Kirjoittaja Aihe: Häiriköt  (Luettu 17051 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Candily

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Tupa: Luihuinen
Vs: Häiriköt
« Vastaus #75 : Lokakuu 28, 2009, 15:04:32 »
aah. minua ärsytti, kun olin katsomassa Puoliveristä Prinssiä, niin kaikissa minun mielestä hyvissä kohdissa takanani oleva joku ehkä 10-vuotias poika hoki jotain " mitä järkee? " , " oho, toi oli jo vähä liikaa " yms. ärsytti.

taidan myös itsekin olla jonkinmoinen häirikkö, koska nauroin PP-elokuvan 2h 35min:stä noin 2h. löysin vaan melkein joka kohdasta jotain hauskaa, paitsi lopussa :[ mutta onneksi sentään vähän pystyin pidättelemään, etten koko ajan repeilly täydellisesti : D
ja kerran kun olin katsomassa kaverini kanssa jotain elokuvaa, niin kaverini kaatoi popcorninsa edessä olevan naisen päälle kesken elokuvan, kun "vahingossa" tönäsin häntä : DD nainen ei näyttäny kovin iloiselta...
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 28, 2009, 15:09:19 kirjoittanut Candily »
Paradise comes at a price
That I am not prepared to pay
What were we built for?
Will someone tell me please

Poissa samettiina

• huoleton huuliharppuilija
  • Sanomaton
  • *
  • Pienestä kipinästä voi syntyä roihuava liekki
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #76 : Joulukuu 14, 2009, 16:30:54 »
Voi elämä, kuinka vihaan näitä tällaisia häiriköitä elokuvissa! Varmaan on kiva maksaa vain siitä, kun pääsee pilaamaan toisten nautinnon! Ärrin murrin ja pah, sanon minä!

Kerran olimme katsomassa jotain elokuvaa ystävieni kanssa. Elokuvan nimeä en muista (ok, oli mielestäni vähän tylsä, mutta katsoin kuitenkin kiltisti loppuun asti kunnolla), mutta luulen, ettei se houkutellut niitä häiriköitä sinne elokuvasaliin tulemaan: muutaman hengen joukko noin 18-vuotiaita nuoria, jotka valloittivat ylimpien penkkirivien paikat, apinoivat lähes koko elokuvan ajan. Naurua, huutoa, vislausta. Mieli teki eräässä vaiheessa karjaista takaisin, mutta sen jälkeen sieltä olisi varmasti tullut jollakin päähän.
Olen syytön kaikkeen siihen, mistä kehtaatkin minua epäillä.

Scrooge

• Ankeuttaja
« Vastaus #77 : Joulukuu 21, 2009, 22:37:28 »
Häiriköt on helkutin ärsyttäviä -________- Täytyy mölytä koko yleisön edestä. Kerrankin, kun olin katsomassa kavereitteni kanssa Sydämen kuiskausta, niin kappas vaan, joku nuori äiti on raahannut varmaan alle viisi vuotiaan poikansa mukanaan. No poikaahan ei teksitetty leffa kiinnosta vaan hän itki, pöpötti, ryömi lattialla. Oli äiti ollut erittäin järkevä.

Sitten oli myös tälläinen toinen typerä tapaus. Ollessani katsomassa HP6:sta niin viereeni tuli kaksi vuoden pari nuorempaa poikaa. Oli erittäin kuuma kesäpäivä, ja olin pukeutunut lyhyeeseen hameeseen ja toppiin. Aluksi en kiinnittänyt poikiin paljon huomiota, mutta jossain vaiheessa huomasin heidän kuiskuttelevan ja osoittelevan minua. En käsittänyt edes mikä oli nyt niin hauskaa. Pian selvisi sekin mysteeri. Nämä ilmeisen kehittymättömät pojat tuijottelivat poveani. Sen tajuttuani kyllä vaihdoin riviä ja vähän äkkiä. Olisin varmaan pitänyt pitkän puhuttelun, mutten keksinyt juuri silloin mitään sanottavaa niin tyydyin rivin vaihtoon.

Poissa samettiina

• huoleton huuliharppuilija
  • Sanomaton
  • *
  • Pienestä kipinästä voi syntyä roihuava liekki
« Vastaus #78 : Joulukuu 22, 2009, 07:14:08 »
Lainaus
Mieli teki eräässä vaiheessa karjaista takaisin, mutta sen jälkeen sieltä olisi varmasti tullut jollakin päähän.

Rohkeasti vaan! Minä ainakin olen aina sanonut suorat sanat ja sipulit. Häiriköille on näytettävä kaapin paikka!

Mielummin valitsen sietokyvyn pidennys-kurssin kuin jonkin asteiset henkiset ja fyysiset kolhut häiriköiden aiheuttamina :)
Olen syytön kaikkeen siihen, mistä kehtaatkin minua epäillä.

nuotii

• Ankeuttaja
« Vastaus #79 : Joulukuu 22, 2009, 12:59:56 »
Olin Turun kinossa ja meidän edessä istui 5 semmosta murrosikästä poikaa. Luulivat kai olevansa jotain. Viheltelivät ohi kulkeville tytöille ja hölisivät. Ennen elokuvaa tuli mainoksia ja tietenkin pojat osasivat kaikki ulkoa. Eläytyen ja kovaan ääneen..ärr. Onneksi olivat sentään hiljaa elokuvan aikana. Siis nyt Puoliverisen Prinssin aikaan.

Poissa Kathleen

• Omituinen höpöttäjä
  • Vuotislainen
  • ALITUINEN VALPPAUS!!!
    • Ystäväkirjani :D
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #80 : Joulukuu 26, 2009, 15:40:05 »
Eipä oo ollut pahempia häirikköjä kun jotain idiootteja jotka rupes kesken leffan potkimaan istuinta.
Sellaset jotka myös kattelee kännykkäänsä pelatakseen jotain peliä, tai lähettääkseen viestin kesken elokuvan , voi mun mielestä laskea häiriköiksi.
-What are you doing, my darling? -Nothing. I'm just smashing potatos. Ei oo järkee päässä, enkä kyllä järjestä välitäkkään.
Isabella -> Kathleen

Poissa Villisilmä hullumieli

• Vuotislainen
  • Let it go
« Vastaus #81 : Lokakuu 17, 2015, 11:05:29 »
 Multa meinasi hermot mennä eilen elokuvissa. Luulisi nyt, että päälle 30.vuotias mies osaisi olla hiljaa elokuvan aikana, mutta näköjään ei.

Kysessä oli siis isäni. Puhui sentään niin hiljaa, että vain minä kuulin, mutta häiritsi se silti. Kiitos, tiedän Tom Hiddelstonin näytteleen myös Lokia. Ja vaikka en olisi tiennyt ymmärsin asian kolmesta ekasta sanomisesta. En myöskään usko elokuvan ollen niin naurettava, että sille pitää hiljaisesti nauraa. Tai mainosten olleen niin hauskoja.

Samaan näytökseen osui myös, joku sipsipussilla meteliä aiheuttanut tyyppi. Ja kyseinen elokuva oli siis Crimson Peak, jota muuten voin kyllä lämpimästi suositella.

Muuten en ole häiriköintiä elokuvissa kokenut. Luojan kiitos siitä.
Elämä on liian lyhyt jotta ehtisi
 kunnolla elää.
 Elämä on liian lyhyt jotta ehtisi kunnolla tuntea.
 Mutta aina voi yrittää.

Poissa Chilisuklaa

• Moony Cullen
  • Vuotislainen
  • I ᒪOᐯᕮ ᗪᗩYᔕ ᗯᕼᕮᑎ ᗰY OᑎᒪY ᑭᖇOᗷᒪᕮᗰ Iᔕ Tᕮᗩ Oᖇ ᑕOᖴᖴᕮᕮ
« Vastaus #82 : Lokakuu 18, 2015, 13:57:00 »
No, pari kuukautta sitten, kun olin leffassa, istuin semmoisten ärsyttävien kakrujen edessä. (siis 2 jotain 5 tai 6 v poikaa, taisivat olla kaksoset) Ja ne tyypit heitteli niskaan popparia ja potki istuinta, Että sillä lailla...
Ei muuten ole kukaan pahemmin häiriköinyt, paitsi puhunut kovaan ääneen ja rapistellut karkkipussia.
Live your dream, before the nightmares come!

Poissa Weasleyn Welhokaniini

• Kynttilöiden lumo Suuressa salissa
  • Vuotislainen
  • Pottermore: MoonstoneSeeker27459
« Vastaus #83 : Lokakuu 18, 2015, 23:05:48 »
Aah, häiriköt, nuo ihanat leffan tunnelman pilaajat <3
Mieleen muistuu pari kertaa, jolloin olen kohdannut häiriköitä. Vuoden 2013 jouluna, ollessani kummini kanssa leffassa katsomassa Hobitti - Smaugin autioittamaa maata, leffan puolen välin jälkeen pari n. 10-12 -vuotiasta poikaa alkoivat supattamaan keskenään. Poikien ja meidän välissä oli kyllä kaksi tai kolme penkkiriviä väliä, mutta se supatus kuului selvästi meidän penkkirivillemme ja minun teki mieli sihataa pojille, mutta yritin kestää leffan loppuun asti ja kestinkin. Joten kuten.

Toinen kerta oli jo yläasteella koulun auditoriossa kuutisen vuotta sitten. En muista leffan nimeä (vai oliko se joku Ylen tv-ohjelma Yle arkistosta tms.), mutta se oli jouluaiheinen ja muistan, että joulupukki selitti jotain jostain yms. Opettajat olivat halunneet tarjota meille 7-luokkalaisille kiitoksen hyvästä käytöksestä tai jostain syyslukukaudella, mutta eipä tuota joululeffaa katsottukaan kuin vain reilu 10 minuuttia (kuulema liian moni oli käyttänyt kännykkää, jota en itse paikaltani huomannut). Ja koko sen ajan, mitä me istuttiin siellä, minua ja ihastustani sekä paria muuta silloista kaveriani lyötiin päähän tyhjillä limppapulloilla ja pari tyyppiä heittelivät ainakin minun päälleni karkkia/tms pientä ja kovaa materiaa. Nautipa siinä sitten leffasta, kun sinua käytetään rumpuna ilman lupaa ja olet heittomaalina. Mutta thank God, sitä kohtelua ei tarvinnut kestää kovin kauaa, kun auditorioon laitettiin valot takaisin päälle ja meidät lähetettiin takaisin luokkiin. En vain tajua, miksen maininnut noista tyhjistä pulloista ja karkinheittelystä opettajalle mitään, olisi varmaan pistänyt asian eteenpäin ja varmasti olisi tullut koko koululle jonkinlainen yleiskuulutus siitä, kuinka karkinheittely toisia päin ja toisia tyhjillä limsapulloilla lyöminen ei ole kivaa ja on epäkohteliasta yms.

Sitten tietenkin on ollut muutama kännykän räplääjä parissa leffassa, mutta niistä en ole häiriintynyt laisinkaan.
Welhokaniini -> Weasleyn Welhokaniini

Poissa Kynttiläkäärme

• Syksyn liekki
  • Vuotislainen
  • Pottermore: potioncharm26553
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #84 : Lokakuu 21, 2015, 12:23:46 »
Sitten tietenkin on ollut muutama kännykän räplääjä parissa leffassa, mutta niistä en ole häiriintynyt laisinkaan.

Mua taas häiritsee ihan tajuttomasti, jos joku elokuvateatterissa räplää kännykkäänsä. Monet luulee, että ilam ääniä se ei häiritse, mutta kyllä se älypuhelimista tuleva valo häiritsee ja paljon. Olen muutamia kertoja tuntemattomille vierustovereille todella vihaisesti niistä yleensä maininnut, kuika se valo häiritsee. Se osuu silmääni kauemmilakin penkkiriveiltä ja on niin suunnattoman häiritsevää. Onko pakko mennä kattoo leffaa sinne teatteriin, jos tietää etti voi keskittyä koko elokuvaan sen ajaksi. Mieluummin menkööt vaikka vessaan räpläämään sitä, kun että kesken elokuvaa kaivaa esiin.