Kirjoittaja Aihe: Salatut elämät  (Luettu 54164 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Emily

• Ankeuttaja
Salatut elämät
« Vastaus #25 : Toukokuu 23, 2003, 22:55:58 »
Tähän sarjaan jää koukkuun :)
Tällaisia "saippua-sarjoja" :))
Mahtavaa että ne alkoi alusta.
Parhaita hahmoja on tällä hetkellä...Miia ja Saku kai :)
Se laulu on ihan hauska :)
Mä seison sillalla,veteen heijastuu,peilikuva kaupungista,se yöhön pukeutuu.Valinnat ja tunteet,kysymykset ihmisten.Mitä tahdon elämältä,sitä vielä tiedä en,aijon kokea mä sen:
Tunteisiin!Sisimpääni matkustaan,joo ja niin!

Se vanha oli oikeestaan aika pitkä veteinen kun kokoajan laulettiin vaan Tunteisiin ja tunteisiin ja joo ja niin,,,
:)
Ota nyt tästäki asellvä...:)

Dementor

• Ankeuttaja
Salatut elämät
« Vastaus #26 : Toukokuu 23, 2003, 23:40:20 »
Tämä on niitä selittämättömiä ilmiöitä. Dialogi ja näyttely on syvältä, juoni tasapaksua ja ennalta-arvattavaa, hahmot geneerisiä ja kärjistettyjä tapauksia kaikkein äärimmäisistä ihmistyypeistä ja vaikka mitä. Mutta silti se vaan on niin hyvä että sitä on ihan pakko katsoa :)

siunattu

• Ankeuttaja
Salatut elämät
« Vastaus #27 : Elokuu 17, 2003, 11:07:27 »
Minusta sarjan uudet jaksot ovat ahdistavia. Tänä kesänä olen kastonut vanhoja jaksoja, ja niistä tuli mieleen kaikkea. On vaihteeksi mukava katsoa niitä, joita muistaakin monen vuoden takaa kun oli vielä pieni, ja äiti yritti estää Salkkareiden katsomisen. Aika on minusta sinänsä ihan hyvä, mutta kyllä siihen aikaan illasta keksisi parempaakin tekemistä. Luultavastien sitten kun uudet jaksot taas alkavat (tietääkö joku muuten koska?), jää katsominen vähemmälle. Enkä minä kyllä niitä vanhojakaan jaksa nyt katsoa kuin paremman tekemisen puutteessa.

Itse sarja on todella.. *ei keksi oikeaa sanaa* No, se ei ole todellinen. Tottakai elämä voi olla tuollaista oikeastikin, mutta on jokseen inhottavaa kun koko ajan on jokin huonosti, ei hetkeäkään missään hyvin. Okei, toki sen ymmärtää että ei kai sarja menestyisi ja keräisi katsojia jos elämä oli niin normaalia mutta se ärsyttää silti. Ja se Sauli, miten se yhtäkkiä vuodessa kasvoi lähes aikuiseksi? Hyvänen aika, eihän se edes muistuttanut edellistä näyttelijää.

Mutta sanotaanko nyt että koukussa olen. ;)

ayu

• Ankeuttaja
Salatut elämät
« Vastaus #28 : Elokuu 20, 2003, 15:40:07 »
Olen katsonut salattuja elämiä siitä asti, kun ne tulivat. (Eka jakso oli kun Mia, Saku, Silja ja Kalle meni uimaan!) Nyt olen katsonut vanhat jaksot tämän kesän aikana ja rupeaa tulemaan kauhea ikävä meidän parhaita näyttelijöitämme. (Mia, Saku, Kalle, Silja, Markus ja Aki ja monet muut) Nyt paikalla on joukko ääliöitä. En tiedä katsonko ollenkaan uusia jaksoja, kun ne taas alkavat.
Olen koukussa salattuihin elämiin, mutta joku raja pitää minunkin elämässä olla. Ei pelkkää typerää suomalaisten tekemää tv-ohjelmaa, joka ei ole mahdollista. (Siis jos kaikki samat asiat, niin kuin siihen on tungettu.) Salatut elämät on tai siis oli hyvä sarja ja sille laitan muistokynttilän palamaan.

Uusissa jaksoissa ärsyttävät hahmot ovat Sauli, Aamu, Inka, Teemu, Roosa, Jaana, Camilla, Ken, Daniel, Ami ja monet muut. Ja vanhoista hahmoista on tullut aivan älykääpiöitä.
Harmittaa aivan hirveästi kun hyvät hahmot lähtivät pois. Melkein itkin, kun Saku ja Mia lähtivät. Ei minua silloin kun Silja ja Kalle, mutta Mia ja Saku..
Surkeaa sanon minä. Toivottavasti en saa teidän vihoja niskaani, sillä niin monta arvostelua on, kun arvostelijaa..

Shiara

• Ankeuttaja
Salatut elämät
« Vastaus #29 : Elokuu 23, 2003, 14:33:48 »
Pienenä katsoin sarjaa tiiviisti joka päivä ja olin siihen ihan koukussa. Puolitoista vuotta sitten alkoi koko sarja ärsyttämään ja muutenkin olin päättänyt, että kun Miia, Saku ja Aki, mielestäni ehdottomasti parhaathenkilöt koko sarjassa, lähtevät sarjasta, lopetan koko katsomisen. Ja niin tein. Hetken jaksoin Aamun, Teemun ja Inkan - muiden sähläystä, mutta entinen hohto oli poissa. Ja en ehtinyt katsoa sarjaa kuin silloin tällöin harrastusten vuoksi, joten lopetin koko katsomisen ja mitään en ole menettänyt. Nyt kesällä olen katsonut liki kaikki uusinnat ja täytyy myöntää, että ikävä tuli vanhoja roolihahmoja. Saku esiintyi Pahoissa Pojissa mutta onko Miia vetäytynyt TV-maailmasta kokonaan? Ei ole ainakaan näkynyt.

Mutta uudet sarjat ovat täyttä hömppää (okei, oli vanhatkin) ja siinä se.

Näitä joitakin hahmoja näin livenä kesällä Seinäjoella Törnävän kesäteatterissa ja muutaman sanan vaihtoi joidenkin kanssa, ihan mukavia tyyppejä. Ja joujou-Laura oli täysi järkytys monine lävistyksineen ja tautointiensa kanssa :x

Selestina

• Ankeuttaja
Salatut elämät
« Vastaus #30 : Elokuu 29, 2003, 13:28:01 »
No niin, pian alkaa jälleen Salkkarit. Hah, hah, miten hauskaa. Joopa.
Uusintoja oli mukava katsoa, kun tulvahti mieleen muistoja vuosien takaa. Siis ihan hlökohtaisia, ei mitään, että "joo, pian Saku ja Miia alkaa oleen, mä en voi missata seuraavaa jaksoa!" Vaan ihan omia. ^^
Yli puolet uusinnoista on silti jäänyt katsomatta, en tajua, mikä siinä sarjassa minua viehätti ennen.
Minäkin näin osan näyttelijöistä Törnävän kesäteatterissa ja juttelin ja valokuvasin. Hirveän ystävällisiä olivat. ^^

maddocks

• Ankeuttaja
Salatut elämät
« Vastaus #31 : Syyskuu 08, 2004, 22:39:30 »
Salkkarit on mun lempi sarja vaikka se onkin menossa kokoa jan huonompaan suuntaan koska kaikki vanhat ja hyvät näyttelijät on korvattu uusilla ja huonommilla näyttelijöillä. Mutta ei se sarjaa ole paljon muttanut saman lainen se on ollut koko ajan.

Marizki

• Ankeuttaja
Salatut elämät
« Vastaus #32 : Syyskuu 17, 2004, 21:00:43 »
Katsoin tätä ohjelmaa aikaisemmin ihan mielenkiinnolla, se oli yksi lempparisarjojani. Mutta nykyään se on ihan hirvittävä. Voittaa jopa Kauniit ja Rohkeat 6-0.

Tunnarista on tullut outo teknopimputus ja hahmot menevät yhä vain epäuskottavimmiksi. Suosikkejani olivat Saku ja Miia. Nykyään niitä ei ole. Paitsi Suppo Taalasmaa! :D

Epämiellyttävin hahmo on Camilla. Niin kuvottava että voi tsiisus. Mitenkäs muuten Niko ja Oona ovat yhtäkkiä vanhentuneet 4 vuotta, mutta Elinan maha ei ole kasvanut yhtään. Hiukka kummallista.

Se Nikon näyttelijä on oikeasti seitsemän vuotta.

Kannattaisi lopettaa koko sarja!

Xeemu

• Ankeuttaja
Salatut elämät
« Vastaus #33 : Syyskuu 17, 2004, 21:20:29 »
Salatut Elämät on ainakin synnyttänyt maailman hienoimman veikkauksen
http://www.salkkarit.com

Itse ohjelma sellaista niin übertylsää sontaa kun voi vaan olla. Uskomatonta, että Suomessakin viitsitään tällaista tehdä ja vielä katsoa...
On se maailma ihmeellinen paikka.

Triplu

• Ankeuttaja
Salatut elämät
« Vastaus #34 : Syyskuu 17, 2004, 21:52:22 »
En voi uskoa, että joku katsoo tätä sarjaa tosissaan, ei millään pahalla niille jotka katsovat, mutta ohjelma on niin tajuton, "hieman" liian korkealentoinen suomalaiseen makuun. Tai no ainakin minulle, vaikka olen ihan koukussa salkkareiden kesäisten uusintojen takia. Jotka muuten on ihan huippuja, joka kesä on pakko kattoa vaikka tiedän mitä niissä on tapahtunut. Ne ovat vain niin tajuttoman hassuja :D Nämä uudet jaksot ovat suoraansanotusti surkeita, ketään niitä vanhoja, parhaita hahmoja ei enää ole, vaan ne on korvattu uusilla, huonoilla näyttelijöillä ja hahmoilla. Esim. se ihme akka se Paula (?), se niiden Helin ja Katrin äiti on huono näyttelijä ja aivan tajuttoman raivostuttava hahmo. Sitten myös Ossi ja Riku. Riku on laimea ja todella mitään sanomaton hahmo, eikä näyttelijän työssä ole mitään kehumista ja ossi on muuten vaan äsryttävä.

Ja en oikeasti ole näin tosissaan asian suhteen, mutta oli vain hauska tulla purkautumaan tänne, kun olen muutenkin niin väsynyt :D

Lils

• Ankeuttaja
Salatut elämät
« Vastaus #35 : Syyskuu 17, 2004, 22:10:31 »
Tuntuu oudolta, että todellakin sanon tämän, mutta mielestäni Salkkarit ovat ihan mukavaa ajanvietettä. Vanhat jaksot olivat huippuhyviä, 1-2 vuoden takaiset surkeita (etenkin Elina-Dan-Camilla.. yhh!).

Nykyään sarja on uudistuneempi. Esim. henkilöt ovat suurimmaksi osaksi uusia. Nyt tämä Katrin ja kumppaneiden perhekin toi niiden monien muiden uusien henkilöiden kanssa uutta sävyä. Ennen pidin Salkkareita ahdistavanakin ohjelmana, mutta nykyään saatan jopa katsella ihan vapaaehtoisesti sarjaa.

Olen huomannut Salkkareiden muuttuneen yhä enemmän jenkkilän saippuaoopperoita muistuttavaksi. Ja on melko outoa, että saman talon kaikki ihmiset ovat ystäviä tai vähintään kavereita.. Lisäksi aiemminkin mainittu asia ihmetyttää, nimittäin henkilöiden yhtäkkinen vanheneminen. Esim. juuri tuo Nikon ja Oonan kasvupyrähdys ja Elinan mahan kasvamattomuus.. Ja se iänikuinen "kierrätys" tyyliin kaikki talon miehet läpi vaan tyyliin Laura.

Salkkarihuuma on vuosien aikana ollut melkoinen. Luulen sen johtuvan siitä, että se oli ehkä uudenlainen saippuasarja sitten kymmenen vuoden takaisen 'Ruusun aika'-saippuan jälkeen. Alusta asti mukana oli kiintoisia henkilöhahmoja ja ajatus yhden talon perheiden elämän seuraamisesta varmasti kiehtoi. Liekkö tässä sitten sarjan suosion salaisuus? Tiedä sitten.

Poissa Elosäde

• Wanhus
  • Vuotislainen
Salatut elämät
« Vastaus #36 : Syyskuu 19, 2004, 14:15:07 »
Katson salkkareita joskus puolella silmällä. Yleensä aloitan ohjelman katsomisen kymmenisen minuuttia sen alkamisen jälkeen ja hyvin usein teen jotain samaan aikaan ja joskus jopa ihan salkkarit unohtuu tykkänään. Mutta se ei oikeastan haittaa, sillä salkkarit kuuluu niihin ohjelmiin joita voi katsoa kerran viikossa jäämättä juonesta pätkääkään jälkeen. Ainakaan minun mielestäni.

Muistan kun sarja silloin joskus alkoi, niin joka jakso oli pakko katsoa. Ja sillo se oli vielä hyvä, mut nyt kun näyttelijät alkaa olla b-luokkaa ja parit vaihtuu talon kesken ku sukat, niin kiinnostus alkaa lopahtaa. Salkkareiden uskottavuus alkaa kärsiä, alussa se oli vielä mahollista, mutta nyt sitä on tullut liian kauan.

Naureskelin myös tuolle Nikon ja oliko-se-nyt-Oonan venähtämiselle kesän aikana, sillä Seppo (eli Suppo :) ) oli ihan samassa tilassa ku keväällä. No, ihmekerrostaloissa kaikki on mahdollista.
"Insinööri on ihmisenä osaamistaan suurempi ihme" -Esa Saarinen

Lavez

• Ankeuttaja
Salatut elämät
« Vastaus #37 : Lokakuu 20, 2004, 02:39:54 »
Joskus pari vuotta sitten olin aivan koukussa kyseiseen sarjaan. Joka jakso piti katsoa, ja oli päivä pilalla jos unohtui jokin jakso.

Nyt tilanne on kuitenkin toisin. Tuskin koskaan katson niitä, ehkä joskus uusintoja viikonloppusin. Miksi? Kiinnostus on lopahtanut, kaikki hyvät (alkuperäiset) näyttelijät ovat häipyneet. Ei nuo uudetkaan näyttelijät voi korvata niitä entisiä.

Vaikka Riku on kieltämättä söpö ;)

Marizki

• Ankeuttaja
Salatut elämät
« Vastaus #38 : Lokakuu 22, 2004, 20:14:29 »
HEHHEE!! X)

Spoiler perjantain jaksosta, sikäli mikäli joku ei ole vielä nähnyt sitä.

Me ennustettiin isäpuoleni kanssa jo tämän päivän jakson alkuvaiheessa, että Camilla sanoo alttarilla ei. Ilkka kyllä nauroi ihan hulluna viimeiset kymmenen minuuttia, mutta kuitenkin.

Onneksi satuin ruudun eteen kerrankin kun Salkkareissa jotain tapahtui, vihdoin, loppuu se Elinan ja Juhan lääppiminen, se on nimittäin aikas oksettavaa katsottavaa, kun ajattelee että ne ovat sarjassa sisaruksia. Keniä tulee sääliksi, mutta sitä saa mitä tilaa. X)

Ei voi muuta sanoa, kuin että loistavaa saippuaa!

Poissa Hopeanuoli

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
Salatut elämät
« Vastaus #39 : Lokakuu 22, 2004, 21:17:19 »
Tän päivänen jakso oli kyll parhainta sarjan antia että... Pitäis varmaan ottaa sunnuntaina nauhalle tämä harvinainen jakso. Viimeinkin tapahtuu jotain! ku jaksoo katto niin ties ett siihen oli panostettu. Vaikakkin se Camillan tulo kirkkoon olikin yliliioiteltua. Jotenkin osasin arvata sen ett Camilla kieltäytyy ja jättää Kentsun alttarille. Olin jossain foorumiss niin ennustanukkin ett Camilla järjestää jonkinlaisen kohatauksen siellä. Mutt se Kentsun juokseminen siell kirkon pihalla oli kyll naurettavaa. Olisin nauranu mutt satuin oleen kaverin luona silloin niin ett... nauran sitt sunnuntaina senkin edestä :D !
"Are we there yet?"
"No"

Poissa Jessie

• Sanomaton
  • *
  • Tupa: Rohkelikko
juuh
« Vastaus #40 : Lokakuu 22, 2004, 21:45:43 »
Tämän päiväinen jakso oli kyllä ihan paras. Kamala sääli siinä tuli kyllä Juhaa, Elinaa, Lauraa ja totta kai Kentsua kohtaan. Miten hirveä olisi tulla jätetyksi alttarille. Kamalaa nöyryyttävää.
Laura jää nyt ilman hyvää ystävää ja "rajuja" polttareita.
Elina ja Juha rakastavat toisiaan, mutta se on tosiaan oksettavaa ne on sentään sukua toisilleen.Tuo olisi hirveää jos itselleen kävisi noin, että rakastuisi tietämättään veljeensä. Painajaisen kohde, onneksi tuo kaikki selvisi.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 30, 2007, 16:07:11 kirjoittanut Jessie »
♥ Pottereita vuodesta 1999 ♥
“Dumbledore's man through and through, aren't you Potter?"
"Yeah I am," said Harry. "Glad we straightened that out.”

Verhontanko

• Ankeuttaja
Salatut elämät
« Vastaus #41 : Lokakuu 24, 2004, 03:18:11 »
Itse en kyseistä sarjaa katso, muutakuin sillon kun iskä on ängennyt koneelle. ^___________^
Jos nyt otetaan vaikka hahmot. Ärsyttävimmät ovat:

Aamu. En voi sietää sen puhetapaa. Ja ulkonäköä. >.<
Katja. En voi sietää sitäkään. Ja minua häiritsee sen hampaat. O__o
Camilla. AWW! Ihminen, jota inhoan kaikista eniten! Se on kiero, ilkeä, ja muutenkin kaikin puolin raivostuttava näyttelijä. Yllätys yllätys, minua häiritsee sen puhetapa. x)
Laura. Ei kyllä, mutta sen asiallisuus häiritsee, oikeastikin. :b
Daniel. Olen alkanut miettiä, onko tämä tyyppi henkisesti vammautunut.
Puhetapa ja kaikki... Sitten se aina joka lauseen loppuun sellainen nenän kautta ulos hengitys. Menee hermo. :D
Hanna. Tämän naisen puhetapaa en-voinut-sietää! Kanssa sellainen nenä-hengitys sinne loppuun. :D
Jenni. Kyllä Jenni on joskus hauska, mutta ei.
Olikohan nyt Heli. ä-r-s-y-t-t-ä-v-ä ihminen, joka valittaa koko ajan!
Olisikohan ollut Annika, se Helin sisko... Sekin on sellainen raivostuttava.. teini. x) Hän on oikeessa, muut väärässä.
Elina. Häntäkään en voi sietää.
Sitten se Elinan ihme mies-veli tyyppi. Liian asiallinen. Ja se puhuu yleisemmin kirjakieltä. Aww.. Voin kuvitella sen kirjoittamaan jotain rakkasukirjettä Ellulle.
Sauli. *Itkee raivosta* Sillä vasta ärsyttävä suu onkin! Ja silläkin tulee aina välillä sinne sellain nenähengähdys. ;)
Inka. Vähän niinkuin... kiukuttelee liikaa.

Parhaimmat:
Ulla ja Seppo! :D

---

Sarjasta itsestään.
Joskus tulee sellanen olo, ettei siinä ole yksinkertaisesti mitään juonta.
Tai sitten siinä ei ole ollenkaan, hwo knows.
Kuten tuossa aiemmin listasin, ärsyttää jotkut näyttelijävalinnat suuresti, mutta ei niitä multa kysytä, joten annan asian olla.

Poissa Flamelion

• väsy
  • Vuotislainen
Salatut elämät
« Vastaus #42 : Lokakuu 24, 2004, 22:03:29 »
Anteeksi että en lukenut mitä olitte kirjoittaneet, mutta sormeni syyhysivät päästä kirjoittamaan perjantain jaksosta ^^
Se oli hulvattoman hauska jakso!! Nauroin sille sydämmeni kyllyydestä! Siinä oli suomalaista saippuaa parhaimmillaan.. ja kaikki tapahtui yhden jakson aikana! Yleensä salkkareissa kaikki tapahtuu pikku hiljaa mutta perjantaina selvisi kaiken laista..^__^Muahahahahah! Vieläkin naurattaa kun muistelee..Camilla lähtee helikopterilla kirkon pihasta..nauroin ihan kippurassa..:D
Monkey see, monkey do

taku

• Ankeuttaja
Salatut elämät
« Vastaus #43 : Lokakuu 29, 2004, 15:04:14 »
Luostarisen Sannalle täysi kymppi eilisestä Elins-roolisuorituksesta. Eläytyi todella koskettavasti, ja tuntui, kuin olisi itsekkin menettänyt lapsen. Lähes itkin, ja se on harvinaista. Kerrankin ammatitaitoisia suorituksia Salkkareissa!

Walda

• Ankeuttaja
Salatut elämät
« Vastaus #44 : Lokakuu 29, 2004, 18:34:22 »
Voi apua mikä sarja nykyään.

Olen ihan järkyttynyt kun olen nyt kattonu sitä pari jaksoa ehkä noin vuoden tauon jälkeen. Miten mistään on saatu noin teennäistä? Ei voi käsittää. Tykkäsin salkkareista sillon vanhaan hyvään aikaan kun siinä oli Miia, Saku, Silja, Kalle (aivan ihana!), Aki ja Markus (ihania myös!) jne. Nykyiset näyttelijät ja juonikuviot on mennyt niin huonoiksi ja teennäisiksi. Sarjassa on ehkä jo käsitelty kaikki mahdolliset tapahtumat niin on ollut pakko laittaa kaikki seurustelemaan kaikkien kanssa (Kentsu ja Camilla, Jenni ja Ami?! mitä ihmettä.) "Lapset" ja aikuiset vaan kaikki keskenään. x) Ehkä ei olisi niin järkyttävää jos ei olisi katsellut sarjaa parempina aikoina.

Ei mitään tolkkua. Huh. Olen puhunut. :)

taku

• Ankeuttaja
Salatut elämät
« Vastaus #45 : Lokakuu 30, 2004, 13:30:22 »
Lainaus käyttäjältä: "Walda"
Voi apua mikä sarja nykyään.

Olen ihan järkyttynyt kun olen nyt kattonu sitä pari jaksoa ehkä noin vuoden tauon jälkeen. Miten mistään on saatu noin teennäistä? Ei voi käsittää. Tykkäsin salkkareista sillon vanhaan hyvään aikaan kun siinä oli Miia, Saku, Silja, Kalle (aivan ihana!), Aki ja Markus (ihania myös!) jne. Nykyiset näyttelijät ja juonikuviot on mennyt niin huonoiksi ja teennäisiksi. Sarjassa on ehkä jo käsitelty kaikki mahdolliset tapahtumat niin on ollut pakko laittaa kaikki seurustelemaan kaikkien kanssa (Kentsu ja Camilla, Jenni ja Ami?! mitä ihmettä.) "Lapset" ja aikuiset vaan kaikki keskenään. x) Ehkä ei olisi niin järkyttävää jos ei olisi katsellut sarjaa parempina aikoina.

Ei mitään tolkkua. Huh. Olen puhunut. :)

Juu, on ne kyllä aika sisäsiittoista porukkaa, nuo pihlajakatulaiset :)

Poissa Zaira

• 42
  • Valvojaoppilas
  • *
  • ^o^
    • Ei mitään nähtävää täällä
  • Pottermore: LumosDragon46
  • Tupa: Luihuinen
Salatut elämät
« Vastaus #46 : Marraskuu 09, 2004, 11:41:45 »
Mä katoin salkkareita ties kuinka kauan kunnes sitten lopetin sarjan kattomisen tammi-, tai helmikuussa. Se meni yksinkertasesti jo yli. Ja kaikki hyvät hahmotkin oli jo menneet. Miia, Saku, Kalle.. Tarviiko edes luetella. Muutaman jakson olen tässä syksyllä ohimennen vilassut, mut ei jaksa oikeen kiinnostaa. Kun salkkarit oli ihan alkutekijöissään silloin se oli ihan hyvä ja jäin koukkuun. Mutta enpä ole enää koukussa. Meiän perheen (tai miun, iskän ja äitin) mielestä salkkarit on yleinen vitsi. Pikkusiskoni kattoo sitä kyllä vieläkin. Ihan miten vain. Katsokoot ken tahtoo, mutta minä en katso.
"When I lead the big patient rebellion, Voldemort here is the first to go."
[The pessimist sees difficulty in every opportunity.
The optimist sees the opportunity in every difficulty. -Winston Churchill]

Poissa Sawyer

• Scandal
  • Vuotislainen
    • Livejournal
Salatut elämät
« Vastaus #47 : Marraskuu 28, 2004, 11:28:27 »
Minä en rehellisesti sanottuna tiedä, miksi katson koko sarjaa. Mutta joka päivä sen kuitenkin katson, vaikka sitä inhoankin.
Inhoan stä, kun asiat junnaavat paikoillaan. Inhoan sitä, kun aina on joitakin hirveän ahdistavia tilanteita. En pidä monestakaan näyttelijästä. Mutta silti minä katson Salattuja Elämiä. Minua ärsyttää, taidan olla koukussa, josta haluaisin irti. Ei se minua tappaisi jos lopettaisin sarjan katsomisen, mutta se olisi aika turhaa koska ihan hyvin voin sitä katsoakin.
Vanhat jaksot olivat parempia. Lempihahmoihini kuului Aki, joka häipyi. Lähes kaikki parhaimmat tyypit ovat lähteneet sarjasta.
Paras hahmo on ehdottomasti Seppo. Seppo on suloinen ja hauska. Pervoa, mutta niin se on. Seppo on paras!
Riku ja Kentsu ovat söpöjä, mutten tykkää heistä muuten kuin ulkonäöllisesti, smaoin Saulista ja Ossista. Vanhat näyttelijät joita ei enää juuri ole jäljellä, ovat parhaita. Tosin vanhoista hahmoista en tykkää Ismosta.

Minä vain katson Salattuja elämiä. Ja aika jännä juttu, että sitä katsotaan usein enemmän kuin tv1:sen uutisia ja säätä..
"Well, we'll soon find out, won't we?" said Snape smoothly. "Wand out, Potter."

Tellu

• Ankeuttaja
Salatut elämät
« Vastaus #48 : Toukokuu 25, 2005, 14:30:03 »
Salkarit on paras ohjelma! Katon ne aina...ja nyt kun tulee niitä vanhoja jaksoja ja vaikka oon nähnykkin ne niin katson ne silti aina uudestaan:P
Kaikista paras on tieten pojista: Riku, Sauli ja Ken<3<3 Mutta tytöistä pidän: Aamu, Silja, Katri ja Laura
Mistä henkilöistä te pidätte??

Salkkarit on todellakin sellainen ohjelma  että koukkuun jää..Tässä istuu yksi esimerkki. Mutta minusta salkkareissa ei ole mitään huonoa sanomista...

Kuunsirppi

• Ankeuttaja
Salatut elämät
« Vastaus #49 : Toukokuu 26, 2005, 17:35:02 »
Camilla. Toisaalta kun ajattelee se on varmaan paras. Se osaa eläytyä rooliinsa, ja on niin kiero kun vaan voi olla. xD Mutta se on tylsä..

Parhaat oli nelikko: Miia, Saku, Kalle ja Silja. ;D

Uusissa paras on nyt varmaan Ulla, niin hönö kun voi olla. xD