Kirjoittaja Aihe: EST eli Elämän Suuria Totuuksia  (Luettu 12003 kertaa)

0 vuotislaista ja 2 Ankeuttajaa kyttää tätä aihetta.

Poissa Affu

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • pullamies
  • Tupa: Mary Sue
Vs: EST eli Elämän Suuria Totuuksia
« Vastaus #100 : Joulukuu 26, 2008, 16:50:35 »
Jos kuolet, lakkaat lopulta hengittämästä(kiitus harry potter, itsehän tämän tavallaan lausuit..)

Kukaan ei pyst koskemaan kielellään nilkkaansa[nyt ajattelette, että IHAN HELLPOA! lukekaa eteenpäin... =-> Niin että pää on vasemmalla sinun jalastasi(jos yrität nuolla vasenta nilkkaa) ja oikealla, sinun pääsi on jalan oikealla puolella.

jos aivastat silmät auki, silmäsi voivat poxahtaa tai pulpata ulos
(SIMMUT KiI!!!)

jos tahdot tappaa itsesi tuskattomasti, venytä alahuulesi pään yli niskaan, ja niele. Teorian mukaan, sinä nielet pääsi.

jos nielet kielesi, sinä kuolet

kun yrität ensikeralla laittaa ripsaria, pidä suusi kiinni. Vaikeaa, eikös?(itsehän en siis meikkaa, jätkät hei! en oo frude! mutta äidin ajatuksesta tämä lähti)

tässä-on-joku-hauska-letkautus-EST-

=)
Skäbädäm.
  Vuotiskoomalainen, epämääräisesti ölisee.
Ananas.

Poissa Minevra

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Avril- ja Potter- fani
« Vastaus #101 : Tammikuu 05, 2009, 14:31:22 »
kun yrität ensikeralla laittaa ripsaria, pidä suusi kiinni. Vaikeaa, eikös?(itsehän en siis meikkaa, jätkät hei! en oo frude! mutta äidin ajatuksesta tämä lähti)

Tässäpä on sellainen tyttö joka ei ymmärrä miksi kaikki pitävät suutaan auki kun laittaa ripsaria. Minä pidän aina kiinni. Ihan helppoa.
"Voi Harry", Hermione sanoi väsyneesti, "Koko juttu on pelkkää potaskaa. "

Kuoleman varjelukset, sivu 453

Poissa Ouva

• Toinen Niistä Kahdesta
  • Vuotislainen
  • Tiedostamaton vuotaa tietoiseen.
    • "Matkapäiväkirja"
« Vastaus #102 : Tammikuu 06, 2009, 21:12:02 »
Jos joku syyttää sinua elitistiksi, aina on helpompaa todela olla elitisti, kuin yrittää todistaa, että väittäjä olisi väärässä (ihmiset pitävät itsepintaisesti kiinni mielipiteistään/väitteistään).
Kuka tahansa siihen pystyvä saa vapaasti vaihtaa titteliäni, vaikka siinä olisi jo jokin nimike, kunnes toisin ilmoitan. / Kaurat ja Ryynit

Poissa Flyrashaz

• sub rosa
  • Vuotislainen
  • Northern Light
    • Livejournal
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #103 : Tammikuu 19, 2009, 18:24:08 »
Murphyn lait toimivat silloin kun ei pitäisi, eivätkä toimi silloin kuin pitäisi.
PJ:tyksestä opittua... ja täyttä totta :P

Jos menet meseen/irkkiin/muuhun semmoiseen odottamaan jotakuta tyyppiä siihen aikaan, kun tämä sanoi tulevansa tiettynä päivänä tiettyyn aikaan, hän ei tule sinne, vaan olette seuraavan kerran yhtä aikaa mesessä/irkissä/muussa semmoisessa silloin, kun kummankaan ei pitänyt olla koneella.
Näinpä, näinpä...kokemuksen kautta. Tai sitten olette samaan aikaan mesessä tai muussa silloin, kun sitä ei ole sovittu. Tästedes en ikinä sovi mitään nettitapaamisia, eivät ole koskaan toteutuneet :D

Kello kymmentä vaille yhdeksän on viittä vaille viittä vaille yhdeksän.
Ei tullut yhtään sekoiltua ajan kanssa uskonnontunnilla :D Ihan oikein katsoin kellon ja sanoin pokkana "Soon viittä vaille viittä vaille - viittä vaille." Aina siis joku kymmentä vaille on viittä vaille viittä vaille. Kiva :>
Lainaus käyttäjältä: Affu
kun yrität ensikeralla laittaa ripsaria, pidä suusi kiinni. Vaikeaa, eikös?
Enpä ole kokeillut, mutta kavereillani on suu yleensä lähes kiinni tai kiinni, ei ainakaan ammota auki :D

Omassa jonossa on aina joku hituri.
 Ainakin yleensä aina, eli aina. aina joku jää jutustelemaan myyjän kanssa, tai myyjä sählii jotain tai joutuu vaihtamaan jotai ja mur kun ei itse pääse liikkeelle.

Aina ei ole aina.
Yleensä (ainakin nuoriso :D) sanoo, että "aina mä joudun tekeen tuon" tms, vaikkei joutuisikaan kuin pari kertaa. Aina vaan on joku korostava partikkeli tai joku, joka on aina vale x) Eikä aikuisten ainakaan ole aina, vaan joskus. Eli siis aina.

-Flyra
"Oh, the bad guy of the game, me, you're not serious, I'm... umm... fortuneteller!"

Poissa Jentsuma

• puhelias hölöttävä ärsyttävä pölö
  • Vuotislainen
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #104 : Tammikuu 19, 2009, 18:55:08 »

Minä ainakin laitan aina ripsaria suu kiinni. Entinen paras ystäväni kyllä piti suutaan auki, häneltä ei luonnistunut tuo suun kiinni pitäminen :D

Jos menet meseen/irkkiin/muuhun semmoiseen odottamaan jotakuta tyyppiä siihen aikaan, kun tämä sanoi tulevansa tiettynä päivänä tiettyyn aikaan, hän ei tule sinne, vaan olette seuraavan kerran yhtä aikaa mesessä/irkissä/muussa semmoisessa silloin, kun kummankaan ei pitänyt olla koneella.
Näinpä, näinpä...kokemuksen kautta. Tai sitten olette samaan aikaan mesessä tai muussa silloin, kun sitä ei ole sovittu. Tästedes en ikinä sovi mitään nettitapaamisia, eivät ole koskaan toteutuneet :D

Hehhehhee ihan totta on kyllä, kokemuksia minullakin! :D

Is this the real life, is this just fantasy ?

Poissa Thyone

• Tylypahkan oikea ottelija
  • Vuotislainen
  • Pottermore: RainWolf2
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #105 : Toukokuu 23, 2009, 23:57:59 »
Valitse elämä kuin matto tai matto kuin elämä.
practice random acts of kindness

Poissa Töme

• jäätynyt nolla sateessa
  • Vuotislainen
  • They're all out without you, havin' fun.
  • Pottermore: CharmBlade23297
« Vastaus #106 : Toukokuu 24, 2009, 17:11:55 »
Huhaa,
nyt voin alkaa viljelemään noita teidän laittamianne aina puhuessani ja siten loistaa ja olla sivistynyt ;p

Mutmut,
 näitä minun piti miettiä hetki ennenkuin tuli mieleen:

Jos pudotat voileivän, niin se putoaa voipuoli alaspäin.
(Sarjassamme fysiikan lakeja)

Jos sidot voileivän kissan selkään voipuoli ylöspäin, ja pudotat kissan, niin rikot fysiikan lakeja
(Kuinka rikkoa fysiikan lakeja?)
Jos pudotat voileivän tippuminen riippuu siitä, kuinka korkealta pudotat sen tai kuinka iso leipä on.
How can you "just be yourself" when you don`t know who you are?
Stop saying "I know how you feel"
How could anyone know how another feels?

Poissa Leila

• Peruna
  • Vuotislainen
  • "Itserakkaus on paras rakkaus"
« Vastaus #107 : Lokakuu 06, 2009, 22:39:45 »
Oi, nämä on ihanan hyviä... Kun vain muistaisi nämä vielä huomenna.

Siihen liittyen:Vaikka kuinka päättäisit muistaa jonkun asian, et varmasti muista sitä enää kuaa. Et, vaikka kirjoittaisit sen ylös.

Minulla oli näitä EST:ia vaikka kuinka paljon, mutta unohdin ne kaikki kun luin tätä topicia...

muutama nyt tässä on..

Ei koskaan saa sanoa ei koskaan.¨
jes, totta on.

Ei oo yhtään niin nälkä kun välillä syö
Juu NRJltä tulee jonkun subwayn mainos, vissiin..

Lainaus
Kun olet myöhässä bussi on ajoissa, mutta kun olet ajoissa niin bussi on myöhässä-

Tähän sen verran, että joo, yleensä on näin, mutta kerran kävi niin, että bussin piti lähteä klo 15.10. Olimme paikalla noin klo 15.14, ja pelkäsimme bussin jo menneen, kun se minuutin päästä tulikin paikalle.:)
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 06, 2009, 22:53:43 kirjoittanut Leila »
Tahdonvoimaa!

Poissa pokep

• Merirosvona taistelen sun mukana
  • Fletkumato
« Vastaus #108 : Lokakuu 06, 2009, 23:38:18 »
Siihen liittyen:Vaikka kuinka päättäisit muistaa jonkun asian, et varmasti muista sitä enää kuaa. Et, vaikka kirjoittaisit sen ylös.

Tämä on suuri vale! Aina kun päätän muistaa jonkun asian, mutten kirjoita sitä ylös, unohdan sen. Mutta jos haluan muistaa jotain, esimerkiksi jonkun tv-ohjelman, ja pistän vaikka kännykkään muistutuksen, muistan sen ilman että kännykkä ehtii muistuttaa minua! Eli summarum; muistan asiat paremmin jos kirjoitan ne johonkin ylös. En kyllä tiedä miksi teidän on tarpeellista tietää tämä. :--D

Jos pudotat voileivän tippuminen riippuu siitä, kuinka korkealta pudotat sen tai kuinka iso leipä on.

Mutta ei saa unohtaa sitä kissaa, johon leipä on sidottu! Kissa tippuu aina (okei, ei aina. Mutta kukaan ei ole niin tyhmä että huumaisi ja nukuttaisi ja muuten vain häiritsisi alas laskeutuvaa kissaa.) jaloilleen, vaikka tiputtaisit sen kuudensadan metrin korkeudesta. (Tosin silloin se kuolisi. :-( Jalat edellä!) Kas näin saamme aikaan ikiliikkujan!
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 06, 2009, 23:42:22 kirjoittanut pokep »
Hän elää nukkekodissa joka palaa
Pottafanitaidettani,
sekä originaalitöitäni

Poissa Hattrick

• Vuotislainen
« Vastaus #109 : Lokakuu 07, 2009, 02:39:43 »

Elämän suuria totuuksia :)

Poissa Presto

• Mozartin kummipoika
  • Vuotislainen
  • ilovepasta.org
  • Pottermore: GhostDragon1391
« Vastaus #110 : Lokakuu 08, 2009, 20:43:37 »
Ääretön on suurempi kuin loputon.

Tottakai! Äärettömällä ei ole ääriä, kun taas loputon ilmaisee vain joitain loputtomia esim. tavaroita. :P Tavaroillahan on ääret. Se voi myös ilmaista vaikka numeroita. Miettikää nyt: 1, 2, 3, 4, 5, 6... ne ovat kuitenkin äärellisiä juttuja, nuo merkit siis, mutta avaruudella ei taas ole ääriä mihinkään suuntaan, joten eikö ole ilmeistä, että ääretön on suurempi kuin loputon? ;)

Sinä, joka tätä luet, olet lukutaitoinen.

:P

Jos harjoittelet liikaa ennen esitystä, niin esityksessä sattuu kämmäys. Varmasti.

Tästä on kokemuksia pianoesityksissä...
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                        Stalkkaan sinua.

Poissa Accused

• Vuotislainen
« Vastaus #111 : Lokakuu 12, 2009, 16:24:52 »
Erään tuttavani erittäin tosi lausahdus:

Minulla on ollut monen kanssa juttua, mutta heillä ei minun.
We need to come back down and face what we\'ve become

palleroinen

• Ankeuttaja
« Vastaus #112 : Lokakuu 18, 2009, 16:11:15 »
Hauskoja.
Mulla on ainaki yksi:
Jos keksit jotain todella hauskaa, naurat sille ystäviesi kanssa, et voi muistaa sitä jos se ei liity mihinkään oleeliseen.

Ja..
Vietä aikaa ystäväsi kanssa, ajattele joku hieno juttu, ja juuri kun olet sanomassa sen, se ei tule sanottua.
Nim. kokemusta on liiankin kanssa.

Nii ja..
.. Jos sinulla on ilmapallo, tikkukaramelli tai teddykarhu, et voi olla koskaan surullinen.
//muoksia nallepuhfilosofiasta:)
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 18, 2009, 18:28:42 kirjoittanut palleroinen »

Poissa Taru

• Kesäkettu
  • Sanomaton
  • *
  • ID 12 (Sessun vaimo)
  • Pottermore: BronzePhoenix3707
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #113 : Lokakuu 18, 2009, 16:38:20 »
Maailmassa on lukemattomia kirjoja.
Ilmamerirosvot tottelevat aina äitiään.
<AdamGibbon> (( Mun sydän hakkaa hirveän lujaa. ))
<CainGibbon> (( iik, iik, jännää jännää. o: ))

eishi

• Ankeuttaja
« Vastaus #114 : Lokakuu 28, 2009, 14:48:17 »
Kun ei ole aikaa tehdä mitään, haluaa tehdä jotain muuta. Kun on aikaa tehdä jotain muuta, ei halua tehdä mitään.

Totesin tämän tuossa juuri äsken. Hyvä minä! Opiskelu sujuu hyvin, kun tässä samalla surffaa netissä.

Maailmassa on lukemattomia kirjoja.
Että tämä mainoslause jostakin syystä nyppii minua. Se on aivan liian naurettava kirjakaupan mainokseksi, luulisin. Tottahan se silti on.

Poissa Sieppeli

• Käppyrällä viihtyvä
  • Vuotislainen
  • Tuhisija
  • Pottermore: ThornSky164
« Vastaus #115 : Lokakuu 28, 2009, 15:00:36 »
En tiedä mitä täällä on jo, mutta nämä ovat vain valitettavia totuuksia:

Kuolemakohtauksissa sataa aina Oletteko huomanneet? Tämä pitää paikkansa ainakin Narutossa (:

"Joulu on vain kerran vuodessa, mutta isänpäivä on joka syksy!" Ah, The Joulukalenterin järkeilyä.

Kun ei ole enää nälkä, mahtuu silti jälkiruokaa. Olen elävä esimerkki tästä. Joskus saattaa tulla kauhea ähky, mutta silti mahtuu jälkiruokaa 8> Aina mahtuu, aina mahtuu.
Even you can be happy once in a while. It won't kill you, but'yer face might crack if you smile, so be careful.

Vieläkö juonituttaa? Juonittelupelit Facebookissa

Poissa Presto

• Mozartin kummipoika
  • Vuotislainen
  • ilovepasta.org
  • Pottermore: GhostDragon1391
« Vastaus #116 : Lokakuu 28, 2009, 15:30:34 »
Jos et varaudu, jotain sattuu varmasti. Jos varaudut, mitään ei satu.
Jos unohdan laastarit kotiin ja menen päivän reissulle, satutan polveni ja laastari pitäisi saada. Jos muistan laastarit, en tarvitse niitä.

Tämä on liian totta, minulla on tästä ihania kokemuksia. Toinen (ja yleinen) esimerkki tästä on sateenvarjo-esimerkki: jos et ota sateenvarjoa mukaan, taivas kerääntyy täyteen sadepilviä ja takuulla alkaa sataa, ja jos otat sen mukaan, niin taivas selkeneekin yllättäen ja ei ala sataa. Todettu monta kertaa. :/
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                        Stalkkaan sinua.

Poissa AIV-rehu

• Lupus Tigris
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Apulannan kasvattama
  • Pottermore: FeatherProphecy121
« Vastaus #117 : Heinäkuu 13, 2010, 22:57:21 »
Tässä muutama suuri totuus, jotka olen huomannut työskennellessäni kahvilassa.

-Juuri silloin kun on jonoa tilataan erikoiskahvi tms. enemmän aikaa vievä tuote.
-Jos olet vasta aloittanut työt sinulta kysytään jotain kummallista heti, kun olet hetken yksin.
-Edelleen jos olet uusi, sinulle neuvotaan jotkin asiat vähintään kahdella tavalla.
-Toisen tavan neuvoja kysyy miksi teet noin, kun toimit ensimmäisen neuvoja ohjeiden mukaisesti.
-Asiakkaat eivät pidä uudistuksista. Oli kyse mistä hyvänsä uudistuksesta, joku valittaa siitä.
-Sinun oletetaan muistavan ulkoa jokaisen asiakkaan ulkonäkö, mahdollinen vakio ostos ja muut erikoisuudet. Vaikka olisit nähnyt ko. asiakkaan kerran tai et kertaakaan aiemmin.
-Asiakkaat tulevat sykleinä. Yhdessä hetkessä on hiljaista. Sitten tulee ruuhka ja jono. Seuraavaksi taas kuoleman hiljaista.
-He myös lähtevät samaan aikaan niin, että kerralla tulee iso tiskikasa.
-Ja ehkä tärkein. Hymyilemällä asiakkaalle saat apeammankin asiakkaan hymyilemään takaisin. Toimii 90 % tapauksista. Hymy luo hymyjä

Onko hiljaista? Tässä vielä pari vinkkiä, joilla yleensä tulee ainakin muutama asiakas.

Jos paikalla on useampi työntekijä -ihanteena tässä tilanteessa kaksi- kehota työkaveriasi menemään tauolle/viemään roskat. Pian hänen poistumisen jälkeen tulee ruuhka.
Eikö auttanut?
Seuraavaksi, yritä tehdä jotain. Ota vaikka rätti käteen ja mene pyyhkimään pöytiä tai kävele keittiöön tiskaamaan. Eiköhän joku ilmesty juuri, kun olet aloittamassa.
Draco dormiens numquam titillandus.
Jos jokin voi mennä pieleen, se menee pieleen.
Psykiatrisia toimia, jotka oman kokemuksen kautta täysin aukee -Apulanta

Poissa EJR

• Varjelusten toinen puoli
  • Vuotislainen
  • I just want things to make sense
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #118 : Heinäkuu 13, 2010, 23:16:09 »
Jos miehellä on monta naista, hän on 'cool'. Jos naisella on monta miestä, hän on h*ora.

En nyt koko topicia jaksa lukea, jos joku tähän olisi jo sanonut, että tähän on ihan 'teoreettinen' selitys:

Katsos, jos on avain, joka käy kaikkiin lukkoihin, onhan se hienoa? Mutta sitten, jos on lukko, johon käy kaikki avaimet, niin mitä hienoa siinä olisi??

//Siis en tarkoita, että se olisi oikeutettua!
Mutta siis, mainitsin tälläisen (Kuulin joskus joltain...) Mutta siis en tarkoita, että se olisi oikeutettua! *poistuu syyllisen oloisena paikalta*
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 14, 2010, 00:24:55 kirjoittanut EJR »
MS Hirmun kapteeni!

Poissa Valeriana

• Enimmäkseen harmiton
  • Reservi
  • *
« Vastaus #119 : Heinäkuu 14, 2010, 00:35:04 »
Parempia (= vähemmän kaksinaismoralistisia) aikoja odotellessa.

Minulla taitaa olla tuohon liittyen jopa yksi uusi totuus. Olin joskus ihmetellyt, että miten on mahdollista, että miehillä on kyselytutkimuksissa keskimäärin 50 % enemmän seksikumppaneita kuin naisilla. Ensin ajattelin, että ehkä miespuolisia biseksuaaleja on jotenkin enemmän kuin luullaan, mutta se oikea selitys on seuraava: Kun kysytään seksikumppanien määrää, miehet yleensä liioittelevat 30% kun taas naiset vähättelevät 30 %.
If God does not understand, then he is not God, and we have nothing to fear.

Poissa Liberty

• Vuotislainen
    • http://liberty.vuodatus.net
« Vastaus #120 : Heinäkuu 14, 2010, 12:54:43 »
Jos unohdan laastarit kotiin ja menen päivän reissulle, satutan polveni ja laastari pitäisi saada. Jos muistan laastarit, en tarvitse niitä.

Tämä on liian totta, minulla on tästä ihania kokemuksia. Toinen (ja yleinen) esimerkki tästä on sateenvarjo-esimerkki: jos et ota sateenvarjoa mukaan, taivas kerääntyy täyteen sadepilviä ja takuulla alkaa sataa, ja jos otat sen mukaan, niin taivas selkeneekin yllättäen ja ei ala sataa. Todettu monta kertaa. :/

Älkää myöskään ikinä jättäkö sadevaatteita kotiin festareille lähtiessä! Silloin sataa varmasti ja rankasti...
You are everything I want 'cause you are everything I'm not.

Poissa Mysteeri

• Matkakuumeinen
  • Vuotislainen
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #121 : Heinäkuu 14, 2010, 18:35:25 »
Jos päivä on täynnä ohjelmaa, sitä tarjotaan koko ajan lisää.
Inhottavaa, mutta minulle käy aina näin. Esimerkiksi viime juhannuksena minun olisi pitänyt revetä kolmeen paikkaan sen lisäksi, että minulla oli jo suunnitelmia. Viime vuoden juhannuksena kukaan ei ottanut mitään yhteyttä kun keskityin pyörittelemään peukaloita.

Samaten huomiseksi minua pyydettiin teatteriin, vaikka olen lähdössä aamulla Skotlantiin. Kalenterissani on viikkoja pelkkää tyhjää ja siellä täällä on aivan täysiä päiviä, joille pitäisi vieläkin mahduttaa jotain. Miksi menot eivät voi jakautua tasaisesti? Aina käy niin, että säntäilen koko päivän töistä pankkiin ja postin ja vakuutusyhtiön kautta ruokakauppaan ennen sulkemisaikaa ja siinä välissä joku haluaisi nähdä. Mutta jos koko päivän ainoa ohjelma on Aamulehden hakeminen, kukaan ei takuulla kaipaa.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 14, 2010, 18:41:25 kirjoittanut Mysteeri »
Murehtiminen on kuin keinutuoli. Vauhtia on, eteenpäin ei pääse.

Poissa Bad Girl

• Rebel Yell
  • Vuotislainen
  • Guilty 'til I'm proven innocent
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
« Vastaus #122 : Heinäkuu 14, 2010, 18:43:17 »
Täytyy sanoa että olen monista tässä topicissa mainituista asioista täysin samaa mieltä :DD

Älkää myöskään ikinä jättäkö sadevaatteita kotiin festareille lähtiessä! Silloin sataa varmasti ja rankasti...

Niin totta.. ja jos olet johonkin lähtiessä varautunut siihen että voi olla kylmä ja raahannut kamalan määrän vaatteita mukaan, niin helle on taatusti pahimmillaan. Jos ajattelet että on kuitenkin lämmin etkä varustaudu mitenkään niin on varmasti kylmä. Testattu moneen kertaan ja toimii. Sama kuin että jos raahaat lomamatkalle kamalan määrän tavaraa ja vaihtovaatteita mukaan kuljet koko viikon samoissa vetimissä mutta jos otat vain vähän tavaraa niin iskee vähintäänkin sellainen "tahdon nyt käyttää ehdottomasti juuri SITÄ paitaa, en tätä, vain ja ainoastaan SE kelpaa mutta se ei ole mukana!"

Oletteko muuten huomanneet että jos suunnittelette jotakin asiaa kamalan tarkasti (vaikka jotakin tärkeää päivää tms), jokin menee taatusti pieleen :''DD
He kuuntelivat hevimetallia, se syövytti heidän aivonsa ja spraymaalattuaan koulujen seinät heidät kärrättiin mielisairaalaan !

Vuoden Luihuinen, kiitoksia äänestäjille <2 || Epäaktiivinen säännöllisen epäsäännöllisesti

Poissa EJR

• Varjelusten toinen puoli
  • Vuotislainen
  • I just want things to make sense
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #123 : Heinäkuu 14, 2010, 18:45:04 »
Täytyy sanoa että olen monista tässä topicissa mainituista asioista täysin samaa mieltä :DD

Niin totta.. ja jos olet johonkin lähtiessä varautunut siihen että voi olla kylmä ja raahannut kamalan määrän vaatteita mukaan, niin helle on taatusti pahimmillaan. Jos ajattelet että on kuitenkin lämmin etkä varustaudu mitenkään niin on varmasti kylmä. Testattu moneen kertaan ja toimii.

Oletteko muuten huomanneet että jos suunnittelette jotakin asiaa kamalan tarkasti (vaikka jotakin tärkeää päivää tms), jokin menee taatusti pieleen :''DD

Koittakaapa joskus kaverin kanssa : Toinen ottaa sateenvarjon/laastarin/yms, toinen ei.

Kumman 'kohtalo' on varmempi : D
MS Hirmun kapteeni!

Hidarico

• Ankeuttaja
« Vastaus #124 : Lokakuu 20, 2010, 08:03:22 »
Suunnitteluista tuli mieleen eräs asia.

Usein leikeissä, kun ollaan kolmen-viiden ikämailla ja alkaa olla enemmän niitä päivittäisiä kavereita elämässä, aika menee suunnitteluihin.
Teillä on noin tunti aikaa leikkiä hiekkalaatikolla ja suurin osa siitä kuluu kun rakennatte autoteitä, taloja, tunneleita etc. ja sitten siihen aikaa menee vielä tyyliin ''minä asun täällä... minä pystyn tekemään sitä ja tätä!'' Emmekä me aina edes huomaa kun aika hurahtaa ja leikkimiselle jää tunnista viisi minuuttia. Sitä ei tajuta melkeinpä koskaan ja jäämme vain peukalo keskellä kämmentä-ilmeellä töllöttämään rakentelun ja valmistelun tulosta.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 21, 2010, 14:14:01 kirjoittanut Betaé »