Kirjoittaja Aihe: Päässä soiva musiikki  (Luettu 21289 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Hippo

• mutakylpyilemässä
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
Vs: Päässä soiva musiikki
« Vastaus #125 : Toukokuu 15, 2008, 19:30:03 »
Joskus on kivaa, kun joku kappale soi päässä, mutta useimmiten niin raivostuttavaa.
Ainakin kun mulla ( niinkuin yleensä) soi päässä joku ihme oma sanoitus sellaisella sävelellä (en saa nyt päähäni mikä se sävel on), mutta sanat menee näin: I was walking, you were running and noooowww..... Tai sama laulu sanoilla: I was happy you were tired and nooowww....
Ihan outo, en tajua mistä oon sellaisenkin keksinyt o_O :D

Ja mullekin käy just niin, että joku sanoo, että sillä soi joku kappale päässä, niin hei se alkaa soida.

Gluubori

• Ankeuttaja
« Vastaus #126 : Toukokuu 17, 2008, 21:18:44 »
Itsellä soi välillä joku rasittava biisi päässä, tai sitten Groovava biisi.
Lähiaikoina päässä on soinut Lovexin Take a Shot. Kyllä luitte aivan oikein. Ei sillä että biisi olisi hyvä, mutta kun kerran tämän videon näin klo. 4 Music Tv:ltä niin se jäi päähän soimaan ja sitten se ei lähtenyt sieltä millään pois : /. Viimeisin groovava biisi oli Paramoren CrushCrushCrush, jonka taisin pariin kertaan kuulla Yle X:ltä siskon autossa. Tällä hetkellä päässä soikin sitten Arch Enemyn Blood on Your Hands ja erityisesti kohta missä Angela huutaa "Remember!" Mahtava kohta ^^

Poissa Otak

• Vuotislainen
« Vastaus #127 : Toukokuu 20, 2008, 21:39:58 »
Mulla pyörii useinkin biisit päässä. Kaikkein pidemmäks aikaa varmaan jäi toissasyksynä suunnilleen viikoks päähän soimaan yks biisi, mitä mä en enää kunnolla muista :D
Se kuulu lentokoneessa kun mentii Gran Canarialle, pyöri sitten koko viikon päässä, viimesinä päivinä unohtu, sitten takas suomeen- ja tietysti se kuului taas lentokoneessa ja jäi päähän.

Kerran mulla soi kiinankielinen biisi Mulan-disneyleffasta päässä, ja se oli aika mielenkiintosta kun niitä sanoja ei sattuneesta syystä ihan kunnolla osannut.
Sitten mulla soi ranskankielinen biisi päässä. En ymmärrä miks kaikki sellaset biisit joitten sanoista en ymmärrä mitään, jää päähän :>
Ja sitten mulla soi aina välillä meidän ala-asteen saksankirjan numerolaulu päässä...

Se biisien päähän jääminen on rasittavaa, ja pelkään joskus että nolaan itteni, jos alan hyräilemään niitä biisejä yhtäkkiä vaikka bussissa. Kerran noin kävikin, enkä tajunnut ollenkaan, kunnes vilkaisin sivulleni ja näin vieressäni istuvan naisen katsovan ja hymyilevän.
Zeebra -> Otak

Poissa Mysteeri

• Matkakuumeinen
  • Vuotislainen
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #128 : Toukokuu 28, 2008, 16:29:35 »
Oman pääni valtaa nykyään hyvin usein aivan järkyttävä kappale. En edes muista esittäjää tai nimeä, mutta siinä lauletaan:" Katso kengurun loikkaa..." Että kiitokset vain valmentajalle, kun piti mennä soittamaan monta kertaa peräkkäin. Jos joku biisi on hirveä, niin juuri tämä.

Yleensä päässäni soivat kappaleet eivät suinkaan ole kokonaisia vaan kertosäe, alkufraasi tai muuten vain jokin mieleenpainuva kohta. Kaiken pahinta on, kun sama biisi soi korvissa viikkotolkulla.
Useimmiten päähän jämähtävät biisit eivät suinkaan ole sellaisia joita normaalisti kuuntelen. Jos ei halua kappaleita päähän soimaan, suosittelen todella jättämään Iskelmä-discon väliin. ( En todella kuuntele sitä vapaasta tahdostani.)

Nyt päässäni soi Paula Koivuniemen kammotus:" Nää saappaat ampuu lujaa kylmään asvalttiin. Nää saappaat jaloissa mä kiipeen lakanoihisi" tai jotenkin näin se meni. Ei kiva. Tietysti vain tätä paria vaivaista lausetta.

Myös minulla on kokemuksia tästä, että päässä soiva musiikki saattaa vaihtaa päätä välillä. Kun joku kertoo päässään soivan musiikkia, niin aivan varmasti kohta pauhaa omankin kalloni sisässä sama kappale.
Murehtiminen on kuin keinutuoli. Vauhtia on, eteenpäin ei pääse.

Poissa Da Kin

• Overdrive
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Guns N' Fuckin' Roses!
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #129 : Elokuu 01, 2008, 23:07:46 »
Varmasti yksi päässä soivimmista kertosäkeistä mitä minä siis tiedän on varmasti
Guns N' Roses yhtyeen biisi nimeltään Paradise city.

Take me down to the paradise city
Where the grass is green
And the girls are pretty
Oh, won't you please take me home

Ihan hyvä biisi mutta kertsi jää vain soimaan aina päähän..
« Viimeksi muokattu: Elokuu 16, 2008, 12:25:20 kirjoittanut Da Kin »
Ei lopu täältä polle ei amfetamiini, täältä kukkaloistosta amsterdamin, ojat pullollaan pitkätukkiaan antaa kaikkien kukkien kukkia vaan..

Poissa maisamiisa

• TYM-
  • Vuotislainen
« Vastaus #130 : Elokuu 04, 2008, 17:31:34 »
Mulla jää aina kaikki biisit niin helposti päähän ja sekottuu aina keskenään, esimerkiksi mietipä miltä kuulostaa kun soi sekaisin Good Charlotten Wherer Would We Be Now, Zen Cafén Piha Ilman Sadettajaa ja My Chemical Romancen Famous Last Words. Ei mikään mukava yhdistelmä, ja toi oli sitten kaikkein kivoin niistä yhdistelmistä. Päässä soivat biisit on ÄRSYTTÄVIÄ, 30 Seconds to Marsin The Kill esimerkiksi jää päähän niin pahasti että tekee mieleni poksahtaa. Ja kaikki tällaset, mitä ämpäristäni kuuntelen (oon jo oppinu olemaan kuuntelematta radiota.)

Miettikääs kun olen ristiäisissä kirkossa, sitten yhtäkkiä tulee mieleen Joel Madden ja sitä kautta tuo edellämainittu Charlotten biisi. Luoja, että oli noloa, aloin vahingossa hyräilemään sitä suht kovaäänisesti... *punastuu*
« Viimeksi muokattu: Elokuu 15, 2008, 07:37:15 kirjoittanut maisamiisa »
'cause baby you weren't the first or the last or the worst, SHAKE IT

Poissa Blizzard

• Untitled
  • Vuotislainen
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #131 : Elokuu 08, 2008, 14:10:32 »
   Minulle on aina ollut helppoa muistaa musiikit. Pienenä "ilahdutin" perheenjäseniä ja kerho- ja kyllä, koulutovereita hoilaamalla Antti Aamusen tapaisia lastenlauluja. =)
  Tällä hetkellä minulla ei soi päässä mikään musiikki, ja se johtuu luultavasti siitä, että vielä muutaman ihanan (sade)päivän verran saa nauttia lomasta. Kun koulut alkavat, tulee stressi ja sen myötä kappaleet. Kouluaamuina minulle käy yleensä niin, että heti, kun silmäni avaan, joku kappale aloittaa soimisen, ja soikin sitten koko päivän. Argh! Hermostutin viime vuonna kavereitani melko pahasti, kun yhtäkkiä ryhdyin hyräilemään esim. tiputanssia. (Tidididididi di, tidididididi di, tididididi diddi diddi Di!) Ja kaikkein kamalinta se oli tietenkin minulle itselleni. Koko päivän pituinen painajainen. Pikkuhiljaa hermostun vaikka Nightwishiin, jos se soi päässä, ja Nightwish on sentään on yksi suosikkiyhtyeistäni.
   Eli minulla musiikin soimisen aiheuttaa hermoilu. Kokeet ja väsymys ovat varmaan se tavallisin syy. Tällä hetkellä päässäni soi Kat De Lunan biisi, ei muistikuvaa nimestä, mutta kaikki varmaan tunnistavat sen "Together we run the shoooow":n. Juuri tälläiset ovat mahdollisesti kamalimpia, kun voi yhä uudestaan ja uudestaan ja uudestaan kuulla sen yhden ja saman 'Oooouuun'.

"Falling is just like flying... except there's a more permanent destination"

Poissa Lenune

• Viipaltaja
  • Vuotislainen
    • Livejournal
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #132 : Elokuu 08, 2008, 20:27:50 »
Minulla soi tässä ihan viime viikolla päässä yksi maailman raivostuttavimmista lauluista, ja musiikkityyleistä. Ah niin ihana Janne Tulkin iskelmä: Sisältä kultaa kukkien lailla... Olin tulla hulluksi, koska vihaan iskelmää, eikä tuo kappale suotunut jättämään minua rauhaan moneen päivään. Tarvitsee nähdä vain sen levyn kansi ja biisi hyppää neonvalona päähän.

Toinen on finlandersin: Tahdon oikeesti olla sinun...

Ja kaikkein raivostuttavinta on, että muistan älyttömän hyvin biisien, etenkin suomenkielisten, sanat. Ja sitten kun päässä pyörii joku laulu, laulan sitä ääneen puolivahingossa, ja saan siskoltani ärtyneitä mulkaisuja.

Lainaus
Juuri tälläiset ovat mahdollisesti kamalimpia, kun voi yhä uudestaan ja uudestaan ja uudestaan kuulla sen yhden ja saman 'Oooouuun'.
Nimenomaan, jos muistaa vain sen yhden kohdan tai sanan, se on kaksinverroin kamalampaa. Minäkin harrastan kavereiden ilahduttamista mukavilla biiseillä. Heidän suosiossaan ovat etenkin Klamydian, raptorin yms. puolitosissaan-bändien musiikki, joka on ehkä sitä tarttuvinta laatua.
"Tuohan kapteenillesi tuo horisontti." Jack kehotti rakkaitaan, miestä ja laivaa.

Varo liittymästä heihin, jotka usko eivät enää mihinkään. - CMX

Dust to Dust

• Ankeuttaja
« Vastaus #133 : Elokuu 14, 2008, 23:53:27 »
Minun päässääni soi kahdellaista musiikkia. Sellaista mistä pidän ja kuuntelen usein ja sellaista, mikä vaan tulee eikä lähde.
Minulla on yksi biisi, tämä biisi "Olen suomalainen" joka on pyörinyt HYVIN kauan... siis nyt puhutaan vuosista, päässäni. Se alkaa ihan yhtäkkiä soimaan jossain tilanteissa ja voi olla että alan hoilaamaan/hyräilemään sitä ääneen. Se on hyvin häiritsevää. Ei siis kokoajan pyöri, mutta aina se sama biisi pistää esiin aina välillä. Hassuinta on etten oikeastaan välitä koko biisistä, enkä varsinkaan kuuntele sitä.

Sitten on tietenkin sellaisia biisejä mistä pitää tai muuten vain kuuntelee paljon. Tai jos vaikka löytää jonkun uuden ändin ja kuuntelee jotain biisiä mitä vasta alkaa sisäistää, niin sitten kun se alkaa soimaan päässä niin se on yleensä hyvän merkki :D

Tikkari

• Ankeuttaja
« Vastaus #134 : Elokuu 18, 2008, 14:09:12 »
Tämähän on hauska aihe. :D

Minulla todella usein jää jokin melodia soimaan päähän, esimerkiksi mainokset joita pyörii televisiossa vähän väliä osaavat olla hyvinkin pirullisia, kuten aikoinaan Plussa -mainoksen "Poing poing" tunnus. Muita kunnon kappaleita ei minulle tule tähän hätään mieleen, enemmänkin mainoksista jäävät mieleen ärsyttävät lauseet sun muut sanonnat.

Editto: "R.A.K.A.S" meinasi ihan unohtua. ;_;

Muutoin näin MP3 koko ajan korvissa kulkevan ihmisen päässä soi lähes aina jokin kipale, suurimmaksi osaksi kappaleen aihe ja tunnelma vaihtelevat sen mukaan mikä mielialani on. Joskus taas kappale vain on ensikuulemalta heti iskenyt ja jäänyt kummallissti takaraivoon pyörimään, erityisesti jos katson Youtubesta jonkun erikoisen hyvän videon, musiikki tempaa automaattisesti mukaansa ja jää jonnekin aivolokeroon soimaan vielä päiviksikin videon katsomien jälkeen. :D

Tällä hetkellä ehdoton kappale, joka ei vielä kesälomankaan jälkeen ole irrottanut otettaan, on nimeltään "The Voice". Simppeli otsikko, helpot sanat. Jää mieleen pelottavan hyvin.

Dark Pie

• Ankeuttaja
Vs: Re: Päässä soiva musiikki
« Vastaus #135 : Elokuu 24, 2008, 17:26:37 »
Itselläni päässä soi koko ajan jotain anime, j-pop tai j-rock musiikkia. Se on sinänsä outoa, sillä aina kun joku ihminen kävelee ohi pääni sisällä alkaa hoilaamaan joko digimon tai pokemon. Prkl.
Sama vika, mutta nyt minulla soi Alvin and the chipmunksien witch doctor...kiittos pikkuveljien...
Ja kulkuset soi tosi moneen kertaan kesäisin päässä. Että juuri näin.

Poissa Dobrey

• Vuotislainen
  • TYMiläinen :)
« Vastaus #136 : Syyskuu 04, 2008, 20:17:31 »
Yleensähän ne ovat juuri ne ärsyttävät kertosäkeet tai mainosten musiikit jotka jäävät soimaan päähän. Kyllä joskus tietenkin ne hyvät kappaleet mutta nekin alkavat pikkuhiljaa ottaa aivoon.
Minulla on Nalle Puhin tunnari on soinut päässä viimeiset kaksi tuntia...alkaa pikku hiljaa ärsyttää koko "Nalle,Nalle Puh Nalle" :P. Välillä taas se Activia-mainoksen "dii diddid dii,dii did diddid dii,dii did did did" jumputtaa päässä koko ajan ja sitten sitä alkaa tahattomasti hyräillä mukana.
"But it's a true story! A true story wrapped up in fiction."

Poissa Xanie

• hymyilevä huomispäivä
  • Aurori
  • *
  • *reps*
« Vastaus #137 : Syyskuu 05, 2008, 18:14:00 »
Minulle jää yleensä soimaan päähän biisi, jonka olen kuullut viimeiseksi. Siis jos kuuntelen esimerkiksi radiota (tai miksei vaikka cd:tä tai mp3 tms) ja lopetan kuuntelun syystä tai toisesta ja lähden muualle, niin yhtäkkiä tajuan, että se biisi, minkä olen viimeksi kuullut, soi päässäni.

Päässä soivat biisit ovat raivostuttavia. Siis se päässä soiminen. Osa biiseistä on ihan hyviä, mutta kun "kuulee" saman pätkän uudestaan ja uudestaan, niin alkaa pikkuhiljaa tympiä. Toisaalta minulla soi koko ajan jokin biisi päässä ja se tavallaan vaimentaa tinnitusta, mikä taas on ihan hyvä asia. Mutta toisaalta taas ärsyttävä, kun sitä ei pysty itse kontrolloimaan.. Joskus tosin onnistun "vaihtamaan" päässä soivatn biisin, jos oikein yritän ajatella jotain muuta biisiä tai jos kuulen jonkun toisen biisin soivan jossain.

Ja kaikkein ärsyttävintä tässä: yleensä päähän jää soimaan ne ärsyttävimmät kertosäkeet tai muut vastaavat kohdat.. Harvemmin juuri mikään muu osa kappaletta jää soimaan..

~Xanie
Kun ystäväsi katselevat sinua hyppäämässä laskuvarjolla joka ei aukea, voisi olla hauska temppu, jos esittäisit vaikkapa uintiliikkeitä.
Avasta kiitos Seatearille!
Tee päivän hyvä työ: www.freerice.com

Poissa Fogo

• Vuotislainen
    • KUHVIKAPPI
  • Pottermore: SkullSeeker26697
« Vastaus #138 : Lokakuu 05, 2008, 12:53:03 »
Tässä muutama kappale, joka jää minulla todella helposti soimaan päähän:

Bubbles - My boyfriend
Akcent - Kylie
The Ramones - Sheena is a punk rocker
Muumien tunnusmusiikki

Just semmoset discobiisit jaa usein päähän pitkäksikin aikaa. Joskus helpottaa kun kuuntelee sen kappaleen, mutta saattaa se päässä soiminen pahentuakin. Ja kertosäkeet nimenomaan.
Na zdrowie!

Poissa last hero

• Naaperkuutiainen
  • Vuotislainen
  • Love only matters
  • Pottermore: MidnightHowl38
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #139 : Marraskuu 09, 2008, 11:41:26 »
Kaikkein ärsyttävin laulu joka jää soimaan päähän, on Poni-leikki. Ja kyllä, mun on aivan pakko pistää nää sanat, anteeks. :D

Täältä he tulevat poneillansa, pienillä pyöreillä poneillansa
Täältä he tulevat poneillansa, ja siitä ne meille kertoo!
Vatsa vatsaa, vatsaa vasten
Kylki kylkee, kylkee vasten
Peppu peppua, peppua vasten
Kaikki mukaan vaan!
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 11, 2008, 15:23:45 kirjoittanut last hero »
"But why's she got to go to the library?"
"Because that's what Hermione does. When in doubt, go to the library."

Poissa Guilty

• Vuotislainen
  • Fear would be justified.
« Vastaus #140 : Tammikuu 24, 2009, 23:01:46 »
Päässä soi musiikkia koko ajan ja usein ne ovat minun ärsytyksekseni jotain biisejä mitä inhoa. Juuri näitä hittilistoilla olevia, jotka soivat 24/7 joka paikassa, ei millään jaksaisi kuunnella. Joskus käy kumminkin niinkin onnellisesti, että päässä soi joku oma lempibiisi. Joskus olen jopa onnistunut tarkoituksella saamaan jonkin tietyn biisin soimaan. Sekös se vasta on mukavaa ja kätevää kun on ärsyttävä tunti edessä. (: Ei tarvitse kuunnella salaa mp3:lla. ^^
---

Poissa Jentsuma

• puhelias hölöttävä ärsyttävä pölö
  • Vuotislainen
« Vastaus #141 : Maaliskuu 20, 2009, 23:51:14 »
Päässä soiva musiikki on sillä hetkellä ärsyttävää, kun päässä soi joku kappale. Yleensä ne on jotain tosi ärsyttäviä lauluja, kuten Akon - Lonely tms. Ja sitten se miljonääriksi ohjelman musiikki (eihän se ohjelma enää ees tuu) jää soimaan päähän "dii di dii, dii dii dii di dii, di di diii di di di di di di diiiii" Jotenkin noin :D Vaikka päässä soisi joku hyvä kappale se alkaa ärsyttämään, jos soi koko ajan eikä pääse eroon! Esim. Abban kappaleet on ihania, mutta jotkut niistä jää soimaan sairaan helposti päähän, kuten Ring Ring ja Dancing Queen. Sitten yleensä jos koulussa musiikin tunnilla ollaan laulettu jotain suomalaista kappaletta, se jää myös. Tänään laulettiin Stellan - Aamun kuiskaus, ettekä usko miten se soi päässä koko loppupäivän!

Päässä soiva musiikki on vähän kun hikka. :D Siis sillain, että sillon kun joku kpl soi päässä, se on suurinpiiretin yhtä ärsyttävää kun hikka. Sitten yhtäkkiä jossain vaiheessa päivää tajuaakin, ettei se enää soikaan päässä, kuten jos on hikka tajuaa yhtäkkiä sen kadonneen.

Yks kauhea kappale mikä soi päässä jos vähänkin kuulee alkua on ehdotomasti Aqua - Barbie Girl !!!!
Is this the real life, is this just fantasy ?

Poissa Spider

• omistaa liikaa jalkoja.
  • Vuotislainen
  • Dumdidum.
« Vastaus #142 : Huhtikuu 04, 2009, 00:57:14 »
Minulla on jatkuvasti jotain päässäni. Jotain hyyyvin omituista. Poikkeuksetta.

Juuri nyt on Aerosmithin Dude Looks Like A Lady, aika normaali biisi, yllättäen. Aiemmin tänään oli hauska pikku pätkä Abarat -kirjoista. Olen varma, että tuo menee Oi Kuusipuun sävelellä. Ja en todellakaan laita nyt sanoja, syystä että itse en omista kumpaakaan julkaistuista kirjoista vaan toinen oli lainassa kaverilta  ja toinen kirjastosta. Aion kyllä hankkia omatkin kappaleet kirjoista, sitten joskus. Ja koko koulumatkan naamallani oli se typerä virne joka saa pikkulapset piiloutumaan vanhempiensa selän taakse. xD On siinä sen verran huvittavat sanat. (Olisin onnellinen, jos joku kertoisi, mikä on hamsterpuu... turha kai sanoakaan kuinka paljon repesin sanat ensimmäistä kertaa lukiessani)

Kerran taas päässäni soi, kiitos ihanan mainoksen, "Pää, olkapäät, peppu, polvet varpaat, polvet varpaat..." Ja myöhemmin samana päivänä Paljon Onnea vaan...
Ja mitäköhän tuostakin voidaan päätellä? Että olen hyvin outo.

Kaikki tuollaiset pikkumelodiat jäävät päähän soimaan, ja se on hyvin ärsyttävää. Varsinkin kun huomaat kesken ruotsinkokeen hoilottavasi, sanotaanko nyt vaikka laulua Varrella Virran. Jota olen tasan kerran laulanut musiikintunnilla. Vierestä nuotin... (Tosta saisi hyvän songparodyn. Vierestä nuotin, vierestä nuotin... xD)

Kaikkein ärsyttävintä on, kun et millään pääse päässä pyörivistä kappaleista eroon. Päin vastoin, minulla ne ainakin korkeintaan vaihtuvat juuri noihin huvittaviin pikkumelodioihin, jolloin saatan vain totaalisesti revetä kesken matikantunnin. Eikä kukaan vain tajua kun yritän selittää, mikä taas on niin huvittavaa.
"I always knew I was a star, and now the rest of the world seems to agree with me."
~Freddie Mercury

Poissa Mysteeri

• Matkakuumeinen
  • Vuotislainen
« Vastaus #143 : Huhtikuu 04, 2009, 17:52:35 »
Olen tässä nyt muutaman tunnin kitunut aivan järkyttävän biisin kanssa. En usko, että kukaan haluaa päänsä sisälle Rihannan Umbrellan. Varsinkin kun en kuule siitäkään muuta kohtaa kuin tämän loistavan elaa-elaa-elaa-ee-ee-ee-ee (tai jotain sinnepäin)

Ja sitten torstaina meillä oli koulussa mielenkiintoinen pohdinta siitä, miten muumeissa menee se musiikki aina kun ne lähtee johonkin. Tiidididiidiitidiididiidii...Lopputulos soi sitten minulla ihan yöunissa asti.

Gavin DeGraw ei mielestäni ole lainkaan hassumpaa musaa, mutta Tunteet Pelissä-boksien ylpeänä omistajana onnistun aina saamaan sen I don't want to be-kappaleen roikkumaan korvieni väliin.

Olen silti edelleen sitä mieltä, että kaikista ärsyttävämpiä ovat iskelmäbiisit. Kerran minulla soi päässä viikon ajan tämä Mä kuuntelen Tomppaa. Syynä tosin taisi olla se, että mulla ja yhdellä kamullani oli oikein kiva karaokeilta.

Jotenkin mystisesti tuntuu siltä, että jos on joskus saanut päähänsä jonkun kappaleen, niin siitä pääsee eroon vain jumittamalla sinne seuraavan biisin. Ainakin nyt minulla on ollut hyvin pitkä putki, jossa joka ikinen päivä joku renkutus on minua säälimättä rääkännyt.

Murehtiminen on kuin keinutuoli. Vauhtia on, eteenpäin ei pääse.

Poissa Hassu

• Karkulainen
  • Vuotislainen
« Vastaus #144 : Huhtikuu 04, 2009, 20:04:46 »
Rihanna - Disturbia.

Siinä teille esimerkki yhdestä maailman ärsyttävimpien laulujen joukkoon lukeutuvasta moskasta, joka soi tämän pösilön päässä harvinaisen usein :D Yhtäkkiä pitääkin sitten alkaa hoilottamaan pampampidampampampidamdamia jotta sen saisi pois omien korvien välistä :DD

Muumit - Muumi Theme Song

Eli Muumien tunnari, oi tuota ystävääni :) Tuokin vain yhtäkkiä ilmoittaa olemassaolostaan soimalla pässäni.

Minulla jää useimmiten soimaan nämä "teinipoppirämpytykset", joita vihaan :DD Vihaan vihaan vihaan. Useimmiten tosiaan päässäni soi jotain Rihannan taikkapa Katy Perryn kaltaista, miksei vaikka sitä ihanaa Guns N' Rosesin Don't Crytä tai jotain vastaavaa :< Tämä on niin epäreilua :DD Mitenkö saan laulun pois päästäni? No minä alan hoilottamaan sitä ja se alkaa soida jonkun muun päässä n___n Eli minulla tosiaan paras keino päästä eroon päässä soivasta laulusta on ruveta laulamaan sitä tai sitten heittää ämpärin napit korville. Eiköhän siitä niin selviä :)
| Neville Longbottom vuosimallia 2008 | Hymiöiden liikakäyttäjä vuosimallia 2009 | Luuleeko ravut että kalat osaa lentää? |

Poissa Nimue

• broccoli
  • Vuotislainen
  • I’m collapsing in stellar clouds of gas.
« Vastaus #145 : Huhtikuu 04, 2009, 20:18:17 »
Päässäni soivat ärsyttävät rallatukset, joissa on suurin piirtein pelkkä kertosäe ja useasti myös sellaiset jota olen kuullut todella monesti. Valitettavasti päässäni alkaa ärsyttävästi soida esim. Pokerface tai Disturbia kesken kokeiden ja voin ilmoittaa sen tosi ärsyttäväksi.

Minulla biisit ilmaantuvat kesken kaiken, ja alkavat sitten vasin soida. Torstaiaamuna minulta meni koko aamu miettiä, että mikä minulla soi päässä (sain sitten puolenpäivän tienoilla kiinni, että se on Apulannan Pahan ihmisen alku :D). Myös viime aikoina olen saanut kuulla harvinaisen monta kertaa jotain Kummeli-lauluja (se "uliuliuliuli-u-u-uu!") tai sitten Hopeanuolen theme ^^' Päähäni voi jämähtää jokin tietty ääni.

Valitettavasti en ole vielä keksinyt miten saan nämä biisit pois päästäni.
"You being all mysterious with your - cheekbones and turning your collar up so you look cool."

Poissa Raimei

• Ms. Stalker
  • Vuotislainen
« Vastaus #146 : Huhtikuu 10, 2009, 16:43:42 »
Näitä kappaleitahan on paljon! Mm. Uniklubin Luotisade, ärrhh... tympeetä !
Mut yleensä mulla soi päässä pieniä pätkiä jostain lauluista, joiden nimiä tuskin edes tiedän >:| Todella
ärsyttävää... Ja sit näitä lasten lauluja, kuten se omena-laulu =P ja se poni-leikki laulu, mut vähän eri versiona
kun aikasemmin on mainittu. huoh!
Älä minua katso, en minä mitään sanonut!

Poissa Edmund

• smile
  • Vuotislainen
« Vastaus #147 : Huhtikuu 10, 2009, 18:59:25 »
Päässä soiva musiikki on tosi rasittavaa! Varsinkin jos joku biisi soi päässä oikein kauan... Kuten miulla toi Ricky Martinin Livin' La Vida Loca, son soinu miun päässä jo kolme kuukautta. Taukoaa vaan sillon, jos joku muu tuloo tilalle. Kuten tämä Hairspraysta tuttu Zac Efronin Ladies' Choice.
Hesen mainokset on rasittavia! Ne jää hirveän helposti päähän. "Bella bella, mamma mia, salami ja mozzarella..." ARGH! >< Varokaa muuten Kasevan Maria. Se jää kanssa älyttömän helposti päähän.

Lainaus
Kerran minulla soi monta viikkoa päässä se cheddar-sulatejuustomainos, missä hiiri sanoo "Juustoo juustoo juustoo!" :D Kaverit hitusen ärsyyntyivät, kun hoin joka välissä juustoo juustoo juustoo...
Joo ja se "Kyllä juu-juu-juustosta löytyy, sitä kaikille mä jaan, sen nyt (?) tuutte huomaamaan!" Multa jäi tuo alku joskus pois ja lauloin sitä köksän kokeessa. 8'> Ope ei oikein tykänny.

Keiden muiden mielestä iskelmät/puolitosissaan tehdyt jää helpoimmin päähän? Esimerkiksi Nuppendaali, Oikeesti, Tinasormus, Kylie, Dragostea Din Tei ynnä muut sellaiset.

Onko muuten kukaan kuullut sellasta biisiä kun Onnenmaa? Siis semmonen rassaava poppibiisi? "Onnenmaahan, viedä minut saat. Jos vain tahdon, saanhan, silmät ummistaa? Onnenmaahan tullaan aina uudestaan"?

- Hitachi.

Jotenki miusta tuntuu että tää teksti on erittäin sekavaa.

Poissa Lusitania

• Paluumuuttaja
  • Vuotislainen
  • So you screwed up
« Vastaus #148 : Toukokuu 03, 2009, 13:44:36 »
Ärsyttävintä päässä soivassa musiikissa on se, että yleensä muistan biiseista vain yhden kohdan, ja sitten se sama kohta rullaa uudestaan ja uudestaan päivästä toiseen päässä.
Yhteen aikaan minulla oli riparilaulut/virret-kausi, mikä oli todella rassaavaa, varsinkin, kun alkoi hyräillä jotain perus virttä kesken päivän ja ihmiset hieman tuijottivat.
Minulla soi aiemmin keväällä varmaan kuukauden putkeen Connelsin 74, 75 biisi päässä, enkä edes tiennyt sen nimeä tai esittäjää.
Joskus tuntee itsensä jotenkin oudoksi, kun päässä yhdistyvät kaksi eri kappaletta. Minulla kävi näin Lovexin Ordinary dayn ja Anna Abreun Silent desparen kanssa, ja yhdistelmä kieltättä raiskasi Lovexin biisin lisäksi myös minun hermojani. :s
Help will always be given at Hogwarts to those who ask for it.

Poissa Shieldmaiden

• I solemnly swear that I am up to no good.
  • Vuotislainen
  • Mischief Managed. Nox.
« Vastaus #149 : Toukokuu 11, 2009, 22:52:37 »
"Ich habe sauerkraut in meinen lederhosen, pokergesicht..."

Tamperelaisten teekkarien versio eräänkin über-rasittavan muovitukan hitistä Pokerface. Pesee alkuperäisen mennen tullen ja on selkeetä kesähittiainesta, toisin kuin alkuperäinen, joka on niin totaalista kuraa, ettei sitä kestä erkkikään. Mut siinä kohtaa toi teekkareiden versiokin lakkaa olemasta hauska, kun se on soinut päässä aamusta asti... *headwall*
"I am not afraid, Harry. I am with you."
- Albus Dumbledore, the greatest wizard of all time -
"You're a wizard, Harry."
- Rubeus Hagrid -