Kirjoittaja Aihe: Kappale johon et "koskaan" kyllästy?  (Luettu 51481 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Steelsheen

• Narsissisti
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • not your girl
    • Imaginary
  • Tupa: Puuskupuh
Vs: Kappale johon et "koskaan" kyllästy?
« Vastaus #175 : Maaliskuu 11, 2007, 21:06:17 »
Minä kyllästyn aika nopeasti melkein kaikkeen. Tosin Nightwishiä kuuntelen maailman tappiin, mutta nyt senkin osalta on menossa vähän hiljaisempi kausi.

Evanescencen Imaginary on kyllä kestänyt kuuntelua jo aika monta vuotta. Tosin kuten Kanelitanko, minäkin pyrin välttämään parhaiden biisien luukuttamista repeatilla. Imaginary kuitenkin toimii minä tahansa versiona (ehkä sekin auttaa kun on useampi eri versio samasta kappaleesta), lyriikat ja varsinkin musiikki itse on aivan ihanaa. Saman bändin Tourniquet ja Whisper eivät nekään kyllästytä edelleen (Fallenia olen kuunnellut huomattavasti kauemmin kuin Evanen muuta musiikkia, joten siksi puhun nyt siitä.) Viime aikoina kuitenkin Imaginary on noussut jälleen jotenkin "pinnalle".

Hankala kuitenkaan mennä tällaiseen sanomaan mitään varmaa, olen kuitenkin sen verran nopeasti tylsistyvä sielu, että lähes mitä tahansa voi tapahtua.
"If people don't know what you're doing, they don't know what you're doing wrong."

Raindrops

• Ankeuttaja
« Vastaus #176 : Maaliskuu 14, 2007, 18:45:17 »
The Fray - How to save a life

Juu itsekin ihastunut tuohon biisiin ja pysyy luultavasti vielä pitkitä aikoja soittolistalla. Niinkuin sanoit, laulajan ääni on kiehtova. Ensinnäkin äänensävy iskee ja laulutapa. Jos joku muu vetäisi tuolla tavalla, melkein suutaan aukaisematta, en luultavasti pitäisi. Mutta tällä miehellä se toimii hyvin. Ja lyriikat ovat ihanat, kyllä kyllä. "He smiles politely back at you, you stare politely right on through". Ja videon toinen versio on kaunis ja yksinkertainen. Piano, aaaaaaaaaaah.

kath

• Ankeuttaja
« Vastaus #177 : Huhtikuu 08, 2007, 21:17:49 »
En kyllästy koskaan Sandran Maria Magdalenaan, enkä Enyan May it behen. Ne vain ovat niin sanoinkuvaamattoman ihania lauluja. Maria Magdalena on mahtava laulu, kannattaa kuunnella, ei mitään erityistä kerrottavaa, se vain on niin mahtava biisi ;D May it be on Taru Sormusten Herrasta Sormusten Ritarit soundtrackissa, ja siihen en toddellakaan kyllästy! Enyalla on maailman kaunein ääni, ja muutenkin sävel on niin haltiamainen, ja aivan ihana....
ööh.. myös Bodie Without Organsin Conquerin America ja Temple of Love ovat sellaisia, joihin ei kyllästy :D Mutta ei niistä sen enempää..

Joie

• Ankeuttaja
« Vastaus #178 : Huhtikuu 09, 2007, 15:49:04 »
Kummallista mutta totta, en kyllästy ikinä Fool's Gardenin Lemon Tree -kappaleeseen. Niin päähän soimaan jäävä ja upea biisi, ettei voi muuta sanoa. Jostain vanhalta Smurffi-levyltä tämän bongasin ja siitä lähtien sisukkaasti joka päivä monta kertaa kuunnellut. ^^

Poissa Grytolle

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
« Vastaus #179 : Huhtikuu 19, 2007, 21:18:20 »
Kentin Palace & main
Sitten on paljon pitkäikäisiä kappaleita monilla bändeillä kuten Children of Bodom, Dream Theater ja Sonata Arctica. Kaikkiin heidän kappaleisiinsa kuitenkin voi kyllästyä kun liikaa kuuntelee, mutta sitten parin kolmen viikon tauon jälkeen jaksaa taas kuulla. System of a downilla on myös pari sellaista typerää mättöä mihin en ole kyllästynyt vaikka ne on niin yksinkertaisia, että minun varmaan pitäisi.

Lucienne

• Ankeuttaja
« Vastaus #180 : Huhtikuu 23, 2007, 17:08:29 »
Three days grace - Just like you
Tähän en kyllästy koskaan. Jotenkin niin uskomattoman ihana kappale, jota voi kuunnella kerta toisensa jälkeen. Tämä tuo minulle aina mieleen Veren vangit-elokuvan, koska näin joskus Youtubessa musiikkivideon kyseisestä lehvasta, ja siinä soi tämä kappale. Sopii niin täydellisesti Lestatiin ja Louisiin, ihana.

Nickelback - Hero
Someone told me
Love would all save us
But, how can that be
Look what love gave us

Uskomattoman ihanat sanat, joista löytää aina uusia merkityksiä. Tunnelma tässä laulussa on vain jotain ihmeellisen kaunista, johon ei koskaan kyllästy.

Muse - Feeling good
Taas yksi ihanan tunnelmallinen kappale, joka omistaa ihanat sanat. Rakastan Musen laulajan ääntä, ja hän on minusta omiaan tulkitsemaan juuri tämän laulun. Kuuntelin yhteen väliin tätä enemmän, mutta nyt on menossa hiljaisempi vaihe. En ole kuitenkaan kyllästymässä, nyt ei vain ole Muse-kausi :>

Drucella

• Ankeuttaja
« Vastaus #181 : Toukokuu 09, 2007, 19:08:19 »
Olen samaa mieltä siinä Kuuttiksen kanssa, että ei voi tykätä samasta kappaleesta pitkään, jos sitä vain kuuntelee ja kuuntelee jatkuvasti. Esimerkiksi minulla olisi tässä Queenin Bohemian Rhapsody, ellen olisi kuunnellut sitä niin usein joskus. Mutta on aika monta sellaista kappaletta, joista tykkään tosi paljon, kuuntelen melko usein, mutten liikaa ja mihin en voi kyllästyä. Tässä siis pari:

Metallica - Nothing else matters
Aivan ihana biisi; Hetfieldin ääni ja useampi kitaran ääni, mahtava soolo, sanat... niin valloittava kappale täynnä jonkinlaista kaihoa ja raivoa. Hidas ja tunnelmallisen oloinen. Sitä kuunnellessa on pakko sulkea silmät ja imeä jokainen ääni sisimpään. Kaunista ja vaikuttavaa soittelua, niin hieno kappale.

Twin Peaksin tunnari
Myönnän kuunnelleeni tätä kappaletta repeatilla useampaan otteeseen, mutta tykkään siitä silti. Rauhallinen ja tyyni ääni, jota kuunnellessa voi muistella Dale Cooperia, Sheriff Trumania ja Audrey Hornea ja kaikkia Twin peaks -jaksoja. TuleeEi voi kyllästyä, ei vaan voi. Siis ainakaan minä.

Voi, kyllä niitä on! Mutta eivät vain nyt tule mieleen.

Em-Em

• Ankeuttaja
« Vastaus #182 : Toukokuu 17, 2007, 14:06:01 »
The Crashin Lauren Caught My Eyehin ei voi ikinä kyllästyä. Erilaiset musiikkimaun aallot voivat mennä rääkymisestä rauhallisempaan, mutta tätä voin kuunnella aina vaan. Saa hyvälle tuulelle. Gary Julesin Mad Worldia ei voi kuunnella yhtä kertaa, siitä ei vain pääse irti. Metallican Nothing Else Matters on parasta masentelumusiikkia. Raskaampia kappaleita ei oikein jaksa kuunnella niin montaa kertaa.

Topoz

• Ankeuttaja
« Vastaus #183 : Toukokuu 22, 2007, 18:21:27 »
Melkein kaikki The Smithsin biisit ovat sellaisia, joihin ei kyllästy.
Ne ovat kaikki hyviä, niitä ei tarvitse pohdiskella, niitä voi vaan kuunnella. Kaikki perushyviä kappaleita tuolta bändiltä. Helposti kuuntelen yhden tämän bändin levyistä päivässä. :)

Cineya

• Ankeuttaja
« Vastaus #184 : Kesäkuu 10, 2007, 19:05:08 »
Kokia - Moonlight Shadow
Coverihan se on, mutta sen lisäksi, että Kokialla on valtavan kaunis ääni, niin koko kappaleessa ei ole kohtaa, mikä ärsyttäisi tai olisi tylsä. Sanoitukset ovat ihanat ja kappale iskee tunteisiin~ Nytkin pyörinyt pl:ssä monen tunnin ajan.

Nana Kitade - Akai Hana, kappale jonka löysin ihan vahingossa ja rakastuin. Nanalla on persoonallinen ja ihana ääni. Kappale alkaa hyvin ja ottaa minut heti mukaansa. En ymmärrä kaikkea laulua, mutta kappale on kaunis ja pitää kiinni loppuun asti. Niitä kappaleita en itse löydä usein~

Jos itse rakastun kappaleeseen, niin pidän kappaleesta todella kauan.

Poissa Saffy

• Vuotislainen
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #185 : Kesäkuu 14, 2007, 19:04:51 »
Loppujen lopuks sellaisia biisejä ei ole kovinkaan monta.

Fool's Garden - Lemon Tree, jota en tosin kuuntele hirveän usein mutta joka on aina yhtä upea. Ehdottomasti yksi parhaista popkappaleista ikinä, en tiiä mikä siitä tekee niin ihanan. Se vain on.

Skid Row - I Remember You. Ei selityksiä. Täydellinen. ♥

Ari Koivunen - Our Beast. Tosin tämä on vielä niin uusi biisi, voi olla etten ole yksinkertaisesti ehtinyt kyllästyä, mutta luulenpa että tästä tulee kestosuosikki. Kaks viikkoa nyt kuitenki tullut kuunneltua päivittäin.

Muita ei ainakaan tuu nyt mieleen :D

Poissa Audra Dancer

• Sir Emilia Sarkington
  • Vuotislainen
  • Gaze the Haze
    • Livejournal
    • Vainajala.org
  • Pottermore: HazelNight52
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #186 : Kesäkuu 16, 2007, 14:47:19 »
Jaaha.... Kappale johon en kyllästy? Onko sellaista? On, ja paljonkin. Nimittäin olen kuunnellut Sonata Arcticaa ties kuinka paljon eikä ole vielä kappaletta johon olisin kyllästynyt. Nytkin soi Gravenimage, jonka osaan suurinpiirtein ulkoa, mutta en minä siihen ole ollenkaan kyllästynyt vaan hyvä biisi se on edelleen. Vaikka kuinka kuuntelisin vaikkapa Victoria's Secretia, niin en minä siihen ikinä kyllästy. En kyllästy Sonatan biiseihin, niin se vain on jostakin kumman syystä... ^^ Myös Nightwishilla on monia biisejä joihin en kyllästy, en sitten millään. Muunmuassa Wanderlust on biisi jonka osaan kokonaan ulkoa, koska olen kuunnellut sitä niin paljon. Enkä ole kyllästynyt. x) On niitä monia muitakin.... Hohhoijaa. Väsyttää. xD

~Moondancer (se hullu)

Pailu

• Ankeuttaja
« Vastaus #187 : Kesäkuu 21, 2007, 22:23:52 »
Juup...

Eli Mötley Crüe - If I die tomorrow
-Se oli ensimmäinen biisi,jonka Mötleyltä kuulin ja ihastuin siihe heti. Kuuntelen sen monta kertaa päivässä, sillä siihen liittyy myös paljon muistoja. :) Ihana biisi. <3

On myös muita Mötleyn kipaleita, mutta jos ette vaan pahastu, niin en nyt latele niitä tähän. :) Otan sen sijaan parin muun yhtyeen...

Guns n roses - Paradice city
-En muista tarkkaan missä kuulin ensimmäisen kerran, mutta mielikuvana voisi olla, että kaverin kanssa. En silloin edes tienny kenen biisi se on. :D Myöhemmin sain levyn lainaksi ja kuuntelin tätä biisiä koko ajan, siis ihan koko ajan!! Sitten (yllätysyllätys) ihastuin tähänkin bändiin ja olen nyt jo muutaman vuoden jaksanut soittaa Paradise Cityä. :)

Ramones - Pet sematary
-Kuulin ensimmäisen kerran ihastukseni kautta tämän lainatessa soitintaan minulle. En tiedä miksi, mutta osasin hyräillä biisin mukana kuin olisin kuunnellut sen jo moneen kertaan. Sen jälkeen sain biisin omalle koneelle ja siitä asti on jauhettu. ;)

Siinä oli nyt muutama. :D

Minnake

• Ankeuttaja
« Vastaus #188 : Kesäkuu 24, 2007, 17:22:48 »
Disneyn Leijona Kuningas-elokuvan soundtrackista löytyy kaikki tarpeellinen. Siihen ei kyllästy. Koskaan. Ikinä milloinkaan.
Ja puhun nyt siis nimenomaan niistä alkuperäisistä, englannin kielisistä kappaleista.

Oma kestosuosikkini on In the Jungle. Pelottavaa ihmeellistä renkutusta, joka psykoottisesti huumaa oudolla wimbawabatuksellaan. Jos siis kaipaat jotain outoa ja erikoista, kannattaa ehdottomasti kuunnella tätä.
Repeatilla.
Aloitetaan neljän tunnin kuurista.

Outojen kappaleiden lääkitystä voidaan tarvittaessa jatkaa kappaleella I've got a lovely bunch of coconuts, joka on myös suomen kielisessä versiossaan varsin... Outo. Mutta siis tämäkin kuuluu sellaisiin kappaleisiin joihin on vaikea kyllästyä, jo pelkästään siksi että se on niin outo.

Leijona Kuninkaasta löytyy myös kaunista tunnelma musiikkia. Can you feel the love tonight... Voiko siihen kyllästyä? Kestosuosikki, kyllä, kyllä. Soi itsesiassa juurikin taustalla.
Myös Leijona Kuningas 2 elokuvasta löytyvä Love will find a way on varsin kaunis, ja sitäkin kuuntelee mielellään. Kappaleessa pidän eniten ehkä niistä taustalla soivista huiluista, mutta myös sanoissa on tunnelmaa.

Myös Circle of life ja I just can't wait to be king ovat mainitsemisen arvoisia, koska niihinkin on varsin vaikea kyllästyä. Circle of life on ikimuistoinen varsinkin sen elokuvan kohtauksen takia, se on jotenkin niin ihana.

Jees. Eikun vain kaikki laulelemaan kookospähkinöistä.

Poissa Meenai

• Helmisimpukka
  • Vuotislainen
« Vastaus #189 : Kesäkuu 25, 2007, 12:40:03 »
Jeremias - La cita

Tämä vain on niin ihana kappale. Sen kuuntelemista ei haluaisi ikinä lopettaa. Sanat kuullostavat kauniilta (espanjaa) ja melodiakin on aivan ihana. Jotenkin minulle tulee mieleen rattoisa päivä Hawaijilla tai Kanarialla. Tähän ei voi ikinä kyllästyä.

Poissa Asoalian

• : W
  • Vuotislainen
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #190 : Kesäkuu 26, 2007, 00:15:06 »
Busted: Why
En itsekään ymmärrä, mikä tekee tästä sellaisen ettei tähän kyllästy. Tämä ei ole lempibiisieni joukossa, ei lähellekään, mutta silti tätä tulee soitettua repeatilla aika paljonkin. Kai se johtuu siitä, että biisi 'lähtee' hyvin ja ainakin tuntuu loppuvan ajoissa.

Wednesday 13: Curse of Me
Veikkaan, että kaikkiin muihin biiseihin, joista olen joskus sanonut etten ikinä kyllästy niihin, kyllästyn jossain vaiheessa, mutta tämä todennäköisesti on sellainen biisi, johon en kyllästy. Sen todistaa muutama ansiokas soitetaan-Curse of me-parikymmentä-kertaa-putkeen- tilanne, ja se, että oltuaan iTunesissani ehkä puoli vuotta, biisillä on kuuntelukertoja 150 - enkä edes kuuntele musiikkia koneella kovinkaan paljoa.
Tämänkään kyllästyttämättömyyttä en osaa selittää, se vain iskee tajuntaan täysillä. Ja lisäksi vielä useimmiten käy niin, että aluksi tuntuu siltä, että nyt ei kyllä jaksa kuunnella tätä biisiä, mutta sitten kun se lähtee soimaan niin tekee mieli laittaa repeat päälle. :>

// Olin paha ja unohdin, yhden tärkeänrakkaanihananloistavanmainion biisin (tai no, "biisin") johon ei voi kyllästyä. Nimittäin All of them, King Arthur-elokuvasta. Tähän pätee vähän sama kuin Curse of Me:hen - kun kerran kuuntelee, tekee mieli laittaa repeatille.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 24, 2007, 11:26:09 kirjoittanut Asoalian »
"You think that's hard? Try auditioning for Baywatch
and being told they're going in another direction."

Malpropre

• Ankeuttaja
« Vastaus #191 : Kesäkuu 28, 2007, 15:03:50 »
Maailman paras kappale ikinä on:

David Bowie - Life on Mars?

Kuulin tuon kappaleen ensi kerran syksyllä 2003. Rakastuin heti ekana. Kuuntelin sitä putkeen, monta päivää, enkä kyllästynyt.

Tuohon kappaleeseen liittyy enemmänkin tunnetiloja kuin muistoja. Muistan ikuisesti sen syyspäivän, kun kaikki oli kaunista ja märkää. Ne illat jolloin kuuntelin tuota kun olin onnellinen. Kun kuuntelin tuota surullisena. Kun vanhempani erosivat. Kun vietin hyvää iltaa ystävieni kanssa. Kun ystäväni tappelivat. Kun kärsin yksinäisyydestä, kun ympärilläni oli rakkautta. Tuolla kappaleella puollustauduin kaikkeapahaa vastaan.

Tuo on vain niin tunnelatautunut kappale, rakastan tuota. Tuon musiikkivideo on kaunis ja yksinkertainen. Kappaleen sanat ovat kauniit ja koskettavat. Kertosäe tulee yllättäen ja räjäyttää viuluillaan tajunnan (vaikka tiedän että kertosäe taitaa olla tahalleen lilyöti kettuillessaa, mutta se vain tuo kappaleeseen hauskuutta)
Nykyisin kuitenkin säästelen tuota kappaletta, kuuntelen sitä harvemmin.

Joskus tulee hetkittäisiä suosikkikappaleita, mitä kuuntelen paljon, mutta aina kun kuulen taas tuon kappaleen; tiedän, ettei mikään voi voittaa tuota. Mikään ei ikinä mene tuon kappaleen ylitse.

Khea

• Ankeuttaja
« Vastaus #192 : Heinäkuu 11, 2007, 22:31:48 »
Sonata Arctica - Tallulah

Kertakaikkisen upea biisi. Olen nyt malkainpä vuoden kuunnellut sitä (en nyt putkeen, mutta melkein joka päivä) se vain on niin ihana! Se saa hyvälle mielelle, vaikka onkin vähän semmosen surumielisen kuuloinen.. ihana!

Luojan kiitos, en ole ainoa. Kuuntelen ehkä noin kymmenen - kaksikymmentä kertaa päivässä. Kertakaikkisen ihastuttavan kaunis. ‹3‹3 En (tällä hetkellä) tiedä kauniimpaa. Itseasiassa, soi nytkin. ^^
Sanat jo itsessään kertovat tarinaansa, jonka musiikki saa kuulostamaan vielä surullisemmalta, kauniimmalta. En varmaan osaa sanoa muuta kuin että kaunista. (: Kun sitten sanoja alkaa ihan tarkalleen kuuntelemaan, osaan niihin jää tulkinnan varaan, ja kuuntelija saa itse muodostaa oman versionsa kappaleesta. Rakastan tälläisiä biisejä, joihin itse voi omalla mielikuvituksella vaikuttaa - tietenkin vain itsensä iloksi.
Muutenkin, on toinenkin syy, miksi niin kovin pidän. Tähän kappaleeseen liittyy niin ihania muistoja, ettei ole parempaa. ‹3

Näitä biisejä on ollut muitakin, esimerkiksi Allison Kraussin When you say nothing at all. Tuo on vieläkin ihan hyvä, ei enää iske niinkuin ennen.

Poissa blue kelpie

• avaimen haltia
  • Vuotislainen
  • elämä on kovaa käytä avainta
Kappaleet johin et "koskaan" kyllästy?
« Vastaus #193 : Heinäkuu 12, 2007, 10:33:10 »
Private Emotion...Ricky Martin feat. Meja      
se on vaan jotenkin sellainen joka saa soida satoja kertoja mutta en kyllästy se ei ole mikään perus hidas biis vaan se jon poppia..siitä on jo kauan kun kuulin tämän ekan kerran mutta se on minulle yhä tärkeä sillä se tuo minulle mieleen syksyn ja ne asiat mitä olen jättänyt tekemättä...

Viaje tiempo atrás   
Tämä on anastasia leffasta ja kyllä olen nähnyt sen..ja kuntelen myös tätä usein se tuo minulle mieleen...   satulinna jossa laulaa prinsessa...O_o juu menee koko ajan pahempaan suuntaan mutta tunen itseni vaan niin nuoreks kun tämä soi...tämä on öö.. jollaion kielellä mutta alku peräine laulu on enkuksi...

Rytmimuna Jätkät   
Niin tähän törmäsin youtubessa ja sain sen koneelle...minä pidän soittamisesta ja tämä on jotenki se mikä pitää vain saada kuulla aina kerran päivässä ja se saa minu nauramaan

In The End...Linkin Park   
Tämä soi usen ja monesti peräkkäin se tuo minulle mieleen lapsuuden kauhut ja tilanteet miten olisi voinut käydä...Näen tässä vai jotekin itseni ja meneisyyteni ystävät.

Happy People...Skoop On Somebody   
Tämä on bleachin loppu musiikki mutta tämä on minun tämän kesä biisi ja tuo minlle mielen rannat ja kesän meren ..

my sitar   Dr.cocodomber   
tämä on niin hauska biisi ja tuo minulle mieleen demyxin ja veden...ehdon kesä suosikkini myös

save garden tryely madly deebly
Tämä on taas niitä kakara kuultuja biisejä joka vain pistää tanssimaan tai saa minut miettimään jopa nukuttaa

« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 12, 2007, 10:43:48 kirjoittanut blue kelpie »
dataa kotona ja koulussa

Buck

• Ankeuttaja
« Vastaus #194 : Heinäkuu 14, 2007, 15:49:12 »
Scissor Sisters: Kiss you off biisi johon en vaan millään kyllästy, vaikka se soi yhtenään. Musiikki ja sanat saavat hyvälle tuulelle, piristymään. Sama on She's my man kappaleessa. Musiikki on rytmistä ja helposti bilepäälle mukaansa vievää.

Editors: Blood kappale, joka on jotenkin vaan mielettömän ihana. Musiikki tarttuu itseeni sisältä ja saa ajatuksen lentämään.

Maj Karma: Ukkonen, älyttömän hyvä kappale. Sanat saavat itseeni kylmiäväreitä (: Ja tätä voi kuunnella niin monta kertaa kuin vain jaksaa eikä tähän biisiin koskaan kyllästy.

Bettiina

• Ankeuttaja
« Vastaus #195 : Heinäkuu 19, 2007, 21:41:04 »
Tästä voi tulla pitkä lista, vaikka yleensä kyllästynkin uusiin biiseihin parissa viikossa. Mutta kyllähän noita kestosuosikkeja löytyy. :)

Titanic -soundtrack
Tähän ei oikeasti voi kyllästyä! Aivan uskomattoman koskettavia ja surullisia kappaleita. Pidän levyn irlantilaisvaikutteista ihan älyttömästi. Maailman ihanin leffa ja paras soundtrack ikinä. <3

Tomaso Albinoni - Adagio
Aivan täydellinen kappale, jonka bongasin rippileirillä. Niin haikea ja niin surullinen. Itken melkein joka kerta kun kuulen tämän.

Honor Him ja Now We Are Free elokuvan Gladiaattori soundtrackilta
Nämä ovat melko lailla samaa biisiä, joten laitan ne yhteen tähän. Nämä bongasin heti leffaa katsoessani ja kylmät väreet meni. Sitä samaa haikeaa surullisuutta. Tästä tulee aina se Gladiaattorin viimeinen kohtaus mieleen, jossa kamera rullaa Rooman kaupungin ylle sen ollessa täydessä kukoistuksessaan, mutta auringon laskiessa.

PotC -soundtrack - Davy Jones
Niin katkera ja vihainen, mutta niin surullinen ja kaipaava.

Enya - Adiemus
Tämä on suhteellisen uusi tuttavuus, mutta tämä kyllä kolahti heti ja lujaa. Aivan mahtava melodia ja täydellisen mieltä ylentävä ja rentouttava. Tässäkin irlantilaisvaikutteita, mitkä siirtää mielen Irlannin vihreille nummille tuulen tuivertaessa..

Utada Hikaru - Passion
Vaikka sanoista en ymmärrä yhtikäs mitään enkä ole mikään japaniernu, tämä kyllä on todella hyvä. Ihan melodia ja laulajalla on lumoavan kaunis ääni. Kappaleen musiikkivideo on kaunein koskaan näkemäni. Ei sellaisia tehdä Euroopassa tai Amerikassa.

Robbie Williams - She's the One ja No Regrets
Ihania popslovareita. Molemmissa biiseissä hyvät lyriikat ja alku on aivan upea.

The Used - Poetic Tragedy
Tähän kappaleeseen ihastuin heti ensikuulemalta. Pidän laulajan äänestä ja lyriikat upeat. Pystyb samaistumaan tähän biisiin täydellisesti. Mukavan mahtipontinen loppua kohden. The Usedilla on varsinkin ensimmäisellä albumilla paljon hyviä biisejä, mutta tämä on ehdottomasti paras.

Linkin Park - In The End
Tämä on todella pitkän ajan kestosuosikkeja ja Linkin Park on ehdottomasti yksi lempibändeistäni. Tämä lempibiisini, mutta esim. Faint tulee aika lähelle tätä. Biisin alku on todella kaunis ja Chesterin laulu ja Miken "räppi" menee niin saumattomasti yhteen, että ei voi kuin fiilistellä mukana. Lyriikat mahtavat.

Within Temptations - Somewhere
Uskomattoman kaunis biisi, ei voi muuta sanoa. Tämä on toinen biisi, mihin ehdotomasti samaistun. Swan Song on toinen suosikkini.

Evanescence - Bring Me To Life
Varmaan monen muun tavoin tämä oli ensimmäinen biisi, jonka Evanescenceltä kuulin ja tämä on niiden paras. Mieslaulu sopii tähän kuin nenä päähän.

30 Seconds to Mars - From Yesterday
Tämäkin ensimmäinen biisi, minkä näiltä kuulin ja se oli menoa se. Alku on tässäkin mahtava ja pidän Jaredin äänestä. Biisin video on todella eeppinen, tykkään. Myös The Kill on todella hyvä, mutta pidän tästä enemmän.

Poissa Lady Asensio

• Nilkanvilauttaja niinikään
  • Vuotislainen
  • DH luettu 9.12, KV 11.3
  • Pottermore: HeartWitch62
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #196 : Heinäkuu 24, 2007, 22:36:28 »
Within temptationin lähes koko 3 viimeisimmän levyn  (Mother Earth, The Silent force, The Heart of everything) tuotanto. Hyvät sanat ja kauniit sävelet, ai että... joka päivä on pakko kuunnella jokin niistä levyistä.

Samoin Nightwishin tuotanto. Lähes joka päivä kuuntelen parhaat biisit ja olen tallentanut ne mp3-soittimelleni.

Olen ilmeisesti sinfonisen metallimusiikin ystävä, en kovin paljoa välitä muista heavy- ja metallimusiikin alalajeista.
Mun blogi: http://www.pointblog.fi/?go=milluska    (HUOM! OSOITE HIEMAN MUUTTUNUT)
Vuoden 2008 kotitonttu  tässä, terve!

Shane

• Ankeuttaja
« Vastaus #197 : Elokuu 04, 2007, 01:16:03 »
Miettiessäni vastausta tähä topiciin mieleeni tulvahti lukuisia kappaleita, joita voisi kuunnella vaikka viikkokausia putkeen. Tässä nyt kuitenkin ne oleellisimmat.

Now We Are Free - The Gladiator OST
Tämä on jotakin niin uskomatonta, siispä on harmi, etten tätä oikein sanoilla pysty mitenkään kuvailemaan. Kyseinen kappale teki minuun huiman vaikutuksen, varsinkin kun kuulin sen ensimmäistä kertaa elokuvan yhteydessä. Tämä on lähes ainoa kipale, joka oikeasti saa minut tunteelliseksi.

I Gotcha - Reservoir Dogs OST (Joe Tex)
Ei hitto, jos haluaa kuunnella jotakin, joka saa hyvälle tuulelle, niin ehdottomasti kuunnelkaa tämä biisi. Tulee aina jotenkin mieleen James, joka roikkuu Lilyn perässä suudelmaa kaivaten : ' D (heti kun saan oman auton ja sinne kunnon kajarit, niin vähänkö luukutan tätä täysillä : D)

Stuck in the Middle With You - Reservoir Dogs OST (Stealers Wheel)
Täydellinen kappale, jos haluaa jammailla niin kuin Mr Blonde. Mukaansatempaava rytmitys, kivat sanat, hyvä fiilis. Eikun vaan korvia leikkelemään o/

Sound The Bugle - Spirit Stallion of the Cimarron OST (Bryan Adams)
Joo, rakastan leffamusaa. Täytyy myöntää, että tämäkin kappale sai ainakin minut parkumaan : ' D. Ei kun oikeasti, pikku-Spirit raukka... Lyriikat ovat jotakin niin onnetonta emotionaalisesti, lannistuneisuus ja tappiomieli tarttuvat hetkessä. Ah ja voi <3

Boy Named Sue - Johnny Cash
Tässä samassa voisin kai mainita Elviksen koko tuotannon. Molemmat kyllä hemmetin upeita artisteja, ei voi muuta sanoa.
Aloin kuuntelemaan Jouni Käteistä (: D) ihan vakituisesti katsottuani Walk The Line -nimisen elokuvan. Mielestäni tämä kappale ansaitsee hatunnoston, sillä vaikka lähes jokainen Cashin kappaleista kertoo omaa tarinaansa, tämä on jotenkin vaikuttanut minuun eniten. Miehen tumma, pehmeä, lumoava, upea, täydellinen ääni on juuri minun mieleeni, ja kappale loppuu myös varsin hauskasti. Rakastan.

Highway Junkie - Gary Allan
Toinen kappale, jota voisin ihan häpeämättä luukuttaa autossa täysillä. Hassua sinänsä, tämä on ainoa kappale, joka on mielestäni kuunneltavan arvoinen Allanilta, mutta jokaisella olkoon omat mielipiteensä (toivottavasti en ole ainoa, joka kuuntelee tällaista musiikkia : ' DDD). Highway Junkie kertoo sellaisesta elämätavasta, josta itse olen uneksinut jo kauan.

Remember When - Alan Jackson
Okei, lisään nyt viimeiseksi vielä yhden nyyhkykappaleen. Tämä on.. koskettava. Minusta tuntuu, että Jackson kirjoitti tämän kappaleen hyvin henkilökohtaisista asioista, sillä laulu on niin puhutteleva. Jos kirjoittaa ficissä jotain todella itku-nyyhky-kohtaa, niin hei, tämä vain soimaan. Ja miettikää jotain fanivideota: Remember When + pätkiä Brokeback Mountainista = <3

Justice

• Ankeuttaja
« Vastaus #198 : Elokuu 04, 2007, 23:27:56 »
Gorillaz - Clint Eastwood
Vitsailen aina kavereilleni että tämä laulu on soinut ehtäsoittoa päässäni ensimmäisestä kuuntelukerrasta lähtien, tarttuva kappale. Tähän kappaleeseen liittyy monia muistoja, niin hyviä kuin hounojakin, mutta silti sen jaksaa kuunnella kerta toisensa jälkeen ilman pienintäkään merkkiä kyllästymisestä!

Franz Ferdinand - Michael
Kappale jolla on sanoma, ja joka on silti todellinen kuuntelunautinto! Tätä voin soittaa päiviä putkeen edes kaipaamatta mitään muuta musiikkia!

Poissa zeppodeppo

• idioottimainen valkonen neekeri!
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • "Hei idiootti"
    • Änäri.
« Vastaus #199 : Elokuu 06, 2007, 11:18:24 »
Niitä on muutamia, mutta tässä on nyt kaksi.

Metallica - Nothing else maters
Uskomaton biisi (nimi taitaa olla ihan päin jersettä). Rauhallista ja välillä hieman karjumista nämä sopivat mielestäni loistavasti yhteen. En jostain syystä ole vieläkään kyllästynyt tähän ja tätä tulee aika paljon kuunneltua.

Queen - a Notherone baist a dust
Toinen aivan upea biisi (ja jälleen taitaa olla otsikko täynnä virheitä). Tämä biisi ei ole kummoinen. Taustalla soiva basso sopii kuin nenä päähän tässä biisissä ja laulussa on hyvä rytmi. Tähänkään en ole vielä kyllästynyt.
No nämä idiootit menivät sitten poistamaan allekirjoitukseni joten kuka tähän mitään jaksaa enää kirjoittaa.
P.S. Olen takaisin sieltä Brasiliasta josta viime allekirjoituksessa kerroin.