Kirjoittaja Aihe: Gimmel  (Luettu 6412 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Umbrella

• Ankeuttaja
Gimmel
« Vastaus #25 : Marraskuu 25, 2003, 20:37:14 »
No niin. Pidän Gimmelistä, mutten kuitenkaan ole fani. Ennen uuden levyn ilmestymistä kuuluin Gimmelin vihaajiin. Nyt on mielipiteet muuttuneet Kaksi kertaa enemmän-levyn myötä. Se on ihan hyvää musiikkia minun mielestäni ja muuttunut aikuisempaan suuntaan. Kappaleet eivät ole enää ihan niin lapsellisia ja väkisin väännetyn oloisia. Itseasiassa kuuntelen nytkin gimmeliä... O_o (Ja käyn päivittäin myös heidän foorumissaan.) Se vaan on kumman viihdyttävää musiikkia ja sen takia tehtykin (ja tietysti rahan).
Mutta minua ei kyllä tuo keinotekoisuus pahemmin liikuta. Tietenkään nuo sanoitukset ja sävellykset eivät tule Jennin, Ushman ja Susannan kynästä, eivätkä siis kerro mitään tyttöjen elämästä sun muusta... Ai niin! Jennihän on osallistunut soolibiisinsä sanoituksiin! Edistystä sekin ;) .  No joo...

Olivia Outo: Miten voit väittää, että Gimmelit eivät ajattele omilla aivoillaan? He ovat täysin tavallisia tyttöjä, mutta kilpailun kautta kuuluisia. Miten he voivat olla sen tyhmempiä kuin me muutkaan tavalliset tallaajat? He tekevät itsekin päätöksiä, uskokaa tai älkää. Ja eivät ole kanoja. Eivätkä puhu tai kirjoita tällä tavalla: "siis niinq ihq!!!11 tehäänx ranskas video??++??". Mutta jos tarkoitit nuo vähän niinkuin vitsinä, niin ei sitten mitään... ;) Ymmärrän kyllä TÄYSIN, että kaikki eivät voi pitää Gimmelistä tai edes haluakaan pitää... Olin itseasiassa pari kuukautta samaa mieltä, kuin sinä! :)

Mutta siis, pidän Gimmelistä kovasti. Mutta USHMAsta en erityisemmin välitä levyllä (muuten kyllä!). Varsinkin hänen soolobiisissään hän ei saa pitkää pätkää laulettua vingahtelematta. Siis, hänen äänensä vingahtaa joka lauseen lopussa ja nousee. Ushma on ollut Gimmelin heikoin lenkki aina minun mielestäni. Ääni on tylsä, lattea, vingahteleva, ajoittain honottava ja jotenkin epäkypsä... Mutta onhan hän toki paljon kehittynytkin ekalta levyltä. Olen itse sitä mieltä, että popstarsissa olisi ollut parempiakin, mutta en vaihaisi Ushmaa kyllä missään nimessä. Ushma on kuorotyttö, mutta ei MINUN mielestäni kuulunut popstarsin parhampiin. Tiedän, että ei siellä mitään soololaulajia haettukaan, vaan ääniä, josta saataisiin hyvä kokonaisuus.
Ushma on kuitenkin Gimmelistä miellyttävin jotenkin...

(Älkää nyt Ushma-fanit vetäkö hernettä nenukkeihinne... nuo olivat vain minun mitättämiä mielipiteitäni)

Mutta Jenni ja Susanna osaavat hyvin laulaa (Ushma tietenkin myös...). Vaikka nyt olen huomannut, että Jennin äänen tuottaminen kuullostaa aijoittain jotenkin vaivalloiselta ja "ähkivältä". Tykkään silti. Ja Susannalla on mahtava ääni! Mutta tuntuu vähän siltä, että hän ikäänkuin yrittää liikaa jotenkin (älkää kysykö...).
Miksi kukaan Gimmelistä ei voi laulaa ääntä kauniisti loppuun asti, eikä lopettaa vingahdukseen tai ähkimiseen? Eipä tuo nyt paljon haittaa... ja ehkä olen kuunnellut liiankin tarkasti, ei tuollaisista pikkujutuista kannata välittää... ;]
Kokonaisuudessaan Gimmel on mielestäni oikein hyvä!

Ja tästäkin ollaan puhuttu, että Gimmelfanien keski-ikä on joku 7v, mutta minusta on vielä enemmän esim. 12-13, vuotiaita faneja... Ja joku taisi sanoa, että nämä 7 vuotiaat luulevat olevansa kovinkin cooleja fanittaessaan teinimusaa... Olisikohan näin? No hyvä on, jos kerta on ;)...

[Taisin välillä mennä vähän varsinaisen aiheen vierestä, sori sori]

Sirima Granz

• Ankeuttaja
Gimmel
« Vastaus #26 : Marraskuu 25, 2003, 22:25:52 »
Lainaus käyttäjältä: "Olivia Outo"
Okei. Ehkä kävin hieman ylikierroksilla.
Lainaus käyttäjältä: "Seyana"
Ensiksi väitätte että kohderyhmä on 7-vuotiaat ja sitten sanotte että bändi on oikea "teinix". Tietääkseni 7-vuotiaat ovat juuri päässeet kouluikään ja ovat vielä aika kaukana teineydestä.

Kohderyhmä on 7-vuotiaat ja Gimmel on teiniäks. 7-vuotiaat luulevat olevansa kovinkin cooleja fanittaessaan teinimusaa. Koska nimenomaan Gimmel juuri tekee tyypillistä teiniäkspurkkapoppia. Miksei Gimmel sitten vetoa teini-ikäisiin? Yhtä suuri arvoitus niin sinulle kuin minullekin...

Hetkinen, hetkinen. Ai ei Gimmel vetoa teini-ikäisiin? Suosittelisin sinua tutustumaan Gimmelfoorumiin (löytyy ossasta www.gimmel.fi ). Siellä on lähes kaikki Gimmelin faneja, ja juuri suuri osa on näitä teinejä, 12-17- vuotiaita. Miten ihmeessä eivät muka vetoa teineihin? Minä itse olen teini, ja pidän kyllä Gimmelin musiikista, en tosin ole fani mutta kuitenkin. Ja voin vaikka vannoa etten ole eläissäni tavannut yhtäkään seitsemänvuotiasta fania. Kauheaa yleistystä! Muka vain seitsemänvuotiaat tykkäävät Gimmelistä... mitä soopaa!

Ja minua ärsyttää vielä suunnattomasti kaikkien asennoituminen Gimmeliä vastaan. Keneltä tahansa kysynkin, niin automaattinen vastaus on että Gimmel on suolesta ronkittu. Okei, ymmärrän kyllä ettei Gimmelin musiikki miellytä kaikkia... mutta... Miten niin tytöt eivät osaa ajatella omilla aivoillaan? Mistä sinä tuon olet saanut päähäsi? He ovat ihan tavallisia tyttöjä.

Minulle ei merkkaa tippaakaan, miten bändi on koottu tai ketä kappaleet tekee, musiikki se tärkeintä on! Vaikka saattaahan esimerksiksi kappaleiden sanoitukset olla aika tyhjänpäiväisiä lallatuksia, mutta hyvä se on joskus kuunnella jotain kevyttä ja harmitonta popsiirappia.

Lainaus käyttäjältä: "Ansku-tonttu"
Tytöt on koottu Suomen parhaista naislaulajista, jotka eivät vielä ole tähtitaivaalla. Ja se on ihan okei ^^

Minusta asia ei ole näin, esimerkiksi tästä Idolsista on tullut todella hyviä laulajia, ja minusta popstarsin laulajien taso ei ollut suoraan sanottuna kauhean hyvä. Gimmelin Ushma ei olisi pärjännyt Idolsissa edes Savoyhin... pistän vaikka pääni pantiksi että Suomesta löytyy takuulla parempia naislaulajia kuin mitä Gimmelit ovat!

Vaikka tämä viesti meni aika pitkälti Gimmelin puolustamisen puolelle, mutta tosissaan, en ole fani, mutta kyllä sitä kuunnella voi paremman puutteessa. Ei sitä aina tarvikaan mitään kauhean syvällistä kuunnella.

(ansku-tonttu, mehän tunnemme toisemme, eikös vaan?)

Ansku-tonttu

• Ankeuttaja
Gimmel
« Vastaus #27 : Marraskuu 26, 2003, 17:24:40 »
Mä en viitsinyt lukee muiden viestejä.. Kaikki ois ollut kumminkin et: "Gimmel on paska!!!!!"

Koko tää Popstars-ilmiö on mun mielestä hyvä. Kaikki köyhät artistit joilla ei ole mahdollista päästä näyttämään taitojaan, voivat mennä Popstarsiin ja täräyttää tuomarit kumoon! Et näin...

Tytöt on koottu Suomen parhaista naislaulajista, jotka eivät vielä ole tähtitaivaalla. Ja se on ihan okei ^^

Jotkut puhuvat, etteivät tytöt osaa laulaa? Miksihän he olisivat muuten voittaneet kisan? Tytöillä on laulutaitoa.

Ja minä fanitan Gimmeliä kunnolla. Olen luokan suurin fani. Minkä sille voi jos musiikki täyttää pään jaja.. Mine tykkään rakkaushömpääpopista :) Se on kivan kuullosta..

Kuunnelkaa se levy ennen kuin tuomitsette.. [Siis ne jotka tuomitsevat..]

MUOKKA// Niin, ja Ushma on mun suosikki. Niin ihana ihminen ^^ Upin vingahtelu lauluis on mahtava!

MUOKKA2//Sirima, kyllä me tunnemme ^^ Jos Suomesta löytyy parempia laulajia, mikseivät he ole laulamassa Gimmelin kanssa? Sen takia, koska heitä ei ole..

Poissa Tohvelieläin

• Vuotislainen
Gimmel
« Vastaus #28 : Marraskuu 26, 2003, 19:00:01 »
Se että Gimmel on kokoamalla koottu, ei välttämättä tee siitä huonoa bändiä, mutta itse en vain ole löytänyt heidän laulujensa punaista lankaa. Melodiat on tehty liian monimutkaisiksi ja hienoiksi, ja onnistuvat sen takia kuulostamaan kömpelöiltä. Heidän tekemänsä musiikki on liian steriiliä. Kaikki stemmat ja muut kuviot on suunniteltu äärimmäisen tarkasti ja sitten ollaan menty studiolle nauhoittamaan. Laulujen sanat ovat todella yksinkertaisia. Kunnioitusta herättäisi, jos Ushma, Suski ja Jenni edes tekisivät laulut itse, mutta ei. Tytöillä ei tunnu olevan myöskään minkäänlaista yhteishenkeä, he ovat pelkkiä työkavereita, ei sen enempää. Lienee selvä ettei bändi tule kestämään yhtä kauan kuin perinteisesti ja luonnollisesti muodostuneet bändit.

Oheiskrääsän näkeminen kaupoissa saa karvat pystyyn, mutta jos Gimmel tekisi hyvää musiikkia antaisin sen anteeksi. Valitettavasti se ei tee.

Mutta en vihaa Gimmelin tyttöjä, en vihaa heidän tekemäänsä musiikkia. Se nyt vain on niin äärettömän tylsää ja sisällötöntä.

Ansku-tonttu

• Ankeuttaja
Gimmel
« Vastaus #29 : Marraskuu 26, 2003, 21:15:44 »
Jenni on sanoittanut yhdessä Risto Asikaisen kanssa oman soolonsa, Mustavalkoisuutta.

Mut ne sanat onki vähä..

siunattu

• Ankeuttaja
Gimmel
« Vastaus #30 : Joulukuu 05, 2003, 20:05:37 »
Olenko joskus kommentoinut tähän, vai onko kaikki edelliset viestit poistettu? Yritetään nyt kommentoida paremmin, jos se siitä johtui.

Gimmel. Minä en ole koskaan julkisesti pitänyt siitä. Noin vuosi sitten, kun Gimmel oli tuoreena, juuri esikoislevynsä julkaisseensa pinnalla, kaikki luokkalaiseni olivat aivan hulluna. Minä en. En omista levyä, mutta kuunnellut olen muutaman kerran, puoliväkisin, muutaman kerran omasta tahdostani. Haluan/halusin todella tietää, että millaista musiikkia se on. Yllätyin positiivisesti. Ei aivan niin pahaa, kuin kuvittelin. Jopa siedettävää. Mieluummin minä nyt Gimmeliä kuuntelen kuin esimerkiksi Nylon Beatia.

Sanoitukset ovat erittäin tylsiä, sellaisia, joissa puhutaan pettävistä poikaystävistä ja epäonnistuneesta rakkaudesta. Oi, kaikki on kaikissa niin huonosti. Sellaisia, jotka pyörivät päässä puoli päivää, ja joista puoli Suomea hehkuttaa muutaman kuukauden, kunnes eivät edes muista koko bändi. Mielipiteeni.

No sitten tämä Popstars. Njaa. Katsoin Popstarsia aina paremman puutteessa, mielenkiinnolla. ((Ja jos nyt saa tämän verran poiketa, sanon vain, että se oli monin kerroin parempi kuin nyt tämä Idols)) Ushmaan olin heti alussa kiinnittänyt huomita, hänen aitouteensa. Katsoin äsken MTV3+:n Popfinlandiakonsertista kun he esiintyivät, että hän oli suoristanut hiuksensa. Se oli itse asiassa pettymys. Khah.

Harvinaisen sekava viesti. Mutta; minä en pidä Gimmelistä, mutta väittävätkö suuremmat osat ihmisistä tosiaankin, että eivät koskaan ole edes hieman pitänyt tämä tyttöbändin jostain kappaleesta? Ehkä se on totta. Minä olen pienen hetken Gimmeliä sietänyt, enkä jaksa tästä sen enempää. Gimmel on Gimmel, erittäin mielenkiintoista nähdä mitä siitä tulee. ^^

Madrianne Marisz

• Ankeuttaja
Gimmel
« Vastaus #31 : Joulukuu 08, 2003, 21:12:12 »
Gimmel on musta hyvä.
Se on myös hyvä esimerkki selviytymisestä tollasessa jobissa.
Kattokaas ne on selvinny kaikesta vaikka hampaat irvessä!
Sillon ku kukaan ei melkein tykänny siitä, ne vaan jakso jatkaa!
Jotkut uudet bändit ois siinä vaiheessa lopettanu heti!
Suski on siinä mielessä vähän outo ku se haluaa laulaa omat laulunsa ite.
Yhelläkin keikalla Ushma ja Jenni käänsi omat mikrofoninsa yleisöä päin että ne vois laulaa mut Suski laulo sen laulun ite.
Taikka sitten se vaan ajatteli että ehkäpä yleisö ei osaa sen laulua ja sitten se nolais ittensä luulemalla liikoja ittestään.

Poissa Vesi Y

• Muppet
  • Vuotislainen
Gimmel
« Vastaus #32 : Joulukuu 09, 2003, 16:22:32 »
Lainaus käyttäjältä: "Ansku-tonntu"
Jos Suomesta löytyy parempia laulajia, mikseivät he ole laulamassa Gimmelin kanssa? Sen takia, koska heitä ei ole..

Tai sitten siksi että kukaan ei halua laulaa niin huonojen laulajien kanssa. Tai sitten siksi että levy-yhtiö kielsi. Tai kukaan ei ole pyytänyt.

Minua Gimmel ei vieläkään ole vakuuttanut, mutta sitä voi kuunnella, jos ei tarvitse keskittyä kuuntelemiseen. ^^ Kappaleet menevät korvien ohi muun purkkapopin mukana, suurimmaksi osaksi.

Popstars-idols-liukuhihnatuotanto on äärettömän huono tapa saada bändejä kasaan, sillä jos kaikki tulee kuin tarjottimelta, ei bändistä tule niin aitoa. Aidolla tarkoitan sitä, että bändi saadaan kasaan ilman, että sopimukset yms yms. tuodaan valmiina.

Sanoitukset ovat massaa. Epäonnistuneita rakkauksia, poikaystävähuolia diu diu diu, mutta Asikainen ei mikään mestarisanoittaja ole. Ja äänet. Ehkä he ovat vähän kehittyneet (eivät enää kuulosta niin paljon ralliautoilta, joilla on koiperhosia moottorissa), mutta en silti mielelläni kuuntele Gimmeliä, ellei ole aivan pakko. (=Kaupassa, koulussa yms. paikoissa.)

Yksinkertaisesti, en pidä Gimmelistä (vaan inhoan sitä), mutta kuitenkin siedän sitä.

Herstein

• Ankeuttaja
Gimmel
« Vastaus #33 : Joulukuu 09, 2003, 17:35:38 »
Lainaus
Jaa, ei se Gimmelin musiikki minua ärsytä sen enempää kuin joku örinähevi tai vaikka Nylon Beatin ininä, vaan pikemminkin bändin yleinen tyyli ja asenne ja tyttöjen järkyttävä teennäisyys.

Älä Erppu hauku örinäheviä! Se on kunnon musiikkia se! Niin asiaan:

Gimmeliä ei tuoeta, koska se bändi on valitsemalla valittu, tekemällä tehty. Ei välttämättä laulutaidon perusteella, vaan siksi, koska he näyttävät hyvältä ja osaavat tanssia! Esim joku Tapani Kansa on tehnyt maineensa(jos sellaista on) eteen töitä. Nyt nämä hyvältänäyttävät3cm:nmeikkipeitteenomaavat tytöt menevät vaan jonnekkin ihmeen popstar kisaan ja myyvät levyjä kun joulupukki partaansa! Höhöh sanon minä!

Umbrella

• Ankeuttaja
Gimmel
« Vastaus #34 : Maaliskuu 30, 2004, 16:13:27 »
Lainaus käyttäjältä: "Ansku-tonttu"
Jos Suomesta löytyy parempia laulajia, mikseivät he ole laulamassa Gimmelin kanssa? Sen takia, koska heitä ei ole..

Ei, vaan sen takia, koska itseäänkunnioittavat, taitavat ja hyvät laulajat eivät ole niin epätoivoisia, että osallistuisivat tuollaiseen kilpailuun. Huomasit varmaan itsekin (siis jos sinulla on tippaakaan musiikkikorvaa), että esim. Idolsissa oli PALJON kovempi taso. Jotkut hyvät laulajat eivät yksinkertaisesti halua osallistua tuollaisiin kilpailuihin.    
Hanna Pakarinenkin on parempi laulaja kuin yksikään Gimmelistä. Siis usko jo, että Gimmelit ovat ihan keskinkertaisia laulajia, ei mitenkään huonoja, muttei erityisen ihmeellisiäkään. Vertaa nyt vaikka jotain Idolssissa ollutta Auroraa tai Victoriaa Ushmaan! Et voi väittää että Ushma kuuluu Suomen parhaimpiin laulajiin, tai kukaan muukaan Gimmelistä.

Poissa Hopeanuoli

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
Gimmel
« Vastaus #35 : Maaliskuu 30, 2004, 19:29:07 »
Itse en pidä ollenkaan koko bändistä. Varsinkaan sen ekasta levystä, jossa ne tytöt enemmänkin kiljuivat kuin lauloivat. Tää toinen levy on kyll (pakko myöntää) parempi ja kuuneltavissa oleva, mutta niihin lauluihin kyllästyi aika nopeasti. En omista yhtään Gimmelin levyä siis (ei taitanut tulla yllätyksenä :roll: ).
"Are we there yet?"
"No"

Aikon

• Ankeuttaja
Gimmel
« Vastaus #36 : Heinäkuu 02, 2004, 14:05:35 »
Gimmel on suoraansanottuna aika huono, koska:

1. Biisit on aika tyhmiä. Esim. Etsit muijaa seuraavaa. Ja ne sanat! :roll:
2. Kukaan muu kuin Jenni ei osaa laulaa kunnolla.
3. Se on tuote.
4. Eivät tee itse sanoja tai kappaleita (okei aika tylsä syy)
5. Kappaleisiin kyllästyy helposti.

Joo, no siinä oli pari. Ja toi 5. syy on totta.
Kun kuulin ensimmäsen kerran Harmaata lunta-kapplaeen niin olihan se ihan hyvä. Mutta silloin kun olin kuullut sen muutaman kerran niin illoin se alkoi jo ottaa päähän...

Suurinosa lauluista on rakkauslauluja (no rakkaus on helppo aihe) ja mä en jaksa kuunnella loputtomiin mitään sellasia lauluja...

Timri

• Ankeuttaja
Gimmel
« Vastaus #37 : Heinäkuu 02, 2004, 16:33:22 »
Miksi kaikki inhoavat kyseistä bändiä? Harmikseni minun on sanottava, etteivät kaikki inhoa kyseistä bändiä. Gimmelillä on myös faneja. Harmikseni. Mutta miksi suurin osa järkevistä ihmisistä inhoaa kyseistä bändiä? Yksinkertaisesti sen takia, että bändissä on kolme laulavaa kanaa ja kappaleet ovat tylsiä ja ideattomia. Esimerkiksi ensimmäiseltä levyltä Etsit muijaa seuraavaa - sisällötön huono ja erittäin tylsä kappale vielä aivan järjettömän typerillä sanoilla. Kuka naispuolinen muutenkaan sanoisi/ laulaisi muijista? Ei mitään tolkkua.

Elreth

• Ankeuttaja
Gimmel
« Vastaus #38 : Heinäkuu 16, 2004, 23:07:52 »
Mielestäni Gimmel on syvältä. Siksi, koska ne ovat tekemällä tehty yhtye, eivätkä ne edes tee omaa musiikkiaan.
Ja niillähän saattaa olla millainen ääni tahansa. Tietysti sitä musiikkia voidaan muokata erilaiseksi.
Gimmelin eukot ovat kanoja.
Niiden laulut liitty aina samaan, että joku jätkä jätti jne.
Yksin kertaisesti Gimmel on syvältä.

SukkaLuuta

• Ankeuttaja
Gimmel
« Vastaus #39 : Heinäkuu 18, 2004, 21:56:31 »
Hmm. No en nyt minä oikeastaan pidä Gimmelistä / Oikeastaan pidän. On sillä joitakin hyviä kappaleita. En ole niin vannoutunut fani juuri millekään bändille/artistille kuin parille (jos jotakuta kiinnostaa niin ne ovat Don Johnson Big Band ja PMMP.. vaikka ei taida kiinnostaa xD). Ensi viikolla itse asiassa menenkin Manamansalon saaripäiville jossa on Gimmel esiintymässä. ;D

Hagger

• Ankeuttaja
Gimmel
« Vastaus #40 : Heinäkuu 19, 2004, 09:46:42 »
ei nyt millään pahalla Gimmel faneille mut mun mielestä Gimmel on jo vähän menneen talven lumia. kyl mulla on niitten levyt mut ei oikee jaksa enää innostuu. ja sitte huhutaan et Gimmel lopettaa nyt ku tulee toi popstars 2. ja se läpyskä mikä nyt tulee ulos ois niitten vika. En tiedä . Mun kaveri vaa kerto tän mulle...

Ewelyn

• Ankeuttaja
Gimmel
« Vastaus #41 : Heinäkuu 24, 2004, 22:27:01 »
En ymmärrä. En todellakaan ymmärrä. Melkein kaikissa viesteissä missä lukee, että Gimmel on huono, on syynä, että se on tuote. Siis mitä PAHAA siinä on?

Sekin ottaa aivoon, että Idolsista tulleiden henkilöiden fanit sanovat, että Gimmel sukkaa, koska se on tuote? Mitä nämä Idols-tyypit sitten ovat, jos ei tuotteita?

Poissa Bambi

• Vuotislainen
Gimmel
« Vastaus #42 : Heinäkuu 25, 2004, 15:05:30 »
Ai, että Gimmel on huono, koska se on tuote ja kaupallinen? Sanokaa bändi, joka ei olisi sitä. Musiikin on tarkoitus olla kaupallista. Sen on tarkoitus myydä. Eivät ihmiset, jotka elävät musiikin tekemisellä maksa laskujaan sillä, että ovat antikaupallisia.  

*mutisee* toisaalta Gimmelit eivät tee omaa musiikkiaan :D ja ihan hyvä niin, sillä luulen, että musiikki olisi vielä huonompaa mitä se nyt on, jos he tekisivät itse biisinsä *virn*

haha. Viestini alapuolella on taas perusteltu, että miksi Gimmel on niin paska, sillä että se on tuote. Bändien on tarkoitus myydä. Jos se ei myy sillä, että musiikki olisi erityisen hyvää, niin sitten se myy sillä, että bändin jäsenet pistetään keikkumaan puolialasti musiikkivideoissa sponsorin pakkelit naamassa.
Musiikki on tuote.
All you ever wanted was love
But you never looked hard enough

Starbridge

• Ankeuttaja
Gimmel
« Vastaus #43 : Heinäkuu 25, 2004, 23:49:00 »
Minä en pidä Gimmelistä.

Syyt:

1: Sillä on niin ärsyttävä nimiki.
2: Siinä on ärsyttävät laulajat.
3: Sillä on huonoja biisejä.
4: Se on tuote.

Se bändi on ihan turha. Sillä ei tee mitään, korkeintaan niistä CD:istä sais hyvät kiekot johonkin peliin... Khiehj... En ole koskaan ollut ilkeä...

slakerus

• Ankeuttaja
Gimmel
« Vastaus #44 : Heinäkuu 27, 2004, 21:32:23 »
Ajattelin, että tyydyn pelkästään lukemaan muiden kommentteja, mutta on pakko kirjoittaa omakin^^

Eli, en pidän Gimmelistä. Misksi en?
No heidän kappaleensa eivät vain iske. Kyllä he nyt ihan siedettävästi laulavat, paras kappale jonka olen kuullut on Roviolla (jos ei juuri tuo ollut se nimi niin varmaan kyllä tiedätte mitä tarkotan). Mutta kappale harmaata lunta on järkyttävän kamala.  
Eli sanoisinpä, että riippuu täysin siitä, millainen kappale on kyseessä, pystyykö näitä tyttöjä kuuntelemaan.

Mutta, jos vaikka Gimmelin kappale kuuluu radiosta - minä mieluusti suljen sen, en vain pidä.

Siinä, että bändi pääsi kuuluisaksi sen Popstars-kilpailun kautta, ei ole mitään tekemistä sen kanssa, että en bändistä tykkää.  
En tykkään melkein mistään suomalaisista tyttöbändeistä, kuten Nylon Beat (joka on tosin eronnut) tai Tiktak.. ei minun makuun.  Se on vahan sellaista pikkutyttönen bile-musaa. Tämä siis vain mun mielipide^^;

Kisse

• Ankeuttaja
Gimmel
« Vastaus #45 : Heinäkuu 30, 2004, 08:18:09 »
Huoh. No niin.

Minä pidän Gimmelistä. Ketkä mulla on avassa? Gimmel. Gimmelin musiikki on ihan hyvää, ja "tytöt" ovat mukavia. Vaikka Gimmel onkin koottu ohjelman kautta, se ei mulle merkitse.

Poissa Mirzam

• Henkihörhö
Gimmel
« Vastaus #46 : Heinäkuu 30, 2004, 09:57:11 »
Gimmel hajoaa uutisoi tänään Ilta-Sanomat. Minkäslaisia ajatuksia tämä uutinen herättää?

Poissa Hopeanuoli

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
Gimmel
« Vastaus #47 : Heinäkuu 30, 2004, 11:53:20 »
Lainaus käyttäjältä: "Mirzam"
Gimmel hajoaa uutisoi tänään Ilta-Sanomat. Minkäslaisia ajatuksia tämä uutinen herättää?

Eipä kauaa tuokaan pändi kestänyt... Vaivaiset 2 vuotta.
Kannattaisiko niiden kilpailuun osallistujoiden vähän ajatella kun tuohon kisaan lähtevät että siinä sitt ollaan enemmänkin kuin pari vuotta. Järkee lopettaa ny kun mielestäni niiden laulutaito on parantunut selvästi, ainakin tämä pisaroita ja kyyneleitä -biisi on parhain mitä gimmeliltä on tullut ja ku ensi kertaa kuulin tän ei tullu mieleenkään että tää on niiden biisi.
"Are we there yet?"
"No"

Mime Kettu

• Ankeuttaja
Gimmel
« Vastaus #48 : Heinäkuu 30, 2004, 14:19:46 »
Itse Gimmeliä en ala kommentoida yleisen sensuurin takia, mutta tartumpas tuohon "tuote"-asiaan.

Minusta ihminen saa olla idols - ja popstars-bändeistä mitä mieltä tahansa. Minun henkilökohtainen mielipiteeni on se, että artisteja, huonoja ja hyviä, on jo ihan tarpeeksi.

Ahneet ja kyltymättömät levy-yhtiöiden ja sponsoreiden ja mainostajien rahahirmut johtajat silti vain rahaa saadakseen syytävät tuommoista p**kaa markkinoille. Teeveen täytettä köyhämieliselle yleisölle.

Musiikkibisnes on tarpeeksi kaupallista jo ilman, että tuetaan vielä enemmän raharikasta johtajistoa. Jos nuo kilpailujen voittajat olisivat kuuluisuuden arvoisia, osaisivat he saavuttaa sen itsekin.

//editi//
Ehkä tämä oli turhan off-topic, joten sanonpahan vielä sen verran Gimmelistäkin, että surkeampaa saa hakea.

Siihen on monta syytä. Ensinnäkin musiikkimakuni on toisesta universumista, tyylitajuni sitäkin kauempaa ja vastustan tuommoisia tuote-artisteja. Gimmel ei ole ollenkaan oma-aloitteinen yhtye. Muut tekevät heille kaiken, liikuttelevat heitä kuin marionetteja.

Ja lauluäänet on _karseat_ ja lyriikat sitäkin kamalemmat.

Pichu

• Ankeuttaja
Gimmel
« Vastaus #49 : Heinäkuu 31, 2004, 16:17:29 »
Myönnän nyt, että en lukenut kakkossivua tästä topicista. En jaksanut. Mutta kuulin jostian, että Gimmel olisi hajoamassa. Onko muka totta? Sen verran kuulin myös, että heidän sivuilla ei ole asiasta mitään sanottu, mutta jossain lehdessä se kai oli lukenut. Onko joku sitten nähnyt?

Vaikka lehdissä kirjoitettuja juttuja ei kyll äaina tarvitse uskoa.