Kirjoittaja Aihe: Keksi itse loitsu!  (Luettu 642 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa My Name Is

• V.I.P-tasoa
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Tupa: Korpinkynsi
Keksi itse loitsu!
« : Helmikuu 17, 2016, 18:33:19 »
Otsikko kertoo tai sitten ei, mutta aihe on tosiaan keksiä itse loitsu. Tässä nyt on vähän kysymyksiä jotta teksti syntyy:

Mikä on loitsun nimi?
Mitä loitsu tekee?
Millainen on taikasauvan liike (kuten esim. "W-kirjaimen näköinen")?

Yritin etsiä topicia aiheesta onnistumatta :( Mutta jos topic aiheesta on jo olemassa, voisiko joku ystävällinen aave sielu linkittää sivun, itse kun todellakin haluaisin kertoa kaikille loitsustani :D

Tosiaan, minun loitsuni nimi on "Tullostuuli". Se luo tuulta taikasauvan päästä. Taikasauvan liike on "kaksois-U", toivottavasti tajusitte mitä tarkoitin :'D

Ja muistutan vielä topicin linkittämisestä jos sellainen on jo olemassa :)
Toistaiseksi epäsäännöllisen säännöllisesti täällä käyvä, en vastaa poissaoloista.

Poissa Dimitri

• Veturinlämmittäjäharjoittelija
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Foorumilla Dimitri, muualla joku muu.
  • Tupa: Rohkelikko
Vs: Keksi itse loitsu!
« Vastaus #1 : Elokuu 11, 2016, 18:23:51 »
Tätä loitsua käyttäisi Tylypahkan pikajunan veturin lämmittäjä tehdessään alkulämmitystä. Ensin osoitetaan tulipesään sauvallaja sitten viedään tikku omien kylkiluiden viereen ja sitten työnnetään tikku voimalla eteen ja sanotaan "ylöspaine!" jolloin veturi lämpiää :)

Poissa Nefgliniel

• Puuton lehti
  • Vuotislainen
  • Tupa: Tuvaton
Vs: Keksi itse loitsu!
« Vastaus #2 : Elokuu 12, 2016, 04:46:57 »
Tämä ei ole minun keksintö, mutta naurettiin yhden nuoren kanssa, kun hän olis halunnut taikoa koulukiusaajalleen ison takapuolen "Gluteus Maximum!!!" (isot pakaralihakset on muuten latinalaiselta nimeltään musculus gluteus maximus...) No minun lisäys voisi olla, että taikasauvalla tehdään sellainen pyllynmuotoinen liike...

(Nuori oli siis minun asiakas. Tästä lähti ihan hyvä keskustelu kiusaamisesta, siihen suhtautumisesta, kostamisen mielekkyydestä jne jne. Mutta tuo taika nyt oli vaan minusta tosi hauska :D )