Kirjoittaja Aihe: TV:n chatit  (Luettu 5337 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Jessie

• Sanomaton
  • *
  • Sukupuoli: Noita
  • Tupa: Rohkelikko
TV:n chatit
« Vastaus #25 : Huhtikuu 16, 2006, 11:07:16 »
Pelkkää rahastusta. Eiväthän ne herätä edes rakentavaa keskustelua, koska suurin osa viesteistä on jotain kummallisia ihkutus-viestejä ja toinen osa on jotain muuta naurettavaa. Nyt en ole vähää aikaan katsonut maikkarin chattia koska ne tulevat aamupäiväisin ja minä olen luonnollisesti koulussa.

Kesällä tuli joskus roikuttua vähän aikaa Chatin ääressä mutta eihän sellaista ketään jaksa katsoa. Puhuva pää on aivan toivoton rahastuskeino. Jos jollakkin on jotain asiallista kysyttävää, se vilahtaa sen takia ohi että Puhuva pää vieressä puhuu jotain turhanpäiväistä asiaa. Ei tulisi koskaan mieleenkään lähettää sinne yhtään viestiä.

Oppisin myös sen, että valvojat eivät sensuroi sieltä mitään. Feeniksin kilta ilmestyi ja en ollut ehtinyt lukea sitä aivan loppuun, joku oli minun pahaksi onnekkseni jättänyt telkkarin päälle. Ja juontaja luki sieltä sitten viestin jossa kerrottiin Siriuksen kuolleen. Kyllä ärsytti.

Nykyään uutena villityksenä ovat nämä maikkarilta tulevat soittopeli ohjelmat. En voi sietää tätä naista. (nellikö hänen nimensä on?)Hän on aivan järkyttävä. "Soita nyt, ellet nyt soita niin et voi kuule voittaa, nyt ehdit vielä soittaa, kunhan ehdit avata linjan niin voit voittaa. 2000€".
Kamalaa.Kaikkihan ne ovat samanlaisia mutta tämä nainen erityisesti. Sen lisäksi sanat ovat niin helppoja: Se on pyöreä ja kirjaimina on annettu: p,l ja o.
♥ Pottereita vuodesta 1999 ♥
“Dumbledore's man through and through, aren't you Potter?"
"Yeah I am," said Harry. "Glad we straightened that out.”

Poissa nutcracker

• Vuotislainen
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #26 : Huhtikuu 17, 2006, 18:20:54 »
TV:n monituiset chatit & soittopelit ovat Ostostv:n ohella kamalinta mitä töllöstä tulee.

Niiden ainoa tarkoitus on selvästi rahastaa ihmisiä, jotka eivät tajua kuinka paljon rahaa siihen kuluu. Viestit joko vain vilahtavat ruudussa, tai sitten eivät näy ollenkaan. Pienellä präntillä television alalaidassa sitten lukeekin jotain tyyliin: "Myös julkaisemattomat viestit veloitetaan", mikä on mielestäni jo kaiken huippu. Jos ihminen tekstaa johonkin chattiin, niin kai sitä nyt sitten olettaa että se julkaistaan. Jos taas ruudussa keikkuu joku ärsyttävä & ylipirteä juontaja, puolet viesteistä ovat sisällöltään niinkin kehittäviä kuin: "Lue ees tää, pliis!! Et ikinä lue mun viestejä!!!"
Kaikenmaailman soittopelit ovat myös yhtä tyhjän kanssa, mutta niissä saattaa sentään oikeasti voittaa jotain. Chatissa ei yhtään tiedä minkälainen ihminen on ruudun toisella puolella, ja se luo harhakuvaa.

No, jos joku chatista itselleen löytää elämänkumppanin niin hyvä niin, mutta itse en kyllä moiseen usko.
"I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best." - Marilyn Monroe

Poissa

• kAHVikuppisihteeri
  • Vuotislainen
  • jump, deliver me
« Vastaus #27 : Huhtikuu 17, 2006, 20:08:22 »
Rahastusta, rahastusta ja rahastusta, eihän niissä mitään ideaa ole. Aika usein seuraan niitä, erityisesti kipeänä tuijottelen vaikka minkälaisia chatteja ja luen useimmiten nuorien yksinhuoltajaäitien seuranhakuilmoituksia tai kiistelyitä, kuinka paljon vauvanruoat maksavat tms. :) Sitä on itse asiassa ihan huvittava katsella sivusta, mahtaa olla tylsää ja todella varaa tuhlata kun rahaansa tuollaiseen laittaa. Jo yksi viesti maksaa järjettömästi ja ne juontajat - aina kun ne lukevat ne viestit, otetaan nyt ihan todellinen esimerkki jonka jossain Nelosen chatissa luin; "Draco on vitun namu!!<3" ja juontajan lukiessa ääneen hän alkoi pohtia, pitääkö väite todella paikkaansa ja onko Hulk yhtä namu. Repesin heti nauramaan, mikä tämäkin nyt oli?

Ajan ja rahan tuhlausta.
"Seuraavaks me vedetään sellanen progepläjäys, että te saatanan kakarat ette löydä kotiinne."

mörkö

• Ankeuttaja
« Vastaus #28 : Huhtikuu 17, 2006, 20:24:39 »
Siis nämä aikojemme interaktiiviset tv-ohjelmat, jokaisen mahdollisuus viiden minuutin (sekunnin?) kuuluisuuteen. Mitä mieltä olette?

Ihan turhaa ja rahastusta. Samoin ne pelit tv:ssä. Viestit ei välttämättä näy 15-30 minuuttiin, ja niitä ei myöskään lueta. :F

Onko tekstiviestichateissa järkeä? Keskusteletteko itse ko. systeemeissä? Vai pidättekö koko hommaa törkeänä rahastuksena?

Kerran ollaan lähetetty vitsillä yöllä MTV3 chattiin "Jossu me rakastetaan sua! M,R ja P" kaverillemme. Ihan tahalleen. Sen piti hiipii kattoo tv:tä joskus 1 aikaan. Se vastan meille, "Minäkin teitä" Tai jotain tollasta. Ne Ei Lukenu Niitä! Ikuisesti katkera. Hyvät naurut oon saanu tonttukuorosta ja eläinkuorosta. Myös puhuva pää on ihan paras. :'D

fluffy

• Ankeuttaja
« Vastaus #29 : Huhtikuu 17, 2006, 20:29:27 »
Chatit on jotain niin turhaa. En tajua, miten joku haluaa laittaa niihin viestejä. Siinä menee vaan rahaa hukkaan.
Ne on vielä niin tylsiä. Joku juontaja istuu siellä ja pälättää omiaan lukien välillä viestejä. Viestit vaan kulkee ruudulla. Ja puhuvat päät ne vasta rasittavia onkin. Ei niitä edes jaksa katsoa. Paitsi jos on tosi väsynyt tai kipeä tms. Silloinkin harvemmin. Korkeintaan katson niitä kesällä joskus yöllä kun ei ole mitään muuta tekemistä eikä huvita mennä nukkumaan.

Itse olen kerran laittanut kavereiden kanssa vitsillä chattiin viestin. Se oli varmasti jotain ihan uskomattoman nerokasta. :D
Ja tämäkin viesti laitettiin kaverin puhelimesta. Itse en viitsi lähettää, sillä on saldoraja ja ilman chattejakin on vaikea saada saldo riittämään.

Poissa Pörri

• Lehmänsiipi
  • Vuotislainen
Re: TV:n chatit
« Vastaus #30 : Tammikuu 23, 2007, 16:19:02 »
Ja sitten on ne pelit missä kysytään jotain helppoa sanaa ja jos sinne soittaa ja pääsee lähetykseen niin voittaa rahhaa (se ring a ling juttu haastettiin kuulemma oikeuteen koska ne ei maksanu niitä rahoja niille ihmisille). TURHAA! Minua hävettäis olla semmosessa juontajana.

Mobilisti

• Ankeuttaja
« Vastaus #31 : Helmikuu 09, 2007, 20:04:45 »
Mielestäni rahastusta.

Olenkin ottanut tavakseni vaihtaa kanaavaa/sulkea tv:een.
Jopa kyläillessäni.

Visat on helppoja, joka huokuttaa monia.
Tai palkinnot surkeita, jotka voi maksaa ilomielin.

Keira Woodbag

• Ankeuttaja
« Vastaus #32 : Helmikuu 18, 2007, 16:03:31 »
Mielestäni nämä TV chatit ovat pelkkää huuhaata. En ole ikinä osallistunut niihin enkä ikinä tule osallistumaan niihin. En näe niissä mitään järkeä. Pelkkää rahan ja ajan tuhlausta. Mitä se hyödyttää, jos saa yhden vaivaisen viestin televisioon? Ei mitään.

Visat ovat ärsyttäviä. Jos vaikka satutkin jotain voittamaan, niin sekin on vain joku halpistuote, jonka olisi itse voinut koska vain ostaa.

Chattien juontajista vielä.. En jaksa ymmärtää, miten joku haluaisi juontaa chattia. Okei, siitä saa rahaa ja helppoa sellaista. Mutta tylsyys kyllä tappaa. Täytyy koko ajan jankata samoja asioita ja yrittää saada aika kulumaan, kunnes jotain tapahtuu. Eivätkä katsojamäärätkään varmasti päätä huimaa..

Poissa wenya

• ...
  • Vuotislainen
    • Enkelitanssi -journalini
Vs: TV:n chatit
« Vastaus #33 : Maaliskuu 24, 2007, 19:38:51 »
Minä laitan tuon yleensä päälle (jos musiikkikanavalta tulee jotain kökköä), kun olen yksin kotona ja hiljaisuus ahdistaa. Ylihilpeä pakonomainen "Soita nyt, SOITA!" - meuhaus tuottaa senverran jonkunlaista ääntä, ettei ole niin hiljaista. Itse joskus fiksuna kakarana johonkin chattiin n. 80 €:n edestä tekstailin. Vanhemmat eivät oikein ihastuneet laskusta ja hupsista vain, palvelunumeroestot = )
How could this be breaking your heart in two?

Gelu

• Ankeuttaja
« Vastaus #34 : Huhtikuu 24, 2007, 16:30:37 »
En ole osallistunut paitsi pari kertaa kavereiden kanssa läheteltiin hupiviestejä...Maksavat ihan liikaa ja ihmettelen miten jollakin voi olla varaa lähettää 100 viestiä päivittäin...

EternalEmerald

• Ankeuttaja
« Vastaus #35 : Kesäkuu 14, 2007, 10:35:31 »
Chatit ovat kyllä rahastusta ja turhaa. Ehkä jotkut saavat siitä hupia, mutta itse en ikinä lähettäisi yhtäkään viestiä chattiin. Pakko sanoa silti, että joskus kun on ollut oikean paha tekemisen puute olen sitten tuijotellut chattia, mutta ei sitä kauan jaksa katsella. Useimmat juontajat ovat ärsyttäviä ja ei sitä kauan jaksa lukea kun jotkut chattailijat pyytelevät juontajia riisumaan paitaa tai muuten vain kehuskelevat tai haukkuvat juontajia. Aika pitkästyttävää. Mutta, tässä tulin ajattelleeksi etten olekaan sitä chattia moneen aikaa katsonut sillä sen jälkeen kun joku h******n tyhmä oli kirjoittanut, että hän oli lukenut englanninkielisen Feeniksin killan (ennen kuin se oli ilmestynyt suomeksi ja ennen kuin olin lukenut sen) ja kertoi sitten että Sirius Musta kuolee. Olin aivan kauhuissani, enkä tiennyt että oliko se totta vai  ei! Lisäksi ärsytti hirveästi, sillä olisi ollut mukava lukea kirja tietämättä tuollaista suurta asiaa.. Ei enää sen jälkeen ole oikein chattien katseleminen tylsinäkään hetkinä kiinnostanut.

Poissa talitintti

• Vuotislainen
  • Skeptinen pessimisti
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #36 : Kesäkuu 16, 2007, 13:33:43 »
Nykyään maksuttomilta kanavilta ei tule mitään muuta kuin TV chatteja. Minä inhoan niitä. Tuntuu, että juontajaksi pääsee jos vain osaa edes esittää tyhmää tai on muuten hieman tärähtänyt (ainakin melkein :)). Joskus kun chatit tulivat televisioon ruudun nurkassa näkyi juontaja pienenä ja viestit olivat pääasia nykyään tuntuu, että juontaja on pääasia ja viesteistä ehkä yksi mahtuu kokonaan siihen missä viestit näytetään. Juontajan kuva vie sitten ruudusta sen 70%. Kai niille viesteille sitten pitäisi tilaa jättää kun kerran joku niitä lähettelee.

Chatteja tulee televisiosta ihan liikaa. Maikkarilla ainakin niissä on aina joku (idiootti) kisa jossa kysymyksenä on jotain tyyliin 'miksi tänään on elämäsi paras päivä'. Jotkut vielä lähettävät vastauksia nuihin kysymyksiin. Kisois tuli mieleen ne jotkut Boxit ja Nerot (yms.) joissa pitää osata vastata "todella vaikeisiin" kysymyksiin. Monivalinta kysymykset ovat helppoja ja numerisen kysymyksen vastauksen löytää nopeasti esim. wikipediasta joten mitä hankaluutta niissä on? Jotenkin minusta tuntuu, että kaikki peleihin osallistuvat eivät ole yli 18 vuotiaita. Saatan olla väärässä, mutta sellainen kutina minulla on. Niitä on ihan hupaisa katsella ja naureskella niille kysymyksille.

Minä olen joskus aikaan kivi ja nakki eli kun chatit tulivat televisioon lähettänyt muutaman viestin, mutta nykyään ei kyllä tulisi mieleenikään lähettää viestiä johonkin tv chattiin. Puhuva pää oli aivan raivostuttava. Onneksi ne ovat tainneet hävitä. Sen tullessa kuvioon kanava vaihtui hyvin nopeasti. Sen äänikin saa minut pahelle päälle.
Kirk: My Nikon is state of the art. Max: Oh, I've got a Nikon too. It's an N64 with 3D matrix metering, 35 to 210 zoom. What have you got? Kirk: It's a Nikon. (Gilmore Girls)
---
Rory: I just don’t want to be queen. Tristan: Me either [pause] King - I don’t want to be king. (Gilmore Girls)

Poissa Audra Dancer

• Sir Emilia Sarkington
  • Vuotislainen
  • Gaze the Haze
    • Livejournal
    • Vainajala.org
  • Pottermore: HazelNight52
« Vastaus #37 : Kesäkuu 28, 2007, 18:26:59 »
Nykyisin tosiaankin näkyy erittäin paljon chatteja. Varsinkin päivisin, niihin aikoihin kun olen koulussa. Olen niitä joskus sairaana katsonut, kun en ole päässyt kouluun. Ei ollut parempaakaan tekemistä. Viestejä en ole kuitenkaan moisiin chatteihin lähettänyt, sillä nuo chatithan ovat rahastusta enkä tahdo kuluttaa rahojani. On nimittäin parempiakin kohteita mihin rahansa sijoittaa. ;) Minusta nuo chatit ovat turhia, ja niiden tilalle voisi laittaa vaikka jonkin hyvän ohjelman.  Myös nämä kilpailut kuten Nero tai Voittoputki ovat ihan tyhjänpäiväisiä. Viestitila tosiaankin on yleensä melko pieni näissä chateissa, ja jos kirjoittaa pitkän viestin, se menee ruutuun kappaleina, eli siis loppuu kesken välillä. Minä en tykkää tv-chateista yhtään, vievät aikaa paremmilta ohjelmilta ja ovat tyhjänpäiväistä rahastusta.

~Moondancer (se kahelil säheltäjä)

Poissa zeppodeppo

• idioottimainen valkonen neekeri!
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • "Hei idiootti"
    • Änäri.
« Vastaus #38 : Elokuu 19, 2007, 20:06:22 »
Turhia ohjelmia joihin hassahtaneet nuoret (ja vanhat?) tuhlaavat rahojaan. Juontajat esittävät hauskoja saharan autiomaatakin kuivemmilla jutuillaan ja nauravat itse niille. Jotkut juontajat muuttavat ääntään jä leikkivät, että heillä on hauska ääni. Chateissä ei ole ideaa eikä ikinä tule olemaan. Porukka tuhlaa yhden euron vain sanoakseen esim. Moi oot ihana t: uskomaton homo. (Anteeksi.) Tuollaisia ne ovat eivätkä tule ikinä muuttumaan. Surkeat juontajat ja surkea teema hyvä rahan saanti keino.
No nämä idiootit menivät sitten poistamaan allekirjoitukseni joten kuka tähän mitään jaksaa enää kirjoittaa.
P.S. Olen takaisin sieltä Brasiliasta josta viime allekirjoituksessa kerroin.

Poissa samettiina

• huoleton huuliharppuilija
  • Sanomaton
  • *
  • Pienestä kipinästä voi syntyä roihuava liekki
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #39 : Joulukuu 27, 2009, 16:08:29 »
Tv:n chatit! *juoksee ja lyö päätänsä lähimpään seinään* En voi sietää näitä tällaisia turhanpäiväisiä humpuuki-ohjelmia, joilla kevennetään hyväuskoisten ihmisten lompakkoja erittäin roimalla kädellä. Säälin niitä, jotka joutuvat tuollaiseen ohjelmaan juontajiksi; voi sitä tekopirteyden huippua, joka saa jokaisen ihon kananlihalle. Itse en ole minkään maailman Tv-chatteihin osallistunut, enkä tulevaisuudessakaan aio tätä erhettä tehdä. Kanavan vaihto on salaman nopeaa, jos chatin aikana sitä esittävälle kanavalle erehdyn. Tämä tästä ja piste (ennen kuin suuttuu todenteolla).
Olen syytön kaikkeen siihen, mistä kehtaatkin minua epäillä.

Poissa Isetom

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
    • Livejournal
  • Pottermore: PurpleFang101
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #40 : Elokuu 07, 2010, 23:48:42 »
Nykyään uutena villityksenä ovat nämä maikkarilta tulevat soittopeli ohjelmat. En voi sietää tätä naista. (nellikö hänen nimensä on?)Hän on aivan järkyttävä. "Soita nyt, ellet nyt soita niin et voi kuule voittaa, nyt ehdit vielä soittaa, kunhan ehdit avata linjan niin voit voittaa. 2000€".
Kamalaa.Kaikkihan ne ovat samanlaisia mutta tämä nainen erityisesti.

Tällä kyseisellä Nellillähän on nyt oma Subilla pyörivä chat-ohjelmansa 'Nellin maja'. :D Pakko tunnustaa, että katselen tätä Nellin majaa aina silloin tällöin, kun on tylsää eikä edes jaksaisi liikkua olohuoneen penkiltä minnekään. Minusta Nelli on ainoa siedettävä chat-juontaja johon olen törmännyt. Hän on kuitenkin suht' järkevä, ei kikattele tai pidä katsojia tyhminä. Nyt Nelli on lomalla ja Nellin majassa on se Terhi, joka on ollut tuollaisena chat-juontajana ties miten monta vuotta. :D Hän muuttaa ääntänsä aina tyhmäksi ja kikattelee ja on ilmeisesti hieman kateellinen Nellille. Ihan oikein. :P

Chat-ohjelmista muuten, että ne on hiukkasen masentavia enkä tiedä miksi katselen niitä jo valmiiksi tylsistyneenä. On silti vain niin hauskaa lukea ihmisten kirjoittamia kommentteja, samat henkilöt lähettävät monta kommenttia ja ihan oikeasti hyppivät chat-juontajan pillin mukaan. Esim. juontaja kysyy 'Aa! Sulla on koira, ihanaa! Minkä rotunen? Olisi tosi kiva tietää!" ... ja kohta tulee vastaus. Huoh. Mutta omapa on ongelmansa, minne rahansa tuhlaavat. :D
through the warmthest cord of care
your love was sent to me

Poissa Jiwa

• Slytherclaw
  • Vuotislainen
  • Bigger on the inside.
    • Ikiliekki
« Vastaus #41 : Elokuu 08, 2010, 01:35:48 »
Awsh, melkoisen noloa sanoa, mutta joskus ala-asteella olin kotona sairaana ja tuli sitten hieman läheteltyä viestejä tuollaiseen chattiin... Eh, tuli lähetettyä hieman liian monta viestiä, vaikka kyllä tiesin että yksi viesti maksaa melkein euron... Kun pari viikkoa myöhemmin vanhempani lukivat puhelinlaskua, sain aikamoiset valitukset kun oli tullut melkein 30 euron puhelinlasku pelkästään niiden viestien takia. >'D

Muttah, chatit nykyään ovat mielestäni joko todella idioottimaisia (ne missä on juontajat), tai todella tylsiä (ne missä ei ole juontajia). Harvoin niitä jaksaa seurata viittä minuuttia pidempään, enkä nykyään voisi edes harkita sinne viestittämistä. xP
"Excuse me, I'm making perfect sense. You're just not keeping up."
- The Doctor

Poissa Kishika

• Kävelevä kaiutin
  • Vuotislainen
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #42 : Marraskuu 17, 2010, 10:20:41 »
Joskus olen katsellut, ku ei ole parempaa tekemistä. Varsinkin näille "Se oikea" - chateille saa nauraa maha kippurassa, ku on tarpeeksi väsynyt. Itse en kyllä koskaan lähetä sinne viestejä, eikä kukaan tuttunikaan.

Soittopeliohjelmien surkeille juontajille on myös kiva nauraa. "Siiis NYT on mahdollisuus voittaa tämä mieletön rahasumma täällä! Otat vains en puhelimen käteen ja soitat tuohon ruudussa näkyvään numeroon! Vielä on kaksi minuuttia aikaa! Äkkiä äkkiä! Kahdessa minuutissa voi tapahtua mitä vain!!"
I can see you