Kirjoittaja Aihe: Mistä Suomessa japanilaista musiikkia?  (Luettu 859 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Narnia

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
Mistä Suomessa japanilaista musiikkia?
« : Toukokuu 26, 2013, 14:56:48 »
Moi!

Kyselisin,että tietääkö kukaan mistä saisi Angela Akin musiikki-dvd:tä? Hän on siis japanilainen pianisti-lauluntekijä-laulaja.

Mikä tahansa suomalainen kauppa käy(netti- tai oikea). Jos oikea myymälä,niin se pitäisi olla Helsingissä.

Onko kukaan muu ostanut japanilaisia musiikki-dvd:tä jostain päin Helsinkiä tai netistä?

Tosiaan cdon.comista olen ostanut yhden Angelan levyn. Muut hänen levynsä siellä ovat singlejä. Sieltä ei saa kuitenkaan hänen musiikki-dvd:tään.

Poissa momentum

• Daydreamer
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Hi~ ♥
    • Tunneterapiaa
  • Tupa: Puuskupuh
Vs: Mistä Suomessa japanilaista musiikkia?
« Vastaus #1 : Elokuu 22, 2013, 16:03:57 »
Vastaus tulee vähän myöhässä, mutta vastaanpa silti. :)

Eli Suomessa ei taida tällä hetkellä olla enää ainuttakaan kunnon kauppaa, josta japanilaista musiikkia saisi todella ostettua. Helsingissä oli Blippo-niminen kauppa, mutta oman käsitykseni mukaan he ovat lopettaneet musiikin myymisen kokonaan jostain syystä. Luulenpa että sinun ainoa keinosi saada noita tuotteita on tilata jostakin ulkomaalaisesta nettikaupasta kuten CDJapan tai yesAsia, joista moni niitä tilaa. Hinnat eivät ole kovin pahoja, mutta Suomeen lähettäminen kestää 2-4 viikkoa, koska ne tulevat kuitenkin suoraan Aasiasta.

Ja tietenkin yksi paikka netissä, mistä saattaisi löytyä jotain, on huuto.net. Minä olen ainakin ollut sen verran onnekas, että olen sieltä onnistunut löytämään muutamia etsimiäni albumeita ja konsertteja. :)
Löydätte mut myös näistä:
last.fm||Twitter||Facebook||LiveJournal||Fanfiction.net||DeviantART