Kirjoittaja Aihe: 1.9.2017?  (Luettu 1739 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Dinax

• Vuotislainen
1.9.2017?
« : Toukokuu 14, 2015, 14:31:57 »
Okei, eli minä ja mun kaveri alettiin laskea, että milloin Harry vie poikansa King's Crossille, ja vastaukseksi saatiin 1.9.2017, siis kahden vuoden päästä! Mitä te uskotte silloin siellä tapahtuvan, ja oletteko itse laskeneet saman?

Poissa My Name Is

• V.I.P-tasoa
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Tupa: Korpinkynsi
Vs: 1.9.2017?
« Vastaus #1 : Toukokuu 17, 2015, 18:41:54 »
En ole täysin varma, aika tavallista varmaan.
Mutta olisi se nyt todella hienoa, jos joku jättimäinen miitti järjestettäisiin King's Crossille, jos vain joku keksisi vain järjestää semmoisen :D Itse olen turhan nuori että voisin kinuta pääseväni jonnekkin Britanniaan siihen aikaan.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 06, 2015, 19:52:13 kirjoittanut My Name Is »
Toistaiseksi epäsäännöllisen säännöllisesti täällä käyvä, en vastaa poissaoloista.

Poissa appelsiinikreemi

• Fluffynnälkäinen olento
  • Vuotislainen
  • Omintakeinen makeilija
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #2 : Toukokuu 22, 2015, 12:12:32 »
Itse laskin että se ois ensi vuonna mutta joka tapauksessa vähän himottaisi olla silloin siellä :D
I am just sane as I am.

Poissa Dinax

• Vuotislainen
« Vastaus #3 : Kesäkuu 05, 2015, 12:39:22 »
Itse laskin että se ois ensi vuonna mutta joka tapauksessa vähän himottaisi olla silloin siellä :D

Mekin laskettiin aluksi että ensi vuonna, mutta muutaman kerran jälkeen tuli tuo vastaus

Poissa Soul Spirit

• Silli
  • Vuotislainen
  • Herra merirosvokapteeni-ninja-salamurhaaja Kenway
    • Warrior Cats RPG
  • Pottermore: Silagul
« Vastaus #4 : Kesäkuu 05, 2015, 22:37:03 »
No, eikös se ole vuonna 2017, jos Voldemort kuoli vuonna 1998 ja siitä yhdeksäntoista vuoden kuluttua on Kuoleman varjelusten epilogi?
The darkness descends on quite earth,
the night cannot know how much it's worth
Inspiring the shadows with fading
And horizon with ending

Poissa Chilisuklaa

• Moony Cullen
  • Vuotislainen
  • I ᒪOᐯᕮ ᗪᗩYᔕ ᗯᕼᕮᑎ ᗰY OᑎᒪY ᑭᖇOᗷᒪᕮᗰ Iᔕ Tᕮᗩ Oᖇ ᑕOᖴᖴᕮᕮ
« Vastaus #5 : Kesäkuu 08, 2015, 19:21:09 »
No, eikös se ole vuonna 2017, jos Voldemort kuoli vuonna 1998 ja siitä yhdeksäntoista vuoden kuluttua on Kuoleman varjelusten epilogi?

Näin sen minäkin päättelin...
Live your dream, before the nightmares come!

Poissa The Dark Lord

• The most excellent Potions master
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Pottermore: SkullElm29566
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #6 : Kesäkuu 24, 2015, 18:44:40 »
Lainaus
Mitä te uskotte silloin siellä tapahtuvan, ja oletteko itse laskeneet saman?

Sain itse saman tuloksen. En juuri jaksa uskoa silloin mitään erityistä tapahtuvan.
Viimeisenä vihollisista kukistetaan kuolema

Poissa Demeter

• suklaasammakko
  • Vuotislainen
  • Vihollisista viimeisenä kukistetaan kuolema.
« Vastaus #7 : Kesäkuu 25, 2015, 23:51:56 »
  Oon joo itsekin laskenut ton useampaankin kertaan. Ei nyt varmaan muuta tapahdu kuin että jotkut vannoutuneimmat fanit kuitenkin pyörivät King's Crossilla :D
  Itse varmaan missaan sen päivän ja parin viikon päästä muistan että "oho Albus on nyt Tylypahkassa". Missaan aina myös Harryn synttärit ja tälläset :P
"Älä sääli kuolleita Harry, sääli eläviä, ja varsinkin niitä jotka elävät ilman rakkautta"

- Albus Dumbledore -

Poissa Polyjuicepotion

• lumipallo Oraven turbaanissa
  • Vuotislainen
    • HP-Pahkan noitien ja velhojen koulu
  • Pottermore: ThestralPhoenix64
« Vastaus #8 : Kesäkuu 26, 2015, 00:01:35 »
Olisi kyllä aikamoisen hienoa, jos edes jotakin spesiaalia Kings Crossile tms. Järjestettäisiin. Luulempa, että Lontoossa, ja Britanniassa yleensäkin vielä tuolloin faneja riittää, ja ehkäpä he jotakin keksivät.
Voi jukra. Tästähän saisi aikaan vaikka mitä, kumpa joku suurempi taho asiaan tarttuisi. Faneja varmasti ilmiintyisi paikalle, jos jonkinlainen pottertapahtuma pistettäisiin pystyyn.

Luultavasti, ellen päivää unohda, voisi ainakin lukaista KV:n epilogin ja tirauttaa kyyneleen ihan vaan kirjojen kunniaksi.
Things never happen the same way twice.

Poissa Lavender

• Vuotislainen
    • Nörttiaskartelua Loitsutunnilla
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #9 : Kesäkuu 07, 2016, 15:46:12 »
Olisi mahtavaa mennä tuolloin Kings Crossille kyselemään vastaantulevilta "Excuse me sir, can you tell me where I might find Platform 9 3/4?".
Luulen että siellä tulee olemaan paljon potterfaneja miittailemassa, minä ainakin menisin mikäli matka ei olisi ihan niin pitkä.

Poissa Aurican

• vinokas
  • Vuotislainen
  • Kirjoittaa liian pitkiä viestejä.
  • Pottermore: SilverSand14724
« Vastaus #10 : Heinäkuu 03, 2016, 21:48:41 »
Oon itseasiassa nähnyt tästä facebook-tapahtuman ja porukkaa on ihan oikeasti menossa sinne silloin.
Linkki tapahtumaan.
Lily:"You're disgusting, Black -- I don't know what Remus sees in you. If you were my boyfriend I'd poison your morning pumpkinjuice."
Sirius:"If you were my girlfriend, I'd drink it"
-Casting Moonshadows, chapter 59
deviantArt | Tumblr | instagram

Poissa Renefer

• Koira
  • Aurori
  • *
  • Teidän alhaisuutenne Renefernefernefer
« Vastaus #11 : Heinäkuu 03, 2016, 22:10:24 »
Oon itseasiassa nähnyt tästä facebook-tapahtuman ja porukkaa on ihan oikeasti menossa sinne silloin. Linkki tapahtumaan.

Ihana! Johan tässä alkaa harkita jollei matkustus muutu siihen mennessä tosi vaikeaksi. :D

Harmi, ettei Helsingin päärautatieasemalla hengailu tuota ihan samanlaista tunnelmaa. :(
Muista tervehtiä alakuloisia lintuja
POISSAOLEVAINEN
Toistaiseksi lopullisesti.

Paikalla samettiina

• huoleton huuliharppuilija
  • Aurori
  • *
  • Pienestä kipinästä voi syntyä roihuava liekki
« Vastaus #12 : Heinäkuu 10, 2016, 22:25:50 »
Jännää, kuinka suuri voima Pottereilla on vieläkin, vaikka suurin buumi on ohitse - ja vaikkei mitään suoranaista päivää missään kaiketi ole sanottu, ovat fanit osanneet hienosti laskea päivämäärän ja päättäneet moisesta happeningistä.

Oon itseasiassa nähnyt tästä facebook-tapahtuman ja porukkaa on ihan oikeasti menossa sinne silloin. Linkki tapahtumaan.

Ihana! Johan tässä alkaa harkita jollei matkustus muutu siihen mennessä tosi vaikeaksi. :D

Harmi, ettei Helsingin päärautatieasemalla hengailu tuota ihan samanlaista tunnelmaa. :(

Suomalaisissa faneissakin löytyy ytyä - jos reissaaminen maan rajojen ulkopuolelle ole mahdollista, voisihan päivää "juhlistaa" myös Helsingin asemalla. Kaavut, noidanhatut ja tupakaulaliinat matkaan ja porukalla asemalle fiilistelemään!
Olen syytön kaikkeen siihen, mistä kehtaatkin minua epäillä.

Poissa Lavender

• Vuotislainen
    • Nörttiaskartelua Loitsutunnilla
« Vastaus #13 : Heinäkuu 29, 2016, 21:59:16 »
Joo, olisi kyllä hauskaa tavata tuolloin Helsingin asemallakin! Pitää vaan kaivaa kokoon porukkaa ja selvittää lähtisikö joku mukaan. Olis aika tunnelmallista, ja jos tulisi tarpeeksi porukkaa siitähän tulisi kelpo flashmob.