Kirjoittaja Aihe: Korn  (Luettu 4436 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

RaDiCal

• Ankeuttaja
Korn
« : Marraskuu 24, 2003, 15:20:27 »
Nyt kun Kornin uusi levy TAKE A LOOK IN THE MIRROR  on ilmestynyt, niin ajattelin etsiä hengenheimolaisia eli yksinkertaisesti faneja. Ajatuksia bändistä, arvioita levyistä, siis kaikkee mahollista mitä tulee mieleen.

Siis tämähän on Kornin kuudes levy ja ensimmäinen oma kustantama levy, jos luin oikein englaninkielisen tekstin.

Siis bändi itsessään on aivan nerokas Jonathan Davisin sanat ja laulu tyyli saa aina kylmät väreet kulkemaan selkäpiitäni. Siis sanat itsessään ovat aika synkkiä ja niissä on aina joku tarina, paitsi ehkä shut upissa, jos muistan nimen oikein

Mutta toivon ettei tähän tulisi pelkkää ihkutusta, vaan kunnon mielipiteitä perusteluilla!!!

Poissa Bambi

• Vuotislainen
Korn
« Vastaus #1 : Marraskuu 28, 2003, 19:55:23 »
Kesällä tutustuin tähän bändiin eli en sanoisi olevani mikään suuri fani ainakaan vielä.

Omistan levyt issues ja immortal. Nuita olen kuunnellut aikas paljon ja niiden perusteellä voin sanoa että erikoisen hyvä bändi on kyseessä.
Kornin musiikki on sitä laatua että sitä tulee kuunneltua silloin kun on vihainen tai väsynyt. Välillä on vain rentouttavaa kuunnella kunnon kitara pärinöitä niin kovalla että lattia tärisee.

Kieltämättä aikas synkkää musiikkia, mutta kai se on hyvä ettei sellaista tekoiloisuutta olla tunkemassa joka paikkaan.

Ei mikään tusinatavara bändi.

Muoksista: zubrette, ainakin tässä levyssä lukee että immortal. Voihan se tietenkin olla painovirhekkin mutta en usko... ^^
Ja tuosta synkistely jutusta, että minusta on hyvä että on levyhyllyssä muutama sellainen levy, jota voi kuvata sanalla angsti. Niitä on sitten kiva kuunnella kun ärsyttää.
All you ever wanted was love
But you never looked hard enough

zubrette

• Ankeuttaja
Korn
« Vastaus #2 : Joulukuu 06, 2003, 22:10:01 »
Tusinatavarabändi oisi mun mielestä just taas sopiva sana. Siis että korn aloitti tämän nu-metal jutun ja nyt sitä on kopioimassa hirveä määrä bändejä.

Itse olen ollut todella suuri korn fani, mutta se jatkuva huutaminen ja vihan purku tuntui olevan vain pääasia siinä musiikissa että aloin kyllästyä. Sen verran kuin olen sanoituksia lukenut niin kaikki se on vaan synkistelyä ja sitä kuinka kaikki on ..sanonko mistä. Varsinkin tämän numetal aallon myötä numetallissa alkoi korostumaan se tylsä puoli siinä, se tilitys ja huutaminen jota nykyään joka paikasta tuputetan. Ei musiikissa mitään vikaa jos siinä tilitetään jotain asiaa, mutta semmoinen itsensä voivottelu on aika hölmöä.

voisin kuunnella tuota levyä, ihan siltä pohjalta että oisin jossain tapauksessa saattanut ostaa sen jos en olisi alkanut kaipaamaan erilaista musiikkia, en siis ole kuullut siltä levyltä vielä kappaleita.

Bambi, kornilla ei ole sen nimistä levyä kuin immortal. ainakaan täyspitkää. Immortal on sen sijaan aika hyvä bändi :)

kahvi

• Ankeuttaja
Korn
« Vastaus #3 : Helmikuu 12, 2004, 16:47:19 »
Kornia ei ole tullut kuunneltua paljoa puoleen vuoteen, mutta vielä kesällä se kuului ehdottomiin suosikkeihini. Kuuntelemisen aloitin joskus pari vuotta takaperin. Hyviä puolia mainitsisin ainakin Jonathan Davisin äänestä, josta pidän kovasti. Huonoja biisit, jotka ovat tehty vaikkapa Ice Cuben kanssa ja muutenkin ne, joissa on mukana vähänkin räppiä. Ne pitää aina skipata.

Kornin levyjä omistan Follow the leader, Issues, Life is peachy ja Untouchables. Eniten pidän viimeksi mainitusta, mutta hyviä kappaleita löytyy jokaisesta albumista. Parhaista pitäisi kai mainita Dead bodies everywhere, Toughtless, Here to stay, Freak on a leash, Got the life, Did my time, ja aivan erityisesti Alone I break. <3

Kornin keikalle olen myös menossa nyt kesäkuussa, kun se tulee Suomeen. Vaikka innostus onkin ollut hiipumaan päin, on mielenkiintoista nähdä kyseinen bändi livenä. Ja tottakai mukavaa kuulla kaikki ne kappaleet, jotka ovat pinttyneet jo ulkomuistiinkin asti.

Shikoku Gin

• Ankeuttaja
Korn
« Vastaus #4 : Maaliskuu 19, 2004, 20:22:41 »
No, tuleepi nyt vain haukkuja, mutta sehän ei ole kiellettyä, eihän?

Jotenpa; Korn. Hevi-bändi, mitä pikkuveljeni kuuntelee joka päivä, omistaa kaikki levyt ja jankuttaa siitä koko aika. Yksinkertaisesti en tajua, mitä te, fanit, näette siinä bändissä! Siinä vain huudetaan, kiroillaan ja ne ihmiset, jotka tekevät sitä musiikkia ovat hieman "outoja" (taustoja kun olen tullut lukeneeksikin).
Kun katsoin siltä Look in the Mirror-CD:n mukana tulleen DVD:n ja näin että se laulaja ottaa laulutunteja, ns. järkytyin aika paljon. Älkää nyt suuttuko, mutta onko se oikeasti laulamista? Minun mielestäni se on huutamista, mitä he/hän tekee levyn täyteen. Voin kyllä myöntää, että en kyllä varmasti pystyisi samaan itse, onhans ekin aikamoinen taito osata karjua keikat ja levyt täyteen. (Toivottavasti tuo ei kuulostanut pilkalta...)

En kyllä näe paljon mitään muissakaan hevityylisissä bändeissä, koska se alituinen kitaran rääkkääminen ja huutaminen ottaa korvaan.
Mutta mutta. Tämä oliv ain minun mielipiteeni ja kaikki saavat olla sitä mieltä mitä haluavat. En ala haukkumaan muita siitä, millainen musiikkimaku heillä on. ^-^

Tikkukoipinen

• Ankeuttaja
Korn
« Vastaus #5 : Huhtikuu 12, 2004, 14:31:23 »
Kun Korn tupsahti paikalle, se oli omaperäisyytensä takia Nu-metallia, mutta minusta käsite Nu-metal on muuttunut, koska tuohon genreen on tuppautunut niin jumalattomasti kaikkia ihme teinimetal-bändejä, mitkä ovat raiskanneet koko genren. Eli en tykkää edes kutsua Kornia, nu-metalliksi enää. Pidän Kornissa juuri sen omaperäisyydestä. Ja Jonathanin ääni on niin moninainen, se pystyy tekemään sillä vaikka mitä, örisemisestä kauniiseenkin lauluun^^
Paras albumi on ehdottomasti Freak on a leash, mikä on samalla ensimmäinen mitä kuulin.

Ecera`s Darkness

• Ankeuttaja
Korn
« Vastaus #6 : Kesäkuu 26, 2004, 16:18:10 »
Korn tupsahti elämääni veljeni myötä. Hän alkoi kuunnella Kornia viitisen vuotta sitten ja sai minutkin heti mukaansa. En sanoisi itseäni tosifaniksi, mutta pidän bändiä erinomaisena! Veljeni omistaa jokaisen Kornin levyn ja niitä kuuntelen kun saan tilaisuuden ja oikea mieliala on kohdallaan.
Useimmat biisit ovat loistavia. Ne ovat hyviä musiikiltaan ja lyriikoiltaan, ehkä hieman synkisteleviä, mutta sehän ei minua pysäytä! Jonathanin laulutyyli on myös mielenkiintoinen ja vetää minut heti kuuntelemaan biisejä tarkemmin.
En pystyisi koskaan kyllästymään biiseihin, koska kuuntelen niitä melko harvoin. Siksipä juuri pystyn nauttimaan joka kuuntelukerrasta.
Musiikkimakuni heilahtelee reippaastikin ja toisinaan on mahtavaa kuunnella kunnon kitarointia. Tänä aamuna veli sitten lähti Kornin keikalle tyttöystävänsä kanssa ja voitte uskoa kuinka katkerana jouduin jäämään kotiin..*mur* Bändi olisi niin mielenkiintoista nähdä livenä ja joka haastatteluissa sanotaankin esityksien olevan kokemisen arvoisia.
 No, joku toinen kerta sitten..

Cisordinol

• Ankeuttaja
Korn
« Vastaus #7 : Heinäkuu 01, 2004, 01:38:50 »
Jaa-a :))

Ensimmäiset muistot Kornista ovat telkkarissa näytetyt musiikkivideot jotka olivat mielestäni todella upeita. Vuosia on tullut kuunneltuun silloin tällöin en mitenkään fani ole ollut. Vuosi tai pari sitten ihastuin Korniin jälleen ja ostin urakalla levyjä jne. En oikein tiedä mikä siitä tekee niin mielettömän. Korn on varmasti kauhu "kevyen musiikin" ystäville ja yleinen käsitys yhtyeen musiikista näyttää olevan se, että huudetaan ja kiroillaan kurkku verillä. Joku vieläpä kertoi tuolla siitä uusimman albumin mukana tulleesta DVD:stä jossa Jonathan on äänenavaustouhuissa tai jotain :D. Ehkäpä ongelmana on, että ihmiset ottavat sen niin tosissaan, mielestäni siinäkin äänenavauskohdassa oli tiettyä ironiaa joka ei näytä avautuvan kaikille. Minä koen Kornin musiikin todella positiivisena ja se saa minut aina hyvälle tuulelle (olenkohan sitten outo).  Kannattaa muuten kuunnella useita biisejä ennen kuin lähtee tuomitsemaan, Jonathanilla kun on niin hieno ääni eikä sitä käytetä pelkästään huutamiseen (ja siitä juuri pidänkin kun ääntä käytetään eri tavoin) x).

En osaa sanoa suosikkia albumeista, videoista enkä biiseistä, kaikki ovat erinomaisia. Tällä hetkellä on ollut ahkerassa kuuntelussa Issues. Jos pitäisi joku parhaista biiseistä mainita niin ensin tulee mieleen Mr. Rogers, lukekaa esim. tämän sanat, jos ette löydä ironiaa niin olenko minä vain outo. Ja nyt tulee mieleen esim. A.D.I.D.A.S lukekaa sanat ja katsokaa video ja tulkaa sitten kertomaan synkistelystä :))

Niin ja olin tietenkin Kornin keikalla Helsingissä ja upeaa oli. Ihmisiä oli yllättävän vähän, maanantai juhannuksen jälkeen ei kyllä ole paras ajankohta konsertille... Tai sitten faneja ei Suomesta löydy sen enempää.

Onko täällä Mansonia kuuntelevia Korn faneja? Minun mielestä ne yhtyeet ovat loppujen lopuksi aika samantyyppisiä, mitähän nämä Kornia inhoavat sanoisivat Mansonista O.O (vai kumpi se onkaan "rajumpaa").

Muoks.
Jäi vaivaamaan tuo Immortal juttu tuolta ylempää, missä Bambi kertoo omistavansa sen nimisen albumin kun taas joku toinen väittää ettei sellaista ole olemassakaan?
Omasta hyllystäkin löytyy tuo Immortal ja minulla on ollut käsitys, että se on Kornin debyyttialbumi vuodelta -94. Ja tästähän löytyy kaikki hyvät esim. Blind, Ball Tongue, Need To, Clown, Divine, Faget, Shoots and Ladders , Predictable ja  Lies.
Niin siis selvemmin tämä asia; Kornin debyyttialbumilla ei kai ole ollut muuta nimeä kuin Korn ja nykyään ko. albumi kulkee Immortal nimellä?
(huomaa myös yhtiö; immortal records josta voinut matkaan tarttua tuo ;)

Lunatic

• Ankeuttaja
Korn
« Vastaus #8 : Heinäkuu 05, 2004, 02:58:19 »
Kyllä tuo KoRnin depyyttialbumi on edelleen nimeltään KoRn. Tai ainakin pändin kotisivuilla sen nimi on Korn, ja oma levynikin on sen niminen. Mutta enhän minä toki varma ole. Ihmettelen vain,  miksi ihmeessä nimi olisi vaihdettu?

Niin, ja minäkin siis tyksin pändistä kovasti. Reilut viisi vuotta olen fanittanut, eikä loppua näy. Palvon tätä pändiä. Loistavia piisejä hienoilla sanoituksilla. Yksi parhaimmista bändeistä ikinä. Tilasin juuri Follow the leaderin, ja sen saavuttua omistan kaikki levyt. Vielä pitäisi ostaa Deuce-DVD. Siihen ei vain juuri nyt ole varaa. Kaikki levyt ovat hyviä, mutta minulle rakkain on Issues. Se oli ensimmäinen levy, jonka pändiltä omistin, ja sitä on tullut siksi kuunneltua eniten. Issues on kokonaisuutena lähes täydellinen, siinä ei ole yhtään "huonoa" piisiä. Follow the leader on melkein yhtä hyvä."Huonoin" levy on sitten Untouchables. Se ei vain kolahda minuun. Löytyyhän siitäkin toki muutama helmi [alone i break ja no one's there], mutta muuten se oli pieni pettymys. Onneksi tämä uusin levy on jälleen upea. Take a look in the mirror kuulostaa taas siltä tutulta KoRnilta.

KoRnilla on monia loistavia piisejä mm. A.D.I.D.A.S, wicked, Good god, Got the life, Freak on a leash, Make me bad, Let's get this party started, Alone i break, Here to stay, Y'all want a single, Fallin away from me, Right now, Counting on me... listaa voisi jatkaa loputtomiin.

Minäkin olin siellä keikalla, ja se oli jotain uskomattoman hienoa. Olen lyhyen elämäni aikana käynyt aika monilla keikoilla, ja mikään niistä ei ole ollut yhtä upea. Tätä keikkaa olikin kyllä odotettu jo vuosia. Olin tosin pettynyt, että se kesti niin vähän aikaa. 75 min on todella lyhyt pituus keikalle. Olisin halunnut siitä vähintään puolet pidemmän. Silloin olisi ehkä saatu kuulla myös niitä ei-niin-tunnettuja piisejä. Ja vaikka Hartwall areena ei ollutkaan täynnä, oli siellä silti uskomaton tunnelma. Eräs tuttuni on sanonut, että siellä oli paljon parempi fiilis kuin esim. Metallican keikalla, mutta en sitten tuosta tiedä.

Lainaus käyttäjältä: "Shikoku Gin"
Yksinkertaisesti en tajua, mitä te, fanit, näette siinä bändissä!

Tätä samaa voisi kysyä mistä pändistä tahansa. Mitä joku näkee [vai pitäisikö sanoa kuulee] Antti tuiskussa, Lordissa, Nightwishissä tai vaikkapa Jari Sillanpäässä? Ihmiset ovat erilaisia ja arvostavat erilaista musiikkia. Ja hyvä niin.

Cisordinol

• Ankeuttaja
Korn
« Vastaus #9 : Heinäkuu 15, 2004, 22:38:53 »
Lainaus käyttäjältä: "Lunatic"
Kyllä tuo KoRnin depyyttialbumi on edelleen nimeltään KoRn. Tai ainakin pändin kotisivuilla sen nimi on Korn, ja oma levynikin on sen niminen. Mutta enhän minä toki varma ole. Ihmettelen vain,  miksi ihmeessä nimi olisi vaihdettu?

Joo edelleen on Korn sen nimi, mutta netissä olen törmäillyt useamminkin tuohon että siitä on väännetty Immortal. Varmaan siksi, että levyn sivussa lukee immortal "(huomaa myös yhtiö; immortal records josta voinut matkaan tarttua tuo". Hah, lainaan itseäni.

Surumieli

• Ankeuttaja
Korn
« Vastaus #10 : Heinäkuu 19, 2004, 20:46:28 »
Mesekaveri mainosti, ja painelinpa yhden biisin kuultuani kauppaan cd:n ostamaan. Take a look in the mirror, mainio cd. Pidän kovasti monesta biisistä, vaikka ovatkin suht samanlaisia.
Eniten olen tykästynyt kappaleeseen kaksitoista, Ya'll want a single. Jotenkin tyyliltään omaperäinen ja mukaansa tempaava. Siihen en ole vielä kyllästynyt, vaikka se raita onkin lähes loppuunkulutettu.

Davisin ääni on hyvä; sopivan käheä ja sellainen mistä on helppo tykätä. Onhan niitä muitakin samantapaisia, mutta tämä nyt on kuitenkin hyvä.

En osaa sanoa bändin muuttumisesta vuosien varrella, sillä en valitettavasti omista muita Kornin cd:itä. En ole kuullut kuin pari biisiä muutamalta muulta albumilta, mutta siihen se jääkin. Olen kuitenkin tyytyväinen bändin uusimpaan albumiin, ja se kelpaa hetken. Kohta ostan lisää.

anju

• Ankeuttaja
Korn
« Vastaus #11 : Heinäkuu 20, 2004, 23:37:54 »
Kornia kuuntelen aivan ehdottomasti! Korn-Innostus alko siitä kun kaveri oli siellä Hartwall areenal Kornin keikalla, loistavaa musaa, kertakaikkiaan. Did my time on loistava, soi nytkin taustalla:>

Xara

• Ankeuttaja
Korn
« Vastaus #12 : Heinäkuu 21, 2004, 21:02:01 »
Olen erittäin "innostunut" ajatuksesta, jos joskus voisin kuunnella Kornin musaa. Olen kyllä lueskellut sanoituksia ja sitä kautta on mielenkiintoni bändiä kohtaan lisääntynyt... en vain ole vielä päässyt kuuntelemaan sitä ;) mikä on suosikkialbuminne? mikä niistä kannattaisi ostaa sellaisella, joka on vasta "aloittamassa" kyseisen musatyypin kuuntelua... olipas se oudosti kirjoitettu 0.o

Minnea

• Ankeuttaja
Korn
« Vastaus #13 : Heinäkuu 30, 2004, 14:17:14 »
Onhan tuota KoRnia tultu kuunneltua. itseasiassa tälläkin hetkellä kuuntelen.

Itselläni innostus alkoi ihastukseni myötä. siis ihastukseni kuunteli kornia joten aloin lainailla häneltä levyjä. Siitä jutusta sen pojan kanssa ei tullut mitään, mutta ainakin sain tietooni hyvän bändin.

Jonathan Daviesin ääni on niin moni ulotteinen ettei sellaista monilta löydy!! lääh

huutamistahan se on mutta ah niin helpottavaa...

harmittaa vaan kun en keikalle päässyt kun täällä olivat. kaverini kehui sen maasta taivaisiin.

Cassandra

• Ankeuttaja
Korn
« Vastaus #14 : Marraskuu 26, 2004, 15:53:28 »
Sain ensimmäisen Kornin biisini tuossa kuukausi sitten eräältä uudelta tuttavuudeltani. Tietysti ensin tuli ihan kummallinen olo, täähän on ihan täyttä huutoa vaan :) mutta samainen ihminen lähetti lisää biisejä ja lopulta lainasin kaikki 6 levyä häneltä.  Ihastuin ensimmäiseksi Freak on a Leashiin, sitten Trashiin... ja lopulta myös Make me Badista tuli yksi ehdottomista Korn-lemppareistani.

Tätä on aika mahdotonta selittää, mutta yritän kuitenkin. Kornissa on jotain sellaista mikä menee täydellisesti muistiin, valtaa kaiken. Kornilla on paljon lauluja joista en vaan pidä; liikaa karjumista jne., mutta on myös monta laulua joista tulee ihan älyttömän hyvä fiilis. Kaikissa lauluissa ei ole karjumista ollenkaan: on vaan laulua, fiilistelyä ja mahtavia sanoja. Kitarat ja rummut ovat joissakin biiseissä niin kohdallaan. Musiikki virtaa vaan ja tekee mieli laulaa tai tanssia mukana. Joskus nauraa ja itkeä.

Laulujen sanat voivat olla hieman sairaita, kun on lyricejä lukenut, mutta usein niissä on myös järkeäkin. Useimmat ovat voineet kuulla ainakin uusimman Word Upin, joka on tajuttoman hyvä tanssibiisi :D

mutta Kornin parhaita: falling away from me, trash, make me bad, did my time, freak on a leash, word up ja thoughtless.

vt

• Ankeuttaja
Korn
« Vastaus #15 : Marraskuu 30, 2004, 13:23:50 »
Korn. Ensimmäisen kerran kuulin sitä kaverini levyltä. Mukavaa musiikkia. Did my time on mahtava. Hauskaa, kun ne tekee musiikkia ei-tosissaan. En usko, että kuuntelisin, jos tekisivät tosissaan. Se voisi olla pateettisen kornia (=yliampuvaa, typerää, älytöntä) Ei kukaan voi tehdä tommosta tosissaan :P Olin kattomassa Kornia Helsingissä. Todella upean keikan vetivät.

sahh

• Ankeuttaja
Korn
« Vastaus #16 : Joulukuu 02, 2004, 09:21:52 »
En voi sanoa olevani true Korn-fani, mutta pidän silti heidän musiikistaan erittäin paljon. Veljeltäni olen tämänkin pändin oppinut... Jonathan Davisin ääni on lähestulkoon täydellinen ja muutenkin sanoitukset ovat loistavia. Korn on talvimusiikkiani. Semmoista.. Mustaa. Mustavalkoista. Sopii talveen.

Levyjä pitäisi kyllä ostaa itselle...

Harmittaa kovasti, etten sille keikalle päässyt, mutta vielä joskus minä haluaisin Kornin nähdä livenä.

pilkkupaita

• Ankeuttaja
Korn
« Vastaus #17 : Syyskuu 20, 2005, 14:58:21 »
Olin tyhmä ja aloitin uuden aiheen, enkä tajunnut että vanhempaa voisi nostella... Noo, aloittelijan moka sanotaanko :D

Ekaa kertaa kuulin KoRnia ööö.... Kaaauan sitten, kun vielä kävin talleilla (taisin olla 9-11 vee... en muista, kuutisen vuotta sitten kuitenkin) kun eräs tyttö oli aivan fani ja kuunteli ja lauloi ja höpötti KoRnista _koko ajan_.
Noo, siitä asti oon siis tienny bändistä nimeltä KoRn, mutta vasta tämän vuoden alkupuolella kaverini poikaystävä oli tartuttanut kaveriini KoRn-faniuden ja sitten se pikku hiljaa tuli tännekkin. Viimeinen silaus oli viime sunnuntain konsertti.
Eli uunituore fani olen :D

Minnea

• Ankeuttaja
Korn
« Vastaus #18 : Syyskuu 20, 2005, 18:44:51 »
Hei vaan! Kornin keikka Helsingissä tossa pari päivää sitten (18.9) oli mahtava!! Viimeeksi en päässyt keikalle ja olin aivan maassa. Mutta nyt olin aivan ekstaasissa. Paikkani oli huono. Se oli jossain sivussa ja ylhäällä, mutta onneksi ei sentään aivan huonoin mahdollinen paikka sattunut.
Tulispa ne pian takas tänne! Sillonkyllä hankin liput kentälle. Se on varma se.

SaskyMyers

• Ankeuttaja
Korn
« Vastaus #19 : Syyskuu 23, 2005, 13:11:17 »
Korn on mahtava yhtye, asennetta löytyy. En ole paljoa ko. bändin musaa vielä kuunnellut, mutta ostan jonkun levyn heti kun mahdollisuus tulee. Ehdottomasti paras biisi on Children of the Korn, siinä jos jossakin sitä asennetta on!

Freak on a Leash

• Ankeuttaja
Korn
« Vastaus #20 : Marraskuu 13, 2005, 14:46:43 »
KoRn on ollut ykkösbändi jo kolmen vuoden ajan listallani. Kaikki levyt löytyy levyhyllystä, Untouchables kaksi kertaa. Greates Hits Vol. 1:den mukana tullut Live @ CBGB's- dvd on kovassa kulutuksessa ollut. Ihan selkeänä suunnitelmana olisi ostaa itselleni joululahjaksi Live @ Hammerstein- dvd ja See You On The Other Side- albumi.

KoRnin keikoille en ole vielä päässyt, tämän vuoden keikalle pääsy oli hiuskarvan varassa, mutta huonosti kävi. Joskus sitten.

Paidan omistan, ja muutakin fanitavaraa olisi tarkoitus hankkia. Eihän sitä voi elää ilman lempibändinsä fanisälää.

Wiria

• Ankeuttaja
Korn
« Vastaus #21 : Tammikuu 14, 2006, 22:06:41 »
Itse tutustuin KoRniin vasta 2005 syksynä, eli juuri ennen joulua. Hyvä ystäväni ei oikein muuta kuuntelekkaan, ja tutustuessani häneen, tutustuin luonnollisesti myös KoRniin. En kadu yhtään. Jonathanin ääni ja lyriikat ovat vapauttavia. Aitoa tuskaa. Olen ystäväni DVD:ltä nähnyt sitten bändin haastatteluja ja mielestäni porukka on todella mielenkiintoinen. Sopivan hulluja kaikki. Ainoa miinus jonka löydän bändistä on se, että heidän musiikkinsa aiheuttaa "lievää" riippuvuutta. Ennen kouluun lähtöä on pakko kuunnella edes 2 biisiä, että pääsee sängystä ylös. Nukahtaminenkin ilman KoRnia on osoittautunut hankalaksi. KoRn vaikuttaa myös "negatiivisesti" mielenterveyteen, joka ei pitkään aikaan ole muutenkaan ollut niin terve...

Lempi biisejäni ovat: Falling Away From Me, Somebody Someone, Trash, Make Me Bad, Wish You Could be Me, Twist, Wicked, A.D.I.D.A.S, Freak On A Leash, All In The Family, Shoots And Ladders, Faget, Clown...

En jaksa luetella kaikkia. Uusin musavideo, Twisted Transistor, on muuten hulvaton.

Rattlesnake

• Ankeuttaja
Korn
« Vastaus #22 : Tammikuu 14, 2006, 22:13:51 »
Tykkään, ainakin jonkin verran. Olisi kivaa tai jotain nähdä bändi jopa livenäkin. Paras biisi ja sekopäisin on Ya'll Want A Single, se on mahtava ralli, joka toimii ainaskin krapulassa, oikein mikään muu ei siinä tilassa naurata kuin tämä biisi.

Sitten videoista, Twisted Transistor on loistokamaa kun suosikkiräppärini esiintyy myls siinä, eli Snoop Doggy Dogg, muutenkin videon idea on melkos mahtava ja huvittava, se pinkki kitara/basso oli ihan mahtava. Muutenkin räppärit bändin jäseninä on uraauurtava idea ja virkistävä sellainen. Eikai sitten tässä muuta, loisto bandi.

Eda

• Ankeuttaja
Korn
« Vastaus #23 : Helmikuu 20, 2006, 20:47:47 »
Tutustuin KoRniin sikoni kautta ja koukussa siihen sitten melkein heti oltiin.  Jonathanin ääni on jumaloitava, vaikka hän käyttääkin sitä aika kummallisesti aina välillä.
Muusiikki vapauttaa ihanasti kun itsellä on paha olla ja masentaa musa vaan iskee ihanasti. KoRn on auttanut minua monesti kun len ollut masentunut, vaikka jäin koukkuun vasta vähän aikaa sitten. Siskoni soittaa juuri taustalla KoRnia.
Musavideot ovat hyviä, vaikka minua ällöttää todella paljon Right Now:n musavideo.  
Minun lempi tyyppini bändissä on Munky kitaristi. En tiedä miksi pidän hänestä.
Jonathan Davisillä on ollut rankka nuoruus, mutta en nyt ala selittämään siitä.
Minulle tulee upea fiilis kun kuuntelen KoRnia se on ihanaa musiikia ihanat sanat, vaikka ovatkin synkäy, mutta minulla on nykyään synkempiä ajatuksia.

Lempibiisejäni ovat: Falling Away From Me, Somebody Someone, Twist, A.D.I.D.A.S, Freak On A Leash, All In The Family, Shoots And Ladders, Faget, Twisted Transistor,  Got the life, Let's get this party started, Alone i break, Y'all want a single,  Right now jne.

Whinez

• Ankeuttaja
Korn
« Vastaus #24 : Helmikuu 22, 2006, 18:34:46 »
Joskus kuuntelin paljonkin kornia, mutta eipä ole tullut muutamaan vuoteen kuunneltua. Johtuen varmaankin siitä, että musiikkimakuni on muuttunut sen verran, että mitään kornin tapaista nu-metalia en enää kuuntele. Ei toki mitään tätä bändiä tai bändin kuuntelijoita vastaan, mutta nu-metalin löysyys ei vain miellytä.