Kirjoittaja Aihe: X-Men  (Luettu 7306 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Sun Lee

• Ronnieponnie
  • Vuotislainen
    • Tarinamaa
X-Men
« : Toukokuu 06, 2003, 18:41:42 »
Kuka on jo nähnyt kyseisen leffan? Minä olen :D Kävin maanantaina kattomassa. Oli paljo parempi kuin ensimmäinen osa. Mutta siinä oli tosi surullinen loppu, en kyl paljasta sitä, koska jotkut ei taho tietää ... Se oli paljo jännempi kuin eka osa ja mielenkiintosempi, varsinkin kun "tunsi" ne tyypit sieltä jo :D Kannattaa mennä kattoon, jos on vähääkään tykänny ekasta osasta :D

Avalon

• Ankeuttaja
Lääh.
« Vastaus #1 : Toukokuu 06, 2003, 19:34:46 »
Voi Lääh, Wolvien lihakset, ne on niin mahtavat. Kampaus ja tapa "sipsuttaa" bootseilla (:
Elokuva itse oli ihan viihdyttävä, tosin juuri niillä hetkillä kun katsojan muka pitäisi odottaa jännittyneenä pelastuvatko ryhmäläiset, minua alkoi enemmänkin naurattaa. On koomista, miten tapahtuminen kulun voikaan arvata niin ennalta. En ala nyt spoilaamaan ja vineemään joistain kohtauksista, sanon vain että niitä oli (:

Viihdyttävä.

Poissa Mirzam

• Henkihörhö
X-men 2
« Vastaus #2 : Toukokuu 06, 2003, 21:50:53 »
perusactionia. odotin tätä leffaa kauan, ja vihdoin se tuli.

melkolailla arvattavissa, etenkin kun katsoo paljon elokuvia. ja kun sarjakuvat ovat tuttuja, ei ole paljoa erehtymisen vaaraa lopputuloksessa.

itseasiassa tämä leffa petasi kiitollisen paljon sooloilujatkoille tilaa, tosin en tiedä onko niitä tulossa. toisaalta moni tilanne jäi "roikkumaan", joten uskaltaisin sanoa että jatkoa seuraa vielä.

tehosteet olivat hienoja, varsin siisti oli nimenomaan transportaatio..

kyllähän tätä kannattaa mennä katsomaan, ainakin visuaalisuuden takia, jos ei minkään muun.

Poissa Mirzam

• Henkihörhö
X-men 2
« Vastaus #3 : Toukokuu 12, 2003, 21:56:25 »
Lainaus käyttäjältä: "blödfisch"
Mutta minua saa kyllä lyödä lapiolla päähän, mikäli ei elokuvateattereihin jossain vaiheessa X3:sta ilmesty.

Juuri tuossa katselin, että alustava aikataulu X3:lle on niin, että ensi-ilta olisi noin 5.5.2006.. Eli ei lapioniskua ainakaan vielä ole tulossa.

Suurempia juoruja kyseisestä leffasta ei vielä ole, näyttelijöistä sen sijaan on kyllä jo sanottavaa..

[bamf]näyttäisi siltä että nightcrawler on yhä kuviossa seuraavassakin leffassa[/bamf]

Poissa Keijuanarkisti

• Sadepisara
  • Vuotislainen
    • http://www.livejournal.com/~keijukainen
X-men 2
« Vastaus #4 : Toukokuu 13, 2003, 14:14:58 »
Oi, kävin tsekkaamassa Helsingissä ensi-illassa. Kuolasin. Lääh. Fantastinen jatko-osa.
Nightcrawler oli todella suloinen (miksi "tosimaailmassa" ei ole sini-ihoisia miehiä???), Wolverine yhä ässä itsensä (jos ihmettelette "sipsuttelua", niin Hugh Jackman on ollut tanssija) ja Magneto ja Mystique ihanan ilkeitä itsejään :)

Ei tästä osaa sillä tavalla sanoa mitään. Mutta mielestäni toimisi periaatteessa itsenäisenäkin elokuvana ihan hyvin.

Olisin voinut katsoa saman tien uudestaan. Varmaan menen tämänkin katsomaan kymmenen kertaa, kuten kävin katsomassa ensimmäisenkin.

Odotan kolmososaa kieli pitkällä.

(Roguella on pöpöjä :)

Zillah
My name is Jimmy, but my friends just call me the Hideous Penguin Boy. |Faerie's Tales| yök
Cedric is my champion.

Ruby

• Ankeuttaja
X-men 2
« Vastaus #5 : Toukokuu 15, 2003, 11:34:53 »
Hmmm, minä menen katsomaan sen tänään! En ole siis vielä nähnyt. Olin kyllä varma heti kun sen mainoksia ja trailereita alko tuleen että haluan nähdä sen, kunhan saa jostain revittyä rahaa. No, ei ole sitäkään ongelmaa enää. Olen nähnyt ekan osan, mutta siitä on tosin jo aikaa, kun näin sen elokuvissa aika nopeasti ensi-illan jälkeen, enkä sen koomin nähnyt. Onhan siitä jo aikaa! Joten jotkin pikkuhienoudet ovat kylläkin päässeet unohtumaan... Mutta joko palautuvat ehkäpä mieleen nyt uudestaan tai sitten eivät eikä sillä väliä. Kyllä sitä odottikin! ^___^ Aion todennäköisesti mennä katsomaan kolmannenkin osan (miksen menisi?) kun se ilmestyy, vaikken nyt olekaan vielä edes toista nähnyt, mutta olen varma että tämä on ekaa edes hieman parempi, sillä ensimmäisessä menee luonnollisesti aikaa itsessään hahmojen ja juttujen esittelyyn asiaan vihkiytymättömille, nyt voisi varmaan mennä enemmän suoraan asiaan. Enkä minä maita ja taivailta elokuviltakaan sentään odota, joten ei kai kolmas nyt niin hiveä voi sitten olla, se on vain elokuva... ;P

Liah

• Ankeuttaja
X-men 2
« Vastaus #6 : Toukokuu 20, 2003, 13:55:13 »
Juuh.
Kävin katsomassa X-men kakkosen melkein ensi-iltana. Äippä antoi vapaalipun ja kiitin polvillani. Äippää nolotti koska olimme jo julkisella paikalla:)
Olin kiihottanut itseni sopivaan mielentilaan katsomalla ykkösosan neljä kertaa yhden vuorokauden aikana ennen sitä..:) Viimeisillä kerroilla oli kyllä jo semmoinen fiilis että tylsimmät (eli Wolverinittomat) kohdat katsoin pikakelauksella. Wolverine on niiiiiiiiin sexy!
Kyseistä leffaa olen todellakin odottanut sen kolme (?) vuotta mitä ykkösestä on kulunut. Melkein jouduin menemään yksin kattomaan kun kukaan kaveri ei tykkää tommosista actionia sisältävistä leffoista...  Ne on ahdasmielisiä ja kumminki ajattelee että minun pitäisi katsoa niitten kanssa kaikkea romanttista hömppää. Sain kumminkin pikkuveljen houkuteltua mukaan, onneksi.
Mutta asiaan..X-men 2 oli paljon parempi kuin ykkönen. Vähemmän semmosta paikallaan junnaamista ja esittelyä. Uudet hahmot oli kanssa todella mielenkiintosia. Etenkin tämä Nightcrawler, teleportaatio oli tosiaankin upean näköistä...:) Jos olisi minullakin semmoinen kyky, mutta taitaisin kyllä liittyä ennemmin Magnetoon kuin Xavieriin. Ja Magnetosta tuli mieleen se että oli jokseenkin kummallista kun se oli Gandalf ilman partaa ja oli vielä pahis. Herätti ristiriitaisia tunteita ainakin minussa. Wolverine oli jälleen kerran ihan mahtava, mutta koska se on niin sexy niin ei se muuta voikaan olla..:) Leffan taistelumätkinnät oli tosi hianosti toteutettuja etenki Wolvien osalta. ILoveWolverine! Jos ei ole jo tullut selväksi:)
Ja koska tämmöinen pilkunsellainen olen en voi kun ärsyyntyä eräästä asiasta. Ja tämä asia on: ensimmäisessä X-menissä tämä Pyro (John) oli pitkä lihaksikas blondi ja nyt tässä kakkosessa Pyroa näytteli lyhyt tummatukka. Ei se tietenkään vaikuta rooliin millään tavalla ja minä taidan olla ainut joka asian on huomannut mutta tulipa sanottua.
Minä tykkäsin oikein kovasti Kurt Wagnerin sinisyydestä, kokonaisuus oli uskottava. Ja Mystiquen sinisyys hairitsi minua koko ajan ei siksi että se oli surkean näköistä vaan siksi että mietin koko leffan ajan miten se on tehty...:) Itse en ole sarjiksia lukenut joten kuka tämä Gambit on ja millä tietokoneenruudulla sen nimi näkyi? Ja Beast?????
Lopetan tämän sepustuksen sanomalla että oli hyvä elokuva. Ja kun X-men 3 tulee minä menen ensi-iltaan.
Juuh...

Mavie

• Ankeuttaja
X-men 2
« Vastaus #7 : Toukokuu 28, 2003, 23:03:47 »
Subtv:llä (se taisi kyllä olla silloin vielä tvtv) pyöri X-men ja katsoin melkein kaikki jaksot. Myös cartoon networkillä näkyi toonamin aikaan (pahoittelen niille jotka eivät ymmärrä sepityksiäni) x-men yhden viikon ajan ja katsoinpahan nekin.
Mein Lieber Kurt Wagner puhui ranskalaisaksentilla ja tämä Colossus oli venäläinen mies tai jotain sinnepäin.

Kävin katsomassa leffan Mis Pinkin kanssa kahden viikon suunnittelun jälkeen (leffaan meneminen ei voi olla niin haastavaa) ja me molemmat puhuimme leffan jälkeen suurin piirtein pelkästään Wolverinesta, Kurt Wagnerista (Kurt on ihq!) ja siitä mitä ensimmäisessä leffassa oikeastaan tapahtui (Mis Pink ei ollut nähnyt sitä).

Mis Pink toi Tv-maailman kouluun löydettyään erään todella se*yn (Krummitus piinaa minua jos käytän sitä yhtä kirjainta) kuvan Hugh Jackmanista eli Wolverinesta. Missy uhkasi piirtää kuvan Sirius Mustasta Wolverinen kynsien kanssa.

Tässä siis näemme kuinka paljon elokuvat vaikuttavat nuorten mieliin *pudistaa päätään ja lähtee Nightcrawler -naamari päässään pomppimaan kaduille*

Kina

• Ankeuttaja
X-men 2
« Vastaus #8 : Heinäkuu 01, 2003, 00:21:34 »
Mä ainakin pidin X-men 2 tooosi paljon!

Tosi hyviä hahmoja! varsinkin "Painajainen" x)
Mun mielestä ainakin oli hauska käänne, että Xavier ja Magneto laitto hynttyyt yhteen (ns.)
Kakkonen oli siis paljon parempi kun ykkönen (mun mielestä ainakin!)
Stryker oli mun mielestä kauhee tyyppi....
Mutta periaate on periaate, mun mielestä Magneto oli ehdottomasti PARAS!

Toivottavasti kolmonenkin ilmestyy!

Gabriel

• Ankeuttaja
X-men 2
« Vastaus #9 : Heinäkuu 12, 2003, 14:46:20 »
Jep, taitaapa olla Feeniksiä tulossa Äks-kolmosessa. Olen myös sitä mieltä, että leffa oli parempi kuin X-1. Miksi? 2 pääsyytä mielipiteeseen:
1. Ei käytetty niin paljon aikaa hahmojen ja mutanttien selittelyyn niille syntisille, jotka eivät lue sarjakuvia.
2. Painajainen. Ylivoimasesti suosikki x-men/excaliburlainen/Marvel-hahmoni. Paras erikoiskyky, Mystikko/Painajainen äiti/poika juttu. siistin värinen&näköinen ja loistava aksentti.

Nyt vaan bamffataan odottamaan X-kolosta!

[BAMF]

Madara

• Ankeuttaja
X-men 2
« Vastaus #10 : Heinäkuu 19, 2003, 20:56:39 »
Minä en päässyt katsomaan X-2. Vetäisivät sen niin äkkiä pois teattereista meillä päin. Luin kyllä sen sarjisversion, mutta ahda kahden tunnin elokuva 20 sivulle. Ei onnistu.
Tuosta X-3... Tiedättekö, voisiko Toad tai Sabertooth tehdä paluun? ******** tappoivat parhaat hahmot ekassa osassa.

"Muuta kuin Vapaudenpatsaalta alas" Ja tippui jonkin paatin katolle. Hei, kaikki kissat eivät näköjään putoa jaloilleen. Tyhmä vitsi, tiedän tiedän.

Gabriel

• Ankeuttaja
X-men 2
« Vastaus #11 : Heinäkuu 23, 2003, 15:42:47 »
Ehkä Sabertoothia nähdään vielä, kaverilla on paranemisvoima eikä hän lentänyt muuta kuin Vapaudenpatsaalta alas... Sitäpaitsi ainakin comikeissa Sabertooth on oleellinen osa Wolvien menneisyyttä.

Mavie

• Ankeuttaja
X-men 2
« Vastaus #12 : Helmikuu 02, 2004, 17:33:31 »
Sabertooth ei osaa mielestäni parantaa itseään ja kyllä, hän tekee paluun niin kuin melko varmasti Jean Greykin. Lopussa sitä vettä kuvattiin sillä tavalla, ettei se ole yhtään mahdotonta. Jos asiasta tai teinisarjakuvasta haluaa tietää lisää tai nähdä kuvia, tässä on osoite: http://www.gongaga.com/index1a.htm

Yläreunassa lukee X-evo. Sinne siis.

SilverChanteur

• Ankeuttaja
X-men 2
« Vastaus #13 : Helmikuu 02, 2004, 17:57:15 »
Lainaus käyttäjältä: "Mavie"
Sabertooth ei osaa mielestäni parantaa itseään ja kyllä, hän tekee paluun niin kuin melko varmasti Jean Greykin.

Ei kai aika ole vielä mädättänyt vanhan Xmen-fanin aivoja näin pahasti - kyllä minä muistelen, että lehdyköissä Sapelihammas regeneroi aivan yhtä sujuvasti kuin Wolviekin. Mies olisi tainnut kuolla aikaa sitten muuten, niin pahasti päihinsä otti aina välillä. :)

Jean Greyn paluusta ei ole epäilystäkään. Elokuvan lopussa aivan selvästi alettiin replikoimaan legendaarista Feenix-saagaa. Odotan mielenkiinnolla, miten elokuvat sen versioivat. (Ja josko minusta aina niin persoonaton Kyklooppikin saisi jonkun sortin syvyyttä itseensä...)

Mavie

• Ankeuttaja
X-men 2
« Vastaus #14 : Huhtikuu 22, 2004, 23:06:19 »
Ehkä Sabertooth vain kestää iskuja paremmin mutta ei parane niin hyvin kuin Wolverine. Ehkä sillä on hieman jotain voimia mutta ei samalla kuin Wolverinella.

Araminta Meliflua

• Ankeuttaja
X-men 2
« Vastaus #15 : Toukokuu 28, 2004, 13:23:48 »
Olen nähnyt sekä X-Men 1 että X-Men2, ja menen katsomaan kolmosen heti kun se tulee! Wolverinen sipsutusta en kyllä huomannut. =) Täytyypä katsoa elokuvat uudestaan ja kytätä sitä...
Liah: Et ole ainoa, joka sen huomasi... En muista minkä näköinen Pyro sarjiksissa on, kun ei häntä niissä omistamissani ole juurikaan näkynyt, mutta minä kyllä tykkäsin kakkososan Pyrosta enemmän. No joo, lihaksiahan tietysti pitäisi olla, kun kerta sarjiksissakin on, mutta minusta kakkososan Pyro näytti... Sopivammalta.
Joo, kukaan ei minunkaan kavereistani sitä halunnut katsoa. Ruinasin sitten äitin mukaan (kertomatta, että Nyt-liitteen mukaan elokuvasta ei tajua mitään näkemättä ekaa osaa ensin. No ei se kyllä tajunnutkaan mitään, se äitini...).

Nightcrawler on aivan ihana, niín sarjakuvissa kuin elokuvassakin. Alan Cumming (esitti Kurtia) oli muuten kerran vierailulla joogaopettajana Frasier -sarjassa. =)
En kyllä oikein tykännyt tatuoinneista, koska sellaisia en sarjakuvissa ole ikinä nähnyt (eli ei niitä niissä ole). Mutta idea oli hieno.
Tatuoinneista, en muista kunnolla ulkoa paria edeltävää lausetta, joten kirjoitan vain nämä:
Storm: "How many you have them?"
Kurt: "One for every sin... So quite a few."

Oletan, että en spoilannut, koska tuossa ei ole mielestäni mitään iloa pilaavaa. Ja sitä paitsi, X-Men 2  tuli jo yli vuosi sitten elokuviin...

Olen katsonut X-Men ykkösen 5 kertaa, kakkosen kokonaan kaksi kertaa ja tietyt kohtaukset (Wolverinen ja/tai Painajaisen sisältävät) "muutaman" kerran... =)

-he ovat vannoneet suojelevansa maailmaa, joka pelkää ja vihaa heitä. He ovat kaikkien aikojen oudoimpia sankareita! Uskomaton Ryhmä-X!

Gabriel

• Ankeuttaja
X-men 2
« Vastaus #16 : Heinäkuu 31, 2004, 15:20:57 »
Lainaus käyttäjältä: "Mavie"
Ehkä Sabertooth vain kestää iskuja paremmin mutta ei parane niin hyvin kuin Wolverine. Ehkä sillä on hieman jotain voimia mutta ei samalla kuin Wolverinella.

Sabre(vai Saber?)toothilla on kylläkin paranemisvoimat, jopa yhtä vahvat kuin Wolverinella. Jos en väärin muista, niin molempia harkittiin ase-x projektiin, mutta lopulta päädyttiin Wolverineen. Ja eikös Wolverine saanut adamantiuminsa takaisin jokin aika sitten juuri Sabretoothilta (siis joku, muistaakseni Tuho, otti Sabretoothilta adamantiumin pois ja antoi Wolverinelle)? Ei se kaveri olisi sitä kestänyt, ellei hänellä olisi paranemisvoimaa. Nykyään Sabreahan on taas muokattu (taas) uuteen uskoon, uusi admantium ja parempi parantuminen, jos oikein muistan.

Mavie

• Ankeuttaja
X-men 2
« Vastaus #17 : Elokuu 01, 2004, 07:09:34 »
Tuo oli kyllä uutta tietoa, Gabriel, mutta on hyvä tietää lisää ^^ Mutta kun ajatellaan että lehtiä en ole kuin kaupoissa selannut niin...

Ja kyllä se kirjoitetaan sabre, sattui vain pieni kirjoitusvirhe. Ja synti kirjoitetaan tietääkseni sin. Saatan olla väärässä,  mitä luullakseni olen.

OneTakeWatson

• Ankeuttaja
X-men 2
« Vastaus #18 : Joulukuu 01, 2004, 20:34:34 »
Olet oikeassa, Sun Lee, toka osa oli parempi kuin eka. Yhyy, loppu ei ollut kuitenkaan yhtään kiva.. :(  Se Wolwerine (Miten sen nimi kirjoitettiinkaan?) oli ehkä mun lemppri hahmo, tai sitten Roque..

Miss Perfect

• Ankeuttaja
X-men 2
« Vastaus #19 : Joulukuu 04, 2004, 13:33:35 »
En ole nähnyt kuin tokan osan ja ekan osan puoliksi! Olisiko joku kiltti ja selittäisi, mitä ykkösessä tapahtui?

Storm ja Iceman on kyllä parhaita. Se oli kunnon kohta, kun Storm laittaa muutaman tornadon... :) Oli Roguekin kiva...

Ikävä, että Pyro muutti leiriä.

Poissa Ginger

• Tyy
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Melko yksinkertainen
  • Tupa: Puuskupuh
X-men 2
« Vastaus #20 : Joulukuu 13, 2004, 10:52:59 »
Joo, onhan tässä aikaa kun kävin teatterissa sen X-men 2:sen katsomassa, mut kuiteskii...Tehosteet oli upeeta katottavaa, kuten myös Hugh Jackman ja Sean Ashmore (menikö toi Iceman nyt oikein?).
Katoin ykkösen tossa vähän aikaa sitten, lainasin kaverilta. Se selitti aika paljon kakkosesta, joten sun kannattaa pöllästä se jostaan Miss P.
Tykkään Marvelista yleensä, Storm rulettaa!
Those who don't believe in magic will never find it.
~ Roald Dahl ~
Ikuisuusprojekti

Stan

• Ankeuttaja
Vs: X-men 2
« Vastaus #21 : Elokuu 16, 2007, 20:12:48 »
Onko X-men ykköstä näytetty televisiossa? kakkonenhan näky tuossa pari päivää sitten ja jäi vähän harmittamaan kun en sitä ensimmäistä ole nähnyt.

Poissa Röhkö

• Kasvatustieteen kandi
  • Vuotislainen
« Vastaus #22 : Elokuu 16, 2007, 20:35:44 »
Satuin katsomaan tämän televisiosta (oliko se nyt maanantaina). Ihan kiinnostava elokuva, varsinkin nuoriso ja mutanttikoulu <-- olisin halunnut nähdä ihan oman elokuvan mutanttinuorten koulunkäynnistä *Tylypahka mielessä*.
Elokuva ei ole suosikkieni joukossa, mutta kävi paremman viihteen puutteessa. Söpöt pojat ja mielenkiintoinen juoni herättivät mielenkiintoni. Lisäksi "Gandalf" oli iso plussa. Sir Ian McKellen on yksi lempinäyttelijöistäni, enkä aikaisemmin tiennyt hänen esiintyvän X-menissä.
Erikoistehosteista en ole niin kiinnostunut, mutta leffa oli katsottava.
"Pants - like shorts, but longer!"

Poissa Lady Asensio

• Nilkanvilauttaja niinikään
  • Vuotislainen
  • DH luettu 9.12, KV 11.3
  • Pottermore: HeartWitch62
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #23 : Elokuu 16, 2007, 21:39:09 »
Tämäkin leffa tuli sitten katsottua maanantaina. Kolmosesta oli täällä jo jotain mainintaa, mutta tietääkö kukaan onko tulossa enempää?

Oli ihan katsottava leffa, tosin joitain kohtia en tajunnut (varmaan siksi kun ykköstä en ole nähnyt). Tosin näitä supersankarileffoja alkaa olla jo hieman liikaa. Juoni oli todella hyvä ja kiinnostaa nähdä ne muutkin osat.
Mun blogi: http://www.pointblog.fi/?go=milluska    (HUOM! OSOITE HIEMAN MUUTTUNUT)
Vuoden 2008 kotitonttu  tässä, terve!

Prudencè

• Ankeuttaja
« Vastaus #24 : Elokuu 18, 2007, 19:08:40 »
Juu, olen nähnyt tämän X-men 2:sen ja kolmonenkin on tullut katsottua elokuvissa. Se ykkönen pitäisi jossain vaiheessa lainata Makuunista tai FilmTownista.
Leffana ihan hyvä tämä X-men 2, kiinnostavaa nähdä mitä eri voimia mutanteilla on. Leffassa on tosin jonkun verran aika pitkästyttäviä kohtia, mutta myös viihdyttäviä ja jännittäviäkin. Ihan hyvä elokuva tämä on, jos annettaisiin numero minä antaisin varmaankin jonkun 8½.