Kirjoittaja Aihe: Shakira  (Luettu 11117 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Felicie

• Ankeuttaja
Shakira
« Vastaus #50 : Kesäkuu 12, 2006, 12:38:32 »
Shakiran Laundry Service oli ostoslistallani joskus kolmannella ja sain lainattua kyseisen levyn siskoltani. Se hautautui muutamaksi vuodeksi ja kaivoin sen taas esiin. Ja täytyy sanoa, että Shakira osaa laulaa. Nytkin kuuntelen CD-tä. Muutaman vuoden hiljaiselon jälkeen tuli La tortura, se oli ihan hyvä biisi sitten tuli Don't bother, joka oli ihan mukaansa tempaiseva biisi, mutta tämä Hips don't lie on nostanut Shakiran taas yhdeksi lempilaulajakseni jahänen uusimman levynsä ostoslistani kärkipaikoille.

Musiikki on rytmikästä ja mukaansa tempaisevaa. Parhaimpia biisejä on Poem to a Horse, The One, Hips don't lie, Underneath Your Clothes ja Whenever, Wherever näin muutamia mainitakseni.

siru

• Ankeuttaja
Vs: Shakira
« Vastaus #51 : Tammikuu 21, 2007, 11:11:02 »
Shakira ei tee musiikkia sen takia et sais rahaaa!

SHAKIRA ON TULOSSA MAALISKUUSSA SUOMEEN KEIKALLE!

onko kukaan menossa???
Minä olen!

siru

• Ankeuttaja
Re: Shakira
« Vastaus #52 : Helmikuu 18, 2007, 20:07:03 »
Shakiral on mun mielest tosi hyvä ääni.Mul on Shakiralta 4 levyä. Nimittäin Laundry service, Oral Fixation vol 2, Fijacion Oral vol 1 ja Grandes Exitos. Ja sitte mulla on se Live & off the record- DVD. Siinä DVDllä Shakira laulaa siinä konsertissa AC/DCn Back In Blackin..... Kuulostaa tosi kivalta. Tykkään!

Tykkään melkee kaikista Shakiran kappaleest  esim. La Tortura,Rules,Whenever Wherever, Fool, Underneath Your Clothes, Hips Don't Lie, Suerte, Ciega Sordomuda. Ite en oo ikinä nähny Shakiraa livenä mut eiköhän se kuulosta paremmalt ku levyl.
Se ei yritä olla samanlainen ku Britney Spears eli kamalan kuuluisa ja hyvännäköinen(Siis tää oli mun mielepide=).Ja ei se mun mielest määi ku lammas.Mun mielest sen musiikki on aina ollu aika hyvää! Mut ei se oo pahast vaikka vähä lanteet keikkuu ku se tekee kumminkii sitä mitä useat artistit eivät tee eli kirjoittaa itse laulujansa.Ja en tiiä pystyisinkö itse tohon edellä mainittuu.Hän osaa myös hyvin tanssia samalla kun laulaa=)
Ihanaaa musiikkia <3

Poissa Nimue

• broccoli
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • I’m collapsing in stellar clouds of gas.
  • Tupa: Mary Sue
Re: Shakira
« Vastaus #53 : Helmikuu 20, 2007, 16:45:33 »
Jees, Shakira on hyvä laulaja.
Vanhemmat biisit ovat ihania varsinkin Whenever Wherever(?) ja Objection(Tango) ovat eeerittäin hyviä.La tortura on sekin ihan hyvä, tosin musiikkivideo ei ollut ihan minun mieleeni:D

Hips Don't Lie toi ihanasti mieleen kesän, jolloin se soi paljon.Tuli mieleen kaikki ihanat kesämuistot.Lisäksi biisi on ihana keinuva.Ihailen myös hänen tanssitaitoaan, kuten lauluaan.
Mutta sitten nämä uusimmat.Ei oikein iske.Siis se hidas joka soi radiossa nyt, ja se Don't Bother olivat mielestäni aika kamalia, ja haluaisin aina tukkia korvani kun ne tulevat..:I
Paljonkos muuten maksavat liput sinne Shakiran konserttiin?Taitaa olla vähän liian myöhäsitä kysellä, mutta kuitenkin...:)
"You being all mysterious with your - cheekbones and turning your collar up so you look cool."

siru

• Ankeuttaja
« Vastaus #54 : Helmikuu 28, 2007, 11:29:39 »
Ne liput maksaa kappaleelta 69 euroa...

Phoebe

• Ankeuttaja
« Vastaus #55 : Heinäkuu 01, 2007, 14:57:40 »
Mulla on Shakiran Laundry Service-levy, ja tykkään siitä tosi paljon. Aloin taas tässä vähän aikaa sitten kuuntelemaan sitä pitkästä aikaa, ja tykästyin siihen taas. :)
Oral Fixationin haluaisin myös. Pitäisi käydä ostamassa se tässä jossain vaiheessa.

Laundry Service on kyllä täynnä hyviä kappaleita. Suosikkejani ovat Te Dejo Madrid, Eyes like your, Poem to a horse, Fool, Ready for the good times...

Tykkään tosi paljon myös Don't botherista. :)

maarjuli

• Ankeuttaja
« Vastaus #56 : Heinäkuu 07, 2007, 23:19:08 »
mulla on melkein kaikki shakira levyt:)) Tietenkään kaikkia levyjä ei ole saatavilla täällä suomessa, mutta ne jotka nyt on. näin shakiran nyt maaliskuussa ja oli aivan mahtava keikka:)) unohtamaton päivä=) Käykö monikin täällä shakiramediassa? tai niillä suomenkielisillä?
« Viimeksi muokattu: Elokuu 04, 2007, 23:14:23 kirjoittanut maarjuli »

siru

• Ankeuttaja
« Vastaus #57 : Lokakuu 21, 2007, 11:12:53 »
Mulla on kaikki Shakiran levyt ja hän on lempparilaulaja ollut todella pitkään....
Maaliskuinen Suomen keikka oli AIVAN MAHTAVA!!!!!!!

Shakira innoitti minutkin alkamaan lukea espanjaa vapaa-ajalla...
Olisi mahtavaa osata tanssia kuin Shakira...

Paras levyistä on ehk Donde Estan Los Ladrones...... tai en mä tiiiä :)
Kaikki on niiin mahtavia mutta toi espanjankielinen laulu on kyllä niin ihanaa!

Vampyyrityttö

• Ankeuttaja
« Vastaus #58 : Lokakuu 26, 2007, 19:26:43 »
Shakira osaa laulaa ja tekee mahtavaa ja letkeää musiikkia! Oi osaisimpa tanssia noin! Minä en hänen keikalle päässyt täältä tuppukylästä, mutta you tubessa kuuntelen. Hyvää musiikkia! Täytyy myöntää. ;) Heti kun Shakira alkaa laulaa niin alkaa heilua penkillä tai missä nyt onkaan. Mä en vaan pysy paikallaan vaikka kuinka yrittäisin! ;)