Kirjoittaja Aihe: Mitä teette kavereidenne kanssa?  (Luettu 22958 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa manta

• Kajahtanut potteristi
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
    • Tassujengi
Vs: Mitä teette kavereidenne kanssa?
« Vastaus #75 : Maaliskuu 21, 2008, 20:27:38 »
Aah, lueskelin näitä viestejä ja sain niin paljon uusia ideoita. Kiitos, rakkaat ja kahjot vuotislaiset, ideoistanne. Arvostan niitä paljon.

Minulla on kaksi parasta kaveria. Toinen asuu parin minuutin kävelymatkan päässä, toisen luo pitää mennä bussilla + sitten kaverin vanhemmat hakee pysäkiltä. Tämän lähempänä asuvan kaverin eli Haggen (hiano lempinimi) kanssa käydään lenkillä (olemme molemmat onnellisia koiranomistajia), valokuvataan ja jutellaan henkeviä. Ollaan juteltu lähes kaikesta, ihastuksista, kuolemasta ja siitä jos oltaisiin yhdessä (tästä saa aina makeat naurut!). Kaukana asuvan kaverin eli J.n (hiano lempinimi taas) kanssa dataillaan, jutellaan henkeviä, pelataan ja pelleillään keittiössä. (Viimeksi J perusti überkalliin kahvilan, ja oltin Haggen kanssa asiakkaita. Söin teetä, leipää, keksiä ja suklaata, mutta sain ruoat ilmaiseksi, koska olin siivojaa. Hagge joutui maksamaan kekseistä 50€/kpl. Hehe.)

Sitten on niitä kavereita joita näen harvemmin. Heidän kanssa mennään yleensä leffaan ja shopping. Yleensä näiden harvinaisten kavereiden, esim. Jenna ja Pepe, kanssa on todella hauskaa :D

Kesäisin on ihana mennä puistoon keinumaan ja pelamaan keinupersistä. Kaikenlainen hippa yms. lapsellinen on oivaa viihdettä jopa 14- vuotiaalle.

-manta
Aivojen tilalla ilmapalloja.

deadpromises

• Ankeuttaja
« Vastaus #76 : Maaliskuu 24, 2008, 12:49:24 »
Monesti vain istutaan ja jutellaan kaikesta, mikä vain tulee mieleen. Pelataan jotain (korttia, lautapelejä, tietokoneella). Shoppailu on kans yksi vakiojuttu, jota paljon tulee harrastettua. Lenkkeily koiran kanssa tai ilman, yhteiset harrastukset... Joskus kutsutaan jollekin kauhea määrä kavereita kylään ja pidetään porukalla hauskaa. Yleensä aina pelleillään jotain. Joskus leivotaan tai tehdään jotain hyvää ruokaa. Pihalla myös saatetaan pelleillä, tai mennä johonkin puistoon. Tietenkin riippuu, onko kaveri tyttö vai poika. Jos seurassa on poikia, niin tuskin mihinkään shoppailemaan mennään. Silloin yleensä ollaan jossain kaupungilla.

Vuodenaikoinakin tekemiset poikkeavat toisistaan aika paljon, jos ollaan vaikka pihalla. Talvisin nyt jokin lenkkeily, luistelu, toisten heittäminen lumihankeen jne. ovat sitä peruskamaa. :D Kesäisin trampoliinilla, lenkillä, uimassa, ja jotain samantyylistä. Kesäisin ollaan enemmän pihalla. Monesti silloin mennään koulun pihalle pelaamaan lentopalloa joukkueen kanssa.

Sitten joskus tulee niitä aivoituksia, joita ei voi selittää ikinä. Kerran kuvattiin elokuva barbeilla. :D

Kaikenlainen hippa yms. lapsellinen on oivaa viihdettä jopa 14- vuotiaalle.

Samaa mieltä tuostakin. 8)

Leffassa käydään harvemmin. Kesäisin käydään joskus Oulussa junalla parin kaverin kanssa.

Poissa moottorisaha

• Voldemortisti
  • Vuotislainen
  • be loud, let your colors show.
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #77 : Maaliskuu 24, 2008, 20:23:55 »
Kaverin jonka kanssa eniten olen, yleensä vaan ollaan ja jutellaan. Kyseinen kaveri tuossa vartti sitten just lähtikin kotia, ja kolmisen tuntia vaan löpistiin p*skaa, juotiin kahvia ja kauhisteltiin yhden yhteisen kaverin tekemisiä... Ei me yleensä mitään ihmeellistä tehdä.
Kesällä pyöräillään 8km päässä olevalle 'asutusseudulle' hengailemaan tai uimaan. Myös parin kilometrin päässä olevalle laavulle usein sotketaan, joskus ollaan makkaraakin paistettu, mutta yleensä vaan istuskellaan sielläkin ja turistaan.

Lähimmän jätkäpuoleisen kaverin kanssa katotaan aika paljon leffoja ja yhtä telkkarisarjaa, jonka tyyppi on ladannut koneelle. Sen kanssa keskustellaan myös henkevästi musiikista ja kuunnellaan myös.

Sitten läheisimmän kaverin kanssa, joka asuu 40km päässä ja näemme valitettavan harvoin, ei välttämättä tehdä mitään. Sinne kun menen niin olen yleensä sen vähintään pari yötä, kun sinne ei ole järkeä mennä vaan kyläilemään, sen verran pitkä matka. Saattaa olla että toinen dataa ja toinen pelaa vieressä playstationilla, tai sitten vaan luetaan ja makoillaan. Myös hevosia hoidellaan ja käydään niillä ajamassa.

Kun on tarpeeksi läheinen ja luonteva ystävyyssuhde, ei oikeastaan tarvitse edes miettiä mitä tekisi. Nykyisin ei tule kyseltyä hiljaisten hetkien jälkeen "Mitä tehtäs?", luonnostaan sitä vaan kehkeytyy jotain henkevää -tai vähemmän henkevää- tekemistä.
When you say it's dead and gone, yes, I know you're wrong

Poissa manta

• Kajahtanut potteristi
  • Vuotislainen
    • Tassujengi
« Vastaus #78 : Maaliskuu 26, 2008, 21:52:07 »
Hihi. Eilen oli kaverin kanssa harvinaisen hauskaa. Mentiin koulun jälkeen junalla shopping. Kirjastoon, Mc'Donaldsiin (en ostanut sieltä mitään) ja sitten käytiin K-Citymarketissa. Harvinaisen hauskaa mennä sinne ilman mitään kunnon syytä. Lasten leluosastolla on mukava laittaa kaikki ääntelevät pehmolelut huutamaan (eilen siellä oli Crazy Frogeja soimassa kymmenkunta) ja meikkaila muovisilla miekoilla. On myös mukava ostaa jotain hyvää, jota ei muuten ostaisi. Esimerkiksi sellaisia miniherkkuja, joita laitetaan leivosten päälle (hopeiset kuulat, nonparelli). Ne ovat kyllä melko kalliita. On myös mukava mennä kaverin henkiseksi tueksi kampaajalle ja lukea siellä kaksi tuntia teetä siemaillen.

Läheisen ystävän kanssa ei tosiaan tarvitse miettiä mitä tehdään. Esim. näen serkkuani todella harvoin, korkeintaan kerran vuodessan, mutta silti olemme läheisiä. Yleensä katselle televisioita, käymme katsomassa hevosia, vaikka en mikään erityinen heppahullu olekaan, ja juoksemme pitkin peltoja. Se on hauskaa, tälläiselle kaupunkilaistytölle.

Missä kesä on ja milloin se tulee?

-manta
Aivojen tilalla ilmapalloja.

Kommando

• Ankeuttaja
« Vastaus #79 : Maaliskuu 28, 2008, 12:47:01 »
Höh, olenko minä ainoa joka ei tee kavereiden kanssa oikeastaan mitään? :D Tai siis kyllähän me teemme, jotain.. kai.

Et ole ainut. :D En oikeastaan hengaa paljoakaan kavereideni kanssa. Koulussa tietysti, mutta vapaa-ajalla... Juuei. Bestikseni on kyllä kohtalaisen usein meillä. Sellaisille päiville on muodostunut omia perinteitä: käännämme olohuoneen sohvan poikittain eli muodostamme leffateatterin, syömme pizzaa, katsomme leffaa (kuulostaa tylsältä, mutta tämän tyypin kanssa se ei ole). Tämän jälkeen olemme huoneessani, kirjoitamme yhteisiä novelleja ja/tai jutustelemme jotain turhuuksia. Saatamme laulaa SingStariakin, se se vasta osaa olla hauskaa!

Muuta sitten? Ei oikeastaan.
Nojuu, nykyään olen usein poikaystäväni luona. Siellä emme tee oikeastaan mitään erityistä. Saattaa kulua pitkiäkin hetkiä, kun kumpikin on vain aloillaan hiljaa. Eikä se haittaa yhtään. :))

Fiiliksen mukaan.

scorpy

• Ankeuttaja
« Vastaus #80 : Maaliskuu 28, 2008, 15:46:51 »
Höh, olenko minä ainoa joka ei tee kavereiden kanssa oikeastaan mitään?

En tee minäkään oikeastaan mitään. No, koulussa tietysti minulla on paljon kavereita, mutta vapaa-ajalla näen hyvin vähän kavereita. Se johtuu myös siitä, että minulla asuu vain yksi kaveri samassa kylässä ja hänelläkin on aina jotain menoa. Muut kaverini asuvat vähintään 15km päässä. :(

Poissa samettiina

• huoleton huuliharppuilija
  • Aurori
  • *
  • Pienestä kipinästä voi syntyä roihuava liekki
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #81 : Joulukuu 01, 2009, 22:14:13 »
Kavereissa on se hyvä puoli, että heidän kanssaan voi tehdä (lähes) kaikkea, mitä mieleen juolahtaa. Rajana on tietenkin vain se, mitä kehtaa/pystyy terveissä ja turvallisissa mittakaavoissa tekemään. Tässä pari asiaa listattuna, joita ollaan kaverien kanssa harrastettu ja joista on syntynyt keskustelua useampaan otteeseen:

*Nyyttärit. Näissä on ollut hauskaa, ja varmasti matikan opettajat eivät tiedä, mitä heistä näissä tapaamisissa heistä keskustellaan :D
*Uusien asioiden (esim. harrastus) esittely toiselle.

Löytyyhän näitä, mitä kavereiden kanssa ollaan tehty.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 20, 2011, 14:39:42 kirjoittanut samettiina »
Olen syytön kaikkeen siihen, mistä kehtaatkin minua epäillä.

Dallas

• Ankeuttaja
« Vastaus #82 : Helmikuu 28, 2010, 13:34:24 »
Hmm, no riippuu ihan siitä kenen/keiden kaver(ie)n kanssa olen liikenteessä.

Asun onneksi kohtuullisen lähellä kaikkia hyviä kavereitani, joilla suurimmalla osalla on mopo/skootteri/mopoauto/auto, joten heitä kaikkia voi nähdä oikeastaan milloin tahansa. Koulu nyt vie oman aikansa, samoin harrastukseni, mutta kyllä yleensä saan jostakin rutistettua yhteistä laatuaikaa.
Parhaan kaverini, joka on poika, kanssa lähdetään yleensä keskustaan kahville ja puhellaan kaikenlaista mitä mieleen tulee. Joskus vaan käppäillään kaupunkia ympäri ilman mitään tarkoitusta. Soitellaan myös kitaraa. Joskus lähdetään ajelulle.
Tyttökavereiden kanssa sitten yleensä vaan istutaan (talvisin) jonkun kämpällä ja joo, puhutaan kans kaikkea turhaa tai vähemmän turhaa. Joskus käydään lenkillä ilman koiria tai koirien kanssa, mennään leffaan, pidetään tyttöjen iltoja, hengaillaan muuten vaan ja no keksitään ihan kaikkea maan ja taivaan välillä.

Tiimikavereiden kanssa tietenkin keskitytään treeneihin yms, mutta myös vapaa-ajalla tulee heitä nähtyä. He kaikki tosin asuvat 30 km päässä, jote yleensä lähden treenien lisäksi viettämään heidän kanssaan aikaa vain viikonloppuisin. Sitäkin tapahtuu aika harvoin, koska näen heitä 5 kertaa arkiviikossa, joten joskus pitää ottaa vähän eroakin. Silloin ku me kokoonnutaan viikonloppuna näkemään toisiamme, pidetään yleensä jonkinlaiset juhlat, mennään leffaan tai pidetään tiimi-ilta ja katsellaan DVD:lle poltettuja vanhoja pelejämme telkkarista.
Joukkueesta löytyy kaksi parasta ystävääni, joten jos ollaan heidän kanssa kolmistaan, yleensä tehdään jotain erilaista; yökyläillään, kokkaillaan, puhutaan kaikkia turhia lotinoita, valokuvaillaan ja sen sellasta.

Että joo sellasta aika perusmeininkiä.

Poissa nipsu

• juoksee aarteen perässä.
  • Vuotislainen
« Vastaus #83 : Maaliskuu 01, 2010, 16:24:23 »
No me oikeastaan tehdään kaikkea kivaa. Meillä on aina kivaa melkein. ;) Kaveriporukassa, meidän "tyttöporukassa" käymme ostaan karkkia  tai sitten käymme kaupungilla shoppaileen. Myös monesti otamme kuvia, kameralla. Kesällä uimme paljon, tai pyöräilemme pitkin kylää.. Nauramme melkein aina.. Ollaan porukalla yötä jollakin, myös joskus tulee pikku riitoja, ja sen seurauksena, nyt tunnustan. Me kaikki itkemme :D vaikka vähän lapsellista. :/ Sitten katsomme jonkun elokuvan, ja katsokaas; teemme "esityksiä" toisille. ahaha >:) Myös moneti sattuu näin ikävä asia, että puhumme paskaa jostakin. kamalalta kuin kuulostaakin, mutta se on mukavaa :D ja siinä menee mukavasti aika (:: Datailemme, ja joka ilta ennen nukkumaan menoa tekstailemme. toisaalta, kaikki porukassamme on possuja, kuin myös minäkin. Eli me syömme! :D ja kun olen parhaan ystäväni/Bestiksen kanssa ihan kahdestaan joskus, me esim. kesälomalla ollaan yötä toisilla ja kummallakin sattuu olemaan trampoliini, eli hypimme trampoliinilla. Lähen tulkoon yöllä, kesäyönä laitamme yöpuvut päälle, ja menemme taas jälleenkerran trampoliinille. Myös, aika lapsellista, olemme monesti hippaa. Haha. ihan kahdestaan, vaikka onkin aika tyhmää olla vain kahdestaan 8D Sitten Katsomme vanhoja kuvia, kuuntelemme musiikkia ja ah, mönkijällä ajo <3 kesällä kuin talvellakin (:: talvella pulkat jonossa perään, ja huristelemaan ;) ja vielä tämän listan viimeinen, teemme niinsanotun "hedelmälautasen. Laitamme kuppiin tai lautaselle, miten sen nyt ottaa; hedelmiä. ja niitä popsimme. esim. omenaa, appelsiinia, mandariinia, päärynää <3
Kyllä niitä vaikka ties kuinka paljon löytyisi, mitä teemme yleensä, mutta nyt saa luvan riittää ;)) Toivottavasti joku sai ideoita, vaikka ei siinä mitään kummallista ollutkaan :: D

°nipsu

Poissa Salaruman

• joulumusikaali
  • Vuotislainen
  • joulu.....
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #84 : Kesäkuu 11, 2010, 22:02:41 »
No,mulla on lehmäpehmolelu Keke, langasta tehty puhpallura Buu(jolla on talo laatikossa)sekä Höpö, nallekarhu, jolla on aurinkolasit. Kaverilla puolestaan on kissapehmo Missi, joka rakastaa Kekeä. Leikimme niillä ja meillä on joskus myös seikkailuja, armeija pehmoleluille yms.
Under the coconut tree we stay,watch as the night turns into day.We let the fire be the light.Sky is the floor tonight. Fly me with your gentlest away...

Poissa Vergessen Kind

• Vuotislainen
    • tumblr.
« Vastaus #85 : Kesäkuu 12, 2010, 21:55:02 »
Jaa-a, se riippuu niin paljon ihmisistä ja paikoista. Täytyy myöntää, että oon aika laiska lähtemään mihinkään tai viettämään aikaa ihmisten kanssa, tykkään olla (yksin ja) kotona.

Parhaan kaverini kanssa juttelemme ja oleskelemme, kuuntelemme musiikkia, katsomme tv'tä, puhumme puhelimessa, hillutaan kylällä... Mukavinta on ihan oikeasti istua ja jutella. Eilen kävimme ajelemassa skootterilla. (:

Erään hyvän ystäväni kanssa juttelemme, pelaamme ja ajelemme mönkijällä. Mukavinta on ehdottomasti kaikenlainen "aivot narikkaan" -toiminta ja järjettömät ideat. Maanantaina olisi tarkoitus mennä keskustaan hillumaan, yay!

Sitten on näitä muita kavereita, joita näkee pääasiassa koulussa, mutta vapaa-ajalla, jos olemme esimerkiksi heidän luonaan olemme paljon pihalla. Eräällä kaverilla on hevonen, ja on normaalia, että sen kanssa ollaan tekemisissä. Toisinaan kans dataillaan, mutta useimmiten juoksennellaan ympäri maita ja mantuja, joka poikkeaa kyllä mun normaalista elämästäni aika paljon, mutta on ihan kivaa vaihtelua. Toisinaan sitten istutaan juttelemaan kaikkea turhanpäiväistä. (:

Koulussa sitten oikeastaan kaveriporukassa istutaan ja jutellaan. Joskus keksitään jotain tyhmää, mutta yleensä hengataan käytävillä ja toisinaan koulun jälkeen sitten mennään porukalla kylälle.

Tiedän, mulla ei oo mitenkään jänniä kaverisuhteita sinällään, mutta tykkään tästä tällaisenaan. n__n
I wanna scream "I love you" from the top of my lungs
but I'm afraid that someone else will hear me.

Poissa Ridiculous

• kirsikankivi
  • Vuotislainen
  • Pottermore: ScarletHolly34
« Vastaus #86 : Heinäkuu 18, 2010, 03:15:22 »
Kotipuolessa olevien kavereiden kanssa yleensä katsomme leffoja, selailemme netissä (etenkin YouTubessa), käymme kävelyllä. Yleensä kuitenkin menee suurin osa juttelun puolelle.

Sitten kauempana kavereitteni kanssa (jotka sattuvat olemaan Potterholisteita ja joita näen vain muutaman kuukauden välein) juttelen ummet ja lammet. Kaikesta mikä ärsyttää kotipuolessa, mitä on tapahtunut. Sitten myös tulee katsottua Potteria ja siitä tulee puhuttua suurin osa ajasta.

Koulukavereita en juurikaan näe muuten kuin koulussa. Tosin, olen vasta vuoden heidät tuntenut, joten ehkä ensi vuonna sitten tulee vietettyä heidän kanssa enemmän vapaa-aikaakin. Mutta siis välitunneilla tulee juteltua musiikista, koulusta, elokuvista... Tällaisesta kaikesta normaalista.

Suurimman osan kuitenkin juttelen ihmisten kanssa netissä. Joko mesessä tai sitten FB:ssa tai MySpacessa. Etenkin mesessä kirjoittelemme toisillemme sillä hetkellä koneelta soivan kappaleen sanoituksia.

En juurikaan ole sellainen, joka haluaisi iltaisin lähteä heilumaan kaupungille (en edes vaikka asuisin isommassakin kaupungissa). Tykkään olla kotona, istua koneella, jutella kauempana olevien kavereiden kanssa (koska yleensä juttu luistaa paremmin heidän kanssaan, tuntuu jotenkin, että kaukana asuvat ihmiset ovat mielenkiintoisempia), lukea kirjoja, katsella telkkaria ja sitä rataa. 
He was rapidly becoming obsessed with Draco Malfoy.
Draco dormiens nunquam titillandus

Poissa Ihmeolio

• Massuupukki
  • Vuotislainen
  • It really wasn't me...
« Vastaus #87 : Heinäkuu 19, 2010, 01:33:02 »
Mulla on kavereitten kans sellanen tapa että jos on hieno ilma niin sitte mennään jonnekki kylille pyörimään ja monesti mennään raitsuun (Rajamaanranta) yhen ruohomäen päälle istuskelemaan tai sitte sinne rantaan laiturille tai nurmikolle :> raitsu on hyvä paikka! Monesti meillä on suunnilleen sama kaveriporukka johon kuuluu neljä tyyppiä (joista minä oon tietty ainut tyttö XD) ja monesti joku ostaa jotai syötävää tai juotavaa... Josta ei sitte ite saa varmaan juuri mitää ku muut on siinä ympärillä heti pummimassa tietty :> Jos ei kovin pro ilma ole niin sitte mennään jonku luo, aika usein ollaan täällä meillä missä nytki istuskelen, ja vaan istutaan mun huoneessa juttelemassa ja vajottamassa jotai randomia... XD
     Meijän jutut saattaa joskus tuota noin vähän lentää ja niitä hetkiä on monesti ikuistettukin... Ja hyvä niin : D Ylleesä se mennee niin että kaikilla vajottaa ja nauretaan mahat kippeiksi ja puhutaan jottai ihan randomia. Joskus puhutaan vakavemmin joistai asioista tai sitte käydään jotai leppoisaa keskustelua jostakin. Sitte jos joku tullee tänne meille vaikka yöksi tai minä meen johonki nii sitä on monesti niin ollu että leffaa on katottu ja tietokonekki ollu käytössä. Joskus tullee pelattua jotai, ainaki parhaan kaverin kans ollaan Wiitä pelailtu ihan huvikseen ja näin.
     Minä tai kukaa mun kavereista (tai no, jos yhtä ei lasketa) ei ole erityisemmin peleistä kiinnostunu eli ei pelata :> yks mun kavereista taas on sellanen että sen kans tulee monesti vaan luettua Narutoa, Bleachia tai GNG:tä tai sitte piirrettyä jotai. Ei me välttämättä paljoa puhuta, tai sitte vaan istutaan jossai ja jutellaan. Paras kaveri taas on sellanen mun vastakohta joka on koko ajan menossa johonki mutta onneksi sen kans pääsee vauhtiin ja lähtee sitte itekki sen mukaan hyppelehtimään johonki ja vajottamaan... : D Niin ja suurin osa kavereista kuuntelee musiikkia niin sitähän tulee tietty monesti kuunneltua ku jossai ollaan :>
       Noniin voisin tässä lopetella ettei ihan turhaa löpinää kerry tähän... : D  -Ihmeolio-
Cadillac.

Poissa Yumisa

• Vuotislainen
« Vastaus #88 : Heinäkuu 28, 2010, 23:16:12 »
Meidän yleisin kesäloma perinne on hypätä laiturilta vaattet päällä :D. En tiedä mistä tämä perinne alkoi, mutta hyppäämme joka kesä. Minun yhdellä kamullani on jonkilainen tapa tulla aina jossain klo 12 meille katsomaan leffoja. Äitini ei tykkää siitä yhtään, mutta minua se ei haittaa. Käymme myös kamun kanssa yöpyöräilyllä/kävelyllä myös jossain klo 12. Ja me myös otamme kuvia toisistamme ja uimme.

Poissa Jentsuma

• puhelias hölöttävä ärsyttävä pölö
  • Vuotislainen
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #89 : Heinäkuu 30, 2010, 00:40:50 »
Itselläni riippuu täysin siitä kenen kaverin kanssa olen. Yleisin on kyllä se, että me jutellaan. Jos nyt otan vaikka tämän parhaimman kaverini niin joskus me vaan möllitään sisällä ja angstataan, joskus lähetään kävelylle ja angstataan ja joskus tehään mitä vaa pälkähtää päähän. Kävelyretket on aika yleisiä. Okei ei me nyt aina angstata, puhutaan tietty ilosistaki asioista xD Että tavallaan en mä sillain varsinaisesti mitään tee kavereiden kanssa jos ollaan kahestaan, mutta sitte jos me ollaan kaveriporukan kanssa nii tehään jotai ruokaa ja katotaa elokuvia yms. Se vaan, kun kaverini asuvat aika kaukana keskustasta, että autolla pitää aina jonkun viiä, niin ei voi tehä mitenkään spontaanisti asioita, vaikka että lähtisin vaan pyörällä sellaset 17km polkemaan.

Pienempänä silloisen parhaan kaverin kanssa me seikkailtiin kaikkialla metsässä yms, nykyään en kyllä enää sitä harrasta ....
Is this the real life, is this just fantasy ?

essya

• Ankeuttaja
« Vastaus #90 : Heinäkuu 31, 2010, 14:40:19 »
Minulla se vähän riippuu kaverista kenen kanssa satun olemaan.
Jos olen esim. parhaan tyttöpuolisen kaverini kanssa kahdestaan, niin yleensä me istutaan kumman jomman kämpillä ja puhutaan kaikista arkisista ja ei niin arkisista asioista. Kerrotaan toisillemme huolet ja ilonaiheet jne.
Sitten jos olen tämän lähi kaveriporukan kanssa, niin me yleensä istutaan yhdessä tietyssä kämpässä. Katsellaan leffoja, puhutaan paskaa, juodaan, istutaan vähä väliä tupakilla. Tai sitten lähdemme ulos johonkin istumaan tai ajelulle jonnekin.

Tällaista perusmeininkiä(?) siis :)

Poissa Nemi

• Jälkeenjäänyt
  • Vuotislainen
  • Tulin tänne - ja täällä ollaan edelleen. :) ♥
« Vastaus #91 : Elokuu 03, 2010, 22:13:19 »
En pahemmin hengaile muitten ku bestikseni ja yhen perhetuttujen pojan kanssa, joka on mun hyvä frendi.

Bestikseni kanssa hillutaan yleensä jommankumman luona, kokataan hyvin onnistuneesti, puhutaan toisista(pahaa), ollaan koneella ja muuta yhtä älyvapaata toimintaa.<3

Sen toisen kanssa olen niitten mökillä, niillä tai meillä ja uidaan, yritetään kyytsätä toisiamme(epäonnistuneesti) ja tehdään myöskin jotain tosi järjetöntä.
-Nemi ♥

Poissa Jarppa

• Pokemon Trainer
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
« Vastaus #92 : Lokakuu 22, 2010, 17:30:46 »
Noh Mitäs ny täsä tulee välillä tehtyy kavereitten kaa ajeltu autolla kun yksi minun kaverini omistaa auton sitten ollaan katteltu leffoja  kaikkee mitä vaan mielee juolahtaa vaikee sanoo kaikkee jos viettää viikonlopun yleiseti kaverin kämpillä :D
She's just another lost soul, about to be mine again

Poissa Kishika

• Kävelevä kaiutin
  • Vuotislainen
« Vastaus #93 : Marraskuu 08, 2010, 15:33:58 »
Usein meillä on kavereiden kanssa niin, että kysytään koulussa/puhelimella, että "Voitko olla?" ja sitten mietitään, että mitäs tehtäisiin. Usein lähetään kaupoille, uimaan, kirjastoon tai ollaan vaan jomman kumman kotona ja katotaan vaikka leffoja.

Helpompaa on mun mielestä keksiä tekemistä porukalla. Mulla on viiden hengen porukka, jonka kanssa käydään aika usein kaupungilla ja joskus leffassa, uimassa tai jossain. Nyt alkaa kyllä olla niin kylmä, että ollaan enimmäkseen jonkun kotona, sillon, ku sinne pääsee.

Bestiksen kanssa meidän ei tarvii ees keksiä mitään ihmeellistä tekemistä. Välillä vaan höpistään kaikkee maan ja taivaan väliltä ja sitten kun huomataan, että ollaan istuttu liian kauan sisällä, niin lähetään ulos kauppaan tai syömään tai kesäsin uimaan.
I can see you

Poissa Svitanie Tonttu

• Onnettoman oikukas
  • Vuotislainen
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #94 : Marraskuu 27, 2010, 16:00:16 »
Kavereiden kanssa ei yleensä tehä mitään sen kummempia, ollaan vaan :)
Kesällä pyöritään (hyvällä ilmalla) aika paljon kylillä ja just jossain raitsussa (rajamaanranta) kuten ihmeolio selitti (se on siis yks miun hyvä kaveri :))
Tai ollaan jonkun luona.
Yleensä me ei edes ainakaan meidän kaveripiirissä tarvita mitään tekemistä, monesti vaan jutellaan jostain, koulusta, harrastuksista ja joskus kaikesta syvällisemmästäkin ja joskus nauretaan hullunlailla ihan tyhmille jutuille, mutta sehän kuuluu asiaan :)
Valitettavasti tänä syksynä asiat on menny siihen, että en kavereita juurikaan vapaa-ajalla näe :( En tiedä syytä tähän, mutta kai se liittyy jotenkin siihen, että heillä on muuta tekemistä, ja mäkin vaan eristäydyn tallillle.
Mutta koulussa näen, ja pari mun kaveria asuu tosi kaukanaki, että ei niitä päivittäin tai edes viikottain vois nähä vapaa-ajalla.
Aika harvoin pelataan mitään, tai ollaan esim. koneella. Joskus tulee pelattua wiillä esim. rockbandia (yleensä jos ollaan koko porukalla nii sillon) tai vaikka mario karttia moninpelillä tai vaikka ihan yksinki.
Koneella saatetaan käydä sen verran, että joku saattaa esim. kuunteluttaa jotain hyviä biisejä tai näyttää jtn vammasia kuvia :D
Taisi hypätä ohi aiheesta, mutta älkää välittäkö siitä, mulle käy niin jatkuvasti :)
''Emme lopeta leikkimistä sen takia, että vanhenemme. Vanhenemme sen takia, että lopetamme leikkimisen.''

''Hänet vastaanotti lääkäri, joka totesi:
Tonttu on lisätty keskusteluun'' (c)ryhmis

Poissa worldsayshello

• Snivellus
  • Vuotislainen
  • Pottermore: SnidgetDream29844
« Vastaus #95 : Joulukuu 05, 2010, 10:11:45 »
Kavereiden kanssa.. Hmm! No yleensä datataan, tai mennään ulos. Kaverit, jolla on koira olen usein metsässä heidän kanssaan. Omistan myös aivan ihanan ystävän joka on yhtä kova potter fani kuin minä, hänen kanssaan tulee usein katsottua pottereita, kirjoittaa yhteisiä ficcejä ja olemme myös fanipostia saaneet lähetetyksi.
Mutta oikeastaan, ei me tehdä kavereiden kanssa oikein mitään. Ainakaan kovin järkevää :P
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 05, 2010, 10:15:11 kirjoittanut worldsayshello »
"Honestly, woman, you call yourself our mother." -George Weasley

Poissa Yamaneko

• Vuotislainen
  • I am the warrior of shadowclan
« Vastaus #96 : Joulukuu 05, 2010, 10:38:24 »
Kavereiden kanssa tulee tehtyä... kaikkea kivaa ja aina ei niin järkeviä juttuja :) kuten juuri tuo koneella roikkuminen...

Menen yhden lähellä asuvan ysäväni luokse koirani kanssa katsomaan leffaa ja leipomaan :) Tämä alkoi itse asiassa vähän aikaa sitten, kun kaverini kertoi, ettei ollut nähnyt Sormusten Herroja o.O  järkytyin suuresti ja pakotin hänet katsomaan ne :D sen jälkeen hänestä tulikin oikea "fani" ja käyn yhä heillä koirani kanssa nuo elokuva sylissäni :). Tämän kaverin kanssa menemme joskus myös koirapuistoon.

Toisen kaverini kanssa käymme lähinnä lenkillä koirani kanssa tai kaupoilla (tätä harvemmin, koska en ole mikään kauppa-ihminen). Minulla on usein koiran takia niin vähän aikaa, että lenkkeily on erittäin suotuisaa puuhaa :).

Parhaimman kaverini kanssa teemme vähän kaikkea :D yleensä menen heille ja pelaamme jotain lautapeliä tai korttipelejä. Jos hänen pikkuveljensä on kotona, tämä tahtoo aina mukaan lautapeliin. Roikumme monesti netissä katsellen videoita, kuunnellen musiikkia tai lukien uutisia :D. Suunnittelemme paljon kaikenlaista, mutta enimmäkseen tarinoita ja hauskoja (älyvapaita) ficcejä :D. Toisinaan piirtelemme, toisinaan viemme koiraani ulos, toisinaan vaan keskustelemme ja joskus käymme meilläkin :)
Kaveriporukalla tulee lähinnä juteltua ja pelattua erilaisia pelejä :).
Minulla on muutama hyvä ystävä, jotka ovat myös Potter faneja (kuten paras ystäväni). Päätimme pitää Potter aiheiset pikkujoulut keskenämme, ja siitä tulee varmasti hauskaa :D lisäksi suunnitteilla on keties muutakin Potter-puuhaa...
Where once was light,
now darkness falls
Where once was love,
love is no more                      -Gollum's song

Poissa Luna Helmiina

• Tonttu vain ei saa unta
  • Vuotislainen
  • Älä häiritse! Luen Harry Potteria!
« Vastaus #97 : Heinäkuu 01, 2016, 01:08:59 »
Riippuu seurasta, jossa olen.
Tyttöporukassa tai ystävättären seurassa lähinnä juttelen ja nauran silmät vesillä.
Työkaverien (poikia) kanssa harrastan lähinnä keskustelua kahvi- eli minun kohdalla teetauolla, ja jos yksi sattuu olemaan paikalla niin leikkimielistä vitsailua (=hän  vitsailee ja minä nauran)
ja jalkapalloa. :)
Jalkapallo vähän arveluttaa kun viimeksi kun aloitin puuhun törmäämisen jälkeen toivuttuani jalkapallon, leikatun jalan polvi päätti kipeytyä erinomaisen tuskallisesti enkä haluaisi niin käyvän taas..
Noh, toivon parasta ja harrastan täysillä futista! :)
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 04, 2016, 18:13:02 kirjoittanut Helmiina »
"Puh?"
"No mitä, Nasu?
"Ei mitään", vastasi Nasu hiljaa.
"Tarkastin vain, että olet vielä ystäväni".       Helmiina -> Luna Helmiina

Poissa samettiina

• huoleton huuliharppuilija
  • Aurori
  • *
  • Pienestä kipinästä voi syntyä roihuava liekki
« Vastaus #98 : Heinäkuu 05, 2016, 17:05:47 »
Kuten Helmiinakin sanoi, että porukassa tekeminen vaihtelee poppoon mukaisesti. Mutta nyt on sellainen tilanne, että muutaman eri kokoonpanon kanssa olemme pohtineet tätä Room Escape -"pakopeliä". Onko joku moista kokeillut? Mitä mieltä, onko kokeilemisen arvoinen?

Viime aikoina olemme kavereiden kanssa pitäneet erilaisia peli-iltoja, piknikkejä, kokkailuhetkiä sekä kahvitteluja - mitä on nähty parhaaksi aktiviteetiksi.
Olen syytön kaikkeen siihen, mistä kehtaatkin minua epäillä.

Poissa Zenzibar

• Pelastaja katsoi profiiliaan ja läikytti teetä pöydälle
  • Aurori
  • *
  • kesäinen-eskapisti-merirosvo-jedi-söpö-skotti
    • Home sweet home
  • Pottermore: BloodNight6399
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
« Vastaus #99 : Heinäkuu 05, 2016, 21:39:11 »
Kuten Helmiinakin sanoi, että porukassa tekeminen vaihtelee poppoon mukaisesti. Mutta nyt on sellainen tilanne, että muutaman eri kokoonpanon kanssa olemme pohtineet tätä Room Escape -"pakopeliä". Onko joku moista kokeillut? Mitä mieltä, onko kokeilemisen arvoinen?

Me käytiin viime keväänä kaveriporukalla kokeilemassa ja oli kyllä hauskaa! Keksittiin jutun juoni vaan vähän liian myöhään niin ei päästy pois huoneesta, mikä harmitti ihan suunnattomasti, mutta kivaa oli silti :DD

Mun tekeminen kaveriporukassa riippuu täysin siitä porukasta. Tietyn porukan kanssa lautapelejä. Toisen kanssa pubi-iltaa. Jonkun porukan kanssa puistoon istumaan. Eri kavereitten kanssa vähän eri juttuja.
"You're only given a little spark of madness. You mustn't lose it." -Robin Williams