Kirjoittaja Aihe: DURMSTRANG EHDOTTOMASTI SIPERIASSA!  (Luettu 737 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Taikaministeri

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Tupa: Korpinkynsi
DURMSTRANG EHDOTTOMASTI SIPERIASSA!
« : Elokuu 28, 2015, 17:26:08 »
Durmstrang on Siperiassa. Eikö Liekehtivässä Pikarissa ( kirjan luku: Beuxbatons ja Durmstrang) mainitakin että Durmdtrangilaisilla oli sellaset paksut puvut joissa oli iso karvahuppu. Reksilläki oli joku karvaviitta ( sil kuolonsyöjäl).Olen MELKO VARMA että Durmstrang on juuri Siperiassa. Joukossa oli venäläisiä ja bulgarialaisia, turkkilaisia ja romanilaisia ja muita Venäjän naapurimaita. (tiedättehän että Siperia on Venäjällä) Esim.: Krum.MUTTA jos se sittenkin olisi Suomessa se ehdottomasti olisi syvällä Lapissa. No takaisin siihen että Durmstrang on Siperiassa. Lisätkää alas mitä mieltä olette teoriasta. (Sanon vielä että tätä ei kovin kaukaa tarvinnu hakee, mun mielestä näin palat loksahtaisi täydellisesti!) En ainakaa tiiä mitää muuta niin kolkkoo paikkaa..Hrr!

Paikalla Taru

• Merirosvo
  • Sanomaton
  • *
  • Sukupuoli: Noita
  • ID 12 (Sessun vaimo)
  • Pottermore: BronzePhoenix3707
  • Tupa: Puuskupuh
Vs: DURMSTRANG EHDOTTOMASTI SIPERIASSA!
« Vastaus #1 : Elokuu 28, 2015, 19:46:59 »
Minulle tulee tuosta vaatekuvauksesta ennemmin inuiitit mieleen - muutenkin on hieman hatara teoria, kun se nojaa pelkästään vaatteisiin (minäkin voin pukeutua kaislahameeseen, mutta ei se minusta tee minkään eksoottisen saaren asukasta).

Jatketaan keskustelua oikeassa topikissa: Durmstrangin sijainti vol.2
Ilmamerirosvot tottelevat aina äitiään.
<AdamGibbon> (( Mun sydän hakkaa hirveän lujaa. ))
<CainGibbon> (( iik, iik, jännää jännää. o: ))