Kirjoittaja Aihe: Saippuasarjat - inhoatko vai rakastatko?  (Luettu 9185 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Hattara

• Ankeuttaja
Saippuasarjat - inhoatko vai rakastatko?
« : Heinäkuu 29, 2003, 20:16:59 »
Enpä löytänyt topicia saippuasarjoista yleisesti. Eli, onko täällä muita ns. saippuasarjojen vihaajia? Nostakaa käsi ylös. *nostaa omansa*. Saippuan kannattajat, älkää loukkaantuko. Ei tämä topicci ole pelkästään haukkumista varten. Oman kantansa saa aina esittää ja tämä on minun.

Mielestäni saippusarjat ovat lähinnä naurettavia. Lähes kaikki ovat seurustelleet toistensa kanssa, jotkut ovat jopa toisella kierroksella. Paljastuu uusia sukulaisia ("En tiennyt, että minulla on veli" "Onko hän minun isäni?") ja dramatiikkaa löytyy roppakaupalla. Uusien jaksojen aiheita revitään vaikka mistä, mutta samalla sarjat toistavat itseään pahasti.

Erityinen inhokkini on Tunteita ja tuoksuja. Kun laitan television päälle, niin tiedän heti jos siellä on kyseinen sarja menosaa, vaikka telkussa näkyisikin aivan vieraat kasvot. En tiedä johtuuko se sarjan laahaavasta ilmapiiristä, mutta outoa se on. Niinpä vaihdan kanavaa.

Kauniit ja Rohkeat... joskus käymme äitini kanssa keskusteluja sarjan kummallisuudesta. Meillä on myös sarjan hahmoille omat kutsumanimet, kuten Ruuke, Ritke, Teilori, Torne, Ämpäri, Sälli...

Salatuttuja elämiä myönnän joskus katsoneeni. Edellleen, jos ei ole parempaa tekemistä (mikä on todella epätodennäköistä) saatan jonkun jakson katsoa. Eikös sarja Ruotsin puolellakin ole suht katsottu? Ihan ookoo sarjahan se on, mutta vanhoja hahmoja ei juurikaan enää ole.

Passions on oikea outolintu. Vaikka edellisen jakson olisi katsonut puoli vuotta sitten, sarjaa viisi minsaa katsottua tietää heti missä mennään.

Kaipaisin myös muiden mielipiteitä.

Andalucia

• Ankeuttaja
« Vastaus #1 : Heinäkuu 29, 2003, 21:38:19 »
Aah, minä sen sijaan pidän kovastikkin saippuasarjoista, ne ovat kuin tehty minulle. Niiden avulla onnistun todella tehokkaasti poistattamaan viimeisetkin järjen rippeet kallostani, ne ovat ihastuttavaa ajanvietettä Vuotiksen lisäksi.

Kauniit ja Rohkeat: Uuh, tämä on ihku sarja, kaikki ovat olleet toistensa kanssa naimisissa vähintään kuusitoista kertaa ja koko ajan huomataan että että jollakin on lapsi jollekkin, joka on naimisissa jonkun kanssa ja sillä on taas salasuhde ensimmäisenä mainitun ihastuksen kohteen kanssa. Tätä on kauniit ja rohkeet, Forrestereiden sukupulmia, yllättävän viihtyisää kun ottaa huomioon että kaikki on tapahtunut vähintää 83 kertaa. Mutta silti pidän sarjasta, se on niin yllätyksetön, samaa jauhava......... HEI, Hattis, minullakin on juuri tuollaisia lempinimiä näytteliöille siinä sarjassa :)

Tunteita ja Tuoksuja: Joko tämä on kopio Kauniista ja Rohkeista tai sitten toisin päin, nämä vaikuttavat (paitsi tietysti näytteliä valinnoiltaan) lähes samanlaisilta (joojoo, tiedäm että kaikki saippuasarjat ovat samanlaisia, on vain han pakko sanoa näin) ja välillä sekoitan sarjat toisiinsa. Paitsi että pidän KJR enemmän kuin tästä. En tiedä miksen pidä tästä niin paljoa, joka tapauksessa en pidä tästä sarjasta, vaikka olisikin kopio KJR:eista. Mutta olen siinä samaa mieltä kanssasi, hattara, että sarjassa on jotenkin -öh- "laahaava" ilmapiiri.

Passions: Hattara, minusta on vähän outoa mennä arvostelemaan MITÄÄN (korostan; mitään) pelkästän viiden minuutin tutustumisella, ellei siihen sitten paineutunut syvästi (ja ellet ole meedio). Mutta asiaan, En tajua kuitenkaan tätä pahuus juttua koko sarjassa, eikö siinä ollut se paha noita Tabitha ja sillä apurina sitten se Timmy(kö) se oli.....Ja sitten ne yrittivät tappaa sitä tyttöä, no, joka tapauksessa, seurasin sarjaan jonkin verran vähän aikaa ja siihen se sitten tyssäsi. Kenties minua alkoi vain ottaa päähän tai muuta. (nuo mainitut tapahtumat ovat jo varmasti vanhoja, siitä on aikaa kun viimeksi katsoin)

Salatut Elämät: Tätä en lähde arvostelemaan, minun olisi pitänyt katsoa enemmänkin kuin kolme kertaa tätä sarjaa, mutta en pidä tästä kuitenkaan (vaikka juuri marisin kuin tyhmää on arvostella ennenkuin katsoo :)

Sitten vain ihan yleisesti saippuasarjoista. Minusta on hauska katsella älyttömiä sarjoja, se on kuin eräänlainen harrastus minulle, rentoudun katsellessani kun Forresterit saavat jälleen selville että heidän kuolleeksi luultu sukulaisensa onkin elossa kidnapattuna ja tästä vaaditaan lunnaita. Siinä touhussa pääsee aivot todellakin vapaalle.

Poissa Myy

• Vuotislainen
« Vastaus #2 : Syyskuu 17, 2003, 23:12:57 »
Yh, saippuasarjat! No, myönnän, että seuraan Salattuja Elämiä jokapäiväisesti. Ja se on ihan ok sarja. Tosin jotkut jutut ampuu yli..
Kauniit ja rohkeat: Seurasin tätä jotain kaksi vuotta-vuosi sitten(ja välillä katson jos tv on auki). Se ampuu niiiin yli! Näyttelijät vaihtuu vähän väliä. Ridge on vuorotellen naimisissa Taylorin ja Brooken kanssa. ja varsinkin se, että Brooke on naimisissa Whipin (oliko se noin?) kanssa vain että ei paljastuisi, että Deacon on lapsen isä! Lisäksi he jauhavat samaa asiaa (paljastusta) noin viikon, sitten edetään seuraavaan lauseeseen/paljastukseen. Samaa asiaa jahkataan noin kolme viikkoa. Ja kaikkein älyttömintä on, kun he puhuvat itsekseen! "Hänen täytyy tietää, että rakastan häntä yhä", "Voi, mitä oletkaan tehnyt!", "Miksi hänen piti tulla väliimme", "Missä oikein viivyt, rakas?", "Minä aion ottaa vielä selville mitä aiot", ja niin edelleen... Näyttelijä kasvavat kohisten. Brooke, Eric, Ridge ja muut näyttävät aivan samanlaisilta kuin muutamia vuosia sitten(mitä nyt hiustyylin vaihto), mutta Bridget ja Rick sen kuin kasvaa hujahtivat aikuisiksi!
Tunteita ja tuoksuja en ole katsonut edes yhtä jaksoa kokonaan, koska se on niin tylsä!! Muistuttaa liikaa kauniita ja rohkeita...

Muokkista... Tuli tässä mieleen, kun KJR:ssä heitä ei varmaan koskaan näe ilman meikkiä! Ja aina varsin hienot vaatteet päällä! joskus heillä on jopa kylpytakit, mutta ne ovatkin hienoa satiinia tai vastaavaa...ARGH!

Lils

• Ankeuttaja
« Vastaus #3 : Syyskuu 18, 2003, 19:49:53 »
Pidän joistain saippuasarjoista, joitain taas en voi käsittää... Otetaanpas nyt esimerkiksi Kauniit ja rohkeat. Uskomattoman tylsä sarja! Tapahtumat junnaavat paikallaan. Petetään, jätetään. Mennään naimisiin, erotaan. Huoh. Ja lisäksi ne näyttelijöiden arviolta viisi tuntia laitetut kampaukset sekä liian runsaat pakkelit naamavärkissä. Aargh! Tätä sarjaa en kertakaikkiaan jaksa seurata, en sitten millään...

Passionsissa sensijaan oli "se jokin". Aloin seuraamaan sarjaa jo sen alkuvaiheessa ja koukkuun jäin! ^^ Vaikka tässäkin saippuaoopperassa tapahtumat etenevät etanan lailla, sarjaa jaksoin seurata ja oli lähellä, etten itkua tirauttanut aina kun lopputekstit pelmahtivat ruutuun. Harmonyn tapahtumat veivät minut kerrassaan mukanaan. Sarjahan on parodia, siitä löytyikin jos jonkinlaista tallaajaa: noitia, murhaajia, juonittelevia teinejä sekä upporikkaita jotka suunnilleen hallitsivat pikkukaupunki Harmonyn tapahtumia.

Salatut elämät puolestaan on ihan hyvä. Tapahtumatkaan eivät junnaa paikallaan vaan tapahtuvat normaalihkoon tahtiin. Tosin tässäkin saippuassa minua häiritsee se, että melkein kaikki ovat olleet jossain vaiheessa yhdessä. Mutta onneksi tässä suomalaisessa saippuassa näytteijät eivät ole pakkelilla peitettyjä kuten joissain jenkkisaippuoissa...

Muoksista. Nyt ollaan jääty sitten koukkuun myös USA:n klassikkosarjaan nimeltä Päivien viemää (Days of our lives)! Vaikka tämä onkin tyypillinen jenkkisaippua, vei se mennessään vauhdikkaan juonensa ja henkilökaartinsa takia. Pidän eniten saippuioista, joissa on myös nuoria. Tässä heitä löytyy. Ja kuten Passionsissakin, löytyy tästä sarjasta niin murhia, mysteereitä, salaisuuksia, kateutta, juonittelua kuin tavanomaista eroamista ja sopimista.

Belewien

• Ankeuttaja
« Vastaus #4 : Syyskuu 30, 2003, 14:33:27 »
Ainoa sarja jota olen aktiivisesti sen ensihenkäisystä lähtien katsonut on uskokaa tai älkää Kauniit ja Rohkeat välillä olen seilannut Tunteita ja tuoksuja-sarjan parissa ja erehdyin jopa muutaman jakson Passionsia katsoa mutta millekään muulle sarjalle en ole näin uskollisena pysynyt. Vaikka toisaalta K&R on todellakin maailman ärsyttävin, typerin ja yliampuvin sarja mitä tiedän mutta silti se on katsottava joka kerta.

Poissa jenan

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
« Vastaus #5 : Lokakuu 01, 2003, 16:56:39 »
Oooh, saippuasarjat. :) Tykkään, joskin noita hirveän monta ei voi edes katsoa kun tulevat tyhmiin aikoihin :(

Kauniit ja rohkeat on ehdoton lempiohjelmani. Rakastan niitä epämääräisiä juonikuvioita, kun kaikki ovat  kaikkien kanssa jotenkin tekemisissä.. Oikeasti viihdyttävä ja ihana sarja :) Joskus tietää juonikuviotkin kuukausiksi eteenpäin, mutta silti sitä vain katsoo ja katsoo :) Upea ohjelma.

Tunteita ja tuoksuja on myös hyvä.. Mutta tulee niin hölmöön aikaan, että sitä ei edes voi katsoa.. En olekaan sitä sen vuoksi enää kunnolla katsonut. :|

Passions oli loistosarja. Kyllä ärsyttää kun se ei enää tule. Niin tyhmä sarja kuin olla voi, mutta sitäkin ihanampi :) Ihana ihana ihana. Tahtoo lisää Passionsia.

Salatut elämät.. En katso säännöllisesti, joskus jos ei parempaa tekemistä ole.. Tylsähkö sarja, ja kun alkuperäisistä hahmoistakaan ei ole paljon ketään jäljellä, ei oikein jaksa..

Poissa Sun Lee

• Ronnieponnie
  • Vuotislainen
    • Tarinamaa
« Vastaus #6 : Lokakuu 02, 2003, 14:34:31 »
Ei. Minä inhoan saippuasarjoja. En voi katsoa niitä. Jotkut sanovat myös inhoavansa niitä, mutta katsovansa kuitenkin, koska niihin muka jää koukkuun. Miten voi katsella sarjaa, jota inhoaa? O_O En minä ainakaan voi!

Kauniita ja Rohkeita inhoan ehkä kaikkein eniten. Siinä sarjassa ei ole päätä eikä häntää. Sitä on nyt seurattu niin kauan kuin olen elänyt, eli 18 vuotta ja rutkasti enemmänkin! Ihan älytöntä. Voisivat jo lopettaa sen.

Salatut elämät. Katselin sarjaa joskus ihan alkuvaiheissa, mutta sitten se alkoi kyllästyttää, kun mitään kunnollista ei tapahtunut. Ulla on ainoa hauska piristys siinäkin sarjassa, kattelin jopa eilen salkkareita, kun sisko katteli niitä nauhalta O_O Mikähän minuun meni? ^^

Passionsia en edes ole koskaan katsonut enkä Tunteita ja tuoksuja. Päivien viemää sarjaakaan ei ole tullut seurattua. Yritän parhaani mukaan vältellä saippuasarjoja. Eivät sovi minulle *värisee pelkästä ajatuksesta*

Mai

• Ankeuttaja
« Vastaus #7 : Lokakuu 25, 2003, 21:20:08 »
Suhteeni saippuasarjoihin on aika neutraali. Se on totta että niihin jää helposti koukkuun. Jotkut sarjat ovat hyviä ja jotkut sitten sairaan tylsiä, hyviin ja hyvin saippuaisiin oopperoihin voisin laittaa Kauniit ja Rohkeat ja Salatut elämät. Niissä on jo meininkiä ;P

Katson yleensä Salatut elämät jos satun teeveen ääreen siihen aikaan, mikä on aika harvoin  kun en muutenkaan katso paljon teeveetä.

Paikalla Urpo Spok

• Kosmisesti sitoutumaton
  • Ylihörhö
  • *
  • Boldly going nowhere
  • Pottermore: JinxLeviosa205
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #8 : Lokakuu 28, 2003, 22:25:09 »
Kauniit ja rohkeat on niiin ihanan raivostuttavan kamala ja etenee tuskastuttavan hitaasti. Tosin ei se hitaus niin hirveästi tuskastuta, kun ei ole kovin kauheaa hinkua tietää mitä seuraavaksi tapahtuu. Joskus on kuitenkin hauska kelata taaksepäin ja nauraa vaikkapa sitä, miten monta kertaa Ridge on ollut naimisissa. ("Ensin Caroline, joka kuoli. Sitten Brooke, sitten Taylor, joka muka kuoli, mutta tippuikin lentokoneesta suoraan Marokkolaisen prinssin syliin, joten Ridge meni naimisiin Brooken kanssa. Ja sitten taas Taylorin, joka löytyi. Vai olikohan se vielä jossain välissä jonkun muun kanssa?") Tai sitä, miten Ridge on yhtäaikaisesti Bridgetin ja Rickin velipuoli ja ex-isäpuoli. Paitsi ettei olekaan, koska Ridgen isä onkin Massimo, eikä Eric! Ihmeellistä. Ja miten Amppeeri ja Rick tappelevat lapsesta, joka ei ole kummankaan ja sitten vielä saavat sen omakseen, vaikka Deacon on pojan oikea isä. Aa aa!

En oikein tiedä pitäisikö saippuasarjoille itkeä vai nauraa. Mutta Kauniita ja rohkeita tuijotan kyllä silti, Salatut elämät on myös tuttuja. Kumpaakaan en seuraa mitenkään intensiivisesti, mutta jos telkkarin eteen satun, niin kyllä.

Tunteita ja tuoksuja on muuten suunnilleen samojen tekijöiden (tuottaja jne.) tekemä kuin Kauniit ja rohkeat. Ei siis ihme, että ovat samanlaisia sarjoja. Varmaan käyttävät samoja lavasteitakin ja niin edespäin. :p
What would The Doctor do?

Poissa Jessie

• Sanomaton
  • *
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #9 : Joulukuu 12, 2004, 09:37:03 »
oih saippuasarjat, rakastan niitä. Ymmärrän täydellisesti mikseivät jotkut pidä niistä, ne ovat sitten ehkä juuri täydellistä minun aivoilleni.

Kauniit ja Rohkeat, no katon silloin kun on aikaa ei ole mikään pakkomielle tuohon sarjaan, sen tietäisi missä kohtaa menee vaikkei katsoisi kuukauteen.

päivien viemää- aah, tämä on ehdottomasti lempisarjani rakastan tätä, ei tosiaankaan kaikkien mieleen mutta minä olen jäänyt koukkuun pahasti koukkuun.
♥ Pottereita vuodesta 1999 ♥
“Dumbledore's man through and through, aren't you Potter?"
"Yeah I am," said Harry. "Glad we straightened that out.”

Poissa Ruiskaunokki

• Vuotislainen
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #10 : Joulukuu 17, 2004, 14:42:53 »
Saippuasarjat, ei kiitos.

En siis pidä niistä. Kauniit ja rohkeat, huippu. Kuinka kauan sekin on pyörinyt. Välillä porukka vaihtuu ja mukaan tulee uusia tyyppejä, jotka ovat jotakin kautta sukua tutummille hahmoille, joko avioliiton, syrjähyppyjen tai jonkin muun kautta. Ridge ainakin on ollut monta kertaa naimissa, sitten mennään naimisiin jonkun sisaren tai sisarpuolen kanssa ilman, että asiasta tiedetään mitään. Näh, hyvin useita jaksoja olen vuosien varrella katsonut, mutta ei edelleenkää voisi vähempää kiinnostaa.

Passions. Kenties nuorison versio Kaunareista. Oikeasti seurasin sitä, kun se tuli, mutta lähinnä sen takia, jotta saisi joka päivä kunnon naurut. Theresa oli naurettava ("This is my fate!"), Miguelin ja sen blondin-jonka-nimeä-en-muista suhde myös nauratti. Cranet olivat ihan outoja. Tabitha ja nukkensa... Heheh. Ja tapahtumat junnasivat paikallaan viikkotolkulla. Ainoa, josta pidin, oli Louis Lopez-Fitzgerald. Mutta muuten koko ajan sai räkättää. Minua kyllä harmittaa, että jättivät sarjan esittämisen kesken...

Salatut elämät. Siinäkin puolet porukasta on vaihtunut, en tiedä, kuka on kuka. Joskus sitä katselen, mutta tosiaan silloin, kun on tylsää.

Muita saippuasarjoja en sitten ole oikeastaan katsonut jaksonkaan vertaa.

Poissa Sun Lee

• Ronnieponnie
  • Vuotislainen
    • Tarinamaa
« Vastaus #11 : Joulukuu 17, 2004, 15:13:17 »
*nostaa kätensä ylös*

Minä inhoan kaikkia saippuasarjoja, kuten Kauniita ja rohkeita, Tunteita ja tuoksua, Salattuja elämiä ... mitä muita niitä onkaan? Ne ovat kaikki niin samanlaisia. Sisko ja äiti tuijottaa jokaista noista nenä kiinni tv - ruudussa joka ikinen ilta enkä voi ymmärtää, mikä niissä oikeasti kiehtoo niin paljon. Voisin ehkä seurata yhtä sarjaa, jos noista pitäisi valita, se olisi kai sitten salkkarit. Kauniita ja rohkeita myönnän katsoneeni joskus jakson tai pari, mutta en todellakaan enempää. Eihän niille voi kuin nauraa. Kaikissa tapahtuu samoja asioita, joku kuolee traagisesti, herää henkiin yhtäkkiä ja lähtee taas pois (Kaunareiden Macyn tapaus esim.). Sitten on tietysti näitä rakkausdraamoja yms.) Ärsyttäviä. En ymmärrä, mikä katsojissa kiehtoo.

Yksi syy, miksi näitä inhoan myös on se, että ne vain jatkuvat - ja jatkuvat. Kauniit ja rohkeatkin on tullut niin kauan kuin jaksan muistaa. Mitä järkeä siinä on? Sarja alkaa minusta maistumaan jo puulta, jos sitä vain pyöritetään uudestaan ja uudestaan. Ja vielä joka päivä! Ymmärrän, jos kerran viikossa, kuten Frenditkin tuli, mutta että joka päivä! *puistelee päätään*

Salkkareita myönnän itsekin katsoneeni. Joskus alussa. Lopetin, kun Miia lähti sarjasta, ennen sitä olin jo alkanut vähän kyllästymään ja se oli sitten lopullinen pisara. Muutenkaan en kamalasti pidä kotimaisista sarjoista tai elokuvista, koska ne ovat niin tylsiä. Mutta, kun vertaa salkkareita kauniisiin ja rohkeisiin niin on se nyt vähän parempi. Jos noista kahdesta pitäisi valita kumpaa seuraa aktiivisesti, valitsisin salkkarit. Ihmeellistä, mutta totta ^^

Poissa Wulf

• Offaava
  • Vuotislainen
« Vastaus #12 : Joulukuu 17, 2004, 16:49:54 »
XD Pakko kertoa. Sarjassamme; Wulffin sairaan outo maailma.

Minä en voi sietää saippuasarjoja. Kauniit ja Rohkeat saa mut voimaan pahoin ja jo pelkkä Salkkareiden tunnari ajaa mut toiselle puolelle taloa piiloon. Mutta. Minulle on kehittynyt varsin outo tapa katsoa saippuasarjoja; Salkkareissa riittää kun pistää äänet pois, Kauniissa ja Rohkeissa pitää mukaan heittää tekstin peitto. Sitten vaan omaa musiikkia soimaan ja mielikuvitus peliin. Se on yllättävän viihdyttävää itse keksiä mitä ne sanoo XD. Monet kerrat on kyllä ihmiset kysyny, että mitä hemmettiä mä oikein hommaan ja sitten minä olen ärjässy että; "Hiljaa, tässä on hyvä kohta menossa!" Ja sitten ne on kattonu vielä oudommin. Lisähauskuutta saa peliin, kun kuvittelee niiden puhuvan esim. Potter maailmasta.

Ridge: Mutta eihän Voldemort voi olla hengissä...
Taylor: Kuinka sitten käy meidän pikku Ronin?!
Brooke: MUAHHAHHAA!! Odottakaas kun tulen tuon Luciuksen kanssa ja tapamme teidät kaikki!

Nojoo. Hulluja on moneen lähtöön, mutta mulla on joskus tosi tylsää.
Poissa toistaiseksi. Koita mesellä.

Poissa Ruiskaunokki

• Vuotislainen
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #13 : Joulukuu 17, 2004, 16:59:17 »
Lainaus käyttäjältä: "Wulf"
Minulle on kehittynyt varsin outo tapa katsoa saippuasarjoja; Salkkareissa riittää kun pistää äänet pois, Kauniissa ja Rohkeissa pitää mukaan heittää tekstin peitto. Sitten vaan omaa musiikkia soimaan ja mielikuvitus peliin. Se on yllättävän viihdyttävää itse keksiä mitä ne sanoo XD

Hienoa, en ole ainoa! :) Tosin 11-vuotias pikkusiskoni harrastaa sitä enemmän ja vielä ääneen.

Poissa Yono

• Tangokuningatar
  • Vuotislainen
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #14 : Joulukuu 17, 2004, 22:28:17 »
Oi, saippuasarjat ovat ihania! Aivot narikkaan.

Kauniit ja rohkeat Monien saippuasarjojen äiti ja ihanaa toistoa täynnä oleva! Jos ei ole katsonut sarjaa pitkään aikaa, saa nopeasti selvää mitä on tapahtunut, koska jälkipuintia on tapahtumia enemmän. Tosin usein se maistuu puulta ja lopetin sarjan katsomisen kokonaan sen takia pitkäksi aikaa. " Olet myynyt itsesi paholaisen puolelle", Eric sanoo 'se ilme' kasvoilla Ridgen. Ridge katsoo häntä Ridge-ilmeellä. Kyllä, ymmärsin jo, että Ridge on Massimon poika. Sitä paitsi siinä vaiheessa sanan piru toistaminen eri muodoissa otti päähän. Toisekseen sarjaan tulee liian paljon uusia henkilöitä ja vanhat harrastavat sisäsiittoisuutta. Silti Kauniit ja Rohkeat on todella viihdyttävä.

Tuoksuja ja tunteita Tämä ei toimi. Miksi, sitä en tiedä mutta sen tiedäm, että tämä on t-y-l-s-ä.

Päivien viemää Ihanaa, tämä lyö kyllä kaikki laudalta. Ufoja, kostoja, pitkiä katseita, silikonia, yksinpuheluita, vamppeja, ex-vamppeja, murhaajia, pahiksia, urheita miehiä ja hiedän vaimojaan, takaisinpaluita, alttarille jättöjä ja kaikkea muuta yhtä hauskaa. Omituista kyllä jopa nörteillä on sikspäkki. Se ei olekaan enää ehto vaan tosiasia!

Toivottavasti Ihq Brady saa Chloen!

Harmi, etten nähnyt tämän päivän jaksoa! Ilta-Sanomien mukaan Rex ja Cassie lähtevät!

Salkkarit No huoh. Tässä ei ole mitään vetävää. Extrahuonoja näyttelijöitä eikä mitään mielenkiintoista. Siinä ei ole glamouria vaan tavallisia ihmisiä. Se ei ole saippuasarjan tarkoitus (ainakaan minun mielestäni)! Meidän ei pidä samaistua hahmoihin, vaan toivoa olevamme he tai toisin päin.

Lainaus käyttäjältä: "Wulf"
Salkkareissa riittää kun pistää äänet pois, Kauniissa ja Rohkeissa pitää mukaan heittää tekstin peitto. Sitten vaan omaa musiikkia soimaan ja mielikuvitus peliin. Se on yllättävän viihdyttävää itse keksiä mitä ne sanoo XD.

Juuri  niin minä katson Maailman ympäriä. Tai katsoin... Hyvin toimii myös pelkästään Simon katsominen. Eleet ja suun liike ovat hyvin viihdyttävää katsottavaa.

Tabris

• Ankeuttaja
« Vastaus #15 : Joulukuu 19, 2004, 23:10:14 »
Ihanaa, täältä löytyy muitakin kuin minä, jotka inhoavat saippuasarjoja! *Hymyilee leveästi samalla kun huitoo kättään ilmassa*
Tosiaan, minusta saippuasarjat ovat TODELLA typeriä. Satuin tässä katsomaan pari jaksoa Kauniita ja rohkeita, ja täytyy sanoa, että koko sarja on aivan klisee ja kierrättää samoja asioita. Nämä jaksot jotka katsoin, olivat niin kaukaa haettuja, että ihan nauratti. Siis, ensin Ridge kuolee tiputtuaan tuleen. Pari jaksoa menee, kun vollotetaan Ridgen "kuoleman" takia, ja "epätoivoinen" Brooke yrittää heittäytyä tuleen, koska luulee, että näki Ridgen siellä. Joku mies estää häntä (miehen henkilöllisyys jäi minulle epäselväksi), ja sitten Brooke, eh, rakastelee tämän miehen kanssa, koska Ridgeähän ei enään ole. No, kun ilahtuneena luulin, että nyt vihdoin päästiin siitä Ridgen rumiluksesta, niin ähäkutti, mies onkin yhtäkkiä elossa! Hän ei kärventynytkään, vaan pelastui jollain kumman tavalla! No, Brookella on AIVAN KAMALA morkkis, koska huomaa olevansa raskaana, eikä tiedä, onko lapsi Ridgen vai sen toisen miehen. Tämä lyhyt pätkä paljastaa sarjan päättömyyden, sillä tuossa ei ole järjen hiventäkään! Tuossa on oikeastaan se syy, miksi inhoan saippuasarjoja. Ne vaan ovat niin... huonoja.

Poissa Citrus

• Vuotislainen
« Vastaus #16 : Joulukuu 20, 2004, 13:30:48 »
Noh.
Minä en nyt välttämättä aivan vihaa saippuaoopperoita. En sillä lailla. Kyllähän ne ärsyttäviä on. Joo, minäkin inhoan sitä sarjan jatkuvaa toistamista ja ällöä liiallista dramatiikkaa. En minäkään kaikkea kestä.

Siis kyllä tämäkin neito saippuaa katselee paremman puutteessa. Saippuoissa(ainakin minun kohdallani) on se vika, että niihin jää pari kertaa katsottuaan koukkuun, vaikkei sarjasta pitäisikään.

Poissa Swanheart

• Vuotislainen
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #17 : Joulukuu 20, 2004, 14:49:15 »
Hyi, minäkin inhoan saippuasarjoja, mutta aina on kuitenkin pakko katsoa Kauniit ja Rohkeat telkkarista! Se on maailman typerin sarja, mutta mun on melkein aina pakko katsoa se! Mua ainakin ärsyttää suunnattomasti just se että kaikki hengailee kaikkien kanssa ja kokoajan joka puolelta putkahtelee uusia yllätyksellisiä siskoja, veljiä, äitejä ja isiä... esim. Ritke Forresteri on ainakin saanut jo monta uutta "oikeaa" perheenjäsentä tuosta noin hokkusta pokkusta vaan, ja Brooken kaikkien miesten kanssa huorailu ärsyttää... Sälli on se paras tässä sarjassa.
Mut noh, joo, tylsiä nuo ovat mutta katson aina systereiden kanssa silmät pyöreinä Kauniita ja Rohkeita ja mä repeen aina kun jotkut pussailee (aina) ja siskot huutaa "Yäääk! Pitääks niitten aina tehdä tota?!" :)
"Taukki! Vollotus! Kummallisuus! Nipistus!"

Joonatan

• Ankeuttaja
« Vastaus #18 : Joulukuu 23, 2004, 22:19:43 »
*Nostaa kätensä* *Laskee kätensä* *Nostaa kätensä* *Laskee kätensä*  Eli olen saippuasarjojen vihaaja, mutta kyllä joitain tulee katsottuakkin. Vaikka aika huonoa tv-'viihdettä'hän ne ovat. Tylsää samojen asioiden jauhamista.

Salattuihin elämiin olen koukussa. Olen katsonut kaikki jaksot alusta alkaen. Uusintoina yms.
Kauniit ja Rohkeat on todella vähän yliampuvaa. Pysyy paikallaan. :D

rosolli

• Ankeuttaja
« Vastaus #19 : Joulukuu 28, 2004, 17:19:53 »
Minä todellakin kulutan kallista aikaani aivan liikaa kaiken maailman hömppäsarjoihin. Olen aivan täydellisessä koukussa esimerkiksi Kauniisiin ja rohkeisiin, joka on sentään niin naurettavan sekopäinen sarja, että oksat pois. Salatut elämät on toinen. Se on jo AIKAA SITTEN menettänyt kaikki hyvät näyttelijänsä, ( ilmeisesti myös:) käsikirjoittajansa. Ja se tunnusmusiikki :D En yhtään ihmettelisi vaikka joskus kaupungilla joku ohitseajava amis popittaisi stereoillaan Salattujen elämien tunnaria. Sarja on ollut joskus jopa kohtalaisen hyvä, minun mielestäni, ja varmaankin sen koko nykyinen suosio perustuu pelkästään sen vanhaan "supersuosioon" ja siihen, että se tulee hyvään katseluaikaan.

Voi ei, liikaa salatut elämät- jauhantaa.

Silti. Koukussa ollaan.

Theodor

• Ankeuttaja
« Vastaus #20 : Tammikuu 06, 2005, 21:13:45 »
Saippuasarjat! *tukehtuu* Kauheaa! Roskaa! Inhoan niitä, ihan hirveetä.

Yhdet meidänluokkalaiset tykkää saippuasarjoista, ja ne ihmettelee kun mä en tykkää. Mä itse ihmettelen niitä. No toisaalta, esim. Kauniita ja Rohkeita seuraa aina välillä, mutta tuntuu että aina samaa lemmiskelyä ja draamaa joka jaksossa.

Elwen

• Ankeuttaja
« Vastaus #21 : Tammikuu 07, 2005, 15:33:24 »
Hee, täällä kököttää yksi Kauniit ja rohkeat-fani ;) Ah, olen seurannut tätä sarjaa arviolta viisi tai neljä vuotta. Tapahtumat toistuvat, mutta henkilöt vaihtuvat. Kaunarit on niin älyvapaa sarja, että voi heittää joka  päivä tunnin ajaksi aivot jonnekin epämääräiseen. Kerrassaan verraton jakso oli kun Sheila oli kaapannut Taylorin ja Steffien ja Ridge lähti heitä pelastamaan. Taylor oli kiinnitetty kahleilla takkaan, ja Ridge murtautuu taloon ajamalla autollaan seinän läpi :D

Salkkarit on nykyään huono. Surkeahkoja näyttelijöitä, tylsä juoni ja epäkiinnostavat hahmot. Hohhoijakkaa.

geisha

• Ankeuttaja
« Vastaus #22 : Tammikuu 08, 2005, 15:33:01 »
Itse en välitä olleenkaan saippuasarjoista. Paitsi yhteen olen jäänyt koukkuun.
Päivien viemää
Mielestäni koko sarja on niin huonoilla trikkikuvauksilla kuvattu ja muutenkin huono. Mutta kuinka kävikään.. jäin sarjaan koukkuun. Nykyään on lähes pakko katsoa sarjaa ja nähdä miten käy ilkeälle Samille tai DiMeran suvulle...:O En tajuu itseäni.

Muita sarjoja en seuraa, se olisi jo liika itselleni.
^^

Buddha

• Ankeuttaja
« Vastaus #23 : Tammikuu 10, 2005, 20:20:39 »
Minä en siedä saippuasarjoja! Minusta ne ovat maailman ärsyttävimpiä tv-ohjelmia. Niissä jankataan aina vain samaa. esim: kauniit ja rohkeat aina vain samojen ihmisten elmiä pistetään romuksi ja sitä rataa. Myös salatuista elämistä saa myös aika lahjakaan pahoinvointi kohtauksen puhumattakaan joistain amerikkalaisista saippuasarjoista. Ne on siis niin TURHANPÄIVÄISIÄ!!!

Sweetie

• Ankeuttaja
« Vastaus #24 : Tammikuu 14, 2005, 23:18:13 »
Saippuasarjojen suurkuluttaja ilmoittutuu *nostaa kätensä*

Ah. Rakastan melkein kaikki saippuasarjoja. Tunteita ja Tuoksuja on poikkeus. Se on niin surkea kun olla ja voi. Olen ehkä pari kertaa katsonut sen ja...

Passions Maailman paras saippuasarja kautta aikojen. Rakastin tätä sarjaa ja oli kamalaa kun se loppui. Onneksi olen löytänyt netistä passions video clipsejä joilla voi lievittää ikävää. Toivottavasti nelonen uusisi jaksot, koska en katsonut niitä ihan alusta asti. Mutta olen nauranut itseni kuoliaaksi sitä katsoessani ja itkenyt silmät päästäni. Ihana sarja<3

Päivien viemää Olen koukussa "hieman" tähän sarjaan. En yhtä pahasti kuin Passionssiin olin, mutta aina kun mahdollista katson. Siitäkin on tullut vähän yliluonnollinen. Ne kaksoset tuli avaruudesta jne. Mutta rakastan Belleä ja Shawnia<3

Kaunarit Tämä se vasta on saippuaa. Tähän en (onnekseni) ole koukussa, mutta aina jos telkkari sattuu olemaan päällä jään katsomaan. Hiukan yliampuva sarja. Macy herää kuolleista. Ridgelle ei käynytkään mitään ku se tippu sinne "laavaan". Ja muutenkin vähän liian...Pöh...

Salkkarit En kutsuisi salkkareita varsinaisesti saippua-sarjaksi, mutta olkoon. On se omaksunut hiukan kaunari peräisiä juttuja. Näyttelijöistä on tullut ärsyttäviä ja vanhat jaksot olivat miljoona kertaa parempia. Silti sarjaa seurailen joskus.

Mitä muita saippuasarjoja on?