Kirjoittaja Aihe: Gimmel  (Luettu 6405 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Salandra Taikasielu

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
Gimmel
« Vastaus #50 : Heinäkuu 31, 2004, 16:59:20 »
Joo Mixissä luki, että ne lopettaa! Ihanaa, se loppuu! Kyllä mä luulen, et ne lopettaa, kert niitten suosio on jo vähän hiipunu.

Täytyy tunnustaa, että tykkäsin joskus alkuaikoina Gimmelistä, mutten enää. En enää. Sen takia, että ne laulut kuulostavat lähinnä naurettavilta (sanat on lapsellisia!) ja kun ne yrittää niiiiin kovasti laulaa, mut ei... kyl jotkut biisit on ihan OK, mut useimmat EI.

Pieni Hikke

• Ankeuttaja
Gimmel
« Vastaus #51 : Lokakuu 17, 2004, 10:37:25 »
Nyt Gimmel on hajonnut. Tai siis tietääkseni eilen illalla Tapiolassa. Kaksi vuotta se vain kesti. Vika keikka kyllä oli ikärajallinen *ei keksi sopivampaa sanaa*

Farawina

• Ankeuttaja
...
« Vastaus #52 : Marraskuu 20, 2004, 20:19:01 »
Musta Gimmel OLI joskus vuos sitten hyvä, mutta sitten mun musa maku alko muuttua ja kyllästyin koko bändiin. Nykyään kuuntelen enemmän ulkomaalaisia bändejä ja aivan erilaista musiikkia! :)

Muutenkin ne tytöt oli jotenkin ärsyttäviä ja niitten musa ei ollu ees hyvää. Melkein kaikki mun kaverit inhoaa sitä nykyään. Monilla on kuitenkin niiden eka levy, mutta he eivät tee niillä mitään. Hyvä kun lopettivat...ainakin minun mielestä! :)

Poissa

• kAHVikuppisihteeri
  • Vuotislainen
  • jump, deliver me
Gimmel
« Vastaus #53 : Joulukuu 04, 2004, 21:18:23 »
Jee, vihdoinkin löysin tämän topicin.

Aivan, bändi nimeltä Gimmel.

Pidänkö vai en? Miksi en/pidän?

En pidä. Siitä lähti paras laulaja, jonka suuri fani olen tänä päivänä. Hyvä Jonna, aivan oikea päätös! Ja muutenkin, biisit on sellaisia siirappi-tekelmiä, ei mitään hyvää, kauheaa renkutusta ja korvia särkee. Suski on niin teennäinen, kauhea sössöttäjä, "siis niinku"-taitaa olla sen ainut sana jonka se osaa sanoa. Ushma on kanssa anaalista, laulaa niiiin ällöttävällä äänellä, ja Jenni; Se on paras Gimmelissä, mutta senkin lauluääni on jostain syvältä kalastettu. Ja hyvä vain, kun koko roska hajoaa. Ihan oikein niille.

Lainaus käyttäjältä: Olivia Outo
Apua, miten kukaan voi fanittaa sitä On siis viidenlaisia faneja: Pikkutyttöjä, jotka ovat jostain aivan käsittämättömästä syystä hurahtaneet kyseiseen bändiin; keski-iän ylittäneitä härskejä ukonrahjuksia, jotka eivät p*skaakaan välitä niiden musiikista; kuuroja mummoja, jotka haikailevat nuoruuden perään ja ovat ostaneet itselleen levyn, kun näkivät lapsenlapsensa ostavan sellaisen itselleen; pikkutyttöjen kaverit, jotka eivät oikeasti tykkää Gimmelistä, mutta jotka haluavat säilyttää ystävyyden toisten pikkutyttöjen kanssa; ja dementikot jotka ostivat erehdyksissään Gimmelin levyn, vaikka luulivat ostaneensa "Humpparallaa sota-ajalta"

Niinpä. Miksi fanittaa sitä? >_____<
Olivia Outo: Heh, nauroin lukiessani nuita fani-kuvauksia .DD
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 25, 2007, 16:00:53 kirjoittanut Yö »
"Seuraavaks me vedetään sellanen progepläjäys, että te saatanan kakarat ette löydä kotiinne."

Kuunsirppi

• Ankeuttaja
Gimmel
« Vastaus #54 : Helmikuu 26, 2006, 13:20:07 »
Hmm..

Gimmel on hajonnut. Kun olin kolmannella olin suuri fani. Lähetin kirjeitä, ja Jenniltä sain jopa vastauksen. Kävin 3 tai 2 keikalla. Sain nimmarit, omistin paljon lehtileikkeitä, olin gimmelfooumissa ym. Mutta  ei enää. Musta Gimmel oli hyvä, ja joitakin biisejä saattaa kuunnella, mutta nyt jos se olis vielä kasassa, en kuuntelisi. Se on niitä tuotteita, joissa hoilataan saamaa, turhia tyttöbändejä.

Lode

• Ankeuttaja
Gimmel
« Vastaus #55 : Helmikuu 26, 2006, 17:34:49 »
Olen ihmetellyt samaa, mutta en Gimmelistä vaan Antti Tuiskusta, aluksi se oli hirmu kuuluisa mutta heti kun pojat alkoivat haukkua häntä h*** Antiksi niin kappas vain kaikilta innostus katosi.

Minulla ei ole mitään Gimmeliä vastaan mutta en vain pidä niiden musiikista tai no ei se siitä musiikki tyylistä johdu vaan kuuntelen mielummin englanninkielellä sanoitettuja kappaleita.
Se oli yksinkertaisesti selitetty.

Poissa Saphire Tulenpunainen

• Kliseitä rakastava
  • Hirnyrkki
  • UGH!
Gimmel
« Vastaus #56 : Helmikuu 27, 2006, 11:46:12 »
En pidä Gimmelistä. Ennen pidin, mutta en enää. En ollut edes kuullutkaan Popstarsista, enkä Gimmelistä. Kun olin balettiesityksessä, ryhmäni tytöt hoilasivat Gimmelin Etsit muijaa seuraavaa. olin vähän että: "Siis MIKÄ?!" Kuulin heidän musiikkiaan radiosta ja aloin pitää siitä. Ostin kaksi ensimmäistä levyä, mutta en käynyt keikoilla kertaakaan, sain kopioidun nimmarin ja lopuksi aloin sitten kuunnella vähemmän Gimmeliä. Ei vain innostanut. Minula ainakaan ei ole perusteena se, että kun toiset inhoaa Gimmeliä, vaan se, että en pidä musiikista, sanat raikuu Teinix tyylistä marmatusta ja Ihqutusta (hyi mikä sana...) jota ei kukaan jaksa yksin kertaisesti kuunnella. Hyvänä esimerkkinä voisi olla Antti Tuiksu, josta pidän ihan älyttömästi. Koulussani minua härnättiin tämän takia, mutta silti minä en luopunut Antin musasta, koska pidin siitä. En ole ikinä hävennyt sitä musiikkia, mitä minulle on haukuttu. Ja edelleenkin koulussa jotkut kyselevät, että olenko vielä Tuisku fani. Popstarsista en oikein pidä, koska se matkii Idolsia. Kyllähän Suomi matkii Idolsissa Englantia, mutta kun on jo yhdet laulu kisat, niin eikö popstarsia voisi lopettaa? Gimmelin levyt olen saanut heitettyä koulun juhlilla pois, nimmarista en tiedä ja julisteet on lentänyt roskiin. Ei vain kiinnosta. Gimmel on sieltä ja syvältä, piste.
"Minä annan kaiken ja enemmän tuli polttaa uskon mihinkään, mitä sitten jos sielun menettää. Mutta on vaan pakko roikkuu perässä."  I want stay Together Forever.

Poimu

• Ankeuttaja
Gimmel
« Vastaus #57 : Maaliskuu 03, 2006, 16:08:32 »
Gimmel oli muotia jotain 2-3 vuotta sitten, mutta bändi hajos, eikä musiikkia tullut. En mä ainakaan jaksais kuunnella samoja biisejä vuodesta toiseen... Olin itte sillon neljännellä luokalla, ja me tanssittiin sen tahdissa kavereiden synttäreillä... Samoin kuin Las Ketchupia. Mutta Gimmel oli ja meni, mulla on niiden molemmat levyt, koska sillon n oli pakko saada. En mä enää ajattele sitä lempibändinä, vaikka se sillon olikin. Topic on hyvä ja alotusviesti hyvä, sainpahan jotakin kirjottamista, täällä toimistossa on tylsää!!

Kiitush!

Poissa Viiru

• ja Pesonen
  • Vuotislainen
  • Tupa: Tuvaton
Vs: Gimmel
« Vastaus #58 : Kesäkuu 17, 2007, 19:12:55 »
Minusta Gimmel on sika hyvä bändi. Olen kerran ollut Gimmelin keikalla. Harmi että Gimmel lopetti. Minusta Gimmel ois saannut jatkaa vielä.
We’re walking in the air, we’re floating in the moonlit sky, the people far below are sleeping as we fly