Kirjoittaja Aihe: Frendit  (Luettu 14065 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Manteli

• Ankeuttaja
Frendit
« Vastaus #50 : Toukokuu 06, 2005, 12:19:16 »
Aloin seuraamaan Frendejä oikeastaan vasta viimeisten tuotantokausien pyöriessä televisiossa ja sain siten jokseenkin väärän käsityksen koko sarjasta, mutta kun SubTv alkoi näyttää Frendejä alusta lähtien, ihastuin siihen. Siskollani on nyt tuotantokaudet 1-4 ja kaikki on katsottu useampaan kertaan läpi...

Lempihahmoni on varmasti Chandler, joka on sopivasti sarkastinen ja hauska. Pidän myös Rossista, Monicasta ja Phoebesta (Smelly Cat on legendaarinen!). Rachelkin on OK, mutta Joey minua ottaa tietyin väliajoin päähän. Onhan se komediasarja, mutta jonkin tason uskottavuus ja raja pitäisi säilyttää ihmisen tyhmyydelle!

Ensimmäiset tuotantokaudet ovat suosikkejani, homma alkaa lässähtää jo kuudennella ja erityisesti seitsemännen tuotantokauden jälkeen. Vitsit eivät vaan naurata, varsinkin viimeisissä jaksoissa keskitytään lähinnä juonikuvioihin ja vitsit ovat pakolla väännetyn tuntuisia, kuten se Joey opettelee puhumaan ranskaa-fiasko, jota muut ovat tosin ilmeisesti pitäneet hauskana...

labello

• Ankeuttaja
Frendit
« Vastaus #51 : Toukokuu 08, 2005, 20:10:26 »
Aloin katsomaan Frendejä..öö..en muista mikä tuotantokausi se on, mutta ensimmäinen jakso minkä näin, oli se, missä Rachel oli sairaalassa ja luuli että Joey kosi, kun tämä kumartui vaan poimimaan sitä sormusta lattialta. Jäin koukkuun ja katsoin sarjaa aina kymmenennen tuotantokauden viimeiseen jaksoon asti. Viimeisen jakson jälkeen oli aika tyhjä olo, että tähänkö tämä nyt sitten loppui.

Onneksi luokkakaverini on addiktoitunut kunnolla Frendeihin ja hänen tavoitteenaan on parhaillaan ostaa kaikki Frendien tuotantokaudet DVD:nä ja lainailen niitä häneltä sitä mukaa, kun hän saa niitä ostettua, eli olen nähnyt nyt 1-7 tuotantokaudet + ne jotka olen katsonut tv:stä. ^______^v

Lempihahmoni on Chandler. Ehdottomasti. Rakastan sitä sarkastisuutta ja huumorintajua. Ei muissakaan hahmoissa valittamista, mutta Chandler on se yksi ylitse muiden.

Ja miksi pidän Frendeistä? Koska se ei ole mikään turhanpäiväinen saippuasarja jossa ratkotaan vain ja ainoastaan ihmissuhdedraamoja. Vaikka Frendeissäkin on ihmissuhdesotkuja, siihen on myös yhdistetty huumoria ja se huumori uppoaa minuun.

Muchy

• Ankeuttaja
Frendit
« Vastaus #52 : Elokuu 29, 2005, 20:12:46 »
Olen siis tuo sama henkilö kuin Lilla Muchy (tein jostain kumman syystä uuden tunnuksen keväällä, mutta en enää käytä sitä ô__Ô) . Nostelen nyt vähän tätä threadia..

Eli Goldenfake, kyseinen boksi taisi maksaa about 170 $ , ellen nyt aivan väärin muista. Taisi olla Amazonissa tai jossakin.. Kokeilkaa googlettaa hakusanalla "'Friends' seasons 1-10 box" tms. Kyllä sieltä pitäisi jotakin löytyä.

Tällä hetkellä omistan kaudet 1 ja 2, sitä boksia en sitten pyytänytkään lahjaksi enkä voi enää pyytää, sillä oli pakko ostaa erillisinä kausina noi kun niin paljon halusin :DD
Luin irc-gallerian Frendit- yhteisöstä, että Matthew Perry alkoi käyttämään huumeita joskus 5. -kauden aikoihin. Ei olisi kyllä ikinä uskonut.. En ainakaan koskaan nähnyt Chandlerin hahmosta mitään tällaista. No, elämä on.

Poissa Gwindorfyel

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Tupa: Korpinkynsi
Frendit
« Vastaus #53 : Syyskuu 01, 2005, 21:27:54 »
Frendit on/oli kyllä tosi ihana!En yhtään muista mistä tuotantokaudesta rupesin seuraamaan, mutta kun sen alkaessa olin vasta nelivuotias, joten en todellakaan alusta. Veikkaisin ehkä tuotantokautta 7 tai jotain.
Mutta kuitenkin, todella ihania jaksot olivat!Harmittelin aina, kun vain puolisen tuntia tulivat telkkarista, ja vitsit oli niin ihmeellisen hauskoja ja ihania.
En todellakaan ihmettele tai kummastele, että se kesti jopa kymmenen tuotantokauden ajan, ja sellainen taitaa olla aika harvinaista, no, ainakin komediasarjoille.
Minäkin haluaisin tuollaisen kaikki tk:t-dvd-boksin, mutta menisi varmaan vuosi kerätä rahaa. No, siitä vaan keräämään eikö?

Lempihahmojani olivat oikeastaan kaikki, mutta lempparit taisi vaihdella. Välillä pidin eniten Rossista, välillä Joeysta ja välillä Phoebesta. Loputkin hahmot olivatn tosi ihania, eikä olisi ollut kivaa jos heitä ei olisi ollut, mutta pidin eniten kuitenkin noista kolmesta, tiedä sitten miksi.

Hei, tulipa vain mieleeni, että ollessani Lontoossa heinäkuun puolivälillä, näin mainoksen yhden teatterin vierellä, että siellä olisi mennyt näytelmä jossa yhdessä pääosassa olisi ollut David Schwimmer!
Olisi pitänyt käydä katsomassa, mutta ei ollut aikaa eikä rahaa, ja sitä paitsi liput oli kuitenkin myyty joskus puoli vuotta aiemmin.
Vähänkö siistii silti olisi ollut nähdä hänet ihan livenä näyttelemässä!Aika mainiota oikeesti.
Ich bin nicht ich wenn du nicht bei mir bist

Largetto

• Ankeuttaja
Frendit
« Vastaus #54 : Syyskuu 18, 2005, 23:29:51 »
Rakastanrakastanrakastanrakastan. <3

Joo, Frendit on ehdottomasti ihanan TV-ohjelma ikinä. Oon seurannut Frendejä koko pienen ikäni ja edelleenki niitä tulee katottua vaikka sarja ikävä kyllä loppuikin jo.

En todellakaan rupea selittämään jokaista ihanaa kohtaa Frendeissä koksa siihen menisi ikuisuus. Kerrompahan vain jokaisesta hahmosta ne ihanimmat piirteet.

Joey. No Joey on se ihana epäonnistunu näyttelijä, italiano, tyhmä ja kunnon naistenmies. Joey on se kaveri johon voi luottaa, se on aina kaikkien apuna. ihanaa.

Chandler. Kuka nyt ei rakastaisi tätä sarkastista ihmistä joka hieman sekosi kun vanhemmat eros? Chandlerin ja Joeyn ystävyyttä ja kämppäkaveruutta oli ihana seurasta kun taas myöhemmin Chandlerin ja Monican elämää. Chandler oli vähä herkkä mies joka ei oikeen osannu osoittaa tunteitaan vakavati vaan piiloutu vitsien taakse.

Ross. Geeliä liika käyttävä sulonen mies. Aina niitä tylsiä tarinoita, joita ajatteli että ei tulis ikinä ikävä. Mutta kyllä mulle nyut kelpais pari juttua jostain fossiileista jo Ross olis niitä kertomassa.

Phoebe. Ihana hippimme. Phoebe oli niin omalaatuinen ja outo että. Ne sen jutut oli aivan ihana ja muutenki oli se kyllä mukava immeinen.

Rachel. Piloille hemmoteltu tyttö josta tulee kunnon pisnesnainen. Loppujen lopuks vahva persoona (vaikka sitä nyt ei aina huomannutkaan) ja myöskin aivan mahtava.

Monica. Siivousintoileva äitihahmo. Aina pitämässä huolen kaikesta mutta silti hassu ihminen.

Tossa nyt ei paljoa ole, mutta kyllä ne kaikki vaan oli ihania. x) (montakohan kertaa oon ton sanonu?)

Frendit oli aina se illan kohokohta, niitä oli aina ihana seurata eikä nihin vieläkään voi kyllästyä. Frendeihin pystyi hyvin eläytymään ja kyllä niissä oli semmoisia pieniä opetuksia yms.

Oon kunnon Frendit-intoilija. Mulla on paljon julisteita niistä, kaikki DVD:t, kortteja, kansio, penaaleita, vihko, kyniä, kumeja, viivotin ja sit oon ite etsiny netistä kaikkee tietoja ja niillä täyttäny kansion ja vihon. :)

Frendit on kyllä aivan liian ihania. <3

Seuraako muut tuota Joey sarjaa? Sekin on ihan hyvä. Tiesittekös muuten että myös Lisa Kudrowilla on joku oma sarja? :)

Poissa Peetuli

• Spoilaajia syövä
  • Hirnyrkki
  • Tupa: Puuskupuh
Frendit
« Vastaus #55 : Syyskuu 19, 2005, 01:16:14 »
Lainaus käyttäjältä: "Muchy"

Luin irc-gallerian Frendit- yhteisöstä, että Matthew Perry alkoi käyttämään huumeita joskus 5. -kauden aikoihin. Ei olisi kyllä ikinä uskonut.. En ainakaan koskaan nähnyt Chandlerin hahmosta mitään tällaista. No, elämä on.

Itse huomasin tuon kyllä, mutta vasta seiska-kaudesta. Katsopa kasvoja tarkkaan, kyllä sen näkee.

Gabrielle

• Ankeuttaja
Frendit
« Vastaus #56 : Tammikuu 19, 2006, 14:17:02 »
Frendit. Juuri katsoin dvd:ltä toista tuotantokautta. Mikä on teidän lempituotantokausi? Anteeksi jos tätä on jo kysytty, mutta en jaksanut kaikkia sivuja kahlata läpi. Niin, ja miksi? En ole nähnyt muita kuin yhdeksännen ja kymmenennen (viimeisen) tuotantokauden, niin, ja sitten tuon toisen, jpnka juuri katsoin :) ehdottomasti parhaat jaksot ovat (En tiedä suomenkielisiä nimiä) "The one wiht list" ja " The one wiht Ross and Rachel, you know."
Itken ja nauran aina frendien mukana. Aina kun olen esim. kipeänä, niin heti videovuokraamoon vuokraamaan joku tuotantokausi. Juuri olen säästämässä muihin rahaa :)
Lempihahmoni on ehdottomasti Rachel ja Joey. Kaikista mielenkiintoisimmat ja hauskimmat ihmiset, tosin Chandler on kyllä hauskin kaikista ;> Monica on vähän sellainen nalkuttava, mutta Chandler heittää hänestä aina läppää, siksi Monicakin on kivaa seurattavaa. Mikä on teidän mielestä paras jakso? Tai paras jakso miltäkin tuotantokaudelta?
Frendit= Paras tv-sarja ikinä<3<3<3

Poissa tamina

• Vuotislainen
  • Tomaatti
Frendit
« Vastaus #57 : Tammikuu 19, 2006, 20:40:27 »
Eii. Olin jo tottunut siihen tosiasiaan, että Frendit loppui. Sitten ne perhanat lähettävät uusintoja. Oikeasti, tämä tyttö alko itkeä. Melkein. Siis, ensinnäkin, se loppu on niin surullinen. Toisekseen, ei enää Frendejä. KUINKA VOI KESTÄÄ? Ei edes uusintoja? Ei kestä.

Frendeissä on niin parasta se, että voi puolen tunnin ajaksi vain istua ja katsoa ja nauraa ja uppoutua niiden elämään. Ei tarvinnut ajatella muuta. Ja minä nauran aina ihan hirveästi niille ikivanhoille, moneen kertaan nähdyille jaksoillekin. Gwindorfyelin kanssa samaa mieltä noista lempihahmoista. Välillä joku oli ihanin, mutta loppujen lopuksi, kaikki vaan ovat niin ihania. Ei ilman niitä olisi mitään.

Katsoin Frendejä ensimmäisen kerran joskus kolmannella. Ihan ensimmäisen kerran jakson, missä Ross oli valkaissut hampaansa tai jotain. Sitten ne loisti pimeässä. Todella sääli, etten tuota kyseistä jaksoa ole sen koommin nähnyt, varmaan vaan aina missannut, kun telkkarista on tullut. Tai sitten olen vaan kuvitellut.

Koulussa on ekan tuotantokauden jaksot, jotka voisi lainata. Mutta kun ei kehtaa mennä jonkun ranskantunnin jälkeen pöllimään joitain DVD:itä. Ei tiedä miksi. Sniff.
"Hehe, I wonder about that..."

Poissa Hopeanuoli

• Vuotislainen
Frendit
« Vastaus #58 : Tammikuu 20, 2006, 13:21:43 »
Omistan tällä hetkellä 3 - 8 kaudet DVD:nä... aijon kerätä kokoelmiini vielä nuo kaksi ekaa kautta. 9 - 10 kaudet ovat menettäneet hieman... frendimäisyyttään ja alkaa hajota käsiin... Ja niitä nöytetään aivan liikaa TV:ssä. Tässä vähän aika sittenhän nää 8 - 10 kaudethan vasta tulivat subilta ja nyt oli taas 9 - 10 uusinta menossa.

Mutta Frendit on kieltämättä ehkäpä maailman paras sarja mikä TV:stä on tullut ulos. Huumoria ei ole sellaista... yliampuvaa vaan sellaista mitä kaikki tajuavat. Lisäksi hahmot ovat moniulotteisia. Eroavat kaikki omalla tavallaan muista.
On aina vaikea kattoa tuota päätös jaksoa kun frendit loppuu :'(. Siihen kohtaukseen on helppo samaistua. Ja vaikken, silloin kun Frendit tuli tv:stä, katsonut sarjaa kuin n. puoli vuotta yhteensä ennen sen loppua niin silti viimeinen jakso oli... surullinen. Tai sillain tunteikas^^;.
Paras kausi Frendeistä on tuo kutoskausi. Siinä ei ole mitään Rachel/Ross meininkiä menossa yhtä paljon kuin aikaisimmissa kausissa ja Jenifer oli hauska tässä kaudessa. Muissa kausissa hän onnistui vain letkauttamaan hauskan vuorosanan ja hääri ärsyttävänä hahmona taustalla, mutta kutoskaudella hän oli lähes loistava näyttelijä.
Lempi hahmoni sarjassa on (nyt) Joey ja Ross. Joey on sellainen... lapsenomainen naisten kaataja. Paras jakso missä Joey oli hauskimmillaan oli jakso jossa Joeyn vakuutus oli loppunut ja hänelle tuli sopivasti tyräkin ja hänen piti saada töitä ettei hänen tarvitsisi maksaa sairaalakuluja(?). Jakso oli loistava XD. Joey parka X)).
Ross taas on sellainen nössö. Lähinnä pidän Rossista hänen näyttelijänsä takia. Tarkoitan sitä että Rossin näyttelijä osaa näytellä niin pirun hyvin^^. Mutta kohtaukset jossa on tällaiset vakavat Ross/Rachel rakauteen viittaavat jutut ovat kyllä jokseenkin naurettavia... kyllähän se vikanjakson loppu kohtaus jossa Rachel tajuaa rakastavansa Rossia ja tulee se vastaajakohtaus jossa Ross on paniikissa että pääseekö Rachel  ulos lentokoneesta on kaunis ja koskettava, mutta pitemmän päälle tällaiset kohtaukset ovat tylsiä... Ajattelee vain että "Voi luoja, taasko tällainen kohtaus...?!".
Noh, vaikka hahmot ovat tavallaan hauskoja, on minulla inhokki hahmotkin. Ne ovat Monica ja Pheobe. Monican näyttelijä on vain niin ärsyttävä taikka sitten hänen piti olla ärsyttävä hahmon luonteen takia. Oli miten oli, mutta monica on ärsyttävä. Hänen näyttelijänsä ei vain osaa näytellä! Ja kun Monican luonne yhdistetään tähän niin tuloksena on niin ärsyttävä hahmo että... En ole tainnut koskaan nauraa Monican jutuille.  Niissä ei vain ole mitään naurettavaa. Mutta Monica/Chandler paritus oli kieltämättä paras tässä sarjassa. Kaksi huonoa seurustelijaa löytää toisensa^^;. Phoebe taas... noh, muista viidestä hän on huonoin. Ei muuten hahmossa ole mitään vikaa...
"Are we there yet?"
"No"

faint

• Ankeuttaja
Frendit
« Vastaus #59 : Tammikuu 20, 2006, 17:59:57 »
Olen seurannut Frendejä jo vuosia, varmasti niin kauan kuin ne ovat tulleet, sillä äitini ja tätini ovat Frendit-faneja. Sain joululahjaksi 1-4 tuotantokaudet ja ne ovat olleet kovassa käytössä. ^^

Minulla ainakin mielipide vaihtuu joka sekunti ja lempisarjat vaihtelevat; joskus olen hulluna O.C:hen, joskus Everwoodiin, joskus C.S.I:hin, mutta Frendit on ja pysyy lemppareissani. Jaksot ovat kaikki hauskoja ja nauran enemmän kuin minkään muun sarjan / leffan aikana! Vitsit eivät todellakaan ole toistoa, vaan aina tulee jotain uutta. Joey on kaikessa tyhmyydessään varsin valloittava ja siksi ehkä kyseinen henkilö on lempparini. :) (Vaikkakaan en perusta kovin paljon Joey-sarjasta. Joeykin tarvitsee ympärilleen muut Frendit, tai ei homma ole yhtä huvittava.)

Lempparijaksoni on jotain viikko sitten Subilta tullut osa, missä Joey yritti opetella ranskaa. *naur* "Bla bla blaa, bla blaa Joey." (=Je m'apelle Joey.) Tai no nyt tuntuu että tuo on lempparini, koska se on vasta nähty. Mutta kaikki jaksot ovat ihan loistavia. Frendit ovat ehkä ainut sarja, jossa ei ole yhtään huonoa jaksoa tai huonoja juttuja. Yksinkertaisesti täydellinen sarja!

Gabrielle

• Ankeuttaja
Frendit
« Vastaus #60 : Tammikuu 21, 2006, 15:54:22 »
Tamina: Se jakso, missä Ross valkaisi hampaansa, on kuudennessa tuotantokaudessa, mutta en kylä muista missä jaksossa... :/

Joo, minustakin kuutoskausi on Rachelin kohdalta paras. Kuudennen kauden ensimmäinen jakso, se jossa Ross ja Rachell tajuavat, että ovat naimisissa(!) on todella hauska :D

Ja Karoska: Juuri näin tuon jakson missä Phoebella oli noita suunnitelmia ja nauroin varmaan puoli tuntia sen jälkeen...

Rattlesnake

• Ankeuttaja
Frendit
« Vastaus #61 : Tammikuu 27, 2006, 07:15:51 »
Dödi,

Frendit palaa neljän jakson voimin vuonna 2007. Jaksot ovat sitten tunnin mittaisia. Miksi ? 5 miljoonaa taalaa kahisevaa, niin kyllä nämä pikkujulkkikset käänsivät päänsä aika nopeaan..

faint

• Ankeuttaja
Frendit
« Vastaus #62 : Tammikuu 27, 2006, 14:38:40 »
Mitämitämitä! Frendit tekemässä comebackin neljällä jaksolla? Missä tästä on juttua? Onko tietoa, mistä jaksot kertovat? (Siis ovatko ne "viiden vuoden kuluttua" vai mitä?) No huhhuh, en kyllä tiedä mitä ajatella. Toivottavasti jaksoja ei tehdä vain rahan takia, tai jos tehdään, niin toivottavasti se ei näy laadussa.

Joo, kyllä minulleki tuo summa kelpaisi. ;>

Poissa Myy

• Vuotislainen
Frendit
« Vastaus #63 : Tammikuu 28, 2006, 13:40:24 »
Itsekin luin tuosta jutusta joku aika sitten lehdestä. Ihan mukavahan varmaan on taas pari Frendit-jaksoa nähdä, kova fani kun olen, mutta toisaalta sarja päättyi jo, joten se voitaisiin jättää rauhaan.

Mutta mielenkiinnolla odotellaan mitä tuleman pitää..

Poissa Ibiza

• Vuotislainen
  • Tupa: Tuvaton
Frendit
« Vastaus #64 : Tammikuu 28, 2006, 17:25:24 »
Luin kanssa lehdestä siitä, että tulee lisää jaksoja. Aluksi olin äärettömän innoissani. Rakastan Frendejä, mutta toisaalta tuli vähän sellainen fiilis, että miksi jatkaa sarjaa, joka on jo kerran loppunut.

Mutta niin. Näin surun lievitykseksi katselen taas aiempia tuotantokausia dvd:ltä :)

Poissa tamina

• Vuotislainen
  • Tomaatti
Frendit
« Vastaus #65 : Tammikuu 30, 2006, 20:44:48 »
Kiitos kiitos kiitos, sinä...Voi poru. Kymmenen sekuntia ajattelin jotain muuta, ja unohdin nimesi. No, joka tapauksessa, kiitos, että kerroit. Nyt täytyy kaverilta pummia tui kuudes tuotantokausi.

Sitten, olen sen jonkun (ei nimet oikein pysy päässä, ehei) kanssa samaa mieltä. Joey puhuu ranskaa on jotain niin loistavaa. Hih. Tulee mieleen tapa, jolla kavereiden kanssa kommunikoidaan. Ja muut on että häh.
Ja kun se Phoebe on luovuttamassa, ja Joey huutaa sen perään hengellä "blaa blii bluu! bli bla blu bluu! Blaaa.", niin repeän totaalisesti. (Ei luoja, tajusin juuri, mistä minä olen vaikutteita saanut :o) Huvittavinta on se, että osaan melko hyvin tuota ranskaa puhua, kun on kymmenettä vuotta tullut opiskeltua. Ja kun en tykkää koko kielestä. En edes tajua, mitä minä selitän. Sellaista sattuu.

Noista uusista jaksoista. Vähän rahastuksen makua? Mutta odotan silti melko innolla, sillä frendit vain ovat jotain niin loistavaa. Se on ehdottomasti paras sarja. Muut suosikkisarjat tulevat ja menevät. Frendit pysyy. Että vaikka olisi ihan rahastusmielessä tehty, niin katson silti. Rukoilen, että ne ovat loistavia.
"Hehe, I wonder about that..."

Poissa Elosäde

• Wanhus
  • Vuotislainen
Frendit
« Vastaus #66 : Tammikuu 31, 2006, 11:40:37 »
Itse olen kuullut, että tämä juttu uusista jaksoista on pelkkä Huhu isolla hoolla. Tuotantoyhtiö on kiistänyt, että uusia jaksoja olisi tulossa eikä mitään sopimuksia ole tehty.
"Insinööri on ihmisenä osaamistaan suurempi ihme" -Esa Saarinen

Emily

• Ankeuttaja
Frendit
« Vastaus #67 : Helmikuu 05, 2006, 10:45:35 »
Ooh, tämä on hauskaa. ^^'
Frendit on ehdottomasti lempisarjani, mutta aloin sitä seuraamaan vasta 10 kaudella, kun sitä oli niin kovasti 'ihkutettu'. Nyt minulla on kaikki kaudet paitsi 8, ja senkin hankin pikapikaa. (: Oikeastaan pidän kaikista tyypeistä siinä, koska kaikki ovat niin erilaisia, ja kaikilla on ihanat persoonat. Mutta Chandler varmaan, koska se saa minut aina nauramaan niillä vitseillään.
En oikein osaa sanoa kenestä en pidä. Ajattein sanoa Rachel, koska tämä on niin pilalle lellitty, mutta kun se menee ohi lopua kohden. Tämä on liian vaikea. Jos saa sanoa niistä sivuhahmoista? :D Richard on pöjlä. Aluksi oli mielenkiintonen, mutta lopuksi se oli omahyvänen ja tuli Monican ja Chandlerin suhteen tielle. Ja Emily kans.. :8 Kamala.
Noista "lisäjaksoista".. En usko että niitä tulee, vaikka sitä kyllä haluaisin.. (: Mutta miksi tehdä uutta kun se loppui hyvänä? Ja Joeyta en enää seuraa. Pöh. Yrittää vaan jatkaa omaa suosiotaan. Ei se onnistu ilman niitä muita. ^^'
Muoksis.
Lempikauteni on 5 tai 6, ja lempijaksojani ovat mm. [Enmuistanimiä] Se missä Phoebe testaa Chandleria flirttailemalla, kun on nähnyt Monican ja Chandlerin.. you know. Taikka se missä pelataan amerikkalaista jalkapalloa. :D aivan mahtava. Ooh. Vaikea sanoa.. Ainiin! Myös Chandler laatikossa <3 Aivan ihana. :D

hillah

• Ankeuttaja
Frendit
« Vastaus #68 : Maaliskuu 12, 2006, 19:27:33 »
Ehdottomasti paras sarja oli ja on aina minun mielestä Frendit. Hauskin hahmo on mielestäni Joey ja Phoebe, koska kummatkin ovat sellaisia symppiksiä. <3 Aloin katsella kyseistä ohjelmaa ehkä joskus 8 vuotiaana (en muista nyt olinko 8 vai en), en tykännyt silloin sarjasta, mutta vanhemmat katsoivat sen aina.
Nyt sitten kun Frendit ovat jo loppuneet omistan kaikki Frendit kausien jaksot, paitsi kahdeksas vuosi puuttuu vielä. Rakastan ohjelmaa todella paljon, koska se ei ole suunnattu vain teineille tai vanhoille eukoille, vaan se yksinkertaisesti sopii kaikille! (omasta mielestäni ainakin). Ettei viestistä tule ihan turha (vaikka tuli jo :D ) niin ajattelin väsäistä vielä tähän muutaman kysymyksen, liittyen tietenkin Frendeihin. :D
Kysymykset:
- Katsotteko Frendejä koskaan eri kielellä (esim. ruotsi/englanti/ranska?) Minä katson, koska omasta mielestäni se on hyvää harjoitusta, esimerkiksi juuri englantiin ja ruotsiin. Ranskakin menee vaikken sitä opiskelekkaan.
- Mikä vuosi on teidän mielestä paras kaikista? (esim. Kausi 10 päätösjakso)
Minusta seitsämäs tuotantokausi oli erittäin hyvä, jaksot olivat hauskoja ja
pidin etenkin niistä jaksoista, joissa Rachel opetti Joeytä purjehtimaan. (:

Pitkiä viestejä on kiva lukea, kiitos. :D

Niin, tästä tuli sittenkin ihan turha viesti mutta sille ei nyt enää voi mitään.(:

Ramorey

• Ankeuttaja
Frendit
« Vastaus #69 : Maaliskuu 27, 2006, 23:20:28 »
meilestäni on paljon parempi kun voi katsoa niitä milloin haluaa. Itse jäin koukkuun vasta 9 tuotantokaudessa. Olin toki aijemmin epäsäännöllisesti seurannut mutta silloin se todella iski. Lieneekö syynä se että ikää oli tullut sen verran enemmän että tajusi vitsejä paremmin. Mutta Frendit on kyllä ehdottoman paras sarja. Vaikka niitä ei enää tveestä tulekkaan

miyai

• Ankeuttaja
Frendit
« Vastaus #70 : Maaliskuu 29, 2006, 21:33:50 »
En ollut seurannut televisiosta Frendejä kuin vain muutamia jaksoja, kun sain joululahjaksi (2005) Frendien 1. tuotantokauden. Aloitin sen katselemisen, ja jäin koukkuun. Nyt minulla on kaikki kymmenen ihanaa ja loistavaa tuotantokautta! Ja kaikki jaksot siis nähty. ^^ Juuri eilen aloitin katsomaan ihan alusta ensimmäisestä kaudesta lähtien.

Paras hahmo on ehdottomasti Joey. Hän on niin tyhmä, että huh huh. Välillä nauran kippurassa kun Joeylla kestää älytä asioita. :) Joey on myös todella reilu ystävä. Hän välittää ystävistään, ja ajattelee myös heidän parastaan. Joe on vaan niin lutunen<3

Phoebekin on mielenkiintoinen hahmo. Onkohan Phoeben kaltaisia ihmisiä oikeasti olemassa? Phoebe ajattelee aina vaan hyvää, ei halua mitään pahaa kenellekkään. Phoeben lapsuus oli kyllä kamala.

Chandlerista pidän myös todella paljon. Niin hauska, että meinaan ratketa sohvalla ja tukehtua nauruuni. Ne heitot ovat huippuja. ;D Myös se on ihanaa, kun Chandler ja Monica rakastuvat toisiinsa. Edes yksi suhde mikä toimi Frendeissä. Rossilla ja Rachelhan erosivat 3. kaudella muistaakseni, ja palasivat 10. kaudella yhteen.

Loistava sarja siis. Odotan innolla niitä neljää tunnin mittaista jaksoa. Kyllä se taitaa olla totta, sillä luin netistä Lisan sanoneen asiasta jotain.

Niin ja myös huhutaan että olisi tulossa sarja Joeylle, Rossille ja Chandlerille. Nimi taisi olla joku.. "It's a guy thing" :D Saapas nähdä, miten se menestyy, sillä Joey -sarjahan ei saanut paljoo suosiota.

Odie

• Ankeuttaja
Frendit
« Vastaus #71 : Huhtikuu 01, 2006, 14:00:42 »
Frendit on ihan paras sarja! Aloin seuraamaan sitä joskus ekalla luokalla, eikä kyllä yhtään kaduta! Kaikissa viesteissä mitkä luin(joita ei ollut paljon) sanottiin, että "aloin seurata sarjaa vasta aika lopussa" tai jotain. Ihan älytöntä. Se on niin paras sarja, että jos se tulee, niin eikun sohvalle katsomaan Frendejä. Lempihahmoni ovat Joey, koska hän on niin hauska, ja Pheobe, koska hän on välillä vähän seko ja hullu.

Chandler ja Monica kuuluvat yhteen, ja kun Ross sai kuulla siitä niin hän sanoi :"MY BEST FRIEND AND MY SISTER!" Sitten Monica selitti jotain että :"I love him." "And I love her." Chandler sanoi. Sen jälkeen Ross oli vähän aikaa hiljaa, Ja sanoi iloisesti :"My best friend and my sister! "ja halasi heitä molempia. Ihan paras kohta koko Frendeissä.

Samanlainen must pari on Ross/Rachel. Heidän lapsensa Emma on söpö.

Yhdessä jaksossa Ross sanoo Rachelin entiselle työnantajalle, kun koittaa suostutella häntä ottamaan Rachelin takaisin :" Haluaisiko sinun poikasi tämän AIDON lentoliskonmunan". Sen jälkeen hän sanoo puoliääneen :"jäljennöksen". Meinasin kuolla naurusta kun ensimmäisen kerran näin tuon kohdan!
En tajua niitä, jotka eivät tykkää kyseisestä sarjasta *näyttää kieltä niille*

Frendit säilyvät ikuisesti sydämmessäni, vaikka niitä ei enää televisiosta tulekaan. Kunpa tulisikin.

Banana-Freak

Itikka

• Ankeuttaja
Frendit
« Vastaus #72 : Huhtikuu 01, 2006, 16:40:32 »
Frendit

Ihan paras komedia-sarja, mitä olen koskaan seurannut. Varmaan ainoa ohjelma, minkä aikana oikeasti olen nauranut. Hahmoista paras on ehdottomasti Phoebe. Niin ihanan hauska, rento ja ihana.

Valitettavasti loppui :<

e'marya

• Ankeuttaja
Frendit
« Vastaus #73 : Toukokuu 04, 2006, 16:21:41 »
Frendit on vaan PARAS! se on niin yksinkertaista ettei muuta vastausta mielestäni edes ole :D

En oo kuullutkaan et tulis jotkut comeback-jaksot?! Eikö pitänyt tulla yksi vuoden päästä tms. jakso hmm.. viime vuonna? Mutta sen kyllä tiesin että se suunitelma oli kuollut ja kuopattu.. No siis mitään sitä vastaan mulla ei ole, päinvastoin!

Paras kohta jonka nyt juuri muistan on se, kun Phoebe ekan kerran ilmoittaa uuden nimen jaksossa
Prinsessa Consuela. Siinä vaiheessa suussani ollut maito-leipäsekoitus (tai joku vastaava en nyt muista mitä suussani oli :)) purskahti salamavauhtia olkkarin matolle.. Ja siivousreissuhan siitä sitten tuli :)

Mutta frendit on ja pysyy aina. Toivottavasti tulis taas niitä uusintoja jossain välissä Subtv:stä..

So Fetch

• Ankeuttaja
Frendit
« Vastaus #74 : Toukokuu 05, 2006, 14:19:12 »
Frendit on suosikkini. Tai no yksi niistä.

Taisin olla 12-13 kun aloin seuraamaan sarjaa, se iski heti. Huumori on jotenkin juuri sellaista mikä minuun kolahtaa (vaikka täytyy kyllä sanoa, että tekstityksissä menettää välillä paljon).
Hahmot ovat niiiin mukavia, suosikkiani en osaa nimetä koska pidän heistä kaikista. Joeyn "How you doin'?"-lausahduksesta on tullut kunnon inside-juttu kavereiden kanssa.

Jea, onhan se sääli, että Frendit loppui, mutta parempi se oli lopettaa nyt kun sarja oli huipulla, toisin kuin muutaman vuoden päästä, kun jaksot olisivat varmasti ollut vähän turhaa toistoa. Onneksi minulla on kaikki Frendien jaksot, että voin katsella aina kun haluan. ^^

Pikkuisena offina voisin sanoa, että huomasin kuinka kummallisia luokkakaverini ovatkaan, kun he eivät pitäneet Frendeistä. Noh, ehkä heihin vetoaa enemmän Mr Bean-huumori (no, eihän siinä mitään pahaa ole mutta kyllä Frendit parempi on). ^^ Opettajalle kuitenkin pisteet, kun toi tunnille Frendejä. :)