Kirjoittaja Aihe: Salatut elämät  (Luettu 41349 kertaa)

0 vuotislaista ja 2 Ankeuttajaa kyttää tätä aihetta.

Poissa Minna

• ystävällinen mäyrä
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Tupa: Puuskupuh
Vs: Salatut elämät
« Vastaus #125 : Kesäkuu 02, 2008, 21:34:58 »
Salkkarit. Itse seuraan sarjaa joka päivä, vaikka joskus tuntuu, että siinä ohjelmassa toistellaan samoja asioita koko ajan. Esim silloin, kun Aaro ja Eero olivat kokoajan sekaisin eikä loppujen lopuksi tiedä enää kumpi on kumpi. Onneksi niitä kahta nyt ei enää näy sarjassa.

Itse olen siis menossa kasille ja edelleen pysyn mukana salkkareissa enkä ole sitä mieltä, että salkkarit olivat vain ala-asteen villitys. Minä en edes tainnut katsoa salkkareita ennen vitosluokkaa. Hömppösarjahan se ehkä on, mutta kyllähän siihen mahtuu toimintaakin ihan laidasta laitaan ja uusia hahmojakin putkahtaa mukaan, kun vanhoja häipyy:)

~Minna
Mä huudan ohjeit mut auto menee puskii,
älä anna mun kuolla mun tuskii.

Poissa Tanzu

• Feeniksin killan jäsen
  • Vuotislainen
  • Tulejo KV-elokuvat!
    • Tulisalama
  • Pottermore: SnidgetGold186
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #126 : Kesäkuu 02, 2008, 22:44:26 »
Salkkarit. Itse seuraan sarjaa joka päivä, vaikka joskus tuntuu, että siinä ohjelmassa toistellaan samoja asioita koko ajan. Esim silloin, kun Aaro ja Eero olivat kokoajan sekaisin eikä loppujen lopuksi tiedä enää kumpi on kumpi. Onneksi niitä kahta nyt ei enää näy sarjassa.

Kyllä minä ainakin tiesin koko ajan, että kumpi oli kumpi.
"Taukki! Vollotus! Kummallisuus! Nipistys!
Viimeinen leffa nähty 13.7.2011.

jaina

• Ankeuttaja
« Vastaus #127 : Kesäkuu 13, 2008, 14:17:39 »
Katson Salkkareita joskus, mutta en aina. Uusintoja ei tähän menessä ole tullut katseltua.

Nykyisen Salarit ovat hieman oudot, mutta ihan katsottavat tietenkin. Jotkut hahmot ovat tosi kivoja, jotkut karseita. Eniten vihaan Oonaa, josta kumman moni pitää. En voi sietää häntä.

Poissa Jippu

• Drama Queen
  • Vuotislainen
  • ♥meidän kunkku on Ron
« Vastaus #128 : Heinäkuu 30, 2008, 16:07:26 »
Nojuu. Näistä uusista jaksoista jotka jatkuvat syksyllä, oikeastaan odotan niitä toooooosi paljon. Haluan nähdä, miten Oonalle ja Mirolle lopulta käy (minusta nämä kaksi ovat paljon parempi pari kuin Oona ja Joonatan). Toivottavasti menevät yhteen. ;DD
Muuten en keväällä paljon Salkkareita katsonut, hengailin enimmäkseen kavereiden kanssa ja Toukokuun viimeinen päivä sitten lähdin Kreikkaan niin näitä viimeisiä jaksoja en katsonut.
Mutta nyt kun olen kotiarestissa (okei, siitä ei sen enempää) niin minulla on kaikki illat aikaa katsoa Salkkaeita. Jippii. -.-'

Lempparihahmojani ovat... Joo, Miro, Oona ja Joonatan.
Miroa rakastan siksi, että Miro on niin ärsyttävä kusipää. xD Vähän piristystä näille nössöille hahmoille. Kumpa olisi enemmän Miron NÄKÖISIÄ ja muutenkin miromaisia poikia. Ai laav. <3
Sitten Oona. Oonaa en rakasta, mutta hänkin on lempparihahmo. Pyörittää kahta poikaa kerrallaan mutta on kuitenkin tuollainen sanavalmis ja jotenkin minun kaltaiseni (paitsi en pyöritä kahta poikaa kerrallaan. ainakaan usein).
Joonatan. Okei, Joonatan ärsyttää minua yhdellä tavalla - Joonatan on Oonan kanssa. -.- Ottaisi vaan sen Pepin ja lähtisi jonnekin sen kanssa. Mutta Joonatankin on ihan söpö ja muutenkin kiva hahmo. Siis silleensä.

Sitten inhokit. Inhoan... Ismoa. -.- Joidenkin mielestä Ismo on jotenkin hauska hahmo mutta minä INHOAN, INHOAN, INHOAN häntä. Hullu pahoinpitelijä. -.-
Toinen on Juulia. Siis niiiin rasittava että! Käyttää Tanjaa vaan hyväkseen! Aaaarrgghhh! Ja juuri sellainen hemmoteltu, itserakas -
Okei, lopetan heti alkuun tai muuten en osaa lopettaa. xD

Njoo. Minulla menee hermot. Taidan mennä ja häipyä ja lähteä.

-Jippu

P.S Huomasiko kukaan, että puhun vähän kun nämä hahmot eläisivät oikeasti? : DD
~Rohkeat eivät elä ikuisesti, mutta varovaiset eivät elä lainkaan~

palladiini

• Ankeuttaja
« Vastaus #129 : Elokuu 31, 2008, 11:12:59 »
Onko täällä ketään kenen mielestä nyt kesän jälkeen sarjan jaksot ovat muuttuneet oudoiksi? Ne on tosi tylsiä mun mielestä nykyään O.o
Ja se on tosi ärsyttävää kun koko sarja toistaa itseään: Maarit TAAS miljoonannen kerran koko salkkarihistoriassa meinaa ratketa juomaan, Karin hylkää TAAS joku nainen ja Kari ei saa seurata tulevan lapsensa kasvamista (niinkuin kävi oonankin kohdalla), TAAS se Eero ilmestyi sinne säikyttelemään Paulaa joka luuli TAAS ensin että se on Aaro, TAAS Lasse on kyllästynyt Paulaan ja sen temppuihin, TAAS Ismolla menee huonosti... Oletteko huomanneet että kenelläkään sarjan hahmoista ei mene montaa päivää putkeen hyvin?
Ja se on musta tosi raivostuttavaa että perheen nuoriso on nyt varmaan viikon puhunut yhteen menoon äidinkielen kielioppikokeesta. Voiko tylsempää puheenaihetta olla?

Mutta niin täi näin, lempihahmojani on talon nuoriso, lähinnä Miro, Joonatan ja jollain tavalla vähän Oonakin. Mutta Juulian saisi heivata niin nopeasti pois sarjasta kuin mahdollista.

Lainaus
P.S Huomasiko kukaan, että puhun vähän kun nämä hahmot eläisivät oikeasti? : DD
Joo huomasin :) minäkin puhun niistä aina niinkuin ne olis oikeesti olemas :D

Poissa Nefertiti

• Niilin krokotiili
  • Vuotislainen
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
« Vastaus #130 : Elokuu 31, 2008, 13:56:44 »
Seuraan Salkkareita yhä ja edelleen, vaikka sarjan taso on jokseenkin laskenut... tai sitten musta on tullut kriittisempi. o_o Kaikki uudet hahmot on jotenkin tönkköjä ja häiritsee heti, jos ne puhuu kirjakieltä tai on muuten epäaitoja. Esimerkiksi en voi sietää sitä Isabellaa. Ja pitääkö kaikkien Hunks-tanssijoiden tunkea Salkkareihin? :D No, ei se nyt suuresti haittaa, muttei tämä uusi tapaus kyllä kamalan hyvin osaa näytellä.

Mutta onneksi Ismo on edelleen sarjassa! Se on niin läppä. Kuka voi väittää, ettei revennyt esimerkiksi tälle Niksi-Ismolle..? :D "Terrve ja heipähei!" Ei mutta paras Ismon letkautuksista on "Sinne meni osteri-Ossi, joka naisen lossi. HAHAHAA." :D Älkää siis dissatko Ismoa, tyyppi nostaa Salkkareiden viihdearvoa huomattavasti! ;D
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain.

Ylénja

• Ankeuttaja
« Vastaus #131 : Syyskuu 04, 2008, 20:31:03 »
Yhh. Salkkarit. Inhoan.

Sarjan taso laskee koko ajan vaan entisestään, enkä pitkään aikaan ole viittä minuuttiakaan jaksanut katsoa. Monet (kaikki) kaverini katsovat Salkkareita ja ovat ihan koukussa. Uskon, että sarja koukuttaa, vaikka se nykyään niin huono onkin. Ärsyttää aina kun joltain on jääny eilisillan salkkarit väliin ja muut selostaa jakson alusta loppuun ja kun itseä ei voisi vähempää kiinnostaa. -.-

Siis vanhat jaksothan oli hyviä! Ei niistä pahaa sanaa. Hahmot oli paljon parempia ja muutenkin tapahtumat oli paljon kiinnostavampia. Vois alkaa IHAN ekat jaksot uusintoina. Varmasti kattoisin.

Kaikki nää hahmot mitä on sarjaan nyt tullu, on vaan toinen toistaan epäuskottavampia ja jotenki... no siis ei yhtään aitoja. Ja ärsyttää niiden puhetyyli. Ei kuulosta luonnolliselta. Kaikki puhuvat yliselkeästi ja kirjakieltä tai ainakin sen tapaista. Eniten minua koko sarjassa ärsyttää juuri tuo henkilöiden puhetyyli ja sen epäaitous.

Ja ärsyttää kun koko ajan sarjaan tulee uusia henkilöitä ja ne, jotka on olleet alusta asti mukana on muuttunu ihan tyhmiksi. Ja kaiken huipuks Ulla lähti! Koko sarjan henki meni sitten siinä. Ja vielä se kun jotkut vanhat henkilöt tulevat sarjaan mukaan piiiitkän tauon jälkeen ja sitten ne onkin ihan erilaisia ja tyhmiä.

No niin... Ehkä lopetan tän haukkumisen tähän, ettei vaan mene yli. :) En halua saada teidän vihoja niskaan. :D

Poissa Asphyxiation

• Vuotislainen
    • Insanity
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #132 : Lokakuu 06, 2008, 14:08:13 »
Täytyy kyllä sanoa, että Salatut Elämät on mennyt aika paljon huonommaksi ajan myötä. Toki ymmärtää, ettei juttua aina riitä, mutta tuntuu että yritetään liikaa, kun joka välissä on kauheat sessiot meneillään. Ja uusia hahmojakin tulee kuin vettä taivaalta, eikä kohta ymmärräkään enää mistään mitään.

Inhoan näitä uusia jaksoja, joten niitä tulee katsottua vain kun ei ole muutakaan tekemistä - tai sitten olisi jotain tekemistä, jonka voi jättää väliin niinkin "hyvällä" verukkeella kuin Salkkareiden katsominen... Mutta siis oikeasti, nämä uudet jaksot ovat menneet IHAN yli.

Vanhat jaksot on parhaita :) Niitä jaksaa katsoa ja niissä on joku ideakin, sekä hahmoja jotka tunnistaa muutenkin kuin juurta jaksain opettelemalla.
Hän on piirtänyt viestin karttaan, siinä lukee: "Vie minut turvaan."

Poissa Röhkö

• Kasvatustieteen kandi
  • Vuotislainen
« Vastaus #133 : Lokakuu 14, 2008, 16:03:31 »
"Miro, oletko saattanut Oonan siunattuun tilaan?" - Isabella. x'DD
Aika outoa kuvitella, että idols-juontaja Patric Saren meni naimisiin "Isabellan" kanssa. Salkkarinäyttelijät kun miellän helposti samanlaisiksi kuin roolinsa...

Tämä sarja on hyvä aivojen lepuutuskeino rankan tai vähemmän rankan päivän jälkeen. Ei mitään erityislaadukasta ja jännittävää, mutta juuri siksi Salkkarit onkin niin hyvä rentoutusohjelma. :)
"Pants - like shorts, but longer!"

LovelyDog

• Ankeuttaja
« Vastaus #134 : Marraskuu 23, 2008, 13:38:49 »
Salkkarit on aivan parhaita!Minun suosikit ovat Oona ja Miro, jotka ovat aivan mahtava pari. Inhokkini on Sampo. En vain kestä sen ilvelilyä, ja sen yrityksiä löytää Iiris. Muuten kaikki on ihan okei.

Tuomas R

• Ankeuttaja
« Vastaus #135 : Marraskuu 30, 2008, 17:07:57 »
Aika outoa kuvitella, että idols-juontaja Patric Saren meni naimisiin "Isabellan" kanssa. Salkkarinäyttelijät kun miellän helposti samanlaisiksi kuin roolinsa...

MITÄH??!! o_o
Onko se pöhkö-Isabella mennyt Patric Sarinin kanssa naimisiin... Sekö sen vaimo onkin O_O Voi kauhistus
Isabella on sarjassa AIVAN kamala nykyään... Mokoma ämmä... En kestä katsella, kun se koko ajan valittaa Oonasta. Jäisi auton alle sarjassa tai jotain!

Poissa Craza

• välikappale
  • Vuotislainen
« Vastaus #136 : Marraskuu 30, 2008, 22:52:44 »
Olipa muuten yllättävä käänne perjantain salkkareissa. Noora pökertyi ja ilmeisesti keskenmenoa saamassa. Muistaakseni hänen näyttelijä on poistumassa sarjasta? Olisipa todella ennalta arvaamatonta jos hän ne kakarat nyt delaa ja koko muija samalla.
Wake up my dear!

Poissa Diibi Do

• Haisku
  • Vuotislainen
  • Elämä on välillä liian mustavalkoista
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #137 : Joulukuu 01, 2008, 22:36:20 »
En enää kauheasti seuraile salkkareita, mutta jos vanhempia jaksoja vertaa uusiin niin vanhat oli parempii. Mä en ees ymmärtäny sitä Eero Aaro juttuu.. Saku on aina ollu mun lempparihahmo :) ja tietty Miia. Tänään rupesin tykkäämään Karista, vaikka sillä nyt on aina niitä riitoja Sepon kanssa, se kumminkin oli huolehtivainen Nooran suhteen. 
...En pelkää pimeää, mutta inhoan silti sitä...

...Elämäni rakkaus odottaa minua vielä jossain...

Poissa Gollim

• Paras
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
« Vastaus #138 : Joulukuu 02, 2008, 08:37:14 »
Nooran keskenmeno oli todellakin hyvin yllättävää, minäkään en sitä ollut arvannut viikkoja etukäteen, en :P. Kuitenkin näköjään toinen kakaroista jäi eloon, ilmeisesti sarjaan saadaan taas uusi ärsyttävä lapsi joka kasvaa kesällä aikuiseksi...

Sarja on minulle nykyään se puolen tunnin mittainen läjä rosskaa jonka katson vain naurujen vuoksi, remixejäkin tulee katseltua surkeimmista kohtaukista (voi elämä niksi-ismo :'D). Toivon että sarjan katsojaluvut eivät lähde syöksykierteeseen sillä se on aivan mainiota viihdettä... ainakin niin kauan kuin Ismo ja Seppo vielä ovat siellä.

Poissa Röhkö

• Kasvatustieteen kandi
  • Vuotislainen
« Vastaus #139 : Tammikuu 31, 2009, 18:34:23 »
Tämä on ihan ennenkuulumatonta: olen alkanut parittaa ihan innoissani Salkkarihahmoja.

Peppi/Sampo, Serranon perheen suhdekuvion kopio, mutta iiih<3 Ja vielä kun heidän välillään on kitkaa johtuen siitä Veeran salaisuudesta.. Toinen intohimoinen pari on Kari/Isabella. :'--DD
Pariutumisen lisäksi Salkkareissa on nykyään vähän enemmän huumoria, jotenkin tuntuu siltä. Esim. Ismon hahmosta on tehty jotenkin hauskempi, olisikohan youtube-remixeillä vähän syytä tähän? Ja Sallan popcorn-laihis ja se pokaalin ihailu oli niin reps. >_<

Poissa Röhkö

• Kasvatustieteen kandi
  • Vuotislainen
« Vastaus #140 : Maaliskuu 03, 2009, 21:25:27 »
Ne Oonan ja Heidin zombimeikit oli kyllä oikeasti hienot.. Heidikin sopivan ärsyttävä hahmo, harmi että Konstan näyttelijä on niin kankea.

Jamppa

• Ankeuttaja
« Vastaus #141 : Huhtikuu 13, 2009, 10:01:17 »
Konstan reaktio siihen että Peppi seurustelee Sampon kanssa jäi minusta vähän laimeaksi.Jos minä olisin ollut Konsta en olisi edes puhunut Pepille tapahtuneen jälkeen.Vanhat jaksot todellakin ovat paljon jännittävämpiä, nykyään kaikki on aika ennalta arvattavissa.
Aaron pitäisi tulla takaisin niin saataisin jännitystä!

Poissa Röhkö

• Kasvatustieteen kandi
  • Vuotislainen
« Vastaus #142 : Huhtikuu 14, 2009, 11:52:43 »
Ehkä Eero muuttuu nyt vähän aaromaiseksi ja rupeaa sarjamurhaajaksi tjn.. >:D Olisi jännää jos kävisi päivien viemät ja Pihlajakadulla alkaisi tapahtua salaperäisiä murhia, ainakin "turhat" hahmot voisi eliminoida ensin: Konsta, Veera, Joonatan, Tanja... Ja lopulta murhaajaksi paljastuu joku vanha hahmo, kuten Ulla Taalasmaa >_<

Poissa Cheo

• Vuotislainen
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #143 : Huhtikuu 16, 2009, 17:42:23 »
Vaikka en Veerasta henkilökohtaisesti pidäkkään, oli hänen lähtönsä silti aika tunteellinen. Ei tässä kyyneliä vuodatettu, mutta kivaa kun muksut huomaavat hänen tehneen Iirikset.

Vei Panun uniformun pesulaan ja kaikkea.
"Sinä olet myrskysi luovinut, Jamie. Nyt selkenee."

Poissa Gollim

• Paras
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
« Vastaus #144 : Huhtikuu 17, 2009, 20:53:37 »
Joo todellakin Heidi, Konsta, Joonatan ja Peppi voisivat kuolla alkoholimyrkytykseen...... tai sitten taas ei, näiden järkyimpien tapausten katselu sarjasta tekeekin niin mieleenpainuvan, tuli tänäänkin revettyä vähän =).
"Mix mä ikinä suostuin sun tyhmään JUOneeEn?"
"Mäki muutan pois senki idiootti!"

Ennalta-arvattava sarja todellakin on, mutta en usko että kukaan siellä käsikirjoituspäässä edes yrittää kunnolla. Katsojaluvut ovat kumminkin korkeita ja sarjan viihdekynnys on vain korkeammalla huonoutensa takia. Kuolleiden henkiinherättely tai joku päivien viemien kaltainen saari, jonne ne kaikki kuolelet joutuvat, tekisi tenää. Eerosta nyt joka tapauksessa tulee murhaaja, todennäköisesti viimemisessä jaksossa ennen kesätaukoa :S.

Poissa Röhkö

• Kasvatustieteen kandi
  • Vuotislainen
« Vastaus #145 : Huhtikuu 17, 2009, 21:14:04 »
Joo todellakin Heidi, Konsta, Joonatan ja Peppi voisivat kuolla alkoholimyrkytykseen
Luin aluksi alkuhyökkäykseen. Olen varmaan liian kiintynyt sarjamurhaaja-toiveeseeni >;D

Konsta on kyllä niin huono näyttelijä että huhuh. Hän lausuu vuorosanansa mahdottoman tönkösti, eikä eläydy yhtään.

hamis

• Ankeuttaja
« Vastaus #146 : Huhtikuu 20, 2009, 18:49:52 »
Ennalta-arvattava sarja todellakin on, mutta en usko että kukaan siellä käsikirjoituspäässä edes yrittää kunnolla. Katsojaluvut ovat kumminkin korkeita ja sarjan viihdekynnys on vain korkeammalla huonoutensa takia. Kuolleiden henkiinherättely tai joku päivien viemien kaltainen saari, jonne ne kaikki kuolelet joutuvat, tekisi tenää. Eerosta nyt joka tapauksessa tulee murhaaja, todennäköisesti viimemisessä jaksossa ennen kesätaukoa :S.
En yhtään ihmettelis! Mut siit tulee ainakii hullu se on jo päivän selvää!
Muomasitteko et se Aaron ja Eeron isä oli sama henkilä ku se Eeron näyttelijä. Ja Aaro on varmaan periny hulluutesa isältään!

Ehkä Eero muuttuu nyt vähän aaromaiseksi ja rupeaa sarjamurhaajaksi tjn.. >:D Olisi jännää jos kävisi päivien viemät ja Pihlajakadulla alkaisi tapahtua salaperäisiä murhia, ainakin "turhat" hahmot voisi eliminoida ensin: Konsta, Veera, Joonatan, Tanja... Ja lopulta murhaajaksi paljastuu joku vanha hahmo, kuten Ulla Taalasmaa >_<

"nauraa vedet silmissä" voi jehnat, sain tästä päivän naurut. Kuvitelkaa Ulla jonkin kirveen kanssa hakkaamassa jotain Konstaa :D
Heh he!  Tai ulla joku pistooli kädessä! =D Minkä takii ulla muute lähti???

Cofié

• Ankeuttaja
« Vastaus #147 : Huhtikuu 22, 2009, 19:25:10 »
Minkä takii ulla muute lähti???
Ulla lahti dramaattisesti autolla, koska suhde Sepon kanssa ei enaa toiminut tai lahtenyt enaa kayntiin, Ulla siis muutti pois.

(P.S. anteeksi, taalla ulkomailla ei ole pisteellisia a ja o kirjaimia.. )

Poissa Röhkö

• Kasvatustieteen kandi
  • Vuotislainen
« Vastaus #148 : Huhtikuu 23, 2009, 15:01:55 »
Kannatan edelleen Ulla Taalasmaa sarjamurhaajaksi-teoriaani. Mutta murha-aseen ei kyllä sopisi olla pistooli, vaan jämerä talonmiehen lapio!

Oletteko huomanneet, miten paljon Jarkko muistuttaa koiraa, lähinnä bassettia? :'D

Poissa Bad Girl

• Rebel Yell
  • Vuotislainen
  • Guilty 'til I'm proven innocent
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
« Vastaus #149 : Huhtikuu 24, 2009, 18:41:38 »
Salkkareiden katsomiseen olen jäänyt koukkuun (ja tähän topikiin on pitänyt kirjoittaa jo monen kuukauden ajan mutta enpä ole saanut aikaan..) :p Sarja on mielestäni hyvä, vaikka se ajoittain olikin vähän tylsä.. tulee vain aina katsottua se, vaikka joskus harrastusten takia jääkin puolet näkemättä enkä jaksa katsoa nauhoitettua jaksoa uudelleen.. repesin tuolle murhaaja Ulla-jutulle! :'D Se olisikin hyvä, saisi vähän jännitystä (ja juuri ne turhat hahmot pois)..^^ Ulla oli aina ennen lempihahmoni :) Aaronkin olen monta kertaa toivonut tulevan takaisin (Eero on tylsä tyyppi..), mutta eipä se ole tullut :/ Silloin sarjaa oli aina jännää katsoa^^

- Bad Girl -
He kuuntelivat hevimetallia, se syövytti heidän aivonsa ja spraymaalattuaan koulujen seinät heidät kärrättiin mielisairaalaan !

Vuoden Luihuinen, kiitoksia äänestäjille <2 || Epäaktiivinen säännöllisen epäsäännöllisesti