Kirjoittaja Aihe: Mitä teette kavereidenne kanssa?  (Luettu 19385 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Sydney

• Ankeuttaja
Mitä teette kavereidenne kanssa?
« Vastaus #25 : Kesäkuu 04, 2003, 12:37:35 »
Tuo kasettien nauhottaminen todella on kivaa :D myöskin oman elokuvan käsikirjoituksen tekeminen on hauskaa, vaikkei sitä paperille laittaisikaan. Me (minä ja kaverit) olemme suunniteleet tekevämme oman version the Matrixistä. Vaikkei kenelläkään meistä ole videokameraaa, ainakaaan vielä, niin sitä on silti hauska suunnitella.

Julkisilla paikoilla itsensä nolaaminen on hauskaa :D vaikka juoksee rullaportaita väärään suuntaan. ("hei näitsä miten toi vanha ukkeli katto meitä? Haha!")

Juttelu on kivaa. Menkää vaikka picnicille, ottakaa paljon syötävää ja lehtiä mukaan ja jutelkaa kaikkea mitä vain tulee mieleen.

Nyt kesäloman kunniaksi muistelkaa mitä teitte lapsina. Minä ja kaksi kaveriani löysimme kirjahyllystäni erään vihkon, joka oli ollut pitkäaikaisen hupikerhomme salavihko. Kerho oli toiminnassa noin kaksi vuotta kun olimme jotain 2.-4. luokalla ja sieltä riitti hauskaa lukemista.  Sitten hetken mielijohteesta päätimme leikkiä vanhojen aikojen kunniaksi vanhoja leikkejä. Sokkoa, Pimeepiiloa, kirkkistä ja muurahaista- se oli aika hauskaa. :)

Urheilkaa- pelatka pesistä, jalkapalloa, sulkapalloa, tennistä, menkää uimaan tai kävelylle, urheilu on aina hauskaa. Ruoan tekeminen ja yhdessä syöminen on myös hauskaa. Katsokaa elokuvia. Menkää vaatekauppoihin ja ottakaa sovitukseen vaatteita, jotka ovat mielestänne aivan järkyttäviä, pukekaa ne päällenne ja naurakaa. Tekemistä riittää, mutta usein kaikkein hauskoimmat asiat tapahtuvat spontaanisti suunnittelematta.

Micla Boffin

• Ankeuttaja
« Vastaus #26 : Kesäkuu 04, 2003, 15:16:03 »
Kavereiden kanssa voi tehdä vaikka mitä! Joskus vaan on sellasia päiviä, että "plääh, löhötään vaan!"

Täällä on mainittu tosi paljon kivoja ideoita:) Me itse kaveriporukan kanssa joko syödään karkkia ja jäätelöä mahan täydeltä, kuvataan videokameralla tyhmiä juttuja ja hengaillaan ja puhutaan kaikkea soopaa.
Aina löytyy jotakin kivaa. Täytyy vaan olla mielikuvitusta!

Joskus (tosin aika harvoin) me pelataan penkkistä pihalla. Ja silloin tulee paikalle pihan oranssihiuksinen äksy nainen, joka alkaa valittamaan siitä ettei pihalla saisi pelata. (Asumme kerrostaloissa). Samoin hän valittaa siitä kun syömme omenoita pihan puusta. Aina tällaisissa tilanteissa joku tokaisee: "Tuu messiin vaan!"
Eli itse naapuritkin voivat tuoda hauskuutta päivään...:)

Katsokaa vanoja lempileffojanne. Daaria-sarja ja elokuvat ovat aivan huippuja!
Lähtekää Linnanmäelle koko porukka, siellä ei ainakaan hupi lopu!
Ottakaa taiteellisia valokuvia luonnosta ja itsestänne.
Naurakaa iänikuisille vitseille.
Kuvatkaa videokameralle sketsejä.
Pelatkaa pesäpalloa epäreiluilla säännöillä. (Kamppikaa pesiltäjuoksijoita ja muuta mukavaa ^^)

Eli kyllä yleensä löytyy ihan kivaa tekemistä!

Poissa litsie

• Hirnyrkki
  • Sukupuoli: Noita
« Vastaus #27 : Kesäkuu 04, 2003, 19:14:30 »
Kavereiden kanssa voi tehdä kauheasti monenlaisia asioita. Minä ja ystäväni olemme sinänsä melko mielikuvituksettomia, mutta aina joskus tulee jotakin aktiivisempaakin tehtyä.

Normaalisti aika menee puhelimessa juorutessa, jos ei jaksa mihinkään lähteä. Silloin kun eksymme ovesta ulos vietämme aikaa Helsingin kymmenissä kahviloissa, joista joihinkin alamme kohta muodostumaan melkoiseksi kanta-asiakaskunnaksi. Kävelemme päämäärättömästi ympäri keskustaa ja sen kauppoja ja jauhamme kaikkea mahdollista maan ja taivaan väliltä. Teemme typeriä heräteostoksia, jotka palautamme seuraavalla kerralla. Törmäämme kavereihin. Normaalia hengailua.

Sitten, kun jaksaa jotain suurempaa tehdä pelaamme tennistä, menemme picnicille Kaivariin, Lähdemme lenkille tai salille. Leikimme digikameralla tai vaihdamme huoneen järjestystä. Kyllä sitä tekemistä keksii. Lähtekää vaikka uimaan, se on hauskaa ja suhteellisen halpaakin vielä, ainakin näin kesällä. Kerätkää porukka ja lähtekää pelaamaa rantalentistä tai menkää vaan istuksimaan johonkin ja leikkikää vaikka hippaa. Menkää kaverin pihalle makaamaan ja olkaa hiljaa, sekin on joskus terapeuttista. Vesisota on myös lämpimänä päivänä aivan hirmuisen kivaa.

Kyllä kavereiden kanssa aina tekemistä keksii. Hieman mielikuvitusta mukaan ja siinä se.
Pilaat hyvän janon Pepsillä...

Menegrothwen

• Ankeuttaja
« Vastaus #28 : Kesäkuu 05, 2003, 02:13:02 »
Tjeh. Mitäköhän mekin teemme? Emme mitään. :P No juu. Vaikka mitä.

Keskustelemme. Tätä teemme eniten. Joskus aiheet ovat hyvinkin syvällisiä, ja vaikka itse sanonkin, viisaita, mutta joskus ne ovat täyttä hösläystä. Saatamme keskustella maailmankaikkeuden synnystä, Jumalan olemassa olosta, Pottereista tai muista kirjoista. Pahimmassa tylsyyden puuskassa saatamme eksyä puhumaan toisten ihmisten vaatteista ja hiustyyleistä. Sitä en suosittele kenellekään, minulle tulee heti huono omatunto kun nämä tulevat puheeksi. ^^

Kinastelemme. Etenkin minun ja Niinushkan välillä tämä on erittäin yleistä. Olemme kaikesta eri mieltä. Ja jotkut vielä väittävät meitä samanlaisiksi. O_o Tietäisivätkin. Mitä turhemmista aiheista kinastelee, sen parempi. "Sulla oli 3½ puikot!" "Eeei, kun ne oli 4!" "Sulla oli 4 kaksi ensimmäistä riviä, sitten sä vaihdoit 3½!" Tuota kinastelua eivät sitten muut kuin kinastelevat jaksa kuunnella. :)

Soitamme. Pitihän sitä nyt bändikin perustaa kaveriporukalla, kun olemme musiikillisesti niin lahjakkaita. *köhköh* Ja porkkanat. :P Se on hauskaa rämpyttää ja hoilata jotain älyttömiä virityksiä, ja tehdä omia kappaleita. :) Jos on pelit, vehkeet, tarpeeksi porukkaa ja yhteinen näkemys siitä musiikista, mitä pitäisi soittaa, suosittelen. :)

Soitamme pilapuheluita. Tämä on kyllä ainakin minun kohdaltani edesmennyt harrastus, kun eräät soittivat numeronnäyttö päällä minun puhelimellani. ò_ó Ja kieltämättä hieman lapsellista, mutta mikäs siinä, kun on lapsi. :P

Nuoleskelemme opettajia. Ja eipäs ajatella mitään likaisia siellä. O.o On aina yhtä hauskaa keksiä mainioita mukamas-keskustelun aiheita siltä varalta, että opettaja kulkee ohitse. Liikunnanopettaja ->"No saapahan ainakin liikuntaa!" "No näin on!" Matikanopettaja ->"Näin viime yönä kummallista unta binomikaavoista." "Ne kyllä ovat kovin mielenkiintoisia, en ihmettele!" Tämäkin on taitolaji. ^^

Elokuvamaratoonit. Mikä sen hauskempaa, kuin katsella vaikkapa Sormusten Herra-aiheisia elokuvia ja dokumentteja vuorokausi putkeen? No varmasti jokin on, mutta on se silti hauskaa. :P Paitsi silloin, kun joku ystävistäsi sattuu rikkomaan Niiskuneiti-kellosi... *snif* :'(

Humppaamme. Eipäs naureskella siellä! Oikea sana olisi ehkä kuitenkin pomppiminen. Ei se tanssi-räpellys nimittäin humppaa paljoa muistuta. :P

Ajelemme ruohonleikkurilla. Mukava harrastus, kertakaikkiaan. :)

Hobitti-elämän vietto. Ruokajuhlat kunniaan! Syöpötelkää hyvät ihmiset. :P

Emmää tierä mitä teherä, ku ei mulla oikeestaan niinq oo paljo yhtään kamuja, ku mä oon vähä tällänen sosiaalisesti syrjäytyny tyyppi, juu nou. :P Ah, erittäin suosittua on muuten itsensä naurunalaiseksi tekeminen. Siihen pystyy kuka vain. :)

Poissa inzu unicorn

• Vuotislainen
« Vastaus #29 : Marraskuu 23, 2003, 17:19:11 »
Kavereitten kanssa voi tehdä vaikka mitä kivaa. Ei ainakaan minulla ja kavereillani ole tylsää, ehkä joskus harvoin, milloin me vaan kitistään ettei ole mitään tekemistä ja silti päädytään painiotteluun tai yrittämään jäätelön tekoa maitorahkasta XD

Yleensä puhun kaverietteni kanssa. Puhelimessä useimmiten, koska melkein kaikki hyvät ystäväni asuvat yli 200:n kilometrin päässä. Puhua voi mistä vain. Täällä on mainittu tosi paljon hyviä puheenaiheita. Hyvän kaverin kanssa juttua tulee mistä vain.

Joskus me myös käydään uimahallissa ja kesällä uimarannalla.
Joskus ihan vaan ollaan. Höpötetään kaikesta turhasta, katsotaan telkkarista ostosteeveetä, leikitään koirien kanssa...

Aika usein me käydään kaupungilla ja ostetaan hirveä määrä karkkia, syödään ne karkit ja valitetaan pahaa oloa.

Ceinwen

• Ankeuttaja
« Vastaus #30 : Marraskuu 24, 2003, 12:34:41 »
Se mitä teen riippuu yleensä siitä kene kanssa olen. Jos vietän aikaani Zelmarianin kanssa katsomme elokuvia, pyöriskelemme netissä, sekä nauramme muuten vaan.  Joskus saatamme laulaa, joululauluja näin joulun alla..ja leivomme pikkuhyvää ja syömme. Ja piirrämme vielä paistamattomiin piparkakkuihin pieniä iloisia naamoja(tai minä ainakin). tai teemme taidetta. Tai menemme lenkille, ja koulutamme koiraa. Tai keskustelemme syvällisiä(mistä tiedämme että elämme?), (mikä on sielu).
Ripustamme verhoja, valitamme -mitä vaan. Ai niin, ja käymme kioskilla. Ja nauramme vähän lisää.

Muiden kanssa teen samoja asioita  eri painotuksella. Erään ystäväni kanssa lähdemme metsään, tai pitkälle lenkille. Leipominen on muuten todella hyvää tekemistä; se on hauskaa, voit jutella vapautuneesti, hauskoja tilanteta syntyy väkisinkin(ännitystä elämään kun sormeni jäivät tehosekoittimeen, mutta kaverini nappasi johdon pois seinästä niin etteivät terät ehtineet tehdä naarmuakaan, vaikka läheltä liippasi). ja sitten kaiken sähläyksen jälkeen voi syödä taivaallisia herkkuja, tai syöttää palaneet tortut vaikka koirlle. Taidoista riippuen.

RaDiCal

• Ankeuttaja
« Vastaus #31 : Marraskuu 24, 2003, 14:06:08 »
Jaa-a mitä sitä kavereiden kanssa tekis. No me jätkien kanssa yleensä ollaan yhen kaverin kämpällä ja puhutaan kukkasia, katotaan telkkaa ja mietitään jos sitä viikonloppuna menis viihteelle. (en suosittele jos ikäsi on alle 16 wee).
Pelataan yleensä peliä tai käytään tennistä pelaamassa. Siis aina on jotain tekemistä ikinä ei oo tylsää hetkee ja jos ei sisällä istuminen ja ähöttäminen kiinnosta niin lähetään ajelemaan pilistä.

Poissa iidba

• Vuotislainen
« Vastaus #32 : Marraskuu 24, 2003, 18:01:32 »
Ei minulla itse asiassa ole kuin kaksi todellista ystävää. Kaverit koulussa ovatkin sitten asia erikseen.

Bestikseni kanssa me kerran menimme läheisen ison tien reunaan ja räppäsimme kaikista tyhmistä asioista, kuten naapurin sedästä ja tädistä tai pikkuveljestä. Asiaan kuuluivat tietenkin myös kunnon joumäänhoppari käsiliikkeet ^^;; Meillä oli kyllä hauskaa, kun autoilijat, etenkin vanhat mummit, katselivat touhujamme paheksuen.

On meillä ollut muitakin tempauksia, mutta en ala selittämään kaikkea täällä. Joskus taisimme olla jotain Matrix-tappelua leikkimielisesti jollain yleisellä paikalla. Minä olin kai Neo ja bestikseni Morpheus. Se oli aivan hirvittävän hauskaa, suosittelen!

Niin ja joskus discossa rupesimme matkimaan Christina Aguileran ja Beyoncen liikkeitä... ^^;; Ainoa huono puoli on se, että jotkut luulivat että me oikeasti tanssittiin sillä tavalla xD

Kivointa kesässä on se, kun menemme bestikseni kanssa läheiselle pellolle auringonlaskun aikaan ja kerromme kaikkia juttuja... juttelemme kaikista asioista. Ihan kaikista. Yleensä kun olemme toistemme luona yökylässä, puhumme jotain syvällistä. Rupeamme miettimään elämän tarkoitusta ja sen sellaista. Koko yö on kiva valvoa/yrittää valvoa. Aamuyöstä sitä sitten on jo ihan sekaisin eikä tiedä onko hereillä vai nukkuuko vai kenties kumpaakin.
Kesällä on myös kiva löhötä rannalla.

Koulussa sitten. En kuulu siihen osaan luokkaani, jotka notkuvat joka välitunti yhdessä porukassa ja miettivät, että "lähtiskö sitä tänään dokaamaan", tai että "mistäs olet ostanut noi farkut, nämäpä maksoivatkin sata euroo..."
En. Joten yleensä olen erään kaverini kanssa ja... keskustelen kokeista. Ei mitään maailmanparasta hupia, ei todellakaan, mutta mieluummin juttelen kokeista ja koulusta kuin uusimmista muodeista. En oikeasti käsitä niitä ihmisiä joilla ei ole muuta jutunaihetta. Säälin heitä.
Haa, mutta minullapa on hauskaa! ^___^ Kiitos siitä sinä maailmaihanin ystäväiseni! :)
"Well, I don't know how to break this to you, but I think they might have noticed we broke into Gringotts." -Ron Weasley

Poissa Sun Lee

• Ronnieponnie
  • Vuotislainen
    • Tarinamaa
« Vastaus #33 : Marraskuu 24, 2003, 21:40:57 »
Hmm ... Mä vietän suurimman osan ajastani yksin koneen äärellä, mutta joskus näen kyllä kavereitakin :) Jos me ollaan meillä, me jutellaan ja istutaan sängyillä/lattialla tai surffaillaan netissä. Yhden mun kaverini Jonnan kanssa keskustelut pyörii paljon Harry Potterissa, kun ollaan molemmat hurjia faneja :D

Joskus me ollaan kirjastossa (aika usein). Siellä kuluu muutama tunti kepeesti, jonka jälkee me lähetään ulos käveleen ja kierrellään sitten ympäri ämpäri jutellen kaikenlaista mitä mieleen pälkähtää. Se on oikeastaan aika kivaakin, kun ei muuten tule ulkoiltua juurikaan ...

Toisinaan taas me käydään kaupungilla. Kuten yhden toisen kaverini kanssa. Leffoissa on hauska käydä silloin tällöin tai istumassa jossain kahvilassa (tosin en juo kahvia ;)). Onhan meilläkin aina ongelmii, et mitä pitäs tehdä, mutta yleensä se on tommosta jutusteluu ja kävelyy. Eihän sitä enää 19 vuotiaina mitään leikitä :D

Dargas

• Ankeuttaja
« Vastaus #34 : Marraskuu 25, 2003, 15:58:09 »
Mahautuminen kavereiden kanssa kirkonportaille.. mm... *hieroo mahaansa tyytyväisenä*, kimppahaleja ja muuta kivaa. Pystyy harrastamaan sekä ulko- että sisätiloissa. Toisaalta näin talvisaikaan voi lähteä pulkkamäkeen porukalla (tai ellei ole pulkkaa, ottaa muovipussin kauniiseen käteen). Tämä soveltuu niin pienille kuin isoillekin ihmisille. :)

Zelmarian

• Ankeuttaja
« Vastaus #35 : Marraskuu 26, 2003, 17:54:37 »
Jaahas... Mitä teen ystävieni kanssa.
Kaikkea mahdollista hauskaa ja hullua, mitä pieniin mieliimme pullahtaakin. Ceinwen jo kertoikin mitä teemme yhdessä. Voi kuulostaa normaalilta. Ja sitähän se onkin, pieni hullunkiilto silmässä.
Voin sanoa, että piristyn lähes aina kun Ceinwen tulee kylään.

Mutta entäs muut frendit? No ne ovat vähän jääneet jonnekkin. Yritän aina kun mahdollista onkia hetä luokseni, yleensä onnistuen. Heillä on tullut erillaisia muutoksia elämässään ja ovat sen takia kauempana, kiireisempiä, väsyneempiä ym. Vähän aika sitten sain kalastettua yhden heistä, Kaktuksen, shoppailemaan kanssani. Oli hauskaa!

Sitten on eräs, hyvä ystävä, tavallaan. Hän on veljeni vaimo ja erittäin tärkeä henkilö minulle. Hänen kanssaan jaan suruja, iloja, saan hyviä neuvoja ja tietoja. Teen hänen kanssaan samoja asioita kuin muidenkien ystävieni: laulan, lenkkeilen, leivon jne. Mutta aina mielessäni seilaa ajatus että hän on veljeni vaimo. Miksiköhän on niin vaikea ajatella häntä samalla tavalla ystäväksi kuin esim. Ceinwen on.

Asrun

• Ankeuttaja
« Vastaus #36 : Marraskuu 26, 2003, 19:00:30 »
Hm. Mitähän me teemme kavereideni kanssa?
Kaikkea kivaa.

Katselemme animea, jos joku on saanut jostain hommattua uusia jaksoja tai peräti elokuvan. Kommentointi tietty kuuluu asiaan, ja kaiken maailman fangirlnosebleedscream-kohtaukset.

Höpötämme kaikesta maan ja taivaan välillä. Kehittelemme teorioita mistä vain, mm. mystinen Harry-viini[tm] ja sen hypnotisoiva vaikutus. Yleensä siitä johtuen myös nauramme kuin hullut ja vähintään yksi putoaa tuolilta.

Piirtelemme toisten aiheista ja luemme ficcejä netistä.

Kerran myös vietimme koko yön chatissa teeskentelemässä olevamme japanilaissuomalainen rokkari. Um, juu. ^^

Tai sitten vain piippailemme toistemme neniä ja leikimme hakaneuloilla.

Poissa neidor

• Xena
  • Vuotislainen
  • Pakeha (aroha) Maori
    • KC
« Vastaus #37 : Marraskuu 26, 2003, 20:37:48 »
Kirjoita jatkotarinaa. Hauskaa, kehittää sanavarastoa, opettaa paljon ystävästä, siinä voi huumorinomaisesti kerrata jotain, mitä tapahtui ja salakavalasti tehdä vaikka jostain yhteisestä tuttavastanne semmoisen karrikoidun muodon. Älyttömän hillitöntä tuohua. Voitte luoda ittestänne vaikka Mary Suet tai jotain.

Improtkaa. Jos siltä tuntuu, niin aina voi leikkiä vähän rooleilla. Sen ei edes tarvitse tulla sovittuna. Alatte vain puhua hassuja ja toinen täydentää ottamalla toisen henkilön. Mulle ja dracolaiselle on tullu semmonen oma Judy-Daddy- juttu. Tajusin vasta nyt, että senkin voi lukea tähän kastiin.

Puhukaa. Kaikki, mitä mieltä askarruttaa ja vähän enemmänkin. Vaikkei sitä itse tiedostakaan, niin puhuminen tuntuu hyvältä. On hyvä, jos voi kertoa kipeimmätkin asiansa. Ystävyys syvenee. Kynnyskysymys on vain, että uskaltaako luottaa.

Kävelkää luonnossa. Jopa pk-seudulta voin sanoa kokemuksen syvällä rintaäänellä löytyy näitä ihmisettömiä paikkoja, joissa voi jakaa tunteitaan ja katsella kuuta. Vesi näyttää illalla/yöllä ihanalta, joten järven/meren ranta on mahtava paikka. Uskaltakaa vaikka laulaa niin tulee hyvä fiilis.

Radio taistelu. Väitelkää jostain aiheesta ja aina välillä ottakaa radio avuksenne. Tasaisin väliajoin pitää kuunteluttaa, mitä jollain laulajalla on sanoa puolustukseksi/vasta-argumentiksi. Kuulostaa ehkä tylsältä, mutta tästä on saatu parhaita naurukohtauksia.

Katsokaa kaikki Hopeanuolet. Tämä kannattaa oikeasti tehdä lomalla ja niin, ettei kukaan häiritse. Varatkaa paljon ruokaa ja juotavaa ja vaikka, mitä. Muistakaa happihyppely ja antakaa typerän piirretyn viedä mukanaan. Tästäkin vielä jälkeenkin päin monet hauskat hetket. "Pyöri, Hopeanuoli pyöri!"

Katsokaa joku hyvä leffa. Se vaan toimii aina.

Kuunnelkaa hiljaisuutta. Hengittäkää samaan tahtiin ja kumpikaan ei tee mitään. Jos painostaa, niin se on vain hyväksi. Voi tunnustella omia tuntemuksiaan.

Saunokaa. Se rentouttaa ja saa aikaan muitakin ihmeitä. Saunan hämärässä on myös hyvä paljastaa kipeitä asioita. (jos joku ajatteli niin, niin mä tiedän *wirn*)

Olkaa sylikkäin. Joskus on hyvä vain pitää toista sylissä. Ei tarvitse kainostella. Tuntuu hyvältä ja saa hyvän olon aikaan.

Paljon, paljon muutakin, mutta tossa nyt jotain päällimmäistä.
Colombia = You'll come for the enticing beauty of the Caribbean Sea. You'll stay because you've been kidnapped and locked in the trunk of a Dodge Dart.

Aileena

• Ankeuttaja
« Vastaus #38 : Marraskuu 27, 2003, 19:40:20 »
Täällähän on paaaljon hyviä ideoita. Taidankin napata niistä pari^^

Mä yleensä juttelen tosi paljon mun kavereiden kanssa. Ja jos em ollaan meillä me meikkaillaan toisiamme ja pengotaan vaatekaappia. Ja tietysti tehdään välillä läksyjä yhdessä (tai siis, mun kaveri tekee ja mä kopsaan) ja käydään pelaamassa sulkkista ja tennistä ja uimassa; kunnosta pitää pitää huolta! Leffat on kivoja, mutta yleensä se menee siihen, että me vaan juorutaan siitä ja tästä ja leffa jää katsomatta vaikka se koko ajan siinä nenän edessä pyöriikin. Ja sitten yks tosi kiva juttu 8ainakin mun mielestä:) ) laulakaa karaokea! Ja tehkää jotain omia näytelmiä tai tanssiesityksiä ja kysykää jos te voisitte jossain koulun tapahtumassa esittää sen/ne.

Tulen muoksimaan jos mieleeni muistuu vielä joitain.

Poissa Ruiskaunokki

• Vuotislainen
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #39 : Joulukuu 01, 2003, 13:39:35 »
Mitäs me tehrään kavereiden kanssa...

Jutellaan/juorutaan/nauretaan... Siis pölistään mistä tahansa missä tahansa.

Pidetään mättöjä. Ne on aivan mahtavia. Kuukauden-kahden välein keskimäärin on yksi mättö. Niihin tuodaan syötävää, kuten perunalastuja, karkkia, jäätelöä, limua, mitä nyt normaalistikin. No on meillä kyllä "normaaliakin" ruokaa, ei nameilla elä koko yötä. Hommataan ainakin yksi leffa, ihan sama onko se hyvä vai huono (huonoja voidaan haukkua niin paljon kuin huvittaa). Pelataan korttia ja Twisteriä, kuunnellaan musaa, pyöritään ehkä ulkona pelottelemassa ihmisiä... No ei me juurikaan olla peloteltu muita... Tavoitteena on valvoa koko yö.

Uidaan. Tähän aikaan vuodesta ei enää viitsi käydä, mutta pitkälle syksyyn käytiin joku viis kertaa viikossa.

Sitten muuten vaan on tullut pidettyä leffailtoja kavereiden kanssa.

Ai niin, yhdessä vaiheessa tuli ahkerasti kirjoitettua ficcejä. Sekä HP-hahmoista että luokkatovereista...
Tuossa mitä nyt ensimmäisenä tulee mieleen.

Poissa Mirzam

• Henkihörhö
« Vastaus #40 : Elokuu 04, 2004, 14:07:58 »
Onkohan aika harjoittaa vanhaa kunnon *nosto* -toimintaa. Näin siis valitsen randomin topicin ja päätän siihen kunnolla vastata:

Muuttakaa mummojen mielipide nuorista. Kaupungilla/kylillä hengaillessanne olette vaan ystävällisiä vanhuksille, availette ovia ja sen sellaista. Olen melko varma, että paikallisessa vanhusten kokoontumispaikassa myös mielellään tutustuttaisiin nuoriin mieliin, joten ystävien kanssa voisi käydä ilahduttamassa muitakin kuin omia isovanhempia. (Siitä tosin kantsii sopia keskuksen vetäjien kanssa ensin.)

Askarteleminen. Kautta muu käsityönteko, kehitätte vaikkapa oman pehmohirviölajin ja ompelette niitä. Voitte tehdä omille hirviöillenne sitten vaikka paperiaskarteluna syntymäkodistukset tms.

Pihakirppis. Edellisessä kohdassa askarrellut jutut voi pihakirppiksellä myydä, jos pihapiirissä on lapsia vanhempineen, voisin epäillä pehmohirviöiden olevan suurtakin huutoa, jos hinta on huokea.

Lähetelkää pikkupaketteja. Tämä kuuluu oikeastaan tuohon askarteluun, mutta silti laitan sen nyt erikseen. Pikkupakettien postitse saaminen on aina kivaa, tai ihan muuten vaan postilaatikkoon tuotuna (ei vältsisti postinkantajan tuomana siis). Tälläinen paketti voisi sisältää vaikka itsetehtyjä karamelleja kivassa purkissa tms. Tietysti välttämättä sinun ei tarvitse edes tuntea tyyppiä, jonka postilaatikkoon pikkupaketin laitat.

Jos on mummola ja siellä vintti. Niin menkää sinne kuin pienelle aarresaarelle. Ei tiedä mitä kivaa sieltä löytyy.

Rattlesnake

• Ankeuttaja
« Vastaus #41 : Joulukuu 01, 2004, 22:24:14 »
Pelaillaan pleikkaria, käydään leffoissa, juodaan jossain kahvia (litratolkulla), pyöritään kaupungilla, juodaan viikonloppuisin, pyöräillään ja häröilläään kaikkennäköistä mitä nyt mieleen juolahtaa..

deamon

• Ankeuttaja
ostakaa
« Vastaus #42 : Joulukuu 02, 2004, 17:49:21 »
Ostakaa PS2 Eye Toy 1 ja 2 siit saa hupia ja tekemistä tosi pitkäks aikaa.
Pelatkaa game of lifeä(jos löytyy).

Sharida

• Ankeuttaja
« Vastaus #43 : Joulukuu 02, 2004, 18:31:06 »
Yleensä me vain tapaamme ja menemme johonkin juttelemaan. Kesällä juttelimme Pottereista mutta kun koulut alkoi oli jo enemmänkin puheenaiheita. Koulu yleensä, opettajat, juorut ym. Kävimme aina kaupassa ostamassa amppereita ja karkkia. Se oli mukavaa se. En minäkään yleensä keksi mitään tekemistä. Se on hankalaa. Varsinkin jos on monta ihmistä siinä niin sen tekemisen pitää käydä kaikille. Mutta joskus on vain mukava pelkästää kulkea ympäriinsä ja jutella.

Friidu

• Ankeuttaja
« Vastaus #44 : Joulukuu 02, 2004, 19:08:24 »
Kavereidenhan kanssa voi tehdä melkein mitä vaan! Tai sitten ei yksinkertaisesti mitään tarvi aina tehdäkään. Asioita on niin paljon, että niitten luettelemiseen menisi koko ilta. Riippuu tietenkin, missä vähän asustelee. Kaupungissa on kaikki menomestat, leffateatterit jne. Mut voihan sitä toisten luonakin keksiä kaikkea hauskaa!

Näin talvena on kivaa vaikka mennä ulos lumisotaan...^_^ Tai sitten kaivakaa lautapeli, jota ette ole piiiitkään aikaa pelannut. Järjestäkää tyttöjen ilta ja katsokaa Azkabanin vankii! Hei! Ideoitahan löytyisi vaikka kuinka paljon!

Itse lähden huomenna tyttöjen iltaan! :) Syömme jouluherkkuja, pelaamme pelejä, käymme uimassa (kaverillani on allas) ja juttelemme niitä näitä! Ja mitä parhainta nauramme kuollaksemme! ^_^

Marizki

• Ankeuttaja
« Vastaus #45 : Joulukuu 02, 2004, 20:29:05 »
Hmmm...

Rakentava väittely jostain aiheesta on oikein hyvää ajanvietettä kavereiden kanssa, varsinkin jos aihe on oikein vaikea, ja saa keksiä oikein hankalia väitteitä.
Menkää pihalle, nyt kun on talvi on kiva mennä pihalle ja tehdä pihaan lumi-kalkaros ja maalata se vesiväreillä. ^___^
Tuo Azkabanin vangin katsominen on hyvä idea, saan sen itse jouluna ja kutsun muutaman kaverin kattomaan sitä. Tai voi etsiä jostain varastosta hassuja vaatteita ja tehdä niistä outoja yhdistelmiä. Ja hauskaa on. Kavereiden kanssa voi tehdä oikeastaan mitä vain, jutella Rankan ulkopolitiikasta, saunoa, katsoa leffoja, kokata, larpata, nauraa  tyhmille vitseille, mennä lenkille (tekosyynä voi käyttää koiraa), pitää haravointi talkoot ja hyppiä sitten lehtikasoissa, tässä on se hyvä puoli, että tämän voi tehdä aina vain uudestaan ja uudestaan. Mitäs muuta voisi keksiä kavereiden kanssa?

Pulkkamäki on terveellinen vaihtoehto talvella, tai kovalla pakkasella voi laittaa takkaan valkean ja istuskella kaverin kanssa huopien alla jutellen jostain. <3 Jos ei ole takkaa, sytyttäkää kynttilöitä, mutta yrittäkää olla polttamatta taloa.

Yukon

• Ankeuttaja
« Vastaus #46 : Joulukuu 07, 2004, 13:26:11 »
Minulla ja kavereillani ei ole koskaan tylsää. Jutunaihetta riittää; netti, foorumit, kokeet, unet, pelit, eläimet ym. Yleensä juttumme menevät kuitenkin aika päättömiksi ja nauramme asioille, joille kukaan muu ei nauraisi.

Ulkoilu, metsissä vaeltelu ja telttailu ovat etenkin kesällä suuressa suosiossamme. Silloin tosin sattuu aina kaikenlaista: teltta saattaa pyörähtää kuraiseen ojaan tai joku voi lyödä päänsä kiveen. (Kumpikin ovat tapahtuneet kaveripiirissäni. :D )

Elokuviakin voi tietysti katsoa, mutta kun kukaan minun kavereistani ei pidä samankaltaisista elokuvista kuin minä, joten aina olisi joku, joka ei halua nähdä elokuvaa, mitä ehdotetaan.

Tappeleminen on hyvä idea, jos kukaan ei ole kauhean herkkä. Me ainakin tappelemme runsaasti, se on hauskaa. Kukaan ei mene niin pitkälle, että sairaalaan pitäisi lähteä, mutta naarmuja ja mustelmia tulee aina. Myös puukepeillä miekkailu on hyvä vaihtoehto, jos ei halua niin kauheasti käsien lihaksia rasittaa.

Minä ja eräs ystäväni myös järjestimme Matrix-taistelun kadulla, olimme juuri käyneet katsomassa Matrix Revolutionsin. Tosin ystäväni nyhveröi vähän, joten taistelumme mahtoi näyttää naurettavalta. Kyllähän siellä yksi mies meitä katseli ihmeissään.

Ja sitten me vian riehumme. Hypimme, teemme jotain ihmeellisiä juttuja ja nauramme.

Poissa Quinetta

• Vuotislainen
    • http://kat5u.proboards41.com
« Vastaus #47 : Joulukuu 07, 2004, 21:02:43 »
Mitä teen kavereiden kanssa? Oi, teen kaikkea. No en nyt ihan. Mutta silti.
Esimerkiksi joka toinen/kolmas Perjantai, minä, Niina, Maria, Hanna ja Essi (nimet muutettu.) kävelemme perinteisesti läheiseen kauppakeskukseen, ja niin sanotusti shoppailemme siellä ostamatta mitään. On niin ihanaa mennä vaatekauppoihin tuijottamaan ja hiplaamaan ja ihastelemaan vaatteita...

Sitten yhdessä junaan ja jokainen jää eri asemalla pois; ensin Niina, sitten Maria, sitten Essi, Hanna ja viimeiseksi minä. Mutta ei se mitään, hauskaa on aina.

Viikonloppuisin usein menemme leffaan. Tai, oikeastaan harvoin, mutta kuitenkin. Joskus viikonloppuisin tapaamme leffateatterin edessä ja päätämme, minkä elokuvan haluamme nähdä.

Muuten vaan, jos joku kavereistani tulee meille, me istumme mm. tietokoneella, katsomme telkkaria, uimme altaassani, leikimme kissani kanssa, lähdemme kävelylle, ja tuleehan tuota jättitrampoliiniäkin käytettyä.

Meillä ei koskaan lopu tekeminen kesken - jos tuntuu tylsältä, ruvetaan hepuloimaan ja tanssitaan vaikka meidän olohuoneessa, tai "tanssilattialla" kun siellä on semmoinen avara parkettilattia jota kehystää kaiuttimet. Tosin silloin koko muu perhe ryntää vierastaloon turvaan, kun eivät kestä musiikkia.
Roolipelien Maailmankaikkeus - (melko) aktiivinen Roolipelifoorumi.

Pohjantähti

• Ankeuttaja
« Vastaus #48 : Joulukuu 08, 2004, 21:15:37 »
Hah, yleensä jos olen koulukavereiden kanssa kouluajan ulkopuolella, menemme joko ostoksille (yök!) tai leffaan. Joskus aniharvoin joku tulee meille, katsomme leffa ja kaveri painuu himaan. Menneisyydessä ovat ne vuodet kun kaverit vielä jäivät yöksi ja juoruttiin läpi yön!

Parhaan kaverini kanssa, joka on viisi vuotta vanhempi, istumme koneella (nördejä!), käymme leffassa (jossa sitten keksimme huonoja vitsejä), konserteissa (oopperat sun muut on myös koluttu), Hesassa kirjakaupoissa jans. "taidekäynneillä" (kierretään katsomassa hienoja rakennuksia) jne. Kuulostaa kai tylsältä, mutta se on oikeastaan aika hauskaa. Tosin eihän me kierretä siellä naamat vakavina, vaan ihan huumori mukana sielläkin. Ja hassuinta on, että tämä vanhempi kaverini on ainut kaveripiiristäni jonka luona olen ollut yötä pitkään aikaan! Toissakesän periaatteessa asuin heillä.

Maisu

• Ankeuttaja
« Vastaus #49 : Tammikuu 23, 2005, 19:51:27 »
No, mitäs minäja kaverini yleensä teemme?
Emme oikeastaan mitään nykyään :)
Istuskelemme koululla taikka kanetällä. Joskus ehkä jonknu kotona.
Juttelemme kaikesta maan ja taivaan välillä :)

Kuulostaa ehkä tylsältä, mutta en minä yleensäkkään oel heidän kanssaan tylsstynyt. Voihan sitä joskus vain ollakkin :)

Muok // Pistin viestin uusiksi :)