Kirjoittaja Aihe: Tylycon 8.4.2017  (Luettu 3738 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa vadelma

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
Vs: Tylycon 8.4.2017
« Vastaus #25 : Tammikuu 30, 2017, 14:38:26 »
Olen luultavasti menossa myös yksin tänne! En vaan tunne ketään joka olis kiinnostunut lähtemään seuraksi 😀

Poissa Taru

• Merirosvo
  • Sanomaton
  • *
  • ID 12 (Sessun vaimo)
  • Pottermore: BronzePhoenix3707
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #26 : Tammikuu 30, 2017, 18:34:23 »
Pystyykö tuonne järjestämään jonkun miittipisteen? :)
Ilmamerirosvot tottelevat aina äitiään.
<AdamGibbon> (( Mun sydän hakkaa hirveän lujaa. ))
<CainGibbon> (( iik, iik, jännää jännää. o: ))

Poissa Cheo

• Vuotislainen
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #27 : Tammikuu 30, 2017, 19:26:13 »
Jes, lippu taskussa ja kohti Tylyconia! Minulla on vaan muutama huolenaihe, mihin toivoisin vastausta tapahtumanjärjestäjiltä :)

Olen lukenut, että Malmitalo on pieni tila jopa 400 hengelle, eli siis kuinka monelle on lippuja. Kuitenkin myös liputtomat pääsevät sisälle. Onhan lipullisilla silti myös etuoikeus taidekujaan ja myyntipöytiin tilanpuutteen ja ryysiksen mahdollisesti sattuessa, ja jos porukkaa joudutaan poistamaan tiloista? Olemme myös siitä hinnan maksaneet. Mietin, miten pyritte varmistamaan tämän? Olen saanut myös käsityksen, että Malmitalo on julkinen tila, jossa toimii myös julkinen kirjasto?

En halua vaikuttaa ylipelokkaalta nipolta, mutta kun usein jo coneissa jossa ei pääse sisään kuin pääsylipulla ihmiset pyörtyilee hapen puutteen vuoksi, niin vähemmästäkin huolestuu varsinkin kun Potter on niin suuri juttu ja kiinnostuneita on kuitenkin yli 3000 :"D tiedän, etten ole ainoa joka miettii tätä.
"Sinä olet myrskysi luovinut, Jamie. Nyt selkenee."

Poissa Chisa

• Angstisieni
  • Vuotislainen
  • Mugiwara no Ichimi
    • Tylycon
  • Pottermore: DragonSky115
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #28 : Tammikuu 30, 2017, 22:06:15 »
Olen lukenut, että Malmitalo on pieni tila jopa 400 hengelle, eli siis kuinka monelle on lippuja. Kuitenkin myös liputtomat pääsevät sisälle. Onhan lipullisilla silti myös etuoikeus taidekujaan ja myyntipöytiin tilanpuutteen ja ryysiksen mahdollisesti sattuessa, ja jos porukkaa joudutaan poistamaan tiloista? Olemme myös siitä hinnan maksaneet. Mietin, miten pyritte varmistamaan tämän? Olen saanut myös käsityksen, että Malmitalo on julkinen tila, jossa toimii myös julkinen kirjasto?

Heish, yksi järjestäjistä täällä.

Lippujen määrä on valittu ohjelmasaleihin mahtuvan määrän mukaan, johon aulatilat ovat sitten vain plussaa, jolloin myös liputtomia kävijöitä mahtuu varmasti sisään. Emme kuitenkaan osaa yhtään ennustaa oikeaa tulijamäärää (monet liputta jääneet ovat näistä samoista asioista huolissaan, ja saattavat päättää jättää tulematta), mutta se tungos voi kyllä olla silti aika odotettavaa.

Emme itse ole vastuussa mahdollisista "porukan ulosheittämisestä", vaan Malmitalon vahtimestarit oman harkintansa mukaan, mutta varmaan vielä keskustelemme tästä heidän kanssamme ja pyrimme varmistamaan lipullisten etuoikeuden.

Lisäinfona, Malmitalon kirjasto on tapahtuma-aikana remontissa.

Pystyykö tuonne järjestämään jonkun miittipisteen? :)

Meillä on harkinnassa virallisen miittitilan järjestäminen tapahtumaan, ilmoittelemme myöhemmin jos se tulee onnistumaan. :3
"You and I are going to be okay. You know that, right?"
"Who will tell the story of your life?"
R.I.P. Jatkis vol. 3 (11.8.2009-2.7.2011) ♥

Poissa Cheo

• Vuotislainen
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #29 : Tammikuu 31, 2017, 11:06:07 »
Kiitos vastauksesta! Huojensit turhasta stressailijan mieltä :D
"Sinä olet myrskysi luovinut, Jamie. Nyt selkenee."

Poissa Aurican

• vinokas
  • Vuotislainen
  • Kirjoittaa liian pitkiä viestejä.
  • Pottermore: SilverSand14724
« Vastaus #30 : Maaliskuu 23, 2017, 12:53:37 »
Tapahtuma lähestyy! Mitä pukusuunnitelmia teillä on? Itse kriiseilen, kun vaihtoehtoja on liian monta. Toisaalta voisin olla nuori Remus, mutta oon pitäny sitä pukua jo aika paljon. Tai aikuinen Remus, mut maskeeraamises on vähän hommaa. Tai puuskupunk poika/Teddy Lupin?

Tai tai... on mul varmaan vaatteita ja peruukkeja johonki muuhunki? Ja toisaalta vois tehdä jotain vähän vähemmän tunnettua, ku tietää ihmisten tajuavan referenssin. Tai mitä jos pukeutuis vaan "jästiksi"? Aka. ostais kirppikseltä 3 ruminta ja yhteensopimattominta vaatetta ja olis silleen "kyllä kyllä, näinhän ne jästit pukeutuu". Tai A very Potter musical -puku? Ehkä hiljenen nyt, kun hukkasin tämän viestin punaisen langan.
Lily:"You're disgusting, Black -- I don't know what Remus sees in you. If you were my boyfriend I'd poison your morning pumpkinjuice."
Sirius:"If you were my girlfriend, I'd drink it"
-Casting Moonshadows, chapter 59
deviantArt | Tumblr | instagram

Poissa nominal

• Kuriositeetti
  • Vuotislainen
  • Pottermore: FireboltLumos114
« Vastaus #31 : Maaliskuu 26, 2017, 16:39:32 »
Lainaus
Tai mitä jos pukeutuis vaan "jästiksi"? Aka. ostais kirppikseltä 3 ruminta ja yhteensopimattominta vaatetta ja olis silleen "kyllä kyllä, näinhän ne jästit pukeutuu".

Eikä miten mahtava idea! :D Tähänhän ei tarvitsisi edes ostaa mitään ellei halua, lainailisi jotain väärän kokoisia vaatteita vaikka kavereilta. Ihana!!

Mä oon varmaan tylsä ja tulen pukeutumattomana. Yksi kaapu olisi, mutta se on luihuisväreissä, ja edustan mieluummin omaa tupaani :P Saan kuitenkin ehkä äitini tekemän rohkelikkohuivin (koska en osaa neuloa ja äiti on ihan innoissaan päästessään tekemään sitä). Toivottavasti se vain valmistuu, eikä ole aivan liian kuuma käytettäväksi tuolla!
Peitetty liekki on tulisin ~ Entä jos Voldemort olisikin valinnut toisin? ~ Taikalaiva Titanic

Poissa Säihkyväsauva

• Luudankatkoja
  • Vuotislainen
  • Pottermore: Rosestorm2626
« Vastaus #32 : Huhtikuu 02, 2017, 20:34:24 »
Tänään sain puvun valmiiksi tylyconia varten! Eli jos seuraa joku kaipaa niin minut sieltä löytää, ja tuntomerkkejä ovat: puuskupuh kaapu, tummanruskeat (hyvin) kiharat hiukset ja silmälasit! Eikun bongailemaan!
After all this time? -Always

Poissa Hopeakettu

• Vuotislainen
« Vastaus #33 : Kesäkuu 25, 2017, 19:12:36 »
Vielä on melko aikaista kysyä, mutta tietääkö kukaan tässä vaiheessa, onko Tylycon mahdollisesti tulossa myös ensi vuonna? :)