Kirjoittaja Aihe: Näyttelijät  (Luettu 9754 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Meleth

• Viimeinen vihollinen
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Remember that the last laugh is on you.
  • Pottermore: RiverLight18790
  • Tupa: Rohkelikko
Vs: Näyttelijät
« Vastaus #50 : Tammikuu 05, 2011, 01:20:29 »
En ole vielä tänne tullut listamaan omia lempinäyttelijöitä.

David Caruso

David Carusoon törmäsin silloin kuin täällä alkoi CSI Miami. Hänen hahmonsa Horatio Caine hurmasi minut heti ensimmäisen jakson jälkeen ja sitten tykkästyin itse Davidiin. David on karismaattinen näyttelijä ja hänellä on taito saada katsoja kiinnostumaan hahmostaan. Olen nähnyt Davidin elokuvia mutta olen todennut että herra Caruso voisi pysytellä ihan telkkarissa kuin valkokankaalla. Hänen elokuvat ovat katsottavia mutta niissä ei ole sitä särmää kuin mitä hän tekee televiossa.

Viggo Mortensen

Viggo, tuo jumalainen Aragorn.
Ihastuin häneen kun rupesin TSH elokuvia katsomaan. Viggo näytteli todella hyvin Aragornia ja sai sen elämää sellaisena kuin itse olin kuvitellut Aragornin olevan. Viggo on mielenkiintoinen näyttelijä ja osaa hän hyvin laulaakin. Olen nähnyt aika monta Vigon muita elokuvia ja jokainen hahmo on erinlainen, mikä on minusta hyvä. Itse pidän kovasti elokuvasta 28 päivää.
Viggossa on särmää ja on hän aika komia myös varsinkin Aragornina..

Alan Rickman

Alan Rickman oli ensimmäinen näyttelijä, josta koskaan olen pitänyt. Hänen karismansa ja se upea ääni. Tarvitseeko muuta sanoa enään hänestä. Pidän hänen elokuvista vaikken ole montaan nähnyt. Kalkaroksen rooliin valittiin paras mies ja hän osaa tehdä Kalkaroksesta juuri sellaisen kuin kirjoissakin. Pottereiden lisäksi olen pitänyt kovasti hän suoritusta Järki ja Tunteet elokuvassa. Eversti Brandon on ehdoton lempihahmoni lisäksi hän oli loistava Die Heart elokuvassa vaikken siitä lopusta niin tykännyt.

Ewan McGregor

Meinasin unohtaa ihanan Ewanin.
Ewan on mahtava näyttelijä ja tekee erittäin hyviä elokuvia.
Näin hänet ensimmäisen kerran StarWars I mutten oikein pitänyt silloin vielä hänestä mutta kun kakkososa tuli olin aika myyty. Hän loisti Obi-Wanina. Siitä sitten olen katsellut hänen elokuviaan. Pidän Star Wars elokuvien lisäksi Vähät rakkaudesta elokuvista, mikä minusta hauska romanttinenhömppä elokuva. Ewan on hauska ja loistava myös Moulin Rouge oli aivan ihana elokuva ja Ewanin ääntä voisi kuunnella hamaan kuolemaan saakka. Hän vetää puoleensa kuin mangeetti. Lisäksi pidin kovasti hänen telkkariohjelmasta Tien päällä Ewan McGregor, se oli hyvä ja mielenkiintoinen.

Muita näyttelijöitä, jotka ovat hyviä ja pidän heistä : Mark Harmon, David Boreanaz, David Wenham, Jake Gyllenhaal, Hugh Jackman, T. J. Thyne, Lee Tergesen,Christopher Meloni &    Pauley Perrette

Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

Poissa Nonpareil

• Aikamatkustaja
  • Vuotislainen
  • Pottermore: PixieMoonstone195
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #51 : Tammikuu 27, 2011, 17:37:00 »
Kari Ketonen

Loistava näyttelijä, joka on oikeasti joutunut taistelemaan menestyksestään. Venyy roolista toiseen hyvin uskottavasti, ja on hyvä improvisoimaan. Hänen äänensä sopii moneen rooliin, ja vielä senkin lisäksi, että hän on aivan järjettömän hyvännäköinen, hän psykoterapeutti ja mustan vyön judoka. Ehdoton suosikkini.

Brad Pitt

Brad nyt vaan sattuu olemaan todella hyvä näyttelijä. Ei muuta.
Esim.

12 Monkeys

Fight Club

Inglorious Basterds

Jennifer Aniston

Kaunis näyttelijätär, joka osaa näytellä erilaisia rooleja hyvin, vaikka saattaakin vieläkin majailla hieman Rachel Green-leiman alla. Ainakin omasta mielestäni.

Pidän kovasti myös Jake Gyllenhaalista,Johnny Deppistä, Aku Hirviniemestä, Krista Kososesta ja Catherine Tatesta. Unohtamatta Christopher Ecclestonia. Ja monia muita. Hirveän pitkä lista.
"He is like fire, burning through time, as old as forever, but fast in his prime."

Poissa Heikku

• Pegasuksen siivellä salamatkustajana
  • Vuotislainen
  • half mad
« Vastaus #52 : Tammikuu 27, 2011, 19:48:45 »
Ehdoton suosikkinäyttelijäni on kukapas muu kuin Johnny Depp. Niinkuin moni muukin jo sanoi, erittäin lahjakas, taitava, hauska ja ihastuttava näyttelijä, erittäin rohkeilla ja hyvillä roolivalinnoillaan. Parhaimmillaan Johnny on ehkä elokuvissa Pirates of the Carribbean 1-3. Itse pidin myös erityisesti hullun hatuntekijän roolista elokuvassa Liisa ihmemmaassa.
  Pottereita katsottuani suossikkeihini nousivat Alan Rickman ja Helena Bonham Carter. Aiemmin kirjoittaneet ovat jo perustelleet nämä niin hyvin, että tyydyn yhtymään heidän sanoihinsa.
  Ja tietenkään en halua unohtaa Lord Of The Rings elokuvien tähtiä Orlando Bloomia ja Viggo Mortensenia. Viggo oli juuri sellainen Aragorn kuin pitikin, vaikka joissain kohti Kuninkaan paluuta menikin ehkä vähän yli-yrittämiseksi. Ja Orlando oli tietysti ihana Legolas. En nyt saa mieleeni Gandalffin näyttelijän nimeä, mutta häneltäkin oikein onnistunut suoritus.
  Ja vaikkeivat suomalaiset näyttelijät painikkaan samassa sarjassa Hollywood-tähtien kanssa maininnan arvoisia näyttelijöitä täältä koti suomesta ovat Aku Hirviniemi ja Krista Kosonen. Mollemmat erittäin taitavia näyttelijöitä.
Mitä järkeä on elää, jos ei ryhdy kaikkeen? Mitä järkeä on ryhtyä mihinkään, jos ei tee siinä parastaan?

Poissa Ihmeolio

• Massuupukki
  • Vuotislainen
  • It really wasn't me...
« Vastaus #53 : Helmikuu 17, 2011, 23:41:06 »
Niitä on ihan liikaa mutta jospa sitten sanoisin joitakin. En tosiaan voi mainita kaikkia ja perustella, siihen menisi iäisyys... :'D

Sylvester Stallone

Katsoin ihan vasta kolme ensimmäistä Ramboa viikonlopun aikana. Ihastuin niihin täysin, niissä oli jotenkin hyvä juoni ja pidin Stallonesta kovasti. Nykyäänhän Stallone on 64-vuotias eli melko iäkäs, mutta Rambon kuvauksissa hän oli nuori, komea, lihaksikas... Heh, en kyttää näyttelijöitä mutta kaippa tuo nyt jotenkin on fakta. Stallone on vaan jotenkin... Cool, viilee. Aina semmonen jännä ilme, puhuu matalalla äänellä ja Ramboissa ainakin hän puhuu melko vähän. Ehkä se kuuluu rooliin, siinähän hän on John Rambo, ei Sylvester Stallone. Olen katsonut myös uudemman elokuvan, jossa Stallone on jo aika vanha, ja pidin siitä paaaljon. Nimittäin The Expendables.

Ben Stiller

Näyttelee muunmuassa elokuvissa Yö museossa 1 ja 2. Pääosassa. Kakosta en ole edes katsonut ja ykönen on vain ihan jees (minun mielestäni), mutta on olemassa suorastaan loistava elokuva nimeltään Tropic Thunder. Suorastaan loistava toimintakomedia! Ben Stiller on itse käsikirjoittanut, tuottanut ja ohjannut elokuvan. Ja näyttelee pääosassa. Stiller osaa näytellä hyvin ja hauskasti, pidän hänen ilmeistään. Tropic Thunder on mahtava elokuva, en tiennytkään, että Stillerin pääkopassa pyörii noinkin loistavia ajatuksia. Ja tässä kyseisessä elokuvassa on myös Jack Black ja Tom Cruise!

Jack Black

Olen katsonut vain kolme elokuvaa joissa on Jack Black, mutta pidin kaikista niistä. Olen siis katsonut nämä: Kohtalon plektra, Hal ja iso rakkaus, Tropic Thunder. Kaikissa Jack Black on aivan yhtä hauska, ilmeet, eleet, käyttäytyminen... Kerrassaan loistava näyttelijä. Haluaisin nähdä enemmän leffoja joissa tämä on mukana, ja varmasti aion katsoakin! Teen nyt lyhyitä selostuksia näistä koska ensinnäkin olen väsynyt eikä inspaa ja toiseksikin haluan kirjoittaa vielä parista näyttelijästä. Mutta jos kaipaatte naurua, sanon vain kaksi sanaa: Jack Black.

Johnny Depp

Hauska, hurmaava, ihastuttava, huvittava, ilmeikäs, lahjakas... Johnny Depp. Oikeastaan en muista nähneeni häntä muissa elokuvissa kuin Pirates Of The Caribbeanissa, mutta hällä väliä. Rakastan Pirates Of The Caribbeania ehkä juuri siksi että Johnny on siinä tekemässä siitä erinomaisen hauskan, mainion juonen lisäksi. Johnnyn ilmeet ja eleet ovat loistavia, hän saa minut aina nauramaan kun katson Piratesia. Hän osaa roolinsa hyvin, en voisi kuvitellakaan ketään muuta Jack Sparrowin rooliin. Se rooli on hauska ja hieman härski, kuin nakutettu Johnnylle.

Alan Rickman

Kyllä, myös Alan Rickman. Minulle tuttu ainostaan Harry Pottereista ja Dogmasta. Itse Pottereista en liiemmin pidä elokuvina, mutta Rickman osaa hommansa. Kalkaroksen rooli on kuin tehty häntä varten, hän osaa olla juuri niin viileä ja kylmä kuin pitääkin. Hän puhuu niin matalalla äänellä, suorastaan pelottavan kuulosta.. Hrr... Dogmaa en edes kunnolla enää muista, mutta hyvinpä hän hoiti roolinsa siinäkin. Kun aloin katsoa Dogmaa, minulla ei ollut mitään hajua että mikäs leffa tää nyt oikein on. Joten en tiennyt että Rickman näytteli siinä. Kun hän sitten humpsahti leffaan mukaan, olin riemuissani. "Jess!! Tässä on Alan Rickman!!"

Jim Carrey

Arvoisa kuminaama. Ilmeet ovat todellakin hauskoja, niille jaksaa naureskella. Minulle tää on tuttu elokuvasta Bruce - taivaanlahja. Lahjakas näyttelijä, tykkään. Mutta nytpä ei ole aikaa selostaa...

Olisin halunnut selostaa vielä esim näistäkin: Arnold Schwarzenegger, Jackie Chan, Helena Bonham Carter... Ja monia, monia muita. Mutta nyt taitaa olla aika lopetella tämä höpötys. Heipodei~
Cadillac.

Poissa Jäätelö

• Vuotislainen
« Vastaus #54 : Kesäkuu 30, 2011, 00:10:28 »
 Pidän monista, mutta ainaki Maggie Smith. Hän on tehnyt loistavan uran elämässään ja hänellä todella on todella hyvät näyttelijänlahjat. Sopii rooliin kuin rooliin.
Sitten Meryl Streep on kanssa ehdoton suosikki. Hänellä on kanssa todella hyvät näyttelijänlahjat. 
Johnny Depp kuuluu kanssa suosikkeihini sekä Tom Cruise =)  Ralph Fiennes on myös ehdoton suosikki. Olen katsonut enemmänkin hänen leffojaan, kuin Voldemortin rooli, ja hän on todella hyvä näyttelijä =)  Voldemortin roolin hän kyllä osasi näytellä niin hyvin, että tuskimpa kukaan olisi osannut paremmin.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 15, 2011, 08:11:47 kirjoittanut Jäätelö »
"Only I can live forever"

Poissa pende

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
« Vastaus #55 : Lokakuu 01, 2011, 10:10:15 »
niin no hyviä suoalaisia näyttelijöitä on Aku Hirviniemi, Jussi Vatanen, Ville Myllyrinne, Kari Ketonen ja totta kai kummeli miehet on hyvii. ulkomaalaisten nimii en muistaniin hyvin mutta se jokerin näyttelijä siitä batmanista oli hyvä ja se liisa ihmemaassa elokuvan näyttelijä on hyvä siis se hatuntekijän näyttelijä

Poissa aivokas

• Vuotislainen
    • Toisesta maailmasta
  • Pottermore: SunRain28775
« Vastaus #56 : Lokakuu 01, 2011, 11:25:34 »
Hämmästyttävää, en ole vielä kirjoittanut tänne. Asia korjataan mitä pikimmiten (:heti)

Viggo Mortensen
Näytteli Aragornin roolin TSH-trilogiassa aivan uskomattoman hyvin. Eikä tietenkään haittaa yhtään, että hän on aikas *köh* jumalattoman hyvännäköinen *köh* Rispektiä.

Kate Winslet ja Leonadro DiCaprio
Taisinkin jossain jo kirjoittaa, että Kate Winslet+Leonardo DiCaprio=toimii ? Noh, niinhän se kyllä tekee. Titanic ja Revolutionary Road ovat syöpyneet aivojeni perukoille ikuisiksi ajoiksi, sillä molemmissa nämä kaksi näyttelijää ovat tehneet täydellistä työtä. Kate on vahva naisnäyttelijä, tykkään kovasti. Leonardossa taas on sitä jotain. Ja okei, onhan hänkin ihan katsottavan näköinen...

Evanna Lynch
ihan-höpsö-Luna! Ihminen, joka pystyy näytellä tuollaisen roolin uskottavasti... on huippunäyttelijä. Kaiken lisäksi hänellä on omia vakaamuksiaan ja mielipiteitään (mm. kasvissyöjä) joten. :)

Pakkoeditointi:

Myös Krista Kosonen teki minuun suuren vaikutuksen nähtyäni Suden vuosi -nimisen pätkän.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 07, 2011, 11:04:20 kirjoittanut aivokas »
Take one step closer to the borderline
Where night and day unite
This mortal coil I've gone and left behind
On holy soil

Poissa Neithan

• Vuotislainen
« Vastaus #57 : Joulukuu 12, 2011, 21:56:59 »
Pidän näyttelijöistä, jotka ovat muuntautumiskykyisiä ja pystyvät antamaan itsestään täysin uuden ilmeen jokaiseen leffaan. Tämänlainen näyttelijä on esimerkiksi Johnny Depp. Vastakohtana hänelle pitäisi esimerkiksi Adam Sandleria. En pidä hänen kaltaistensa henkilöiden leffoista sen takia, että ne ovat poikkeuksetta kevyitä eivätkä oikeastaan juurikaan eroa juoniltaan. Ja kun näkee vaikka juuri Adam Sandlerin kasvot ajattelee, että "jaahas, taas hänen leffansa."

Poissa Ana

• Vuotislainen
« Vastaus #58 : Heinäkuu 02, 2015, 16:14:22 »
Esim. leffa jota tähdittää (taas) vaikkapa Bruce Willis, Angelina Jolie, Tom Cruise, Johnny Depp ei kiinnosta enää ollenkaan. Ketkä sitten ovat kiinnostavia? Vaikkapa Sam Rockwell, David Tennant, Sean Bean, Matthew McConaughey, John Cusack, James Purefoy, Heath Ledger, Edward Norton, Colin Farrell, Jeremy Davies.
Kiinnostavien naisnäyttelijöiden lista on paljon lyhyempi mutta haluan sitä vielä joskus täydentää: Jessica Biel, Tia Carrere, Michelle Rodriguez, Marsha Thomason...
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 26, 2016, 14:36:07 kirjoittanut Ana »
Don't blink. Blink and you're dead.

Poissa Pipe

• Luihusten oma kasvatti
  • Vuotislainen
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #59 : Elokuu 26, 2015, 14:20:29 »
Siis mitä herranjumala, miksi? täälä ei ole mainittu Britannian ehdottomasti PARASTA näyttelijää? Tästä en edes keskustele (jos joku uskaltaa väitää vastaan ni hmm.... en vastaa seurauksista ;D)

Colin Morgan
ja mistähän sitä aloittais? ;D Noh... alotetaan vaikka siitä murteesta, hmm. Onko se nyt sitten skotlannin aksentti vai pohjois-irlannin aksentti, molempia pojan suusta olen kuullut ja siis *sulaa lätäköksi* ja siis Colin on sieltä Pohjois-Irkuista kotosin ja puhuu täydellistä skotlannin/irlannin enkkua. :) Ja sitten mennäänkö vaikka ulkonäköön, mähän olen heikkona mustatukkaisiin poikiin, ja on se jännä juttu et mun mielestä "hörökorvaiset" pojat on monesti tooodella söpöjä/komeita (ja siis ei tee Colinin kohdalla poikkeusta). Ja sitten siihen tärkeimpään, eli taitoon näytellä!

Siis Colin Morgan, nimi ei soittanut hälytyskelloja(?), juu en itsekään pojasta ennen Merlin sarjaa ole kuullut. Mutta ja siinä pääosa (ja nimikkorooli siis) Muita Merliniksi siis en osaa enää kuvitella! No ne jotka tietää Merlin sarjan toivottavasti tietää mistä mä puhun. Siis se äänenkäyttö on aivan tajuttoman taidokasta, harvemmat näyttelijät osaa luoda äänensä näytellessään kohtaukseen sopivaksi (siis eläytyä myös äänentasolla), Colin taitaa sen. Ilmeet/eleet aivan täydellisiä ja se tunne niiden kanssa on jotain sanoinkuvailematonta. Merlin on sarjassa siis nuori poika, Arthurin palvelija ja on siis pääasiassa noin Arthurin ikäinen mutta, siis kaikki tietää et Merlin on velho ja on käyttänyt vanhenemisloitsua (80's spell) tarpeentullen, jolloin poika vanhentuu nimenmukaisesti noin 80-vuotiaaks vanhukseksi. Joo siis maskeeraajat sarjassa on jotain jolle voin antaa myös palvovia kiitos sanoja, mutta oikeasti, kuinka moni osaa uskottavasti näytellä vanhaa ihmistä? :O Colinilla oikeasti en oo ees välttämättä heti tajunnut et oikeesti se ite näytteli ko osassakin (vaikka tavallaan mä kokoajan alitajuntaisesti sen oon käsittäny, kun katsoo silmiä ja kuulee äänen), mut juu siis sanattomaksi vetää.

Juu mä vakuutuin jo aika loistavasti ton pojan taidosta näytellä kun tosiaan katsoin Merliniä, mutta sitten tuli vastaan Parked- jumissa elokuva. (näin sivumennen sanottuna olen aika ****** kateellinen Milka Ahlrothille, kun se on Colinin kanssa saanu näytellä....) Ja siinä Colinilla oli roolihahmona Cathal, poika joka oli eksyny liian nuorena vähän väärille teille, ja joutunut surkean lapsuutensa takia kadulle ja eksynyt samalla huumemaailmaan. Siis jo koko tarina loistavasti luotu ja vielä loistavammin kundi siitä selviytynyt. Siis luoja mikä eläytyminen. :O

Ja ihan uusimpana tuttavuutena tuli vastaan Island elokuva. Ja Colinin Callum hahmo, ah, siis juu hei hei katsokaa elokuva ja tajutkaa jälleen se jätkän roolisuoritus, kun vaan sanat ei riitä kuvaamaan kuinka täydellistä se taito on. Siis ah rooli, kuin rooli ni Colin kyllä haltsaa sen, mä vain ihmettelen et miksi tuo poika ei pääse sellasiin muihin suuriin rooleihin kuin Merlin, tolla taidolla olis jo aika! (PS: miten mä aina eksyn katsomaan elokuvia jossa on twc.tä tai sibligcestiä? :'D Tää on jo oikeasti joku taito? xD)

Leonardo Di Caprio

Juu olen katsonut muksuna Romeon + Julian ja Titanicin, mut oikeasti Gilbert Grape avasi totaalisesti mun silmät ton kundin näyttelytaidosta. Joo onhan se nyt Titanicissa ja Romeossa ja Juliassakin ihan hyvä, mut melkein olisin uskaltanu pistää omalla kohdallani siihen "hyvännäköinen = hyvä näyttelijä" kastiin, mut tuon jälkeen lensi kyllä näihin oikeasti loistavat näyttelijät kastiin. Siis Arnie, ihana poika! Ja siis Leo veti Arnien roolin uskottavasti! Mä olen aika tarkka näissä rooleissa miten ihmiset näitä haltsaa, se voi mennä ihan päin peetä tai sit se voi olla sellainen no suoriutunut roolista tai sellanen :O ilmiö ja tuo nyt oli ehkä lähelle sitä viimeistä. Sen olis huono näyttelijä voinu kyl vetää ihan överiksi, mut Leo suoriutu täydellisesti tästä! :)

(R.I.P) Heath Ledger

Hmm noh Brokeback Mountain ja Casanovan nähtyäni mä olen palvonut Heath Ledgerin taitoa näytellä ja palvon sitä yhä edelleen, mut joo parhaat viedään ensin.

(R.I.P) Paul Walker

'If I die because speed kills me, don't cry, because I was smiling" :(                                                                                                       
  - Paul Walker

Tämä lause alkoi kiertämään heti kun tieto siitä onnettomuudesta ja pojan kuolemasta tuli, todenperäisyyttä en ole itse ainakaan löytänyt, mutta jos on, niin haistatan kohtalolle ja elämän ironialle pitkät!!!
Paul Walker menee myös listaan "parhaat viedään ensin". Siis aloitetaan vaikka siitä että kun mä kuulin tästä kuolemasta olin sillai et mikä Fast and Furious(??), Paul Walker(?), kuka?? Sitten kun näin kuvan ni tasan tuntui että lattia hävisi alta. SIIS SHE'S ALL THATIN DEAN? :OOO Siinä vaiheessa ihan oikesti olin sillai, et WTF?? :O Esiteininä tuo oli mun lempielokuva, osasin tuon leffan varmaan repliikilteen ulkoa jossakin vaiheessa (vieläkin osaan sen lopun).... Sitten mä löysin noi Fast and Furious -leffat ja ah rakastuin, se on just sellanen hyvä toimintasarja! En oo kaikkia nähnyt (siis osia) mut jossakin vaiheessa haluaisin ne vielä kaikki katsoa ;D.

No jatkaisinko joskus myöhemmin lisää (siis niitähän riittää joita jaksaisi kehua maasta taivaaseen). ;D
♥Yritän vain hymyillä, vaikka olen jo kuollut sisältä♥
♥♥Polseres vermelles - Polseres amunt!!♥♥

Poissa Ana

• Vuotislainen
« Vastaus #60 : Elokuu 26, 2015, 17:26:34 »
Oon tismalleen samaa mieltä Colin Morganin näyttelijäntaidoista! (Meinasin mainita hänet oman viestini kohdalla) Merlin-sarjassa hän on mahtava mutta katsoin joskus televisiosta sen Parked-elokuvan. Siinä hän eläytyi täydellisesti rooliinsa.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 12, 2016, 09:38:09 kirjoittanut Ana »
Don't blink. Blink and you're dead.