Kirjoittaja Aihe: Outoja tapoja?  (Luettu 576 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Veelan silmä

• Outous
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Hulluin ystävä, joka sinulla on koskaan ollut.
  • Tupa: Luihuinen
Outoja tapoja?
« : Tammikuu 22, 2016, 13:50:23 »
Yritin kyllä etsiä, mutta en kyseistä aihetta löytänyt. Jos oli jo, niin minun täytyy olla sokea!
  Eli tuossa äsken laitoin itselleni voileipää juustolla ja tuli mieleen, että repivätköhän kaikki valmiin juustosiivun kahtia. Itse nimittäin teen AINA valmiille Gouda-siivuille näin. Se on silti vain yksi oudoista tavoistani. Mitä outoja tapoja teillä muilla on?
Mitä ikinä teetkään elämälläsi, elä se täysillä!

Poissa Minorea

• Pääkammotus
  • Vuotislainen
  • I am the one hiding under your bed
    • http://minorealismi.blogspot.fi
  • Pottermore: Minorea
Vs: Outoja tapoja?
« Vastaus #1 : Tammikuu 22, 2016, 14:59:17 »
- jos syön pelkkiä ranskalaisia, ne pitää syödä käsin. En osaa käyttää tuolloin haarukkaa.
- jos syön nuudeleita, tulee ne syödä puikoilla. Saan oikeasti lievän ahdistuksen päälle, jos minulla ei ole puikkoja tuolloin.
- revin kynsiä kun olen ahdistunut / stressaantunut / tylsistynyt.
- jos näen itseni peilistä päivän aikana, hymyilen itselleni. Yritän tällä saada positiivista mielikuvaa aikaan (toimii) ja nyt siitä on vain tullut tapa.
- kun mies lähtee aiemmin aamulla töihin, en pysty jatkamaan uniani, jos hän ei tule antamaan pusua ja sanomaan, että rakastaa minua.

Poissa Helmiina

• Tonttu vain ei saa unta
  • Vuotislainen
  • Älä häiritse! Luen Harry Potteria!
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #2 : Tammikuu 22, 2016, 15:52:32 »
- jos syön pelkkiä ranskalaisia, ne pitää syödä käsin. En osaa käyttää tuolloin haarukkaa.
Samat tullu mulle nyt, vaikkakin kynsien repimisestä muut sanovatkin aina, että älä revi kynsiäsi.
Tapa vaan istuu lujassa, kun on kerran tullut.

- Koputan joskus huomaamattani jalalla lattiaa sillain hiljaa, jos kuuntelen musiikkea, niinkun cd-levy tajuaisi
että kuuntelen lempimusiikkiani :D
- Kun syön ruuan kanssa salaattia, salaatti ei saisi osusa kokonaan lämpimään kastikkeeseen.
En nyt heitä ruokaa pois jos noin kävisikin, mutta jotenkin vaan minun on melkein pakko
syödä salaatti kylmänä.
"Puh?"
"No mitä, Nasu?
"Ei mitään", vastasi Nasu hiljaa.
"Tarkastin vain, että olet vielä ystäväni".

Poissa Minorea

• Pääkammotus
  • Vuotislainen
  • I am the one hiding under your bed
    • http://minorealismi.blogspot.fi
  • Pottermore: Minorea
« Vastaus #3 : Tammikuu 26, 2016, 12:23:59 »
Hienoa, että tätä kynsien repimistä löytyy muiltakin! Tai no, "hienoa", mutta joku sentään tajuaa tuon.

Helmiinan jalasta koputtamisesta tuli mieleen oma jalan tärisyttäminen. Saatan huomaamattani liikuttaa jalkaa istuessani, samalla tavalla kuin aikuiset tekevät lapselle kun ottavat heidät polvelle ja hyppyyttävät. Tapa ärsyttää mm. äitiäni, joka käskee minun lopettaa huomattuaan tämän. Tapa on jäänyt teini-iästä, enkä tiedä, mistä se tulee. Kyse ei ole ylimääräisestä energiasta, koska teen tuota myös väsyneenä, eikä todellakaan mistään kalorinpolttotarpeesta. En itsekään aina huomaa, kun tuota teen (teen itse asiassa nytkin, huomasin sen vasta kun kirjoitin tämän :'D)

+ allekirjoitan tuon, että salaatti ei saa osua lämpimään kastikkeeseen!

Poissa Pipe

• Luihusten oma kasvatti
  • Vuotislainen
« Vastaus #4 : Tammikuu 26, 2016, 21:50:39 »
Samat tullu mulle nyt, vaikkakin kynsien repimisestä muut sanovatkin aina, että älä revi kynsiäsi.
Tapa vaan istuu lujassa, kun on kerran tullut.

- Koputan joskus huomaamattani jalalla lattiaa sillain hiljaa, jos kuuntelen musiikkea, niinkun cd-levy tajuaisi
että kuuntelen lempimusiikkiani :D
- Kun syön ruuan kanssa salaattia, salaatti ei saisi osusa kokonaan lämpimään kastikkeeseen.
En nyt heitä ruokaa pois jos noin kävisikin, mutta jotenkin vaan minun on melkein pakko
syödä salaatti kylmänä.

Mä syön salaatin joko a) eri lautaselta kuin pääruoan tai sit b) virutan sen siinä välissä (siis lautasen) en voi kuvitellakaan syöväni lämmintä ruokaa lautaselta jossa lilluu salaatinkastikeetta *hrr*
♥Yritän vain hymyillä, vaikka olen jo kuollut sisältä♥
♥♥Polseres vermelles - Polseres amunt!!♥♥

Poissa Niki

• Haahuilija
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Kuulokkeet korvilla
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #5 : Tammikuu 27, 2016, 21:17:51 »
Minullakin on tapana repiä kynsiä ^-^
Lisäksi:
- rakastan rajauskynien teroittamista
- lakkaan kynsiä koko ajan ja sen jälkeen revin kynsilakat pois ja lakkaan uudestaan (pidemmän päälle kallista ^-^)
- matkin asentoja joissa muut istuvat
- en pysty syömään mitään punaista, pelkkä ajatuskin ällöttää

I'm not a prince I'm a princess!