Kirjoittaja Aihe: Suosittele elokuvia  (Luettu 21533 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa MariKetola

• Vuotislainen
Vs: Suosittele elokuvia
« Vastaus #175 : Marraskuu 20, 2015, 09:25:16 »
Fifty Shades of Grey

Tää jakaa niin mielipiteet, mutta itse tykkäsin ihan hirveästi. Kaikki kirjatkin luettu.

Tänään huomasin, että tammikuussa on tulossa elokuvan parodiaversio Fifty Shades of Black. xD
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 21, 2015, 09:12:31 kirjoittanut Taru »

Poissa MariKok

• Vuotislainen
« Vastaus #176 : Marraskuu 23, 2015, 11:20:08 »
Nälkäpelit! Viime viikolla kävin katsomassa viimeisen osan ja kyllä kannatti odottaa! Katniss <3

Poissa MariKok

• Vuotislainen
« Vastaus #177 : Joulukuu 11, 2015, 08:47:41 »
Menee vähän yksinpuheluksi, mutta eilen kävin katsomassa Natalie Portmanin esikoisohjauksen Tarina rakkaudesta ja pimeydestä. Pysäyttävä!

Poissa Pipe

• Luihusten oma kasvatti
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #178 : Helmikuu 01, 2016, 22:33:03 »
What if (joo pääosassa aikas tuttu Potter näyttelijä, ehkä se ajoi alunperin katsomaan trailerin, mut joo katottuani trailerin niin...)

Siis että tää oli hyvä. Mä nauroin monesti kuollakseni tässä. :'D Aivan mahtavaa huumoria joka iski muhun. Nii en mä sit meinannut kuin kuolla yhdessä kohdassa elokuvaa.

"Jos voisin kääntää aikaa taaksepäin niin tekisin asiat toisin" kohtaus en mä yhtään revenny mielessäni ja ajatellut "mikset pölli Hermionelta ajankääntäjää ja palaa ajassa taaksepäin" idealla :'DD Ja oikeesti nauroin varmaan tälle valehtelematta 5 minuuttia :'DDD

Mut hei ihan oikeesti tämä oli tosi loistava romanttinen komedia (ei mennyt yli ei huumorissa eikä fluffy siirappisuudessa, molemmat oli loistavasti tasapainossa keskenään!) ;D, meinaa jos sellasista tykkää ni eiku katsomaan toi leffa ja oikeesti sanotaanko näin, et Pottereissa ko kundi ei ollut mun suosikkeja (jotenkin mä jäin niin kaipaan enemmän ko hahmolta) mut siis tässä sitten taas jätkä loisti kyllä ihan kunniakseen!! Ja voin sanoa et se jätkä tosiaan OSAA näytellä, vaikka ennen oon sitä vähän epäillyt... tai no December Boyssakin jätkä kyllä loisti ei sen puoleen, mut mut joo tälläsiä leffoja kiitos enemmän tuolta pojalta ni arvostan sitä tuplasti enemmän! :)
♥Yritän vain hymyillä, vaikka olen jo kuollut sisältä♥
♥♥Polseres vermelles - Polseres amunt!!♥♥