Kirjoittaja Aihe: Entiset Tylypahka-ropettajat!  (Luettu 860 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Lällätin

• Vuotislainen
Entiset Tylypahka-ropettajat!
« : Syyskuu 04, 2016, 18:23:52 »
Woop, en tiedä oonko jotenkin pahis kun tulin ensin kirjoittamaan tämän, ennenkun meen kirjoittaan esittelyn :D

Suoraan asiaan siis, eli löytyykö täältä vanhoja Tylypahka-roolipelien pelaajia. Pelasin itse ennen chateissa, ja monissa erilaisissa tylypahkoissa. Ykkösenä muistan Enyan Tylypahkan, Emylonin Tylypahka, Gregoryn Tylypahka... Lista on pitkä, mutta kuka tunnustaa että on pelannut jossain tylypahkassa? Olisi mahtava kuitenki löytää vanhoja pelikavereita :)

Poissa Taru

• Kesäkettu
  • Sanomaton
  • *
  • Sukupuoli: Noita
  • ID 12 (Sessun vaimo)
  • Pottermore: BronzePhoenix3707
  • Tupa: Puuskupuh
Vs: Entiset Tylypahka-ropettajat!
« Vastaus #1 : Syyskuu 04, 2016, 19:31:19 »
Ei ole totta, puhuin juuri tänään siskoni kanssa netti-Tylypahkoista! :D Onpa omituista.

Muistaako joku Pennyn ja [insert nimi tähän] Tylypahkan? Siellä oli hienot kuvat ja kaikki, tosi upea paikka. En itse ollut siellä pelaajana, mutta tykkäsin hirveästi tutkia siellä paikkoja. :)

En muista enää kyllä edes sitä, missä Tylypahkassa itse olin tai millä nimimerkillä. Ensimmäisiä roolipelijuttuja, missä olin mukana edes suhteellisen aktiivisesti. Se oli kivaa, kun tunnit pidettiin chatissa ja sitten piti tehdä läksyt ja muistan vieläkin, kun kirjoitin aineen taikajuomatunnille ja sain siitä hyvän arvosanan. Jos olisi samalla innolla tehnyt oikeita koulutehtäviä... :D
Ilmamerirosvot tottelevat aina äitiään.
<AdamGibbon> (( Mun sydän hakkaa hirveän lujaa. ))
<CainGibbon> (( iik, iik, jännää jännää. o: ))

Poissa Lällätin

• Vuotislainen
« Vastaus #2 : Syyskuu 04, 2016, 19:38:50 »
Ei ole totta, puhuin juuri tänään siskoni kanssa netti-Tylypahkoista! :D Onpa omituista.

Muistaako joku Pennyn ja [insert nimi tähän] Tylypahkan? Siellä oli hienot kuvat ja kaikki, tosi upea paikka. En itse ollut siellä pelaajana, mutta tykkäsin hirveästi tutkia siellä paikkoja. :)

En muista enää kyllä edes sitä, missä Tylypahkassa itse olin tai millä nimimerkillä. Ensimmäisiä roolipelijuttuja, missä olin mukana edes suhteellisen aktiivisesti. Se oli kivaa, kun tunnit pidettiin chatissa ja sitten piti tehdä läksyt ja muistan vieläkin, kun kirjoitin aineen taikajuomatunnille ja sain siitä hyvän arvosanan. Jos olisi samalla innolla tehnyt oikeita koulutehtäviä... :D

Itse aina halusin päästä www.tylypahka.fi mutta jotenki siellä oli aina täyttä. Se oli jotenki uskomattoman hyvin tehty paikka. Ja just nuo tunnit oli parhaita, ja tietenki se hengailu ylipäätänsä Suuren Salin chatissa :D Läksyt tuli kyllä tehtyä antaumuksella. Mä en tuota Pennyn Tylypahkaa muista...

Poissa Dimitri

• Veturinlämmittäjäharjoittelija
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Foorumilla Dimitri, muualla joku muu.
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #3 : Syyskuu 12, 2016, 14:19:51 »
Ite en oo ikinä roolannut missään nettisivulla. Ainoastaan whatsapissa on muutama kerta tullut roolattua.