Kirjoittaja Aihe: Kappale johon et "koskaan" kyllästy?  (Luettu 56272 kertaa)

0 vuotislaista ja 2 Ankeuttajaa kyttää tätä aihetta.

Poissa Kurt

• Vuotislainen
  • Tupa: Rohkelikko
Vs: Kappale johon et "koskaan" kyllästy?
« Vastaus #300 : Syyskuu 09, 2011, 22:18:52 »
Nirvana - Lake of Fire
Tämä on oikeasti vaan niiiin ihana kappale! Jos tota MTV Unplugged keikkaa ei olisi ikinä soitettu niin ei olis meikällä elämää! Meat Puppetsin äijät osaa soittaa ja Cobain laulaa. NAM! Ja sitä kitarariffiä on kiva soitella.

Led Zeppelin - Stairway To Heaven
Jotain niin kaunista ja tällä kappaleella on merkitystä! Aivan huippu kitarariffi ja huippu sanoitus. Legenda. Muuta ei tarvitse sanoa. :)
"Kun soittaa epävireisellä kitaralla on laulettava epävireisesti mukana"

Poissa Surkimus

• niin boheemi, kuten sinä
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Voi löytää onnen kärsimyksestä
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #301 : Syyskuu 22, 2011, 23:17:16 »
CMX - Kivinen kirja

Minä olen pelkkä kivinen kirja
joka tyhjistä sanoista tunnetaan
valhe kantaa ja kipu tuudittaa
toimet sanoo ja todemmin puhuvat

AIVAN MAHTAVA KAPPALE.
"Tärkeintä ei ole määränpää, vaan se, että nousee kyytiin"

Poissa Wood Nymph

• Renegade
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Luksusloimu!
    • something worth fighting for ~ Tumblr
  • Pottermore: ScarletSun17528
« Vastaus #302 : Marraskuu 01, 2011, 19:09:43 »
The Script - The man who can't be moved
Itseasiassa löysin tän vasta muutama päivä sitten ja tykästyin akustiseen versioon. Vaikka melodialtaan varsin yksinkertainen ja yksinkertaset soinnut, silti positiivinen yllätys. Aina kun kertosäe alkaa niin menee kylmätväreet ja kyl tulee hyvä fiilis. Ja mitä enemmän kuuntelen sitä parempi fiilis! :D
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 01, 2011, 19:21:59 kirjoittanut Wood Nymph »
Well then, I think the answer is that a circle has no beginning.
-Luna Lovegood, DH

Poissa tatte

• Vuotislainen
  • tuhkaperhonen
    • vaikenen
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #303 : Joulukuu 01, 2011, 06:34:17 »
Tristanian My Lost Lenore on ollut all time favourite jo noin seitsemän vuotta ja vähäisestä viimeaikaisesta kuuntelusta huolimatta jatkaa vahvalla tunnekannatuksella edelleen korkeimmalla sijalla. Vaikka tunnetilojen ja aikojen vaihtelussa nousee kappaleita jotka tilapäisesti ylittävät antamillaan elämyksillä My Lost Lenoren, ei My Lost Lenore himmene tai kulu. Se pysyy, sitä on aina tarvittaessa suunnaton nautinto palata kuuntelemaan. Sen kaunis korkea naisvokalisti, laajat örinät, voimakas piano ja muutenkin asiallinen goottihenkinen metallityyli täyttää tuttuudessaan ja tavallisen musiikin kastistaan huolimatta suuruudellaan mielihyväni valtavan kiintiön.

(Tavallinen musiikki = muu kuin klassinen musiikki.)

Poissa Måns

• Vuotislainen
« Vastaus #304 : Joulukuu 04, 2011, 19:59:36 »
Queenin Bohemian Rhapsody.

Koska hei ihan oikeesti. 1st class music.
Fuck that shit, I scrub drums for no man.
- Snafu

icon ©puolipro

Poissa Rantsu

• Vuotislainen
« Vastaus #305 : Joulukuu 04, 2011, 20:03:50 »
Led Zeppelin - Stairway To Heaven
Jotain niin kaunista ja tällä kappaleella on merkitystä! Aivan huippu kitarariffi ja huippu sanoitus. Legenda. Muuta ei tarvitse sanoa. :)

Ei juuri lisättävää. Helmi. Samaten jo mainittu Queenin Bohemian Rhapsody.

Edellä mainittujen genrerajat ylittävien suurteosten lisäksi pitää mainita itselleni todella tärkeitä biisejä suosikkiartisteiltani. Iron Maidenin Infinite Dreams esimerkiksi tulee varmasti olemaan aina kova tapaus ja sitäkin enemmän Bruce Dickinsonin Chemical Wedding ja samaa nimeä kantavan albumin koko kappalekatalogi.
"Yet pity is of two kinds: one is of kinship recognised, and is near to love; the other is of difference of fortune perceived, and is near to pride."
*Tumblr
Instagram

Poissa Magic girl

• Vuotislainen
  • Valar Morghulis
  • Pottermore: WhitchThorn22397
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #306 : Huhtikuu 19, 2012, 18:10:31 »
Evanescence-Lithium
Aina kun kuuntelen tämän se on aina yhtä uskomaton <3 Amy Lee on aivan uskomaton laulaja, aivan ihana ääni sekä mahtavat musiikkivideot. P.S. Jos yhtään kiinnostaa suosittelen kattomaan laulujen sanoja :)

"Darling, I forgive you after all
 anything is better than to be alone
 and in the end I guess I had to fall
 always find my place among the ashes"

Evanescence-Sweet Sacrefice
Aivan mahtava biisi. Varsinkin musiikkivideo teki suuren vaikutuksen :) En voisi koskaan kyllästyä tähän.

Kyllä, voit todeta, että kuuntelen paljon Evanescencea. <3 Love it <3

"Push me and I'll push back
I'm done asking, I demand"

Poissa annips

• siipienrepijä
  • Vuotislainen
  • But I'm just a ghost
  • Pottermore: DawnNewt14590
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #307 : Huhtikuu 24, 2012, 19:51:12 »
Tällä hetkellä.

Heli Kajo - Jos mä kuolen nuorena
Koskettava ja kaunis biisi. Sävel hivelee korvia ja sanat mieltä :))
Olen kuunnellut kohta kolme päivää, aina kun on mahdollista. Puhelimessa se on ollu muutaman päivän ja on kolmanneksi soitetuin kappale.   En saa siitä tarpeekseni :'D

Paramore - Brick by boring brick

Se oli oikeastaan ensimmäinen kappale, jota paramorelta kuuntelin. Siinä on ihana rytmi, kivat sanat ja Hayleyn ääni on ihana ♥ Olen kuunnellut sitä hyvin paljon kohta kolme vuotta :)

-annipsi-

Poissa Mansikkarahka

• Vuotislainen
« Vastaus #308 : Toukokuu 05, 2012, 23:05:40 »
Crucified Barbaran esittämä Heaven or Hell. Olen kuunnellut tätä pari vuotta, enkä ole vielä kyllästynyt. Tämä biisi on vain jotenkin niin mahtava. Laulajan ääni, melodia ja kaikki. Tässä biisissä on voimaa. Sanoista en ymmärrä paljoakaan, sillä en ole kovin hyvä kielissä, mutta minulle onkin aina musiikissa ollut tärkeämpää melodia (vaikka toki arvostankin hyviä sanoituksia, erityisesti jos bändi/artisti on tehnyt ne itse) ja tunnelma, joka biisistä tulee.
Tämä ei ole bändin omaa tuotantoa, vaan biisin on tehnyt muutama muu. Bändi osallistui tällä biisillä Ruotsin Euroviisu-karsintoihin pari vuotta sitten. Mutta silti ihan mahtava biisi!
Tämä on toiseksi kuunnelluin biisi iTunesissani. Kahdessa vuodessa 123 kuuntelukertaa. Enkä edes hirveän usein kuuntele iTunesilla musiikkia.

Toinen on Magic Philharmonic Disney Orchestran esittämä Colours of the Wind. Kappale on siis Disneyn Pocahontas-elokuvasta.
Olen kuunnellut tätä kappaletta puoli vuotta ja edelleen menee kylmät väreet selässä tätä kuunnellessani. Tämä on kaunis ja voimakas kappale ja sen sanoma on tärkeä. Rakastan eritysesti loppuhuipennusta; mikä voima!

Toki näihinkin varmasti kyllästyisi, jos näitä kuuntelisi 24/7, mutta kohtuullisella kuuntelulla en kyllästy näihin.

Poissa Affu

• Vuotislainen
  • pullamies
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #309 : Tammikuu 04, 2013, 11:04:41 »
Ensimmäisenä tulee mieleen Twilight-elokuvista tuttu kappale Bella's Lullaby eli oikealta nimeltään River Flows In You <33

Se tunne kun koulussa piano vapaana, tyttö menee ja soittaa kappaleen River Flows in You. Tyttö lähtee, toinen tyttö menee seuraavaksi, soitaa kappaleen River Flows in You. Tämä toistuu niin kauan kunnes kaikki jotka kappaleen osaavat, ovat soittaneet sen.
 Musiikkiopistolla on piano vapaana, kaksi tyttöä soittavat kyseistä kappaletta.
Teoriatunnilla eräs tyttö soittaa kyseistä kappaletta kun kukaan ei kuuntele.
  Yirumalla on NIIIIIIIN paljon kivoja kappaleita, ei kannata jumittua tuohon! :>

Nyt alkoi kasarikausi, ja pitää sanoa että Footloose, esittäjänä Kenny Loggins, Tsissus! Tämähän on tanssittavaa :D
 Mukaan laittaisin myös Kids in america, Kim Wilde of course, vaikkakin One Direction sattui vetämään tosi hienosti, tärisin ja itkun rajalla kun se oli niin eeppinen. Anteeksi ihmiset.
 Take my Breath away   - Berlin. Mun pitää nyt tunnustaa yksi synti. Mä en ole nähnyt Top Gunia.
Complainte de la butte, -Rufus Wainwright ;_; Onko kauniimpaa kuultu? Kys kappaleesta on vaikka kuinka monta coveria, ja sen juuret on kai 1900-luvun alulla, mutta Rufuksen ääni on vaan niin nätti.
Skäbädäm.
  Vuotiskoomalainen, epämääräisesti ölisee.
Ananas.

Poissa ghostie

• Vuotislainen
  • DFTBA
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #310 : Tammikuu 20, 2013, 01:55:39 »
Öö.. Näitä on varmaan vaikka kuinka paljon, mutta mainitaan nyt ne, jotka tulee mieleen ja tulen sitten myöhemmin muokkailemaan.

Alkaline Trio - Blue in the Face
Jotain niin kaunista. Alkaline Trio menee yleensäkin melkein koska vaan, mutta tämä biisi nousee ylös sellaisena, jonka voisi pistää soimaan milloin vain, vaikka tuskin on ihan Trion paras biisi.

Avenged Sevenfold - Afterlife
Ensimmäinen Avenged biisi, jonka kuulin ja johon kesti hetki rakastua, mutta oli silti ensimmäisiä lemppareita kyseiseltä bändiltä. Vaikka en tätä bändiä kuuntele ihan niin paljon kuin ennen, tämä biisi soi silti suht usein.

Bad Religion - Punk Rock Song
Noin kuuden vuoden takaa asti kuunneltu biisi. Taisi jopa olla ensimmäinen Bad Religion biisini. Vaikka onkin yhdeltä BR:n huonoimmista levyistä, ajalta ilman Brett Gurewitzia, niin tämä biisi on hyvin toimiva. Todella tarttuva, erittäin hienosti ajatellut sanat.

The Used - All That I've Got
Tätäkin biisiä olen kuunnellut noin kuusi vuotta ja aina yhtä ihana. Loistava melodia. Hauska rumpukomppi. Täynnä muistoja.
"'Cause I need Harry Potter like a grindylow needs water"
11 years and counting ♥

Poissa hanhyokkasikimppuuni

• Kalpa Kassinen
  • Vuotislainen
    • Nobody's Perfect
  • Pottermore: FrogMarauder14005
« Vastaus #311 : Tammikuu 20, 2013, 15:47:08 »
The Queen Show must go on, Mahtava kappale antaa voimaa ja miletön sanoitus antaa ajateltavaa!
Scorpions Still loving you, Löysin kappaleen vasta muutama vikko sitten, mutta pomppaso susikkeiheni ihan salamannopeasti! Rakastan vaan tässä kappaleessa kaikkea. Katsokaapa tuo http://www.youtube.com/watch?v=Pep6nREBpS8, Ihana Lotr-video ja huippu kappale!
k.d.lang Hallelujah, niin rauhoittava ja k.d.langin upea vahva ään!

Annipsin kanssa samaa mieltä Heli Kajon Jos mä kuolen nuorena- kappaleesta!

//muoks keksin vielä yhden: Rihanna, Stay Nyyh mitä muistoja tämä kappale herättää, soi nimittäin viikon ranskanvaihtoni päättäjäisdiskossa... :( :'(
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 25, 2013, 20:52:50 kirjoittanut hanhyokkasikimppuuni »

Poissa Prosper

• Vuotislainen
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #312 : Tammikuu 20, 2013, 16:12:55 »
Ei sellaista olekaan.

Poissa Marygold

• Irorua
  • Aurori
  • *
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #313 : Huhtikuu 25, 2013, 17:49:46 »
Ei sellaista olekaan.

Joo... olen tavallaan samaa mieltä.

Mutta minulla on kyllä monia sellaisia kappaleita, joihin välillä kyllästyn hetkeksi, ja sitten myöhemmin haluan palata niihin uudelleen. Pet Shop Boysin Can You Forgive Her? esimerkiksi on sinnikkäästi palannut soittolistoilleni jo jostain 14-vuotiaasta lähtien, että eipä kai tuohon sitten kunnolla kyllästy koskaan...

Harvemmin eteeni sattuu sellaisia kappaleita, joita pystyisin kuuntelemaan kuukausitolkulla välillä pitkästymättä, mutta nyt olen löytänyt pari sellaistakin ketaletta. Autoheartin The Sailor Song on pyörinyt säännöllisessä kuuntelussa jo yli puolitoista vuotta, ilman että on kertaakaan tehnyt mieli hypätä sitä ylitse. Sama juttu, mutta vähän tuoreemmin, The Good Naturedin The Hourglass  -kappaleen kanssa, jota olen kuunnellut vuoden melkein jatkuvalla soitolla.
Sadevesiämpärit, auringonkukkaniityt, saippuapalat ja raparperinvarret... Oikullisesti versoilevat lommot elämän alaviitteissä.

Poissa Black Raven

• Dark sorceress
  • Vuotislainen
  • Pottermore: ThestralSnidget21678
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
« Vastaus #314 : Kesäkuu 30, 2014, 16:10:26 »
Löysin äskettäin sattumalta kappaleen Endless possibilities. Kappale on jostain (en tiedä mistä) Sonic pelistä ja olen sitä kuunnellut kohta varmaan viikon enkä kyllästy siihen.

Toinen johon en vaan kyllästy on Within Temptationin Silver moonlight.
"The true power is knowing your weaknesses."

Poissa Luna Helmiina

• Tonttu vain ei saa unta
  • Vuotislainen
  • Älä häiritse! Luen Harry Potteria!
« Vastaus #315 : Heinäkuu 19, 2014, 22:36:21 »
Beatlesin Penny Lane.
"Puh?"
"No mitä, Nasu?
"Ei mitään", vastasi Nasu hiljaa.
"Tarkastin vain, että olet vielä ystäväni".       Helmiina -> Luna Helmiina

Poissa Soul Spirit

• Silli
  • Vuotislainen
  • Herra merirosvokapteeni-ninja-salamurhaaja Kenway
    • Warrior Cats RPG
  • Pottermore: Silagul
« Vastaus #316 : Heinäkuu 19, 2014, 22:59:08 »
En voi vannoa, etten koskaan kyllästyisi johonkin kappaleeseen, joka on nyt tai on ollut jo pidempään minusta todella upeaa kuunneltavaa. Kuuntelen sinänsä myös aika harvoin musiikkia ollessani netissä. Yleisimmin korviini kantautuu musiikkia radion ja television kautta tai, kun pelaan jotakin peliä tai katson elokuvaa. Ehkäpä juuri se, että kuuntelen mieleistäni musiikkia harvakseltaan, aiheuttaa sen, etten kyllästy nopeasti. Minulle on tavallaan aina nautinto tai jopa palkinto jostakin kuulla jokin mieleiseni kappale. Lempimusiikkini on mielestäni aistikasta ja tunteita tai muistoja herättävää, mikä juuri onkin yleensä suurena syynä siihen, että kiinnyn kappaleeseen tai soundtrackiin.
Tällä hetkellä jo pidempään sellaisia "tähän en ikinä voi kyllästyä" -tunteen aiheuttavia kappaleita eivät ole mitkään, missä lauletaan tai edes hymistään ihmisäänellä. Olen huomannut pitäväni paljon enemmän pelkillä instrumenteilla tuotetusta musiikista. Suosikkeihini lukeutuvat edelleen joissakin muissakin aiheissa mainitsemani The Legend of Spyro -sarjan, Spirit - Stallion of the Cimarron -elokuvan ja muutamien muiden pelien ja elokuvien musiikit. Eivät kaikki noiden kappaleet tietenkään välttämättä ole sillä "tähän en koskaan kyllästy" -listalla, mutta ainakin useimmat sinne ovat päässeet. Minulla on omat syyni sille, miksi juuri näin, mutta en jaksa alkaa tällä kertaa selittämään niitä. ^^
The darkness descends on quite earth,
the night cannot know how much it's worth
Inspiring the shadows with fading
And horizon with ending