Kirjoittaja Aihe: Salatut elämät  (Luettu 59241 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa tamina

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Tomaatti
Salatut elämät
« Vastaus #75 : Elokuu 15, 2006, 21:59:38 »
Katsoin koko ihanan kesäloman salkkareiden uusinnat, mikä lähti kait siitä, että en tahtonut riparille, ja venyttelin viimeiseen asti pakkaamista ja lähtöä sinä lähtöaamuna, ja katselin sitten salkkareita. Nehän ruletti, siinä kun oli lempihahmoja, mm. Aki, Miia, Teemu, Kalle, Elina, Ulla ja muita mukavia. Koukkuunnuin, ja joka jakso tuli katsottua, vaikka ennnen olen katsonut Salattuja elämiä vain satunnaisesti jos olen silloin telkkarin eteen eksynyt.

Tänään yritin katsoa uusia jaksoja, mutta kun 70 % roolihahmoista on niitä uusia, joista ei ole hajuakaan, niin ei inspiroinut. Vähän venytettyä jo. Uusinnat on pop.
"Hehe, I wonder about that..."

henzzzu

• Ankeuttaja
Salatut elämät
« Vastaus #76 : Syyskuu 02, 2006, 01:55:08 »
Ei enää ikinä kiinnosta mitkään Salatut Elämät... Jää pyörimään samaa ympyrää, koska sarjaa halutaan vaan epätoivoisesti jatkaa eteenpäin, ihan niinkuin Kaunareitakin:S Onko tuossa enää mitään järkeä? Teeveetähän se, mutta onko kenenkään elämä oikeasti tuollaista? Minä en ymmärrä miten tästä on tullut kaikkien aikojen suosituin (tai jatkuva, sen takia suosittu) suomalainen sarja... Olin itse koukussa silloin vanhojen Salkkareiden aikaan, mutta silloin koko hommassa oli edes järjenhiven. (Ei siis enää...)
Kaikki "uudet" juonenkäänteet jotka on keksitty vain ja ainoastaan saamaan katsojan mielenkiinnon ylläpidetyksi ovat täysin naurettavia, esim nyt tuo jo aikoja sitten tapahtunut Ulla/Seppo kuvio, että Elina olikin Vijasen Martin tytär. Ihan naurettavaa? Siis koko sarja perustuu juuri tuollaiseen sepittämiseen, koska sitä halutaan vain jatkaa, miksi? Minä en ainakaan jaksaisi...

Korpinmieli

• Ankeuttaja
Salatut elämät
« Vastaus #77 : Syyskuu 02, 2006, 21:34:56 »
Ehei, Salkkarit ei enää kolahda. Ei ole kiinnostanut sen jälkeen kun 75% alkuperäisistä hahmoista lähti. Nyt siellä on vaan sellaisia lässynlässynvähäxoonihanahelsinkiläinen-tyyppisiä hahmoja. Ja nyt kun Ulla häippäsee. Do'h! Toistan; ei enää kolhda.

nicole gabriela

• Ankeuttaja
Vs: Salatut elämät
« Vastaus #78 : Tammikuu 20, 2007, 14:11:01 »
Juu, todella koukuttava ohjelma vaikken siitä erityisesti pidäkään. Ennen olin niin koukussa, että oli katastrofi jos alkuminuutit jäivät katsomatta. Nyt on jäänyt kokonaisia jaksojakin, enkä enää harmittele sitä, sillä netistähän näkee mitä milloinkin on tapahtunut. Ainut vaan, että jotenkin siihen kaipaisi lisää henkilöitä, Antero selvittää kaikki poliisitapaukset, kaupassa käydään aina Stellansissa jne.

Poissa Nossi

• Mansikoita marraskuussa
  • Vuotislainen
« Vastaus #79 : Helmikuu 21, 2007, 20:53:14 »
No niin... Taas on tapahtunut surullisia asoita salkkareissa. Ihmettelempä vain, kun sarjan alkuaikoina sarjasta pois jääneet lähtivät ulkomaille ja nykyisin kaikkien täytyy kuolla :(
So Sad

No ei auta itku markkinoilla, eipä siihen tavallinen pullianen voi mitenkään vaikuttaa...
"Minulla on teille kirje"
"Sehän on ikävää. Minulla ei ole aikaa ottaa sitä vastaan, lasken kilpaa mäkeä" (Muumipappa ja Postiljooni jakso 87)

Poissa castlevania

• Enterpricen kapteeni.
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Nihilisti.
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #80 : Helmikuu 22, 2007, 17:43:32 »
Heh, minun äitini kaverin poika on se tyyppi, joka koetti pelastaa Annikan.

Onnistuinpa kuitenkin missaamaan jakson. Kyllä minä silti mahdollisimman usein Salkkareita katson. Tosin mielestäni se on nykyään hieman liian surullinen. Saisi tulla vähän huumoriakin mukaan.
"Oh, my offense is rank, it smells to heaven! It hath primal elder curse upon it; the brother's murder.

Arpi

• Ankeuttaja
« Vastaus #81 : Helmikuu 24, 2007, 20:05:22 »
Itse en voi nykyään katsoa koko sarjaa. Ehkä muutaman jakson satunnaisesti mutta se jääkin sitten siihen. Ennen niissä oli paljon paremmat tyypit. Ja ennen seurasin sitä. Vaan en seuraa enää, koska minusta se on tylsää ja muutenkin melko surkeaa. Mutta paras tyyppu on Ulla jos joku pitää valita. Sitä paitsi salkkareista lähtee kaikki tyypit. Ja sitten tilalle tulee pari uutta surkeaa tyyppiä.

mimosa

• Ankeuttaja
« Vastaus #82 : Helmikuu 25, 2007, 13:12:08 »
Minäkin katson ohjelmaa vain satunnaisesti. Inhottavaa, kun tajuaa että niitä alkuperäisiä hahmoja Pihlajakadulla on enää vain Jenni, Ismo, Laura, Elina, Ulla ja Seppo. Oliko siinä kaikki? Kuka muistaa enää Salineita? (=paras salkkariperhe ikinä :D ) Tai Miia ja Kallea? Entäpä Aki Nikkistä?
Salkkareista pitäisi saada tuotantokausia dvd:ille! Olisi ihanaa katsella vanhoja jaksoja.

Salkkareitten juoni junnaa mielestäni enemmän paikoillaan kuin ennen. Silti pidän sarjan ideasta, kerrostalo, jossa kaikki tuntevat toisensa. Näyttelijät eivät ole ehkä aivan parhaita, mutta kehityksen kyllä näkee. Inhosin Sievisen tyttöjä, kun he saapuivat Pihlajakadulle, mutta he ovat näyttelijöinä kehittyneet huimasti. Annikan lähtö harmitti, hänen hahmossaan oli tiettyä särmää. Lapsellisuutta myös, mutta se teki hänestä inhimillisen. Romeon hahmo on myös hienosti toteutettu, kovan kuoren alta paljastui herkkä isi. ^^ Pidin erityisesti, kun Romea sanoi Annikalle jossain jaksossa: "En mä vihaa ketään, elämä on liian lyhyt sellaseen."
Juu, Emma on kyllä huono näyttelijä. Hän on kyllä uusi ja kaikkea, mutta miten kukaan voi olla niin ilmeetön?

Poissa Neverlandwitch

• Vuotislainen
  • Vihreä Luihuinen
« Vastaus #83 : Helmikuu 26, 2007, 09:59:16 »
Olin uskollinen salkkarifani siihen asti kun miia kuoli ja saku lähti. Nyyyyh. Ja silja ja kallekin. Nykyään katson vain satunnaisesti silloin tällöin, ei ole enää kiva katsoa Ismon ongelmista eikä Annikan kuolemakaan ei juurikaan vaikuttanut(vaikka meillä olikin samanlaiset unelmat. Ei, nyt en puhu uusioperheestä, vaan vaatealasta) 
 Lopetan sarjan katsomisen täysin kun Ulla kuolee. Nyyh, oli jo rankkaa kun he erosivat Sepon kanssa. Suosikit kuolee tai lähtevät muuten vain pois, ilman miia, sakua, kallea, siljaa, seppoa ja ullaa ei koko sarjassa ole järkeä.
 Ja voi kyllä, joka ikisen salkkari kirjan olen lukenut, minulla on itsellä niistä Saku ja suuri suru(en tykännyt, ei sakulla saa olla muita kuin miia), Saku ja Miia, Kallen inttivuosi, Siljan jenkkivuosi, Ken ja isosiskon viimeinen kesä, Aamu, inka ja ihana Ilari(typerä kirja minusta), aamun uudet kuviot ja se kenguru kirja. Sitä ihmettelen miksei Ullasta ja Seposta ole tullut kirjaa, tai Jennistä? Onhan amistakin...
Yhtälailla säälittävä olen niinkuin muutkin, Yksinäinen jos et tuu, ja jos sä sitten tuutkin. Olen sulle kohtelias mutta vain sen verran, että saan sut sänkyyni tämän yhden kerran.

Poissa Kira

• Vuotislainen
    • twitter
  • Pottermore: CentaurRune18
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #84 : Maaliskuu 03, 2007, 00:44:05 »
Myönnetään, katson Salattuja elämiä, vaikka sarjasta on mennyt maku ja aikapäiviä sitten. Salatuista elämistä on tulut niin rutiniinomainen sarja, että 19:30 melkein automaattisesti sitä kummemmin ajattelematta raahautuu olohuoneen sohvalle telkkarin ääreen. Välillä kuitenkin jää jakso tai pari välistä, jos sattuu olemaan jotain tärkeämpääkin tekemistä. Sarjan juonesta (jos siinä nyt sellainen on) on tullut paikallaan junnaava ja samat tapahtumat toistuvat jatkuvasti. Mitään hätkähdyttävää en enää edes Salkkareilta osaa odottaa. Hahmot vaihtuvat vähän liian tiuhaan tahtiin, juuri kun edellisistä alkaa vähän jopa pitämään niin ne vetäistään pois ja laitetaan uusia vielä tylsempiä tyyppejä tilalle. Tulee oikein ikävä Salinien perhettä ja niiden sotkuja näiden Sievisten ja kumppaneiden takia.
Jos Taalasmaat ja Ismo lähtevät sarjasta en enää tiedä viitsinkö katsoa koko sarjaa ollenkaan. Nuo muutamat alkuperäiset hahmot ovat oikeastaan ainut hyvä puoli tässä ohjelmassa.

Poissa Megera

• Vuotislainen
    • Megeran Blogisivu
« Vastaus #85 : Maaliskuu 10, 2007, 14:55:53 »
Mun piti nähdä pari vuotta sitten salkkareiden joka jakso, mutta enää en katso koko sarjaa paitsi kesällä uusintoja koska ne on hyviä.
Syy miksi lopetin sarjan seuraamisen oli se että se jäi paikoilleen ja siinä ei enää tapahtunut mitään. Mutta kyllä mä nytkin tiedän mitä siinä tapahtuu kun kuulen kavereilta...
Like a river flowing to the sea
You'll be miles away, and I will know
I know I can deal with the pain
No reason to cry.

Poissa Devia

• Matami Toheloitsija
  • Vuotislainen
  • Enkelipiru
    • Devia
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #86 : Maaliskuu 12, 2007, 11:23:41 »
Mä olen kattonu ko. sarjaa alusta asti. Ensin se täyty kattoo koska se oli hyvä, nyt ihan vaan siksi että siihen on koukussa. Lähes kaikki jaksot olen nähnyt ja alkupään jaksot muutamaankin kertaan. Alku ajan jaksoista tykkäsin enemmän, ehkä siksi että niissä oli Saku, Mia, Silja ja Kalle. Mun mielestä sarjan parhaat hahmot kokoaikana.

Tällä hetkellä sarjassa ärsyttää Ismon peliriippuvuus ja se että kukaan ei tajua tehdä sille mitään. Ismosta en ole koko aikana kauheasti tykännyt, Mia ja Kallen lyöminen jne. Ulla on kanssa hyvä hahmo, vaikka useasti hänen tempauksensa menevät ohitse.

Nyt näistä uudemmista hahmoista Annika oli ihan siedettävä, harmivaan että hän kuoli. Roomeo on kanssa aika mielenkiintoinen hahmo, teini-isä, jolle tytär on kaikki kaikessa. Mahtavaa, suorastaa.

Cata

• Ankeuttaja
« Vastaus #87 : Maaliskuu 22, 2007, 09:40:49 »
Joskus alkuaikoina oli pakko katsoa jokainen jakso, nyt katson jos telkkari sattuu olemaan auki kyseiselle kanavalla siihen aikaan kun Salkkarit tulee. Emman näyttelijää en voi sietää yhtään, mutta vielä enemmän ottaa päähän Salla. Kauheeta ylinäyttelemistä ja kun ottaa huomioon että kyseinen näyttelijä voitti "Haluatko filmitähdeksi?" -kisan niin täytyy vaan ihmetellä kuinka huono taso kisalla mahtoi oikein olla. Tosin hahmo on sen verran hössöttävä että kai siitä ollaan tekemässä uutta Ullaa Peuhun tilalle.

Poissa Tanzu

• Feeniksin killan jäsen
  • Vuotislainen
  • Tulejo KV-elokuvat!
    • Tulisalama
  • Pottermore: SnidgetGold186
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #88 : Maaliskuu 23, 2007, 10:35:11 »
Olen seurannut sarjaa alusta asti. Suosikkihahmojani ovat mm. Ulla, Seppo, Saku, Miia, Kalle, Silja, Niko, Oona, Hanna. Lisäksi pidän myös Tuomosta ja Sallasta. He ovat jotenkin hauska pari ja Tuomo on niin söötti.

Ismon peliongelmat alkavat ärsyttää.
"Taukki! Vollotus! Kummallisuus! Nipistys!
Viimeinen leffa nähty 13.7.2011.

McAny

• Ankeuttaja
« Vastaus #89 : Huhtikuu 08, 2007, 17:43:35 »
Seurasin tätä joskus mooonta vuotta sitten, ja sitten tuli monen vuoden tauko, kun nyt taas olen alkanut katsoa. Koukussa sitten ollaan. Lempihenkilöä minulla ei ole, mutta olen samaistunut Sallaan aika paljon, mutta usein hän ärsyttääkin sillä hössötyksellään. Eerokin inhottaa, kun ei hän osaa toimia kuin kunnon mies! ;D Pidän ehkä eniten Jennistä. En oikein osaa sanoa syytä, mutta lempihenkilöni hän silti on. Ainiin ja Heli ja Romeokin.

Poissa Huhutar

• Reservi
  • *
  • Henkilö, jota ei tunnista ilman teekupposta
    • Livejournal
  • Pottermore: dustpatronus46
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #90 : Toukokuu 28, 2007, 15:31:10 »
Oi niin ihana hömppäohjelma todellakin. Onnistuin viime syksynä jäämään tähän koukkuun, kun kerrankin minulla (muka) oli aikaa katsella sitä. Oikeastaan en pidä ohjelmasta yhtään, aina arvaan mitä tapahtuu. Kuitenkin se on vain pakko katsoa, on jäänyt vähän rutiiniksi. Aina kun en ehdi kattoa niin ei voi mittään, ehkä joskus käsken siskon ottaa nauhalle, se on vaan niin ihanan hömppänen. :>

Jaahas, suosikkihenkilöitä? Mää oikeastaan inhoan niitä kaikkia. Ne on niin pönttöjä. :'> Jotenkin nyt on Juulia sellainen siedettävin, johon voin samaistua, ja Romeosta kans tykkään. Eniten mua ehkä kiinnostaa Sieviset ja miten niillä menee. :>

Ismon peliongelmat alkavat ärsyttää.
Äsh, todellakin! Mua niin raivostuttaa Ismo eniten. ^^ Ne sen valehtelut Tanjallekin, enkä ole tykännyt siitä oikeastaan ikinä. Se on niin NILJAKAS. ^^

En ole kattonut alusta alkaen, koska mää en pienempänä saanut katsoa sitä. Tietenkin olen joskus kattonu ne jaksot uusintoina, mutta en mää ihan kaikkia kausia ole nähnyt. Esimerkiksi se kausi missä on Inka on mennyt multa jotenki ihan ohi. :>

Hei muuten onko Eerolla ja Aarolla sama näyttelijä vai onko ne identtiset kaksoset?

Jätettiinpäs salkkarit taas jännään paikkaan, kun alkoi kesätauko.

Ei kun syksyä odottamaan. ;> Hei tietääkö kukkaan suunnilleen mistä vaiheesta ne uusinnat alkaa? :>

jannal

• Ankeuttaja
« Vastaus #91 : Toukokuu 28, 2007, 16:52:15 »
Heh, inhoon tätä. :D
Joskus ihan alkuaikoina seurasin, silloin oli vielä suht hyvät näyttelijät. Nyt on kyllä niin surkeita näyttelijöitä noi jotku uudet siellä että serkun kanssakin naurettiin kippurassa.
Ne Taalasmaat on kyllä hyviä. (ihme että muistan nimet.) Muistan kattoneeni sen jakson, kun Ulla lukee sitä runoa siltä Yrjöltä.. "Oi Yrjö.. *sniif* " Se vaan oli niin paras, XD

Poissa Huhutar

• Reservi
  • *
  • Henkilö, jota ei tunnista ilman teekupposta
    • Livejournal
  • Pottermore: dustpatronus46
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #92 : Elokuu 22, 2007, 21:03:36 »
Oona ja Niko olivat sitten hieman kasvaneet. Onko salkkareissa muuten ollut aina että nuo lapset kasvaa vain yhtäkkiä? Tai Maijakaan ei ollut kasvanut lähes lainkaan (?) ja lapset hujahtaa noin vain teineiksi. :'> Salkkarinäyttelijät eivät muutenkaan ole mitään loistavia, niin kyllähän ne siitä menee ja ihan olen tykkäillyt, vaikka se niko oli vähän erilainen, en olisi uskonut, että siitä tulisi isona niin asiallinen. Se on jotenkin niin hidas, tai jäykkä. :'>

Voi Paula raukkaa miten se on niin pelottava, toivottavasti se pääsee hoitoon. :>
« Viimeksi muokattu: Elokuu 25, 2007, 20:29:15 kirjoittanut Huhutar »

nella

• Ankeuttaja
« Vastaus #93 : Elokuu 22, 2007, 21:39:12 »
Onneks Kari tuli takasin! Kari on kyllä paras. Saadaan jotain hauskaa tähänkin sarjaan. Heh. Parhaat Salkkarit oli sillon alussa parhaita kun mukana vielä oli alkuperäiset näyttelijät. Miia, Saku yms. olivat kyllä parhaita. Salkkareita katson, silloin kun katson, ehkä sen takia että ne on sellasta hömppähömppää jossa ei oikeestaan oo mitää syvällistä. Välillä on kiva katsoa sellastakin, vaikka se hassulle kuulostaakin. Toinen syy on varmasti se että salkkarit kyllä koukuttaa ja pahasti...

Leung

• Ankeuttaja
« Vastaus #94 : Syyskuu 03, 2007, 21:42:31 »
Salatut elämät on yks mun lempisarjoista! :D Siihen jää tosi helposti koukkuun. Ja mustakin on hyvä että Kari palas ruutuun, mutta Maaritin paluusta en taida sanoo mitään... On outoa, että Oona, Niko ja Sofia on kasvanu tos tuotantokausien aikana sellasiks teineiks ja Maija on pysyny vauvana.

Paula oli tosi ärsyttävä siihen asti kunnes se laitettiin/se pääsi Rauhalammen hoitokotiin :D

Shamandalie

• Ankeuttaja
« Vastaus #95 : Syyskuu 14, 2007, 18:32:29 »
Aaah, Salatut Elämät. *teeskennellyn haaveellinen ilme*

Oikeasti... :D Olen aina ollut selvillä Salattujen Elämien juonesta joten kuten, vaikken olekaan sarjaa katsonut pitkiin aikoihin. Ennen kuin vasta nyt.

Katsokaas, aina yhtä outo kaksoisveljeni ja hänen kaverinsa ovat tuijotelleet Youtubesta kaikenlaisia remixejä tästäkin "kulttisarjasta", eniten Ismosta ja Seposta. He päättivät siis alkaa katsomaan sarjaa ja hurraamaan Ismolle ja "Sepelle". Ja tietysti, sillä talossamme on vain yksi telkkari, en voi välttyä katsomasta ja kuulemasta muutamia loistavimmista lausahduksista, muun muassa:

"Ei kai nyt kaikkien ohikulkijoiden tarvitse tietää, että mun vaimolla ei ole kaikki inkkarit kanootissa!" (Lasse Maaritille Paulasta jonka mielestä Lasse häpeää häntä. Ei täysin sanasta sanaan varmaankaan, mutta " kaikki inkkarit kanootissa" olikin pääpointti..)

"Missähän se mies luuraa?" Jenni mietti ääneen Eero/Aarosta riidan jälkeen. Nikon älyhän on tunnetusti loistava, joten vastaus olikin:
"Ehkä se on pusikossa tiirailemassa oravia."

En ole vieläkään täysin varma kirjoittavatko käsikirjoittajat tällaisia tosissaan, toivottavasti eivät, mutta näyttelijät sanovat ne niin vakavasti, että...

Ei, mielestäni Salatut Elämät ei ole ehkä kaikkein laadukkain ja syvällisin sarja ikinä, mutta se on hyvää viihdettä; ehkä jopa tahattomasti.

Poissa Anck Su Namun

• Vuotislainen
« Vastaus #96 : Syyskuu 29, 2007, 18:02:31 »
Taas yksi tälläisiä turhia sarjoja, joita ei loppujen lopuksi tarvitsisi ollenkaan, alussa sarjan juoni oli hyvä, mutta nykyään ei haittaa vaikka olisi pari viikkoa katsomatta sarjaa pysyy silti aivan loistavasti kärryillä sarjan juonenkulusta. Nikon uusi näyttelijä on todellakin aivan surkea- Mokomakin teeskentelijä.
カダージュ

Poissa Reta

• Kirotun lapsen odottaja
  • Vuotislainen
    • Todella vaiheessa -kirjablogi
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #97 : Syyskuu 29, 2007, 18:08:01 »
Minustakin Nikon näyttelijä on aivan surkea, ja melkein häpeän hänen puolestaan, sillä hän oli minun kanssa samassa koulussa silloin kun minä olin seiskalla. Hän siis oli silloin ysillä. En edes tajua, että miten he hyppäsivät ajassa niin paljon eteenpäin. Ja Oonankin teininäyttelijä on aika omituinen. En seuraa, sillä sarja aiheuttaisi minulle aivan liikaa ennenaikaisia harmaita hiuksia. Pari vuotta siten seurasin kesällä niitä jaksoja, joissa Miia oli vielä elossa ja Sofia oli ihan pieni vauva. Mutta uusinnat ehtivät loppua ennen kun syy Miian omituiseen pyörtyilyyn selvisi.
The adventures I enjoy are usually of the literary nature. -Henry Winchester

Miksi me ihmiset kaadumme?
- Jotta oppisimme nousemaan jaloillemme.

Poissa Tanzu

• Feeniksin killan jäsen
  • Vuotislainen
  • Tulejo KV-elokuvat!
    • Tulisalama
  • Pottermore: SnidgetGold186
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #98 : Lokakuu 04, 2007, 08:22:46 »
Tän päiväinen jakso kannattaa todellakin katsoa. Jakso on todella ikimuistoinen

(klikkaa näyttääksesi/piilottaaksesi)
"Taukki! Vollotus! Kummallisuus! Nipistys!
Viimeinen leffa nähty 13.7.2011.

Annika

• Ankeuttaja
« Vastaus #99 : Lokakuu 09, 2007, 20:48:42 »
Onneksi Aaro kuoli, en tykännyt hahmosta yhtään. Paitsi että sarjassa ei nyt ole mitään jännitystä, koska Aaroa ei ole, mutta ainahan salkkareissa uusia yllätyksiä tulee. 8) Sit toi Tuomon ja Elinan kihlaus.. Voih, en kyllä ikinä olis uskonut, että niistä tulee pari, mutta voi sekin olla mahdollista. :) En ole nyt vähään aikaan Salkkareita seurannut, mutta tänään ehdin kuitenkin katsoa. Ja, se kohta kun Tuomoa ammuttiin oli kyllä naurettavan huonosti tehty. Keskellä katua, eikä kukaan huomannut mitään? 8/
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 17, 2007, 21:10:43 kirjoittanut Annika »