Kirjoittaja Aihe: "Kummallisuudet"  (Luettu 32933 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa mimmu

• Vuotislainen
"Kummallisuudet"
« : Marraskuu 20, 2002, 16:37:53 »
Mulla on ylitaipuvat (ei kuitenkaan ihan hirmusti mutta liikaa ne kuitenkin taipuu) nivelet. Eli nyynärpää taipuu enemmän kuin suoraksi ja polvet samanlain ja sormetkin. Ja sitten oon ilman harjotteluakin aika notkee.
(notkein meidän luokalla)

Ja sitten lukiessani jotain ääneen, muutelen sanajärjestystä ja luen juttuja erinlain ku ne on kirjotettu, jos ne kuulostaa musta jonku takia tyhmiltä. Ja teen tämän ihan automaattisesti enkä huomaa sitä ite.
Meidän perheessä muutki tekee näin.

Onko kellään muulla näitä "kummallisuuksi"?
Everything in this room is eatable. Even I'm eatable.
But that is called cannibalism, my dear children, and is in fact frowned upon in most societies.

Amnada

• Ankeuttaja
"Kummallisuudet"
« Vastaus #1 : Marraskuu 20, 2002, 17:05:00 »
:D   hiih. Minä herätän suurta kauhistusta kielelläni, joka on ylipitkä.  Voin koskettaa sillä nenänpäätäni tai leuankärkeäni. Voin kaivaa vaikka nenääni kielelläni...  (mutta älkää nyt ajatelko mun tekevän niin!)  
Niin. Olen selvästi sukua lehmille.
ai juu... lisäksi mun kieli kapenee kärkeä kohti.  ^_^

Drace

• Ankeuttaja
spooky..
« Vastaus #2 : Marraskuu 20, 2002, 18:19:13 »
Lainaus käyttäjältä: "jackie"

Automatkoilla, kun menee ohi kylttejä/katulamppuja/muuta sellaista, painan varpaani voimakkaasti alas.

Noin minäkin huomaan tekeväni!  Se vain tulee aina jossain vaiheessa matkaa..

Eh. Minun sormieni nivelet ovat niin löysät, että esim. pikkusormellani saan 'taaksepäin' 90 asteen kulman. Se on aika pelottavaa..
Voin yrittää skannata sen.

Muoks: Tälläiset sain sitten skannattua. Ei mitän parasta laatua, kun
skanneri on niin hullusti, että jouduin kääntämään itseni ja sitten tuli kone vastaan ja pala pala. Että kkäntykää jotenkin hienosti, että saatte katsottua oikein päin :)

*katsoi juuri itse* Toinen kuva on parempi, koska olen kääntänyt sormen oikein..

http://www22.brinkster.com/kabaree/sormi1.jpg
http://www22.brinkster.com/kabaree/sormi2.jpg

Dragon

• Ankeuttaja
"Kummallisuudet"
« Vastaus #3 : Marraskuu 20, 2002, 19:52:28 »
Omituisuuksia? Jos paras kaverini olisit täällä nyt, hän keksisi vaikka mitä
Ainakin nilkkani naksuvat...paljon. Niin paljon, etten itse enää edes huomaa sitä.
Kieleni tulee araksi liiasta tomaatista, ketsupista, karkista ja kiivistä.
Saan itselleni pusukala-ilmeen, jonka opettelin joskus nelosella.
Ja mitäs vielä... Pureskelen huuliani aivan kammottavalla tavalla. Se ei ole kivaa.
Siinä nyt oli jotain. Ette luultavasti haluaisi tietää enempää... ;)

Muoks
Ai niin. ;) Saan kylmiä väreitä pumpulista. *mulkaisee toisia* Ja siinä ei ole mitään hauskaa. Sama päätee huopiin.

Envu

• Ankeuttaja
"Kummallisuudet"
« Vastaus #4 : Marraskuu 20, 2002, 20:15:02 »
Amnada, kuulostat ihan minun kaveriltani. Saatko kielesi portaille?
Hän saa. Se näyttää ihan hassulta - vähän pelottavalta.

Kaikki meidän luokalla saa kielen rullalle. Kaikki paitsi minä.
Epistä.

Minä nypin hiuksiani tuolta päältä. Se on kiva tutkailla niiden tyven väriä ja vertailla sitä sitten.. Onneksi tuo tapa on menossa pos.
Sitten minä juon suoraan maitopurkin tai mehupurkin suusta. Se on jostain vain jäänyt.

Ja sitten minä tuhahtelen liikaa ja heilun kun puhun jotakin. Puhuessani myös huidon käsilläni selventääkseni hurjaa vauhtia kulkevaa puhettani

Poissa Tracey

• Vuotislainen
    • http://www.eskapismi.net/maarit
"Kummallisuudet"
« Vastaus #5 : Marraskuu 20, 2002, 20:24:16 »
Lainaus käyttäjältä: "Thaliagua Megiliel"
Minä nauran ihan tavallisille sanoille.

:shock:
Mulla oli lukiossa yksi kaveri, jonka kanssa ainoa seurustelumme oli aina kummallisten ja ei edes niin kummallisten sanojen miettiminen ja niille vedet silmissa nauraminen. Me saatettiin istua kaksikin tuntia ja nauraa sanoille torso, toitottaa, pillipiipari jne. joskus niita taisi olla listattunakin muutama sata. Se lista vain on luultavimmin hukattu. Olisin muuten lahettanyt sen sulle.

Sparkle

• Ankeuttaja
"Kummallisuudet"
« Vastaus #6 : Marraskuu 20, 2002, 20:24:30 »
Jooh. Niveleni ja sormeni naksuvat, heiluttelen korviani ja kulmakarvojani vaivatta... varpaiden naksuttelu on erittäin äänekästä, kuulemma. Ja se on loistava yleisen paniikin herätyskeino: "Mikätoiäänion? Mistä se tulee?!"

Ja kauhua on herättänyt myös naamani (kiitos) joka vääntyy uskomattoman monenlaiseen ilveeseen.

Ihmiskehon ihmeitä.

Miss M

• Ankeuttaja
"Kummallisuudet"
« Vastaus #7 : Marraskuu 20, 2002, 20:38:44 »
Minulla on löysät nivelet. Ranteet taipuu melkein miten vaan. Sormet menee ensimmäisen (rystysiä lähinnä olevan) nivelen kohdalta n. 45 asteen kulmaan ulospäin.  Osaan myös taivuttaan sormistani pelkkää toista niveltä. Lisäksi sormet taipuvat kämmenselkää kohti yli 90 asteen kulmaan. Ja naksuttelen sormiani. Koko ajan.

Lady Asensio

• Ankeuttaja
"Kummallisuudet"
« Vastaus #8 : Marraskuu 21, 2002, 12:01:40 »
Mulla on yksi silmäripsi, joka on täysin vaalea (muut ovat tummia) ja se kasvaa niin pitkäksi että sitä on pakko leikata saksilla, ettei se lerpata tuulessa ulkona. Eli se ripsi on joku mutantti kun se ei meinaa lähteä ja se on ollu yli vuoden.

Fleur

• Ankeuttaja
"Kummallisuudet"
« Vastaus #9 : Marraskuu 21, 2002, 12:10:02 »
Kuivaan käteni aina samalla tavalla:ensin oikea käsi huolimattomati ja sitten vasemman käden sormenvälit. Joskus, esim. hanskat kädessä, myös venyttelen käsiäni sormet harallaan. En tiedä mistä tapa on tullut, mutta koulun vessassa sitä vähän oudoksutaan  :lol:

Satsuki

• Ankeuttaja
I'm a freak of nature indeed...
« Vastaus #10 : Marraskuu 21, 2002, 12:10:08 »
Sormeni ovat vinot. Tai siis, miten sen nyt selittäisi.
esim. pikkusormeni on ihan normaali siihen keskiniveleen asti, mutta siitä eteenpäin vääntyy alaspäin, niin että sivusta katsottuna se muistuttaa liukumäkeä. Toisen keskisormeni sormenpää (sen ylemmän nivelkohdan jälkeinen osa) taas kohoaa ylöspäin. Sitä ei saa taivutettua suoraksi. Ja kun laitan käteni kämmenen pöytää vasten, osa sormista kääntyy vinoon eikä pysy suorassa linjassa. Hyvin oudon näköistä.  :wink:
Sormeni ovat sukuvika. Äidillä ja äidinisällä on samanlaiset. (Kiitti vaan geeneistä.  :))

Ponzo

• Ankeuttaja
"Kummallisuudet"
« Vastaus #11 : Marraskuu 21, 2002, 14:53:44 »
Mulla rutisee melkein kaikki nivelet. Esim. niskasta kuulluu älytön rusahus kun sitä tavuttaa. Kaikki luulee että mulla meni niskat sijoiltaan. :shock:
Toinen on mun sormet. Varsinkin pikkurilli, kun mä taivutan sen niin ylin nivel menee tosi löysäksi. Se on ihan kun kumia. Kaikilla on hirvee ihmo räplätä sitä.
Kolmas on mun kynnet. Ne on hirveen pehmeet ja ne taipuu hauskasti pöytää vasten. Kun mä olen uimassa ne taipuu myös taakse päin!!
Sitten mä osaan tehdä hauskoja ilmeitä ja tehdä ääni tehosteita esim. Star Warsin kiiturista.

jackie

• Ankeuttaja
"Kummallisuudet"
« Vastaus #12 : Marraskuu 21, 2002, 15:43:50 »
Lainaus käyttäjältä: "Tracey"
... ja niille vedet silmissa nauraminen.

Minä nauroin varmaan neljä tuntia yhteensä sanalle töllö. *kikattaa*

Muistan, kun kaverini oli meillä yötä. Sitten me yritimme keksiä bändillemme nimeä.
Hän ehdotti nimeä E-bees, ja minä sanoin: "Ei mitään e-kärpäsiä", tiesin kyllä, että bee ei ole kärpänen...
Ja sitten me nauroimme kaksi tuntia yöllä sille. Ja myöskin monille muillekin jutuille..

Usein ihmiset kummaksuvat meidän huumorintajuamme. En ymmärrä. :P

Miranda

• Ankeuttaja
"Kummallisuudet"
« Vastaus #13 : Marraskuu 21, 2002, 17:12:10 »
Minulla on hyvin hämmästyttävän outo tapa.
Automatkoilla, kun menee ohi kylttejä/katulamppuja/muuta sellaista, painan varpaani voimakkaasti alas.
Siis painan lattiaa varpaillani.
Aina, kun joku lamppu tulee vastaan, painan jalkaani.
Hyvin kummallista. Se on tullut minulle tavaksi joskus pienenä.
Olen hyvin outo. o_o

Minä teen tuon saman jutun toisinpäin, eli nostan jalkojani muutaman sentin maasta. Olen tehnyt niin varmaan kahdeksan vuotta, eli siitä lähtien kun jalkani ovat ylettäneet auton "lattiaan"

Liz Jordan

• Ankeuttaja
riks raks ja poks
« Vastaus #14 : Marraskuu 21, 2002, 18:46:01 »
Miun niska ja hartiat naksuvat. Tai no rusahtelevat ennemminkin.
Eikä se ole sellaista kun muissa nivelissä, että kun pari kertaa pyöräyttää, niin enää ei naksu. Joka kerta kun pyöräytän päätäni niin kuuluu vaan riksraks. Ja joka kerta kun pyöräytän olkapäitäni, kuuluu kruntskrunts.
Varsinkin tuosta olkapäiden pyörityksestä tulee sellainen ääni, jonka muutenkin kuulevat. Ja sitten kauhistellaan. Äitinikin juoksi karkuun kiljuen kun käskin sen kuunnella. *g*
Ja tämän vuoksi minun myös on kokoajan pyöriteltävä tuota päätäni ja hartioitani, mikä tekee varmaankin minusta myös joksenkin pöljännäköisen.
Tämä on oikeasti aivan järkyttävä ja häiritsevä vaiva.

Ja siitäkin muuten joku joskus aina huomauttaa, kun jonkun toisen puhuessa minä liikutan suutani. (Mitä pahaa siinä muka on. *möh*)

Poissa Lapinkulta

• muodonmuutosten magister
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Tupa: Mary Sue
"Kummallisuudet"
« Vastaus #15 : Marraskuu 21, 2002, 19:07:00 »
No...Minun käsivarret naksuu koko ajan...Jos nostan niitä vähänkään niin *naks naks*.
Ja jos joskus kosken jotain oikealla kädellä, niin sitä on ihan pakko koskettaa myös vasemalla kädellä. Reilu peli?
Pelkään myös jalkapalloa ihan suunnattomasti, eli maalissa on ihan surkea. Siis todella Surkea. Jos pallo lähtee tulemaan minua kohti niin juoksen kauhusta toiselle puolelle kenttää...Hyvä etten kilju. Olen siis äärimmäisen suosittu jalkapallo otteluissa. *Viaton hymy*
Minulla on myös ns. löysät nilkat ja ranteet. Tälläkin hetkellä kummissakin ranteissa rasitusvammat.
Tanssin aina kun kuulen musiikkia...aina...Mutten välttämättä kovin näkyvästi esim. tunneilla.
Niinhän se on, että jokaista maailmassa joku toinen voi pitää omituisena<br />-Rölli-

Aisling Marjoram

• Ankeuttaja
Duppiduu...
« Vastaus #16 : Marraskuu 21, 2002, 19:09:27 »
Minulla ruksahtaa polvet todella ilkeästi, kun kyykistyn. Samoin varpaat. Ihmisten järkyttäminen on todella hauskaa x)

Sitten lisäksi minulla on sellainen pakkomielle, että, jos juon vaikkapa vettä, käyn täyttämässä lasin välittömästi, kun vettä on jäljellä enää puolet. Tulen takaisin paikalleni, juon taas lisää vettä, käyn täyttämässä, tulen takaisin paikalleni, juon taas lisää vettä, käyn täyttämässä, nousen ylös ja kaadan puolet vedestä lavuaariin. Se on omituista, mutta en vain pääse tavastani eroon.

Sitten minä rävellän koko ajan rannekoruani, jos minulla sellainen/sellaisia on päällä. Laitan korun takaisin ranteeseeni, mutta sitten taas alitajuntaisesti alan taas räveltämään korulla. Jos minulla ei ole rannekorua, niin sormukset tai kaulakorut ovat seuraava uhri.

Newilya

• Ankeuttaja
"Kummallisuudet"
« Vastaus #17 : Marraskuu 21, 2002, 19:13:07 »
Se nakertelu. Minulla on oikeasti tullut addikti siihen.
Jos en saa mitään pureksittavaa, kovaa sellaista, niin alan puremaan
poskeani. Viimeksi poskeni oli ihan verillä ja kipeä, kun olin huomaamattani
jäystänyt sitä monta tuntia.
Yleensä syön kaikkia puu-esineitä, esim. lyijäreitä, puukyniä,
jäätelötikkuja..jne.
Myös stereoitteni kaukosäädin on mennyt pahaan kuntoon, samoin
kännykkä ja avaimet. :p

Sormet. Sormeni taipuvat aika hyvin joka suuntaan, täysin. :p
Osaan myös liikuttaa jännettäni käsivarressa, ja sitten
osaan "nostaa" verisuoneni iholle, ja se näyttää aika karmivalta.

Outojen otusten kerho, täälläpäin!! *virn*

Amon Karnak

• Ankeuttaja
Too many freaks.
« Vastaus #18 : Marraskuu 21, 2002, 20:22:20 »
Hmm...

No, minulla on mahdottoman elastiset posket, siis olen ihan kuminaama, olen saanut kavereilta jopa lempinimen "kuminaama". *repii poskiaan*

Mä pelkään että sitten kun/jos olen seniili pappa mun posket roikkuu niin alhaalla että kompasleten niihin.

Njoo, sitten löytyy vielä mahdottoman suuri nenä joka näyttää hassulta jossain valokuvissa.

Ja sitten mulla on tuo sarvi, ihmeellinen kuhmu päässä, ollut jo monta vuotta.

Olen friikki.

midnight star

• Ankeuttaja
"Kummallisuudet"
« Vastaus #19 : Marraskuu 21, 2002, 22:06:57 »
No mä saan pumpulista kauheet kylmänväreet...ihan tärisen.

Sitte mulla on luonnonkiharat hiukset tai ne on sillain niinku laineilla tai jotenkin. Ja ainakun olen pessyt hiukset ja hiukset alkavat kuivua latvat taipuvat ulospäin. inhottavaa!

Poissa Voyageuse

• Vuotislainen
"Kummallisuudet"
« Vastaus #20 : Marraskuu 22, 2002, 12:05:12 »
Minä osaan kurnuttaa kuin sammakko. Osaan katsoa kieroon niin, että toinen silmä katsoo eteen ja toinen sivulle. Osaan myös liikutella silmämunia niin, että toinen pysyy paikoillaan, ja toinen heiluu edestakaisin. Osaan myös nostaa kulmakarvoja erikseen.

Pienenpänä minulla oli tapana irvistää aina, kun menin sähkölangan alitse.

Saatan saada naurukohtauksia omituisissa paikoissa.
Calm, calm, calm

Sleeping Sun

• Ankeuttaja
"Kummallisuudet"
« Vastaus #21 : Marraskuu 22, 2002, 17:21:59 »
Mun sormen nivelet on tosi löysät. Saan taivutettua pikku-ja etusormen 90 asteen kulmaan. Ja kun nostan peukalon ylös se on itestään 90 asteen kulmassa. :roll:
Ei tuu muita nyt mieleen..muokkailen jos tulee.

emuemuli

• Ankeuttaja
"Kummallisuudet"
« Vastaus #22 : Marraskuu 22, 2002, 18:27:47 »
Minä naksun. Aina kun kävelen, kuuluu kamala "naks naks" jaloistani ja kun liikuttelen käsiäni, niin johan tuttu naksutus kuuluu korvissa. Se on ajoittain raivostuttavaa.

Sitten, minä en pysty katsomaan ketään silmiin ilman että toinen kulmakarvani alkaa väpättämään. Kavereideni mielestä tuo on aivan älyttömän hauskan (/tyhmän) näköistä ja siksi he tulevat usein tuijottamaan minua ihan huvikseen. Sama juttu, jos katson jotakin kohtaa tarpeeksi kauan ilman, että siirrän katsettani ollenkaan. Ja tuo tapahtuu myös silloin, kun olen tehnyt jotain väärin, enkä viitsi myöntää sitä. Minulla on siis valheenpaljastin mukanani. x)

Huomaan joskus myös liikuttavani nenääni aivan huomaamatta. Eikä sekään näytä kamalan "järkevältä". ;D

Vilja

• Ankeuttaja
"Kummallisuudet"
« Vastaus #23 : Marraskuu 22, 2002, 21:22:44 »
Naksuvat niskat.
Mikä voi olla sen ärsyttävämpää kuin niskat nakksuvat päätä käännellessään. Ja kukaan muu ei ilmeisesti kuule sitä ääntä.
 Jos katson johonkin tjt alkaa silmieni lähellä liikkumaan semmoinen jännä juttu. Se kyllä tuntuu aika hauskalta, mutta peilissä ei näy mitään.
 Valkoiset täplät kynsissä. Ollut ihan aina. Kivahan se on, kun muilla ystävillä on semmoiset kokonaan yhden väriset kynnet niin minä omistankin semmoiset täplikkäät. Siksi usein kynsilakkaa.

Ja sitten ihoni on todella vaalea, koko luokan vaalein. Men rusketu helposti, tosin viime kesänä rusketuin sen verran että uimapuvun jäljet näkyy.
Ei tosiaankaan ollut mukavaa katsoa kun kesäloman jälkeen kaikilla on ruskea iho ja minä kunnon kalpeanaama. Hih.
Ja jos laitan jalan toisen jalan päälle tietyllä tavalla ja alan liikuttelemaan nitä silleen, niin kuuluu myös kivoi ääniä. Aika hauskaa.

Aaah. Jos radosta soi joku Discon hyvä biisi minä hoilaan vieressä. En tee sitä omasta tahdostani.

Buckbeak

• Ankeuttaja
"Kummallisuudet"
« Vastaus #24 : Marraskuu 22, 2002, 21:34:14 »
Mun hartiat rutisee ihan hirveästi. Rutina lakoi pienenä rapinana muuta vuosi sitten, mutta nykyään mä saan pienellä liikkeellä aikaan ruoskahtelevia ääniä. Johtuu kai kireistä hartialihaksista.

Toinen fyysinen kummallisuus on leuka, jota pystyn liikkuttelemaan sivuttain, mutta se ei kannata, koska se koskee.

Mua usein pidetään kummallisena, koska mä kiinnitän huomiota joihinkin asioihin aivan erilailla huomiota kuin muut ja saatan mainita näistä asioista. Mä muistan ihmisten vaatteita, joita ne on pitäneet tiettyinä päivinä kauan sitten ja  mietin ääneen sellasia asoita, kuten mitenköhän meidän ihmisten kädet olis erilaisia, jos me käytettäis niitä kävelemiseen. Koulussa mulle huomautellaan tästä, mutta kotona äiti ja isä vaan innostuu tälläsistä mietiskelyistä.