Kirjoittaja Aihe: Häiriköt  (Luettu 11072 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Adnil

• Ankeuttaja
Häiriköt
« Vastaus #25 : Joulukuu 01, 2002, 18:49:22 »
Silloin ensi-illassa(22.11) kaikki meni paremmin kuin hyvin,mutta sitten kun olin kattomassa leffan toiseen kertaan tennispalatsissa(ensi-illassa olin myös tennarissa)niin mun vieressä oli semmonen mies joka oli tullut ilmeisesti lastensa kanssa leffaan, niin se mies venytteli ja haukotteli koko ajan, arvatkaa ärsyttikö?Ja sitten vielä edessä istu kaksi sellasta pikku poikaa jotka höpöttivät koko ajan... yritä siinä sitten keskittyä leffaan.

Waxwing

• Ankeuttaja
Häiriköt
« Vastaus #26 : Joulukuu 04, 2002, 13:51:20 »
Häirikköjä riitti kyllä Raumallakin, kun Yannie ja minä olimme katsomassa Salaisuuksien kammiota. Takanamme kaksi n. 13-vuotiasta tyttöä kikattivat ja supattivat koko elokuvan ajan eivätkä olleet moksiskaan heille lähettämistäni murhaavista katseista. Kännykät pirisivät elokuvan aikana varmaan viitisen kertaa ja toinen tytöistä sai koko ajan kauheita yskänkohtauksia. Lopussa joku vielä innostui potkimaan istuintani. Vieressäni istuva tyttö luki kaikki vähänkin huvittavat tekstitykset kovalla äänellä ja rämähti samantien nauramaan niin lujaa että kaikki varmasti kuulivat. Sitten vielä jotkut tyypit salin etuosassa alkoivat taputtamaan lopussa, kun Hagrid tuli takaisin, ja siinä vaiheessa minulta oli mennä hermot. Toivotaan, että ensi lauantaina ei ole enää häiriköitä, kun menen katsomaan elokuvan uudestaan...

Poissa Flamerie

• Emotionaalinen
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Pottermore: ProphecyHowl3
  • Tupa: Rohkelikko
Häiriköt
« Vastaus #27 : Joulukuu 04, 2002, 21:32:22 »
Mun takana istu pari sellasta alle kouluikästä (Aargh!). Se toinen poika koko ajan siinä nauro jos se jotaki siitä elokuvasta tajus, ja sit se puhu huutamalla et: "Kato nyt ku toi Hagrid tuli tohon ja..." Urgh...! Vähältä piti et en pompannu pystyyn ja kuristanu sitä pikkusta siihen paikkaan... :twisted:
Forces collide.

Vilja

• Ankeuttaja
Häiriköt
« Vastaus #28 : Joulukuu 06, 2002, 17:33:00 »
Suurimmat häiriköt olivat veljeni. Ehkä vanhempi enemmän.
Leffan loputtua: "Se oli ihan huono kun siinä ei ollut junia". Hmp, ja nyt mä olen ihan vihainen kun veljet änkesi väkisinkin mukaan.
Ja toinen veli kokoajan kysyi minulta tai äidiltä "Miksi toi osaa käärmeskieltä?" etc. Ja kokoajan työnsi päätänsä eteen, etten nähnyt lukea tekstejä. Minä niin mukavana siskona työnsin sen päätä kokoajan pois.
Nyt mä olen todella vihainen, koska en pystynyt keskittymään siihen. Sittenkun se kasetille tulee, katson sen varmasti yksin.

Vi, suuttunut.

Poissa mimmu

• Vuotislainen
Häiriköt
« Vastaus #29 : Joulukuu 07, 2002, 21:01:19 »
En tiedä onko kukaan varsinaisesti pilannut leffaani. Ihan koska yleensä pystyn keskittymään siihen kattomiseen niin ettei minua häiritse vaikka jotku vähän puhuiskin - tästä kai kiittäminen sisaruksiani joiden takia on pakko osata keskittyä hälyssä. Vaikka todella ärsyttäviä on sellaiset jotka  huutelee, nauraa, heittelee poppareita ja erinäisiä esineitä ja muutenkin ihan tahallaan häiritsee. Minusta ne voisi heivata vaikka ulos sieltä.

Ainoa kerta, jolloin olen oikeasti hypännyt pyystyyn huutamaan oli kun kävin katsomassa sormusten ritareita. Mun takana istuva nainen luki tekstitykset n. yhdeksän vuotiaalle pojalleen eläytyen rooleihin. Ja ette voi kuvitella kuinka raastavaa on kun se nainen esitti Merriä ja Pippiniä. Ei olisi häirinnyt jos hän olisi hoitanut lukemisen pieneen ääneen. Mutta kun minäkin kuulin sen vaikka istuin kaksi riviä alempana. Puoli tuntia sitä kuuntelin kunnes pyysin naista olemaan hiljempaa.  Ei mitään vaikutusta, sama jatkui. Sitten pomppasin pystyyn ja huusin että nyt hän voisi pitää sen suunsa kiinni.  Sitten se loppui ja sain katsoa lopun leffaa ilman häiriö tekiöitä.
Everything in this room is eatable. Even I'm eatable.
But that is called cannibalism, my dear children, and is in fact frowned upon in most societies.

Poissa jenan

• Vuotislainen
Häiriköt
« Vastaus #30 : Joulukuu 07, 2002, 21:26:50 »
Itse leffassa minua ei varsinaisesti mikään häirinnyt, paitsi tietysti se yksi pieni repliikki takanaistuvalta tytöltä. Harry avaa päiväkirjaa [vessassakos se nyt oli] ja tyttö tokaisee "onpas tyhjä päiväkirja". Tosin tuossa lähinnä repesin vaan.

Sen sijaan TTT-traileri. Edessäni istuva naishenkilö päätti juuri tuohon aikaan vaihtaa paikkoja ja popkorneja ja ties mitä lastensa [?] kanssa. Ja niitä leffatrailereita oli muitakin, pitikö juuri sattua..

Hailie Jade

• Ankeuttaja
Häiriköt
« Vastaus #31 : Joulukuu 16, 2002, 20:32:03 »
Vieressäni istui suuri poika, jolla oli kaikkea mahdollista syötävää: karkkia, sipsiä, popkornia, ja tietenkin suuri limsapullo, joka lensi lattialle varmaan kolme kertaa peräkkäin.  :x

Lisäksi poika söi ja maiskutti kovaan ääneen ja työnsi kyynärpäänsä selkänojan ja selkäni väliin. Mrh.

Ai niin! Melkein unohdin mainita pojat, jotka ryhtyivät pitämään röyhtäyskilpailuja kesken leffan. Sitten yskäisin kovaan ääneen ja mutisin jotain sikamaisista ällötyksistä, joilla on sivistyneet käsitykset hyvästä huumorista. Johan hiljenivät.  :)

Kerran katsoessani Liloa&Stichiä veljen kanssa takanamme oli kaksi 9-vuotiasta kanaa, jotka käkättivät koko ajan. Kun leffa oli jatkunut ja kauhea hekotus kuului takaa, pinnani paloi lopulta ja kivahdin: "Olkaa jumankauta hiljaa!"

Ei kovin kohteliasta,  :oops: mutta toimii!

Menegrothwen

• Ankeuttaja
Hmm.
« Vastaus #32 : Joulukuu 16, 2002, 23:10:02 »
*tökkii topicia epäilevästi* Onko tämä nyt galluppi? Onko? Krääh. Eihän tässä voi edes perustella mielipiteitään. Apuva. *tökkii sitä epäröivästi ja heiluttelee lukkopussukkaansa* No jaa, ei täällä nyt vielä täyttäkään ole. ^^ *antaa olla toistaiseksi*

Mutta yrittäkää nyt tuota *miettii* keskustella..? Kääks. Eikä. Tämä on käsittämätön topic. No jaa. Minun elokuvanautintoani kuitenkin häiriköi suuresti iso joukkio murrosikäisiä poikia, joiden mielestä oli ilmeisesti hauskaa soitattaa kännykkää ja kikattaa ja heitellä tavaroita kesken elokuvan. *murisee* Että sellaista.

Kevät

• Ankeuttaja
Häiriköt
« Vastaus #33 : Joulukuu 23, 2002, 18:47:36 »
Mua ärsytti se, että kokoajan kuului kauhean kovaäänistä rapinaa. Jouduin pitämään kaverini kännykkää taskussa(sillä ei ollu taskuja) se pyysi kokoajan näyttämään sitä kännykkää ettei kukaan ois soittanu. Toivottavasti tulevaisuudessa keksitään sellaista paperia joka ei rapise.

Anonymous

• Ankeuttaja
Häiriköt
« Vastaus #34 : Tammikuu 05, 2003, 21:00:51 »
Ekalla kerralla olin kutsuvierasnäytöksessä ja sieltä sai ilmaiset pepsit ja popcornit... Ja tietysti kaikki silloin söivät ja kuului hirvittävä rapina jne....
Tokalla kerralla muutamat lähti vessaan (ja kaks pientä lasta juoksi kankaan edestä takaisin paikoilleen... Ja nurkassa oli pari kikattavaa tyttöä... Mutta toka kerta oli kyllä rauhallisempi.

Ne rapisevat pussit todella raivostuttavat... Vinkki: Mm. Tennispalatsia suosivat; ostakaa karkkinne Makuunista siitä tien toiselta puolelta... Siellä on halvempaa ja pussit saa halutessa muovisina...

Mel

• Ankeuttaja
Häiriköt
« Vastaus #35 : Tammikuu 06, 2003, 14:02:27 »
Alku leffa meni hyvin...
Sitten vieressä istuva tyttö.. (arviolta 14.v) Alkoi syödä Dumbleja.. (Damn. Miten se kirjoitetaan? :oops: ) Ei se syöminen häirinnyt, mutta kun joka paperi piti nuolla kova äänisesti ja sen jälkeen heittää paperi menemään. Arvatkaa kuka istui kymmenen paperia sylissä? Arvatkaa kenen jaloille tuo tyttö kaatoi pepsinsä?
Siinä vaiheessa kyll taisi lipsahtaa pari valittua sanaa, noita pukuni teki kai sen verran vaikutusta, että tyttö päätti hermostuneesti hymyillen vaihtaa paikkaa toiselle puolelle katsomoa... Tuo kännykkä juttu oli muuten hulvaton.. Ihmiset katsoivat aika pitkään minua...  :D

Poissa Freya

• Green Dragonflight
  • Vuotislainen
  • + The Song of Life +
Häiriköt
« Vastaus #36 : Tammikuu 07, 2003, 07:08:33 »
Silloin kun olin katsomassa Viisasten kiveä, takanani istui pari pikkupoikaa, joista toinen kertoi ennen leffan alkua kaverilleen, että oli käynyt edellisellä viikolla katsomassa kyseisen leffan. Aavistelin pahaa jo siinä vaiheessa mutten viitsinyt kuitenkaan alkaa rähisemään niille koska mitään ei ollut vielä tapahtunut. Kun elokuva alkoi, niin alkoi kyllä toisen pojan juonipaljastelutkin. Kaikissa kohdissa mitä ei ollut kirjassa, minulla ei tietenkään ollut hajuakaan mitä tuli tapahtumaan, ja se paljasti kaiken ratkaisevalla hetkellä ja lisäksi melko isoon ääneen.

Toisella kerralla taas oli kännykkäpelit muotia kesken näytöksen. Jotain Space Impactia siellä ihan selvästi pelattiin, jälleen kerran ihan minun takana.  Miksi minä joudun aina häiriköiden viereen? Salaisuuksien kammiossa ei häirännyt oikeastaan mikään muu kuin se, että kaikki pienimmät leffan katsojat nauroivat melkein jokaiselle asialle mitä elokuvassa tapahtui. Ja vieressäni (yllätys, yllätys) istui varmaan pari vuotta minua nuorempi poika (varmaankin) tyttöystävänsä tms. kanssa. Poika saattoi alkaa nauramaan jossain ihan tyhmässä kohdassa, siis missä ei oikeasti ollut mitään naurettavaa, ja yritti sitten tökkiä ja tekonaurua nauramalla saada tytönkin nauramaan.

Toisella kerralla edessäni, ei ihan suoraan edessäni (onneksi) vaan kuitenkin siinä melko lähellä seuraavalla penkkirivillä oli joku minua vanhempi jengi ja ne koko ajan hölisi että "Hagrid ja Snape jyrää!". Eikai siinä mitään pahaa ollut mutta välillä ne huusi sen kaikkien muiden alkaessa tuijottamaan niitä. Kolmannella kerralla ei ollut juuri mitään häiriötä kun kävin viimeisenä iltana eikä teatterissa ollut juuri yhtään porukkaa. Lukuunottamatta hiljaista karkkipussien rapinaa se ilta meni kyllä parhaiten.
I've been fire, fed by the four winds. I've been water in the stream. And a drop of dew on the culm.
I've been clay in the hands of a potter. I've been rosin of a tree, and a leaf, by the breeze carried away.

Tuppu

• Ankeuttaja
Häiriköt
« Vastaus #37 : Tammikuu 08, 2003, 15:45:00 »
Ekalla kerralla mikään ei häirinnyt, mutta tokalla kerralla takanani istu joku neljä kymmenenvuotiasta, jotka aina kun joku sano jotain hauskaa toisti sen. Ja edessä joku söi sipsejä erittäin rapisevasta pussista. Kolmannella kerralla vieressäni istuva tyttö alkoi repimään pahvimukiaan ja pop corni astiaansa. Meinas kyllä hermot mennä.

Poissa iidba

• Vuotislainen
Häiriköt
« Vastaus #38 : Tammikuu 13, 2003, 21:11:54 »
Olin Helsingin Kinossa, ja siellä oli enimmäkseenkin vain samanlaisia tyyppejä kuin minä; istuivat hiirenhiljaa koskematta kertaakaan puolenkilon karkkipusseihinsa. Mutta vieressäni istuivat kaksi hieman vanhempaa poikaa. Keskustelivat koko leffan aikana formuloista ja joistain muista leffoista. Olisi kuulkaa ihan vähän tarvittu, niin olisin kumauttanut niitä tyyppejä limupullolla päähän!  :x Se oli tosi ärsyttävää.

Mutta en valita - olin varmaankin itse melkoinen häirikkö. Tai no, aika moni muukin käyttäytyi niin. Kaikki Potterfanit, luulisin. Taputettiin oikeissa kohdissa, (paitsi minä joka taputin silloin kun Draco/muu luihuinen epäonnistui  :twisted: ). Mielestäni se oli kuitenkin sallittua, olihan sentään ensi-ilta. ;)
"Well, I don't know how to break this to you, but I think they might have noticed we broke into Gringotts." -Ron Weasley

Poissa Graveheart

• Vesijuoppo Yrjäläinen
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Tupa: Tuvaton
Häiriköt
« Vastaus #39 : Tammikuu 27, 2003, 19:00:22 »
Jos aivan tarkkoja ollaan, niin tämä postini on lievää off-topiccia, koska en puhu nyt Salaisuuksien kammiosta vaan Viisasten kivestä. Silti kun täällä oli puheenaiheena erityisesti häiriköt, en siinä tapauksessa poikkea alkuperäisestä aiheesta. Eli:

Kävin siis kaverini kanssa katsomassa Viisasten kiveä. Häiriköitsijä ei ollutkaan ulkopuolinen, vaan... kaverini. Hän ei ollut käynyt vessassa ennen lähtöä, mutta osti sitten jostain litran kokispullon. Vähän ennen Peikko vessassa-kohtausta pullo oli juotu loppuun, eli kaverini siis piti harpata pari kertaa vessaan, ja sehän tietenkin häiritsi kanssakatsojia. Kun kaverini oli tullut takaisin, hän ei vilkutteluistani eikä huudoistakaan huolimatta (oli pakko uhrata muiden ihmisten elokuvanautinto vielä nolommalta seikalta, mutta...) erottanut minua katsojien joukosta ja lähti suunnistamaan viereistä takariviä (...empä siinä onnistunut). Kohdallani hän sitten äkkäsi minut siitä, mutta kun hän ei jaksanut kiertää ja vaihtaa riviä penkkien perällä, hän kiipesi oman istuimensa yli minun viereeni. Loppuajan hän kuitenkin oli hiljaa ja liikkumatta, sentään tiesi että oli ollut häiriönä. Mutta eihän kaverini tahallaan ikinä ole sellainen, mutta on aika hidasjärkinen välillä.

Kuitenkin sain vuotta myöhemmin katsoa Salaisuuksien kammion rauhassa, olinhan sentään yksin ^^
My gramma has this joke where she says "Knock knock"
I say "Who's there?"
She says "I can't remember" and starts to cry

Shanpuu

• Ankeuttaja
Häiriköt
« Vastaus #40 : Maaliskuu 03, 2003, 19:23:37 »
Siis... Onko aihe pelkkä 'Häiriköt' vai 'Häiriköt katsoessasi Pottereita'? No ihan sama.

Ei se tavallaan häiriköintiä ollut, mutta kun olin katsomassa Sormusten Herraa (FoTR) edessäni istui ainakin kaksi metriä pitkä mies. Yritä nyt sitten nähdä jotain. Monella muullakin oli vaikeuksia nähdä ja moni vieressäni istuva tuhahteli närkästyneenä ja yritti kurkkia miehen takaa.

Noh, CoSia katsomassa ei ollut oikein häiriköitä, jos nyt ei oteta lukuun sitä kuvottavaa tyyppiä, joka päätti melko hiljaisessa kohdassa röyhtäistä ja sen jälkeen pieraista... Yh. Oksettavaa. Itseasiassa, taisimme kavereiden kanssa häiritä joitan ihmisiä. Emme ehkä kovinkaan paljon... Mutta, tuota noin... Voin sanoa sen, että olemme Pervoja isolla p:llä. Ja, öh, Tytti löysi jotain kamalan pervoa eräästä kohtauksesta ja alkoi hekottaa. (Onneksi ei ollut hiljainen kohtaus...) Kohta minä ja muutkin tajusivat, mikä niin hauskaa oli ja siinä sitten yritettiin mahdollisimman hiljaa hekotella. Eh heh. Lopun elokuvasta olimme hiljaa. (Välillä kylläkin hekoteltiin niiden ilmeille... ^^)

Tuli aika sekava. Ymmärrätte kai... Olen niin väsynyt.

Micla Boffin

• Ankeuttaja
Häiriköt
« Vastaus #41 : Maaliskuu 03, 2003, 22:01:32 »
Olin Harry Potter ja Salaisuuksien kammion ensi-illassa ^_^.

Kun mainokset alkoivat, sellanen nainen parin lapsen kanssa istuutui meidän eteen. Se nainen alkoi möyhiä hiuksiaan, ja seiso samaan aikaan ja katseli kuinka paljon ihmisiä salissa on.
Ärsyttävää! Juuri silloin tuli Taru Sormusten Herrasta- traileri, ja siinäpä sitten piti keinahdella edestakas jotta näkisi jotain!

Sitten toisella puolellani istui sellanen nuori nainen...aina kun  tuli joku naurettava kohta, se repes hirveeseen röhönauruun. Kauheeta kuunneltavaa...kun muut yrittää keskittyä leffaan.

En nyt tiedä kuuluuko tämä tänne...mutta kun olin katsomassa The Lord Of The Ringsiä, takanani istui mies joka rummuuteli jalkaansa lattiaan ja välillä "hakkasi" tuoliani. Lisäksi hän nauroi aivan koko ajan!
Olin juuri silloin vähän kipeä, joten yskin aika paljon. Se saattoi häiritä muita... mutta leffan loppupuolella minä vain naureskelin ja kikattelin, kun alkoi väsyttämään! :wink: Leffa loppui joskus kolmen aikaan yöllä...! :twisted:

Yönlilja

• Ankeuttaja
Häiriköt
« Vastaus #42 : Maaliskuu 04, 2003, 19:01:34 »
Salaisuuksien kammion olen nähnyt kerran. Enkä luultavasti näe sitä valkokankaalla uudestaan. Ja tietysti juuri sillä kerralla kun olen siellä, pitää mukana olla ärsyttäviä ihmisiäkin.

Ensinnäkin: Vieressäni istui tyttöjoukko (ja vielä minunikäisiäni), joka kihersi koko ajan jotain aivan ihmeellistä miesnäyttelijöiden söpöydestä/komeudesta. Ja Luojajumala mitä tapahtui kun Tom Felton ilmestyi... Sanottaisiinko nyt, että äitini joutui pitämään minusta kiinni, jotta en olisi hyökännyt tyyppien kurkkuun.

Lisäksi takanani istuva poika alkoi parkua kun pelästyi hirmuista Dobbya niin paljon. Ja sen jälkeen potki tuolini selkänojaa.

Mukana olivat myös nämä yleiset: Karkkipussit, popcornit ja tekonauravat immeiset.

Minusta sitä K-11 rajaa pitäisi noudattaa. Siis että mitkään pikkukakarat (puhun nyt alle 9-vuotiaista) eivät pääsisi edes vanhemman seurassa. Pottereissa oli sentään muutama todella pelottava kohtaus (itse häiritsin koko salia kirkumalla kun basilsiki tuli yllättäen kuvaan - ketään muuta se ei tietenkään hetkauttanut).

Velvetti

• Ankeuttaja
Häiriköt
« Vastaus #43 : Maaliskuu 05, 2003, 12:38:08 »
Elokuvakokemukseni olisi mielestäni ollut vielä parempi ilman takana juttelevia kakaroita, jotka röyhkeästi keskustelivat koko elokuvan ajan jalkapallosta!! Yritä siinä sitten seurata hyvää elokuvaa.
Lisäksi vieressäni istui ystäväni, jonka kanssa olin elokuvaa tullut katsomaan. Tyyppi on hieman pikkutarkka luettuaan Potter -kirjat englanniksi, suomeksi ja ruotsiksi moneen kertaan. Vierestäni kuului koko ajan pientä kommenttia: "no ei se noin kyllä siinä kirjassa ollut", "nyt ne ei näyttänyt sitä kohtaan", "miksi se kohta oli jätetty pois?"...
ÄÄÄÄÄÄRGH!  :x

medu

• Ankeuttaja
Häiriköt
« Vastaus #44 : Huhtikuu 04, 2003, 21:11:23 »
heh juu musta tuntuu että me taidettiin häiriköidä myös kaverini kans. anteeks.. mä aina tökkäsin kaveriani kylkeen kun sean b tuli ruudulle ja välillä julteltiin että esim. se juna kohtaus kun harry roikku yhdellä kädellä siitä oli ärsy mutta koitettiin kyllä puhua hiljaa.. :]

oli siellä kyllä muitakin häiriköitä. esim yks ukko koko ajan kovalla äänellä huomautti jotain esim aina kun gilderoy teki jotain ovelaa '******* mikä äijä!' etc. hohhoih.. me sentään kuiskattiin. ja 8v penskat hyppeli, puhui ja hihitteli kokoajan namipussien rapistessa.
------------
tämä on pakko kertoo :p oltiin kattomassa kahden kaverini kanssa LoTria toisen kerran ja me kyllä..anteeks..koko ajan selitettiin kaikkee ja hohotettiin. mutta meiden eessä oli jotain 8v lapsosia jotka ne suorastaan hyppi penkeillään ja melus sit meidän takana niiden kaverit potki meiän penkkejä. sitten toinen kavereistani sanoi kovalla äänellä 'turpa kiinni' sit kaikki ne pikku apinat kääntyi kattomaan ja me hymyiltiin leveesti. ei ne kyl siitä hiljenneet.. aika paha kun myös mekin siinä meluttiin että öö.. :P

::Meneg muoks:: Kirosana, hyi hyi! O_o Ei moisia kamaluuksia tänne, tsot tsot! ;) ::/muoks::

anakisha

• Ankeuttaja
Häiriköt
« Vastaus #45 : Huhtikuu 06, 2003, 20:03:48 »
se pieni leffa-teatteri jossa olin salaisuuksien kammiota katsomassa oli
ihan täynnä ja tuntui että kaikilla oli jotakin syötävää muknaan rapisevassa pussissa :(
mutta se oli pientä verrattuna siihen että takani oli äiti ja pieni lapsi (ilmeisesti alle koulu ikäinen) koska äiti alkoi lukea lapselle tekstitystä ääneen!!!! koko alkuajan se häiritsi mutta se unohtui pieneksi muminaksi taka-alalle kun yritin vain keskittyä leffaan...

Poissa Claud Kishi

• höpöäjä
  • Vuotislainen
  • Tupa: Korpinkynsi
Häiriköt
« Vastaus #46 : Huhtikuu 14, 2003, 18:39:10 »
Mun vieressä istui melko isokokoinen vaalea poika...tulee Dudley mieleen. Pojalla oli melkoinen määrä eväitä joita hän tietysti rapisteli. Välillä häneltä pääsi röyhtäys. Mutta pahinta oli se, että aina kun tuli joku hauska kohta tai kohta jossa Draco sai nenilleen, alkoi poika höröttämään niin kovaa, että ei kuullut enää paljon mitään.
Tää ei ollu kyllä häiriköintiä, mutta toisella puolellani istui OPETTAJANI. Jouduin koko ajan pidättelemään hihittelykohtauksia joita meinasin saada iik-niin-ihq-Tom Feltonin ilmestyessä valkokankaalle...ja ope taisi vähän ihmetellä, opettajan toisella puolella istuvan bestikseni piti sihahtaa kovaan ääneen, että "ole nyt hiljaa, opettajas kattoo"...onneksi nyt kun mulla on se videolla voin hihitellä ihan rauhassa...

pilami

• Ankeuttaja
Häiriköt
« Vastaus #47 : Huhtikuu 19, 2003, 22:53:22 »
Mulle on tosi monta kertaa käynyt niin että takana istuva on potkinut mun penkkiä ja sitten kun käännyn ja katson että kuka siinä istuu, niin se lopettaa heti ja sitten jos sanon että lopeta, niin ei se auta.

Kun olin katsomassa Monsterit OY niin pikkuipanat kiljui koko ajan ja se ei ollut ihastuttavaa, en kuullut leffasta mitään.

Kun olin katselemassa HP1:stä niin lopussa Eräs poika alkoi itkemään koska elokuva oli ollut niin pelottava. Tämä kyseinen poju oli á 10 vuotias ja poika ja hänen äitinsä onneksi joutui poistumaan! Huh!!

Poissa Lumenore

• Vuotislainen
    • http://livejournal.com/~eremophobia_
Häiriköt
« Vastaus #48 : Huhtikuu 20, 2003, 01:04:06 »
Kun minä olin SK:n ensi-illassa vieressäni istui lauma (n. 8) tyttöä jotka kävivät kovaan ääneen läpi juonen ja sitten alkoivat puhua seuraelämästään puhallellen purkkapalloja ja rapisuttaen karkkipusseja. Minulta meni hermot totaalisesti.
"OLKAA HILJAA!" oli ensimmäinen asia jota karjaisin ja sitten tuli pieni litanja perään. Mutta onneksi ne tytöt päättivät sitten lähteä pois kun minä olin raivonnut heille.
broomsters on esim. kek eli salee jotain hotsittavinta.

Poissa Zhenoa

• Hirnyrkki
    • http://r2.missalie.net
Häiriköt
« Vastaus #49 : Huhtikuu 24, 2003, 22:57:53 »
Lainaus käyttäjältä: "Lupin"
Miksi ihmeessä esim. Tennispalatsissa ne karkit myydään rapisevissa paperipusseissa?

Tuon takia Tennarissa kulutettavat leffamässyt tuleekin hankkia nurkan takana olevasta Makuunista, jossa pussit ovat täydellisen rapina-vapaita. Plus, laajat valikoimat ^^.

Kyseisen elokuvan näin vajaa viikko sitten mummolassa serkkujen dvd:ltä. Lähinnä siinä häiritsi se että käynnissä oli jatkuva taistelu reviiristä; alueena noin 1.5m*2m*-petisohva ja pyrkyreitä neljä, joista kaikki toivoivat paikkaa jossa voisivat horisontaalisessa lepoasennossa keskittyä elokuvaan. Toinen valituksen aihe löytyy siitä että elokuvaseuran ikäjakaumasta johtuen jouduimme keskeyttämään leffan ja jatkamaan seuraavana aamuna näiden serkkujen yöunikiintiö pysyisi tasapainoisena.
Ugh. Näin kowaa shiddiä en olekaan vähään aikaan kirjoittanut. Skåål sille että tämä on ensimmäinen viestini nimenomaan HP-laudoille. Hipjee ja lälläspöö