Kirjoittaja Aihe: Harry Potter Go  (Luettu 698 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa AIV-rehu

• Lupus Tigris
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Sukupuoli: Noita
  • Apulannan kasvattama
  • Pottermore: FeatherProphecy121
  • Tupa: Korpinkynsi
Harry Potter Go
« : Heinäkuu 31, 2016, 00:03:24 »
Kyllä, sellainen on tulossa ainakin ylen uutisen mukaan. Mitäs mieltä Vuotiskansa on? Tuon kuvan perusteella ei vaikuta lupaavalta, mutta muuten. Saako hyppiä ympyrää! :> Jos se on tehty hyvin, tästä voi tulla vielä kivaa. Vaikka varmaan sitäkin pelaan samaan tapaan kuin Pokemonia nyt; elämän ohessa. (Paitsi että olisi kyllä tosi kivaa vetää viitta päälle ja lähteä heilumaan taikasauvan kanssa.)
Draco dormiens numquam titillandus.
Jos jokin voi mennä pieleen, se menee pieleen.
Psykiatrisia toimia, jotka oman kokemuksen kautta täysin aukee -Apulanta

Poissa Sirkka

• Vuotislainen
  • Sirkka is free.
Vs: Harry Potter Go
« Vastaus #1 : Heinäkuu 31, 2016, 11:10:26 »
Kuulostaa kivalta! Kuva ei ainakaan tekisi mitään suuria odotuksia minun kohdallani, mutta kun satun pitämään liikaa Potterista, niin oon ihan intopuhkeana! Apua, jos puhelimeen ei riitä tila!
Vaellan siellä, missä sinä et. Jos joskus satut löytämään minut, älä päästä minua helpolla.

Paikalla samettiina

• huoleton huuliharppuilija
  • Aurori
  • *
  • Pienestä kipinästä voi syntyä roihuava liekki
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #2 : Heinäkuu 31, 2016, 12:54:12 »
Ainakin ajatuksen tasolla kuulostaa mielenkiintoiselta tämä Harry Potter Go. Sen kanssa voisi saada aikansa kulumaan helposti, jos peli sisältää mielenkiintoisia elementtejä - omalla kohdallani tämä tarkoittaa sitä, että pelissä tulisi olla mahdollista tehdä monia (ei kuitenkaan liian monia) erilaisia asioita, ja että pelissä olisi hyvät grafiikat yms. Jokin koukuttava elementti pelissä tulee myös olla :)

Vaikken mikään kovin kova peli-ihminen olekaan, niin voisihan tuota kokeilla sen ilmestyttyä. Jos on mieleeni niin voin jatkaa pelaamista, mutta jos ei niin ei sitten. Kuten AIV-rehukin sanoi, pelaisin minäkin tätä elämän ohessa enkä yötä päivää.

Tuosta Sirkan epäilystä puhelimen muistin riittämisestä tuli mieleeni, että milleköhän kaikille... no mikäs se sana nyt on... käyttöjärjestelmille (?) tämä peli soveltuu? Esimerkiksi tuon Pokemon Go -peliin liittyen olen kuullut että ainakin joillakin Androidin vanhempien versioiden käyttäjillä on ollut kinkkiset oltavat pelin saatavuuden kanssa.
Olen syytön kaikkeen siihen, mistä kehtaatkin minua epäillä.

Poissa Rowena

• Vuotislainen
  • Suurin aarre on olla oma itsensä!
« Vastaus #3 : Elokuu 24, 2016, 18:39:05 »
Kun kuulin kaverini kanssa Potter Go:usta, kiljuttiin ja hypittiin melkein kattoon! Aion tottakai ladata sovelluksen, mutta toivoisin että se olisi mahd. samanlainen maailma kuin oikeasti Pottereissa!
''Makeisilla ystäviä saa!''
-Scorpius Malfoy, Harry Potter ja kirottu lapsi

Poissa Raparperi

• Pahislynkkarikerhon puheenjohtaja ;)
  • Vuotislainen
« Vastaus #4 : Elokuu 25, 2016, 11:14:54 »
Jos tämä oikeasti toteutuisi, tahtoisin että siinä olisi jokin punainen lanka (tai useampi). Pottermoren taika ei oikein kantanut muutamaa kirjaa pidemmälle, vaikka senkin suhteen toiveeni olivat korkealla. Taikaolentojen keräileminen tuntuisi liian Pokemon-kopiolta, enkä keksi mikä muu saisi liikkumaan pelin kanssa. Liemiainesten keräily? Jästihuispaus? Taikojen keräily kuulostaisi hieman keinotekoiselta.

Fiilistä laskisi myös jos pelin sisäinen maailma ei tuntuisi Potter-maailmalta vaan joltain satunnaiselta pelimaailmalta. Jos Maguss saa luvan käyttää Harry Potter -brändiä, toivon että he sitten pysyvät uskollisena sille.
"Muikkunen, ota airo."

Solemn Spoiler Alert -blogi tv-addikteille ja lukutoukille ;)

Poissa Luna Lovegood

• Vuotislainen
  • kummajainen
  • Pottermore: Luna Lovekiva
« Vastaus #5 : Syyskuu 07, 2016, 18:44:31 »
Mä toivon, että tää on hyvä peli. Pelkään vaan, että tää ei tule olemaan mikään kestosuosikki. Kaikkeen ei se Harry Potter nimikään riitä. Onko tuon sauvan kanssa tarkoitus siis kävellä kadulla? Vaikka monet tajuaisivatkin sitten miksi se sauva on kädessä niin olisi se vähän outoa ja saattaisi saada muilta ihmisiltä oudoksuvia katseita.
Suurin aarre on ymmärrys rajaton.