Kirjoittaja Aihe: Ropekansa liikkeelle!  (Luettu 352 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Min Young

• Hummingbird
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Tupa: Korpinkynsi
Ropekansa liikkeelle!
« : Toukokuu 02, 2017, 00:08:13 »
En tiedä, tuleeko tää oikealle osastolle, mutta tässä menee.

Oletko sinäkin yksinäinen roolipelaaja, jonka sormia syyhyää päästä kirjoittamaan yön pimeinä tunteina vastauksia roolipeleihin? Et ole yksin.

Olen pelannut ensimmäiset roolipelini joskus vuonna 2008. Olin aktiivinen muutaman vuoden, ja päädyin hiatukselle kun koulu, työt ja harrastukset söivät yhä enemmän aikaa. Kun palasin ropemarkkinoille, oli suurin osa ropeista kuopattu ja haudattu.

Nykyiset roolipelit eivät kamalasti houkuttele. Joko rope on maailmaltaan liian tylsä, liian outo tai pilaa oman kuvitelmani valmiista maailmasta.

Silti, haluaisin pelata. Omaa ropea en halua kyhätä saatikka ylläpitää, mutta jos löytäisin muita ropettajia, jotka olisivat kiinnostuneet irtopeleistä, niin ilmiantakaa itsenne. Tarjotkaa esimerkiksi valmista juonenalkua/maailmaa/tilannetta, johon kiinnostautuneet voivat ilmoittautua mukaan.

Toivottavasti muut samasta ongelmasta kärsivät löytävät tiensä omiensa pariin.

Tässä oma ilmoitukseni:
Ropetan mielelläni teemoista, jotka kiinnostavat minua. Omat originaalit hahmot ovat mieleeni.

- tanssiminen/tanssiharrastus (realistinen)
- k-pop, k-dramat (realistinen, ripaus fantasiaa voi olla okei)
- Harry Potter -maailma (koulu tai muu velhomaailma)
- Vampyyriteemat (The Vampire Diaries)
- Historialliset
- Ehdotuksia otetaan myös vastaan

Pelaan mielellään pitkiä vuoroja (foorumirope-tyylillä) kerralla. Käytän mielelläni esimerkiksi sähköpostia ropettamiseen.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 02, 2017, 00:44:55 kirjoittanut Min Young »
"Igor, fetch me the brain!"