Kirjoittaja Aihe: Euroviisut  (Luettu 917 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa viiskytäsuklaasammakkoo

• tylsistynyt
  • Vuotislainen
  • Tupa: Korpinkynsi
Euroviisut
« : Elokuu 02, 2016, 12:17:57 »
Koska en nähnyt oikeastaan missään Euroviisuihin liittyvää keskustelua, päätin luoda sellaisen. Mitä mieltä ihmisillä oli Ukrainan voitosta? Itse pidin laulusta paljon. Entäs sitten Suomen kappale kilpailuun? Omasta mielestä Sandhja olisi ehkä päässyt juuri ja juuri finaaliin toisessa semifinaalissa. Mielipiteitä? Kertokaas vain, en pure :)
''Not my daughter, you bitch!''
-Molly Weasley

Poissa Amay

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Pottermore: Amay
  • Tupa: Rohkelikko
Vs: Euroviisut
« Vastaus #1 : Elokuu 17, 2016, 23:38:51 »
Tämän vuoden Euroviisut olivat minusta aika peruskauraa ainakin biisien kohdalta. Suurin osa biiseistä oli sellaista "okei ihan kiva, mutta ei ihan voittaja-ainesta" tapaisia, ja lähes kaikilla oli samankaltaiset lavashowt. Viisuissa oli siis lähinnä esillä tämä kärkikolmikko: Australia, Venäjä ja Ukraina. Australia ja Venäjä panostivat kaikista eniten erikoisefekteihin, ja Ukrainalla oli mielenkiintoinen näkökulma kappaleessaan. Vaikka aluksi olisin toivonut, että Itävallan Zoë   olisi ehkä ollut taistelemassa voitosta, niin pakko kuitenkin nostaa hattua Ukrainalle. Biisi oli minusta toimiva, ja tehosteetkin toimivat täydellisesti. Aika kirjaimellisesti pysähtyi, kun Jamala lauloi koskettavan kappaleensa. Olen aina pitänyt enemmän tällaisista teatraaleimmista lauluista sekä toteutuksista, ja mielestäni voitto tuli oikeaan paikkaan.

Itse viisutapahtuma Tukholmassa oli ihan mahtava :) Kaikki ne lavashowt olivat todella upeasti toteutettu, ja välinumerot olivat erittäin hauskoja. Måns ja Petra juonsivat mainiosti ja näiden kahden kemia kyllä näkyi ja toimi. Saa nähdä sitten ensi vuonna, miten Ukraina toteuttaa viisut. Ruotsalaiset nostivat riman todella ylös, joten saa nähdä pystyvätkö ukrainalaiset samaan