erään ihanan kohtauksen eräästä erittäin ihanasta tv -sarjasta.  <3

Ja sitten on vielä
Sertab Erener~Everyway That I Can
Kyseinen kappale voitti Euroviisut vuonna 2003, aluksi en siitä pitänyt, mutta kun se sattui muita biisejä ladatessani hyppäämään silmille, niin olihan se pakko ottaa, ja sen jälkeen siihen en ole kyllästynyt.

Kukkis

• Ankeuttaja
« Vastaus #83 : Elokuu 08, 2005, 11:56:08 »
Mihin sitä ei kyllästyis...hmm..

No, ei ainakaan Jani Wickholmin Hukun-biisiin!!tätä olen kuunellut aivan älyttömästi..mutta tähän en kyllästy ikinä!!

Eikä Celine Dionin My heart will go on -biisiin!!tosi ihana biisi..luulen ,että en kyllästyisi tähän vaikka kuuntelisin aamusta iltaan..

Tikatakin heilutaan!se on tosi pirtee biisi..XD

Nightwishin nemo!!aina vaan yhtä upea!!

siinä on nyt jotain..XD

Breaktown

• Ankeuttaja
« Vastaus #84 : Elokuu 08, 2005, 16:52:22 »
Hanson - Crazy Beautiful

Tässä biisissä soivat torvet ovat niin upeita, ja muutenkin musiikki saa vilunväreet menemään. Taylor laulaa oikein mallikkaasti! :)

Poissa Dewie

• Vuotislainen
  • Pottermore: HazelNight86
« Vastaus #85 : Elokuu 08, 2005, 17:04:54 »
Hanoi Rocks- People Like me se vaan on sellanen minkä jaksaa aina kuunnella ^^

Alice Cooper- Poison niin huvittavaa kun tätä hoilataan aina mutsin tai faijan kaa autossa ku se tulee radiosta xDD

Negative- kaikki biisit niihin en koskaan kyllästy! Mahtavia muistoja tästä kesästä tulee mieleen niitä kuunnellessa<3

White Flame- The World We Live In niin perskuleen piristävä! Bändiin kannattaa tutustua!*mainostusta mainostusta*

White Flame- Everytime Kertosäe on tarttuva<3

White Flame- Gorgeous GirlNiin ihana! Ja Ollin tekemä<3 *ruttaa Ollin*

Lisääkin olisi mutta taidan jättää tähän^^
Olen esihistoriallinen käärme joka ulvoo ja murisee! -Pikku Myy-

Onatella

• Ankeuttaja
« Vastaus #86 : Syyskuu 07, 2005, 21:50:16 »
Nightwish - Sleeping Sun
Tähän kappaleeseen on kertakaikkiaan mahdotonta kyllästyä. Ensimmäinen NW:ltä kuulemani biisi ja rakastuin siihen heti.
Tuli oikein kylmät väreet kun sitä ensi kerran kuunteli. :P Todella kaunis sävel ja Tarjan ääni on jotakin kertakaikkisen upeaa.
Nykyään levyhyllyssä kaikki Nightwishin levyt OtHaFA mukaanlukien. :)

Björk - Bachelorette
Björkin musiikkia oli toki tullut kuunneltua joskus aiemminkin, mutta tämä, oo, tämä! Todella upean loistavan mahtava kappale, kuunnelkaa kaikki ihmeessä! Jännä tunnelma, sellainen björkmäisen mystinen. :) Björkin ääni on hieno ja ne viulut siellä taustalla... palvon.

Vesa-Matti Loiri - Naurava Kulkuri
Ei voi mitään, ei voi kertakaikkiaan mitään. Tämä saa minut hirnumaan kuin idiootti joka kuuntelukerralla. ._. :D

Dido

• Ankeuttaja
« Vastaus #87 : Syyskuu 08, 2005, 20:12:03 »
Eminem - Mockinbird
Siihen en vain voi kyllästyä..Musiikkivideo on ihana, kannataa yrittää nähdä.Eminem laulaa mielestäni värikkäästi, siksi sitä jaksaa kuunnella..

Robbie Williams - Angel
Minusta kaunis kappale..Ihana..kuulemma Robbie teki sen tätinsä(olikohan se täti..)hautajaisiin..

enempää en nyt muista..[/b]

Tokarishu

• Ankeuttaja
« Vastaus #88 : Syyskuu 10, 2005, 14:18:20 »
Ehdottomasti nämä neljä:

Michael Jackson - Beat it

Michael Jackson - Thriller

Michael Jackson - Earth Song

System Of A Down - Toxicity

Beat it ja Thriller ovat mahtavat klassikot joita voi kuunnella ikuisuuden, ne ei vanhene, musavideotkin on niin mahtavat!! Earth song, on jotenkin koskettava ja saa tietyn valon aina syttymään, ja eihän kappale oisi mitään ilmat perinteisiä kiljahduksia! Piisit on MJ:n parhaan ajan tuotantoja... SOADin Toxicity on kaunis ja koskettava, sanat ovat ihanat ja melodia ihana! Tähän ei voi olla rakastumatta!

edit.
Dream Theater - This Dying Soul

Toi on aivan mahtava, oon kuunnellu sitä aika kauan, ja nyt vasta lisään sen tänne. Monipuolinen ja kaikinpuolin yllättävä piisi.

xecterbuni

• Ankeuttaja
« Vastaus #89 : Syyskuu 10, 2005, 14:59:09 »
Zen Café- Todella Kaunis

Tota piisiä jaksaa kuunnella niin kauhian paljon, koska se on kaunis piisi...

YUP-Nyrkkeilijä

Tuohonkaan en ole vielä kyllästynyt, ja se on vaan niin symppis piisi...

Sellaset piisit mitkä ei ole "herkkiä" niihin kyllästyy, mutta niitäkin voi ruveta taas kuuntelemaan sen jälkeen myöhemmin ja ne kuulostavat taas hyviltä.

unoihtuipa melkein tärkein:

CMX-Ruoste

Näin rauhottavaa piisiä toista en tiedä.[se vedettiin kyl tunteella]

Poissa Millat

• jolie coquine
  • Vuotislainen
  • shock me like an electric eel
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #90 : Syyskuu 10, 2005, 20:07:47 »
CMX - Ruoste
Herkkää, juuri sopivasti makuuni. Muutenkin CMX:n biiseissä hyviä sanoituksia, eikä mielestäni tämäkään tee mitään poikkeusta. Pidän ja paljon.

Bon Jovi - Always
Tarvitseeko se jotain selitystä? Nätti se on kun mikä.

Celine Dion - My heart will go on
Fiilistelyä. Kaunis ääni, erittäin koskettava biisi.

On niitä varmaan muitakin, mutta nämä tulivat nyt mieleen.
Täytyy vielä mainita, että tästä tulee aina niin hyvä mieli:

Hanson - Mmmbop

Kiva miettiä kaikkia muistoja, kun oli pienempi ja asuttiin muualla. Tämä aina herättää ne muistot henkiin. Söpöä. Ette tiedäkään, kuinka paljon tekisi mieli lisätä joku hymiö tähän perään, mutta vastustan haluani.
"Je vais bien, t'en fais pas."

Poikkeustapaus

• Ankeuttaja
« Vastaus #91 : Syyskuu 13, 2005, 12:06:16 »
Apulanta - Itkeväthän enkelitkin on sellainen biisi, jonka yli en voisi hypätä, kun se tulee soittolistalta vastaan. Rakastan tätä biisiä. Suosikkini Apulannalta.

Dingo - Elämäni sankari on toinen sellainen biisi, joka herättää tunteita. Ankeanakin päivänä tämä biisi pistää hymyilemään. Jokin tässä biisissä saa hengitykseni tiheämmäksi ja ajatukset juoksemaan.

Nuo kaksi ovat erityisen tärkeitä kappaleita minulle. <3[/b]

Poissa Asoalian

• : W
  • Vuotislainen
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #92 : Syyskuu 13, 2005, 12:12:24 »
Nightwishin lauluihin Ghost love score ja Dead Boy's poem on vaikea kyllästyä. Ihania lauluja, mahtipontisia olematta kuitenkaan korneja. Aika pitkiä molemmat, mutta eivät silti ole puuduttavia.

Nickelbackin How you remind me- kappaletta pystyy myös kuuntelemaan satoja kertoja läpi kyllästymättä. En edes tiedä miksi, en Nickelbackista niin erityisesti pidä, mutta silti.

[muoks]Tässä vähän aikaa sitten päädyin vahingossa kuuntelemaan Nightwishin Where were you last nightin, ja rakastuin siihen heti. Ihana laulu, tykkään aivan hirveästi. [/muoks]
"You think that's hard? Try auditioning for Baywatch
and being told they're going in another direction."

Poissa Zazuli

• Vuotislainen
« Vastaus #93 : Syyskuu 13, 2005, 16:06:58 »
Nightwish-Planet Hell
Olen kuunnellut tämän kappaleen ties kuinka monta kertaa ja vielä en ole kyllästynyt. Tämä kappale aloitti minun  kappaleiden sanojen ihannoinin.
Aivan upeat sanat ja musiikki.

Gackt-Mizerable
Ensimmäinen kuulemani kappale tältä herralta. En voi olla Rakastamatta tätä kappaletta. Tämä kappale on parempi alkuperäisenä. Sixth Day-versio ei vain iskenyt samalla tavalla.

Malice Mizer-Illuminati
Video saatta olla ehkä hieman omituinen, mutta kappale on aivan upea. PAri kuukautta sitten en pitänyt  Malice Mizerista, mutta nykyään se on yksi lempibändeistäni.

Malice Mizer-Transylvania
En voi olla rakastamatta tätä kappaletta. Miten joku voi tehdä näin ihania kappleita. Kunhan vian vielä ymmärtäisi mitä tässä lauletaan. Pitäisi varmaan jostain etsiä englanninkielsiet käännökset muutamiin kappaleisiin. Vois ehkä hieman auttaa.

Lexie

• Ankeuttaja
« Vastaus #94 : Syyskuu 13, 2005, 18:43:50 »
Bon Jovi: One Wild Night, Someday I'll Be Saturday Night..
Ja moni muu Bon Jovin kappale. Nuo yllämainitut ovat sellaisia, jotka pitää kuunnella ennenkuin menee nukkumaan, muuten ei tule uni silmään.

No Doubt: Don't Speak
Niin ihana ja kaunis kappale. Jos joskus ei tarvitse perustella, niin nyt ei. Sitä voi kuunnella miljoona kertaa peräkkäin eikä kyllästy. Ymmärrän kyllä (tai ainakin yritän) heitä, jotka sanovat: 'Miten sä voit tollasesta tykätä?!' Mutta kerran kun sen kuulin, niin se oli menoa.

Lumiukko-laulu
Tämän muistin kun joku tämän ystävällisesti mainitsi, mutta kyllä olen sitä mieltä, että tämä on hyvä. Aina jouluna katotaan ja ollaan ihan tunnelmissa.

Eminen: Mockinbird
Eminemistä en muuten oikeastaan välitä, mutta tämä kappale on kaunis. Siinä on niin nätit sanat.

No, en viitsi laittaa kovin montaa kappaletta, ei kaikesta kuitenkaan tarvitse tykätä.

LuMi

• Ankeuttaja
« Vastaus #95 : Lokakuu 08, 2005, 17:05:47 »
Men at work:Land downunder
Ah, en vaan voi olla rakastamatta tätä kappaletta.

Maddness: our house
Liikaa ihania muistoja, muutenkin mainio kappale :D

Nirvana: The man who sold the world
Tätä vaan jaksaa kuunnella.

BeeGees: Night fever ja Stayin' alive
Mä en tajua, nää on niiin hyviä ja niin legendaarisia.

Kool & The Gang: Celebration
Ih, muistoja :D tää on just lepposa kappale :P

The masumi smile: ima made nandomo
Muistoja tähänkin

Alphaville – Big in Japan
Tätä mä rakastan <3

Kuten ehkä huomaatte osaan liittyy niin vahvoja muistoja, että voin kuunnella niitä ikuisuuksiin. Osa kappaleista vaan "iskee". Ne on ollut parhaita jo ekasta kuuntelusta lähtien.

WBK

• Ankeuttaja
« Vastaus #96 : Lokakuu 08, 2005, 22:27:20 »
Minä kyllästyn yleensä kappeleeseen kuin kappaleeseen parin viikon kuuntelun jälkeen. Tietysti jos se todella hyvä kappale niin se on taas parin viikon kuuntelemattomuuden jälkeen hyvä

Mutta Linkin Parkin My Decemberiin en ole vielä onnistunut kyllästymään, vaikka olen sitä aika kauan kuunnellutkin

Poissa Gwindorfyel

• Vuotislainen
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #97 : Lokakuu 09, 2005, 11:18:10 »
Näitähän löytyy vaikka kuinka monta..
Tähän kuuluu kaikki Rasmuksen biisit, kun minulle on joku ihmeellinen Rasmus-hurmio iskenyt.
En oikeasti pysty lähteä erottelemaan heiltä biisejä, jokainen on sellainen mihin en voi kyllästyä..No, voinhan mainita ne, jotka pyörivät eniten tällä hetkellä levysoittimessani.
The Rasmus - Ice on jotain niin legendaarisen mahtavaa, ettei siihen voi ikinä kyllästyä, ja sitä tekee mieli kuunnella ihan jokaikinen päivä :)
The Rasmus - First Day Of My Life on myös biisi, josta pidän ihan hirveästi, livenä se on vieläkin parempi kuin levyllä.
The Rasmus - Immortal on heidän uudelta levyltään, ja todella mahtava kappale!Varsinkin kappaleen lopussa olevaan kitarasoittoon olen totaalisen rakastunut :D

Tästähän tulee nyt viesti, jossa vain erottelen lempparibiisini Rasmukselta, jossen lopeta ajoissa :D
Keksiäkseni muiden biisejä, voisin mainita ainakin Shakiralta whenever, wherever sekä Linkin Parkilta tosi moni, joista erotellakseni ainakin Crawling sekä Numb.
Ich bin nicht ich wenn du nicht bei mir bist

Poissa Ginger

• Tyy
  • Vuotislainen
  • Melko yksinkertainen
« Vastaus #98 : Lokakuu 09, 2005, 15:51:32 »
Kappaleita, joihin en ikinä kyllästy...

Tony Braxton Unbrake my heart on ollut eräs suosikeistani jo monta vuotta. Se ei kulu edes juuresharjalla ja hiomakoneella! Sopivan fiilistelevä kipale...

Sonata Arctica Replica, Fullmoon, Shamandalie, The boy who wanted to be a real puppet nyt ainakin. Näitä biisejä on hauska soittaa kovalla, ne toimivat aina ja melkein kaikissa tilanteissa. (Olen oikeasti soittanut näitä pari viikkoa putkeen kyllästymättä)

Nightwish Nemo, End of all hope, Wishmaster, Over the hills and far away jne. Sama juttu kuin Sonata Arctican kanssa. Nightwish on minun mielestäni juuri sellainen bändi, josta saa aina irti jotain uutta . . .
Those who don't believe in magic will never find it.
~ Roald Dahl ~
Ikuisuusprojekti

Elene Yönsininen

• Ankeuttaja
« Vastaus #99 : Lokakuu 09, 2005, 17:43:59 »
Nightwishin Dead Boy's Poem. Maailman kaunein biisi, ja siihen ei ole mitään lisättävää.

Palailin muokkimaan...no siis:

Sentenced - Home In Despair
Maailman paras masiksentorjumisbiisi, on vain niin ihanan rauhallinen. Ja vaikka ne sanat ovatkin välistä aika masentuneen oloiset, koko biisin ajan on sellainen kaikki-kääntyy-vielä-parhain-päin-tunnelma. Sentencedin paras biisi ikinä.

Charon - Sorrowsong
On vain niin tajuttoman kaunis ettei tähän voi kyllästyä. Sekä toinen Charonin biisi, nimittäin Rust. Repeat päällä tätä voisi kuunnella loputtomiin.

Sitten on tietysti muutamia Children of Bodomin biisejä joihin iskee aina pitkäksi aikaa mieletön addiktio, sitten niihin kyllästyy hetkeksi ja vähän ajan päästä taas kuuntelee ihan hulluna. Sellaisia on Chokehold, Lil' Bloodred Ridin' Hood, Downfall, You're Better Off Dead, We're Not Gonna Fall ja Angels Don't Kill nyt ainakin, mutta kyllähän niitä riittäisi loputtomiin ja tulee koko ajan lisää...esimerkiksi juuri nyt ihastuin erääseen kohtaan Towards Dead Endissä. Että turha kuvitella että kertoisin niitä kaikkia^^

Ja nyt olen löytänyt sellaisen biisin johon en takuulla tahdo ikinä kyllästyä, nimittäin SoulRelicin The Keyn. Muistuttaa joka ikinen kuuntelukerta eräästä minulle mahdottoman tärkeästä ihmisestä, eikä melodiassa tai miksauksessakaan ole mitään valittamista. Mutta eniten merkitystä on biisin yhteydellä siihen ihmiseen.