Jeps, Frodo ei Mary Sue ole, hänhän on aika naiivi ja kaikkea.
No jokatapauksessa, pahimpiin Mary Sueihin lukeutuu Mustanaamiosta tuttu Diana, siis mustanaamion tyttöystävä/whatever. Siis:
mallin ulkonäkö
täydellinen luonne
pelastuu kaikesta
ja niin edelleen...
Hänet voisi joku pahis ampua. Tai jotain. ^^;
Miksi aina trikoohemmojen sarjakuvissa olevat naiset ovatjoko nuoria, kauniita ja täydellisiä, tai vanhoja ja kurttuisia?
Amy on Mary Sue, vaikkei hän supermallilta näytä. Kun täydellinen henkilö=Mary Sue.
SVH-kirjat ovat yksiä Mary Sueiden elämästä kertovia. Jos haluaa tietää täydellisten henkilöiden täydellisestä elämästä, lukekaa näitä.
Arrrgh! Neiti Etsivät! Olen juuri ja juuri saanut luettua yhden (Purppurakäden Arvoitus), ja se oli silloin, kun olin jotain 8-vuotias. Ja sittemmin en ole ko. kirjoihin koskenutkaan, Paula oli kaikessa täydellisyydessään ärsyttävä. Gh.
Jeps, Barbie-kirjat ovat ällöjä. "
Barbie ei voinut uskoa sitä; hän pääsisi tanssimaan Odetten osan Joutsenlammessa!" "
Barbie pelasti taas päivän! Siinä loistoesimerkki Mary Suesta...
Oletteko huomanneet, että tavallisimmin näillä kuvan kauniilla neroilla on mukana ylipainoinen ja vähäjärkinen apulainen?
Valitettavasti, tai sitten se sidekick on samankaltainen mutta vähän huonompi, siis että hän jää aina sen toisen varjoon, muta palvoo tätä kuitenkin, kun saa olla tämän ystävä... -_-
Mary Suet ärsyttävät. Minä inhoan niitä, liian täydelliset hahmot ovat pannukakkuja, jotka eivät edes maistu millekään. Sama juttu jos kirja pyörii tasan yhden henkilön ympärillä joka ikisessä lauseessa. Sekin siis ärsyttää.
[lievä off]
Surkeiden Sattumusten Kirjat ovat myöskin aivan mielettömän huonoja, luin ensimmäisen osan ja voin todeta että ne ovat surkeita.
[/lievä off päättyy]