Kirjoittaja Aihe: Häiriköt  (Luettu 12590 kertaa)

0 vuotislaista ja 2 Ankeuttajaa kyttää tätä aihetta.

BlackDragon

• Ankeuttaja
Häiriköt
« Vastaus #50 : Toukokuu 22, 2003, 16:40:19 »
Minun takanani aikoinaan salaisuuksien kammiota katsomassa istuivat pienet ihmiset. Sellaiset 7-9 vuotiaat, jotka kuiskivat koko ajan rapistelivat. Tiedättehän te mitä pienten ihmisten "kuiskailu" on? Se on puheäänellä tapahtuvaa viestintää tyyliin "hei mulla on toi leegoina!!11" Ja tätä siis koko elokuvan ajan. Ja BUUH! Voldemort! Jokainen takanani istuva pikkuinen potkaisi pienet jalkansa selkänojaan kiinni ja päästivät sellaisen ihanan korvissa tuntuvan vinkaisun. mitä ihmeen kotitonttuja takanani istuu? Ja selkärankani oli mennä poikki sen yhden pienen vahvan jalan takia. Kumma että niinkin pienessä on niinkin paljon voimaa. Ja ääntä.

Shikoku Gin

• Ankeuttaja
Häiriköt
« Vastaus #51 : Heinäkuu 29, 2003, 10:57:04 »
Mun takana istui joku pikku-penska (poika-puolinen) joka kokoajan rapisteli karkkipussia, vaihtoi paikkaa, potki tuoliani (!) ja ääntelehti jotenkin possumaisesti ja nauraa räkätti kun tuli jokin vähemmän hauskakin kohtaus. Tuollainen on aivan ärsyttävää! Yhdesti käännyin sitä pentua kohti ja katoin sitä jollain ihme Luihuis-virneellä. Ei lopettanut, mutta pelästyi. ^^

Toivo

• Ankeuttaja
Häiriköt
« Vastaus #52 : Heinäkuu 29, 2003, 11:11:10 »
Yleensä käyn katsomassa elokuvia yksin ja sellaisina iltoina, kun on hiljaisempaa. En yleensä mene katsomaan leffoja niiden pyöriessä ensimmäisiä viikkoja, koska silloin on kaikkein äänekkäintä väkeä liikkeellä, ellei kyseessä ole joku tärkeä elokuva.

Ollessani katsomassa Kaksi Tornia -leffaa, edessäni istui viiden pojan porukka. Tyypit olivat n. 12-15 vuotiaita. He puhuivat ja hihittivät keskenään koko elokuvan alun. Se ei häirinnyt pelkästään minua, vaan muutkin ihmiset katselivat heitä kiukkuisesti.

Kun Elrond tuli valkokankaalle, niin pojat vallan innostuivat kommentoimaan, että olivat nähneet myös Matrxin. Silloin minulla kärähti, ja käskin poikia olemaan hiljaa. Sanoin niille, että jos eivät osaa olla hiljaa, niin häipyvät, sillä jotkut ihmiset ovat tulleet tänne katsomaan elokuvaa. Olin niin vihainen ja ilmeisesti pojat pelästyivät minua, hyvin kiukkuisen näköistä 26 vuotiasta naista, koska olivat hiirenhiljaa koko loppunäytöksen. Elokuva meni kyllä minun osaltani osittain pieleen.

Unkki punkki

• Ankeuttaja
Häiriköt
« Vastaus #53 : Heinäkuu 30, 2003, 11:00:51 »
Mikään ei pilaa leffanautintoa pahemmin kuin takana istuvat ihmiset, jotka potkivat vähän väliä istuimesi selkänojaa. Viimeksi TTT:ssa takanani istunut pikkupoika potki selkänojaani, en kuitenkaan viitsinyt huomauttaa siitä hänelle, vaikka mieli teki.

Myös yli-pitkät ihmiset edessä ovat inhottavia, mutta ne nyt eivät ole mitään varsinaisia häiriköitä, eivätkä kuulu tänne. Tsori.

Isobel

• Ankeuttaja
Häiriköt
« Vastaus #54 : Heinäkuu 31, 2003, 14:09:39 »
katsoin salaisuuksien kammion helsingin kinopalatsissa. jossainvaihessaa teatterissa alkoi haista kaasu ja kaikki pienten lasten äidit ja isät panikoivat. ymmärrettävää.

jossain vaiheessa leffa katkesi ja valot syttyivät ja teatterin henkilökunta tuli ilmoittamaan että viereiseltä työmaalta vuotaa jotain outoa -mutta ei myrkyllistä- juttua mikä aiheuttaa hajun ja kehoitti halukkaita poistumaan. leffa näytettiin loppuun ja sen jälkeen saatiin vielä ilmaisliput korvaukseksi. kaikki hyvin kun kitisevät kersatkin lähtivät puolessavälissä pois.

Qia

• Ankeuttaja
Häiriköt
« Vastaus #55 : Elokuu 04, 2003, 13:17:15 »
Ensimmäisen kerran olin Salaisuuksien Kammino ensi-illassa ja viereeni istui perhe joka puhui saksaa (mitäköhän he siellä tekivät?) Heidän karkkipussinsa rapisivat ja pölöttivät kokoajan jotain saksaksi :evil:

Toisena kertana ei ollut mitenkään kovin paha vaikka takana joku kuorsasi (onneksi ei kovin kovaäänisesti) ja karkkipussit rapisivat.

Naa

• Ankeuttaja
Häiriköt
« Vastaus #56 : Elokuu 11, 2003, 18:11:56 »
Viisasten kiven näytöksessä jossain takana istui eräs poika kaverinsa kanssa, jolle hän selitti juonta [ei toi Kalkaros oo se pahis, vaan toi jolla on toi turbaani..]. Kiva. Varmaan sillä kaverilla oli mukava leffakokemus.

Sitten Salaisuuksien kammiota katsoessa edessäni istui kikattava tyttölauma. Kun Kahden Tornin traileri näytettiin, tyttöjen keskuudesta kuului syvä kohahdus. Ja kun Elijah Wood tepasteli kuvaan kuului vielä suurempi kohahdus.  :roll:

Lottie MidNight

• Ankeuttaja
Häiriköt
« Vastaus #57 : Elokuu 11, 2003, 19:07:39 »
Elokuvan katselurauhaani ei oikeastaan häirinnyt melkein mikään,paitsi että vieressäni istui pulska mies popkorneineen ja limupulloineen ja kauhea rouskutus koko elokuvan ajan ja limsapullon avausta ja muuta.Ja kaiken lisäksi jollain edessä istuvalla soi kaksi kertaan puhelin!Siis tosi ärsyttävää ja kun se vielä vastas siihen!Onneksi uppouduin hyvin elokuvaan enkä kuullut kaikkea rouskutusta.

kuutamo

• Ankeuttaja
Häiriköt
« Vastaus #58 : Elokuu 14, 2003, 16:18:09 »
juu,munkin leffan pilaamiseen kuului tuo legendaarinen karkki-sipsipussiejen rapistelu ja sen lisäksi kaksi pissisteinihuoraa.(suonette anteeksi sanavalintani)teinit pitivät jalkojaan edessäolevan penkkirivin selkäosaa vasten ja kuiskivat niin kovaan ääneen,että koko tennispalatsin ykkössali kuuli...välillä tytöt saivat suunnattomia kikatuskohtauksia.oli tosi lähellä etten pamauttanut teineiltä hampaita sisään...

mä en vaan tajuu,kuinka jollekin voi olla niin suunnattoman vaikeeta pitää turpansa kiinni leffan aikana...>:(

july

• Ankeuttaja
Häiriköt
« Vastaus #59 : Elokuu 14, 2003, 16:43:08 »
urrh.
muapa heitettiinkin suklaapatukalla päähän. tuskin se tahallista oli. mutta silti.

ja se ainainen rapistelu ja pölinä - ei siitä jaksa edes erikseen mainita. ja taidan itsekkin olla yksi niistä nälkäisistä ihmisistä jotka pusseja rapistavat. yritän kyllä olla hiljaa, älkää käykö kimppuun!

ja mun kaverilla on vielä hirveä tarve kertoa mitä siinä tapahtuu siinä leffassa - vaikka mä näen itse vähintään yhtä hyvin kuin hän. ihana kamu se silti on...

Jack Q

• Ankeuttaja
Häiriköt
« Vastaus #60 : Elokuu 14, 2003, 21:06:10 »
Juonesta kavereilleen räpättävät ovat kyllä todella ärsyttäviä. Olin aikoinaan pikkusiskoni kanssa katsomassa Salaisuuksien kammiota ja eiköhän parin penkin päähän osunut muutama ala-asteelainen, jotka kävivät juonta läpi ja tietysti etukäteen (varsinkin ratkaisevissa kohdissa). Olivat kuitenkin sen verran kaukana etten viitsinyt ruveta huutamaankaan.

Olin itse tosin lukenut kirjan, toisin kuin pikkusiskoni, joten paljastukset eivät olleet sinänsä minulle mitään uutta. Tuollainen vain saa pulssin nousemaan aivan väärästä syystä. Oli elokuva kuitenkin parempi elokuvissa kuin videolta katsottuna.

Poissa Myy

• Vuotislainen
Häiriköt
« Vastaus #61 : Syyskuu 02, 2003, 19:31:25 »
Minun oli pakko huutaa siinä vaiheessa, kun Harry juoksee basiliskia karkuun: "Run bitch ruuuuun...!" Kaikki jotka on katsonut Scary Movie 1:sen tietää mistä puhun ja huusin sen vielä varsin saman tapasella äänellä kuin shorty Scary moviessa.

En minä muuten yleensä häiriköi, paitsi (off topic) Bruce - taivaanlahjassa purskahdin kovaan nauruun (muut katsojat vain hymeksivät/hihittivät) kun joku rupesi elokuvan lopussa itkemään...^^

Sieppeli

• Ankeuttaja
Häiriköt
« Vastaus #62 : Marraskuu 20, 2003, 21:49:32 »
No todella typerää kyllä tuollainen.
Minun leffailtaani ei ole koskaan häirinnyt mitkään tenavat, mutta kyllä tuollaisesta mekkaloinnista pitäisi jo sanoa, pelkkä katse ei aina riitä...kyllähän nyt vielä popcornin syönnin leffassa ymmärtää, mutta se että lapsi pomppii koko leffan ajan penkkisi yli on jo ihan liikaa!
En voi ymmärtää että lapsien vanhemmat päästävätkin pikkulapsensa yksin leffa teatteriin, jos he vaikka no mekkaloivat ja tekevät tuhoa >:|
Todella typerää *hokee mielessään*

Poissa kaappimörkö

• Vuotislainen
Häiriköt
« Vastaus #63 : Elokuu 05, 2004, 17:47:25 »
Mie olin eilen kattomassa Azkabanin vankii ja kyllä varmasti sattu viereen istumaan koko kaupungin rasittavin kakara.
Noh, mainosten vielä pyöriessä poika hyräili kuuluvasti Potter-leffojen tunnari,ja hyräili myös mukana kun se alkoi kuulua salissa kaiuttimista. [vai mistä se ääni kuuluukaan.Ei siinä vielä mitään, mutta kun elokuva ihan varsinaisesti alkoi, niin poika jatkoi hyräilyä, joka katkesi vasta Poimittaislinjan bussin saapuessa kuvaan, jolloin poika huusi kovaa `No mutta missäs se Hedwig on?`. [hyvin epäolennaista]
Pitkin elokuvaa poika huuteli mitä erikoisimmissa kohdissa `oh-la-la-laa` [ainakin 15 kertaa!]. Tämä poika ei selvästikkään ollut lukenut kirjaa vaan nähnyt vain 2 edellistä elokuvaa, ja aina kun joku `uusi asia` tuli mukaan, niin alkoi hirveä kysely mummoltaan kovaanääneen että `kuka tuo on`, `miks tuo on tuossa`, `mitä nyt tapahtuu`. Ja mummohan selitti.
Jossain vaiheessa leffaa poika myös alkoin ns. tärisyttämään jalkaansa joka sattui olemaan oman penkkini alla, ja koko penkki tärisi samalla. Se ei tee migreenille hyvää.
Ja kovaäänine karkkien mässytys kuului myös pojan tapoihin:|

Samaan saliin mahtui myös pari joukkoa Tom Felton ihkuttajia, ja kun Tom tuli kuvaan alkoi hirveä supina ja kikatus. Ja lopputeksteissä Tomin nimen kohalla tietysti hirveät vislaukset ja taputukset. *murr* Minä en pidä täälläisesta.
It´s over.

jihpf

• Ankeuttaja
Häiriköt
« Vastaus #64 : Lokakuu 07, 2004, 18:40:54 »
Olin katsomassa kolmatta kertaa Azkabanin vankia. Siellä karkkipussit rapisivat ja popcorneja syötiin muttei se ketään varmaan varsinaisesti haitannut. Kuitenkin todella monet räpläsivät kännykkäää viiden minuutin välein ja tarkistivat mitä kello on. Useat myös saivat tekstiviestejä, ja ne possut vielä alkoivat vastailla niihin, että mukava napsutus joka suunnasta. Mutta kaiken huippu (minun mielestäni pyhäinhäväistys) oli kun joku alkoi pelata matopeliä!!!!!!!! Äänet päällä!!!! Siis kuinka tollo täytyy olla maksaakseen kahdeksan euroa lipusta tietäen, että leffa ei ehkä kiinnosta ja että se kestää kaksi ja puoli tuntia!!!! Tulla sinne sitte pelaamaan matopeliä. Onpas tosi järkevää tulla pilaamaan toisten leffailta...

Ja vielä: Kun olin ekaa kertaa katsomassa Av:tä, edessäni istui nainen, joka haisi älyttömästi hajuvedeltä. On se kyllä hyvä, ettei haissut hieltä, mutta saa hajuveden käytössäkin joku raja olla... Kaikki hajuvedetkään ei tuoksu niin ihanilta kuin luulis. Montakohan pulloa se oli laittanu...

Ah, kiitos kun sain purkaa vihani teihin. :D Mukava löytää kohtalotovereita.

SmilingStar

• Ankeuttaja
Häiriköt
« Vastaus #65 : Lokakuu 19, 2004, 18:12:09 »
Sellaiset ihmiset, jotka eivät ole tulleet leffaan, kuin häiriköimään, niin saisi mun mielestä painua ihan jonnekkin muualle... En minä turhaan maksaisi 7-9 euron leffalippua...:(!
 Muutamia esimerkkejä ihmisitä, jotka ovat häirinneet minua/kaveriani...
 -eräs nainen räkätti jotain IHAN MUUTA juttua (elokuva oli AK )
 -kaverini vieressä istui poika, joka haisi pissalle...( en muista elokuvaa, taisi olla joku TSH )
 Onhan näitä muitakin, mutta lisätään myöhemmin...:)
En minäkään varmasti IHAN puhdas pulmunen ole, mutta mutta...

Lavez

• Ankeuttaja
Häiriköt
« Vastaus #66 : Lokakuu 21, 2004, 23:51:00 »
Argh, minä olin tulla hulluksi kun Salaisuuksien kammiota olin katsomassa kaverini kanssa. Meidän takana istui kaksi poikaa (jotain 11-vuotiaita, Potter-faneja ilmeisesti), jotka koko ajan supattelivat toislleen siitä mitä seuraavaksi tapahtuu. Ja oikein isosti vielä, niin kuin luullen, ettei kukaan meistä muista elokuvan katselijoista olisi kirjaa lukenutkaan.

Oli se tosi rasittavaa kuunnella koko ajan kuiskutusta: "Joo ja nyt siinä tapahtuu sitä ja tätä..." "Ja nyt toi menee sinne ja tää on tosi hyvä kohta..." x)

Kaksi muuta elokuvaa onneksi pystyin katsomaan ilman, että samaan näytökseen olisi sattunut joitain isompia häirikköjä.

Kuku

• Ankeuttaja
Vs: Häiriköt
« Vastaus #67 : Kesäkuu 22, 2009, 16:20:19 »
Mä olin joskus ala-asteella sellanen inhottava leffahäirikkö. Me heiteltiin jotain varastettuja karamelleja ja popcorneja yleisöön ja kikatettiin. Ihme ettei meitä heitetty ulos. Ei jaksa hävettää enää, kun siitä on niin kauan aikaa ja sillon oli niin pieni. Menee silloisen lapsellisuuden ja esittämisen tarpeen piikkiin, onneksi on jo kasvanu siitä.

Omalle kohdalle ei häiriköitä oo onneks juurikaan osunu. Joskus harvoin. Sillon toki tekis mieli tempoa kyseisiä ihmisiä, mutta en ujouttani kehtaa edes mulkaista niitä vihaisesti. Innostuisivat vaan lisää.

Poissa Affu

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • pullamies
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #68 : Kesäkuu 30, 2009, 11:12:03 »
kyllä. Olimme katsomassa Nigh At The Musum. Takaname oli pari, joka suuteli - hyvin äänekkäästi. Kamalaa. Sitten ne päättivät kääntyä katsomaan leffaa, ja potkaisivat minua kunnolla selkään. Sitten se jatkui. Ei ei ei...

Ice Age 2. Katsoimme elokuvaa, ja takanamme istui kakaroita. 5-7 v kakarat. 3 kakaraa, jotka kikattivat ja hihittivät, huutelivat, potkivat, "Oho! Varo popcornia" ja kiljuivat naurusta kun elokuvassa oli tapahtunut jotakin. Kiljuivat, kun oli jännä kohta. Ja pillittivät, kun leffa loppui. Meinasin kyllä sanoa jotakin.

-samat oli Nasun Suuren elokuvan aikana.

// katsoimme uudenkuun kamuni kanssa hesassa. Kohdassa jossa taylor ja kristen ovat autossa/ anteeksi, Jacob ja Bella\ ja meinaavat suudella, mutta eivät suutelekkaan, kuuluu selkämme takaa kikatusta. Miksiköhän?
No joku NEROPATTI siellä kirkui:"No voi LÖL! ihan öikeesti! Vittu Löl!"
Huonolla naiseksi muutetulla äänellä <__< mrrm... sitten ne kikattivat ja huutelivat. Muttakun ovat viisivuotta vanhempia, niin empäs uskaltanutkaan huutaa. Olisimpa jo aikuinen. Vähän aikaa.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 19, 2009, 17:28:38 kirjoittanut Affu »
Skäbädäm.
  Vuotiskoomalainen, epämääräisesti ölisee.
Ananas.

rautahermo

• Ankeuttaja
« Vastaus #69 : Kesäkuu 30, 2009, 14:53:44 »
Meitä leffassa kävijöitä on monenlaisia. Kun menee teatteriin katsomaan elokuvaa, pitää osata varautua kuvassa esiteltyjen tapaisiin katselijoihin. Ja etenkin jos kyseessä on lasten-/perhe-elokuva, totta kai siellä on lapsia! Jos nämä ihmiset häiritsevät elokuvan katselua, odottakaa dvd-julkaisua ja katsokaa se sitten kotona, tai jos lapset pelottavat, käykää katsomassa leffa iltamyöhään/yöllä.

Mutta jossain minullakin raja menee. Höpöttelevät, kikattelevat ja kyselevät pikkuiset eivät minua haittaa, koska se on normaalia lasten käytöstä, mutta jos ne alkavat riehua hyppimällä rivien väliä tai potkimalla/häiritsemällä toisia katselijoita, olisi syytä sanoa pari valittua sanaa vanhemmille tai lapsille itselleen, jos vanhemmat eivät hillitse vekaroitaan. Jos olisin itse vanhempi, tekisin lapsilleni selväksi mihin tarkoitukseen leffateatteri on ennen kuin päästäisin heitä sinne. Onneksi en ole Joensuun Tapiossa tällaista häiriköintiä toistaiseksi nähnyt. Toisaalta aika harvoin siellä on pieniä lapsia kun olen käynyt teatterissa, Joulutarina taisi viimeksi olla tällainen leffa.

Niin ja jos nuoret/aikuiset katselijat häiriköivät pahasti teatterissa, asiasta voi ilmoittaa teatterin henkilökunnalle, jonka velvollisuus on poistaa häiriköijät leffasalista, mikäli se on tarpeen.

Eme

• Ankeuttaja
« Vastaus #70 : Elokuu 07, 2009, 14:27:48 »
Kaikkein raivostuttavinta mitä mulle on ikinä elokuvateatteriss tapahtunu oli se, ku joku meni kerran pimputtamaan pianoa elokuvan alkupuolella. Meidän "sali" ei ole mikään järkyttävän suuri, sillä se on ylä-asteen yhteessä. Sinne oli sitte  raahattu luokasta joku piano ja eräs "fiksu" oli saanu päähänsä mennä soittamaan sitä. Sille vielä taputettiin.

Poissa Jaimee

• kirjoitusvirheiden professori
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #71 : Elokuu 07, 2009, 16:04:18 »
Olin katsomassa ystäväni kanssa puoliveristä prinssiä ensimmäistä kertaa(kun en ensi-iltaan päässyt).Takanamme istui 2 n.14 vuotista tyttöä, jotka alkoivat kikattaa aivan oudoissa kohdissa.Suurimmaksi osaksi se ei häirinnyt, mutta olisin mielelläni katsonut kohtauksen Dumbledoren kuoleman jälkeeen(missä oppilaat+opettajat nostavat sauvat ilmaan) ilman takaani kuuluvaa naurukohtausta.Tietenkin nauru tarttui vieressä istuvaan ystävääni, joka onneksi sai naurettua äänettä...
Tee sitä, mikä saa sinut heräämään eloon.

Poissa Haltiamieli

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
    • Photography
  • Pottermore: MirrorSand193 / NettleIce25622 / SickleNox2785
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #72 : Elokuu 07, 2009, 20:19:26 »
Minulla on tullut ainakin kerran näitä häiriköitä, se nyt tulee yleensä kirkkaasti mieleen kun menen katsomaan jotakin Harry Potter -elokuvaa elokuvateatteriin. Tämä tapaus sattui siis Myyrmäen armaassa Myyrkinossa, kun Harry Potter and the Goblet of Fire oli tullut ensi-iltaan. Pääsin katsomaan sitä kahden kaverini kanssa ja sali oli, kas kummaa, täpötäysi. Siinä sitten sali täyttyi ääriään myöten ja kaikilla oli jotain rapisevaa. Kaikkein ärsyttävintä kuitenkin oli, kun juuri paria minuuttia ennen elokuvan alkua alkoivat meidän eturiviin tulevat kaksi poikaa vaatimaan riviä siirtymään toiseen päähän... Heillä oli nimittäin kaksi lippua, molemmille siis, ja juuri ne päätypaikat. He siis halusivat viereikkäisiin paikkoihin, mutta liput osoittivat heitä eri päätyihin. Joten he yrittivät kovin "ystävällisesti", eli melkeinpä täysillä huutamalla, saada riviä liikkumaan jotta he pääsisivät viereikkäin... Mutta ne ihmiset siinä rivissä eivät siirtyneet, joten toinen pojista sitten kökötti koko elokuvan ajan portailla katsomassa elokuvan. En tajua mikseivät he sitten voineet muka istua erillään, sali oli niin täynnä ettei vierekkäisiin paikkoihin ollut mahdollisuutta. Nauran tälle aina kun menen katsomaan Harry Potter -elokuvaa, en kyllä ymmärrä miksi.

Ja yleensä itse koetan välttää elokuvien ensi-iltoja, tai sitten suuria elokuvateattereita. Tuo Myyrkino on siitä hyvä, ettei siellä paljoa väkeä käy muuten kuin jossain todella odotetuissa/suosituissa elokuvissa, yleensä tyypit kai suuntaavat Helsinkiin lähijunalla Tennariin... Oli aika huvittavaa käydä katsomassa Varkauden pikkuteatterissa Simpsons Movie, kun sali oli aivan täysi. Kyllä nauru raikasi. Joten se riippuu tietysti elokuvasta, onko kiva jos salissa on paljon väkeä vai ei.
If more of us valued food and cheer and song above hoarded gold, it would be a merrier world.

Poissa Affu

• Vuotislainen
  • pullamies
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #73 : Elokuu 08, 2009, 08:59:22 »
//täysin off - must tuntuu että pitäisi aina mitata, että kuinka pitkiä katselijat ovat. Sitten anntettaisiiin paikat sen mukaan.  Ja saisi ne karkit vaikka pahvilautasella. Ja pyydettäisiin henkkarit xD näin säästyttäisiin monelta
"äiti! leffassa tuhma täti sanoi mulle turpakii!!!" -itkuilta.
Mutta nämähän ovat vain Affun pienen pääkopan ajatuksia.
   näitä pitäisi ehdottaa leffoihin... Mutta se pituus pitäisi katsoa. Ja meluisuus taso. :D

//kävin muuten kattsomassa potter 6 leffoissa(eka joka o leffoissa!!) eikä ollu sen arvonen. Takanni oli 6 ööpauit 17.v tyyppiä. Säikähdin jo, että tästähän tulee kamala leffailta, mutta he olivat ihmeen nätisti. Varmaan oli Äiti tai Isi kertonut että kannattaa varoa viisi vuotta nuorempaa Affua, jolla on terävä kieli kun pääsee huutamisen makuun.

Skäbädäm.
  Vuotiskoomalainen, epämääräisesti ölisee.
Ananas.

Poissa loorry

• Vuotislainen
« Vastaus #74 : Lokakuu 26, 2009, 12:54:35 »
Joskus kaauan sitten aikoinaan kun olin viisasten kiveä kattomassa niin joillain idiooteilla oli taskulamppu mukana ja niiden mielestä oli ilmeisesti tosi hauskaa, osotella trailerien aikana sillä siihen kankaaseen. Katottiin niitä vähän sen näkösinä, että nyt kannattaa oikeesti lopettaa. Siinä vaiheessa kun tuli jo warner brossin logo ja potter musa alko pauhaamaan ne vielä kerran väläytti sitä taskulamppua, mutta sitte se loppu onneks.

Toinen mikä häiritsee on mun yks kaveri jolle ilmeisesti turpansa kiinni pitäminen leffassa tuottaa hyvin suuria ongelmia. Ei mua haittaa jos jossain kohassa heittää jonkun nopeen kommentin, mutta, kun se rupes esimerkiks Ice Age 3 selittää pitkät pätkät miten epäaitoo siinä nyt kaikki on ja miten dinosaurukset on aivan väärän kokosia niin "#¤#%"%%"%"!!!! Se on animaatio jossa on puhuvia eläimiä!!! Miten aidoks se sitä leffaa sillon odottaa??!?!?!