Kirjoittaja Aihe: Kappale johon et "koskaan" kyllästy?  (Luettu 54931 kertaa)

0 vuotislaista ja 2 Ankeuttajaa kyttää tätä aihetta.

Mejas

• Ankeuttaja
Kappale johon et "koskaan" kyllästy?
« Vastaus #25 : Toukokuu 09, 2004, 17:23:03 »
Aerosmith - Don't wanna miss a thing *** Se on vaan niin ihana ja aivan ihana melodia, samoin kuin sanat

The Rasmus - Not Like the Other Girls *** Se on vaan yks Rasmujen parhaista kipaleista

Bryan Adams - Heaven, Summer of '69 *** Sanat ja Heavenin melodia so, so lovely

No siinä oli nyt muutama... Kaikki niin ihania :D

No sitten on tietysti Leijonakuninkaan musiikki (mm.Can you feel the Love Tonight)... Taivaallista!

Williska

• Ankeuttaja
« Vastaus #26 : Toukokuu 19, 2004, 16:21:08 »
Hopeanuolen tunnari ja Tomorrow- biisi: Myönnän, että Tomorrow on minulle uusi tuttavuus, mutta kuuntelin sen netistä ja se oli niin ihanan rauhallinen. Nyt olen harkinnut, että pitäisi hankkia jostain japanilaista musiikkia, kun se on niin kaunista.

Nightwish - Sleeping Sun: Paras biisi koko bändiltä. Tarjalla on loistava ääni ja tässä laulussa se tulee hyvin ilmi. Itselläni on kolme levyä bändiltä ja ne kuuluvat suosikkeihini. *kuiskaa* Olenko väärässä vai muistanko väärin, että Sleeping Sun olisi joskus ollut ehdolla Euroviisuihin? Sivistäkää tyhmää..

Enya - May It Be: Tätä minä kutsuisin oikeaksi fantasia musiikiksi. Enyan äänenkäyttö on loistavaa ja haltiakieliset osuudet vain parantavat sitä.

Wrelqa

• Ankeuttaja
« Vastaus #27 : Kesäkuu 07, 2004, 19:40:35 »
Poets of the fallin Late good bye on jotain aika kurkoa :) Se on minulla ainoa yllyke kuunnella YleX:ää. Tietääkö joku, onko kyseiseltä bändiltä tullut ulos singleä tai levyä?
Stella - Aamun kuiskaus Sitä jaksaa soittaa piiitkään.
Eiffel 65 - Blue Pitäisikö sanoa että takavuosien hitti? No kuitenkin kolahtaa kuin potku päähän.
Timo Rautiainen ja Trio Niskalaukaus - Hyvä ihminen Niin, se sama mitä hitkutetaan YleX:llä paljon. Mutta silti kurkolta bänditä kurko biisi.

Poissa Aleczandra

• Vuotislainen
    • http://www.aleczandria.org
« Vastaus #28 : Kesäkuu 08, 2004, 16:10:36 »
Ghetto superstar by Mya, Ol' Dirty Bastard, Pras Michael
Se on niin ihana biisi. Siitä tulee hyvälle tuulelle ja Myan ääni on niin kaunis. Mä osaan kohta ulkoa sen sanatkin =)

t.A.T.u:n All the things she said ja sama venäjäksi. Varsinkin se venäjän kielinen on suosikki. Se on aika liikuttava, siis se tunnelma ja kaikki.

The Offspringin walla walla Lainasin sen kerran kirjastosta ja kävin vähän väliä uusimassa sen, että lopulta se oli mulla n. pari kuukautta ja soi aikas paljon kannettavassa cd-soittimessa. sanat varsinkin on hyvät.
"Et voi vain istua ja odottaa inspiraatiota. Sen perään on lähdettävä nuijan kanssa."
Jack London

Poissa Liberty

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
    • http://liberty.vuodatus.net
« Vastaus #29 : Kesäkuu 09, 2004, 16:20:21 »
The Rasmus: Funeral SongAivan ihana kappale, joka itkettää minua todella. Laurilla on ihana ääni, joka on ehdottomasti ainoa oikea ääni tämän biisin lauleluun. Sanat ovat upeat ja ihanan mustat. Minä todella pidän tästä biisistä niin paljon että uskallan sanoa sitä Rasmuksen parhaaksi kipaleeksi.

The Rasmus: Not Like The Other GirlsSamaa taattua Rasmus kamaa kuin Funeral Songikin. Sanot samat tästä biisistä kuin edellä mainitustakin paitsi se ei kuitenkaan ihan yllä Ramuksen parhaaksi.

Yö: JoutsenlauluTätä olen kuunnellut paljon enkä saa itseäni kyllästymään tähän vaikka haluaisinkin (ei niin että haluaisin). Hieno melodia, hienot sanat ja mahdottoman hyvä laulaja. Tarvitaanko muuta?!

muoks...

Minä todella unohdin kirjoittaa tämän:

The Rasmus: Last Waltz Se on edelleen sitä samaa taattua Rasmusta josta tässä olen jauhanut. Ihana alku- ja loppusoitto. Upeat sanat ja edelleenkin sen Laurinääni on niiin ihana, että huhuh..
You are everything I want 'cause you are everything I'm not.

Poissa Hagrid

• Vuotislainen
  • Tupa: Rohkelikko
Kappale johon
« Vastaus #30 : Kesäkuu 11, 2004, 21:28:05 »
Elvis Presley: Suspicious minds
Tämä kappale on rento ja kaunis. Se on haikea:) Elviksen ääni kruunaa kaikki hänen kappaleensa, mutta päätin valita tämän niistä kaikista ihanuuksista^^

Maroon5: This Love
Tämä kappale on niin erikoinen, varsinkin alkusoinnuissa ja se saa pään keinumaan tahdissa. Maroon5 on muutenkin poikkeuksellinen bändi:)

Hot Chocolate: Sexy thing
Aivan ihana kappale! Olen pitänyt tästä jo todella kauan:) Hitit eivät vanhene koskaan!

Maija Vilkkumaa: Mun elämä
Tämä kappale on kannustava ja itsepintainen. Surullisena ja iloisena tykkään kuunnella tätä. Mun elämä-kappale lataa tavallaan patterit:)

B.B. King: Stand by me
Tämä kappale edustaa sitä, millaista on hyvä musiikki ja kertoo mitä on rytmitaju!:)

Ja, totta kai kaikki John Williamsin  säveltämät kappaleet!
"Älä kutita nukkuvaa lohikäärmettä."

Poissa Koenoe

• Vuotislainen
« Vastaus #31 : Kesäkuu 14, 2004, 18:08:46 »
Tämä on varmaan aika outo valinta, mutta: Dynamite, Beats and Styles. Kuulin ensimmäisen kerran viime vuoden kesäkuussa radiosta ja vieläkin toimii. Se on saavutus. Sitä paitsi ne skrätsäykset ovat todella hyvin tehtyjä.

Perinteisimmistä tulisi mieleen luonnollisesti sellaisia biisejä kuin Unforgiven *laittaa soimaan* (ja II) (Metallica), Joutsenlaulu (no Yö tietysti), Ruoste (CMX), Join me, In joy and sorrow, (HIM on paha tapani), Wishmaster, Nemo (Nightwish) kaikki Trio Niskalaukauksen sinkut jne.

Erikoisuus, jota tuskin kukaan on kuullut: What About You (In the World today) (esittäjä Co-Real Artists) abs. minun kaikkien aikojen lempibiisini, en kyllästy ikinä. Ikinä. Soi jokaisessa breikkitapahtumassa ja aina iskee yhtä kovaa. Tämä liittyy varmaan jotenkin siihen ensimmäiseen kertaan kun kuulin biisin... *harhailee pois uppoutuneena muistoihinsa*
I am the evidence
The Fool -> Koenoe

Sametti

• Ankeuttaja
« Vastaus #32 : Kesäkuu 15, 2004, 16:36:08 »
Multa ei näitä ns. ikivihreitä niin montaa löydy, mutta aika monta kuitenkin.

Julie & Ludvig Malta euroviisu kappale 2004 -vuodelta. On Again...Off Again.
 Pidin tästä kappaleesta heti kun se ensi kerran karsinnoissa kuulin. Aivan ihana. Ja Ludvigilla on kyllä mahtava ääni. ^^;

Jussi Hakulinen - Vieraskirja Yksi kappale, mikä on ihana. Varsinkin Hakulisen ja Lindholmin yhdessä laulamana. Sen sanat on hyvin koskettavat ja muutenkin...::sigh::

Olli Lindholm - Vastatuuleen ja Voima Yö -linjalla jatketaan. Nämä ovat Hakulisen säveltämiä, mutta Ollin laulamia. Ihania.

mitäs muita...hmm...
 NIIIN!

Metallican Enter Sandman se on hyvä, enkä varmaan kyllästy siihen vielä piiiitkään aikaan.

//muoksmuoks// niin, John Williamsin musiikit. Ne ovat mahtavia. Varsinkin Victory Celebratinon Star Warsissa ja Azkabanin Vangin seitsemäs kipale, jonka nimeä en muista. ^^ Hyvä minä.

Kipa

• Ankeuttaja
« Vastaus #33 : Kesäkuu 21, 2004, 19:23:22 »
Once Bitten Twice Shy En muista kuka sen alunperin esitti. Öh. Tätä kappaletta kuuntelen vaikka viikon, enkä varmasti kyllästy. Oon vitosluokkalaisesta saakka tykännyt tästä. n_____n

Rod Steward - Sailing Ihana kappale. Ihanat sanat. Aivan ihana.

Stevie Wonder - Signed, Saled, Delivered - I'm yours Kaikki kuulemani Stevie Wonderin kappaleet on hyviä, ja tämä on mun suosikki niistä. ^^

Ozzy Osborne - Dreamer Kaunis, pidän kovin. I just want you joka on myös Ozzyn, se on hyvä myös.

Westlife - Smile Kauhean pitkään tätä en ole kuunnellut mut sen verran hyvälle tuulelle oon joka kuuntelukerran myötä tullut etten usko että alkaisin tätä joskus inhoamaan. n__n Piristyskappale ihan.

ayu

• Ankeuttaja
« Vastaus #34 : Kesäkuu 22, 2004, 21:58:43 »
Hopeanuoli - tunnari
Minä ja suuri Hopeanuoli faneuteni..heh heh..-.-
Kuunneltu ihan pienestä asti ja kahtena viime vuotisena kuunneltu sitäkin enemmän. Aivan ihana musiikki ja sanoitukset, laulajakin sopii täydelisesti laulamaan tuon kappaleen. Pidennetty tunnari on aivan ihana!

Guava - Taotao
Pienenä paras piirretty ja on yhä edelleenkin. Se naisen laulu on kyllä kauniinpaa, mitä Guavan versio, mutta tuo on pidempi ja mukana saa laulaa itsekkin. No saahan siinä toisessakin, muttah..

Bomfunk MC - Freestyle
Oikeesti, siihen aikaan kun Jyrki näkyi televisiossa ja tämä kappale oli uusi, kuuntelin tätä kokoajan. Minulle piti ostaa tuo levy, vain tuon yhden biisin takia, en ole vieläkään kuunnellut kaikkia kappaleita loppuun. Jotenkin vain tässä on sitä jotain.

Voin tunnustaa: En ole kyllästynyt mihinkään E-Typen tai LOTR leffan biiseihin.

Edvard Grieg - Vuorenpeikkojen tanssi
Norjalaisen säveltäjän tekemä aivan ihana kappele, jota kuunnellaan moneen kertaan, eikä koskaan kyllästytä. Yhden kerran kuunneltua, koko päivän ajattelee tuota kappaletta. :)

mainittakoon vielä Metallican "turn the page"
ja lempibändini rammsteinin lähes jokaikinen kappale!

« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 06, 2007, 00:42:06 kirjoittanut ayu »

Sjufyrasju

• Ankeuttaja
« Vastaus #35 : Kesäkuu 27, 2004, 23:54:05 »
Pakko kommentoida tuohon yllä olevaan viestiin, että minä olen melkein kyllästynyt CMX:n Hautalintuihin, koska sitä tuli Aionin julkaisun jälkeen kuunneltua turhan paljon suurissa määrissä.

kent - Vintervila Kappalehan oli kylläkin Havsänglarin, kentin "esi muodon", mutta kent levytti sen uudestaan Dom andran sinkun b-puoleksi. Itse kappale on ihanan rauhallinen, jonka tunnelma sopii erittäin hyvin talvi-iltaan. Sanoituskin on parhaimmasta päästä, joten mikä voisi ollakaan sen parempi tunnelmointi kappale?

Led Zeppelin - Achilles Last stand Loistavat kitara osuudet, hieno laulu, pitkä ja iskevä.

Depeche mode - Shake the disease Nyt olen viimeisen viikon kuunnellut tätä kappaletta urakalla ja toimii edelleen. Kappaleessa on hyvät sanat ja rytmi kohdallaan + 80-luvun Depeche mode tunnelma, mitä muuta tarvitaankaan?

CMX - Vanha talvitie Kenties yksi parhaimpia lopetuskappaleita kentin 747:n kanssa. Kappaleessa on aivan loistava tunnelma, josta tulee mieleen pieni mökki keskellä korpea ja ulkona kylmä ja pimeä keski talvi.

Nirvana - Opinion Kurtin ääni tulee parhaiten esiin tässä lyhyessä ja hyvin nopea tempoisessa kappaleessa, joka on näitä addiktin nostavia kappaleita.

Queensr˙che - Out of mind Bändin yksi rauhallisimmista kappaleista, jossa on keskellä pari erittäin hyvää kohtaa, jotka saavat kylmät väreet menemään.

Poissa Malakai

• metafora
  • Vuotislainen
  • Entäs nyt?
« Vastaus #36 : Heinäkuu 12, 2004, 20:47:03 »
Lempparikappaleita on vaikka kuinka kun musamakuunkin kuuluu vaikka mitä Metallicasta Robbie Williamsiin ja Eminemiin. Joitakin biisejä voisi silti luetella:

Puff Daddy feat. Jimmy Page: Come with me siis aivan valloittava! Löytyy Gozillan soundtrackiltä. Olen sanaton, kun tätä biisiä pitää arvioida. Ei siihen edes tarvita sanoja! On itsestäänselvyys, että biisi on aivan paras!

Metallica: Nothing else matters aivan ihana biisi muuta ei voi sanoa!

Lambretta: Perfect tonight siihen liittyy niin ihania muistoja

30 seconds to Mars: Capricorn kertokaa ihmeessä jos tunnette etten oo ainoo, nimittäin 30stm ei oo tullu viel olleskaan Eurooppaan.

Papa roach: Tightrope ihana... niin epäpaparoachmainen kuin vain voi. Kyllä minä tykkään Papa Roachin perinteisestäkin tuotannosta aivan älyttömän paljon, mutta Tightrope kolahtaa minuun todella hyvin.

Muuta ei nyt tähän hätään tule mieleen, mutta kyllä niitä kappaleita, joihin ei ikinä kyllästy on enemmänkin.

Poissa Liina

• Kaihomieli
  • Aurori
  • *
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #37 : Heinäkuu 13, 2004, 03:01:41 »
Monet klassiset kappaleet ovat niin kauniita ettei niihin kyllästy koskaan. Ne ovat kestäneet vuosisatoja kulumatta niin eivät ne voi kulua enää vaikka niitä kuuntelisi kuinka paljon. Yksi hyvä esimerkki on Tsaikovskin Joutsenlampi. Täydellinen melodia, vaikkakin aika lyhyt kappale. Tosi hieno, tätä on ihana kuunnella täysillä ku ärsyttää, tai kunon ihan sairaan hyvä olo. Sopii joka tilanteeseen, tosi hienoa laittaa tämä täysillä soimaan ja soittaa samalla melodiaa viululla, kuvitella olevansa jonkun hienon orkesterin solisti. En varmastikkaan kyllästy tähän koskaan.

väsyttää.

Muusta kuin klassisesta musiikista en menisi vannomaan että en kyllästyisi mihinkään koskaan. In Flamesin Oh I just die in your arms tonight on jotenkin niin klassinen jota on mukava kuunnella kyllästymättä. Antti Tuiskun versiota en mene kehumaan mutta kappale mikä kappale. Denigraten Mombasa on kappale,jota jos kesällä kuuntelee niin ei varmasti kyllästy. Kesäbiisi, ja hyvä sellainen. Yöllä on monia hyviä biisejä, räpit on hyviä mutta sillon alkaa kulumaan kun osaa kaikki riimit ulkoa.

Yhteenvetona, klassinen musiikki rulaa

Ja. Miten koskaan olenkaan voinut unohtaa tämän? Eli siis, Ultra Bran Minä suojelen sinua kaikelta. Se on niin <3biisi ettei mikään. Niin muistoja, niin erilainen kuin kaikki muut. Lyriikat on niin täydelliset, ja joskus mä aion tehdä kaikki asiat mitä siinä kerrotaan.

Minä suojelen sinua kaikelta
mitä ikinä keksitkin pelätä
Ei ole sellaista pimeää
jota minun hento käteni ei torjuisi
Soittaako lehmus, laulaako satakieli?

SukkaLuuta

• Ankeuttaja
« Vastaus #38 : Heinäkuu 15, 2004, 11:55:01 »
Anssi Kela - Kaunotar & Basisti Se kitaran soittaminen kuuluu siinä ainakin mukavasti, en muutenkaan voisi ikinä kyllästy siihen kappaleeseen. ^^

Don Johnson Big Band - Two Reasons ja Salt Water Don Johnson Big Band siis kuuluu lemppareihini (jos se ylipäätänsä ketään kiinnostaa) ja ööh.. tää on vaikee. En taida tietää mitään syytä miksen kyllästy täähän koskaan. xD

PMMP - Poika Toinen lempparibändini. Eikä sen erikoisempia syitä kun että pidän erikoisen paljon kertsistä... :D

Eli olen kai jonkinmoinen herkistelijä? Myös on monia muita mitä kuuntelen paljon, jopa viikkotolkulla mutta se ei tarkoita sitä ettenkö kyllästyiosi niihin koskaan. ^^

Alyssa

• Ankeuttaja
« Vastaus #39 : Elokuu 26, 2004, 19:14:40 »
Killing me softly on niin <33 ettei siihen ikinä kyllästy. Koneella on Luther Vandrossin versio, mutta pidän enemmän Fugeesin laulamana. Se on vain niin yksinkertaisesti ihana, etten kyllästy vaikka kuuntelen lähes päivittäin. Tai siis aina kun olen koneella. (:

Toinen on varmaan Savage Gardenin Truly Madly Deeply. Siihen rakastuin jo ensimmäisellä kuuntelukerralla eikä ole väliä, monettako kertaa se soi, aina on niin koskettava. <3

Bloody Aeliah

• Ankeuttaja
« Vastaus #40 : Syyskuu 14, 2004, 09:55:27 »
Tällä hetkellä mieleen tulee vain yksi sellainen kappale.

Se on: Iggy & The Stooges: Search and destroy

Siitä lähtien kun kuulin sen viime kesänä (vasta silloin *blush*), olen huudattanut sitä täysillä ja hyppinyt mukana. Se on vain niin sanoinkuvailemattoman upea kappale. Siinä on sellaista räyhäenergiaa ja se myös jakaa sitä. Tykkään melodiasta, tykkään sanoista ja Iggy huutaa niin kivasti.
Can't say more.

Mayfly

• Ankeuttaja
« Vastaus #41 : Lokakuu 02, 2004, 21:59:07 »
Anssi Kelan Uudet autot on ihana kappale! Se johtuu siitä, että aika tasan vuosi sitten ihanan kaveriporukan kanssa soiteltiin sitä melkein koko ajan. Se tuo tosi hyviä muistoja! Tosin se ei oo niin hyvä Kelan laulamana kun yhden näistä kavereista. Muutenkin on kaunis kappale:)

Sitten Nirvanan Smells like teen spirit. Se tuo edellämainitun kaveriporukan kanssa mieleen^^ Ja on muutenkin mahtava kappale!

Tatu:n 30 Minutes on kaunis kappale! Kuuntelen sitä kun oon masentunu. Ja muutenkin^^) Ah, miten ihana kappale:)

On niitä varmaan muitakin, muokkaan kun tulee mieleen:)

Verhontanko

• Ankeuttaja
« Vastaus #42 : Lokakuu 24, 2004, 04:57:45 »
Hmm... Varmaankin

Da Boy Tommy - Halloween.
Kuuntelen sitä jatkuvasti, koko ajan aina ja aina uudestaan. Playerissa [Jossa on muuten Potter skini!] on toisto päällä. x)
Se on jonkinlaista Hard teknoa, ja minä inhoan teknoa yli kaiken, ja silti rakastan sitä kappaletta. On varmaan sen sanojen takia.
"Do you believe that people can dream about what's going to happend?"
"No."
plää plää plää
"What ever you do, dont fall asleep."
Tää mies vai nainen, joka sanoo no tuolla ylhäällä, sillä on jotenkin pelottava ääni. Kun murhaajat soittaa uhreilleen, ne muuttaa äänensä puhelimessa. Tyypillä on samantapanen ääni.
Joni, mun veli, väittää, että se on Manaajan leffasta se musiikki [Ei ihan oikee versio], mut min en oo manaajaa ikinä nähny, enkä tuu kattomaankaan. xb Se on ihana kappale. Kannattaa pyytää multa mesessä sitä, jos omaa mun meseosotteen. Se on kuuntelunautinto. :b

zenit

• Ankeuttaja
« Vastaus #43 : Lokakuu 24, 2004, 12:41:41 »
HIM - Right here in my arms.
Tarvitseeko tämä biisi perusteluja? Seinänaapuritkin ovat varmasti kohta muuttumassa HIM-faneiksi, koska tykitän kyseistä biisiä noin kuusi kertaa päivässä. Kovaa.

Yö - Vie mut minne vaan.Tuo vaan niin paljon kauniita muistoja mieleen. Ette arvaakaan. Sanat ovat mitä kauneimmat, Olli Lindholmin ääni pääsee oikeuksiinsa ja aina tätä kuunnellessa iskee kaukokaipuu. Oi.

Hurriganes - I will stay.
Tuo mieleen Nousukausi-leffan ja öiset metsäpolut.

No Doubt - Don't speak.
Tuo muistoja mieleen entisestä parhaasta ystävästä. Lähetin kyseisen laulun sanat hänelle tekstiviestillä eräänä yönä kahden aikaan. Emme ole nähneet sen koommin. Snif.

Soyl Asylum - Runaway train.
Kuulostaa vähän Bon Jovilta. Ja sanat ovat sanoinkuvaamattomat.

Onhan näitä ihan tuhottomasti. En vaan viitsi rääkätä Vuotiksen väkeä enempää.

Williska

• Ankeuttaja
« Vastaus #44 : Marraskuu 02, 2004, 19:23:22 »
Guns N'Roses: November Rain. Ensimmäinen biisi, minkä Gunnareilta kuulin ja rakastuin. Tältä bändiltä huonoa kappaletta ei löydykkään, mutta November oli se ensimmäinen ja siten myös lempikappaleita.

Iron Maiden: Fear of the Dark. Kuuntelin Edward the Great kokoelmalevyä, ja viimeisenä oli tämä biisi live versiona.  Ihastuin.

Christian Walz: Wonderchild ja Die. Ensimmäinen on ihana biisi, josta tulen väistämättä hyvälle tuulelle. Jälkimmäinen taas ihan toisenalainen; hidas ja surumielinen. Kaunis yhdistelmä. :P

Velvet Revolver:Illegal i Song. Tämänkin bändin kappaleista pidän oikeastaan kaikista, mutta Illegal on on parhain. Alku on mahtava ja kertosäe jää soimaan ihanasti päähän.

Iokaste

• Ankeuttaja
« Vastaus #45 : Marraskuu 11, 2004, 10:46:23 »
Vielä joku aika sitten kuvittelin, etten kestäisi kuulla ainuttakaan kappaletta enempää kuin kolme kertaa peräkkäin. Useimmat kappaleet vaativat aina sen tietyn olotilan ja mielen. Sitten yhtäkkiä jäin täysin koukkuun Placebon My sweet princeen. K.o. yhtye ei noin muuten kolahtanut (liikaa rytinää...), mutta tämä... Sniif. Sanoissa on jotain niin järkyttävää, että itken melkein, ja melodiaan uppoaa kokonaan. Kun syystä tai toisesta tulee sietämätön hinku juosta karkuun pahaa tai liian riipivän ihanaa maailmaa, tehokkainta on sammuttaa kaikki valot, maata yksin selällään ja sukeltaa niihin säveliin. Tai purkaa ajatussolmuja improvisoidun tanssin muodossa... *punastuu*

Poissa nutcracker

• Vuotislainen
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #46 : Marraskuu 12, 2004, 17:50:20 »
Apulanta.

En osaa nimetä mitään yksittäistä kappaletta, mutta Apulanta on mulle kuolematon bändi. Mä olen kuunnellut sitä tosi kauan, enkä mä ole vielä koskaan kyllästynyt. Mä saatan kuunnella Hiekkaa neljä tuntia putkeen, ja silti se on koko ajan yhtä ihana, paranee vaan. Ja kaikki muutkin kappaleet. Mä en tiedä mikä niissä viehättää, mutta ne on yksinkertaisesti ykkösiä. Sanat, ääni, itse musa...Upeaa. Apulanta on klassikko...
"I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best." - Marilyn Monroe

Poissa helmikana

• Vuotislainen
Juu-u
« Vastaus #47 : Tammikuu 09, 2005, 17:58:26 »
Kappale mihin en ikinä kyllästy on O-zonen Dragostea din Tei
Se biisi on jotenkin aivan täydellinen, heti kun kuulee alunkin "Maia-hii, Maia-huu.." alkaa jo laulaa ja pomppia tahdissa. Monet sanovat että "se on ihan kulunut biisi", mutta minäpä vain väitän vastaan! xD

Myös Technicolourin One Night on jumalainen.. :)))) uuh

unelma

• Ankeuttaja
« Vastaus #48 : Tammikuu 14, 2005, 23:36:51 »
Noita biisejä on.

En muista kuka esittää, mutta biisin nimi oli Mr. TamburinMan. Se on meillä jollain vanhalla LP-levyllä ja sitä sitten onkin kuunneltu.

Leevi and the Leavings: Kerran Elämässä. Kuuntelin sitä yhtenä iltana monen monta tuntia peräjälkeen, eikä tuntunut missään. toinen heidän biisi on Elämä ikkunan takana se ei ole yhtään LatL:n tuntuinen, mutta ihana.

Melkein kaikki Princessan levyltä "princessa". Kyllä vain, monien mielestä tämä espanialais (kai) laulaja on huono, mutta minulle sen musiikit kolahtaa, varsinkin kesäisin, kun ne on niin kesäisiä biisejä.

ei nyt tule mieleen muuta...

Leviathan

• Ankeuttaja
« Vastaus #49 : Tammikuu 20, 2005, 16:16:19 »
Queen
Ihania biisejä. Varsinkin We are the Champions. Ihanan mahtipontinen ja.. ja.. eegh. Sen voi kuunnella monta kertaa peräkkäin. Myös We will rock you, Another one bites the dust ja Bohemian Rhapsody ovat kappaleita joihin ei kyllästy koskaan.

Viikate: Leimu
Täydellinen. Näin musiikkivideon telkkarista ehkä vuosi sitten ja ihastuin laulajan ääneen, melodiaan, kaikkeen mitä siinä laulussa oli (videokin oli huippu^^). Radiosta kappale ei kuulunut koskaan, ja yritin epätoivoisesti kuulla sen jostakin. Onneksi eräs ystäväni lähetti sen minulle mesessä (kiitokset hänelle!).

Nightwish
Tosi hyvää musiikkia. Suosikkejani ovat ehkä Stargazers, Ghost Love Score ja Moondance. Kaikkia levyjä en ole kuunnellut, mutta tarkoitus olisi.