Kirjoittaja Aihe: Salatut elämät  (Luettu 54458 kertaa)

0 vuotislaista ja 2 Ankeuttajaa kyttää tätä aihetta.

Poissa Tanzu

• Feeniksin killan jäsen
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Tulejo KV-elokuvat!
    • Tulisalama
  • Pottermore: SnidgetGold186
  • Tupa: Rohkelikko
Vs: Salatut elämät
« Vastaus #175 : Kesäkuu 14, 2009, 22:40:40 »
Huoh. Joonatan ei kuollut. se on mun lempi hahmo mutta tylsää kun jos juulia kuoli nii ei siitä tuu yhtää mitää! parhaimmat jaksot oli ne missä joonatan treenas ja juulia söi steroideja kun luuli niitä särkylääkkeeks. Tietääköhän kukaan mistä voi kattoo niitä jaksoja ilmasiks...

eipä noita jaksoja taida voida kattoo mistään, ei ainakaan laillisin keinoin.
"Taukki! Vollotus! Kummallisuus! Nipistys!
Viimeinen leffa nähty 13.7.2011.

Poissa Hassu

• Karkulainen
  • Vuotislainen
« Vastaus #176 : Kesäkuu 15, 2009, 09:53:38 »
Kiho: oliko tuo varma tieto vai epäiletko vain?

Olisi ollut mukava jos tuo olisi ollut spoiler-tagien takana jos oli varma tieto :> En usko että kaikki haluavat tietää sarjan tapahtumia näin, vaan haluavat odottaa että näkevät viimeisen tuotantokauden avausjakson, ikäänkuin hyvän kirjasarjan viimeisestä osasta joku spoilisi ;)

//aivan, aivan...
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 15, 2009, 10:26:32 kirjoittanut Hassu »
| Neville Longbottom vuosimallia 2008 | Hymiöiden liikakäyttäjä vuosimallia 2009 | Luuleeko ravut että kalat osaa lentää? |

Poissa Tanzu

• Feeniksin killan jäsen
  • Vuotislainen
  • Tulejo KV-elokuvat!
    • Tulisalama
« Vastaus #177 : Elokuu 11, 2009, 23:35:54 »
Vielä vajaa kaks viikkoo, ni saadaan tietää ketkä selviää räjähdyksestä.
(klikkaa näyttääksesi/piilottaaksesi)
« Viimeksi muokattu: Elokuu 11, 2009, 23:43:12 kirjoittanut Tanzu »

Poissa Tanzu

• Feeniksin killan jäsen
  • Vuotislainen
  • Tulejo KV-elokuvat!
    • Tulisalama
« Vastaus #178 : Elokuu 13, 2009, 09:04:50 »
No nythän Iltalehti on paljastanut ketkä kuolivat räjähdyksessä. Älä lue spoiler-tagien välissä olevaa tekstiä, ellet halua tietää etukäteen.

Seuraavassa spoiler-tagissa on tulevien jaksojen nimiä.

« Viimeksi muokattu: Elokuu 13, 2009, 12:35:14 kirjoittanut Tanzu »

Poissa Tanzu

• Feeniksin killan jäsen
  • Vuotislainen
  • Tulejo KV-elokuvat!
    • Tulisalama
« Vastaus #179 : Elokuu 23, 2009, 15:50:04 »
Heli palaa Pihlajakadulle

Salkkarit jatkuu vielä ainakin 5 vuotta

Uusia tähtiä salkkareihin

Huomenna tää sitten alkaa. En malta odottaa. Olen itseasiassa katsonut jo kyseisen jakson katsomosta, mutta en rupea tässä jaksoa selotamaan. Tänään tulee muuten uusintana kevään päätösjakso kello 19.30. Aiottetko katsoa? Minä ainakin katson.

Poissa Röhkö

• Kasvatustieteen kandi
  • Vuotislainen
« Vastaus #180 : Elokuu 25, 2009, 20:36:38 »
Tämän illan jakso ainakin herätti nauruhermot. Salla avaa silmät ja Ismon ilme on aika kymppi.

Kyllä, emme ole vieläkään nähneet kaikkea :D
"Pants - like shorts, but longer!"

Poissa Elosäde

• Wanhus
  • Vuotislainen
« Vastaus #181 : Elokuu 28, 2009, 20:06:39 »
Hetkinen. Viimeeksi kun katsoin tämän syksyn avausjakson Salla taisi olla kuoleman kielissä tai ainakin Ismon vollotuksesta päätellen ei hyvässä vedossa. Nyt se näyttää siltä kuin mitään ei olisi tapahtunut. Mitä tässä välissä tapahtui? Ihmeparantuminen? Voisiko joku kertoa, kun olen ihan pihalla.

En siis seuraa salkkareita aktiivisesti, mutta silloin tällöin tulee toisella silmällä vilkuiltua, ihan vaan jotta pysyy perillä siitä mistä puhutaan ;) Salkkarit on sopivan tyhjänpäiväistä viihdettä, ei sitä voi vakavasti ottaa. Mutta kyllä siitä välillä tulee keskusteltua kavereitten kanssa, varsinkin kun kertaa juonenkäänteitä, niin ne tuntuvat entistä uskomattomilta ja naurut on taattu. Voiko kukaan ottaa vakavasti sitä, että elävältä haudattu tuntuu selviävän huomattavan pitkän ajan elossa? (Ja mielestäni saisivat löytää Paulan elossa, ja Paula ja Lasse takaisin yhteen.) Aikoinaan tuli ihan aktiivisesti katsottua, erityisesti silloin kun talon alkuperäiset teinit eli Saku, Kalle, Miia ja Silja oli vielä kehissä.
"Insinööri on ihmisenä osaamistaan suurempi ihme" -Esa Saarinen

Poissa Raimei

• Ms. Stalker
  • Vuotislainen
« Vastaus #182 : Elokuu 28, 2009, 20:27:40 »
Hetkinen. Viimeeksi kun katsoin tämän syksyn avausjakson Salla taisi olla kuoleman kielissä tai ainakin Ismon vollotuksesta päätellen ei hyvässä vedossa. Nyt se näyttää siltä kuin mitään ei olisi tapahtunut. Mitä tässä välissä tapahtui? Ihmeparantuminen? Voisiko joku kertoa, kun olen ihan pihalla.
Salla tosiaan kuoli. Minun käsityksen mukaan Salla oli jo siellä ruumishuoneella, siis jossain kylmässä. Sitten Ismo tuli "tapaamaan" Sallaa
ja suuteli tätä. Sitten, poks! Salla herää kuolleista. Lääkärien mukaan Sallan sydän oli ollut pysähdyksissä melko kauan ja se kylmyys pelasti Sallan. Loppu hyvin, kaikki hyvin. :)

Tämän päivän jakso oli jännittävä. Paula löytyi, jee. En jaksa oikein muuta nyt puhua, ku oon kuumeessa.. :(
Älä minua katso, en minä mitään sanonut!

Poissa Leila

• Peruna
  • Vuotislainen
  • "Itserakkaus on paras rakkaus"
« Vastaus #183 : Elokuu 28, 2009, 22:17:27 »
Kyllähän salkkareista aina päivän naurut saa, mutta on se kyllä järjettömin ohjelma iknä.:) Mut katonpahan  suht aktiivisesti.:)
Tahdonvoimaa!

Poissa Hämppyli

• Näsäviisas-
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
« Vastaus #184 : Elokuu 29, 2009, 20:13:11 »
Salkkarit ovat mielstäni niin kaukana laatu sarjasta, kuin vain voi olla, mutta aina minä kumminkin katost sitä silkasta uteliaisuudesta ja tahattoman huumorin toivossa.

Voisiko, joku kertoa yhteen vedon eilisestä jaksosta, jonka missasin? Ainakin Paulaa, koskevat käänteet (haluan tietää eritoten miten tälle käy)
"If we're going to be damned, let's be damned for what we really are."

Captain Jean-Luc Picard

Snouk

• Ankeuttaja
« Vastaus #185 : Elokuu 29, 2009, 20:52:20 »

Minun tietääkseni jaksoja voi katsoa mtv3-katsomosta ilmaiseksi jälkikäteen. Ainakin kaverini katsoi vähän yli kello kahdeksalta sen päivän Salkkarit-jakson, kun ei ollut ehtinyt katsoa sitä ajallaan TV:stä. Ihmettelin kyllä vähän, miten he voivat päivittää sivua niin nopeasti, mutta jälkikäteen kyllä pystyy ilmaiseksi katsomaan.

http://www.katsomo.fi/ > Sinnepä siis.

Poissa Tanzu

• Feeniksin killan jäsen
  • Vuotislainen
  • Tulejo KV-elokuvat!
    • Tulisalama
« Vastaus #186 : Elokuu 29, 2009, 20:57:25 »
Salkkarit ovat mielstäni niin kaukana laatu sarjasta, kuin vain voi olla, mutta aina minä kumminkin katost sitä silkasta uteliaisuudesta ja tahattoman huumorin toivossa.

Voisiko, joku kertoa yhteen vedon eilisestä jaksosta, jonka missasin? Ainakin Paulaa, koskevat käänteet (haluan tietää eritoten miten tälle käy)

Tässä lyhyesti mitä muistan: Lasse ja Panu menivät uudelleen verstaalle, koska Otto oli sanonut, että aina Viisikossa palataan takasin rikospaikalle, sillä aina löytyy jotakin. Lasse huomasi, että osa verstaan lattialautojen nauloista oli aivan uusia. Miehet irrottivat lankut ja löysivät Paulan arkussa niiden alta. Synnytys oli juuri käynnistymässä. Salla oli päässyt kotiin. Tämä käy tapaamassa Jarkkoa, mutta huonoin tuloksin. Tanja on alkanut juomaan. Joonatan järjestää Tanjalle kriisiapua, mutta Tanja suuttuu papin puheista ja ajaa tämän ja kriisipäivystäjän posi.Oona kertoi Pepille, ettei lähdekkään Japaniin. Myöhemmin Konsta tulee Pepin luokse ja kertoo lähtevänsä Japaniin Oonan sijasta. Peppi palaa Ossin luokse, jossa Ossi viettää railakasta elämää. Myöhemmin Peppi piristyy, kun Ossin kaveri Tero alkaa jutella tämän kanssa.

Minun tietääkseni jaksoja voi katsoa mtv3-katsomosta ilmaiseksi jälkikäteen. Ainakin kaverini katsoi vähän yli kello kahdeksalta sen päivän Salkkarit-jakson, kun ei ollut ehtinyt katsoa sitä ajallaan TV:stä. Ihmettelin kyllä vähän, miten he voivat päivittää sivua niin nopeasti, mutta jälkikäteen kyllä pystyy ilmaiseksi katsomaan.

http://www.katsomo.fi/ > Sinnepä siis.

juu tuo onkin ihan uusi juttu. Aiemmin tuolta on voinut vain katsoa seuraavan jakson ennakkoon(maksua vastaan), mutta nyt tosiaan sieltä voi katsoa jaksoja myös ilmaiseksi jälkikäteen. Jaksot ovat katsottavissa 30 päivää tv-esityksen jälkeen ja jakso ilmestyy Katsomoon aina n. kello 20, eli samoihin aikoihin kun ennakkokatselujakso vaihtuu.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 29, 2009, 21:00:31 kirjoittanut Tanzu »

Poissa Raimei

• Ms. Stalker
  • Vuotislainen
« Vastaus #187 : Syyskuu 01, 2009, 19:20:22 »
Mä en oikein tajunnu sitä eilisen vai toissapäivän jaksoa. Siis Aaron hautaa on sorkittu, mutta Paula löyty verstaalta. Siinä kevään viimesessä jaksossa näytti ihan siltä, kun Eero ja Paula olisivat olleet ulkona. Se paikka näytti ihan hautausmaalta. Eli miksi Aaron
hautaa oli kaiveltu, jos Paula haudattiin verstaan alle??

Poissa Tanzu

• Feeniksin killan jäsen
  • Vuotislainen
  • Tulejo KV-elokuvat!
    • Tulisalama
« Vastaus #188 : Syyskuu 01, 2009, 22:03:58 »
Mä en oikein tajunnu sitä eilisen vai toissapäivän jaksoa. Siis Aaron hautaa on sorkittu, mutta Paula löyty verstaalta. Siinä kevään viimesessä jaksossa näytti ihan siltä, kun Eero ja Paula olisivat olleet ulkona. Se paikka näytti ihan hautausmaalta. Eli miksi Aaron

mä ymmärsin tän jutun, niin että Eero vei Paulan sinne hautausmaalle vain "huijatakseen" Aaroa. Siksi hän kaivoi Aaron haudan auki ja myöhemmin peitti uudelleen. Ja kiikutti Paulan sen jälkeen sinne verstaalle. Mehän emme tiedä kuinka kauan Eero oli tällä reissulla.

Tai sitten Eero tuli Paulan tainnutuksen jälkeen toisiin aatoksiin ja päätti, että Paula olisi "paremmassa turvassa" verstaalla.

Poissa Ginger

• Tyy
  • Vuotislainen
  • Melko yksinkertainen
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #189 : Syyskuu 02, 2009, 07:55:31 »
Mie puolestani ajattelin asian niin, että Eero halusi viedä Paulan "turvaan" siksi aikaa, kun hän kaivaa Aaron haudan auki ja tarkastaa, onko Aaro oikeasti siellä. Koska Eeron käki kukkui oudosti, niin tietysti Paula piti prosessin ajaksi tainnuttaa ja todellakin piilottaa, ettei tämä lähtisi itsepäisyyksissään harhailemaan. Tämän kuvan ainakin maanantain jaksosta sain.
Those who don't believe in magic will never find it.
~ Roald Dahl ~
Ikuisuusprojekti

Poissa Raimei

• Ms. Stalker
  • Vuotislainen
« Vastaus #190 : Syyskuu 04, 2009, 20:45:30 »
Tämän päivän jakso oli vallan mainio! Sallan hypnoosi, jossa hän uneksii olevansa muinaisajan Egyptissä ja
Ismo-Caesar haluaa pizzaa! x) Ai että repesin. :)
  Mun mielestä Tanja käy vähän ylikierroksilla. Ei se Jennin vika ollut ollenkaan, että Juulia kuoli... Outo Tanja... Vähän noloa, kun rupes siellä hautausmaalla Jennille raivoomaan. ;o Sit Tanja meni jossain vaiheessa johonkin kirkkoon: "Mitä pahaa Juulia on tehnyt? Minäkin jätän sinut!" ;oo Ou-ou-outo..

Snouk

• Ankeuttaja
« Vastaus #191 : Syyskuu 05, 2009, 10:58:44 »
Tämän päivän jakso oli vallan mainio! Sallan hypnoosi, jossa hän uneksii olevansa muinaisajan Egyptissä ja

Salkkkarit osaavat kyllä ampua yli! Katselimme kyseistä jaksoa kevereideni ja toisen perheen kanssa ja kaikki repesivät totaalisesti. Vähään aikaan en ole salkkareita katsoessa ollut näin hulvattomalla tuulella. Aluksi luulimme kaverimme kanssa, ettei Salla herääkään ja se olisi Ismon syy, koska hän häiritsi hypnoosia. Saa nähdä, mitä noiden häämatkasta kehkeytyy. (Rupesimme muuten miettimään, että millä rahoilla ne Egyptiin matkustavat? Maskeeraajan palkalla ja korviaan myöten veloissaan olevan minimipalkalla?)

Poissa Tanzu

• Feeniksin killan jäsen
  • Vuotislainen
  • Tulejo KV-elokuvat!
    • Tulisalama
« Vastaus #192 : Syyskuu 05, 2009, 11:02:12 »

Salkkkarit osaavat kyllä ampua yli! Katselimme kyseistä jaksoa kevereideni ja toisen perheen kanssa ja kaikki repesivät totaalisesti. Vähään aikaan en ole salkkareita katsoessa ollut näin hulvattomalla tuulella. Aluksi luulimme kaverimme kanssa, ettei Salla herääkään ja se olisi Ismon syy, koska hän häiritsi hypnoosia. Saa nähdä, mitä noiden häämatkasta kehkeytyy. (Rupesimme muuten miettimään, että millä rahoilla ne Egyptiin matkustavat? Maskeeraajan palkalla ja korviaan myöten veloissaan olevan minimipalkalla?)

no kyllähän ne sillä kaupalla jonkin verran tienaa ja kyl ne varmaan sai myös häälahjaksi rahaa.

Snouk

• Ankeuttaja
« Vastaus #193 : Syyskuu 05, 2009, 11:26:21 »
no kyllähän ne sillä kaupalla jonkin verran tienaa ja kyl ne varmaan sai myös häälahjaksi rahaa.

Ajattelitko, että häälahjat säilyivät räjähdyksessä? Annetaanko häälahjarahaa muuten yleensä kässinä vai tilille..?

Poissa Tanzu

• Feeniksin killan jäsen
  • Vuotislainen
  • Tulejo KV-elokuvat!
    • Tulisalama
« Vastaus #194 : Syyskuu 05, 2009, 11:38:03 »

Ajattelitko, että häälahjat säilyivät räjähdyksessä? Annetaanko häälahjarahaa muuten yleensä kässinä vai tilille..?
ai niin enhän mä tota kirjottaessa muistanut koko räjähdystä. No salkkarit tuntien ne lahjat säilys ehjänä. Ja ne rahat on hyvin voitu antaa vaikka shekkinä tai sitten laitettu tilille.

Poissa Raimei

• Ms. Stalker
  • Vuotislainen
« Vastaus #195 : Syyskuu 05, 2009, 11:45:20 »

ai niin enhän mä tota kirjottaessa muistanut koko räjähdystä. No salkkarit tuntien ne lahjat säilys ehjänä. Ja ne rahat on hyvin voitu antaa vaikka shekkinä tai sitten laitettu tilille.
Niin, ottaen huomioon, että kyseessä on Salatut elämät, kaikki on mahdollista xD Jotenkin ne lahjat vaikka jäivät jonkun pöydän alle suojaan,
tai sitten lahjapaperina on käytetty erityisen kestävää, lohikäärmeen nahasta tehtyä paperia.. ;D

Snouk

• Ankeuttaja
« Vastaus #196 : Syyskuu 05, 2009, 12:01:54 »
Niin, ottaen huomioon, että kyseessä on Salatut elämät, kaikki on mahdollista xD Jotenkin ne lahjat vaikka jäivät jonkun pöydän alle suojaan,
tai sitten lahjapaperina on käytetty erityisen kestävää, lohikäärmeen nahasta tehtyä paperia.. ;D

Juu, Salkoissahan kaikki on mahdollista. Eihän tuollaisessa räjähdyksessä kuolisi oikeastikaan kuin pari henkilöä. Mitä siitä, että lieskat sylkevät ikkunoista ja ovista ulos. XD

Poissa Leila

• Peruna
  • Vuotislainen
  • "Itserakkaus on paras rakkaus"
« Vastaus #197 : Syyskuu 05, 2009, 17:30:21 »
Joo, se Egyptikohtaus=täydellinen repeäminen, ja päivän naurut.
Tahdonvoimaa!

Poissa Oljolover

• kuuroille korville puhuva
  • Vuotislainen
« Vastaus #198 : Syyskuu 09, 2009, 19:00:39 »
Salkkarit on mun mielestä aina ollut hyvä sarja, mutta nyt sen räjähdyksen jälkeen se on menettänyt kiiltonsa, kun kaikki vaan koko ajan pillittää Juuliaa ja Jarkko on niin idiootti, kun hänelle on tapahtunut jotain niin kamalaa, ettei voi mennä pihalle ja täytyy kostaa Jennille.
Eikö ne Tanjan kanssa tajua, että Jennikin on menettänyt paljon, ettei sillä ole mitään 1,5 miljoonaa. Tanja sentään epäröi...

Paula oli tyhmä kun se käski Heidin pysyä kaukana Joonatanista... Voihan siis tyttö ja poika olla vaan kavereita.

Ainut mikä niissä salkkareissa enää piristää on ne Sallan halut valaistua :)
Chill out, baby

Poissa Raimei

• Ms. Stalker
  • Vuotislainen
« Vastaus #199 : Syyskuu 11, 2009, 20:37:33 »
Wow, ja nyt Paula eksyi sinne metsään sen vauvan kanssa. Voi vauva raukka... Mun mielestä kaikki tuollaiset "hitaat kuolemat" tapahtuvat Paulalle. Vähän vaihtelua?
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 13, 2009, 10:35:26 kirjoittanut Tonks »