Kirjoittaja Aihe: Harry Potter ja kirottu lapsi  (Luettu 361 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Amaradeva Singh

• Intian prinssi
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Tupa: Luihuinen
Harry Potter ja kirottu lapsi
« : Huhtikuu 10, 2017, 19:33:48 »
Olen miettinyt nyt luettuani kirjan Harry Potter ja kirottu lapsi, miten muut kokevat tämän lisäyksen alkuperäiseen Harry Potter-sarjaan.

Itse pidin Rowlingin uutta Harry Potter-romaania piristävänä lisäyksenä tarinaan. Kirja oli kirjoitettu poikkeuksellisesi kuin näytelmän käsikirjoitus tarkoituksella ja kirjassa mentiin kaikessa lyhyesti ja ytimekkäästi asiaan. Turhia asioita ei jaariteltu ja dialogia oli paljon.

Rowling on sanonut, että ei usko samanlaiseen taikuuteen, kuin hänen kirjoissaan on. Hän uskoo, että esimerkiksi rakkaus on eräänlaista taikuutta ja hän on sanonut, että jos lukee hyvän kirjan niin jotain taianomaista voi tapahtua.
Ainakin, kun minä luin tämän uuden kirjan, luin sen samana päivänä putkeen. En voinut lopettaa sen lukemista, tämä kirja oli omalla tavallaan jopa edeltäjiänsä koukuttavampi.

Mitä mieltä te muut olette?

Poissa samettiina

• huoleton huuliharppuilija
  • Aurori
  • *
  • Sukupuoli: Noita
  • Pienestä kipinästä voi syntyä roihuava liekki
  • Tupa: Puuskupuh
Vs: Harry Potter ja kirottu lapsi
« Vastaus #1 : Huhtikuu 11, 2017, 07:49:04 »
Tervehdys,

Meiltä löytyy jo keskustelut Kirottuun lapseen liittyen niin näytelmästä (, jossa on käyty keskustelua myös kirjasta) kuin kirjasta jo entuudestaan. Jatketaan pohdiskelua noissa :)

-samettiina-
Olen syytön kaikkeen siihen, mistä kehtaatkin minua epäillä.