Kirjoittaja Aihe: Juha Tapio  (Luettu 3364 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Smart

• Ankeuttaja
Juha Tapio
« Vastaus #25 : Marraskuu 03, 2006, 18:52:35 »
Hahaa! Juha Tapio on ollut mun musiikinopettaja. Piti sekin tullä tänne kertomaan.

liekkikirja

• Ankeuttaja
Juha Tapio
« Vastaus #26 : Joulukuu 03, 2006, 14:27:22 »
Juha Tapio, Ylistaron oma poika. Ohikiitävää ja Kelpaat kelle vaan - biisit ovat ihania! Tulee tippa linssiin niitä kuunnellessani. Viime vuonna Juha Tapio oli laulamassa meidän koulumme kanssa joulujuhlassa. Harmi vain, ettei hän antanut nimikirjoituksia. Mutta kuitenkin, iloisena voin todeta, että Ylistaron oma poika osaa laulaa! Minulla on MP kolmosessani Ohikiitävää - biisi, ja messengerissä minulla on nimenäni Ohikiitävä. Myös Mitä silmät ei nää - biisi on ihana. En voi tajuta, kuinka näin pienestä kylästä on voinut lähteä noin hyvä laulaja maailmalle. Ehkä vastustankin muuttoa... Haluan laulajaksi, on perustleut vanhemmilleni. =)

Yhtään levyä en omista, mutta minulle riittää, että MP:ssäni on hänen biisejään. Sieltä löytyisi monta muutakin, ellei koneen tila olisi niin rajallinen! *Repii hiuksiaan* Ja koska olen niin iloinen tämän kotikuntani uudesta puolesta, julistan kotikuntani maailman parhaaksi kunnaksi!

uupi

• Ankeuttaja
Juha Tapio
« Vastaus #27 : Joulukuu 20, 2006, 20:18:50 »
Juu, on Juhis kieltämättä loistava ja koskettava artisti. Sanoitukset biiseissä on kauniita ja kolahtaa ainakin meikäläiseen ihan kybällä.
Vanha tuotanto on ehkäpä parempaa, kun JT:n musiikki on mennyt enemmän "maallisen" puolelle sanoituksiensa kanssa.. Löytyy uusimmistakin toki helmiä, kuten Ohikiitävää. :) Mutta ehkäpä paras Juha Tapion zipale mielestäni on Tuulen valtakunta-läpyskältä löytyvä Väsyneet maan. Sen lyriikat ovat aivan ihanat ja muuten kappale on tosi kaunis <3. Tuo mieleen paljon muistoja..

Poissa Tuulikeiju

• Vuotislainen
Vs: Juha Tapio
« Vastaus #28 : Toukokuu 23, 2007, 13:31:12 »
En Juha Tapiota fanita, enkä sen tyylistä musiikkia yleensä kuuntele, mutta äitini on kyllä ostanut jäpiskän uusimman levyn "Kaunis ihminen". Täytyy myöntää, että joskus iltaisin kun menen nukkumaan pihistän se äidin levysoittimesta ja kuuntelen sitä itse. Se tunne, mikä niistä biiseistä välittyy, on kyllä ihan uskomaton! En ole varmaan ennen kuullut ketään artistia, jonka biiseissä olisi niin paljon tunnetta tai ainakaan se ei välity muista levyistä niin hyvin. Vaikka en siis fani olekaan, niin hyvää musiikkia hän kyllä tekee. Kaunista ja herkkää, kuten joku jo sanoikin. Ja sanoituksia on kiva lukea ihan muuten vaan. Ihanan erilaisia ja jotenkin kauniita. Äh, ei sitä musiikkia pysty muuten kuvailemaan, kun kaunista ja herkkää.

[[off-topic: Jaa, Juha Tapioko on Ylistarosta? Mielenkiintoista. Etelä-Pohjanmaalta. Enpäs olekaan ennen tiennyt.]]
It's easier not to do things than left them undone.