Kirjoittaja Aihe: Jos saisit tavata 5 HP-hahmoa,niin ketkä/mitkä ja miksi?  (Luettu 4604 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Sakura

• Sudenmorsian
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • 私は悪魔で執事ですから。
  • Tupa: Luihuinen
Vs: Jos saisit tavata 5 HP-hahmoa,niin ketkä/mitkä ja miksi?
« Vastaus #25 : Maaliskuu 31, 2016, 00:32:48 »
Hmm, jotenkin vain viiden hahmon valitseminen tuntuu tuskastuttavan hankalalta, koska tavallaan haluaisin tavata kaikki hahmot. Tai no, melkein kaikki :D

Tom Riddle esimerkiksi. Tykkään Tomista ja Voldemortista hahmona ihan mielettömästi, jollain tasolla pystyn samaistumaan Tomiin paljon paremmin kuin esim. Harryyn. Oon kokenut paljolti samoja asioita kuin nuori Tom, joten ehkä koen olevani jollain tavalla niiden kokemuksien kyynistämä, kylmentämä, en tiedä. Mielellään kuitenkin pääsisin tapaamaan Tomin - tai Voldemortinkin - jos ei sen vuoksi, että voisi tulla mielenkiintoisia keskusteluja, niin ainakin voisin lyöttäytyä messiin. Ja, pakko myöntää, että nuori Tom ja ensimmäisen velhosodan Tom on varsin karismaattinen tapaus.

Severus Kalkaros on toinen hahmo, jonka tapaisin varsin mielelläni. Jälleen osaltaan sen takia, että voin niin samaistua herraan. Voisi myös olla varsin mukavaa ensin tavata Tom, liittyä kuolonsyöjiin ja sen jälkeen kiusoitella Severusta siitä, että tiedän tämän pelaavan molemmilla puolilla. Toisaalta uskoisin, että Severuksen kanssa voisi saada aikaan äärimmäisen mielenkiintoisia keskusteluja taikajuomista, sillä vaikka jästikemiasta en välitäkään, niin taikajuomat ovat mahtavia.

Remus Lupin kuuluu kanssa niihin hahmoihin, jotka haluaisin tavata. Luultavasti yrittäisin saada Rem-rassun tajuamaan, ettei ihmissutena olossa ole mitään pahaa ja että ihmissusikin ansaitsee olla onnellinen. Remuksen kanssa vois myös saada aikaan varsin mielenkiintoisia keskusteluja varmaan vähän melkein mistä vaan, oli sitten kyseessä pimeyden voimilta suojautuminen tai vaikka opiskelu. Erityisen mielellään kysyisin varmaan Remukselta jotain opiskeluvinkkejä, Remus kun tuntuu olleen Kelmien aivot.

Jos pitäydytään Kelmeissä, niin näiden kolmen lisäksi haluaisin tavata Sirius Mustan. Vaikka ihan vain kysyäkseni, onko Siriuksen ja Remuksen välillä jotain muutakin kuin vain ystävyyttä, ehkä jopa vähän kiusoitellakseni. Siriuksen kanssa olisi myös kiva kehitellä erilaisia käytännön piloja ja väännellä sanoista vitsejä, jotka eivät ehkä aukeaisi muille. Tosin veikkaan, etten välttämättä tulisi Siriuksen kanssa kovin hyvin toimeen, Sirius kun ei erityisemmin pitänyt luihuisista ja itse olen luihuinen henkeen ja vereen. Mutta jos tuosta pienestä yksityiskohdasta vaan päästäisiin ylitse, niin varmasti Siriuksenkin kanssa saisi mielenkiintoisia keskusteluja aikaan.

Viimeisenä haluaisin varmaan tavata Draco Malfoyn, josta kirjoissa annettiin kauhean inhottava kuva. Varmaan haluaisin kysyä häneltä hänen kantaansa Harry vs. Draco -tilanteeseen, mikä kaiken taustalla oikein oli, mikä oli koko kirjasarjan ajan se ajava voima, joka ajoi Dracon juuri niihin valintoihin. Tietysti Dracon kanssa olisi mukava rupatella siitä, mikä on todellinen tilanne puhdasveristen paremmuuden kanssa - ovatko puhdasveriset ylipäänsä parempia vai eivät - ja ehkä yrittää maanitella Draco eroon kuraverinen-sanasta, vaikka mulla ei itselläni mitään sitä sanaa vastaan ole ja käytän sitä mieluiten itsekin. Mutta Dracon kohdalla suurin mielenkiinto kohdistuis enemmänkin siihen, mikä oli ajavana voimana taustalla kaikissa Harryn ja Dracon kiistoissa. Oliko se kateus vai jokin muu?

(Ja tietysti mielellään tapausin Albus Dumbledorenkin. Ihan vaan vetääkseni herraa turpiin, koska miten joku niin viisaana pidetty voi olla niin täydellinen idiootti. Haluaisin kyllä sanoa Albuksellekin pari valittua sanaa, kommentoida, ettei herra ole oikeastaan juuri sen parempi kuin Voldemort, mutta ei koskaan oikeastaan suostunut myöntämään virheitään tai katsomaan totuutta silmiin vaan ennemmin piti itsekkäästi salaisuuksia ja uhrasi muita ihmisiä. (Eli lyhyesti, no love lost Dombledoren suhteen mulla :D))
信じることさ必ず最後に愛は勝つ。
You've gotta believe that one day love will win.

Poissa Sirkka

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Sirkka is free.
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #26 : Heinäkuu 31, 2016, 10:56:55 »
No ainakin Hermione, koska hän muistuttaa minua niin paljon. Olisi mukava keskustella itsensä kaltaisen kanssa kaikesta mahdollisesta!
Lunan haluaisin tavasta ehdottomasti myös, sillä samaistun hänen "haaveilemiseen" välillä. Pidän Lunasta kovasti, sekä olisi todella mukavaa tavata hänet ja kuulla kaikkea ihmeellistä!
Bellatrix olisi myös kiva tavata, hän on niin oma persoonansa. Hänessä on jotain, mitä en pysty selittämään!
Dobby olisi myös todella mahtavaa tavata! Pidän Dobbystä liikaa, sekö rakastan lausetta "Dobby is free."
Hiinokan haluaisin hevosihmisenä tavata todella kovasti. Ei sille sen kummemmin perusteluita, haluaisin vaan nähdä, sekä saada koskettaa Hiinokkaa.
Tottakai on muitakin hahmoja, joita haluaisin nähdä todella kovasti, mutta tuossa oli varmaan ne top 5- listan jäsenet.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 01, 2016, 13:38:15 kirjoittanut Sirkka »
Vaellan siellä, missä sinä et. Jos joskus satut löytämään minut, älä päästä minua helpolla.

Poissa Dimitri

• Veturinlämmittäjäharjoittelija
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Foorumilla Dimitri, muualla joku muu.
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #27 : Elokuu 13, 2016, 14:14:10 »
Itse haluaisin tavata

1. Harry

Hänen kanssaan voisi jutella ihan kaikkea kivaa taikuudesta.
2. Hermione

Häneltä voisi kysyä opiskeluvinkkejä. Hänellä myös on hyvä omanarvontunto niinkuin myös minulla.

3. Ron

Hänessä on eniten samaa luonnetta kuin minussa.

4. Luna

Minun lempinimi on Luna, ja olen poika XD ja sen takia hänet tapaisinkin.

5. Albus Dumbledore

Vanha viisas mies, jolta voi kysyä elämänohjeita ja miksei myös taikuudesta.