Kirjoittaja Aihe: Salatut elämät  (Luettu 59369 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

jackie

• Ankeuttaja
Salatut elämät
« : Marraskuu 13, 2002, 19:31:14 »
Jee. The hömppäohjelma.

Eli siis suomalaista saippuasarjaa, varsin hyvä minun mielestäni.
Tai no, ei se niin hyvä ole, mutta siihen  j ä ä  koukkuun.

Nettisivut!

Juu. Tarvitsen tämän topicin myös siksi, että saan tietää, mitä tapahtui, jos en vaikka ehtinyt katsoa ko. ohjelmaa.

Ulla on paras, kun se aina aiheuttaa ongelmia ja sitten yrittää sovittaa niitä. Esimerkiksi juuri se Taalasmaiden ja Lauran yhteinen ateria. Epäonnistui ilmeisesti täydellisesti koko Ullan "anteeksipyyntö", kun se ei pysty pitämään sitä suutaan kiinni. :D

Seppo on hyvä tyyppi. Marjatäti oli kyllä niin hauska.
Marjatäti: Sää voit käydä täällä meillä suihkussa.
Seppo: Ei tarvii, voinhan mä käydä kotonakin.
Marjatäti: Ajattelin vaan, kun... meinasin käydä itsekin suihkussa.
Kamala vihjailija se marjatäti oli... onneksi lähti pois. :)

Katja ja Jenni on ihan sanonko mistä. Ne on vaan niin tylsiä... :L

Juu. Keskustelua Salkkareista, danke.

Muoks by Dofsky
//Siivoilin -Jessie
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 30, 2007, 16:10:44 kirjoittanut Jessie »

Poissa Lapinkulta

• muodonmuutosten magister
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Tupa: Mary Sue
Salatut elämät
« Vastaus #1 : Marraskuu 14, 2002, 17:45:12 »
Salatut elämät
Suomalainen saippuasarja johon jää koukkuun...Parempi kuin amerikkalainen Kauniit ja rohkeat.

Katson kyseistä sarjaa jos ehdin, pidän kyllä siitä, mutta jotku näyttelijät ovat niin tönkköjä esim. Dan. *puistatus* Mutta on kiitettäviäkin näyttelijä suorituksia.

Kentsu on kyllä lutunen...Muttei siitä sen enempää.

Minä olen huono arvostelemaan. Mutta siedettävä ohjelma. Ulla on kyllä ihan paras...
Niinhän se on, että jokaista maailmassa joku toinen voi pitää omituisena<br />-Rölli-

Poissa Winky

• Vuotislainen
    • http://vinkulelut.cjb.net
Salatut elämät
« Vastaus #2 : Marraskuu 14, 2002, 18:15:18 »
Mä katon sitä kans. En sillä että se olis nyt niin tosi huikee ohjelma, mutta siihen jää koukkuun ja kun on kattonu monta vuotta ja on pysynyt juonessa mukana niin on pakko kattoa.

Ulla on ehkä paras. Se on niin POP! Se oli kyllä hyvä, kun se meni sinne Lauran ovelle, tai se kun se tuli sen uuden turkin kans ja potkas ne kengät menemään. Todella huippu! :D:D

Poissa Sodapop

• Monimutkainen
  • Vuotislainen
Salatut elämät
« Vastaus #3 : Marraskuu 15, 2002, 08:01:15 »
Henkilöistä näin ensin. Ärsyttävin henkilö koko sarjassa on ehdottomasti Aamu! En voi sietää häntä.

Ullan rooli on todellakin liioiteltu, mutta hauska, sen myönnän. Oikeastaan kun verrataan kyseistä sarjaa tosielämään, niin onhan kokonaisuudessaan mahdotonta että sellaista tapahtuisi. Mutta ehkä se sitten juuri onkin niin kiinnostava.

On pari näyttelijää, jotka ovat huonoja, eivät osaa näytellä. Ami, Kentsu ja Daniel. Kentsu ja Ami ovat mukavia silmäniloja ruudussa, mutta Dan minua lähinnä oksettaa.
Ja Kentsu ei osaa puhua, eikä Amikaan sen paremmin.

Jenni, Ville ja Katja ovat sarjan tyslimmät. Ei jaksaisi seurata heidän toilailujaan, eikä Ismon ja Jaanankaan tekemiset juuri kiinnosta.

Nyt asiaa miettiessäni huomaan sarjassa paljonkin huonoja puolia, mutta siinä on niin hupsu juoni, että en voi kuvitellakaan jättäväni kyseistä ohjelmaa katsomatta kertaakaan. Ja minä en liioittele.

Newilya

• Ankeuttaja
Salatut elämät
« Vastaus #4 : Marraskuu 20, 2002, 19:20:50 »
Sarja on mennyt täysin pilalle, kun uudet hahmot astuivat kehiin.

Kuka voi löytää teennäisempiä hahmoja kuin Inka, Aamu ja kumppanit?
Herraisä. Ne ovat aina kauheita näyttelijöitä!! O_o
(minun mielipiteeni. älkää polttako päreitänne.)
Ensimmäiset 200 jaksoa olivat hyviä, mutta nyt...

Jenni on muuttunut. Markus kuoli. Aki lähti lätkimään.
Miia kuoli. Saku lähti lätkimään, samoin Teemu ja Silja.
Hanna ja Katja ovat muuttuneet hirveän tylsiksi jne....

Siis ihan plaa. :p
Kyllä sitä ennen pystyi katsomaan, nyt enää vahingossa avaan
tv:n samaan aikaan kun salkkarit tulevat. Ja yleensä silloinkin vaihdan
kanavaa.

Hyvä sarja, mikä piti pilata kauheilla näyttelijöillä ja tylsällä juonella.
Snarf.

Poissa iidba

• Vuotislainen
Salatut elämät
« Vastaus #5 : Joulukuu 02, 2002, 18:01:59 »
Mä katson Salkkarit joka kerta... niin, niihin jää koukkuun, ja tosiaankin parempaa ajanviihdettä kuin Kauniit ja rohkeat tai muut amerikkalaiset saippuasarjat! Ja niin ihanasti ne aina loppuu jännään kohtaan... sitten jos ei seuraavan päivänä ehdi katsoa niin oikein ärsyttää! Että koukkuun olen jäänyt...  :roll: ...minäkin... Ärsyttävintä on mun mielestä katsoa niiden nuorten toilailuja... ainakin tyyliä "Aamun ja Inkan taistelu Ilarista", pah. Ei sellaista jaksa... Mutta siis, todella hyvä sarja!
"Well, I don't know how to break this to you, but I think they might have noticed we broke into Gringotts." -Ron Weasley

Jeney

• Ankeuttaja
Salatut elämät
« Vastaus #6 : Joulukuu 03, 2002, 14:06:36 »
joo, jää koukkuun.. paras tyyppi on kyllä aamu, kenzo (miten kirjoitetaan?), ami.
mutta minua ärsyttää eniten Aleksi, hän on niiiin lapsellinen että pää räjähtää!
Laura ja Kari on niin typerä pari että huhhuh..
ja Katja mä-haluun-karin-takas- tyyppihän lähtee sarjasta pois, sekoaa varmaan täysin!

Poissa Freya

• Green Dragonflight
  • Vuotislainen
  • + The Song of Life +
Salatut elämät
« Vastaus #7 : Tammikuu 01, 2003, 13:55:24 »
Onhan se ihan hyvä, ja kuten jo sanottu niin siihen jää tosi pahasti koukkuun  :|  Minulla ei oikeastaan ole mitään erityistä lempihahmoa koko sarjassa kun ne kukin vuorollaan aina käyttäytyy ja toimii niin typerästi, jos nyt ymmärrätte mitä tarkoitan. Katja oli mielestäni melko hyvä, mutta sitten kun siltä alkoi tulla niitä typerääkin typerämpiä ehdotuksia, että "Kari, hei pliis, lähe mun kaa Tampereelle," ja "Voisinx mä ottaa Nikon mukaan sinne Tampereelle?" Mutta en olisi kyllä uskonut että se varastaa oman siskonsa lapsen... Miia ja Saku oli just hyviä mutta ne lähti pois sarjasta. Markuksesta en ole oikein koskaan tykännyt koska sama mitä se sanoi niin aina se oli sellaista kauheaa selittelyä... en vain tykännyt... Ja Ismo...murrr... ja Camilla...ärrr... kyllähän sitä vielä katsoo mutta ei ole enää yhtä hyvä kuin ennen  :(
I've been fire, fed by the four winds. I've been water in the stream. And a drop of dew on the culm.
I've been clay in the hands of a potter. I've been rosin of a tree, and a leaf, by the breeze carried away.

Daenne

• Ankeuttaja
Salatut elämät
« Vastaus #8 : Tammikuu 21, 2003, 18:56:10 »
Minen lempi ohjelma. Ennen se oli parempi kun siinä oli vielä Miia. Saku, Kalle ja Silja. Miia ja saku oli minun ehdottomat lempparit. Olen lukenut kaikki salari kirjat. Muut minellä on paitsi Siljan jenkkivuosi. Sain uusimman joululahjaksi.

Aamu on todella ärsyttävä. Ulla on kyllä kieltämättä ihan hyvä. Toisaaltaan Teemu on ehkä paras. Niin ja Camilla on kanssa todella ärsyttävä tuon Aamun kanssa. Mutta aivan huippu ohjelma.

faith

• Ankeuttaja
joo
« Vastaus #9 : Tammikuu 22, 2003, 10:31:03 »
en ole mitenkään erikoinen salkkari-fani, mutta kyllähän sitä tulee siitä huolimatta aika usein katsottua  :)   Pidin siitä aluksi enemmän, kun siinä oli Saku ja Miia ymm.... Tällä hetkellä parhaita ovat kyllä Kentsu, Ami ja Dan. Ja tietysti Ulla, se on aivan mahtava tyyppi.

Walda

• Ankeuttaja
Salatut elämät
« Vastaus #10 : Maaliskuu 22, 2003, 20:12:03 »
Joskus hyvinä aikoina olin minäkin salkkari-addikti. Silloin siinä sarjassa oli vielä jotain itua. Oon ikuisesti katkera siitä että parhaat tyypit lähti pois sarjasta (Miia, Saku, Aki, Markus, Silja, Kalle jne..) ja siihen tungettiin joukko ärsyttäviä tilalle.  :twisted:

Ihan oikeesti, onko teennäisempiä tyyppejä olemassakaan kun Inka ja Aamu? Siis voi ei.. Ja Camilla ärsyttää myös, se on niiiin rasittava. Uusista näyttelijöistä jaksaa katsella vain Kentsua ja Dania. Suurinosa uusista näyttelijöistä (ja osa vanhoistakin, Aleksi argh!) on tosi teennäisiä, esim. Amin ja Inkan näyttelijät on tosi tönkköjä.

Myös juoni on mennyt paljon huonommaksi, Aamun vankilasekoilut ym. ärsyttää.. Ennen se Miia-Saku juoni oli ihan Rok!  :D Samoin Akin toilailut oli niiin hyviä!

Nykyään katson salkkareita jos satun ehtimään, nykyään en ole yleensä siihen aikaan kotona joten on jäänyt seuraaminen vähän vähemmälle. Mutta kyllä jos kotona sattuu olemaan niin ainakin sivusilmällä aina seurailee salkkareita. Kuitenkaan en ole -onneksi- niihin enää koukussa.

Eminem

• Ankeuttaja
Salatut elämät
« Vastaus #11 : Maaliskuu 25, 2003, 10:25:40 »
Lainaus käyttäjältä: "Walda"

Suurinosa uusista näyttelijöistä (ja osa vanhoistakin, Aleksi argh!) on tosi teennäisiä, esim. Amin ja Inkan näyttelijät on tosi tönkköjä.

Siis ajatelkaa nyt edes vähän! Noista tönköistä näyttelijöistä...

Inka
*köh* Inkan rooli on juuri sellainen miten Saija-Reetta Kotirinta näyttelee sen! Siis Inkahan on juuri vähän ´peloissaan´ tai *miten nyt selittäisi* Inkahan valehtelee kaikille ihmisille ja on siitä niinkuin itsensä kanssa lukossa. Mieti itse miten näyttelisit tuon roolin. Et varmaan "Hei! Olen niin iloinen viiltelen itseäni ja vanhempani ovat juoppoja! Jippii! Elämä hymyilee!" Vaan siis Inkahan viiltelee itseään ja Inkalla on ongelmia! Tajutkaa jo hyvät ihmiset!

Ami
Juuri noin... Eli mä tunnen Tuomas Reunasen tai siis me oltiin samassa kesäteatterissa viime kesänä ja mä näin millainen Tuomas oikeasti on ja se on samanlainen kuin roolihahmonsakin, eli siis en itse pidä Tuomaksen näyttelemisestä, koska se on melkein samanlaista kuin mitä se itse on! Ja se puhuu jotenkin liian lempeästi.
Esim. Kun Sauli ajoi sitä autoa ja poliisit tulivat vastaan, Tuomas sanoi ihan tavallisesti: "Mitä sä teet? Meinas mennä niskat poikki." Se sanoi sen kuin "Mun pitää soittaa äidille..." Tajuaako kukaan?

Aleksi
Aleksilla ja Hannalla on ongelmia ja Aleksi ei oikein tiedä miteen ratkaisisi ne. Olen nähnyt ja puhunut ihan vähän tämän Aleksin näyttelijän Tuomas Kytömäen kanssa ja Tuomas on aivan erilainen kuin roolihahmonsa. Aleksi on kuin kiltti hauva ja Hanna hänen kouluttajansa eli Aleksi tekee mitä Hanna käskee! They are so differently...

Ja mä tiedän mistä puhun! Mä oon harrastanut näyttelemistä 6 vuotta!

Darine

• Ankeuttaja
Salatut elämät
« Vastaus #12 : Maaliskuu 27, 2003, 16:08:19 »
nojoo. vaikka aika syvältä se sarja on, niin valopilkku siinä on kentsu :D sillä on aina hyvää huumoria, se on rento ja osaa esittää myöskin rennosti. se ei ole liian pinnallinen, vaan onnistuu jotenkin vakuuttamaan.. kentsun ulkonäöstä en erityisemmin pidä, vaikka monet tuntuvatkin ns. palvovan sitä.

aamussa ei ole mitään järkeä. ihan kakara. se on lähinnä ärsyttävä, roosa on taas herttainen, vaikka erittäin temperamenttinen. siskokset ovat kyllä täysin erilaisia.

inka on typerä.. sen pitäis kertoo totuut ullalle ja sepolle -the happy end- mutta ei väkisin.. *epähyväksyvää mutinaa* muutenkin se on jotenkin.. liian.. ei pinnallinen, mutta inkalla ei ole mitään omaa persoonaa. se on niin massaa.

Dan on säälittävä. jos sille miehelle näyttelijänlahjoja on luotu niin se ei näytä niitä.

Ulla ja Seppo ovat hulvattomia :) ullan toilailut hävettävät minuakin :D se on jotenkin niin.. tökerö naapurinakka. mutta sellaisenaan erittäin hyvä.

Camilla, Jenni ja Katja ovat huonoja. Camilla on vaan surkea naispuolinen jäljitelmä Akista. Aki kunniaan. Sillä oli asennetta!

Hailie Jade

• Ankeuttaja
Salatut elämät
« Vastaus #13 : Maaliskuu 27, 2003, 17:38:42 »
Kyllä myönnän katsovani. Ja olen samaa mieltä Sodapopin kanssa, minullekin tulee himo iskeä kuvaruutua nyrkillä, kun näen Aamun omahyväisen naaman. Se on oikeasti tahallaan ilkeä. Oikea... sanonko mikä...

Teemu ja Ken on parhaita. Ne nyt ei sentään ole mitään ihan sekopäitä. (Vielä.) Ja Roosa ja Jari on niin söpöjä. "Me halutaan naimisiin!"  :lol:

Ulla on huvittava, mutta välillä se on ärsyttävä. Tekisi mieli ulvoa, kun se menee joskus liian pitkälle.

Hanna ja Aleksi. Ei oikeasti, ei, ei. Aleksi on oikea penikka. Aina ruikuttamassa. Ja Elinaa en vaan voi sietää, en ymmärrä miksi. Minusta se on vähän liian... jonkinlainen. En osaa oikein sanoa.

Ai niin. Tästä puuttuu vielä Sauli. Se on tosissaan muuttunut niistä ajoista, kun se vielä oli pieni ja viaton ja se joku tyttö sen koulusta ajoi sitä takaa  :D .

Natuski

• Ankeuttaja
Salatut elämät
« Vastaus #14 : Huhtikuu 14, 2003, 16:46:44 »
Tiedotus kaikille salkkari faneille

19.5 alkavat salatut elämät ihka ensimäisestä jaksosta asti pyörimään ja niitä näytetään 150 jaksoa!

varmaa tietoa sain kirjeen mtv3 kun kysyin siitä että voidaanko ne aloittaa!
Koska uudet jaksot ovat aika tylsiä!

Nef muoks, ei kiitos käytetä niitä suurempia kirjasinkokoja...

Cassandra

• Ankeuttaja
Salatut elämät
« Vastaus #15 : Huhtikuu 14, 2003, 16:59:41 »
Kuten moni muukin, minäkin olen pitänyt ennen Salkkareista. Nykyään katselen niitä silloin tällöin. Miia oli todella hyvä, ja Saku tietenkin.

Mutta sarja on ollut aina jotenkin.. outo. Ismo hakkaa lapsiaan, Miia löytää uskonlahkon, Markus kuolee, Hanna saa lapsen miehensä esikoisen kanssa, Inka ja Aamu löytävät Ilarin..

Voiko samalla kadulla oikeasti tapahtua tuollaista? Tai edes koko Suomessa.

Ulla on best. Se on niin hauska.

Ihanaa, kun nuo vanhat jaksot alkavat uudelleen :)

Slipper

• Ankeuttaja
Salatut elämät
« Vastaus #16 : Huhtikuu 20, 2003, 10:12:46 »
äh, minun mielestäni salkkareissa tapahtuu aika paljonkin. hmm. se on ehkä jo vähän yli liioteltua.. siinä on ollut vaikka mitä, mitä ei normaalissa elämässä VÄLTTÄMÄTTÄ ole.. esimerkiksi abortti, sukupuolitauti, syöpä ja siihen kuoleminen, itsemurha yrityksiä, huumeet, alkoholiongelma, eläinaktivistit ym ym. mutta ihan mukava sarja, jota tulee kyllä silloin tällöin kateltua. ennen kattosin aina, mutta enää ei tahdo aika riittää, kun on omia harrastuksia.

inhoan Aamua, se ei ajattele kuin itseään.

Ulla ja Seppo on hauska pari :)

Inkastakaan en pidä.

Teemu, Ami ja Kentsu ovat ihan kivoja kaikki. (ja se ulkonäkö)

Daniel on kans kultainen :)

Mutta tylsintä on se, kun kaikki parhaat lähtivät. Aki, Silja, Kalle, Miia ja Saku. kaikki ne vakiot. pidin Siljasta ja Akista silloin. hmp.

näyttelijäsuoritukset ovat ok. Ei mitään loistoja, mutta ei ihan hutejakaan..

Luna

• Ankeuttaja
Salatut elämät
« Vastaus #17 : Huhtikuu 20, 2003, 10:57:48 »
Yritän yleensä katsoa tätä sarjaa niin usein kuin muistan. Ennen pidin siitä paljon enemmän ja hyvä että niitä vanhoja jaksoja laitetaan kohta kehiin...
En kyllä sano että se nykyäänkään on huono.

Yksi roolihenkilö kenestä en erityisemmin pidä on Aamu. Se osaa olla niin ärsyttävä kaikkine niine juonineen ja kiukutteluineen.

Ulla ja Seppo ovat kyllä parhaita.  :)

Selestina

• Ankeuttaja
Salatut elämät
« Vastaus #18 : Huhtikuu 20, 2003, 14:40:14 »
Salatut elämät on kaamea teinipeelo-sarja. Mutta, kas kas, minäkin istun sohvalla kello 19.30 ja nauran. Se sarja vain jotenkin pakottaa katsomaan, vaikkei se ole edes mikään hyvä. Mutta siihen jää koukkuun. Camillä on paras, muistuttaa suuresti erästä opettajaani. Ulkonäöllisesti vain, heh.
Ennen sarja oli paljon perempi, ja silloin katsoin sitä hyvällä omallatunnolla ja sanoin, että onpas  tämä hyvä. Nykyään yleisin kommenttini on. "Ai, Salkkarit. No, katsotaan, kun ei muutakaan tekemistä ole."
Siis tulevatko ne ekat jaksot uusintana? =___0

Nagini

• Ankeuttaja
Salatut elämät
« Vastaus #19 : Huhtikuu 20, 2003, 18:19:54 »
Lopetin sarjan katsomisen reilu viikko sitten.
Sitä ennen olin kattonu aika addiktoituneesti ja ennen se olikin paljon parempi, mutta nyt mulle sai riittää.
Voipahan viettää laatuaikaa netissä sillon kun ennen oisin ollun kattomassa Salkkareita. *heh*

Eniten mua alko ärsyttää Aamu. Se on NIIN raivostuttava!
Luuli olevansa jotenkin fiksu, kun aiko karata ulkomaille vankilaa pakoon. Jeez..

Ja sitten Elina/Dan/Camilla -kuvio. Ei elämä.
Ensiksi Elina torjuu Danin ja sitten heti seuraavaksi se haikailee sen perään ja on niin mustasukkanen,
kun Dan alkaa seurustelee Camillan kanssa. Koittais päättää.

Mun luokalla on muuten yksi tyttö, joka on nauhottanut jokaikisen
Salatut Elämät -jakson nauhalle, eikä se voi lähtee
koskaan minnekään illalla 19.30 aikaan, koska muuten se missaa ne.

Micla Boffin

• Ankeuttaja
Salatut elämät
« Vastaus #20 : Huhtikuu 20, 2003, 21:43:58 »
Of course minä katson Salkkareita. Lähes joka päivä, paitsi tiistaisin. Silloin ei kerkee...^_^

Salatut elämät on tavallinen suomalainen saippuasarja. Kaikkea sattuu ja tapahtuu...mutta oikeastaan sarja on aika tylsä.
Olen vain tottunut seuraamaan, ja jäänyt tietysti koukkuun! ^^

Lempihahmoni on ehdottomasti Kentsu. Se on niin hauska ja naurettava...aijai, joka päivä se heittää ihme läppää! :) ja tuohan se piristystä sarjaan, kun kaikki muut on sellasia "voi ei"-tyyppejä ja kaikilla on aina kiire.

Toinen lemppari on Ami. Ei ehkä osaa näytellä, mutta muuten aika kiva hyyppä...minun mielestäni. Se Amigo-juttu oli hyvä! ;)

Jennikin on yksi parhaista. Se on kunnon trendi-äippä, tapailee miehiä ja leikkii samalla kotiäitiä. Piristävä ihminen ^^
Ami ja Jenni sopii hyvin toisilleen.

Mutta joo. Pidän sarjasta, vaikkei ehkä ihan lemppari olekaan.

Poissa Freya

• Green Dragonflight
  • Vuotislainen
  • + The Song of Life +
Salatut elämät
« Vastaus #21 : Huhtikuu 23, 2003, 19:56:23 »
Ookei, nyt riitti. *vaihtaa kanavaa* Minä juuri lopetin salkkareiden katsomisen. Tuo noiden Elinan, Camillan ja Danielin kolmiodraaman ratkominen ei näytä paranevan ikinä. Yrittäisivät jo päättää mitä tekevät. Sarjassa saisi tapahtua muutakin kuin aina tuota samaa. Ja tuo Camilla on niin sanoinkuvaamattoman ärsyttävä ärsyttävine virnuiluineen ja keikailuineen että jo pelkästään se ärsyttää siinä määrin ettei sarjaa jaksa enää seurata. Ja sitten se Karin ja Lauran juttukaan ei tunnu yhtään etenevän. Aina sama kaava: asiat menee päin seiniä, vaikeuksien kautta voittoon, voiton jälkeen joku mokaa ja kaikki saavutettu valuu vessasta alas.

Tarkemmin ajatellen sarjahan on vain pelkkää sivusta seuraamista kun porukat sotkevat oman elämänsä ja juonivat toisiaan vastaan kaikin keinoin vain saadakseen haluamansa. Itseasiassa tajusin juuri miten surkea koko sarja on. *laittaa koko teeveen kiinni*
I've been fire, fed by the four winds. I've been water in the stream. And a drop of dew on the culm.
I've been clay in the hands of a potter. I've been rosin of a tree, and a leaf, by the breeze carried away.

Poissa Decamerone

• Vuotislainen
    • www.decamerone.vuodatus.net
Salatut elämät
« Vastaus #22 : Huhtikuu 27, 2003, 13:14:36 »
Minäpä ilmoitan olevani ihan koukussa kyseiseen hömppään. :D Joskus 2000 keväällä aloin sitä katsoa, kun ystäväni sanoivat, että ''varmasti pitäisit siitä, sun pitää katsoa edes yksi jakso!''. Olin morkannut sarjaa rankalla kädellä, vaikken koskaan ollut sitä katsonut. Noh, katsoin jakson, sitten toisen ja kolmannen...

Nykyään salatut elämät on minulle aivojen tyhjäys, voin rauhassa heittä maailman murheet ja katsoa kuvitteellisten ihmisten kuvitteellista elämää. Erittäin rentouttavaa.

Tuossa edellisessä viestissä morkattiin aika ikävästi Amia, joka itseasiassa on erään erään tutun poikaystävä. Vaikka ei jostain hekilöhahmosta pitäisikään, voisi mielestäni silti kommentoida asiallisesti.
On vaikeaa olla rohkea, kun on vain Hyvin Pieni Eläin.

Poissa James

• Vuotislainen
Salatut elämät
« Vastaus #23 : Toukokuu 03, 2003, 20:38:08 »
Minäkin olen ((valitettavasti)) jäänyt koukkuun tähän sarjaan. Se on ihan katsottava, mutta loistavaksi en sitä menisi kehumaan. On siinä ihan hyvät näyttelijät, mutta ne ei ihan kaikkia tiloja osaa näytellä minusta hyvin. ((Esim. Maarit humaltuneessa tilassa - ei kovin vaikuttanut loppujen lopuksi siltä))

Jossain välissä tämä sarja on minusta mennyt liki Kauniiden ja Rohkeiden tasolle, mutta onneksi se ei sitä tällä hetkellä ole.

Parhaita näyttelijöitä on ehdottomasti se, joka näyttelee Ullaa ^^ Se on niin huvittava hahmo :D

Lingwé

• Ankeuttaja
Salatut elämät
« Vastaus #24 : Toukokuu 09, 2003, 11:23:45 »
Njääh...

Enää sarja ei oikein kiinnosta...

Mutta jotenkin vain on tullut tavaksi linnottautua telkan eteen puoli kahdeksalta.

Siihen jää koukkuun. Todistettu on. Vaikka koko sarja on musta -sanotaanko nyt- huono ja tylsä...

Ja kun pari jaksoa jättää väliin, ei ole enää niin pakko katsoa sitä. Toisaalta siinä tapahtuu kaikennäköistä ja usein. Olin jättänyt pari jaksoa väliin, ja kysyin että mitäs sarjassa on tapahtunut, ja siskoni kertoi että Hanna oli törmännyt rekkaan...

Lemppari tyyppi salkkareissa on Seppo! Siitä tulee isi mieleen...