En tajua, miten jotkut teistä voi tosissaan sanoa esmes että "mä vihaan Antti Tuiskuu, ei kai perustelui tarvita!" - Totta kai tarvitaan perusteluja, pohjattomat mielipiteet ovat ärsyttäviä ja haluan itse ainakin tietää, miksi Tuiskua vihaa, vaikken hänen musiikistaan erityisesti piittaa. Ja monet kuitenkin kuuntelevat Antti Tuiskua, joten he nyt luultavasti ainakin tahtovat tietää, miksi häntä & hänen musiikkiaan niin kovasti inhotaan. (Tällä nyt en tarkoita pelkkää AT'a, vaan mitä tahansa, mitkä on luokiteltu sellaisiksi, joille ei tarvitse antaa perusteita.)
Ja sitten toiseksi, haluan sanoa, että olen tosiaan hämmästynyt, kun kuulin progesta / Dream Theaterista tässä osiossa niin vähän - kerran, jos oikein muistan - olen nimittäin saanut hyvin selkeän käsityksen siitä, että aika useat ihmiset inhoavat progressiivista metallia, joten olen oikeastaan tyytyväinen, ettei täällä ole mainittu sitä vihaavan, vaikka toisaalta, saattaahan siihenkin metallilajiin olla ollut viittauksia. Joosh. (Olen myös yhtä tyytyväinen siihen, että vain yksi tässä topicissa on sanonut pitävänsä siitä, en väitä, ettei muutkin pitäisi, mutta olen kauhean omistushaluinen niitä bändejä kohtaan, jotka todella merkitsevät minulle jotain tai/ja ovat minulle tärkeitä.) No joo, se poikkesi aika lailla aiheesta, joten ...
No, en voi sanoa oikeasti, etten voi sietää mitään bändiä, koska minä voin. Ei sillä, että pitäisin kaikesta musiikista, en tosiaankaan, mutta kaikesta huolimatta siedän helpostikin bändejä, yhtyeitä ja artisteja, joiden musiikkia yleensä en kuuntele. Esimerkiksi ystäväni soittaa usein kotonaan sellaista musiikkia, josta en erityisemmin pidä, mutta en jaksa valittaakaan.
Ja lisäksi, olisi typerää poissulkea mahdollisuus, etten löytäisi mistään genrestä mitään, mistä oikeastaan voisin pitääkin ... Ja vaikka en erityisemmin pidä esimerkiksi Beyoncésta, Britney Spearsista ynnä muista pop-tähtösistä, myönnän, että muutama vuosi sitten olin "ihan fani" näiden musiikille, joten en tosiaankaan voi sanoa vihaavani niitä - olihan sekin omalla tavallaan välietappi tähän musiikkiin, jonka tunnen omakseni. Ja, noh, vaikka en siis erityisemmin pidä popista, rapista, hiphopista, r'n'b'stä ynnä muista, en voi myöskään sanoa, että vihaisin niitä, koska mistäs sitä tietää, vaikka kustakin musiikkilajista löytyisi muutamakin helmi.
Njoo, toisin sanoen on helpompi sanoa, mistä musiikista pidän kuin mistä en pidä ... Mutta on pakko sanoa, että Tean Tytöt Tykkää on aivan kamala, sekä Crazy Frog -remputukset ynnä muut. Sen enempää en tahdo jaoitella musiikkia hyvään ja huonoon. (: