Kirjoittaja Aihe: Saippuasarjat - inhoatko vai rakastatko?  (Luettu 12693 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Figure

• Ankeuttaja
Vs: Saippuasarjat - inhoatko vai rakastatko?
« Vastaus #75 : Maaliskuu 09, 2011, 19:27:41 »
Ah, saippuasarjat! Loistavaa ajantappoa, mutta toisaalta ei haittaa jos jokunen jakso jää välistä, koska tosiaankin juonessa edetään hitaasti.
Itselleni tulee ihan ykkösenä Päivien viemää, ja sitä olenkin tässä nyt ainakin pari vuotta seurannut suhteellisen tiiviisti. Päivien viemään ollessa tauolla nyt syksyllä, jäin tapittamaan myös Lemmen viemäätä. Että sitäkin tulee nyt katsottua aktiivisemmin, vaikka olinkin aijemmin satunnaisesti sitä seuraillut. Salattuja elämiä en ole katsonut jakson jaksoa vähään aikaan, koska yksinkertaisesti en tykkää suomalaisista näyttelijöistä, joten en myöskään suomalaisista sarjoista.

Poissa Meleth

• Viimeinen vihollinen
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Remember that the last laugh is on you.
  • Pottermore: RiverLight18790
  • Tupa: Rohkelikko
Vs: Saippuasarjat - inhoatko vai rakastatko?
« Vastaus #76 : Huhtikuu 02, 2011, 12:12:06 »
Mie oon koukussa saippusarjoihin.
Niitä tulee katsottua paljon.

Aloitin saippusarjoihin tutustumisen kauniista ja rohkeista, silloin kun Nick Marone saapui ja tuli Nick/Brooke/Ridge draamaa. Olisihan se ihan kutkuttavaa mutta sitten kun jäi seisomaan paikalleen niin en jaksanut katsoa vaan vaihdoin sarjaa.

Päivien viemää tuli katsottua aika paljon myös mut sitten siihenkin tuli semmoinen seisominen paikallaan ja olin vähän ihmeissään niistä jounikuvioista. Nyt vähän aikaan sit katsoin ohjelmaa kun oli jännässä kohdassa mutta sitten sen jälkeen lopahti kiinnostus.

Tuhkimotarina on varmaan yksi sarja jonka olen seurannut alusta loppuun ilman että siihen olisi mitenkään kyllästynyt.  Tykkäsin kovasti sarjasta.

Anastasia ( se venäläinen saippuasarja Bednaja Nastja) jonka paloissa olin ja pidin ihan valtavasti. Mihail oli niin söpö <3. Olisi kiva nähdä sarja uusintana.

Lemmen viemää olen nyt sitten seurannut kaikki neljä tuotantokautta tiiviisti ja toivon että sub tulee näyttämään vielä 2 muutakin kautta mitä tuolla saksassa on näytetty. Omat suosikkini kaudet ovat olleet Ropert/Miriam, Samia/Gregor ja nyt menenevä Emma/Felix.

Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.