Kirjoittaja Aihe: Mitä teette kavereidenne kanssa?  (Luettu 17516 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Cirnelle

• Ankeuttaja
Mitä teette kavereidenne kanssa?
« Vastaus #50 : Syyskuu 06, 2005, 18:06:36 »
Kavereitteni kanssa yleensä roikutaan netissä, kävellään jossain ulkona XD, jutellaan tietenkin.. Ollaan muitten kamujen kanssa, hillutaan kaupungilla, vakoillaan jotain tyyppejä (voi kuulostaa  vähän oudolta, mut hauskaa se on) ja tehdään kaikkee mitä päähän pälkähtää XD mutta kyllä aina välillä tylsää on.. kuitenkin :D

Poissa Goldenfake

• Contessa
  • Hirnyrkki
  • Sukupuoli: Noita
  • Roma ♥ Italia ♥
    • Questo inverno finirà
« Vastaus #51 : Syyskuu 06, 2005, 19:21:12 »
Mitä teen kavereideni kanssa?

Riippuu ihan kaverista. Mikäli kyseessä on parhaat kaverini, me juttelemme. Juttelemme asioista samalla kun teemme jotain muuta. Tämä "muu" usein on piirtäminen, koneella norkoilu, lautapelien pelaaminen tai ulkona oleskelu. Parhaiden kavereiden kanssa on kivaa puuhailla kaikkea vähänkin itseä miellyttävää. Mikäli kyseessä on joku muu, kuin parhaat kaverini, me yleensä käymme kaupungilla ostoksilla. Se on rentouttavaa. Ja hauskaa. Ei sinänsä, käynhän minä usein kaupungilla parhaiden kavereideni kanssa, mutta muiden kavereiden kanssa tulee tehtyä sitä todella usein. Jos taas kyseessä on luokkatoverini, me vain juttelemme koulun yhteydessä.  

Joskus harvoin minä vuokraan elokuvan, ja kaverini tulevat meille katsomaan sitä. Synttäreitä on ihana juhlia parhaiden kavereiden kanssa, koska heille voi puhua kaikkea maasta taivaaseen eikä mikään ei-kiinnostava asia ole tylsä heidän kanssaan. Minulla on niin paljon ihania kavereita, ja olen kiitollinen, että he jaksavat viettää aikaa kanssani. He ovat fiksuja, kypsiä, mukavia, rehellisiä, luotettavia ja huumorintajuisia - kukapa heidän kanssaan ei viihtyisi?
Fabrizio: Si, ti desidero, ti voglio con tutto me stesso, dalla prima volta che ti ho visto ti desidero, da settimane ti voglio fino ad impazzirne, e ti amo, io, ti amo, io ti amo e ti desidero e ti amo, potrei urlarlo se vuoi te lo giuro! Si, ti giuro... Nessuno, nessuno potrebbe dirmi che devo vergognarmi: Io amo Elisa!

Poissa Marygold

• Irorua
  • Aurori
  • *
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #52 : Syyskuu 06, 2005, 19:41:57 »
Riippuu aika paljon kaverista, mitä yhdessä teemme. Yleensä emme kai mitään erityistä, juttelemme ja kuuntelemme musiikkia ja heilumme kylällä, käymme yhdessä syömässä ja shoppaamassa ja... no, yhden kanssa tulee aika usein hörpittyä kahvia xD Joskus jonkun kaverin kanssa pelataan Donkey Kongaa (mahtipeli :D) tai jotain lautapeliä tai istuttua ulkona puistossa/riippumatossa.

Kun ollaan jossain yötä, tehdään ruokaa ja tanssitaan ja katsotaan jotain randomeja leffoja. Mahdollisesti yllytetään toisiamme tekemään jotain hullua, otetaan valokuvia ja tehdään videoita (kerran tein ystäväni kanssa digikameralla videon "Amis-Villen iloinen päivä" xD).
Sadevesiämpärit, auringonkukkaniityt, saippuapalat ja raparperinvarret... Oikullisesti versoilevat lommot elämän alaviitteissä.

Fievel

• Ankeuttaja
« Vastaus #53 : Syyskuu 06, 2005, 22:23:27 »
Tällä hetkellä on yksi, tärkeä ystävä ja tämän kanssa keksimme aina jotain tekemistä. joidenkin tyyppien kanssahan voi käydä niin, että ei tiedä enää mitä tekisi, mutta meillä on niin paljon juteltavaa että jaksamme vaikka viikon jutellen. Usein rötkötämme sängyllä, lueskelemme paria lehteä ja samalla höpötämme kaikenlaista. Aina keksitään jotain hauskaa, olen sellainen herkkä nauramaan, että hihitämme ihan hulluina. Ja koska harrastamme samoja asioita - hevosia ja koiria - tekemistä ja puhuttavaa keksii. Usein myös lähdemme joihinkin tapahtumiin valokuvaamaan, taikka sitten leffoihin; kerrankin olimme 2x leffassa peräkkäin kun tuli hyviä leffoja :>

Zerina

• Ankeuttaja
« Vastaus #54 : Syyskuu 07, 2005, 10:55:03 »
Ystävieni kanssa yleensä vain juorutaan, nauretaan, sekoillaan, ollaan koneella, leikitään digikameralla(paljon uusia kuvia), pelataan pleikkaria,  uidaan minun tai kamuni uima-altaassa, käydään lenkillä, samoillaan metsässä, katsotaan elokuvia, pelataan korttia tai ollaan tyynysotaa. :D
Aika usein myös käymme ihan elokuvateatterissa elokuvissa. Ja shoppailemassa.

Muoksin jos mieleeni tulee vielä jotain.

Vivian

• Ankeuttaja
Re: Mitä teette kavereidenne kanssa?
« Vastaus #55 : Syyskuu 07, 2005, 17:34:20 »
No.. melkein aina me mennään kävelylle, norkoillaan kaupallaa, mennään leffaan tai kaupungille tai sitten ollaaan vaa ihan muuten vaan niillä tai meillä... eli ei meil kovin erikoist tekemist oo...

Mondschein

• Ankeuttaja
« Vastaus #56 : Syyskuu 07, 2005, 17:56:34 »
Mitäkö minä teen kavereideni kanssa? Yksinkertainen vastaus: Kaikkea tyhmää, mutta hauskaa.

Yhden kaverin kanssa sekoilemme netissä, sekoilemme ihan hulluna, piirrämme, kirjoitamme... Arvasitte jo varmaa ^^ Reguluksen kanssa katsokaas keksii kaikkea hauskaa. Näin syksyisin hypitään yleensä Regen omenapuissa. Viimeksi minä yritin osua omenalla sähkölankaan ja Regulus käkätti hulluna vieressä.

Toisen kanssa taas katsotaan telkkaria ja nauretaan kaikille tyhmille mainoksille. Puhutaan paljon pojista. Istutaan vanhalla koululla ja sekoillaan. Yleensä siihen tulee meijän kans yksi meidän toinen kaveri, poika kylläkin, mutta sillä ei ole väliä. Voidaan lyödä pesistä. Ihan mitä vaan, mutta ollaan koululla xP Omenavarkaissakin saatetaan käydä.

Sitten taas... Pyöritään kylällä syömässä karkkia. Siis pyöritään, ei hengata. Pyörällä yleensä. Kerran yks mummo melkeen ajoi meidän päälle pyörällä kun minä kyyditin kaveriani, se oli aika hervoton tilanne xD Mummeli tulee pyörällä melkein päälle. Naurettiin sille aika kauan.

Siinä ne tärkeimmät olikin. Kavereitten kans pitäis aina keksi tekemistä. Suosittelen lautapelejä ja pleikkaria. Taistelu- ja tappopeleistäkin saa kavereitten kans aika hervottomia :D Ainakin me saadaan. Netistä löytää myös kavereitten kans kaikkea hauskaa.

Voi kyllä sitä tekemistä maailmassa liikaa. Mutta joskus se tekeminen on vääränlaista x_x Läksyt... Plääh.

Arwen's Light

• Ankeuttaja
« Vastaus #57 : Syyskuu 07, 2005, 18:12:01 »
Hillutaan ja keksitään kaikkea hullua. (hullua, eikö?)

Suoraan sanottuna kaikkea sekopäistä. Tekemistä ei tarvitse keksiä, se tulee itsestään. Joskus vain keksimme jonkun hauskanpilalaulun, ja lädemme sitten ulos kailottamaan sitä. Onneksi asutaan vain tämmöisessä pienessä käpylässä, saa tehdä lähes mitä huvittaa :)
Kerran olimme kavereiden kanssa pullonpyöritystä. Pullo osui minun, ja yhden kaverini väliin. Olimme sopineet, että jos niin käy, kumpikin joutuu tekemään saman tehtävän/paljastamaan saman salaisuuden.

No, otimme tehtävän, ja se kuka sitä oli pyörittänyt, siis sitä pulloa, antoi tehtäväksi mennä laulamaan seuraavalle vastaantulijalle ukko nooa. Ja mehän tehtiin se^^ Hauskaa oli, se olikin sitten se vastaantulijaeräs vanha mummo, joka sitten joutui pitelemään korviaan. Voi mummoraukkaa...

Meillä ei ole koskaan tylsää. Aina on jotain hauskaa. Ja jos ei muuta keksitä, niin varastetaan kaverin pakkasesta jäätelöä, vaikka sitä ei saisi ottaa. Ja sitten juostaan mettään karkuun syömään jäätelöä. Se on kivaa, se yleinen hiluminen siis :) Kannattaa kokeilla ;)

Poissa Huhutar

• Reservi
  • *
  • Henkilö, jota ei tunnista ilman teekupposta
    • Livejournal
  • Pottermore: dustpatronus46
  • Tupa: Puuskupuh
Vs: Mitä teette kavereidenne kanssa?
« Vastaus #58 : Toukokuu 28, 2007, 18:00:37 »
Riippuu tosiaan kavereista. On sellaisia kavereita, joiden kanssa voi vain istua koko yön samassa paikassa ja jutella läpi kaiken maailman asiat. Puhua, vakavia, höpöttää ja juoruta. Sitten on näitä kavereita, jotka vaativat erinlaista tekemistä, niitten kanssa minulla tuleekin joskus pulmaa sitten.

Joidenkin kavereideni kanssa harrastamme päämäärättömiä kävelyretkiä, jolloin vain kävellään ja jutellaan, risteyksissä toinen aina päättää minne käännytään. Se on kivaa. Vaan kävellä yhdessä ja vuodattaa murheet ja huomata, että onkin jo jossain aivan korvessa. ;>

Musiikkia harrastavien kavereideni kanssa tulee joskus vähän musisoitua. Lauleskellaan tai soitetaan jotain duettoja, kuunnellaan musiikkia. Myös on hyvä jos on yhteinen kiinnostuksen kohde, kyllä silloin jotain keksii. ^^

Käyn kavereiden kanssa myös kaupungilla. Ensin kierrellään ostoksilla ja pitkän reissun jälkeen jäädään jonnekin kahville. :> Sitten tietenkin elokuvissa käynnit, teatterireissut, konsertit on hyviä ajanviettopaikkoja kavereiden kanssa. :>

Sitten jos ollaan jossain sateessa neljän seinän sisällä ja alkaa tulla tylsiä hetkiä napataan esille Trivial Pursuit, jossa tappaa aikaa erittäin mukavasti. Mutta onneksi useimpien kavereideni kanssa riittää lätinää niin paljon, ettei Trivialiin tarvitse turvautua. ;>

Poissa miki

• Vuotislainen
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #59 : Toukokuu 28, 2007, 21:48:23 »
Riippuu tosiaan paljon kaverista. Yhden kaverin kanssa saatamme istua parikin tuntia pihakiikussa ja pelkästään puhua. Höpötetään kaikesta mahdollisesta, syvällisestä ja vähemmän syvällisestä. Joidenkin kaverien kanssa taas pitää olla jotain tekemistä koko ajan ja kyllähän sitä aina keksii, jos vain yhtään käyttää mielikuvitusta :)

Yleisin ajanviettotapa kavereiden kanssa minulla on kaupungilla oleminen. Vaikkei minun itse mitään pitäisi ostaakaan, niin menen yleensä kavereiden mukaan heidän vaateostoksilleen makutuomariksi. Joskus kun ei ole oikeasti mitään ostettavaa, kahmimme käsiimme kaikki H&M:n karseimmat vaatteet ja menemme sovituskoppiin pukemaan ne päällemme. Shoppailureissun päätteeksi pitää aina mennä johonkin kahvilaan tai ravintolaan istumaan ja lepuuttamaan jalkoja. Siellä sitten taas jutellaan ja istutaan niin pitkään että on pakko lähteä jo kotiin.

Toinen tavaksi tullut ajanviettotapa on mennä vakioporukalla noin kerran kuukaudessa jonkun luo yöksi. Silloin olemme myöhään ulkona riehumassa ja leikkimässä läheisessä leikkipuistossa. Se on oikeasti hauskaa, varsinkin jos paikka kuhisee ihanista kovis-kutosluokkalaista pojista :D Myöhemmin illalla katsomme yleensä jonkun elokuvan ja tietysti pelaamme Marson Aliasta (siis DVD-lyvyllä toimiva Alias-peli, jota juontaa Marco Bjustrom).

Tavallisina arkipäivinä kun olen kavereideni kanssa, eikä aikaa ole kaupungille lähtöön tai yökyläilyyn, tulee yleensä keksittyä jotain hulvatonta tekemistä. Yksi hauska tekeminen on tehdä digikameralla omia videoita. Tehdään asuntoesittely omasta talostanne tjs. Tai heitellään vesi-ilmapalloja lämpimällä säällä. Lähdetään kävelemään metsään jotain polkua pitkin ja yrittäkää löytää tie takaisin (voi johtaa täydelliseen eksymiseen, varsinkin jos asuu vähääkään kauempana kaupungista). Laitetaan ruokaa jollain uudella reseptillä. Mennään rannalle. Talvella käydään laskettelemassa ja pulkkamäessä. Ja kaikista edellä mainitusta asioista tulee vielä paljon hauskempia, kun on kamera mukana ja räpsitään koko ajan hauskoja tilannekuvia. Kuvia myöhemmin katsellessa tulee myös hyvä mieli.

Ei edes tule mieleen kaikkia asioita, mitä kavereiden kanssa ollaan tehty. Kuten aiemminkin on sanottu, niin hauskimmat asiat tulee tehtyä spontaanisti ja hetken mielijohteista.
We can leave this world, leave it all behind,
we can steal this car if your folks don't mind,
we can live forever if you've got the time.

Poissa Rainmaker

• Rukka-Peikko Takkutukka
  • Vuotislainen
« Vastaus #60 : Toukokuu 28, 2007, 22:00:28 »
Koulun loppumisen jälkeen olen nähnyt ystäviäni häpeällisen vähän. Syynä on tämä pirullinen välimatka - minulta on jokaisen kaverini luo ainakin parisenkymmentä kilometriä. Arkisin minä olen töissä, eikä iltaisin enää jaksa lähteä minnekään kylille pyörimään, ja viikonloputkin menevät sitten yhtäkkiä siivoamisen ja rentoutumisen merkeissä. Kesälomaakaan minulla ei niin mainittavasti ole, mutta toivon mukaan valon lisääntyessä jaksaa sitten vähän käydäkin jossakin iltaisin.

Mutta kun sitten keräännymme kokoon, meillä on todella hauskaa yhdessä. Joskus viikonloppuisin käymme paikallisissa baareissa, juttelemme, tanssimme ja nauramme. Toisinaan käymme myös syömässä kiinalaisessa - olemme koko joukko rakastuneet paikallisen kiinalaisen ruokaan. Kun sitten olen kaksistaan jonkun ystäväni kanssa, juttelemme syntyjä syviä ja vaihdamme kuulumisia muutenkin. Välimatka harmittaa minua usein, sillä jos asuisin lähempänä ystäviäni, heidän luonaan voisi käydä useammin, heidän kanssaan voisi lenkkeillä ja muutenkin viettää paljon enemmän aikaa. Juttelemme tietysti paljon messengerissä tai lähetämme tekstiviestejä.
Yhä, marras-iltana, kuljemme kahden. | "I AM VAMPIRE. HEAR ME TWINKLE." | Destination anywhere | There's a meaning to all that fades.

Poissa Briette

• Vuotislainen
« Vastaus #61 : Toukokuu 28, 2007, 22:04:35 »
Samaa mieltä siitä, että riippu pitkälti kavereista. Kaveri on väärä nimitys kyllä, koska kaverit on sellasia mulle, joiden kanssa en niin kvinkaan paljon tehdä mitään viisasta. Muutenkin pidän enemmän nimityksestä ystävä, koska ne on ne tärkeimmät, joiden kanssa tehdyillä asioilla on oikeasti merkitystä. Eli kaikkein suloisimman, siis kuvaa häntä tosi hyvin, ja parhaan ystäväni kanssa me puhutaan. Melkein aina vaan istutaan jossain ja puhutaan kaikkea. Joskus itketään ja joskus nauretaan. Ihan syvällisestä keskustelusta älyttömimpään riehumiseen. Paras esimerkki jostain tyhmästä, oltiin illalla joskus 23.00 aikaan perjantai iltana ulkona, istuttiin jollain kaiteella. Joku ihme tyyppi näkyy tulevan meitä kohti kaljapullot kädessä, no ajateltiin sen olevan joku vanha irstas-pappa joka on ihan kännissä. Kun se tuli sopivalle etäisyydelle, alettiin kiljua ja juostiin sitten karkuun jonnein pimeälle kujalle. Kierrettiin sitten sitä tyyppiä vastaan toista kautta, meille selvisis sen olleen joku aika nuori poika, onneksi ei tunnettu sitä x'>> Siis tollasta tyhmää hommaa me harrastetaan.
Toisen ystävän kanssa me sitten tehdään kaikkea ihan tyhmää, ei ihan noin tyhmää, mut jotain älytöntä kuitenki. Yleensä siihenkin sisältyy riehumista, vähemmän vaan, tämä on sitten ikäiseni ystävä, toinen on kaksi vuotta nuorempi :D
Muuten me kait kavereiden kanssa vaan jumitetaan aika kunnolla, käydään kaupoilla ja tehdään kaikkea. Porukalla ollaan välillä pelaamassa pesistä näin keväälle. Jäätelöä muuten kuluu turhankin paljon nyt kesän tultua, sitä siis mussutetaan kavereiden kanssa ;)
i only show you what i want you to see

Exorcist

• Ankeuttaja
« Vastaus #62 : Toukokuu 28, 2007, 22:38:35 »
Höh, olenko minä ainoa joka ei tee kavereiden kanssa oikeastaan mitään? :D Tai siis kyllähän me teemme, jotain.. kai. No, minulla on kaksi hyvää kaveria (eli ystävää) joiden kanssa olen samalla luokalla, ja vietän heidän kanssaan aikaa myös vapaa-ajalla. Minä ja toinen kavereistani asumme noin kolmenkymmenen kilometrin päässä kaupungista. Toinen kavereistani asuu viiden kilometrin päässä kaupungista. Aika monesti jäämme koulun jälkeen kaupungille hyörimään, vai. Siis ihan todellakin vain hyörimään. Käppäilemme pitkin kyliä.. Saatamme mennä läheiseen kauppaan, ostaa jotain syötävää ja mennä syömään sitä jollekkin penkille. Teemme sitä ehkä noin tunnin tai kahden tunnin ajan, kunnes vanhempamme pääsevät töistä ja voimme mennä heidän kyydissä kotiin. Aika tylsää oikeastaan. Joskus saatamme kyllä mennä jopa vaatekauppaan katselemaan, jos tuonne keskustaan asti vaivaudumme. Tätä siis harrastamme keskimäärin 3 kertaa arkipäivinä eli maanantaista perjantaihin, kun on koulua.

Ainakin kerran/kahdesti/kolmesti kuussa saatamme mennä jonkun luokse viikonlopuksi ja syödä. Oikeasti, me syömme aivan valtavasti. Siis tosi paljon. :'D Monesti saatamme ostaa esimerkiksi: 1 jumbokarkkipussin, suklaalevyn, kaksi limsapulloa, ja pitsatarvikkeet. Lisäksi syömme sitten kaikkea mahdollista mitä sen henkilön kotoa löytyy, vaikkapa leipää. Olemme suursyöppöjä. Joskus kuitenkin teemme sillä tavalla, että pidämme ns. terveysviikonlopun ja ostamme porkkanaa ja kurkkua ja dippaamme niitä, emmekä lainkaan karkkia tai muuta vastaavaa.

Yhtenä perjantaina kävin näiden kavereiden kanssa salilla ja uimassa, ja päätimme että alamme käymään joka perjantai. No, seuraavalla viikolla kaverini sanoivat että eivät jaksa tulla. Yritin suostutella, mutta eivät kehdanneet. Sitä seuraavalla viikolla sama juttu. Silloin minunkin intoni lopahti. En enää jaksanut suostutella. :/

Yleensä harrastan näiden kavereiden kanssa juttelua. Juttelemme koulusta, maailman menosta, kaikesta mahdollisesta. No emme kaikesta, mutta melkein. Sitten katselemme elokuvia, ja luemme. Mutta asia mitä teemme ehkä kaikkein eniten.. riitelemme. Riitelemme aina vähäsen kun olemme yhdessä. Joka ikinen pieni asia. Riitelemme kaikesta. Jos olen kotona koulun jälkeen ja menen meseen, juttelemme vaikka kolmestaan mesessä, niin alamme riitelemään sielläkin. Riitelemme kaikesta maan ja taivaan välillä. Aina emme edes sovi riitojamme, vaan seuraavan kerran kun tapaamme, olemme taas normaalisti. En kuitenkaan pidä siitä että aina vain riitelemme. Se todella on syvältä.

Monesti toivon että minulla olisi kavereina jotkut toiset, tai että meillä olisi kutakuinkin normaali ystävyyssuhde. Siis, onko se normaalia. Ei yleensä ystävykset aina vain riitele, vai? Emme kuitenkaan ikinä ole pistäneet välejämme poikki, koska.. emme osaa. Monesti on kyllä riitamme käyneet niinkin vaikeiksi että olemme sanoneet toisillemme että noniin, se on ohi. Mutta emme me voi. Me kuitenkin kuulumme yhteen. Enkä minä sitäpaitsi osaisi hankkia uusia kavereita. Olen liian epäsosiaalinen. Valitettavasti.

Mutta onneksi minulla on yksi ihan tosi tosi tosi hyvä ystävä, vaikka nykyään melko harvoin näemmekin, koska hänellä on niin paljon kiireitä. Siis kyllähän me aika usein näemme, mutta hän on nykyään niin useasti omien kavereidensa kanssa.. Ja koska hän menee nyt lukioon, ja hänellä on kaikkea työharjoittelu juttuja, ja kaikkea muuta mahdollista, on nykyään aikamme käynyt melko vähiin. Harmillista, mutta totta. :< Hänen kanssaan minulla on kuitenkin aina mukavaa, teemme aina kaikkea hauskaa. Juttelemme, harrastamme "parkouria" metsässä :'D , hartsaamme, käymme kävelyllä, kaikkea mahdollista! Hän on minulle todella tärkeä. <3

Joo, meni välillä off-topiciksi, mutta niin käy joskus. (minulle aina) :D

Poissa Liberty

• Vuotislainen
    • http://liberty.vuodatus.net
« Vastaus #63 : Toukokuu 30, 2007, 14:14:54 »
Ainakin kerran/kahdesti/kolmesti kuussa saatamme mennä jonkun luokse viikonlopuksi ja syödä. Oikeasti, me syömme aivan valtavasti. Siis tosi paljon. :'D Monesti saatamme ostaa esimerkiksi: 1 jumbokarkkipussin, suklaalevyn, kaksi limsapulloa, ja pitsatarvikkeet. Lisäksi syömme sitten kaikkea mahdollista mitä sen henkilön kotoa löytyy, vaikkapa leipää. Olemme suursyöppöjä. Joskus kuitenkin teemme sillä tavalla, että pidämme ns. terveysviikonlopun ja ostamme porkkanaa ja kurkkua ja dippaamme niitä, emmekä lainkaan karkkia tai muuta vastaavaa.

Tuo on aivan uskomattoman hauskaa. Ensinnäkin on joka kerta yhtä suuri yllätys, kuinka suuri määrä ruokaa ihmisiin voi mahtua. Lisäksi syöpöttelystä ei tule läheskään niin huono omatunto, kun sitä tekee porukalla eikä yksin. Me sitä paitsi useimmiten teemme suurimman osan itse. Leivomme keksejä, pullia, kakkuja, mokkapaloja... Kaikkea, mitä vain keksimme. Parasta on, että aloitamme syöpöttelymme kunnon ruualla, jonka myös kokkaamme yhdessä. Leivosten ja ruuan lisäksi on aina perinteisesti limua ja karkkia ja vihanneksia ja hedelmiä. Eikä tarvitse pelätä, että jotain jäisi yli, ehei. Noista illoista, jotka usein venyvät öiksi tulee sitä paitsi uskomattoman hyvä olo. Niiden jälkeen on aina jotenkin kamalan onnellinen. Muistaa taas, että maailmassa on ihmisiä, joita ei vaihtaisi mistään hinnasta pois. Ja etenkin, että maailmassa on ihmisiä, jotka eivät vaihtaisi sinua mihinkään. Yhteenkuuluvuuden tunne on parhaita tunteita maailmassa.

Muuten minä lähinna vaan hengailen kavereiden kanssa kahvilassa ja juttelen asioista. Vaihdetaan sen hetkiset kuulumiset ja kerotaan, jos jotain tärkeää on tapahtunut. Myös vähemmän tärkeät asiat ovat aika lailla tervetulleita. Loppu ajan saatammekin sitten vain jauhaa paskaa. Paskan jauhaminen on yllättävän mukavaa (vaikka nyt kuulostankin ihan kamalalta ihmiseltä).

Tietenkin on sitten nämä leffareissut, mutta niitä teen lähestulkoon vain yhden ystäväni kanssa. Ennen kuin tutustuin Milénaan en käynyt juuri koskaan elokuvissa. Nyt se on yksi aktiivisimmista harrastuksistani. Rahapulakaan ei ilmeisesti ole niin kamala ongelma kuin aluksi pelkäsin, koska Miléna antaa aika paljon anteeksi. Kiitos siitä hänelle. Vielä joskus minä kuitenkin maksan takaisin.
You are everything I want 'cause you are everything I'm not.

Poissa nutcracker

• Vuotislainen
« Vastaus #64 : Kesäkuu 01, 2007, 14:15:40 »
Riippuu tosiaan täysin kaverista. Minulla ainakin on kavereita niin laidasta laitaan, että teen tosi erilaisia juttuja. Yritänpä nyt koota tähän sellaisia yleisiä juttuja.

Roikumme kylällä, juttelemme, käymme kahvilla, istumme vanhempien kavereiden autoissa ja ajelemme ympäriinsä, otamme aurinkoa, käymme ostoksilla, katselemme elokuvia, roikumme koneella, mässäilemme, juopottelemme, nauramme, katselemme tv:tä, kuuntelemme musaa - ei mitään kovin tähdellistä tai erikoista, pikemminkin vietetään aikaa yhdessä. Se on mielestäni tärkeintä. Rakastan viettää aikaa kavereideni kanssa, koska he ovat useimmiten fantastista seuraa, eikä heihin kyllästy. Suurimmaksi osaksi aikaa kuluu kaikkien kavereideni kanssa lähinnä jutellessa eri ympyröissä. Niiden seura on mulle suoranaista terapiaa^^
"I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best." - Marilyn Monroe

Acary

• Ankeuttaja
« Vastaus #65 : Helmikuu 18, 2008, 08:49:11 »
No me lähinnä juodaan kahvia ja keskustellaan vakavia. Tai pidetään ylihauskaa pitämällä showta toisillemme. Ja päihteet valitettavasti. Eli älkää ottako mallia.

Lartsu

• Ankeuttaja
« Vastaus #66 : Helmikuu 27, 2008, 19:02:23 »
Minulla on kolme läheistä ystävää ja yksi sellainen kaveri-kaveri. Joskus he tulevat meille ja hengailemme netissä tai pelaamme Harry Potteria (:D). Menemme myös usein kaupungille ostoksille, kahville, elokuviin yms. ja erityisinä juhlapäivinä (synttärit + perinteiset ystävänpäiväjuhlat) menemme yökylään - juoruamme,syömme karkkia, hölmöilemme älyttömästi ja viime vuonna teimme upean lyhytelokuvan joka kylläkin meni rikki :/ Olemme kaikki samalla luokalla joten olemme paljon yhdessä myös koulussa :P
Emme kuitenkaan voi vain pullahtaa toistemme luokse kylään koska asumme aivan eripuolilla kaupunkia, kaikissa viidessä ilmansuunnassa :DD

Joskus minäkin haluaisin aivan uusia ystäviä. Vaikka pidänkin erittäin paljon nykyisistä ystävistäni, olen tuntenut kolme heistä todella kauan ja haluaisin myös uusia tuttavuuksia. En vain koskaan saa muodostettua uusia ystävyyssuhteita... Voi voi.

Poissa Audra Dancer

• Sir Emilia Sarkington
  • Vuotislainen
  • Gaze the Haze
    • Livejournal
    • Vainajala.org
  • Pottermore: HazelNight52
« Vastaus #67 : Helmikuu 28, 2008, 13:38:14 »
Minä en tee kavereiden kanssa juuri mitään, mutta toisaalta minä teen niiden kanssa vaikka mitä ja lähes kaikkea. Kahviseurana kaverini ovat ylimahteja, ainakin Leipäläpi ja MC HEGA ovat mahdikkaita kahvinjuojia. Eräs kolmas kaverini ei kahvia ryypiskele mutta hän ei meillä ruukaa käydäkään. Tietokoneen rämppääminen on hyvin yleinen tekeminen, joko katselemme kaikenlaisia huumoriasioita tai sitten pelaamme epämääräisiä tappopelejä. Kih. Minulla on nämä ah niin loistavat vanhat kaverit, joiden kanssa on tehty niin lyhytelokuva (joka oli tosin varsin huonolaatuinen) kuin suoranaista piruuttakin, ärsytetty naapureita, pyöräilty ja sairastettu yhdessä. Uusia tuttavuuksia on jännä tavata, mutta jotenkin olen huono solmimaan ystävyyssuhteita (tai muitakaan suhteita, kih)... Asumme kavereideni kanssa samassa kaupungissa ja nämä kaksi jo aiemmin mainitsemaani kaveria asuvat meiltä viiden kilometrin päässä. Sitä väliä on kesällä höylätty pyörällä kerta jos toinenkin. Yksi kaverini sitten asuu melkein 15 kilometrin päässä joten hänen kanssaan en lomilla ole paljoakaan.

Television katselu on yksi suosikkiharrastuksistamme, sillä kaikki tykkäämme kytätä telkkaria ja tyksimme samoista sarjoista. Tämä kolmas kaveri sitten ei katso televisiota ja hänen seurassaan emme puhu telkkareista juurikaan. ;) Teemme kavereiden kanssa vähän kaikkea aina kylillä pyörimisestä elokuvien kyttäykseen ja puhelinlasku tahtoo kasvaa laittomiin mittoihin kun tekstiviestejä tulee läheteltyä niin paljon.

~Moondancer (melkein erakko)

Poissa Don Hessu

• Onneton Tunari.
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • There's No Easy Way Out...
    • Hessu's Music Profile
« Vastaus #68 : Helmikuu 28, 2008, 13:42:42 »
Käymme salilla vertailemassa tuloksia, teemme omia juomiamme mihin laitamme kaikkea sinapista jogurttiin, ja oksennamme ne pois samalla kun toinen nauraa vieressä. Hypimme myös puskiin.

Odotamme kesää paljon, sillä kesällä menemme trampoliinille jonka jälkeen heti uimaan (50 metriä väliä) ja sitten kotiapäin huutelemaan ihmisille ja tekemään muuta kiusaa joka yleensä kostuu meille tavalla tai toisella.
...But what you do... Makes you who you are.

Unelma. Tahdonvoima. Omistautuminen. - Pakkotoisto.com

jppj

• Ankeuttaja
« Vastaus #69 : Maaliskuu 02, 2008, 17:12:58 »
Itse pelaan kavereiden kanssa tietokoneella ja playstation 2:lla , Luistelen heidän kanssa ja ajelen mönkijöillä ja mopoilla.

Myös ollaan käyty laskettelee ja kerran viikossa ainakin ollaan hippaa ja piilosta,mäenlaskua,leikkitappelua ja telkkarin kattelua ....jne.....

Belial

• Ankeuttaja
« Vastaus #70 : Maaliskuu 05, 2008, 09:24:28 »
Yleensä hengailaan kaupungilla, yövytään välillä toinen toisella, pelataan tietokonetta ja pestään kaverini akvaariota.. mutta nyt. Paras kaverini on tällä hetkellä Thaimaassa, on siellä 2 viikkoa. Vielä viikko jäljellä. Tylsää on. :(

Chockladcream

• Ankeuttaja
« Vastaus #71 : Maaliskuu 06, 2008, 14:36:20 »
Ai että mitäkö tehään kavereitten kanssa? No vähän poikkeaa tyttöjen ja poikien välillä.

Tyttöjen kanssa mennään kaupungille ehkä shoppaamaan, jos tarvitaan jotain tavaroita, pidetään tyttöjen iltoja, joissa pidetään hauskaa, jutellaan kaikesta mahollisesta (yleisin aihe on joko pojat tai eilinen matsi)

Poikien kanssa pelataan NHL:llää, mennään jäähallille kattoo pelejä, mennään urheilukauppoihin kattoo jotain uusii mailoja ym. urkkakamoja tai pelataan korttii (seiskaa, läpsyy, paskahousuu, pokerii) = siis aika laidasta laitaan, tehään mitä ikinä keksitään

-chockladcream-

Kaiten

• Ankeuttaja
« Vastaus #72 : Maaliskuu 09, 2008, 15:42:25 »
Kuten joissain aiemmissa kirjoituksissa sanotaan niin riippuu täysin kavereista. Urheilullisten kanssa käyn lenkillä, luistelemassa, pelaamassa futista, ym. Joidenkin kanssa sitten pelataan pleikkaria ja pelkästään hengaillaan, käydään shoppailemassa, katsotaan leffoja, kuunnellaan musiikkia ja jutellaan. Joskus ollaan koneellakin ja katotaan kaikkia videoita youtubessa ja jutellaan joillekkin mesessä. :D
Eli vois sanoa, että me tehdään kavereitten kanssa kaikkea mitä normaalisti tekis yksikseenkin.

Poissa adswil

• Vuotislainen
« Vastaus #73 : Maaliskuu 16, 2008, 15:31:39 »
Teemme kaikkea mahdollista, mutta kyllähän tämä riippuu kavereista. Kaikkia kavereitani kuitenkin yhdistää se, että heidän kanssaan on kaikkein mukavinta vain istua jossain kahvilassa tai (kesällä) ulkona puistossa tai rannalla ja jutella kaikkea mahdollista maan ja taivaan väliltä. Muita mukavia juttuja ovat ainakin shoppailu, lenkillä tai leffassa käyminen, lehtien lukeminen ja niiden typerille jutuille repeily, netissä surffailu ja keskustelupalstojen pikkutytöille naureskelu, toisten kotona hengaileminen ja "maailmanparantaminen", ja paljon muuta. Olen myös saanut monia kavereitani harrastukseni, kuvataidekoulun, kautta, eli sielläkin hengailemme paljon yhdessä ja teemme kaikkea (teko)taiteellisia juttuja, kuten piirrämme ja maalaamme.
In my world love is for poets - so I'm trying to be one.

Poissa Xanie

• hymyilevä huomispäivä
  • Aurori
  • *
  • *reps*
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #74 : Maaliskuu 16, 2008, 19:13:40 »
Me ollaan nyt alettu porukalla harrastaa lautapelejä. Tai yleensä perjantai-iltaisin nuorten illan jälkeen (voiko sanoa yleensä, kun on tehty niin vaan kaksi kertaa ja niittenkin välissä on ollut jonkun verran taukoa??) ollaan menty meille (koska asun lähellä ja meille on muutenkin "helppo" mennä). Tai ensin on käyty kaupan kautta ja haettu jotain kana nugetteja ja karkkia ja sitten syöty (jotain kaks nugettia per ihminen :D). Ruoan jälkeen sitten pelailtu vähän mitä sattuu. Rappa kalja on esimerkiksi ihan huisin hyvä peli, varsinkin väsyneenä, kun siinä nauraa niin tyhmille asioille :D Sitten siinä pelaamisen ohessa tietysti juteltu vähän mitä sattuu... Ei siis mitään fiksua, vaan kaikkea tyhmää :D

Sitten viimeksi katsottiin myös MTV:tä ja naurettiin niille musiikkivideoille. Ne on oikeasti ihan älyttömän tyhmiä ja niistä löytyy sellaisia epäloogisuuksia että.... Esim yhdessä videossa "tanssi" muutama vähäpukeinen nainen ja selvästi huomas, että siellä edessä on joku tuuletin systeemi, kun niitten hiukset meni taaksepäin. Ainoo vaan, että niitten tanssijoitten takana oli sellainen tuuletin systeemi, että olisi pitänyt tuulla takaapäin... Ja kaikkia vastaavia tyhmiä.. Niille sitten naurettiin ihan kippurassa.

Kehottaisin oikeasti pelaamaan lautapelejä. Älkää tyytykö niihin kaikkiin tavallisiin, kuten kimble, monopoli tai afrikan tähti, vaan opetelkaa joku uusi peli, esim rappa kalja, taso 10, carcassone, catania, bohnanza tai genial. Pelejähän on maailma pullollaan ja lautapelit on ihan sika hyviä, paljon parempia, kuin moni tietokone peli tai pleikka peli tms. Ja mikä parasta, niitä voi pelata yhdessä!!

~Xanie
Kun ystäväsi katselevat sinua hyppäämässä laskuvarjolla joka ei aukea, voisi olla hauska temppu, jos esittäisit vaikkapa uintiliikkeitä.
Avasta kiitos Seatearille!
Tee päivän hyvä työ: www.freerice.com